אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בוס ✔יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
איך מתמודדים עם בעיות עם המנהל בעבודה ופתרונות לשיפור היחסים?

במקרה של בעיות בעבודה, אחת השאלות המרכזיות שמועלות היא כיצד להתמודד עם תכונות מסוימות במנהל, תכונות שהן בעייתיות בעיניי העובדים. לדוגמה, אם מנהל מציג תכונות אגו חזקות שמפריעות לעובדים, חשוב להבין איך ניתן לשפר את המצב מבלי לשנות את המנהל באופן ישיר. אליעד מציע גישה מאוד ברורה למצבים כאלה: אם המנהל מציג תכונה מסוימת שמפריעה, יש לשאול את עצמך קודם כל למה הוא מתנהג כך. בדרך זו ניתן להבין את שורש הבעיה, ואז להציע דרכים להתמודד עם התנהגותו.

מה ניתן לעשות כשהמציאות לא תואמת את הרצון?

אליעד מציע עקרון חשוב מאוד: כאשר מציאות לא תואמת את רצוננו, יש שלוש דרכים להתמודד עם המצב. הדרך הראשונה היא לשנות את המציאות, כלומר, לגרום לשינויים במנהל עצמו או בסיטואציה. הדרך השנייה היא לשנות את רצוננו, כלומר, לקבל את המציאות כמו שהיא, והשלישית היא לשאול את עצמנו אם אנחנו רוצים להמשיך לסבול. אליעד מדגיש כי אם אנחנו בוחרים בשיטה השנייה, כלומר, לשנות את רצוננו, אז הבעיה תיפתר.

כיצד להתמודד עם מנהל עם אגו חזק?

כאשר המנהל מציג אגו חזק, אחד הפתרונות הוא להבין מה עומד מאחורי התנהגות זו. אליעד מציע לחשוב על שורש הבעיה, שיכולה להיות חוסר ביטחון עצמי. במקרה כזה, ניתן למלא את האגו של המנהל בדרכים אחרות, כך שהוא לא יצטרך להפעיל את האגו על העובדים. אם למשל, המנהל מרגיש טוב כשהעובדים מחמיאים לו, אז ניתן להחמיא לו בצורה שתסייע לו לשמור על האגו מבלי שהוא יצטרך להתנהג בצורה של התנסאות כלפי העובדים.

כיצד ניתן לשנות את התנהגות המנהל?

אליעד מציע להפעיל "פסיכולוגיה הפוכה" כדי לשנות את התנהגות המנהל. אם לדוגמה המנהל מתנהג בצורה אגרסיבית או לא מכבדת, אפשר למלא לו את הרצון הזה בדרך שתעזור לו להרגיש טוב, כמו מתן מחמאות או תשומת לב. אבל אם מדובר במנהל עם אגו חזק, ניתן גם לנסות להחליף את הרצון שלו, כלומר, לגרום לו לרצות להתנהג בצורה מכבדת מתוך רצון אישי ולא מתוך חובת התנסאות כלפי העובדים.

מהן השיטות השונות לנטרול או למילוי הרצון של המנהל?

אליעד מציע שלוש דרכים עיקריות להתמודד עם המנהל:

1. למלא לו את הרצון בדרכים אחרות: אם הוא רוצה להרגיש בעל כוח או שליטה, ניתן למלא לו את הרצון בדרכים אחרות, למשל באמצעות כבוד או תמיכה בעבודתו.

2. לנטרל את הרצון:...
ש: נגיד המנהל שלך מהצוות יש לו תכונות מסוימות שנתפסות בעייני ובעיני שאר חברי הצוות כתכונות שקשה לנו להתמודד איתם. עכשיו הוא לא משנה אותו, הוא לא מתחיל לשנות אותו.

אליעד: למה לא?

ש: או שכן תגיד לי אתה.

אליעד: אוקי.

ש: ומצד שני זה מפריע לנו בעבודה.

אליעד: נכון אז מה עושים?

