אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סרטי פעולה, איך לעשות סרט טוב? סרטי מתח, סרטי נקמה, סרטי הצלה, סרטי חילוץ, הסדרה נמלטים, רמבו 5, ביקורת סרטים, ביקורת קולנוע, להרוג את ביל, סרטי הצלה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סרטי פעולה, איך לעשות סרט טוב? סרטי מתח, סרטי נקמה, סרטי הצלה, סרטי חילוץ, הסדרה נמלטים, רמבו 5, ביקורת סרטים, ביקורת קולנוע, להרוג את ביל, סרטי הצלה, איך לגרום לצופים ליהנות מהסרט? סרטי אקשן, סרטי דרמה
מדוע סרטי נקמה לרוב פחות טובים מסרטי חילוץ או הצלה?

אליעד כהן מנתח בהרצאה זו את ההבדל בין סרטים שהעלילה שלהם מתמקדת בנקמה לבין סרטים שהמוקד שלהם הוא חילוץ או הצלה. השאלה המרכזית שעולה בהרצאה היא מה הופך סרט פעולה למוצלח, ואיזה סוג של עלילה מעורר בצופה הזדהות עמוקה יותר.

מה ההבדל בין הזדהות עם חילוץ להצלה לעומת הזדהות עם נקמה?

אליעד מסביר שהצלחתו של סרט פעולה או דרמה תלויה במידה רבה בהזדהות שהצופה חש כלפי דמויות הסרט. ככל שהצופה מזדהה יותר עם הדמויות או עם הסיטואציה, כך הוא נהנה יותר מהסרט. לדעתו, קל יותר לצופים להזדהות עם סיטואציה של הצלה או חילוץ, כמו למשל כאשר מישהו נחטף או נמצא בסכנת חיים, לעומת הזדהות עם סיפור נקמה שבו הגיבור נוקם לאחר שהנזק כבר נעשה.

לדוגמה, הוא מתאר מצב שבו הילדה של הגיבור נחטפת, ואז הצופה מיד חושש ומזדהה עם המצב שבו הוא לא היה רוצה להיות. התחושה ש"אני לא רוצה שזה יקרה לי" יוצרת הזדהות חזקה. לעומת זאת, כאשר מדובר בנקמה לאחר אירוע שקרה בעבר, כמו מצב שהילדה כבר נרצחה והגיבור מחפש נקמה, תחושת ההזדהות נחלשת, כי זה אירוע שכבר התרחש ואין דרך אמיתית למנוע אותו.

מהי הסיבה הפסיכולוגית לכך שהזדהות עם הצלה חזקה יותר מהזדהות עם נקמה?

אליעד כהן מדגיש שהצופה תמיד יעדיף למנוע מצב רע שטרם התרחש על פני נקמה שמגיעה אחרי שהנזק כבר נעשה. הוא מדגים זאת בצורה ברורה: אדם תמיד יעדיף למנוע מצב שבו פוגעים בו מאשר להרגיש טוב מכך שנקם במישהו שכבר פגע בו. האדם מונע יותר מהפחד מסכנה שעתידה לבוא מאשר מהסיפוק שבלנקום על אירוע מהעבר. הזדהות חזקה מתרחשת כאשר הצופה חושב "זה יכול לקרות לי ממש עכשיו, ואני רוצה למנוע זאת".

לדבריו, גם אם הסרט עוסק בנקמה, במידה והבמאי יוצר תחושה שהנקמה נועדה למנוע נזק נוסף בעתיד, הזדהות הצופה תהיה חזקה יותר. למשל, אם הגיבור נוקם בפושעים במטרה לעצור אותם מלפגוע בעוד אנשים חפים מפשע בעתיד, הצופה עשוי להזדהות יותר, כי הוא מרגיש שגם הוא לא רוצה להיות הבא בתור שנפגע.

מדוע בעלי חיים לא נוקמים, ואיך זה משפיע על הזדהות בסרט?

אליעד נותן דוגמה נוספת מתחום הטבע ומסביר שאפילו בעלי חיים פועלים לפי העיקרון הזה: בעל חיים מותקף יילחם רק כדי להגן על עצמו מסכנה מיידית, אבל הוא לא יחפש לנקום במי שפגע בו לאחר האירוע. לדוגמה, חתול שתוקפים אותו עלול לתקוף חזרה רק אם הוא מרגיש סכנה ממשית, אך לא יחפש לנקום לאחר מכן. דוגמה זו ממחישה עד כמה אינסטינקט ההישרדות והמניעה הוא חזק יותר מהדחף לנקמה.

