אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דאגה לאחרים ✔יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
מהם הקשרים בין רצון לתת לרצון לקבל?

במהלך ההרצאה, דיבר אליעד על האופי המורכב של יחסי הורים וילדים, והקשרים בין הרצון לתת לרצון לקבל. הוא עוסק בשאלה מדוע אנשים לעיתים מוצאים את זה קל יותר לעזור לאחרים מאשר לדאוג לצרכים האישיים שלהם.

ההסבר מתחיל על כך שלעתים קרובות אנחנו נוטים לעשות דברים למען אחרים כי זה נותן לנו תחושת משמעות וערך. הוא מציין דוגמאות רבות, כולל המקרים שבהם הורים מוכנים להקריב את עצמם למען ילדיהם, גם אם לא תמיד הם נהנים מההקרבה הזו. דאגה זו יוצרת תחושת מחויבות אצל ההורים, ומביאה אותם לעיתים לעשות מעשים שהם לא היו עושים עבור עצמם.

האם תמיד קל יותר לדאוג לאחרים מאשר לעצמנו?

אליעד מציין שכשמדובר במקרים של דאגה לילדים, אנשים מוצאים את זה קל יותר, אך הוא מסייג את זה בכמה נקודות. הוא מראה את הדוגמה של הורים שמוכנים לקום באמצע הלילה כדי לדאוג לילדיהם החולים, למרות שהדבר לא בהכרח נעים להם. לעיתים, השאיפה להוכיח אהבה והמחויבות למישהו אחר עוזרת להם להתגבר על תחושת הקושי.

הדיון עובר לדוגמאות נוספות, כמו ההשקעה של הורים בילדים עם בעיות בריאותיות או התמודדות עם מחלות סופניות של בני משפחה. כאן אליעד מציין את המורכבות של המניעים מאחורי הדאגה: במקרים רבים, הדאגה לאחרים נובעת מתוך תחושת מחויבות פנימית שמושפעת מהערכים האישיים של כל אחד.

האם נוכל להרגיש סיפוק אמיתי גם כאשר אנחנו דואגים לעצמנו?

במהלך השיחה, אליעד מבקש להבין אם אפשר להרגיש סיפוק גם כאשר אנחנו נותנים לעצמנו. הוא טוען כי לעיתים התחושות של נתינה כלפי אחרים יכולות להרגיש יותר אותנטיות ואמיתיות, מה שמעורר את השאלה האם אנחנו באמת אוהבים לתת או שהמעשה מתבצע מתוך רצון להרגיש טוב עם עצמנו. בנוסף, הוא מדבר על כך שבזוגיות, לעיתים המעשה של נתינה עשוי להיראות כמשהו המגביר את תחושת המחויבות שלנו כלפי האחר.

מה הקשר בין אלטרואיזם ואגואיזם?

ההרצאה עוסקת גם בשאלה האם המניעים מאחורי ההתנהגויות שלנו באמת נובעים מאלטרואיזם או אגואיזם. אליעד מציין דוגמאות רבות שבהן אנשים נותנים, אך למעשה הם עשויים לפעול מתוך מניע של קבלה או רווח אישי, גם אם הדבר לא נראה כך. זהו מאבק פנימי בין רצון אמיתי לעזור לבין הרצון לקבל תמורה כלשהי.

