אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בוס ✔להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
למה להרגיש חלש זה בעצם להרגיש חזק?

אחת הבעיות המרכזיות שאנשים חווים, במיוחד במצבי עבודה מורכבים או ביחסים עם מנהלים, היא תחושה של חולשה או השפלה. אליעד כהן מסביר לעומק כיצד אפשר להפוך את התחושה השלילית של חולשה לתחושת חוזק פנימי אמיתי. הוא מדגים כי תחושת החולשה, שלרוב נתפסת כשלילית, יכולה בעצם לייצר חוויה עמוקה של חוזק נפשי, בתנאי שאדם מבין מדוע הוא מרגיש חלש ומסכים לקבל את התחושה הזו ללא התנגדות.

אליעד מביא דוגמה של עובד שיש לו בוס חדש בעבודה. העובד מספר שקשה לו עם הבוס, הוא חש שהבוס לא אמין, מתנהג בצורה לא נעימה וגורם לו להרגיש רע. אליעד מעלה נקודה חשובה: מדוע בכלל האדם לא אוהב את אותו הבוס? מה בדיוק גורם לו לא לאהוב אותו?

ההסבר הראשוני הוא שהעובד מרגיש צורך להיות פחות אותנטי ליד הבוס, כי הוא מרגיש שהבוס לא אמין. אליעד מכוון אותו לבדוק האם הבוס אכן לא אמין בכל התחומים או רק בתחומים מסוימים. אולי ישנם תחומים שבהם דווקא טוב שהבוס לא אמין, כגון תחומים פוליטיים או אישיים שלא נוח לדבר עליהם בפתיחות מלאה. אליעד מציע לראות את החיסרון של הבוס כיתרון אפשרי במצבים מסוימים.

כיצד להפוך חסרונות של אחרים ליתרונות אישיים?

כאן אליעד מציע גישה של הפיכת חסרונות ליתרונות: יש חסרונות שאתה יכול לשנות, ויש חסרונות שתוכל לקבל עם הזמן, אך חשוב להבין למה בעצם אתה מרגיש שהחיסרון של האדם השני הוא בעיה עבורך. אם אתה מרגיש מוגבל או חלש לידו, אולי זו הזדמנות ללמוד איך להרגיש חופשי וחזק מבפנים, גם במצבים שבהם אתה לא מקבל את מה שאתה רוצה.

לדוגמה, אם הבוס גורם לך להרגיש שאתה לא יכול לעשות כרצונך בעבודה, תוכל להתייחס לכך כהזדמנות ללמוד כיצד להרגיש חזק ומאושר גם כשאתה לא שולט במצב. אם הבוס כביכול אומר לך "אתה לא יכול לעשות כרצונך", תוכל להפוך זאת לתזכורת עבורך שלא להיות תלוי בכך שהכל ילך בדיוק כפי שאתה רוצה. במילים אחרות, החיסרון שלו יכול להפוך עבורך ליתרון של פיתוח עצמאות פנימית.

איך אפשר להרגיש חופשי גם כשמרגישים מוגבלים?

אליעד כהן מסביר שהרגשת חולשה או השפלה מתרחשת רק כאשר יש לך רצון מוגדר שאינו מתממש. אם הבוס מגביל אותך וגורם לך להרגיש חלש, זה קורה רק כי אתה מרגיש שאתה חייב שהדברים יקרו כפי שאתה רוצה. אבל מה אם תוכל לשחרר את הצורך בשליטה מלאה? אם תצליח לשחרר את ההיצמדות לרצונות המוגדרים שלך, לא תרגיש יותר חלש או מושפל. החולשה שאתה חווה ליד הבוס היא בעצם הזמנה פנימית להשתחרר מהתלות ברצונות שלך.

