... נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך. אולי הלקוח יחשוב שאתה
גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו? יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה טכני מידי ושאתה אולי
גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון ... שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים. במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך
לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי,
שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את
הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות. כמובן שהנושא הזה ...