הוא מציין את הדוגמה של עזרה בסיטואציות...
נתינה בריא לחנך ילדים בעיות הדרכת הורים הורה אהבה אופי ארגון אליעד הרגשה אגואיזם אגואיסט אגואיסטי אגואיסטיות אגואיסטים אינטרס אינטרסים אינטרסנטיות אלטרואיזם אנוכיות ארגון ארגון זקא דאגה דאגה לאחרים דאגה לילדים דאגות הדרכה להורים הדרכת הורים הורה הורות הורים הורים וילדים זולתנות חינוך ילדים יחסי הורים וילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לדאוג לדאוג לאחרים לדאוג לילדים לחנך ילדים לקבל ולתת לתת פילנתרופ פילנתרופיה רצון רצון לקבל רצון לתת
הזדהות יתר, איך לא להרגיש רע מסבל של אחרים? דואג יותר מידי לאחרים, התחשבות יתר באחרים, דאגת יתר, רגישות יתר, דאגה לאחרים יותר מלעצמך, איך לא לסבול מסבלם של אחרים? אמפתיה גבוהה, אמפתיית יתר, יותר מידי אמפתיה, רחמנות יתר
הזדהות יתר, איך לא להרגיש רע מסבל של אחרים? דואג יותר מידי לאחרים, התחשבות יתר באחרים, דאגת יתר, רגישות יתר, דאגה לאחרים יותר מלעצמך, איך לא לסבול מסבלם של אחרים? אמפתיה גבוהה, אמפתיית יתר, יותר מידי אמפתיה, רחמנות יתר
... יתר, איך לא להרגיש רע מסבל של אחרים? דואג יותר מידי לאחרים, התחשבות יתר באחרים, דאגת יתר, רגישות יתר, דאגה לאחרים יותר מלעצמך, איך לא לסבול מסבלם של ... אחרים, ולא לאפשר לרגשות של אנשים אחרים לנהל את האדם באופן אוטומטי ולא מודע. איזון רגשי - לאזן בין אהבה ודאגה לאחרים לבין גבולות אישיים ברורים, בדומה ...
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
... בתוך חלום אינו מודאג באמת ממה שקורה לדמויות אחרות בחלום שלו, כי הוא יודע שהוא זה שיוצר את החלום. באותו אופן, מי שחווה את עצמו כאלוהים רואה את כל האנשים ואת כל הדברים האחרים כביטוי של עצמו, ולכן אין אצלו שאלה של דאגה לאחרים בנפרד ממנו. מה גורם לאנשים להיות תחרותיים? האם אלוהים יכול להיות תחרותי? למה אנשים רוצים לשלוט באחרים? מה המשמעות של להיות אלוהים? האם להיות אלוהים פירושו ...
אהבה אמיתית - האם יש אהבה אמיתית?
אהבה אמיתית - האם יש אהבה אמיתית?
... מתוך אהבה אמיתית וחסרת תנאים. עוד דוגמה שאליעד נותן היא כאשר אדם נותן כסף לאדם חסר בית ברחוב. הפעולה נראית לכאורה כהבעת אהבה ודאגה לאחר, אך בפועל האדם עושה זאת כדי להרגיש טוב עם עצמו, כדי ...
הצגת חסרונות בראיון עבודה, הכנה לראיון, להתכונן לראיון, מה לענות בראיון עבודה? חסרונות שאומרים בראיון עבודה, תכונה שלילית בראיון עבודה, תכונות שליליות בראיון, NLP, חסרונות להגיד בראיון עבודה
הצגת חסרונות בראיון עבודה, הכנה לראיון, להתכונן לראיון, מה לענות בראיון עבודה? חסרונות שאומרים בראיון עבודה, תכונה שלילית בראיון עבודה, תכונות שליליות בראיון, NLP, חסרונות להגיד בראיון עבודה
... אותן בצורה חיובית. לדוגמה, אם בחורה שואלת בחור על חסרונותיו, כדאי שהוא יבחר תכונה כמו אני לעיתים דואג יותר מדי לאנשים שקרובים אליי, שזה חיסרון שאפשר לפרש גם כיתרון חיובי, של אכפתיות ודאגה לאחרים. לסיכום, מה הכלל החשוב ביותר כששואלים אותך על חסרונות? הכלל המרכזי שאליעד כהן מדגיש הוא שעליך תמיד להציג חסרונות יחסיים, בצורה עדינה, וכאלו שניתן לפרש אותם כיתרון. מטרת ...
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