התחושה של חולשה, לפי אליעד, מגיעה תמיד מהתלות שלנו בדברים חיצוניים. הוא ממליץ לבדוק בתוך עצמנו: מדוע אני כל כך תלוי בזה שהכל יהיה בדיוק כפי שאני רוצה? למה שלא אלמד להרגיש חופשי גם כאשר אני מרגיש חלש או חסר שליטה?

מדוע דווקא קבלת החולשה יוצרת חוזק אמיתי?

אליעד טוען שברגע שאדם מצליח לקבל באמת את התחושה של חולשה, ולא להתנגד לה, אז החולשה הופכת לחוזק אמיתי. איך זה קורה? משום שברגע שאתה מקבל את החולשה, אתה כבר לא מפחד להרגיש חלש. במצב כזה, החולשה לא יכולה לפגוע בך או לשלוט בך. אדם שמקבל באופן מלא שהוא חלש הופך בעצם לחזק מאוד, כי הוא מפסיק להיות תלוי בצורך להרגיש תמיד חזק.

לדוגמה...
להרגיש חופש להתנגד חיצוני רגש מושפל הזמן והמקום תחושה של השפלה תחושת השפלה פחדים תלות איך להפוך בוס בוסים בעבודה בעיה בעיות בעיות בעבודה בעיות עם הבוס בעיות עם המנהל התמודדות התמודדות עם בוס התמודדות עם הבוס חזק או חלש חזק הוא חלש חלש חלש או חזק חלש הוא חזק להפוך להפוך את הרע לטוב להרגיש להרגיש חזק להרגיש חלש להרגיש מושפל להתמודד להתמודד עם הבוס למה חזק הוא חלש למה חלש הוא חזק לנהל מושפל מנהל ניהול עבודה
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום למה אתה כועס על הבוס שלך בעבודה? אנשים רבים מתמודדים עם כעס ותסכול כלפי הבוס שלהם, מכיוון שהם חווים שהוא מציק, ... דמות של סמכות מעלינו, ולכן כל התנהגות שלילית מצידו יוצרת תחושת חוסר אונים וכעס רב. אליעד כהן מסביר שהדרך היחידה להפסיק לכעוס על הבוס היא להבין נקודה אחת חשובה: הבוס שלך הוא בכלל לא הבוס שלך, אלא הוא הלקוח שלך. האם הבוס שלך הוא באמת בוס או לקוח? למרות שלרוב האנשים זה נשמע מוזר ואפילו לא הגיוני, האמת היא שהבוס שלך הוא בעצם הלקוח שלך. כשאתה שכיר, אתה בעצם נותן שירותים לבוס שלך ומקבל ממנו כסף בתמורה. לדוגמה, אם אתה עובד כפקיד בבנק, המנהל שמעליך נתפס אצלך כבוס, אבל בפועל הוא לקוח שלך, כי הוא משלם לך דרך תלוש המשכורת עבור העבודה שאתה מבצע עבורו. לכן, לכעוס על הבוס שלך זה בעצם כמו עצמאי שמתלונן על לקוח ... שלך גורם לך לסבל, אל תעבוד איתו - תמצא לקוחות אחרים. אלא שכאן טמונה הבעיה: כשאתה שכיר, אתה בדרך כלל חושב שיש לך רק לקוח אחד - הבוס שלך, ואתה מרגיש שאין לך ברירה אלא ... לכך שהבוס מתעלל בך ומציק לך היא בדיוק התפיסה הזו, שאתה מאמין שאין לך לקוחות אחרים. מה הקשר בין חנות מכולת בגונגל ובין התלות בבוס? אליעד משתמש בדוגמה של אדם שפותח חנות ... נוספים במקומות אחרים, כדי שיהיו לו עוד לקוחות והוא לא יהיה תלוי בלקוח יחיד ומנצל. המצב זהה לחלוטין במערכות יחסים בין עובדים לבוסים: כל עוד יש לך רק לקוח אחד (הבוס שלך), הוא יכול לעשות בך כרצונו, להתעלל, להציק, להתנכל, ואתה תמיד תרגיש חסר אונים, כי אין לך אפשרויות אחרות. איך להפוך משכיר עם בוס מציק לעצמאי עם הרבה לקוחות? כדי ... לא כעובד זוטר אלא כמי שנותן שירותים יקרי ערך. ברגע