... אחת בלבד ביום, דיאטת omad, דיאטת הלוחם, דיאטת יום כן יום לא, דיאטת צום יום כן יום לא מלא, דיאטת צום יום כן יום לא חלקי, סיכונים בצום לסירוגין, השמנה, טעויות בדיאטה, דיאטה צום לסירוגין, יתרונות וחסרונות הצום, איך צום משפיע על הגוף? צום שריפת ...
...פירושים אישיים בלבד. ויותר מזה, אם בטעות זה שהציג את הרעיון, בטעות או במזיד, לקח פירוש אישי שלו, והציג אותו כעובדה אובייקטיבית, עליך להדגיש ולהראות, כיצד נעשה כאן ניסיון לרמות את השומעים. וכיצד אותו מציג רעיון, רצה (= להפוך את האפשרי למחויב) לרמות את השומעים. וזה כמובן כדי ליצור חוסר אמון של השומעים, כלפי אותו הרעיון. וכמובן שגם כאן צריך לעשות את זה בחוכמה. כי אם תדגיש יותר מידי שחלק כלשהו של הרעיון הוא רק אישי וסובייקטיבי בלבד, הרי שבכך בעצם אתם גורם לשומע להתחיל לבדוק כל חלק של הרעיון, האם הוא...
...לנצח בו, ואם המנהל עצמו חושב שהעבודה היא משחק שהוא מכור אליו, הרי שבאופן אוטומטי, יש ניואנסים ומסרים תת הכרתיים לתת המודע של העובד, שבאופן אוטומטי יעברו מהמנהל אל העובד. כי אין כאן משהו ספציפי שצריכים לעשות, כדי לשמור על האיזון. אין כאן פעולות ספציפיות מוגדרות שצריכים לעשות כדי לגרום לעובד להתמכר לעבודה כמו אל משחק. אבל בעיקרון אם המנהל עצמו תופס את העבודה כמשחק, הרי שכנראה שההתייחסות של המנהל אל העבודה כמשחק, היא באה לידי ביטוי בדרכים שונות. ואז כנראה שהוא גם יעביר לתת המודע של העובד מסר תת הכרתי...
...הבסיס, ואם לא, יש לחזור ולהסביר אותו עד שהתלמיד יבין את ההיגיון שמאחורי השיעור. מה קורה אם תלמיד לא מבין את החומר? במקרים כאלה, המורה צריך לבדוק אם התלמיד מבין את הנחות היסוד של הבעיה. אליעד מציין שלעיתים החסמים האמיתיים טמונים בהבנה השגויה של היסודות. לדוגמה, בהוראת גיאומטריה יש מורים שמתמקדים בנוסחאות מבלי להבטיח שהתלמידים מבינים את החוקים העומדים מאחוריהם. לעיתים, כדי לעזור לתלמיד, יש לתת דוגמה שתמחיש את הרעיון בצורה מעשית, ולוודא שהתלמיד מבין את כל שלב בפתרון הבעיה. איך נוכל ללמד את התלמידים...
...הוא יכול לראות אותה בשתי דרכים שונות לחלוטין. הדרך הראשונה היא לראות את המציאות כמשהו אקראי לחלוטין, חסר משמעות ומנוגד לרצון שלו. זוהי הדרך שתוביל אותו לסבל מתמשך. הדרך השנייה היא לראות את הכל כרצון אלוהי מושלם. בדרך הזאת, כל מה שקורה הוא הרצון האמיתי והעמוק ביותר של המציאות עצמה, ולכן החוויה הופכת להיות קלה ונסבלת יותר. אך יש גם נקודת מבט שלישית ועמוקה יותר: שאין שום הבדל בין שתי נקודות המבט הללו, ושהחוויה הכוללת של המציאות תמיד שלמה ומושלמת, לא משנה מה האדם מרגיש כרגע. זו הנקודה המאפשרת חיבור...
