אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בקשה לא הגיונית של לקוח ✔חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
וכאן ניתן עוד היבט לגבי איך להתמודד עם מצב שבו מנהלים משא ומתן עם מישהו ולא מגיעים להסכמה עם הצד השני. ורוצים שתהיה תחושה של הסכמה, למרות שאין הסכמה, איך לגרום לזה לקרות?

ונסביר את העניין יותר טוב. נניח לצורך העניין שמנהלים משא ומתן והלקוח רוצה X ואתה לא מוכן לתת לו את X. ונניח שמבחינתך אין עסקה אם הלקוח מתעקש לקבל X. ונניח שאתה מציב גבול ללקוח במשא ומתן, ואומר לו "עד כאן!", אני לא מוכן להתפשר יותר והלקוח צריך לבחור האם לקיים איתך את העסקה או שלא.

עכשיו, במה תלוי אם תהיה עסקה או שלא? זה כמובן תלוי בהרבה גורמים, כאשר אחד מהם זאת האווירה הכללית שיש בינך לבין הלקוח. דהיינו, אם הלקוח ירגיש שהוא אוהב אותך ושהוא בהרמוניה איתך, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח יבחר לסגור איתך עסקה.

אלא מה? שאם במשא ומתן הגעת עם הלקוח למבוי סתום, הרי שבמובן מסוים השיחה בינך לבין הלקוח מסתיימת בתחושה של חוסר הסכמה. ואז מצד אחד זה כמובן לגיטימי שלא תהיה הסכמה בינך לבין הלקוח והגיוני שהלקוח ישקול אם הוא מקבל את ההצעה שלך או לא. אבל מצד שני, אתה רוצה שהוא כן יקבל את ההצעה שלך. ולשם כך כדאי שהוא ירגיש שיש ביניכם הסכמה והרמוניה. אבל איך אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שיש הסכמה והרמוניה, כאשר בעצם אין הסכמה והרמוניה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל ברמת העיקרון כאשר יש אי הסכמה עם לקוח, אפשרי לסגור את השיחה במשהו שכן יש לכם עליו הסכמה. דהיינו, תנסה לסגור את השיחה במשהו שאתם כן מסכימים עליו. תמצא משהו שאתם כן מסכימים עליו ותזכיר את זה ללקוח, שאתם כן מסכימים על משהו מסוים. איך בדיוק? כל מקרה לגופו.

אבל יש כאן עוד היבט יותר מתוחכם. נניח שהלקוח מבקש X ואתה מתנגד ל X. מה בעצם קורה כאן? במהות, הלקוח חושב שהעסקה תהיה יותר טובה עבורו, אם הוא יקבל את X. אבל אתה לא מוכן לתת לו את X. וזה אומר, שגם אתה וגם הלקוח מסכימים, ששניכם הייתם רוצים שהלקוח בסופו של דבר יהיה מרוצה.