שאתה עושה את כל הדברים האלו, יהיו לך הרבה אפשרויות ולא תהיה כבול יותר לבוס אחד שיכול להתנהג אליך בצורה גרועה. מה יקרה אם לא תעסוק בשיווק עצמי ותישאר עם בוס גרוע אחד בלבד? אליעד מסביר שאם לא תשווק את עצמך ולא תחפש לקוחות נוספים, אתה תישאר עם לקוח אחד - הבוס שלך. במקרה כזה, לא תהיה לך ברירה אלא ... מתח, פחד וכעס מתמשך, כי אתה בעצם נמצא בכלא פסיכולוגי, תלוי במישהו שיכול לעשות בך מה שהוא רוצה. לכן, אם אתה רוצה להפסיק לכעוס על הבוס שלך, עליך להגדיל את מגוון הלקוחות שלך ...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
... לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס איך להתמודד עם מריבות ובעיות מול הבוס? הרבה אנשים מתמודדים עם בעיות במקום העבודה, כאשר אחת הסוגיות הנפוצות ביותר היא כיצד לדבר עם הבוס או המנהל, במיוחד כשהוא נתפס כשתלטן, מעצבן או קשה. אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו כיצד אפשר להתמודד נכון עם מצבים כאלו, דרך ניתוח מקרה אמיתי של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס כועס על משהו שאמרתם? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מנתח היא מה לעשות כאשר הבוס מתרגז בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת כהתגרות וכחוסר התחשבות. אליעד מסביר כי הבוסית לא נפגעה מהכוונה הטובה, אלא מהדרך שבה הדברים נאמרו בפומבי, תוך התעלמות מרגישות מסוימת שנובעת מסכסוך פנימי בין הבוסית למנהלת השנייה. הפתרון שאליעד מציע הוא קודם כל לבדוק את הסיטואציה לעומק. הוא אומר כי לפני שמחליטים איך להגיב, צריך לוודא שהבנתם נכון את מה שקרה. במקרה הזה, העובדת ניזונה משמועות של מנהלת אחרת שטענה שהבוסית כועסת עליה. אליעד מחדד שלא תמיד חייבים להניח את הגרוע מכל, וייתכן כי הדברים הגיעו אליה בצורה מעוותת. לכן חשוב להמתין, לשמוע באופן ישיר מהבוסית האם היא בכלל כועסת, ורק לאחר מכן להגיב בהתאם. מה המשפט האידיאלי לומר לבוס שכועס? אליעד כהן מדגיש שכאשר כבר מגיעים לשיחה מול הבוסית הכועסת, כדאי לפתוח בצורה עדינה וחכמה, לא בצורה של התנגשות. משפט אידיאלי יכול להיות לדוגמה: אני מבינה שהייתה אי הבנה ואני מצטערת שזה התפרש כך. המשפט הזה מראה שאתם מבינים את הצד של הבוסית, אבל לא מודים באשמה של ממש. הוא גם מציע להבהיר שהכוונה הייתה חיובית, כמו למשל: רק רציתי שהיא תרגיש טוב כי ידעתי שאבא שלה חולה, זו לא הייתה כוונה לפגוע או להתריס נגדך. איך נכון לנהל שיחה עם בוס עצבני או שתלטן? אחת ההנחיות החשובות שאליעד כהן נותן היא להבין מה הבוס רוצה לשמוע. לפעמים הבוס דווקא רוצה שיכירו בכעס שלו ויתנצלו, ולפעמים הוא רוצה דווקא שיסתרו אותו כדי להרגיש יותר בנוח. כדי לדעת איך נכון להגיב, אליעד מציע לשים לב לתגובת הבוס לאחר המשפט הראשוני שלכם. אם הוא נכנס למגננה או ממשיך לתקוף, סימן שלא אמרתם את המשפט שהוא ציפה לשמוע. במקרה הזה, אפשר לשנות כיוון