חינוך ילדים מערכת החינוך הורים וילדים למה ילדים לא אוהבים את הלימודים? ילדים מטבעם אוהבים ללמוד, כי כל דבר חדש הוא עבורם חוויה של למידה והתרגשות. למשל, כאשר ילד מקבל צעצוע חדש, הוא מתלהב ושמח מאוד, כי הוא חווה את זה כמשהו חדש שניתן ללמוד ממנו. בניגוד למבוגרים שכבר התרגלו לסיטואציות וחווים אותן כרוטיניות, הילדים רואים כל מצב וכל התרחשות כהזדמנות ללמידה חדשה. הבעיה נוצרת דווקא כאשר הלימודים במסגרת בית הספר הופכים למשהו משעמם ונטול התלהבות. במקום לעורר את שמחת הגילוי הטבעית אצל הילד, מערכת החינוך גורמת לו להרגיש משועמם, מדוכא, ואף סובל. מדוע מורים עצמם לא נהנים ללמד? הסיבה המרכזית לכך שילדים לא נהנים מהלימודים קשורה ישירות לכך שהמורים עצמם לא נהנים ממה שהם מלמדים. רוב המורים נמצאים בכיתה לא מתוך תשוקה אמיתית למקצוע או אהבת למידה, אלא מתוך רצון להתפרנס או לשמש כבייביסיטר לילדים. כשהמורה עצמו לא אוהב את החומר הנלמד, הוא אינו מסוגל לעורר בתלמידים תשוקה או עניין אמיתי. לעומת התלמידים, שכאשר אינם נהנים, מיד מאבדים עניין, המורה כבר התרגל לסבול בשקט ולשאת את השיעמום. לילדים אין את המנגנון הזה ולכן הם מגיבים בחוסר ריכוז ובחוסר עניין. מי ראוי להיות מחנך טוב? אליעד מסביר ... כל אדם נולד עם פוטנציאל לכל התכונות - הן הטובות והן הרעות. תפקיד המחנך הוא לא לפתח אצל הילד רק תכונות חיוביות אלא לעזור לו לבטא את כל התכונות בצורה מאוזנת. אם יש לאדם רק ביטחון עצמי בלי איזון של ... או לשקר לעצמו. דווקא ההתעלמות מחצי הכוס הריקה גורמת לאדם לאבד איזון פנימי ולהיות אומלל. איך הורים ומורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? כאשר ילד זוכה לפרגון ולהערכה רק כאשר הוא מצליח, המסר הסמוי שהוא מקבל הוא שההערכה והאהבה מותנות בהצלחה. כך הוא לומד לא לאהוב את עצמו בצורה טבעית, אלא רק על בסיס השוואה לאחרים. אם ילד מקבל ציור יפה והוא מקבל שבחים רק על הציור שהצליח לו, הוא יאמין שמגיע לו להעריך את עצמו רק כשהוא ... החינוך האמיתי לא אמור להתמקד בציונים ובהצלחה, אלא בחוויית הלמידה עצמה ובפיתוח החשיבה של הילד. בית הספר אמור להיות מקום שבו הילד מגלה את עצמו ואת יכולותיו, דרך למידה והכרת העולם. הלימודים אמורים להיות חוויה שמאפשרת לילדים להכיר את עצמם טוב יותר ולהיות מאושרים יותר. המחנך חייב להבין מהי מטרת הלמידה באמת ולשדר זאת לתלמידים. איך אפשר לגרום לילדים לאהוב את הלימודים? הדרך לגרום לילדים לאהוב את הלימודים היא בכך שהמורה עצמו יהיה מלא תשוקה ועניין במה שהוא מלמד. הוא צריך להעביר לתלמידים ... עצמו בתלמיד, להבין למה התלמיד מתקשה ולהציע לו כלים להתמודד עם הקושי. חשוב מאוד להדגיש בפני הילד לא שהוא יכול, אלא שהוא פשוט צריך לנסות ולבדוק את עצמו בכל פעם מחדש. בדרך זו, הילד ירגיש שהלימודים הם הזדמנות ללמוד ולהתפתח, ולא חובה או מטלה משעממת. איך לגרום לילדים לאהוב ללמוד? מי ראוי להיות מחנך? למה התלמידים שונאים את בית הספר? איך לפתח ביטחון עצמי אצל ילדים? למה להתמקד בחצי הכוס המלאה זה שקר? איך לגרום לילד להעריך את עצמו באמת? מה המטרה האמיתית של החינוך? איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים? מי ראוי להיות מחנך? מיהו ומהו מחנך טוב? איך לפתח ביטחון עצמי הערכה עצמית אצל ילדים? איך בן אדם יכול לגלות את הפוטנציאל העצמי שלו? איך מורה ומחנך יכול לפתור את הבעיות של התלמידים ... שיקוף עצמי? איך המורה יכול להבין את התלמידים באמצעות התבוננות פנימית שלו על עצמו? למה ילדים לא אוהבים את הלימודים? למה לילדים אין סבלנות ללימודים? איזו תועלת אמיתית מביאים הלימודים לתלמיד? למה למורים עצמם אין חדוות לימוד? כיצד היחס של המורה עצמו אל מה שהוא מלמד, כיצד הוא משפיע על התלמידים? האם אפשר לבקש מילד לאהוב את הלימודים? מי אחראי לכך שה
הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים
הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים
הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים למה הורים חרדים כל כך שיקרה משהו רע לילדים שלהם? אחת הדאגות המרכזיות והנפוצות ביותר שמטרידות הורים היא הדאגה לשלומם של הילדים שלהם. פעמים רבות הורים אומרים שהם יכולים לשאת כל סבל שיקרה להם, אבל המחשבה שיקרה דבר רע לילדים שלהם היא בלתי נסבלת. השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה היא כיצד האדם יכול להגיע למצב תודעתי שבו הוא מכיל באמת כל אירוע, גם אם מדובר באירוע קשה או רע שיתרחש לילדים שלו. האם ההורה באמת דואג לילד שלו או לעצמו? אליעד מסביר שברמה השטחית נדמה להורה שהוא אוהב ודואג לילדיו. אבל כשמתבוננים פנימה רואים שהדאגה היא דאגה עצמית לחלוטין. ההורה מזדהה עם הילד שלו, מתחלף איתו בזהות באופן רגשי, ולכן, כשהילד סובל, ההורה חווה סבל אישי משלו. הוא מדגיש כי אם אותו אירוע היה מתרחש לילד אחר או לאדם זר, הוא לא היה מטריד את ההורה באותה מידה. כלומר, ההורה למעשה מודאג ומוטרד בגלל עצמו, בגלל שהילדים שלו הם חלק מזהותו העצמית, ומהווים המשך ישיר לאגו שלו. לכן פגיעה בילדים נחוויית כפגיעה ישירה בו עצמו. דוגמה שאליעד נותן היא המקרה שבו הורה נשאל אם יטריד אותו באותה מידה שילד זר ייפגע או יסבול. באופן ברור התשובה תהיה שלילית. מבחינתו, ה
ילדים זה שמחה, למה מביאים ילדים לעולם? ילדים זה אושר, הורים וילדים ועוד
ילדים זה שמחה, למה מביאים ילדים לעולם? ילדים זה אושר, הורים וילדים ועוד
ילדים זה שמחה, למה מביאים ילדים לעולם? ילדים זה אושר, הורים וילדים ועוד למה אומרים שילדים זה שמחה? אליעד כהן מסביר לעומק את הרעיון הרווח שאומר ילדים זה שמחה. למרות האמירה הזו שנראית מובנת מאליה, ... באמת למה הם חושבים שילדים מביאים אושר. הוא מתחיל מהדוגמה הקלאסית של אימא צעירה, שמיד אחרי לידת הילד הראשון שלה אומרת זה האושר האמיתי!, והיא מרגישה שלילד שלה יש יכולת להעניק לה תחושת סיפוק, שמחה ואושר שלא ניתן לתאר. לכאורה, נראה שהילד הוא הגורם המרכזי לשמחה ולאושר שלה, אך אליעד טוען שישנו ... עומד מאחורי הרצון להביא ילדים לעולם? הסיבה האמיתית לכך שאנשים רוצים להביא ילדים לעולם, לפי אליעד, היא חיפוש אחר משמעות בחיים. הוא ... אנשים אומרים שהם מביאים ילדים לעולם מתוך צורך בהמשכיות, אך אליעד מדגיש שהסיבה ... חוסר המשמעות הפנימית. הילד, כך הוא מסביר, הופך בעצם למטרה שהאדם עובד עבורה, נותן לו ... מטרה אמיתית בחיים. מדוע ילדים הם בעצם סוג של עבדות? אליעד כהן מדגים זאת בצורה ... וברורה: כאשר אדם מביא ילד לעולם, הוא למעשה הופך לעבד שלו. הילד הוא יצור קטן וחסר אונים, וההורה הופך לאחראי על כל חייו. ההורה משעבד את עצמו