כיצד סדרות כמו "נמלטים" וסרטים כמו "רמבו" מדגימים את ההבדל?

בהרצאה מובאת גם דוגמה קונקרטית מהסדרה "נמלטים", שבה העונות הראשונות היו ממוקדות בבריחה ובחילוץ, ולעומתן העונות המאוחרות היו ממוקדות בנקמה. אליעד טוען שהעונות העוסקות בחילוץ היו מוצלחות יותר בעיני הצופים, כי הן יצרו הזדהות עמוקה יותר עם המצב בו נמצא הגיבור. דוגמה דומה...
לימודי קולנוע, כתיבת תסריט לסרט קולנוע, לימודי בימוי קולנוע, לימודי תסריטאות, אקדמיה לקולנוע, הפקת סרטים, לימוד במאות, ניתוח סרטים, בימוי סרטים
יכולת ביקורת קולנוע בני אדם אני לא רוצה נקמנות הסדרה נמלטים איך לגרום לצופים ליהנות מהסרט הזדהות הרגשה של הזדהות להגן על עצמך סרטי נקמה איך לגרום לצופים ליהנות מהסרט איך לעשות סרט טוב ביקורת ביקורת סרטים ביקורת קולנוע ביקורתיות הנאה הסדרה נמלטים לגרום לגרום לצופים ליהנות מהסרט להרוג להרוג את ביל ליהנות מתח נוקם נוקמת נקמה נקמנות סרטי אקשן סרטי דרמה סרטי הצלה סרטי חילוץ סרטי מתח סרטי נקמה סרטי פעולה סרטים פעולה רמבו 5
רע / טוב - איך לגרום לרע להיעלם מעצמו ללא מלחמה? איך להפוך רע לטוב?
... דמיון ולא המציאות? תשובה: על ידי הפעלת השכל + חיפוש האמת. דמיון = חוסר שכל = שקר = ריחוק מהאמת. הדרך היחידה להרוג ולנצח את הדמיון שאינו קיים, היא על ידי שהאדם מחזק את ... האדם לבדוק את כל הנחות היסוד שלו, ולוודא שהן אמיתיות. כאשר האדם דבק באמת, האמת מסלקת את הדמיון הרע, והאדם נהנה מהטוב האמיתי של המציאות. ...
טיפשות / חוכמה - כיצד לגרום לטיפשות להיעלם מעצמה? איך להפוך טיפשות לחוכמה?
...ידי שאלת שאלות וחיפוש האמת. קח את הרעיון שברצונך לבדוק ותשאל עליו שאלות. ראשית כל נסה להבין את ההיגיון שבו, נסה להבין מדוע המחשבה המוטעית קיימת. נסה לחקור את השורש של החשיבה השגויה. אל תפחד לשאול שאלות על החשיבה המוטעית. שאלות מובילות אל האמת האמיתית. תמשיך לשאול שאלות גם על התשובות עצמן. עד שתגיע אל האמת. הרעיון הוא כי אין צורך לפחד מהטיפשות ולחשוש ממנה. פשוט צריך להכניס אותה למסגרת של חשיבה שכלית. ברגע שהשכל בוחן באמת את דעה כלשהי, בסופו של דבר...
אהבה / זוגיות - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? התאהבות / מערכות יחסים / למצוא זוגיות / למצוא אהבה
...- איך לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב בך לרצות אותך? התאהבות מערכות יחסים למצוא זוגיות למצוא אהבה ובו יתבאר, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו, לומר לך את כל האמת ורק את האמת? תשובה: קיימת רק דרך אחת לגרום למישהו אחר לאהוב אותך באמת. איך? על ידי זה שתגרום לאדם האחר, לאהוב את עצמו יותר. הסבר: כל אדם, מחפש אהבה. אדם רוצה, לאהוב את עצמו. אדם אוהב, כי אהבה...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