ש: או לקבל את המציאות כמו שהיא מצד שני זה לקבל את המציאות, אנחנו לא רוצים לקבל את המציאות זה אומר גם שוב לעבוד ככה ביומיום יכול להיות גם שנים.

אליעד: אז או שתשנו את עצמכם או שתשנו אותו.

ש: אנחנו יודעים שהכוונה שלהם בקטעים האלה שלא יקבלו אותו.

אליעד: אז תשנו אותו.

ש: אני שאלתי את עצמי נגיד הוא יש לו תכונה של אגו שהאגו הוא ממש חזק.

אליעד: בעיניכם.

ש: בעינינו שהכוונה שלנו לא להיות כנועים אתה יודע ברמה.

אליעד: רגע המציאות לא כרצונך, אוקי או שתשנה את המציאות או שתשנה את רצונך, או שתסבול וזה מה יש.

ש: איך משנים אותו?

אליעד: איך משנים אותו? שואלים למה הוא ככה ואז מנסים לגרום לו להיות אחרת. אתה רוצה שלמנהל שלך לא יהיה אגו נניח?

ש: כן.

אליעד: אוקי, למה יש לו אגו?

ש: חוסר ביטחון?

אליעד: נניח אם אתם תמלאו לו את האגו בדרכים אחרות הוא פחות יהיה באגו עליכם בדרכים הספציפיות. אני אתן לך טריק אם נגיד יש מישהו שמציק לך, אתה רוצה שהוא יפסיק להציק לך לפעמים מה שאתה צריך לעשות זה לעשות לו מאוד טוב ואז הוא יפחד להציק לך כי הוא יפחד שהוא יאבד את הטוב. זאת אומרת אם נגיד כל בוקר הייתם מתחילים להחמיא לו וזה ולא יודע מה, הוא היה מרגיש מאוד טוב ואז עושים לו כזה שאם הוא לא נחמד, מפסיקים להחמיא לו. אז הוא אומר "רגע עכשיו אם אני לא אהיה נחמד הם לא יחמיאו לי יותר", הוא אומר "אני מקבל יותר תועלת מזה שהם מחמיאים לי בבוקר מאשר שהם כנועים בצהריים". אתה אומר לו את זה, אתה רוצה נגיד בצורה אחרת.

ש: זה כמו להיות חבר של השטן במקום שתסבול בגיהינום.

אליעד: עדיף להיות חבר של אלוהים ואז לא תהיה בגיהינום. אתה הבנת? יש כל כך הרבה דרכים. חוץ מזה למה יש לו אגו נניח, למה הוא מתנהג בצורה של אגו? נגיד שמעליו משפילים אותו, יכול להיות אחת הסיבות שהוא מתנהג באגו כלפיכם זה בשביל לקזז את זה שמישהו אחר משפיל אותו. נגיד שהבוסים שמעליו מציקים לו ואז הוא מרגיש שהוא קטן אז הוא אומר לעצמו "אני צריך להרגיש שאני חזק" ואז הוא עושה את זה עליכם.

זאת אומרת שבשבילו שאתם תבנו לו את הביטחון שלו מול מי שמעליכם, לדוגמה תגידו לו "תקשיב אתה צריך להעריך את עצמך", או "אנחנו צריכים להעריך את העבודה שלנו כצוות" נניח ולכלות אותו בפנים, "והם צריכים לדעת שאלו שמעליך שזה לא מספיק זה וצריך להיות בטוח בעצמך, ותגיד להם ככה וככה" אז הוא ירגיש יותר בטוח מעל מי שמעליו ואז הוא לא צריך להציק לכם כי הוא טוב לו עם עצמו לדוגמה. אתה הבנת, מה זה אומר, מה הבנת?

ש: שצריך למלא לו את החיסרון בדרך אחרת.

