אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP / שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות מניפולציות? איך לעשות סוגסטיה? איך לעשות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות מניפולציות? איך לעשות סוגסטיה? איך לעשות דמיון מודרך? רטוריקה
וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרות להחליש רעיונות / לחזק רעיונות שונים, כדי ליצור השפעה על אנשים וכדי לשכנע אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את המסקנה שהיא וודאית ומחויבת, למסקנה שקיומה הוא רק אפשרות בלבד. ועל ידי זה שאתה הופך את המסקנה שקיומה הוא רק אפשרות בלבד, למסקנה שקיומה הוא מחויב.

ואסביר: בתהליך הסקת מסקנות, מוצגים טיעונים שונים וראיות שונות, ומהם האדם מנסה להוכיח טענה כזו או אחרת. ומי שיתבונן יראה, כי יש מסקנות שהן מוכחות בוודאות, ויש מסקנות שהן רק אפשריות בלבד, אך הן אינן מוכחות. דהיינו, כאשר יש לנו עובדות וראיות שקרה דבר כזה או אחר, אז לפעמים אפשר להסיק מכך בוודאות שקרה דבר כזה או אחר. ולפעמים אי אפשר להיות בטוחים בוודאות שאכן קרה כך או אחרת, אלא רק אפשר להסיק מכך שאולי קרה כך או אחרת.

וכאשר מישהו מביא הוכחות כלשהן לטענה כלשהי, אז לפעמים ההוכחה שלו היא הוכחה וודאית. דהיינו, שהוא מביא הוכחה כלשהי לדבריו, שבטוח בוודאות שהמסקנה שלו היא אכן אמת. ולפעמים אדם מבין הוכחות כלשהן לטענתו, וגם אחרי כל ההוכחות שלו, עדיין הטענה שלו היא רק בגדר של אפשרות בלבד, אך היא אינה מוכחת.

וכאן יש לשים לב, שכאשר מישהו טוען טענה כלשהי ומביא הוכחה חותכת כלשהי, אז במקרה כזה, לומר בצורה גלויה שההוכחה שלו היא לא הוכחה חותכת, ושהמסקנה שלו היא רק אפשרית בלבד, זה עלול ליצור בעיה. כי זה עלול ליצור את הפעולה ההפוכה, להדגיש עוד יותר עד כמה הטענה שלו, היא אכן מסקנה מוכחת בוודאות, והיא לא סתם טענה אפשרית בלבד.

ובמקרה כזה לדוגמה, באפשרותך לעשות סוגסטיה ודמיון מודרך ולהשפיע על תת המודע של השומעים, באמצעות זה שאתה תתייחס אל המסקנה החותכת, כאילו היא רק אפשרות בלבד. ואת זה אתה עושה, על ידי זה שאתה מוסיף מילים מסוימות, שגורמות לרעיון להפוך להיות רעיון אפשרי, אך לא רעיון מחויב.

לדוגמה: נניח שמישהו מוכיח איזו הוכחה חותכת, וברצונך להחליש את ההוכחה שלו, אז עליך לומר "אז לפי מה שאתה אומר, אנחנו יכולים להסיק כך או אחרת". דהיינו, במקום לומר "אנחנו מסיקים" או "המסקנה היא ש", שזאת צורת דיבור וודאית, במקום זה תאמר "אנחנו יכולים להסיק כך או אחרת". דהיינו, המסקנה היא לא מחויבת, אלא רק יש יכולת ואפשרות להסיק כך או אחרת.

או לדוגמה "ע"פ מה שאתה אומר, קיימת האפשרות להבין שכך או אחרת". דהיינו, זה לא מובן מאליו, אלא רק קיימת האפשרות להבין, אך זה לא מובן מאליו. כאשר המילה אפשרות, היא בעצם מחלישה את הוודאות שיש בהוכחה.