...מה הן הנחות היסוד של האדם הנחקר, לחשוב, שאם הוא יאמר את האמת, שיקרה לו דבר רע. דהיינו, מה הם הדברים והגורמים לכך שהאדם שמולנו חושב, שיקרה לו דבר רע, אם הוא יספר את האמת. ואנחנו ננסה לשלול ולהפריך את הנחות היסוד האלו שלו, בצורה מובנית ומסודרת. וכיוב לגבי כל מקרה שבו רוצים לגרום למישהו להודות במשהו. כגון לגרום לבן זוג להודות בבגידה, לגרום לעובד להודות בגניבה, לגרום לבעל עסק להודות שהוא רימה אותך, לגרום לבעל מקצוע להודות שהוא עקץ אותך, לגרום לילד להודות...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
...לו מתנות. דוגמה נוספת: כאשר מפרגנים ומחמיאים למישהו על דבר חיצוני כלשהו, כגון יופי כסף מראה חיצוני וכיוב. לכאורה, כלפי חוץ גורמים לו להרגיש טוב. אלא שמצד שני, לפעמים דווקא המחמאות, גורמות לאדם להרגיש רע. משום, שהן משדרות לתת המודע של האדם, שהוא לא מספיק טוב איך שהוא, ושאוהבים אותו רק בגלל החיצוניות שלו. כאשר מחמיאים למישהו על ציון טוב שהוא קיבל. צריך לשים לב לכך שהוא יבין שאוהבים אותו, גם בלי שום קשר לציון שהוא קיבל. כאשר מחמיאים למישהו, על זה שהוא...
פסיכולוגיה הפוכה / אימון אישי - מהי פסיכולוגיה הפוכה? ואיך להשתמש בה כשיטה טיפולית? איך לשכנע אנשים? שיטות מניפולציה? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
...ירגיש. כיצד? כאשר רוצים להראות לאדם הטועה את הדרך, בדכ מנסים להסביר לו, למה הוא טועה ולמה הדעה האחרת היא האמת. וכאשר מנסים להסביר לאדם, למה הוא טועה, ועושים זאת בצורה ישירה, הדבר הזה לפעמים גורם לאדם, לרצות להתנגד לדעה הנכונה, ולהתעקש ולהחזיק בדעתו, למרות שהיא שגויה. והפסיכולוגיה ההפוכה, מציעה את הפתרון הטוב ביותר לבעיה הנל. כיצד? אז כפי שכבר ביארתי, בכל מחשבה בעולם, יש בה נקודת אמת כלשהי. וגם במחשבה שגויה, גם בה, בוודאי מסתתרת איזה נקודת אמת כלשהי...
טיפשות / חוכמה - כיצד לגרום לטיפש להפוך להיות האדם החכם ביותר בעולם?
...אומר, כי האדם הטיפש ביותר בעולם, הוא יכול להפוך להיות האדם החכם ביותר בעולם, אם הוא יצליח להגיע ולהבין את שורש השכל של עצמו! כי שורש השכל של הטיפשות הגדולה ביותר בעולם, הוא גם שורש החוכמה. כי בשורש של השכל, השורש הוא אחד. והשורש של הטיפשות והשורש של החוכמה, הוא אותו השורש. וכאשר רוצים לגרום לטיפש להיות חכם, לא צריך להילחם בו, אלא פשוט אפשר לנסות לגרום לו להבין טוב יותר את עצמו. ואם הטיפש יצליח להבין את עצמו באמת ובשלמות, הדבר הזה בעצמו יגרום לו להיות...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
... בגלל שהם כל הזמן לומדים דברים חדשים. וכמו שאדם מבוגר נהנה לראות דברים חדשים, וכמו שאדם מבוגר נהנה לטייל בעולם, כך ילדים קטנים, נהנים ללמוד דברים חדשים. כי מבחינתם של ילדים קטנים, לימוד של דברים חדשים, הוא כמו לגלות את אמריקה, בכל פעם מחדש. ... לו טוב. והאדם מטבעו, מחפש כל הזמן, ליצור אצל עצמו הנאה. וגם הילד, כמו כל אדם אחר, גם הוא מחפש ליהנות. והסיבה האמיתית שבגללה הילד לא אוהב את הלימודים של בית הספר, היא משום, שהלימודים האלו, כמעט לא יוצרים אצלו שום הנאה. כי הלימודים שהילד לומד בחייו האישיים, הוא לומד אותם באופן טבעי, שלא נכפה עליו. והילד לומד את רוב לימודו, על ידי