אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בוס ✔איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
איך לבקש העלאה בשכר בלי להפסיד פיצויים?

אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתמודד עם מצב שבו עובד רוצה לקבל העלאה בשכר אך חושש לאבד את כספי הפיצויים במקרה שיעזוב. הוא מסביר שהחשש להפסיד את הפיצויים כאשר נשארים בעבודה הוא לא הגיוני, מפני שבין אם העובד נשאר ובין אם הוא מתפטר, הוא ממילא לא יקבל את הפיצויים. פיצויים מתקבלים רק במקרה של פיטורים, ולכן הישארות במקום העבודה רק כדי לא להפסיד את הפיצויים איננה הגיונית. לכן, אם עובד רוצה באמת לעזוב ולקבל פיצויים, עליו להביא למצב שבו המעסיק מפטר אותו.

האם באמת אין כסף להעלאת השכר?

כאשר המעסיק אומר שאין כסף לתת לעובד העלאה במשכורת, אליעד כהן מסביר שהמשפט הזה יכול להיות אמיתי או שקרי. הוא מתאר את תהליך החשיבה של המעסיק, שהוא תמיד שוקל את העלות מול התועלת של העובד. לדוגמה, אם העובד מכניס לעסק מיליון שקלים בחודש, והמעסיק משלם לו 10 אלף שקלים, המעסיק ישאל את עצמו האם הוא יכול למצוא עובד אחר שיעשה את אותה עבודה בפחות כסף. אם התשובה היא כן, המעסיק יעדיף לא להעלות את המשכורת. לעומת זאת, אם התשובה היא שאין אפשרות כזאת, הוא יסכים להעלות את השכר. לכן, הטענה שאין כסף היא בדרך כלל שיקול כלכלי ולא בהכרח עניין של חוסר תקציב אמיתי.

כיצד לשכנע את הבוס לתת העלאה בשכר?

אליעד מסביר שכדי לשכנע את המעסיק להעלות את השכר, העובד חייב להיות מספיק טוב, כך שהמעסיק יבין שהעלות של לאבד את העובד גבוהה יותר מאשר העלות של העלאת השכר. לכן העובד חייב להראות למעסיק שהערך שהוא נותן גבוה, ושאם לא יקבל את ההעלאה, הוא שוקל ברצינות לעזוב את מקום העבודה. העובד צריך להציג זאת בצורה ברורה ונחושה, אך גם באופן לא מאיים. הוא יכול לומר למעסיק שהוא מוכן לבצע את היעדים החדשים רק תמורת תוספת שכר הולמת.

לדוגמה, אם עובד מקבל יעדים חדשים, גדולים יותר, הוא צריך להגיד למעסיק: "אני שמח לבצע את היעדים החדשים, אבל מבקש שכר גבוה יותר שיתאים ליעדים האלה. אם לא, אני לא בטוח שאני מעוניין להמשיך להשיג את היעדים האלה בתנאים הקיימים". המעסיק יצטרך לחשוב האם כדאי לו לקחת את הסיכון שהעובד יעזוב או לתת לו העלאה.

מהי הטעות הנפוצה שבגללה עובדים לא מקבלים העלאה?

אליעד כהן מתייחס לכך שעובדים רבים עושים טעות כשהם ממתינים שהמעסיק יגדיר להם יעדים גבוהים יותר או אחריות נוספת, ורק אז הם מבקשים העלאה. לדבריו, עובד שרוצה להרוויח יותר כסף צריך לפעול מראש למקסם את היעדים והביצועים שלו ללא קשר לשאלה אם המעסיק נתן יעדים חדשים. בכך הוא מוכיח למעסיק את הערך שלו מראש, ומקבל יתרון ברור בשלב המשא ומתן.

הטעות השנייה שאליעד מציין היא שעובדים רבים מפחדים להגיד בבירור למעסיק שהם מוכנים לעזוב אם לא יקבלו את ההעלאה. העובד צריך להיות מוכן לכך שהמעסיק יאמר לו: "אם לא מתאים לך, תעזוב", ולענות בבירור שהוא אכן מוכן לעזוב. לדעת אליעד, רק כאשר העובד מפסיק לפחד מכך שהמעסיק יפטר אותו, הוא מסוגל לנהל משא ומתן מוצלח ולקבל את מה שהוא רוצה.

איך להתמודד עם תירוצים של המעסיק לגבי העלאת השכר?

אם המעסיק אומר שהוא צריך לחשוב על בקשת העובד להעלאה, אליעד מציע לענות לו בצורה החלטית: "אין בעיה שתחשוב על זה, אבל לאחר שתחליט, גם אני אצטרך לחשוב אם אני...