ולהגיד משפט כמו: אני יכולה להבין למה את מרגישה ככה. לעומת זאת, אם הבוס נראה רגוע לאחר משפט הפתיחה, אפשר להמשיך ולהבהיר את הכוונות המקוריות בצורה פשוטה ורגועה, בלי לעורר מחדש את הכעס. מה לעשות כשהבוס מתנהג בצורה פוגענית? אליעד כהן מסביר שחשוב להבין מדוע מפרשים את התנהגות הבוס כרוע. אנשים נוטים להגדיר אחרים כרעים כאשר הם נפגעים מהם, אך ייתכן שהפגיעה לא הייתה מכוונת. ... והאם התגובה שלכם (להתעצבן, להיפגע, לכעוס) באמת מוצדקת. לא תמיד אנשים הם רעים, לפעמים הם פשוט לא מודעים להשלכות של מה שאמרו. אם אכן מדובר בהתנהגות פוגענית של הבוס, הדרך הטובה ביותר היא לשוחח על כך בצורה ישירה אבל רגועה. להגיד לו בצורה עדינה: אני רוצה שתדע שלא התכוונתי לפגוע, ואני אשמח להסביר אם משהו לא היה ברור. אליעד מסביר שכדאי להישאר נייטרלי ולא להפוך את השיחה למלחמה אישית. איך להתמודד עם התעלמות או התנכלות מצד הבוס או עמיתים לעבודה? אליעד מציע לשים בפרופורציה את הבעיה. גם אם הבוס יחליט להתעלם או לעשות פרצופים, אפשר לבחור לא להתייחס לזה ברצינות רבה מדי. אפשר להגיד שלום ... ולא מתלהמת, ובכך למנוע מריבות עתידיות. הוא ממליץ להבהיר את הכוונות הטובות ולסגור את העניין במהירות האפשרית, מבלי לגרור אותו. לסיכום, הדרך הטובה ביותר לדבר עם הבוס או מנהל עצבני היא להקשיב היטב, לבדוק את העובדות, לא למהר למסקנות, ולהבהיר תמיד שהכוונה שלכם חיובית. לא כדאי להיגרר לרגשות שליליים או מלחמות מיותרות. איך להתמודד עם בוס שתלטן? איך לדבר עם הבוס? איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך לשכנע את הבוס? מה לעשות כשהבוס כועס? איך לפתור מריבה בעבודה? ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס? איך להתייחס נכון לבוס שלך במקום העבודה? כאשר יש לך בעיות עם הבוס שלך או עם אנשים אחרים במקום העבודה, הדרך הנכונה ביותר להסתכל על הסיטואציה היא לראות את עצמך כעצמאי ואת הבוס שלך כלקוח שלך. על פי הגישה שאליעד מציג, אתה אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים? כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר לו את היכולות המקצועיות שלך והוא משלם לך תמורתן. כל האנשים שעובדים איתך - ... לו שירותים שונים במקביל אליך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס. איך להתמודד עם לקוח בעייתי כמו הבוס שלך? כאשר אדם מנהל עסק ויש לו לקוח בעייתי, לדוגמה בעל חנות שיש לו לקוח שכל הזמן מתלונן, עושה צרות או מתנהג בצורה לא נעימה, הוא צריך להיות ... הוא יכול להרשות לעצמו לבחור עם אילו לקוחות לעבוד ואילו לקוחות לשחרר. בדיוק באותו האופן אתה כשכיר צריך לנהוג. אם הבוס שלך יוצר בעיות, הדרך האמיתית לפתור אותן היא לא להתלונן או לחכות שהבוס ישתנה, אלא להיות יותר מקצועי ויותר מיומן בשיווק ובמכירות של עצמך ... טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך להחליף מקום עבודה הוא