יצירת ההנאות שלו. כי הילד לומד את רוב הידע שלו, על ידי זה שהוא מנסה להשיג את המטרות שלו. ודרך זה שהילד מנסה להשיג את המטרות ... פאזל, ורוכש את כל הידע של הרכבת הפאזל, כדי להשיג את ההנאה שיש לו, מהרכבת הפאזל. דוגמה נוספת: ילד לומד ללכת. איך הילד לומד ללכת? באמצעות זה שהוא מנסה להשיג את ההנאה שלו. זא, הילד רוצה להגיע מנקודה אחת לנקודה אחרת, כדי להשיג דבר כלשהו. ואז הילד מנסה להתקדם אל הנקודה הרחוקה. ... יגיע לנקודה הרחוקה, הוא ימלא את רצונו וירגיש סיפוק והנאה. ותוך כדי זה שהילד מנסה להגיע לנקודה הרחוקה, כדי להשיג את ההנאה שלו, תוך כדי זה הוא לומד ללכת. ולילד, יש סקרנות. וכאשר דבר כלשהו מסקרן את הילד, אז הילד מנסה להשיג את המטרה שלו, כדי ליצור אצל עצמו תחושה של הנאה. וכדי להשיג את המטרה שלו ואת ההנאה שהיא תיתן לו, לשם כך על הילד לרכוש כישורים כלשהם. והילד רוכש את הכישורים שלו, תוך כדי זה, שהוא מנסה להשיג את הרצונות שלו, כדי ליצור עבור עצמו הנאה. והילד לומד לדבר, כדי שהוא יהיה מסוגל לבטא את עצמו, ולהשיג את הרצונות שלו יותר טוב. ולכן לדוגמה, מקצוע הדקדוק, ... את השפה, הדבר הזה מביא לו תועלת ממשית ומיידית, של הנאה. אבל כאשר באים ללמד את הילד את כללי הדקדוק של השפה, הילד עושה מול עצמו, חישוב של עלות מול תועלת. והוא מגלה, ... כללי הדקדוק של השפה, זה נתפס בעיניהם כמשהו שלא מייצר הנאה, ולכן זה לא מעניין אותם. ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
... שכבר התרחשו בעבר. והילד לא מצליח להבין בשום דרך, כיצד הלימודים האלו ייצרו לו הנאות חדשות. וכיוב, גם לימודי המתמטיקה. שגם אותם, רוב הילדים, לא אוהבים. משום, שהלימודים האלו הם מופשטים מידי, ולא מייצרים שום תועלת ממשית ומיידית. ומצד האמת, הילדים, מאוד רוצים ... הזמן, הם מתעסקים בללמוד. אבל מבחינתם של הילדים, הלימוד, הוא רק אמצעי להשגת הנאה. וכאשר המקצועות של בית הספר, לא מביאים לילד שום תועלת כילד, הרי שממילא הטבע האנושי של האדם, הוא לא לעשות את מה שלא יוצר אצלו הנאה, וטוב שכך! כי רק מי שהוא עבד ושפוט של אחרים, רק הוא עושה דברים, שלא נותנים לו הנאה. וכאשר מלמדים ילד לעשות דברים, למרות שהוא לא נהנה מהם, הרי שבעצם מלמדים אותו לסבול בשקט (והפתרון יבוא בהמשך). כי האדם מטבעו, אם הוא בריא בנפשו, כמו ילד קטן, שהוא עדיין בריא בנפשו, לפני שבני האדם שגעו אותו, הרי שהוא מטבעו אמור לעשות רק את מה שגורם לו ליהנות. כי אין שום היגיון בעולם, שהאדם יעשה משהו שיוצר אצלו סבל. והאדם בהחלט, כן מוכן להתאמץ, עבור משהו שהוא חושב שיביא לו תועלת ויגרום לו להנאה. והילד, בהחלט לומד כל הזמן דברים חדשים. ובהחלט, הילד מוכן להתאמץ ללמוד כל דבר ולעשות כל דבר, למרות שהוא לא נהנה ממנו. וזה בתנאי, שהוא חושב, שהדבר הזה יביא לו הנאה. ומאחר שהלימודים בבית הספר, הם לא מביאים לילד כמעט שום הנאה, הרי שכל ילד שהוא בריא בנפשו, ממילא הוא לא אמור להשקיע בלימודים. כי מי שהוא בריא בנפשו, הוא לא יעשה שום דבר, שלא מוביל אותו אל הנאה