לצרכים של הילד, הוא לא ישן בלילה, דואג ללא הפסקה, ומקדיש את חייו לטובת הילד. כך ההורה הופך למעשה לעבד של הילד, אבל הוא מוכן לעשות זאת משום שאין לו משמעות אחרת בחיים. ... זאת, הופך להיות תלוי בילדים כדי לתת משמעות לחייו. האם רק ילדים ביולוגיים מספקים משמעות? אליעד מסביר שזה לא רק לגבי ילדים ביולוגיים. ילדים הם בעצם כל דבר שהאדם יוצר או מקים: עסק, קריירה, פרויקטים שונים, ארגונים שהוא מנהל, וכו. כל דבר שהאדם מייצר ומוציא מהפוטנציאל ...
חינוך ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? מהו חינוך טוב?
חינוך ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? מהו חינוך טוב?
חינוך ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? מהו חינוך טוב? איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? השאלה שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ההורים צריכים לפעול כאשר ילדיהם לא פועלים לפי ההנחיות או הציפיות שלהם. לעיתים ישנם מצבים בהם אחד ההורים חושב שיש לחנך בצורה מסוימת, וההורה השני חושב אחרת, והילדים נמצאים באמצע, בבלבול וחוסר ודאות. גם במצב בו ההורים מתואמים על שיטת החינוך, קורה שהילדים עדיין מתנהגים אחרת מהמצופה. מה קורה כאשר הורים מחנכים כמו חמורים? אליעד מסביר שכאשר הורים מתמקדים כל הזמן במה שהילד עושה או לא עושה - מותר לעשות, אסור לעשות, זה בסדר, זה לא בסדר - הם למעשה משתמשים בשיטת חינוך של חמורים. השיטה הזו מבוססת על הוראות בלבד, ללא הבנת ההיגיון מאחוריהן. הוא משתמש בדימוי החמור כדי להסביר שילד שחונך באופן הזה לא מפעיל את המחשבה העצמית שלו, בדיוק כמו חמור שפועל לפי הוראות בלבד. הילד במצב כזה לא לומד להפעיל שיקול דעת, אלא רק למלא הוראות בצורה טכנית וחסרת הבנה. מדוע הילד מתנגד להוראות ההורים? כאשר ההורים כל הזמן אומרים תעשה כך או אל תעשה כך, הילד עלול לראות בהם טרוריסטים, מכיוון שהוא מרגיש שהם מגבילים אותו בלי להסביר את ההיגיון מאחורי ההגבלות. כתוצאה מכך, הילד מנסה למרוד או לעשות ההפך ממה שנאמר לו, פשוט כדי להרגיש שהוא לא כפוף לסוג של שלטון כפוי ומדכא. מהי דרך החינוך הנכונה על פי אליעד כהן? אליעד מסביר כי חינוך נכון הוא לא רק לתת לילד הנחיות, אלא ללמד אותו כיצד לחשוב. כאשר הילד שואל מותר לעשות את זה?, במקום לענות תשובה של כן או לא, ההורה צריך להוביל את הילד לחשוב בעצמו. ההורה אמור להגיד לו: בוא נחשוב ביחד, מה אתה חושב? למה אתה חושב שזה טוב או לא טוב? ולהוביל את הילד להבין את ההיגיון מאחורי כל פעולה. מה היתרון בחינוך לחשיבה עצמאית? כאשר הילד מבין את ההיגיון שעומד מאחורי ההנחיות, הוא מסוגל לפתח חשיבה עצמאית. החשיבה העצמאית הזו מאפשרת לילד לפעול מתוך הבנה, ולא מתוך כפייה. ברגע שהילד מבין בעצמו את ההיגיון של הדברים, גם אם אחרים ינסו להשפיע עליו בעתיד, הוא עדיין יקשיב ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דאגה לאחרים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דאגה לאחרים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, קואצ'ר אישי, מאמן אישי קואצ'ינג בתחום דאגה לאחרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3008 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 13:45:17 - wesi1