או לדוגמה "לפי מה שאמרת, אפשר להבין שכך או אחרת". דהיינו, במקום "אני מבין / מובן שכך או אחרת", אתה מחליש את הרעיון, שזה רק אפשר להבין את המסקנה, אך המסקנה היא רק אפשרית ולא מחויבת.

או לדוגמה "אז לפי מה שאתה מספר, לפי זה אולי אפשר להבין כך או אחרת". כאשר המילה "אולי" מחלישה עוד יותר את העוצמה של ההוכחה. כי זה רק אולי, אך לא וודאי.

או לדוגמה "לפי מה שאתה אומר, אתה מסיק מכך, שכך או אחרת". כאשר ה"אתה" מסיק מכך, גם זה מחליש את העוצמה של ההוכחה, כי זה הופך אותה להוכחה סובייקטיבית של הטוען, אך לא להוכחה אוניברסאלית של השומעים.

או לדוגמה: "לפי מה שאתה אומר, אתה טוען שאפשר להסיק כך או אחרת". כאשר בעצם כאן יש תוספת גם של המילה "טוען", שהופכת את ההוכחה המחויבת, לטענה אפשרית בלבד. או לדוגמה "לפי מה שאתה אומר, אפשר לטעון ולומר שקרה כך או אחרת". כאשר בעצם זה הופך את ההוכחה, לטענה. דהיינו, המסקנה היא לא מסקנה...
להבין השפעה על אנשים אפשרי למחויב לחזק רעיון לעשות דמיון מודרך נלפ ניגודים ודאות להחליש רעיון הוכחה אוניברסאלית מילים nlp nlp שכנוע איך לגרום לאנשים איך לנצח איך לנצח בדיבייטינג איך לנצח בוויכוח איך לנצח בוויכוחים איך לעשות איך לעשות דמיון מודרך איך לעשות מניפולציות איך לעשות סוגסטיה איך לשכנע איך לשכנע אנשים אפשרי דיבייט דיבייטינג דמיון דמיון מודרך דמיונות ויכוח ויכוחים כיצד לנצח בוויכוחים כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים לנצח לנצח בדיבייטינג לנצח בוויכוח לנצח בוויכוחים לעשות דמיון מודרך לעשות מניפולציות לעשות סוגסטיה לשכנע לשכנע אנשים מחויב מניפולציה מניפולציות מסקנה מסקנה אפשרית מסקנה מחויבת מסקנות נלפ סוגסטיה סוגסטיות רטוריקה שכנוע
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים ... הלקוח אומר לדוגמה אני לא צריך את המוצר הזה, צריך לחזור אחרי המשפט שהוא אומר, ולהוסיף לו מילה שתהפוך את המשפט לסובייקטיבי בלבד, וזה עושה אצל הלקוח סוגסטיה, למה שאתה רוצה שהוא יחשוב. לדוגמה אתה חושב שאתה לא ... לגרום לאותו לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, כעל דברים סובייקטיביים בלבד. דהיינו, לגרום להתנגדות שלו, להיות התנגדות סובייקטיבית. ואת זה עושים על ידי סוגסטיה שבה מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים איך ניתן לשנות את תפיסת האדם באמצעות טכניקות שכנוע? במהלך השיחה, אליעד כהן מציג שיטות שכנוע וגישות שונות לשינוי תפיסת האדם. אחת מהטכניקות המוזכרות היא עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה. הרעיון המרכזי הוא להוביל אדם להטיל ... לו אבסורדיות. זאת במקום להיכנס לוויכוח ישיר איתו. לדוגמה, אם אדם מאמין שהוא חייב להיות בריא כדי להיות מאושר, אפשר לשאול אותו אם הוא באמת חושב שאם הוא חולה, הוא חייב להיות אומלל לנצח. בדרך זו, האדם מתחיל לפקפק בתפיסתו ומבין שאולי יש דרך אחרת לראות את הדברים. מהי הטקטיקה של הפיכת צריך לחייב בשכנוע? אליעד כהן מציין גם את השפעת השימוש במילים בצורה מחושבת. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא צריך להיות בריא, אפשר לשאול אותו, אתה חושב ... במילה צריך לחייב מעלה את תחושת המחויבות, דבר שגורם לאדם לחשוב מחדש על עמדתו. אדם שמרגיש חייב לבצע משהו, מתחיל להרגיש תחושת לחץ פנימי שגורמת לו לחשוב על הסיבות ... רבי נחמן מברסלב השתמש בטכניקות שכנוע לשינוי תפיסות? שיטה זו הוסברה גם באמצעות סיפורים על רבי נחמן מברסלב, שידע להוביל את תלמידיו לחשוב בצורה אחרת על עקרונות ... איך ניתן להשתמש בטכניקות שכנוע גם בחינוך ובטיפול אישי? טכניקות שכנוע אלו לא מיועדות רק לפילוסופיה או לשיחות עיוניות. הן ניתנות ליישום גם בחינוך ובטיפול אישי. לדוגמה, בחינוך ילדים, אם ילד אומר ... לעשות משהו, במקום להתעקש ולנסות לשכנע אותו שהוא כן יכול, אפשר להחיל את עקרון ההקצנה. אם ילד אומר שהוא לא יכול לסדר את החדר, אפשר להחיל את הגזמה ולשאול אותו אם הוא ... בהגזמה מכוונת, כך שהאדם יגיע למסקנה בעצמו. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא לא יכול לשנות את התנהגותו, ניתן להקצין את טענתו ולהגיד לו שהוא לא יכול לשנות את עצמו במשך כל ... שהוא לא יכול לקום בבוקר, במקום לשכנע אותו שהוא יכול, יש להקצין את עמדתו ולומר לו שאין שום סיכוי שהוא יוכל לקום בבוקר. בדרך זו, הוא יתחיל לחפש דרכים לשנות את ... ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה טיפול אישי ושכנוע הבנת עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה במהלך השיחה נדונה שיטה פילוסופית ופסיכולוגית שבאמצעותה ניתן לשנות את תפיסתו של אדם ... באמונה מסוימת, במקום לנסות להתווכח איתו ישירות ולהציג לו עמדה נגדית שעלולה לעורר התנגדות, ניתן להוביל אותו להטלת ספק בתפיסתו על ידי כך שמקבלים את דעתו אך ... וכדומה. אם יאמרו להם שהם אינם מחויבים לכך ושמדובר רק באפשרות, הם עלולים לדחות את הרעיון ולשמור על עמדתם המקורית. אולם, אם יגרמו להם להאמין שהם חייבים לחלוטין ... אתה לא בריא, אתה חייב להיות אומלל לנצח? ההקצנה הזו עשויה לגרום לו לחשוב מחדש ולהבין שאולי הוא יכול להיות מאושר גם כשהוא חולה. אדם שאומר אין לי כסף לקנות מוצר: אם הוא ... יהיה מאוחר מדי - הוא כבר יהיה משוכנע בעצמו. האסטרטגיה של שינוי תודעה השיטה הזו היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה ולנסות ... אישיים, כולל חינוך ילדים וניהול ויכוחים. אם אדם מגיע עם בעיה ואומר שהוא אינו יכול לשנות אותה, במקום לנסות להוכיח לו שהוא כן יכול, ניתן להקצין את טענתו כדי ... לעצמו שהוא דווקא כן יכול. מסקנה: הפיכת ההיגיון כנגד עצמו המנגנון של הקצנת מחשבות הוא כלי רב עוצמה לשינוי תפיסה מבלי ליצור התנגדות ישירה. במקום לומר לאדם שהוא ... במגוון רחב של תחומים, כולל ויכוחים, טיפול פסיכולוגי, חינוך ילדים, ואפילו שיפור אישי, בכך שהיא מאפשרת לכל אדם לראות את ההגבלות של מחשבותיו ולהיפתח ... אליעד: אוקי. ש: כתוב שם שהאדם מחויב מהרצון שלו. אליעד: האדם