כלשהי. ורוב הילדים שלומדים, הם לומדים רק בגלל שהם מפחדים מההורים ומהמורים שלהם. והילד לומד למבחנים, רק כדי שלא ישגעו אותו ההורים והמורים. והדבר האחרון שמעניין את הילד, זה ... מהרע שהוא יסבול מההורים שלו, אם הוא לא ילמד. ולכן הוא לומד את מה שלא גורם לו להנאה, כדי לסבול כמה שפחות, ממה שיקרה לו, אם הוא לא ילמד. והילד לומד גם את מה שלא גורם לו להנאה, כדרך של בחירה, ברע במיעוטו. או אם הוא ילד מחונן, שהלימודים באים לו בקלות, שאז הוא לומד בשביל התחושה הטובה, שההצלחה בלימודים נותנת לו, בקטע החברתי וכיוב. אך מצד האמת, ... מטבעם הם מאוד מרוכזים במה שמעניין אותם. וכאשר הילד עסוק באיזה דבר שיוצר לו הנאה, הרי שהוא ככ מרוכז, עד שהוא ממש שוכח לאכול וכיוב. והוא אפילו מאבד את חוש השמיעה שלו, והוא ממש לא שומע כאשר קוראים לו. כי הילדים, מאוד מאוד מרוכזים, במה שכן מעניין אותם. וכל ... לגמרי. וכאדם נורמאלי, הוא לא מצליח להתרכז, במשהו שהוא משעמם אותו ולא נותן לו הנאה וריגוש. ואת כל הנל אפשר לסכם ולומר: שהילד, הוא מומחה גדול בלמידה. והילד לומד כאשר הוא צעיר, יותר מכל מה שהוא לומד כל חייו. אלא, שהוא לומד את מה שמעניין אותו. והילד, בהחלט מוכן להשקיע גם בדברים שלא מייצרים אצלו הנאה מיידית, בתנאי שהוא מבין, כיצד בדיוק, הם ייצרו לו הנאה. אבל כאשר הילד ניגש ללימודים, והלימודים לא מעניינים אותו, ולא מעניינים, גם לא את מי שמלמד אותו אותם. כי כולם הרי יודעים, שרוב הלימודים של בית הספר, הם לא באמת ברי שימוש ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
... לשאלה היא, כי כדי לגרום לילד להתעניין בלימודים, לשם כך צריך בצורה כלשהי, לגרום ללימודים, לתת לילד הנאה כלשהי. וההנאה, לא צריכה להיות כתגמול על הלימודים, אלא כתוצאה מהלימודים עצמם. כי הילד מטבעו, מאוד רוצה ללמוד, כל דבר שיצור אצלו הנאה. והילד לומד את כל הלימוד שלו, תוך כדי זה שהוא מנסה ליצור אצלו הנאה. כך, שכדי לגרום לילד לאהוב את הלימודים, להשקיע בהם, וממילא להצליח בהם ובמבחנים וכיוב, לשם כך צריך לגרום בצורה כלשהי לילד, ליהנות מהלימודים עצמם. וזה, על ידי זה, שהילד עצמו יבין, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים המשעממים של בית הספר, כיצד הם יכולים ליצור אצלו הנאה. אלא, שאם ההורה עצמו, חושב שהלימודים האלו, לא ברי שימוש בעולם האמיתי, אז כיצד הוא יכול לשכנע את הילד ליהנות מהלימודים?! כי הילד רוצה, הנאה מיידית. והילד רוצה לדעת, שבאופן מיידי, הלימודים שלו יביאו לו הנאה כלשהי, מעצם הידע שהוא רכש. ואם ההורים והמורים עצמם חושבים, שרוב הלימודים הם מיותרים לגמרי, עבור העולם האמיתי, אז כיצד ניצור הנאה אצל הילד?! ונחדד: גם כאשר ההורה והמורה, כן מבינים שהלימודים מביאים לילד תועלת בעולם האמיתי, גם אז, זה לא תמיד מעניין את הילד. כי הילד, רוצה הנאה ותוצאה מיידית וטוב שכך. כי אדם שחושב בהיגיון, הוא ישקיע במה שמביא לו תועלת ממשית. ולא באיזה דבר, שאולי ... הוא כן יביא לילד תועלת כאשר הוא יהיה בוגר, הרי שגם