וכאשר הלקוח אומר לך אני רוצה לקבל את X, הרי שבעצם הוא אומר לך, אני חושב שבלי שאני אקבל את X אני לא אהיה מרוצה. ולכן אם אתה לא מוכן לתת לו את X, הרי שאפשרי והגיוני להגיב ללקוח משהו בסגנון של "אם בסופו של דבר לא תהיה מרוצה באופן כללי, כספך יוחזר" וכיו"ב...
לשמור על אווירה טובה כסף לסגור שיחה ליצור חוויה התנגדויות בזמן מכירות התנגדות במכירות בטלפון למתקדמים תחושת הסכמה איך להבין את הלקוח מבוי סתום עם לקוח התנגדויות מכירות אווירה אווירה טובה אי הסכמה אי הסכמה עם לקוח איך לא להסכים עם לקוח איך לא להרוס איך לא להרוס עסקה איך להציב גבול איך להציב גבול ללקוח איך להתמודד איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד עם התנגדות איך להתמודד עם התנגדות מכירה איך להתמודד עם חוסר הסכמה איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה איך ליצור חוויה איך ליצור רגש איך ליצור רגשות איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה איך לסגור עסקאות איך לסגור עסקה איך לקבל סירוב איך לקבל סירוב של לקוח איך לשמור איך לשמור על אווירה טובה בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח גבולות האם לסגור את העסק הגיוני היגיון הסכמה הסכמה במשא ומתן הסכמה כשאין הסכמה הסכמה עם לקוח הצבת גבולות הצבת גבולות ללקוח הרגשה הרמוניה הרמוניה עם לקוח התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדות התמודדות עם התנגדות מכירה התמודדות עם חוסר הסכמה התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח התקדמות חוויית הסכמה חוסר הסכמה חוסר הסכמה במשא ומתן חוסר הסכמה בתהליך מכירה חוסר הסכמה עם לקוח לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה להסכים להסכים עם לקוח להסכים עם לקוח בצורה נכונה להציב להציב גבול להציב גבול ללקוח להציב גבולות להרוס להרוס עסקה להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדות להתמודד עם התנגדות מכירה להתמודד עם חוסר הסכמה להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה ליצור ליצור חוויה ליצור רגש ליצור רגשות ליצור תחושה ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה למתקדמים לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לקבל לקבל סירוב לקבל סירוב של לקוח לקוח לקוחות לשמור לשמור על אווירה טובה מבוי סתום מבוי סתום עם לקוח מה לעשות כשאין הסכמה מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן מכירה משא ומתן משא ומתן למתקדמים מתי לסגור עסקה סגירת עסקאות סגירת עסקה סירוב עסק עסקה עסקים קונפליקט קונפליקט עם לקוח קונפליקטים רגש רגשות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תחושה תחושות תחושת הסכמה תחושת הסכמה כשאין הסכמה
בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה ...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
...לא יהיו שאלות שהוא ענה עליהן לא כי המילה לא הוא צריך לשכוח אותה הוא צריך לזכור את המילה כן. ושימו לב נחדד אפילו עוד יותר אני אקצין את זה נניח שנשאל את הבן אדם אתה רוצה את הגרסה הפשוטה או את הגרסה המתקדמת? ואז נגיד הוא יגיד לא אני לא רוצה את הגרסה המתקדמת אני רוצה את הגרסה הפשוטה לכאורה עכשיו, או נגיד שנשאל אותו תגיד לי אתה רוצה שניתן לך את המחיר המלא או שאתה רוצה הנחה? אז הוא יגיד לא אני לא רוצה את המחיר המלא תן לי הנחה, אוקי עכשיו לכאורה זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לנו כן כי ביררנו את הצרכים שלו...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
...הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים...
סודות המציאות, סודות החיים, סוד המחלוקת, למה אנשים רבים? חוסר הסכמה, לכבד את המחלוקת, מחלוקת מתנה, איך להבין את המציאות? בעיות בחינוך ילדים, בעיות בזוגיות, השכל של המחלוקת
סודות המציאות, סודות החיים, סוד המחלוקת, למה אנשים רבים? חוסר הסכמה, לכבד את המחלוקת, מחלוקת מתנה, איך להבין את המציאות? בעיות בחינוך ילדים, בעיות בזוגיות, השכל של המחלוקת