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו ... לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח. והיתרונות של צורת השפעה כזאת, ... שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. זא הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע בצורה גלויה לכך שהוא חושב כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, לא הגיעה מתוכו, אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה. וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת הגיע ממקום חיצוני לו, אז ממילא זה יוצר תחושה של נפרדות וחוסר ... שהוא רוצה לקנות את המוצר. ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואחכ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה הוא לא רצה את המוצר, אז הוא מביע התנגדות לכך שהוא כן צריך את המוצר, למרות שהוא ... גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר. לדוגמה: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות בתת המודע של ... הלקוח מביע יותר אמון, באותה המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיוב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין ככ את המסרים ששותלים לו בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
... בניית אמון יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן לשכנע לקוחות לשכנע אנשים בניית אמון סוגסטיה יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, שאתה עצמך נותן בו אמון! דהיינו, על ידי זה שאתה מראה לו שאתה מאמין לו, הדבר הזה גורם לכך שהוא יותר יאמין בך. ... היא שאתם אנשים קרובים שיכולים לסמוך אחד על השני. ואם אתה משדר לאדם השני ביטחון מלא, דהיינו, שאתה בוטח בו באופן מלא. הרי שבכך בעצם אתה משדר לו, שמבחינתך מחויב המציאות שאין לכם ניגוד אינטרסים, אלא ששניכם יש לכם אינטרס הדדי ואינטרס משותף, ושאתם יכולים לסמוך אחד על השני. כי האדם השני, יש לו שתי אפשרויות איך ... זר, ושאתה עצמך לא מתייחס אליו כאילו הוא עצמו, זה אתה עצמך ממש. ואם אתה בעצם אומר למישהו, שאתה לא מתייחס אליו כאילו הוא עצמו, זה אתה עצמך ממש, הרי שממילא מחויב שהוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך אמרת לו, שאתה עצמך לא חושב שאתה והוא זאת ישות אחת. דהיינו, גילוי החשדנות שלך כלפיו, הוא בעצם הוכחה לכך שאתה לא חושב ...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
NLP משמעות סדר המילים במשפט משמעות של מילים ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע מסרים לתת מודע איך לשתול מחשבות סוגסטיה העברת מסרים שתילת מחשבות וכאן אתן דוגמה, כיצד הסדר של המילים במשפט, משנה את משמעות המשפט, למרות שכלפי חוץ נראה שהמשמעות של המשפט זהה. מה שבעצם אומר, שלא רק למשפט ... לי קצת, הרי שבעצם הוא אומר חם רק לי רק קצת. וגם אם הוא לא מתכוון לומר רק, הרי שהוא מחליש את רמת המחויבות והאמיתות, של החום. כגון לדוגמה חם לפחות לי לפחות קצת. דהיינו, גם אם המילים לי קצת, לא מבטאות הסתייגות מלאה מהמילה חם, הרי שהן בכל מקרה מחלישות את רמת ההיקף ואת רמת ...
אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לקום מוקדם בבוקר, איך לשכנע את עצמך? NLP, תת מודע, לישון פחות, ניהול זמן, שינוי הרגלים, איך לשנות הרגלים? אימון להרגלי חיים בריאים, מאמן אישי לחיים, קשה לקום בבוקר
אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לקום מוקדם בבוקר, איך לשכנע את עצמך? NLP, תת מודע, לישון פחות, ניהול זמן, שינוי הרגלים, איך לשנות הרגלים? אימון להרגלי חיים בריאים, מאמן אישי לחיים, קשה לקום בבוקר
אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לקום מוקדם בבוקר, איך לשכנע את עצמך? NLP, תת מודע, לישון פחות, ניהול זמן, שינוי הרגלים, איך לשנות הרגלים? אימון להרגלי חיים בריאים, מאמן אישי לחיים, קשה לקום בבוקר מהם הגורמים שיכולים להשפיע ... כאשר הזמן מגיע לקום, הוא מוצא את עצמו משכנע את עצמו להמשיך לישון. ישנן פעמים בהן הוא מרגיש ששעתיים נוספות של שינה יועילו לו יותר מאשר השעה הנוספת ללימוד או לפעילות שתכנן לבצע. מה ההבדל בין לישון ... אחרת? כדי להגדיל את המוטיבציה, כדאי לדמיין את התועלת שתגיע מהפעולה. למשל, לימוד שפה חדשה כמו איטלקית יכול להוסיף ליכולת האישית ולהרחיב את האופקים. ככל שנראה את התועלת הקרובה יותר, כך תגדל ... בתועלת של הלימוד או ההתמדה בפעולה. מה המסקנה הסופית? המסקנה היא שיש שתי דרכים לפעול: להגדיל את היתרונות של הפעולה, כמו לימוד שפה, ולהפחית את היתרונות שבשינה ארוכה מדי, על ידי הבנת התועלת שהשינה לא בהכרח מביאה ... וידע. כדי להגדיל את המוטיבציה, כדאי לדמיין את התועלת הספציפית שתגיע מלימוד השפה, ולבחון עד כמה אותה תועלת אכן שווה את ההשקעה של שעתיים שינה פחות. בנוסף, מומלץ לבחון האם באמת יש חיבור רגשי עמוק ... החיים, למקצועיות או לתחומי עניין. מה המסקנה הסופית? יש שתי דרכים לפעול: להגדיל את היתרונות שבעשייה (למשל לימוד איטלקית), על ידי חידוד הסיבות והיעדים, והבנת התועלת שתגיע מלימוד או מפעילות נוספת. ... הרצון העתידי. אליעד: אתה שואל כעיקרון איך לעשות את זה אז אני אסביר לך, בא נסביר ברמה אתה אומר במתודולוגיה איך אתה יכול לשכנע את עצמך לישון שעתיים פחות למען למידה אז אם ננתח את זה בצורה מופשטת יש לנו שתי צורות, צורה אחת שזה אומר לישון עוד שעתיים צורה שני קוראים לה ללמוד ... כל הסיבות שיש בלמה טוב לישון עוד שעתיים ותשכנע את עצמך בהפך שלהן ותיקח את כל הסיבות למה רע, עכשיו תגיד לי סיבה למה רע לקום למה רע לישון פחות שעתיים כי אם תישן פחות שעתיים אז תהיה יותר עייף ויותר ... מקודם. אליעד: יפה עכשיו אם אתה לא תצליח לשכנע את עצמך, אם אתה תמשיך להאמין שלישון עוד שעתיים זה יותר טוב אז אתה פשוט תישן עוד שעתיים ואין מה לעשות נגד זה. ש: אבל יכול להיות מצד שאני מאמין שכדאי ...