איך לבקש העלאה בשכר להמשיך העלאה במשכורת לעשות כסף להציג איך לקבל להתפטר יעדים להעביר מסר ביצוע לעשות יותר כסף איך לבקש איך לבקש העלאה בשכר איך לגרום ל איך לגרום לבוס איך לקבל איך לקבל העלאה במשכורת איך לקבל העלאה בשכר איך לשכנע איך לשכנע את איך לשכנע את הבוס בוס בוסים העלאה העלאה במשכורת העלאה בשכר חרדה לאבד חרדה מ חרדות מ כמה כמה לבקש העלאה במשכורת כסף לאבד לבקש לבקש העלאה לבקש העלאה במשכורת לבקש העלאה בשכר לגרום לבוס להתפטר לפחד לאבד לפטר לקבל העלאה במשכורת לקבל העלאה בשכר לשכנע לשכנע את לשכנע את הבוס מפחד לאבד מפחד לאבד את מפחד לאבד את כספי הפיצויים משכורות משכורת מתי לבקש העלאה במשכורת פחד פחד ל פחד לאבד פחד לאבד את פחד מ פחד מלאבד פחדים פיטורים רוצה רוצה להתפטר רצון שכנוע שכר
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום למה אתה כועס על הבוס שלך בעבודה? אנשים רבים מתמודדים עם כעס ותסכול כלפי הבוס שלהם, מכיוון שהם חווים שהוא מציק, מתנכל, מטריף, וממרר להם את החיים. התפיסה הרווחת היא שהבוס הוא דמות של סמכות מעלינו, ולכן כל התנהגות שלילית מצידו יוצרת תחושת חוסר אונים וכעס רב. אליעד כהן מסביר שהדרך היחידה להפסיק לכעוס על הבוס היא להבין נקודה אחת חשובה: הבוס שלך הוא בכלל לא הבוס שלך, אלא הוא הלקוח שלך. האם הבוס שלך הוא באמת בוס או לקוח? למרות שלרוב האנשים זה נשמע מוזר ואפילו לא הגיוני, האמת היא שהבוס שלך הוא בעצם הלקוח שלך. כשאתה שכיר, אתה בעצם נותן שירותים לבוס שלך ומקבל ממנו כסף בתמורה. לדוגמה, אם אתה עובד כפקיד בבנק, המנהל שמעליך נתפס אצלך כבוס, אבל בפועל הוא לקוח שלך, כי הוא משלם לך דרך תלוש המשכורת עבור העבודה שאתה מבצע עבורו. לכן, לכעוס על הבוס שלך זה בעצם כמו עצמאי שמתלונן על לקוח שמשגע אותו. איך עצמאי מתמודד עם לקוח בעייתי ומה אתה יכול ללמוד מזה? נניח שיש עצמאי, בעל עסק, והוא אומר לך: הלקוח שלי ... תמצא לקוחות אחרים. אלא שכאן טמונה הבעיה: כשאתה שכיר, אתה בדרך כלל חושב שיש לך רק לקוח אחד - הבוס שלך, ואתה מרגיש שאין לך ברירה אלא להמשיך לעבוד איתו. אליעד מדגיש כי הסיבה המרכזית לכך שהבוס מתעלל בך ומציק לך היא בדיוק התפיסה הזו, שאתה מאמין שאין לך לקוחות אחרים. מה הקשר בין חנות מכולת בגונגל ובין התלות בבוס? אליעד משתמש בדוגמה של אדם שפותח חנות מכולת באמצע הגונגל, מקום שבו חי אדם אחד בלבד. אותו בעל מכולת תלוי לחלוטין בלקוח היחידי שלו. אם הלקוח מתחיל להציק, ... עוד לקוחות והוא לא יהיה תלוי בלקוח יחיד ומנצל. המצב זהה לחלוטין במערכות יחסים בין עובדים לבוסים: כל עוד יש לך רק לקוח אחד (הבוס שלך), הוא יכול לעשות בך כרצונו, להתעלל, להציק, להתנכל, ואתה תמיד תרגיש חסר אונים, כי אין לך אפשרויות אחרות. איך להפוך משכיר עם בוס מציק לעצמאי עם הרבה לקוחות? כדי להשתחרר מהכעס, אליעד ממליץ לאמץ את התפיסה שאתה עצמאי, גם אם אתה בפועל עובד כשכיר. כעצמאי, המטרה שלך היא כל הזמן לחפש ... שירותים יקרי ערך. ברגע שאתה עושה את כל הדברים האלו, יהיו לך הרבה אפשרויות ולא תהיה כבול יותר לבוס אחד שיכול להתנהג אליך בצורה גרועה. מה יקרה אם לא תעסוק בשיווק עצמי ותישאר עם בוס גרוע אחד בלבד? אליעד מסביר שאם לא תשווק את עצמך ולא תחפש לקוחות נוספים, אתה תישאר עם לקוח אחד - הבוס שלך. במקרה כזה, לא תהיה לך ברירה אלא לסבול ממנו, כי אם תעזוב אותו - לא יהיה לך מה לאכול. זהו מצב גרוע שיוצר מתח, פחד וכעס מתמשך, כי אתה בעצם נמצא בכלא פסיכולוגי, תלוי במישהו שיכול לעשות בך מה שהוא רוצה. לכן, אם אתה רוצה להפסיק לכעוס על הבוס שלך, עליך להגדיל את מגוון הלקוחות שלך וליצור לעצמך חופש לבחור עם מי לעבוד ועם מי לא. למה אנשים לא עושים את זה ומה המחיר שהם משלמים? רוב האנשים לא משקיעים ...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
... לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס איך להתמודד עם מריבות ובעיות מול הבוס? הרבה אנשים מתמודדים עם בעיות במקום העבודה, כאשר אחת הסוגיות הנפוצות ביותר היא כיצד לדבר עם הבוס או המנהל, במיוחד כשהוא נתפס כשתלטן, מעצבן או קשה. אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו כיצד אפשר להתמודד נכון עם מצבים ... בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס כועס על משהו שאמרתם? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מנתח היא מה לעשות כאשר הבוס מתרגז בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת כהתגרות וכחוסר התחשבות. אליעד מסביר כי הבוסית לא נפגעה מהכוונה הטובה, אלא מהדרך שבה הדברים נאמרו בפומבי, תוך התעלמות מרגישות מסוימת שנובעת מסכסוך פנימי בין הבוסית למנהלת השנייה. הפתרון שאליעד מציע הוא קודם כל לבדוק את הסיטואציה לעומק. הוא אומר כי לפני שמחליטים איך להגיב, ... של מנהלת אחרת שטענה שהבוסית כועסת עליה. אליעד מחדד שלא תמיד חייבים להניח את הגרוע מכל, וייתכן כי הדברים הגיעו אליה בצורה מעוותת. לכן חשוב להמתין, לשמוע באופן ישיר מהבוסית האם היא בכלל כועסת, ורק לאחר מכן להגיב בהתאם. מה המשפט האידיאלי לומר לבוס שכועס? אליעד כהן מדגיש שכאשר כבר מגיעים לשיחה מול הבוסית הכועסת, כדאי לפתוח בצורה עדינה וחכמה, לא בצורה של התנגשות. משפט אידיאלי יכול להיות לדוגמה: אני מבינה שהייתה אי ... מראה שאתם מבינים את הצד של הבוסית, אבל לא מודים באשמה של ממש. הוא גם מציע להבהיר שהכוונה הייתה חיובית, כמו למשל: רק רציתי שהיא תרגיש טוב כי ... נגדך. איך נכון לנהל שיחה עם בוס עצבני או שתלטן? אחת ההנחיות החשובות שאליעד כהן נותן היא להבין מה הבוס רוצה לשמוע. לפעמים הבוס דווקא רוצה שיכירו בכעס שלו ויתנצלו, ולפעמים הוא רוצה דווקא שיסתרו אותו כדי להרגיש יותר בנוח. כדי לדעת איך נכון ... אליעד מציע לשים לב לתגובת הבוס לאחר המשפט הראשוני שלכם. אם הוא נכנס למגננה או ממשיך לתקוף, סימן שלא אמרתם את המשפט שהוא ציפה לשמוע. במקרה הזה, ... את מרגישה ככה. לעומת זאת, אם הבוס נראה רגוע לאחר משפט הפתיחה, אפשר להמשיך ולהבהיר את הכוונות המקוריות בצורה פשוטה ורגועה, בלי לעורר מחדש את הכעס. ... להבין מדוע מפרשים את התנהגות הבוס כרוע. אנשים נוטים להגדיר אחרים כרעים כאשר הם נפגעים מהם, אך ייתכן שהפגיעה לא הייתה מכוונת. אליעד נותן דוגמה ... אכן מדובר בהתנהגות פוגענית של הבוס, הדרך הטובה ביותר היא לשוחח על כך בצורה ישירה אבל רגועה. להגיד לו בצורה עדינה: אני רוצה שתדע שלא התכוונתי ... עם התעלמות או התנכלות מצד הבוס או עמיתים לעבודה? אליעד מציע לשים בפרופורציה את הבעיה. גם אם הבוס יחליט להתעלם או לעשות פרצופים, אפשר לבחור לא להתייחס לזה ברצינות רבה מדי. אפשר להגיד שלום בנימוס, להישאר ... הדרך הטובה ביותר לדבר עם הבוס או מנהל עצבני היא להקשיב היטב, לבדוק את העובדות, לא למהר למסקנות, ולהבהיר תמיד שהכוונה שלכם חיובית. לא כדאי ... מיותרות. איך להתמודד עם בוס שתלטן? איך לדבר עם הבוס? איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך לשכנע את הבוס? מה לעשות כשהבוס כועס? איך לפתור מריבה בעבודה? ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס? איך להתייחס נכון לבוס שלך במקום העבודה? כאשר יש לך בעיות עם הבוס שלך או עם אנשים אחרים במקום העבודה, הדרך הנכונה ביותר להסתכל על הסיטואציה היא לראות את עצמך כעצמאי ואת הבוס שלך כלקוח שלך. על פי הגישה שאליעד מציג, אתה אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים? כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר לו את היכולות המקצועיות שלך והוא משלם לך תמורתן. כל האנשים שעובדים ... ספקים נוספים של אותו לקוח, שמספקים לו שירותים שונים במקביל אליך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס. איך להתמודד עם לקוח בעייתי כמו הבוס שלך? כאשר אדם מנהל עסק ויש לו לקוח בעייתי, לדוגמה בעל חנות שיש לו לקוח שכל הזמן מתלונן, עושה צרות או מתנהג בצורה לא נעימה, הוא צריך ... ככל שהעסק יותר מצליח ויותר מקצועי, הוא יכול להרשות לעצמו לבחור עם אילו לקוחות לעבוד ואילו לקוחות לשחרר. בדיוק באותו האופן אתה כשכיר צריך לנהוג. אם הבוס שלך יוצר בעיות, הדרך האמיתית לפתור אותן היא לא להתלונן או לחכות שהבוס ישתנה, אלא להיות יותר מקצועי ויותר מיומן בשיווק ובמכירות של עצמך ... אתה עוסק, וככל שתדע למכור את עצמך טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך להחליף מקום עבודה הוא באשמתך? אליעד מסביר כי אם אינך יכול להחליף לקוחות (בוסים), הסיבה היא שאתה עדיין לא מספיק טוב מבחינה מקצועית, או לא מספיק טוב בשיווק עצמי. ככל שתהיה מקצועי יותר, וככל שתשפר את היכולת שלך למכור את עצמך ולשווק את השירותים שאתה נותן, כך תוכל להגדיל את הביקוש לשירות שלך ולבחור לעבוד רק עם מקומות העבודה והבוסים שמתאימים לך. מדוע חשוב לשלב בין מקצועיות ליכולות מכירה? ישנם אנשים שהם מקצועיים מאוד אבל לא יודעים לשווק את עצמם, ולכן הם תלויים בלקוח אחד או בוס אחד. למשל, אדם שהוא צייר מוכשר מאוד אך לא מתעסק במכירות, ולכן הוא נאלץ למכור את יצירותיו רק לשכן שלו, והשכן מנצל אותו. הדרך היחידה של ... אחרים של הלקוח שלך (הבוס). לדוגמה, אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר איתם, הבעיה שלך היא מול הלקוח - כלומר, הבוס. לא מעניין את הלקוח שלך שאתם לא מסתדרים ביניכם, הוא רוצה לקבל שירות טוב. הפתרון הוא להיות מקצועי מספיק כדי לספק שירות מעולה ללא קשר ... לבחור את מקומות העבודה ואת הלקוחות המתאימים לך ביותר. ככל שתתייחס לעצמך כעצמאי יותר, כך תהיה חופשי יותר לעצב את הקריירה שלך כרצונך. אתה לא תלוי בבוס או במקום עבודה אחד - אלא אתה בעל עסק, המספק שירותים בתחום מומחיותך, וכל הארגונים הם לקוחות פוטנציאליים שלך. לסיכום, מה השלבים להצלחה במקום העבודה? ראה את הבוס כלקוח ולא כבוס בלבד. ראה את עצמך כעצמאי המספק שירות. שפר את רמת המקצועיות שלך באופן מתמיד. למד למכור את עצמך היטב, התעסק בשיווק עצמי. חפש תמיד הצעות ... ומקומות עבודה חדשים. העדף מקומות עבודה עם סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומסודרת. אל תתפשר על מקום עבודה שלא טוב לך. איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס? איך להתייחס למעסיק שלך? שכיר או עצמאי? איך לחשוב כמו עצמאי? בעיות במקום העבודה איך להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך? שלום חברים, הפעם נדבר על איך נכון להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך. אתה נמצא במקום עבודה, יש לך בעיות עם הבוס שלך - אותו אדם שמעסיק אותך ומשלם לך משכורת - או אולי יש לך בעיות עם קולגות שעובדים איתך. איך נכון להסתכל על הסיטואציה הזו? התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לקוח שלך. כן, קראת נכון. אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו. מה עושים כאשר יש בעיה עם הלקוח שלך? תאר לעצמך שאתה בעל עסק ויש לך לקוח בעייתי. מה עליך לעשות? בעל ...