אליעד: אבל איך בודקים? שואלים, קודם כל שואלים למה הוא עם אגו ואז בודקים, כי יש לו חיסרון ואם אתה לא יודע את התשובה אתה סובל. למה הוא עם אגו ואז או שאתה ממלא לו את האגו בדרכים אחרות אז הוא לא צריך או שאתה ממלא את האגו בדרכים אחרות ואז הוא אפילו מפחד להשתמש באגו בדרכים שאתה לא רוצה שהוא ישתמש, או שאתה מתחיל להתיידד איתו ואז כבר לא נעים לו להיות באגו, או שמנסים להסביר לו שהאגו יכול לדפוק לו את האגו עוד יותר, זאת אומרת אם לדוגמה נגיד שהוא מפחד מהבוס למעלה והוא יודע שאם הוא מדבר לא יפה אנשים לא עושים את העבודה, הוא יודע את זה אז מרוב שהוא לא רוצה, מרוב שהאגו שלו מאוים מהבוס שמעליו הוא יתחיל לדבר יפה אליכם בגלל שהוא מפחד עוד יותר ממי שמעליו. יש כל מיני דרכים.

ש: איך אפשר לדעת מה הסיבה?

אליעד: להפעיל את השכל, לחשוב להתבונן, חסר סיבות? אפשר גם לדעת, נגיד כשהוא מדבר לראות בדיוק מה הוא מדבר, מה הוא מנסה לומר, מה הוא מנסה לשדר, מה פה מה שם. יש כל מיני דרכים.

ש: אנחנו חוקרים את זה כבר הרבה זמן עוד לא עלינו על הסיבה.

אליעד: כי זה לא המקצוע שלכם, המקצוע שלכם זה דברים אחרים לחקור בעיות אחרות. טוב הבנו? הוא צריך את השכל שלי להכניס בתוכו ותתפטר הבעיה, האלה.

ש: גם אליעד אמר שאם אתה רוצה להבין מישהו איך הוא חושב אז תיקח את זה קצת אחורה, תשאל אותו שאלות כמה שאלות, מה הוא יעשה בסיטואציה כזו או כזו ואז תראה איך הוא מגיב כמו שהסברת את זה עם המלך הסורי שכביכול אם הוא רוצה להיות יותר על המלכות שלו אז אתה שואל בן אדם "תגיד מה אתה אומר על מה שקורה בסוריה, אם היית המלך היית עדיין על הכסא, מה לדעתך כביכול" משהו כזה ואז לראות את הדרכי חשיבה שלו ואז משם לנתח.

אליעד: זה לא מסובך, התשובה היא שזה הכל ביחד, תראי יש את המחויבים אם בן אדם מדבר אליך באגו קודם כל יש שתי אפשרויות או שהוא לא מודע לזה או שהוא מודע לזה. ואם הוא לא מודע לזה אז אפשר להגיד לו "תקשיב תשים לב שאתה מדבר לא יפה" ובזה נגמר הבעיה. ובוא נניח שהוא מודע לזה וזה עושה לו טוב אז קודם כל יש מחויב, מחויב שאם זה עושה לו טוב לדבר אליכם לא יפה אז מוכרח שחסר לו התועלת שהוא מקבל מזה שהוא מדבר אליכם לא יפה, קודם כל זה מחויב. אם הוא מדבר אליכם לא יפה והוא לא מוכן לדבר יפה זה אומר קודם כל שזה בטוח שזה ממלא לו איזה רצון.