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
... לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? וכאן אבאר עוד דרך ושיטה, איך באפשרותך לגרום למישהו להרגיש את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש ביחס לדבר כלשהו, באמצעות סוגסטיה ושתילת מחשבות בצורה מתוחכמת שעובדת ברמות העמוקות של תת המודע של האדם. ובין השאר יתבאר גם: איך ... וחייב להתאמץ במשהו למענך, במצב כזה לדוגמה, הדרך שלו לגרום לעצמו להרגיש יותר טוב עם הנתינה שלו עבורך ועם המאמץ שלו עבורך, תהיה על ידי זה שהוא ישכנע את עצמו, שהוא אוהב אותך. כדי שחוויית הנתינה והמאמץ שלו עבורך, תהיה קלה יותר עבורו. ולכן, באפשרותך להכניס ... עם אותו הרעיון, תגרום לו להרגיש יותר טוב עם עצמו. וכאן לדוגמה יש את האפשרות הנגדית, שאומרת שאם תגרום למישהו לעשות רע לאדם אחר, בכך בעצם אתה משכנע אותו שהאדם השני הוא רע, ושהוא שונא את אותו האדם האחר. כמו לדוגמה במצב של חיילים שעוברים לפעמים שטיפת מוח ... חזקה, אחרי שהם נותנים מעצמם למען האדם האחר. כי הדרך של האדם להתמודד עם הרע שהוא מרגיש ממסירות הנפש שלו למען האדם האחר, היא על ידי זה שהוא משכנע את עצמו בשכנוע עצמי שהוא בעצם אוטוסוגסטיה בתת מודע, שהוא בעצם אוהב את האדם השני ככ, ושלכן הוא מתאמץ ככ למען האדם השני. והרעיון הוא, שעליך ... ההזדהות שלו עם המחשבה שמגנה עליו, יכולה לגרום לו להרגיש יותר רע, בגלל שהיא בקונפליקט עם מחשבה אחרת עמוקה יותר אצלו. והכל תלוי בעוצמת המחשבה המחויבת והמחשבה האפשרית, שיש אצל האדם. כי יש אצל האדם אמונות שונות. ולכל אמונה שיש אצל האדם, יש דירוג ועוצמה של עד כמה האדם מאמין בצורה מחויבת ומוכרחת באותה המחשבה, ועד כמה האדם מאמין רק בצורה אפשרית בלבד. וברגע שיש אצל האדם התנגשות בין מחשבות ... הערכים המחשבתי שלו. ואת כל הדברים האלו, הסברתי לעומקם במקומות אחרים... ואתה, כשאתה פתאום מתחיל לחשוב בצורה כלשהי, האם יכול להיות שהופעלה עליך מניפולציה? ואולי אתה עצמך הפעלת על עצמך מניפולציה בלי ששמת לכך לב? ...
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות איך בונים אמון באמצעות נתינת אמון? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר ליצור אמון עם אנשים, כגון לקוחות או כל אדם שרוצים לשכנע אותו, היא להראות להם שאתם בעצמכם נותנים בהם אמון. ברגע שאתה מראה לאדם שאתה מאמין בו, הוא באופן אינסטינקטיבי יותר ... לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא חשדן. הוא שואל את עצמו: מדוע שאאמין לך? אתה אדם זר, אולי אתה רוצה לרמות אותי. ... אמון תמיד אמיתית או יכולה להיות מניפולציה? אליעד מדגיש נקודה חשובה, שאמנם אתה יכול להראות שאתה נותן אמון באדם, אבל זה לא בהכרח אומר שאתה באמת מאמין לו. זו יכולה להיות פעולה מניפולטיבית בלבד, כאשר אתה רק מנסה לגרום לו לתת בך אמון, למרות שאתה עצמך כלל לא נותן בו אמון. כלומר, אפשר להגיד למישהו ... השני עשוי להיבהל ולחשוד שיש כאן מניפולציה. במקרים כאלה, מומלץ דווקא להזדהות עם הספקות שיש לצד השני ולהציג שגם לך יש ספקות מסוימים. כך, אתה מראה ... ובכך הצד השני מרגיש שהגעתם לאותה מסקנה משותפת, והוא יותר מזדהה איתך. איך ליצור הזדהות עם הספק של הצד השני? אליעד כהן מפרט דרך נוספת לבניית אמון, והיא ... לך. בצורה זו אתה גורם לו להרגיש שהמסקנה היא שלו ולא רק שלך. מה החשיבות של מודעות לתהליך יצירת האמון? אליעד מסביר שחשוב מאוד להיות מודעים לתהליכים שקורים ... אמון, כי אחרת אפשר ליפול קורבן למניפולציות . כאשר אדם אומר לך אני מאמין לך, יש לשאול את עצמך באופן מודע למה אתה מאמין לו. אם אתה לא עושה את זה, קל ... ובדיקה פנימית יאפשרו לך להימנע ממניפולציות ולקבל החלטות מושכלות יותר. איך ליצור אמון על ידי נתינת אמון? איך לשכנע אנשים בקלות? כיצד עובד תהליך יצירת אמון במוח? האם נתינת אמון זו מניפולציה? איך להתמודד עם חשדנות של לקוחות? איך לנהל משא ומתן בצורה אפקטיבית? כיצד להשתמש בטכניקות NLP לבניית אמון? ...