...רק בניצחון ובצדק, אנו מפספסים את ההזדמנות להבין את עצמנו ואת הזולת. האם המחלוקות הן באמת מתנה? אליעד מסביר כי המחלוקות הן הדרך להבין את עצמנו ולהתקרב להבנה של המציאות. הוא מציין שהמחלוקות עצמן מצביעות על המקומות שבהם אנו צריכים ללמוד ולצמוח. בכך, המחלוקות מהוות לא רק אתגר אלא גם הזדמנות להתפתחות רוחנית ומחשבתית. הסוד כאן הוא לא להימנע ממחלוקות, אלא ללמוד להסתכל עליהם כעל כלי שיכול להביא אותנו לגילוי פנימי. כיצד להתמודד עם מחלוקות בצורה בוגרת? לסיום, אליעד מדבר על הדרך בה ניתן להתמודד עם מחלוקות
הסכמה / חוסר הסכמה - למי לא חשוב שיסכימו איתו? מי רוצה שלא יסכימו איתו?
...האדם חושב את ההפך ממנו, הרי שהוא רואה ומבין כיצד האמת נמצאת בתוך כל הדעות שבעולם. ואדם כזה שרואה את האמת האחת שיש בתוך כל דבר, הוא לא זקוק שיסכימו איתו. מאחר שאי אפשר שלא להסכים איתו. ואדם כזה שיודע את האמת האחת, לא רק שהוא לא צריך שיסכימו איתו, מאחר שכולם כבר מסכימים איתו כנל, אלא שהוא רוצה שלא יסכימו איתו, כדי שהחיים יהיו יותר מעניינים. כי כל זמן שהאדם לא מגיע לאמת האחת, הרי שהוא חשוב לו לדעת שכולם מסכימים איתו. כדי לוודא שהוא נמצא בנקודת האמת שאפשר לסמוך עליה. אך כאשר האדם מגיע אל האמת שעליה...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
...אותו דבר, מבקשים מבנאדם בקשה, אומרים לו: אתה יכול לעשות ככה וככה? עכשיו בא נגיד שהבנאדם לא רוצה לעשות ככה וככה כי הוא שונא אותנו. עכשיו, אבל אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שהוא שונא אותנו כי אז לא נוכל לבקש ממנו את הבקשה הבאה. אז מה עושים? שלום, אתה יכול לעשות ככה וככה? תראה, אם קשה לך, אם לא מסתדר לך כרגע אז זה גם בסדר, ואז בעצם שתלנו לו בראש מחשבה שאם הוא לא רוצה, זה לא בגלל שהוא שונא אותנו, זה בגלל שזה לא מסתדר לו כרגע, זה בגלל שהוא, משהו אחר ואז ממילא אפשר לבקש ממנו את הבקשה הבאה. בקיצור, אנחנו מראש...
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
...באופן מפורש - למשל, אם חשוב לנו לערער אותו או להוכיח לצופים אחרים שהוא משמיע דבר חסר היגיון - נבחר בגישה הראשונה הקיצונית. נגיד לו מפורשות: מה שאמרת זה לא נכון בשום צורה, אין בכך היגיון ולא ייתכן שזה נכון בשום מצב. במידה ואנו רוצים להשאיר בו מקום להבין שהיתה לו סיבה לחשוב כמו שחשב, אך להגיע למסקנה שזה בכל זאת לא מתאים למציאות, נבחר בגישה השנייה: אני מבין למה אתה רואה זאת כך, אבל זה עדיין לא נכון לשום מצב שמעניין אותנו כרגע. בנוסף, אם חשוב לנו שהוא ירגיש איזושהי הסכמה בסיסית והערכה לדרך החשיבה שלו...
איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לא ליצור עוגן שלילי? איך ליצור עוגן חיובי? איך לא ליצור התניה שלילית? איך להתמודד עם מריבה? איך להתנהג בזמן מריבה? איך להגיב כשפוגעים בך? איך להגיב כשמסרבים לך? מה לעשות כשאתה מקבל לא? מה לעשות כשלא מסכימים איתך? איך להקטין מריבות? איך לצמצם קונפליקט? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להחליש אהבה? איך ליצור כימיה אישית? איך להגיב להתנגדות?
...לשנוא אותך. כי אתה יוצר אצלו בראש התניה, שהוא לא באמת אוהב אותך ושהוא מסוגל רגשית להיות איתך בקונפליקט רגשי. ולכן, אם תדע להכיל את חוסר ההסכמה ולשדר, שזה בסדר מבחינתך שלא תלכו לטייל, הרי שבעצם העברת לאדם השני מסר, שאומר, שהוא לא נמצא איתך בקונפליקט. כי אתה לא רוצה להרגיל את האדם השני שאתה רוצה שהוא יאהב אותך, אתה לא רוצה להרגיל אותו להרגיש שהוא נמצא איתך בניגוד אינטרסים ובניגוד רצונות. ולכן בכל פעם שנוצר קונפליקט כלשהו וחוסר הסכמה כלשהי, עליך מיד לשדר שהכל בסדר ושאין שום קונפליקט. עוד דוגמה: נניח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בקשה לא הגיונית של לקוח, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בקשה לא הגיונית של לקוח, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, מאמן אישי להרזיה, מטפל בתחום בקשה לא הגיונית של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.6406 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 17:41:13 - wesi1