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
... לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, ... בעמדות סמכות? הדרך הנכונה לדבר עם אנשים, ובמיוחד עם אנשים הנמצאים בעמדות סמכות, כמו בוס או מנהל, תלויה באופן שבו הם היו רוצים שתפנה אליהם. כאשר רוצים ליצור אווירה נעימה וקרובה עם אדם ... אליעד כהן מסביר שהדבר הראשון שצריך לזכור הוא שהאדם שמולנו, ובמיוחד אדם בעל סמכות כמו בוס, תמיד ירצה יחס מורכב: מצד אחד הוא מעוניין שיתייחסו אליו בכבוד הראוי לו, בתוקף מעמדו ותפקידו, מצד ... איתו קרבה אמיתית שאינה תלויה רק בסמכות או בתפקיד. אליעד מדגיש שהדרך הנכונה לשוחח עם הבוס אינה בדיוק כמו לדבר עם חבר, אך גם לא רק בפנייה פורמאלית ומנוכרת. איך ליצור קרבה עם הבוס ולהפוך אותו לחבר? אליעד מדגיש שאם תפנה אל הבוס שלך רק בצורה חברית מדי, הדבר עלול להעביר מסר של זלזול בסמכותו ולהוביל לכך שהוא לא יכבד אותך ולא ... חבר לארוחת צהריים, אתה יכול לומר לו בצורה פשוטה: בא לך לאכול איתי צהריים? אם תפנה כך לבוס, ייתכן שזה לא יתקבל באותה נינוחות, מכיוון שהבוס עשוי לצפות ליחס של כבוד שונה מזה הניתן לחבר ... עלול ליצור ריחוק. לכן אליעד אומר שבמקרים כאלה יש למצוא איזון נכון, שהוא התייחסות אל הבוס מתוך כבוד לתפקידו, אך גם תוך גילוי יחס ידידותי אישי כלפיו כאדם. איך לדעת מה האדם רוצה לשמוע ממך? ... כלומר, בתנאים מסוימים, ולא רק ללא תנאי. שני הרצונות הללו קיימים אצל כל האנשים, כולל בוסים, מנהלים, קולגות, עובדים, בני זוג, חברים ואפילו אנשים זרים לחלוטין. אדם אינו יכול להסתפק רק ... שלך רק כחבר, הוא ירגיש שאינך דמות סמכות, ולא יוכל לסמוך עליך כמנהל. אם תדבר אליו רק כבוס, הוא ירגיש שאתה מתייחס אליו רק כאל עובד ולא כאדם, ולכן הוא לא ירגיש נינוח איתך. הוא מעוניין להרגיש שאתה גם חבר וגם בוס, גם קרוב וגם בעל סמכות. האם חשוב להכיר אישית את האדם לפני שפונים אליו? אליעד מסביר שהעקרונות ... מהעולם של יחסי עובד - מעביד: אם העובד שלך יחשוב שאתה מתייחס אליו טוב רק בגלל שאתה הבוס שלו ויש לך יכולת השפעה על המשכורת או על עתידו בעבודה, הוא לא באמת יאמין שהיחס שלך אליו אותנטי. ... לא רק מפחד או מתלות אלא מתוך כנות והערכה אישית אמיתית. לדוגמה, אם עובד יתנהג בכבוד לבוס רק בגלל פחד, הרי ברור שאם הבוס יאבד את כוחו, היחס ישתנה לרעה. אך אם העובד גם מעריך את הבוס באופן אישי, אז אפילו ללא כוח סמכותי, היחס החיובי יישאר. ולכן אליעד ממליץ תמיד למצוא את האיזון ... השילוב הזה הוא המפתח לתקשורת בין אישית מוצלחת, אפקטיבית, וארוכת טווח. איך לדבר עם הבוס? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? מה להגיד בדייט? איך לפנות לבעל סמכות? איך לדבר נכון עם אנשים? איך ליצור אווירה נעימה ...
טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
... במקרה כזה, כדי למנוע את זה שהמשיב שוב ושוב יחזור על התשובה שלו, לשם כך צריך לשנות את הניסוח של השאלה. כדי שהמשיב לא יחזור שוב על התשובה החלקית והשגויה שלו. ועוד דוגמה: בוס: למה איחרת לעבודה?. עובד: כי היו פקקים. בוס: באמת, איזה פקקים היו? באיזה כביש? באמת? כל בוקר יש שם פקקים?. עובד: תשובה כלשהי. בוס: אוקיי, אני מבין שהיו פקקים, אבל למה איחרת לעבודה, יכולת לקום יותר מוקדם ולצאת קודם מהבית?. לסיכום: במקום לחזור על השאלה המקורית שוב ושוב, ...