באשמתך? אליעד מסביר כי אם אינך יכול להחליף לקוחות (בוסים), הסיבה היא שאתה עדיין לא מספיק טוב מבחינה מקצועית, או לא מספיק טוב בשיווק עצמי. ככל שתהיה מקצועי יותר, וככל שתשפר את היכולת שלך למכור את עצמך ולשווק את השירותים שאתה נותן, כך תוכל להגדיל את הביקוש לשירות שלך ולבחור לעבוד רק עם מקומות העבודה והבוסים שמתאימים לך. מדוע חשוב לשלב בין מקצועיות ליכולות מכירה? ישנם אנשים שהם מקצועיים מאוד אבל לא יודעים לשווק את עצמם, ולכן הם תלויים בלקוח אחד או בוס אחד. למשל, אדם שהוא צייר מוכשר מאוד אך לא מתעסק במכירות, ולכן הוא נאלץ למכור את יצירותיו רק לשכן שלו, והשכן מנצל אותו. הדרך היחידה של הצייר ... אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר איתם, הבעיה שלך היא מול הלקוח - כלומר, הבוס. לא מעניין את הלקוח שלך שאתם לא מסתדרים ביניכם, הוא רוצה לקבל שירות טוב. הפתרון הוא להיות מקצועי מספיק כדי לספק שירות מעולה ללא קשר לבעיות ... המתאימים לך ביותר. ככל שתתייחס לעצמך כעצמאי יותר, כך תהיה חופשי יותר לעצב את הקריירה שלך כרצונך. אתה לא תלוי בבוס או במקום עבודה אחד - אלא אתה בעל עסק, המספק שירותים בתחום מומחיותך, וכל הארגונים הם לקוחות פוטנציאליים שלך. לסיכום, מה השלבים להצלחה במקום העבודה? ראה את הבוס כלקוח ולא כבוס בלבד. ראה את עצמך כעצמאי המספק שירות. שפר את רמת המקצועיות שלך באופן מתמיד. למד למכור את עצמך היטב, התעסק בשיווק עצמי. חפש תמיד הצעות עבודה ... עבודה עם סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומסודרת. אל תתפשר על מקום עבודה שלא טוב לך. איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס? איך להתייחס למעסיק שלך? שכיר או עצמאי? איך לחשוב כמו עצמאי? בעיות במקום העבודה איך להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך? שלום חברים, הפעם נדבר על איך נכון להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך. אתה נמצא במקום עבודה, יש לך בעיות עם הבוס שלך - אותו אדם שמעסיק אותך ומשלם לך משכורת - או אולי יש לך בעיות עם קולגות שעובדים איתך. איך נכון להסתכל על הסיטואציה הזו? התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לקוח שלך. כן, קראת נכון. אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו. מה עושים כאשר יש בעיה עם הלקוח שלך? תאר לעצמך שאתה בעל עסק ויש לך לקוח בעייתי. מה עליך לעשות? בעל עסק ...
טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
... התשובה שלו, לשם כך צריך לשנות את הניסוח של השאלה. כדי שהמשיב לא יחזור שוב על התשובה החלקית והשגויה שלו. ועוד דוגמה: בוס: למה איחרת לעבודה?. עובד: כי היו פקקים. בוס: באמת, איזה פקקים היו? באיזה כביש? באמת? כל בוקר יש שם פקקים?. עובד: תשובה כלשהי. בוס: אוקיי, אני מבין שהיו פקקים, אבל למה איחרת לעבודה, יכולת לקום יותר מוקדם ולצאת קודם מהבית?. לסיכום: במקום לחזור ...