זאת אומרת שהוא רוצה להרגיש שהוא "X", אבל למה שהוא ירצה להרגיש שהוא "X"? מהרבה סיבות, אז אתה יכול להגיד "אוקי בוא נשאיר אותו עם הרצון הזה אבל נמלא לו את הרצון הזה בדרכים אחרות", ניתן לו למלא את הרצון הזה בדרכים אחרות זאת אפשרות אחת. אפשרות נוספת אתה אומר "בוא נשאיר אותו עם הרצון הזה אבל נפעיל לו רצון אחר עוד יותר גדול שיאיים על הרצון הזה", לדוגמה "אם אתה תמשיך לדבר ככה למרות שיש לך את הרצון הזה, זה ידפוק לך רצון אחר יותר גדול" ואז למרות שהוא יישאר עם הרצון הוא יוותר עליו למען רצון אחר. אפשרות שלישית זה לנטרל לו את הרצון, "למה הוא רוצה את זה? כי ככה וככה, בוא נפתור לו בעיות אחרות ואז...
חוסר הערכה עצמית מרגיש מאוים לנסות העצמת הביטחון העצמי הוא רוצה להרגיש לא יודעים הערכה לא יפחד אני רוצה בוס לשדר אגו אגו של הבוס אנשים בוס בוסים בני אדם בעבודה בעיה בעיה עם בעיות בעיות בעבודה בעיות עם בעיות עם המעביד יחסי עבודה יחסי עובדים כבוד להשפיע להשפיע על להשפיע על אנשים להשפיע על הבוס לפתור לפתור בעיה לפתור בעיות לפתור בעיות בעבודה לשכנע לשכנע את לשכנע את הבוס לשכנע בני אדם לשנות לשנות את לשנות את הבוס עבודה עובד עובדים פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיה הפוכה פסיכולוגיות פסיכולוגיים פסיכולוגים פתירת בעיות פתרון בעיות שכנוע
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום למה אתה כועס על הבוס שלך בעבודה? אנשים רבים מתמודדים עם כעס ותסכול כלפי הבוס שלהם, מכיוון שהם חווים שהוא מציק, מתנכל, מטריף, וממרר להם את ... הרווחת היא שהבוס הוא דמות של סמכות מעלינו, ולכן כל התנהגות שלילית מצידו יוצרת תחושת חוסר אונים וכעס רב. אליעד כהן מסביר שהדרך היחידה להפסיק לכעוס על הבוס היא להבין נקודה אחת חשובה: הבוס שלך הוא בכלל לא הבוס שלך, אלא הוא הלקוח שלך. האם הבוס שלך הוא באמת בוס או לקוח? למרות שלרוב האנשים זה נשמע מוזר ואפילו לא הגיוני, האמת היא שהבוס שלך הוא בעצם הלקוח שלך. כשאתה שכיר, אתה בעצם נותן שירותים לבוס שלך ומקבל ממנו כסף בתמורה. לדוגמה, אם אתה עובד כפקיד בבנק, המנהל שמעליך נתפס אצלך כבוס, אבל בפועל הוא לקוח שלך, כי הוא משלם לך דרך תלוש המשכורת עבור העבודה שאתה מבצע עבורו. לכן, לכעוס על הבוס שלך זה בעצם כמו עצמאי שמתלונן על לקוח שמשגע אותו. איך עצמאי ... לו בצורה פשוטה: אם הלקוח שלך גורם לך לסבל, אל תעבוד איתו - תמצא לקוחות אחרים. אלא שכאן טמונה הבעיה: כשאתה שכיר, אתה בדרך כלל חושב שיש לך רק לקוח אחד - הבוס שלך, ואתה מרגיש שאין לך ברירה אלא להמשיך לעבוד איתו. אליעד מדגיש כי הסיבה המרכזית לכך שהבוס מתעלל בך ומציק לך היא בדיוק התפיסה הזו, שאתה מאמין שאין לך לקוחות אחרים. מה הקשר בין חנות מכולת בגונגל ובין התלות בבוס? אליעד משתמש בדוגמה של אדם שפותח חנות מכולת באמצע הגונגל, מקום ... ממליץ לו לפתוח סניפים נוספים במקומות אחרים, כדי שיהיו לו עוד לקוחות והוא לא יהיה תלוי בלקוח יחיד ומנצל. המצב זהה לחלוטין במערכות יחסים בין עובדים לבוסים: כל עוד יש לך רק לקוח אחד (הבוס שלך), הוא יכול לעשות בך כרצונו, להתעלל, להציק, להתנכל, ואתה תמיד תרגיש חסר