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
... בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל למה להרגיש חלש זה בעצם להרגיש חזק? אחת הבעיות המרכזיות שאנשים חווים, במיוחד במצבי עבודה מורכבים או ביחסים עם מנהלים, היא תחושה ... מביא דוגמה של עובד שיש לו בוס חדש בעבודה. העובד מספר שקשה לו עם הבוס, הוא חש שהבוס לא אמין, מתנהג בצורה לא נעימה וגורם לו להרגיש רע. אליעד מעלה נקודה חשובה: מדוע בכלל האדם לא אוהב את אותו הבוס? מה בדיוק גורם לו לא לאהוב אותו? ההסבר הראשוני הוא שהעובד מרגיש צורך להיות פחות אותנטי ליד הבוס, כי הוא מרגיש שהבוס לא אמין. אליעד מכוון אותו לבדוק האם הבוס אכן לא אמין בכל התחומים או רק בתחומים מסוימים. אולי ישנם תחומים שבהם דווקא טוב שהבוס לא אמין, כגון תחומים פוליטיים או אישיים שלא נוח לדבר עליהם ... מציע לראות את החיסרון של הבוס כיתרון אפשרי במצבים מסוימים. כיצד להפוך חסרונות של אחרים ליתרונות אישיים? כאן אליעד מציע גישה של הפיכת חסרונות ליתרונות: יש חסרונות שאתה יכול ... מה שאתה רוצה. לדוגמה, אם הבוס גורם לך להרגיש שאתה לא יכול לעשות כרצונך בעבודה, תוכל להתייחס לכך כהזדמנות ללמוד כיצד להרגיש חזק ומאושר גם כשאתה לא שולט במצב. אם הבוס כביכול אומר לך אתה לא יכול לעשות כרצונך, תוכל להפוך זאת לתזכורת עבורך שלא להיות תלוי בכך שהכל ילך בדיוק כפי שאתה רוצה. במילים אחרות, החיסרון ... רצון מוגדר שאינו מתממש. אם הבוס מגביל אותך וגורם לך להרגיש חלש, זה קורה רק כי אתה מרגיש שאתה חייב שהדברים יקרו כפי שאתה רוצה. אבל מה אם תוכל לשחרר את הצורך בשליטה מלאה? אם ... החולשה שאתה חווה ליד הבוס היא בעצם הזמנה פנימית להשתחרר מהתלות ברצונות שלך. התחושה של חולשה, לפי אליעד, מגיעה תמיד מהתלות שלנו בדברים חיצוניים. הוא ממליץ לבדוק בתוך ... תמיד חזק. לדוגמה, אם הבוס משפיל אותך, ואתה מצליח לקבל את ההשפלה כתחושה פנימית בלבד מבלי להתנגד לה, אז באופן מיידי אתה משתחרר מהכוח של הבוס להשפיל אותך. במצב זה, אתה הופך להיות החזק באמת, כי אף אדם או סיטואציה חיצונית לא יכולים עוד לערער אותך. אליעד גם מסביר כי בסופו של דבר, היחס ... לחזק באמת. איך להתמודד עם בוס קשה? איך להפוך חסרונות ליתרונות? להרגיש חלש או להרגיש חזק? איך להשתחרר מתחושת השפלה? מה לעשות כשהבוס משפיל אותי? למה אני מרגיש חלש ליד אנשים ...
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
... עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, ... משפילים אותו, יכול להיות אחת הסיבות שהוא מתנהג באגו כלפיכם זה בשביל לקזז את זה שמישהו אחר משפיל אותו. נגיד שהבוסים שמעליו מציקים לו ואז הוא מרגיש שהוא קטן אז הוא אומר לעצמו אני צריך ... הרצון הזה. הוא הסביר, תסביר מה אתה שאלת? ש: מה ההבדל בין לנטרל את הרצון לבין למלא לו את הרצון בדרך אחרת? אליעד: הבוס שלו נגיד יש לו צורך להתנשא על העובדים, אפשרות אחת אין בעיה בוא ניתן ... כאלה או אחרות, אבל לא תמלא לו את זה במובן שהוא לא ירצה להתנשא עליך, כאילו תשלול את הצורך שלו להתנשא עליך. יש בוס שבא בבוקר לעבודה, אומר אני רוצה להרגיש שהם מכבדים אותי, עכשיו אפשרות ... בוודאות שעושה לו טוב להתנשא, דרך אחת להתחיל לעשות לו את הטוב הזה בלי זה, דבר נוסף כל פעם שהוא משדר חולשה מול הבוסים מול המחלקה, מול זה לפרגן לו, להגיד לו לא נכון אנחנו ככה וצריכים ...