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
... למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים? איך ליצור ריגושים ולהתרגש באופן ... על המכשולים במציאות ולחוש שליטה. ככל שאדם חווה יותר סיכונים ומתגבר עליהם, הוא מרגיש יותר שייכות למציאות ופחות מוגבל על ידה. איך לשכנע את עצמך להתרגש מדברים? אליעד מבהיר שלשכנע את עצמך להתרגש ממשהו, זה בדיוק כמו לשכנע אדם אחר לרצות משהו. הבסיס לשכנוע, בין אם של עצמך או של אחרים, הוא תמיד אותו דבר - הבנה מעמיקה של המנגנון של הרצונות. אם תבין איך עובד מנגנון הרצון והחשיבה, תוכל לשלוט בתחושותיך וברגשות שלך כלפי כל דבר. למשל, כדי לשכנע את עצמך להתרגש מאופנוע, אתה שואל את עצמך: מה אני הכי רוצה ... הזה) מביא אותך לתחושה הזאת. ככל שתתחבר יותר לעומק ולמהות של מה שאתה רוצה, כך תוכל להתרגש באמת מהדבר לאורך זמן. מה הקשר בין NLP, אוטוסוגסטיה ויצירת ריגושים? אליעד מתייחס ללימודי NLP ולשכנוע עצמי, ומסביר שלימוד NLP או תורת השכנוע יכול לעזור לאדם להבין איך עובד המוח ואיך נוצרים רצונות ... כאשר אדם מבין את המבנה הבסיסי של החשיבה ושל הרגש, הוא יכול ליצור לעצמו ריגושים ולשלוט בתחושות שלו בצורה מודעת. לימוד NLP והבנת המנגנונים של המחשבה מאפשרים לאדם לחוות את מה שהוא בוחר לחוות, ולא להיות תלוי בנסיבות חיצוניות בלבד. הוא מדגים שהיכולת לשכנע את עצמך היא כמו היכולת לשכנע אדם אחר. הוא מתאר זאת בצורה ברורה: שאל את עצמך מה אתה הכי ... מצב של התרגלות. אפשר לעשות זאת דרך תרגול מחשבתי - למשל, להיזכר באופן יזום בתחושת החיסרון שהייתה לך לפני שהשגת את הדבר, או לדמיין שאיבדת את הדבר כדי להחזיר לעצמך את ההתרגשות מהשגתו מחדש. ... המהות מאפשרת לחוות התרגשות מתמדת, מכיוון שכל דבר יזכיר לך את השלמות שאתה מחפש. איך ליצור ריגושים? מה גורם לאנשים להתרגש? איך לשכנע את עצמי להתרגש? למה אנשים מחפשים סכנות וריגושים קיצוניים? מה הקשר בין שכנוע עצמי ל - NLP? איך לחוות תחושת שלמות? ...