...על מציאות אובייקטיבית. כיצד ניתן לבדוק את הסיכוי לפחד לא הגיוני? הדרך הראשונה היא לבדוק מה הסיכוי של אותו פחד להתממש. לדוגמה, אם אדם מפחד ממצב בלתי סביר, יש לברר כמה סיכוי יש שיתממש. אם נמצא כי הסיכוי לכך הוא אפסי, או זעום מאוד, נשאל את השאלה: מה יקרה אם הפחד יתממש? שאלת המשמעות של הפחד מספקת כלי נוסף להבין את עוצמת החרדה. אליעד מציין כי לעיתים ישנם אנשים שפשוט מפחדים ממצבים שאין להם סיכון משמעותי. למרות זאת, החשש נשאר אצלם, ללא היגיון ברור. האם ישנה תועלת במניעת פעולה מתוך פחד? לאחר מכן, נדונה...
...לא בהכרח תרופתי. למעשה, אפשר למצוא פתרונות אחרים שמטפלים בשורש הבעיה. מה ההיגיון מאחורי האמונה שמחלות נפש הן גנטיות? האמונה כי מחלות נפש הן גנטיות נובעת מכך שאנשים רבים, כולל אנשי מקצוע בתחום הפסיכיאטריה והפסיכולוגיה, מתמודדים עם אנשים שהמחשבות וההתנהגויות שלהם לא תואמות את הנורמה החברתית. אם אדם מבטא צורת חשיבה ייחודית שמובילה אותו להצלחה, הוא עשוי להיחשב גאון. אם אותה חשיבה ייחודית גורמת לו לאושר, הוא ייחשב לאדם מוצלח. אך אם מחשבותיו פוגעות בו או בסובלים ממנו, הוא יקוטלג כחולה נפש. באופן עקרוני...
...מרגיש מקורו ברצון אחר, עד שמגיעים לרצון הראשון, רצון שאין לו שום סיבה מוקדמת. לכן, אם האדם יבין שכל רצון שהוא רוצה הוא בעצם בחירה שרירותית שלו, הוא יוכל לבחור ברצון חדש או לוותר על רצון קיים. האדם יכול להגיע למצב שבו הוא יוצר רצון חדש בלי סיבה מוקדמת, פשוט משום שהחליט שכך הוא רוצה. זו בעצם היכולת של אלוהים - להמציא משמעות ורצון יש מאין. אליעד מסביר שזו הדרך של האדם להיות חופשי באמת. האם עדיף לרצות או לא לרצות? אליעד מסביר שבסופו של דבר, אין באמת הבדל בין משנה ללא משנה. הוא מחדד שהמשמעות היא יצירה...
...עם המורה. לדבריו, אדם יכול ליישם עצה אחת בצורה מושלמת, ללא קשר למשך הזמן שהשקיע בכך, ולהיות תלמיד אמיתי. בעוד שאדם אחר יכול לבלות שנים רבות בלמידה אך לא ליישם אף עצה אחת במלואה. הוא מדגיש שהקריטריון האמיתי הוא עומק ההבנה והיישום בפועל של הדברים ולא כמה זמן האדם נמצא בסביבה של התוכן או המורה. הוא מסכם את הנקודה בכך שאדם יכול להיות תלמיד שלו או של כל מורה אחר, מבלי בכלל לפגוש אותו פיזית, כל עוד הוא מבין ומיישם את העצות באמת לעומקן. מצד שני, אדם שמכיר את החומרים מבחינה תאורטית בלבד, בלי יישום ממשי...
...אנשים חכמים רק בתחום אחד, האם יש לי שכל? האם אני חכם? מדעים מדויקים, מדעי החברה, מדעי הנפש במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלה האם יכול להיות אדם חכם בתחום אחד אך טיפש בתחום אחר, ומעלה את רעיון ההבחנה בין חוכמה לבין ידע. הוא שואל אם יש לאדם חכמה שיכולה להיות ממוקדת בתחום מסוים, ולא בהכרח בתחום אחר. לדוגמה, אדם יכול להיות מתמטיקאי מעולה, לפתח נוסחאות מתקדמות ולמצוא פתרונות טכנולוגיים כגון פיתוח מנוע למטוס, אך לא בהכרח להבין תחומים אחרים כמו תיקון מכונית או תכנון מערכות חשמל. השאלה היא אם חוכמה בהבנת...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: דיאטת צום יום כן יום לא חלקי, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: דיאטת צום יום כן יום לא חלקי, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, אימון אישי לחיים, אימון אישי לאורח חיים בריא בתחום דיאטת צום יום כן יום לא חלקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331