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
... לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע למה חשוב להבין את ההבדל בין התיאוריה לבין היישום המעשי בשכנוע? כאשר מנסים לשכנע את הבוס או כל אדם אחר, חשוב לזכור שקיים הבדל משמעותי בין ההבנה של חוקים כלליים לבין היישום המעשי שלהם בשטח. אליעד כהן מדגיש את ... אותם נכון בשטח. לדוגמה, אדם יכול לדעת שהוא אמור לדבר בנימוס לבוס כדי להשיג משהו, אך אם בפועל יבחר מילים לא מתאימות או יטעה בטון דיבור, המסר שלו יתפספס לגמרי. לכן, המטרה בשיחה היא לא רק ... בחינם. בצורה זו, סביר מאוד להניח שההורה יסכים. איך לשכנע את הבוס לא לעבוד בימי שישי ושבת? כאשר עולה השאלה איך לגרום לבוס לתת לי לא לעבוד בשישי ושבת?, אליעד מדגיש את החשיבות של הניסוח עצמו: לתת לי לא לעבוד. הוא מבהיר שהניסוח מצביע על כך ... אפשרות כזו. אליעד ממליץ תחילה לנסות ליצור קשר טוב וחברי עם הבוס. הרעיון הוא שהבוס ירצה לעזור לך מרצונו, ולכן יסכים לשבץ אותך אחרון בסידור העבודה, מה שאולי ימנע ממך בפועל את העבודה בימי שישי ושבת. המפתח הוא להראות לבוס שאתה עובד טוב, בעל ערך משמעותי לחברה, כך שיהיה לו אינטרס אישי לשמור על שביעות רצונך. אליעד מבהיר גם את החשיבות של דאגה ... שפשוט לא תגיש בקשה או שתימנע מלומר משהו בנושא, ותראה אם הבוס יעיר לך על כך או לא. הוא מסכים שזו אפשרות קיימת, אבל מציין שהגישה הזו תהיה יעילה הרבה יותר אם כבר יש לך קשר טוב עם הבוס. כך הבוס יבחר להבליג או להתעלם במודע מהעובדה שלא הגשת בקשה או לא הגעת לעבודה בימים אלו. איך לגרום לבוס לאשר באופן מלא היעדרות קבועה בשישי ושבת? אם המטרה היא לשכנע את הבוס באופן ודאי שתוכל להימנע לחלוטין מעבודה בסוף השבוע, אליעד מציע להדגיש את היתרונות המשמעותיים שלך כעובד בימי השבוע האחרים. אם הבוס ירגיש שאתה חיוני מאוד לעסק בימים רגילים, הוא עשוי להסכים למצב שבו אתה לא עובד בשישי ושבת, כל עוד שאר העבודה שלך מועילה ... לכן, העצה המרכזית היא קודם כל לבנות קשר חברי חיובי, שיגרום לבוס להרגיש בנוח לעזור לך ולהבליג על אי העבודה בסופי השבוע. איך מתמודדים עם תגובות הסביבה במקום העבודה? חשוב לזכור כי אי ... מציין שחשוב לקחת בחשבון גם את ההיבט הזה. כדי למנוע מצב שבו הבוס מסתבך עם עובדים אחרים, מומלץ להימנע מהצגת העניין באופן בולט מדי, ולדאוג שהבוס יוכל להעלים עין בלי ליצור תסכול בקרב ... ולכן אפשר לנסות למצוא דרך אחרת. יצירת קשר אישי וחברי עם הבוס, שיגדיל את הרצון שלו לעזור לך. להימנע מעימותים עם עובדים אחרים על ידי שמירת ההסדר בצורה דיסקרטית. איך לשכנע את הבוס לא לעבוד בשבת? חשיבות הטון והניסוח בשיחה תקשורת וגישות שכנוע מול מעסיקים התמודדות עם תגובות הסביבה בעבודה איך להיות חבר של הבוס? הקשר בין חוקיות תיאורטית ליישום מעשי למה חשוב להבין שיש הבדל בין החוקים התיאורטיים לבין היישום בפועל? בשיחה מוסבר ... שישי ושבת במקום העבודה? בשיחה עולה השאלה: ש: איך אני גורם לבוס שלי לתת לי לא לעבוד שישי שבת? אליעד שם לב שהניסוח עצמו מעניין: לתת לי לא לעבוד. הוא בודק אם אכן יש חובה אמיתית לעבוד בימי שישי או שבת, או שמא קיימת אפשרות אחרת. לדוגמה, בוס יכול שלא לעבוד בימי שישי ושבת אם הוא רוצה, או שאנשים אחרים לא עובדים בימים אלה, כך שהעניין הוא לא תמיד מחויב המציאות. איזו גישה יכולה לסייע מול הבוס? אליעד מציע קודם כל להתחבר לבוס וליצור איתו קשר טוב, כדי שהוא ירצה לעזור לך. לעיתים הבוס לא באמת רוצה שכל אחד יעבוד בשישי או בשבת, אלא רק לא להישאר בלי עובדים. אם תצליח להראות לו שאתה עובד טוב במשך השבוע ושיש ... בשיחה עולה רעיון מצד השואל: אולי אני יכול לא להגיש כלום לבוס, ואם הוא לא יגיד לי כלום, אז אני לא אעבוד בשישי שבת? אליעד מסכים שייתכן שזה יעבוד, אבל מציין שעדיף לשלב זאת עם הגישה הקודמת של יצירת קשר טוב עם הבוס, כדי להגדיל את הסיכוי שהבוס יסכים וימחל על העבודה בשישי ושבת מרצונו. מה עושים אם הבוס רוצה להימנע ממצב שעובדים אחרים יראו שאני לא עובד בשישי שבת? כאן אליעד מדגיש שיש להתחשב גם באפשרות שעמיתים אחרים לעבודה ... הוא לא עובד בשישי שבת ואני כן? לכן חשוב לדאוג שגם מהצד של הבוס יהיה תיאום, כדי שהוא לא יסתבך עם עובדים אחרים, אלא יוכל להבליג או לעצום עין בצורה נוחה לו. איך אפשר לגרום לו לגמרי לקבל ... לילד. 3. בכל הקשור לעבודה בימי שישי ושבת, כדאי לבחון האם הבוס באמת חייב שתעבוד באותם ימים או שהוא מנסה לוודא שלא יהיו חסרים עובדים. 4. גישת יצירת קשר אישי, הפגנת חשיבות, והצגה של ... יעבוד לו למה זה לא יעבוד לו כי יכול להיות שכשהוא יציג את זה לבוס שלו זה בכלל ישמע משהו אחר כי הוא פתאום במקום המילה צריך יגיד את המילה רוצה במקום המילה גם יגיד את המילה רק את הטון ...