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
... לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה איך נכון לדבר עם אנשים בעמדות סמכות? הדרך הנכונה לדבר עם אנשים, ובמיוחד עם אנשים הנמצאים בעמדות סמכות, כמו בוס או מנהל, תלויה באופן שבו הם היו רוצים שתפנה אליהם. כאשר רוצים ליצור אווירה נעימה וקרובה עם אדם שנמצא בעמדה של סמכות, השאלה המרכזית שיש לשאול היא: איך לגרום לו ... הוא להבין בדיוק כיצד לעשות זאת בפועל, אפילו כאשר לא מכירים היטב את האדם. אליעד כהן מסביר שהדבר הראשון שצריך לזכור הוא שהאדם שמולנו, ובמיוחד אדם בעל סמכות כמו בוס, תמיד ירצה יחס מורכב: מצד אחד הוא מעוניין שיתייחסו אליו בכבוד הראוי לו, בתוקף מעמדו ותפקידו, מצד שני הוא גם ירצה שיתייחסו אליו כאל חבר וייצרו איתו קרבה אמיתית שאינה תלויה רק בסמכות או בתפקיד. אליעד מדגיש שהדרך הנכונה לשוחח עם הבוס אינה בדיוק כמו לדבר עם חבר, אך גם לא רק בפנייה פורמאלית ומנוכרת. איך ליצור קרבה עם הבוס ולהפוך אותו לחבר? אליעד מדגיש שאם תפנה אל הבוס שלך רק בצורה חברית מדי, הדבר עלול להעביר מסר של זלזול בסמכותו ולהוביל לכך שהוא לא יכבד אותך ולא יעריך אותך כמקצוען. מצד שני, אם תדבר אליו אך ורק בפנייה רשמית, ... הוא יבין שהכבוד כלפיו תלוי אך ורק בסמכותו ולא באישיותו. לדוגמה, אם תזמין חבר לארוחת צהריים, אתה יכול לומר לו בצורה פשוטה: בא לך לאכול איתי צהריים? אם תפנה כך לבוס, ייתכן שזה לא יתקבל באותה נינוחות, מכיוון שהבוס עשוי לצפות ליחס של כבוד שונה מזה הניתן לחבר קרוב. מאידך, אם תפנה אליו בצורה פורמאלית מדי ותאמר משהו כמו האם כבודו רוצה לאכול איתי צהריים?, זה עלול ליצור ריחוק. לכן אליעד אומר שבמקרים כאלה יש למצוא איזון נכון, שהוא התייחסות אל הבוס מתוך כבוד לתפקידו, אך גם תוך גילוי יחס ידידותי אישי כלפיו כאדם. איך לדעת מה האדם רוצה לשמוע ממך? אליעד מציין כי במציאות האידיאלית, אם היית יודע מראש מה האדם השני ... שהוא. כל אדם רוצה שיעריכו ויאהבו אותו בזכות מעמדו, יכולותיו או הישגיו - כלומר, בתנאים מסוימים, ולא רק ללא תנאי. שני הרצונות הללו קיימים אצל כל האנשים, כולל בוסים, מנהלים, קולגות, עובדים, בני זוג, חברים ואפילו אנשים זרים לחלוטין. אדם אינו יכול להסתפק רק באהבה ללא תנאים, כי זה יוצר אצלו תחושה שהוא לא מיוחד, שזו אהבה כללית ... מוערך כאדם אלא רק בשל יכולותיו או תפקידו. לדוגמה, אם אתה מדבר עם העובד שלך רק כחבר, הוא ירגיש שאינך דמות סמכות, ולא יוכל לסמוך עליך כמנהל. אם תדבר אליו רק כבוס, הוא ירגיש שאתה מתייחס אליו רק כאל עובד ולא כאדם, ולכן הוא לא ירגיש נינוח איתך. הוא מעוניין להרגיש שאתה גם חבר וגם בוס, גם קרוב וגם בעל סמכות. האם חשוב להכיר אישית את האדם לפני שפונים אליו? אליעד מסביר שהעקרונות האלה נכונים גם כאשר אתה כלל לא מכיר את האדם, ולא יודע בדיוק מה הוא ... שלו. איך להתנהל מול אנשים שיש להם שליטה על חייך? אליעד כהן מביא דוגמה נוספת מהעולם של יחסי עובד - מעביד: אם העובד שלך יחשוב