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
... NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה , טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט איך ניתן לשכנע אנשים בצורה יעילה באמצעות NLP? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציע טכניקות שכנוע שונות, בהן הוא משתמש בשפת NLP (Neuro-Linguistic Programming), שמטרתן לשכנע את הקהל או את הלקוחות באמצעים לשוניים. לדוגמה, אליעד מפרט את השימוש במילים שמכוונות את המוח של השומע למחשבות או רגשות מסוימות, ובכך להפעיל את תת - המודע של אותו אדם, ולטפח אצלו את ההעדפות שברצונך ליצור. כיצד נבנה דוגמה או שאלה שיש לה אפקט שכנוע? ההרצאה מתחילה בהסבר על השימוש במילת דוגמה. אליעד מסביר שמילת דוגמה משמשת לא רק להבהרת רעיון אלא גם לפיתוח מחשבות נוספות בתת - המודע של השומע. כשאומרים לדוגמה או נניח, המוח של השומע מתחיל לפתח אופציות שונות ופותח את הדמיון לאפשרויות נוספות, אפילו אם מדובר רק בהסבר ראשוני. המטרה היא לאפשר לאדם לקבל את הרעיון באופן פחות מחייב, תוך שמירה על פוטנציאל רב יותר להחלטה. איך נניח משתלב בטכניקות שכנוע? כאשר משתמשים במילה נניח, זה לא מחייב את השומע לקבל את הדעה או ההמלצה שניתנה. ההשפעה היא יותר על יצירת מצב שבו אדם מתחיל לדמיין את האפשרות שהוצעה לו מבלי לחוש מאוים או לחוץ להחליט מיידית. אליעד מציין שמילה זו יוצרת תחושת ריחוק מההתחייבות, שכן היא מספקת אופציה שהיא ... שזהו המניע המרכזי להחלטה. לדוגמה, כשאתה מציג לאדם מספר אפשרויות, אפשר להציג את היתרון של האופציה המועדפת באופן ברור אך בעדינות. מהם העקרונות החשובים לשכנוע באמצעות סוגסטיה? סוגסטיה היא טכניקת NLP שבה אדם מושפע לשנות את דעותיו או התנהגותו באמצעות הצגת רעיונות או תחושות בצורה לא ישירה, למשל על ידי שאלות שמובילות את השומע לחשוב ולפעול בדרך מסוימת. אליעד מסביר כיצד להפעיל סוגסטיה בצורה שתשפיע על קבלת החלטות מבלי להרגיש שהשומע נדחף לעשות משהו נגד רצונו. מהו השימוש במילים שמצמצמות את הבחירה? אליעד מבדל בין הצגת ... את האופציה הזאת משום שהיא הכי מתאימה לך, כך שבסופו של דבר האדם יחוש כי הוא בחר את האפשרות המועדפת עליו מבלי להרגיש כפייה. כיצד ניתן למנוע עימות תוך כדי שכנוע? אליעד מדבר גם על איך למנוע עימותים עם אדם במידה והוא לא מסכים עם הדעה שלך. במקום להתעקש ולנסות לשכנע אותו בצורה ישירה, ניתן להשתמש במילים מרוככות כגון נניח, אולי, תחשוב על זה. זה נותן לאדם תחושת בחירה ומונע התנגדות חזקה. מהו תהליך השכנוע בהשוואה להסברה? ההבדל בין השכנוע להסברה טמון בהנחות הבסיסיות של כל תהליך. בשכנוע, אנו מחפשים להניע את השומע לפעול בהתאם לרצוננו, כלומר, ישנה דרישה לפעולה מסוימת. בהסברה, אנו פשוט מסבירים את המצב מבלי לצפות לפעולה מיידית. אליעד מסביר כי חשוב להבדיל בין השניים כדי להבין מהן המילים או הטכניקות שיביאו לתוצאה הרצויה. איך נוכל לשכנע אנשים בשיווק ומכירות? במהלך ההרצאה נוגעים גם בטכניקות שכנוע בשיווק ומכירות. אליעד מציין שהצגת המידע בצורה שתעשה את הקנייה או הבחירה לאופציה הטובה ביותר היא חלק מהטכניקות השיווקיות המתוחכמות. לדוגמה, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות מניפולציות? איך לעשות סוגסטיה? איך לעשות דמיון מודרך? רטוריקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הוכחה אוניברסאלית, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הוכחה אוניברסאלית, איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, מאמן אישי קריירה, מאמן אישי להרזייה בתחום הוכחה אוניברסאלית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0156 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 22:19:18 - wesi1