אז, זה לא באמת מעניין את הילד. כי הילד רוצה הנאה מיידית. כל שכן, כאשר מדובר על מקצוע, שלא מביא שום תועלת ממשית, גם לא כאדם בוגר. כגון לדוגמה לימודי ... ואם באמת יצליח המורה עצמו שמלמד את התלמידים, אם הוא יצליח להבין, כיצד הלימודים שלו יכולים לייצר הנאה מיידית עבור התלמידים, הרי שהוא יצליח לגרום גם להם להתעניין בלימודים. ומצד האמת, אם המורה היה יודע, כיצד המקצוע שאותו הוא מלמד, כיצד הוא יכול להועיל לתלמידים ליהנות בחיים, הרי שגם הוא היה נהנה ממה שהוא מלמד, והוא עצמו לא היה מרגיש שחיקה, ממה שהוא מלמד. כי מצד האמת, כל דבר שיש בעולם, וכל שכל כלשהו בכל תחום שהוא, הכל נועד לשרת את האדם כדי ליהנות. וכאשר האדם לומד היסטוריה, או דקדוק, או כל מקצוע אחר, הרי שבצורה כלשהי, האדם רוכש שכל כלשהו. שהשכל הזה, עוזר לאדם ליהנות טוב יותר בחיים. ומצד האמת, כל הלימודים שהאדם לומד בבית הספר, כל הלימודים עוזרים לאדם בחיים. לא באופן ... הספר. וכאשר הילד לומד בבית הספר דבר כלשהו, מה שהוא באמת לומד, זה איך לחשוב בצורה נכונה יותר, כדי ליהנות יותר בחיים, גם כילד וגם כאדם בוגר. אלא, שהאדם נדמה לו, שהוא רוכש ידע. והידע, ברובו, הוא לא שימושי. וכאשר הידע הוא לא שימושי, כדי ליצור הנאה מיידית וברורה, הרי שהידע, הוא משעמם. וגם המורה עצמו, נראה לו שהוא מלמד ידע. ומאחר שהמורה כבר יודע את מה ... דרך להעביר מידע, צריך להתייחס ללימודים בבית הספר, כאל דרך ללמד את הילד לחשוב בצורה טובה יותר, כדי ליהנות טוב יותר בחיים. כי בכל מקצוע ומקצוע שיש בתוכנית הלימודים, כל מקצוע יש משהו שמייחד אותו. כי כל מקצוע יש ... עליו להתבונן עם עצמו היטב היטב, ולנסות להבין, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים האלו יכולים לגרום לילד, ליהנות טוב יותר בחיים שלו כילד. ורק אחרי שההורה והמורה מבינים, כיצד הלימודים האלו באמת עוזרים לילד, רק אז הם ... המטרות שלו טוב יותר וכיוב. והילד היה מוכן להשקיע המון זמן ותשומת לב וכיוב, כדי ליצור אצל עצמו עוד הנאה. ואם ההורה והמורה יצליחו להבין קודם כל מול עצמם, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים יוצרים אצל התלמיד תועלת ... היא, כיצד באמת יכול ההורה והמורה לגלות, איך בדיוק הלימודים של בית הספר, כיצד הם עוזרים לתלמיד, ליהנות טוב יותר באופן מיידי בחיים האישיים שלו? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סרטי פעולה, איך לעשות סרט טוב? סרטי מתח, סרטי נקמה, סרטי הצלה, סרטי חילוץ, הסדרה נמלטים, רמבו 5, ביקורת סרטים, ביקורת קולנוע, להרוג את ביל, סרטי הצלה, איך לגרום לצופים ליהנות מהסרט? סרטי אקשן, סרטי דרמה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ביקורת קולנוע, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ביקורת קולנוע, איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן לזוגיות, אימון אישי לילדים בנושאי ביקורת קולנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 05_08_2025 השעה 20:05:28 - wesi1