שאתה מתייחס אליו טוב רק בגלל שאתה הבוס שלו ויש לך יכולת השפעה על המשכורת או על עתידו בעבודה, הוא לא באמת יאמין שהיחס שלך אליו אותנטי. הוא ירגיש שכל ההתנהגות שלך כלפיו נובעת מפחד או מתלות. כדי ליצור תקשורת איכותית ואותנטית, חשוב להראות שהיחס הוא לא רק מפחד או מתלות אלא מתוך כנות והערכה אישית אמיתית. לדוגמה, אם עובד יתנהג בכבוד לבוס רק בגלל פחד, הרי ברור שאם הבוס יאבד את כוחו, היחס ישתנה לרעה. אך אם העובד גם מעריך את הבוס באופן אישי, אז אפילו ללא כוח סמכותי, היחס החיובי יישאר. ולכן אליעד ממליץ תמיד למצוא את האיזון העדין הזה בין כבוד אישי לכבוד מקצועי או סמכותי. מה המסקנה לגבי ... גם כבוד והערכה למעמד, אך במקביל גם להראות פתיחות אישית וקרבה ללא תנאים. השילוב הזה הוא המפתח לתקשורת בין אישית מוצלחת, אפקטיבית, וארוכת טווח. איך לדבר עם הבוס? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? מה להגיד בדייט? איך לפנות לבעל סמכות? איך לדבר נכון עם אנשים? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? ...
ריצוי, לרצות אחרים, איך להפסיק לרצות אנשים? מהו ריצוי? איך לא לרצות אחרים? ריצוי במערכות יחסים, ריצוי בזוגיות, ריצוי חברתי, ריצוי אחרים, ריצוי אנשים, ריצוי יתר, ריצוי ילדים, לרצות אנשים, לרצות את כולם, איך להפסיק לרצות אחרים?
ריצוי, לרצות אחרים, איך להפסיק לרצות אנשים? מהו ריצוי? איך לא לרצות אחרים? ריצוי במערכות יחסים, ריצוי בזוגיות, ריצוי חברתי, ריצוי אחרים, ריצוי אנשים, ריצוי יתר, ריצוי ילדים, לרצות אנשים, לרצות את כולם, איך להפסיק לרצות אחרים?
... פשוטות, כשאתה עושה פעולה כדי לספק את רצונו של מישהו, אתה למעשה מרצה אותו. ריצוי יכול להיות כלפי אנשים שונים כמו הורים, ילדים, בן או בת זוג, חברים או בוס בעבודה. אליעד כהן מסביר שריצוי בפני עצמו אינו שלילי, למעשה, כל העולם שלנו מבוסס על סוג של ריצוי. לדוגמה, כשאתה הולך לעבודה שאתה לא בהכרח אוהב, אתה עושה זאת כדי לקבל משכורת. כלומר, אתה מרצה את הבוס שלך כדי לקבל תגמול, וזה הגיוני לגמרי. עם זאת, בעיית הריצוי מתחילה כאשר האדם מרגיש שהוא עושה פעולות בניגוד לרצונו. ... הילד יאהב אותו, ואז כשההורה יהיה זקן, הילד יטפל בו בחזרה. במילים אחרות, כל פעולת ריצוי מבוססת על חישוב של עלות ותועלת. דוגמאות נוספות הן עובד שמרצה את הבוס כדי לשמור על עבודתו, או אדם שמרצה חברים כדי להיות מקובל חברתית. אליעד מדגיש שאף אחד לא באמת מרצה את כולם בכל דבר. ... משום שהם חושבים שהם יקבלו תועלת כלשהי - אהבה, כבוד, ביטחון, כסף, או כדי למנוע תוצאה שלילית כמו דחייה או כעס. דוגמאות למניעים של ריצוי: אדם שמרצה את הבוס כדי לשמור על מקום העבודה. הורה שמרצה את ילדו כדי לקבל אהבה. בן זוג שמרצה את בת זוגו מתוך פחד לאבד אותה. חבר שמרצה את ... סיבות לריצוי, טיפול בריצוי, ריצוי עצמי, ריצוי מוגזם, ריצוי הורים, לרצות את הילדים, לרצות את החברים, ריצוי חברים, ריצוי בת זוג, ריצוי בן זוג, ריצוי בוס, ריצוי בעבודה, ריצוי במקום העבודה ...
רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות
רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות
... ואף פעם לא פוסק. האדם תמיד רוצה משהו, וכשהוא משיג אותו הוא מיד רוצה משהו אחר. כך האדם יוצר לעצמו סבל נצחי. הוא ממשיל את הרצון לבוס אכזרי שמכריח את האדם כל הזמן לתכנן, לדאוג, ולהתאמץ כדי להשיג משהו. האדם אף פעם לא יכול לנוח באמת, משום שהוא תמיד רוצה לשנות משהו. הוא מסביר שאפילו אם האדם היה כל ... נשנה את הרצון. האדם כל הזמן חושב איך לשנות את המציאות, אבל חשוב יותר זה, איך לשנות את הרצון שלו. האדם כל הזמן רוצה עוד, כי יש בוס אכזרי בתוכו 24 שעות, ואפילו בחלום, שיושב עלינו ומפעיל אותנו כל הזמן, וזה הרצון. אז אם אתה רוצה לצאת לפנסיה, אתה צריך להבין את הבוס הזה. למעשה זה אתה הבוס. וכשאתה שואל, למה יש לי רצון? אתה בודק את עצמך, איך אתה מפעיל את עצמך. הבעיה היא לא במציאות, אלא ברצון, וזה תנסו להבין. אם לאדם קורה משהו רע, והוא חושב שהרע בגלל ...
תרופות נגד חרדה, תרופות נגד דיכאון, להיגמל מתרופות, גמילה מתרופות הרגעה, חרדות בלי תרופות, להפסיק לקחת תרופות
תרופות נגד חרדה, תרופות נגד דיכאון, להיגמל מתרופות, גמילה מתרופות הרגעה, חרדות בלי תרופות, להפסיק לקחת תרופות
... האדם להכיר את גבולות האגו שלו, או כהזדמנות להוריד ציפיות מהחיים. הוא נותן דוגמה נוספת ומפורטת: גם היום, בכל פעולה שהאדם עושה הוא כפוף לרצון שלו, שגם הוא סוג של בוס פנימי. האדם תמיד מרגיש סוג של כפייה, כי כל פעולה שהוא עושה כפופה לרצון כלשהו - לשבת, לעמוד, ללכת, לעבוד. לכן האירוע הטראומטי בעבר אינו באמת שונה מהיום, בשני ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... אני עשיתי כדי שתגיד. טוב טוב, בא נתקדם אני מסביר עוד פעם אתה לוקח, עכשיו תסתכלו אם הבן אדם היה קם בבוקר מתוך מחשבה שאומרת לו שהוא עבד ושיש לו בוס קשוח שקוראים לו הרצון, ושהוא חייב לעשות את מה שהוא רוצה ושאם לא יהיה לו את מה שהוא רוצה הוא ירגיש רע, ושהוא 24 שעות משועבד לרצון אם הוא היה מבין את זה אז מה הוא היה עושה? הוא היה אומר מה פתאום אני חייב להיפטר מהבוס הזה, מה אני לא רוצה את הבוס ההוא? מה הוא נותן לי? אני עובד אצלו והוא אי אפשר להיפטר, אין חופשות וכלום, אז הוא היה קם בבוקר כמוני ואומר אני חייב להיפטר מהרצון הזה, איך אני מצליח להגיע למצב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בוס, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בוס, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, טיפול אישי מומלץ, ספרים על אימון אישי בתחום בוס - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6094 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 12:40:41 - wesi1