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
... עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ ... זה? אם אתה עובד עבור מישהו, ניתן לראות אותך כספק שירותים עבורו. כלומר, אתה מספק שירותים מסוימים לבוס שלך, ובמקום שהוא ישלם לך עבור חשבונית כמו לכל ספק, הוא משלם לך באמצעות משכורת חודשית. בסופו של דבר, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירותים. המעסיק כלקוח של העובד מהצד השני, אם יש לך עובדים תחתיך, אתה יכול לחשוב על עצמך לא רק כמנהל או בוס, אלא כלקוח של אותם עובדים. העובדים שלך מספקים לך שירותים מסוימים שבמקום לקבל תמורתם חשבונית, אתה משלם להם בתלוש משכורת. איך זה משנה את התפיסה? כאשר מבינים את זה, היחס משתנה לחלוטין. אם מסתכלים על הבוס כלקוח, אז למעשה הכללים שחלים על עבודה עם לקוחות הופכים להיות רלוונטיים גם ליחסי עבודה. למשל: שמירה על שביעות רצון הלקוח - העובד צריך לשמור על שביעות הרצון של הבוס, כמו שספק דואג לרצות את הלקוח. מתן שירות איכותי - כמו שכל ספק רוצה לספק שירות טוב כדי להבטיח המשך עבודה, כך גם עובד ...
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... כשכיר, השקעה בכישורים ניהוליים ושיווקיים היא חיונית להתקדמות בקריירה. אל תשכח לראות את הבוס שלך כלקוח, ולבצע שיווק עצמי, בדיוק כמו בעסק עצמאי. איך לנהל עסק ולהגדיל את הרווחים טיפים לעצמאים ולפתיחת עסק חדש דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים ... אחרים. שכיר שרוצה להתקדם בקריירה צריך לראות בעצמו עסק לכל דבר: - לזהות שהבוס אינו בוס אלא לקוח. - להבין שמעניקים שירות (הכישורים והיכולות) לבוס שמשלם משכורת. - להשקיע לא רק במקצועיות עצמה, אלא גם בכישורים חברתיים, יכולות ניהול, שיווק עצמי ופיתוח קשרים בתוך הארגון. כך, בדיוק כמו בעל עסק הנדרש לנהל מספר מחלקות, גם שכיר יכול לשפר את מחלקת השיווק שלו מול הבוס או מול מקומות עבודה אחרים, לבחון אפשרויות תעסוקה נוספות, לבקש העלאה במשכורת ועוד. מה כדאי לזכור כדי להתקדם? חשוב להבין ששיפור הצד המקצועי הוא רק חלק ... דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים התגברות על פחד ממכירות ומכישלון עסקי לראות את הבוס כלקוח, להתייחס אל הבוס כלקוח, להתקדם במקום העבודה, טעויות של שכירים, טיפים לשכירים, להתפטר ממקום העבודה, לגרום לבוס לתת לך העלאה במשכורת, לשכנע את הבוס לתת לך העלאה בשכר, לגרום לבוס לקדם אותך, לפתח קריירה כשכיר, פיתוח קריירה כשכיר, השקעה במחלקת הייצור, השקעה במחלקת הפיתוח, אימון לעסקים, אימון לניהול עסקים, אימון לעצמאים, טיפים לעצמאים, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בוס, איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בוס, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן אישי להרזייה, מאמן זוגי בנושא בוס - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 27_05_2025 השעה 22:15:39 - wesi1