אונים, כי אין לך אפשרויות אחרות. איך להפוך משכיר עם בוס מציק לעצמאי עם הרבה לקוחות? כדי להשתחרר מהכעס, אליעד ממליץ לאמץ ... באמת ולהתייחס לעצמך ברצינות, לא כעובד זוטר אלא כמי שנותן שירותים יקרי ערך. ברגע שאתה עושה את כל הדברים האלו, יהיו לך הרבה אפשרויות ולא תהיה כבול יותר לבוס אחד שיכול להתנהג אליך בצורה גרועה. מה יקרה אם לא תעסוק בשיווק עצמי ותישאר עם בוס גרוע אחד בלבד? אליעד מסביר שאם לא תשווק את עצמך ולא תחפש לקוחות נוספים, אתה תישאר עם לקוח אחד - הבוס שלך. במקרה כזה, לא תהיה לך ברירה אלא לסבול ממנו, כי אם תעזוב ... זהו מצב גרוע שיוצר מתח, פחד וכעס מתמשך, כי אתה בעצם נמצא בכלא פסיכולוגי, תלוי במישהו שיכול לעשות בך מה שהוא רוצה. לכן, אם אתה רוצה להפסיק לכעוס על הבוס שלך, עליך להגדיל את מגוון הלקוחות שלך וליצור לעצמך חופש לבחור ...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
... לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס איך להתמודד עם מריבות ובעיות מול הבוס? הרבה אנשים מתמודדים עם בעיות במקום העבודה, כאשר אחת הסוגיות הנפוצות ביותר היא כיצד לדבר עם הבוס או המנהל, במיוחד כשהוא נתפס כשתלטן, מעצבן או קשה. אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו כיצד אפשר להתמודד נכון עם מצבים כאלו, דרך ניתוח מקרה אמיתי של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס כועס על משהו שאמרתם? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מנתח היא מה לעשות כאשר הבוס מתרגז בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת כהתגרות וכחוסר התחשבות. אליעד מסביר כי הבוסית לא נפגעה מהכוונה הטובה, אלא מהדרך שבה הדברים נאמרו בפומבי, תוך התעלמות מרגישות מסוימת שנובעת מסכסוך פנימי בין הבוסית למנהלת השנייה. הפתרון שאליעד מציע הוא קודם כל לבדוק את הסיטואציה לעומק. הוא אומר כי לפני שמחליטים איך להגיב, צריך לוודא שהבנתם נכון את מה שקרה. במקרה הזה, העובדת ניזונה משמועות של מנהלת אחרת שטענה שהבוסית כועסת עליה. אליעד מחדד שלא תמיד חייבים להניח את הגרוע מכל, וייתכן כי הדברים הגיעו אליה בצורה מעוותת. לכן חשוב להמתין, לשמוע באופן ישיר מהבוסית האם היא בכלל כועסת, ורק לאחר מכן להגיב בהתאם. מה המשפט האידיאלי לומר לבוס שכועס? אליעד כהן מדגיש שכאשר כבר מגיעים לשיחה מול הבוסית הכועסת, כדאי לפתוח בצורה עדינה וחכמה, לא בצורה של התנגשות. משפט אידיאלי יכול להיות לדוגמה: אני מבינה שהייתה אי הבנה ואני מצטערת שזה התפרש כך. המשפט הזה מראה שאתם מבינים את הצד של הבוסית, אבל לא מודים באשמה של ממש. הוא גם מציע להבהיר שהכוונה הייתה חיובית, כמו למשל: רק רציתי שהיא תרגיש טוב כי ידעתי שאבא שלה חולה, זו לא הייתה כוונה לפגוע או להתריס נגדך. איך נכון לנהל שיחה עם בוס עצבני או שתלטן? אחת ההנחיות החשובות שאליעד כהן נותן היא להבין מה הבוס רוצה לשמוע. לפעמים הבוס דווקא רוצה שיכירו בכעס שלו ויתנצלו, ולפעמים הוא רוצה דווקא שיסתרו אותו כדי להרגיש יותר בנוח. כדי לדעת איך נכון להגיב, אליעד מציע לשים לב לתגובת הבוס לאחר המשפט הראשוני שלכם. אם הוא נכנס למגננה או ממשיך לתקוף, סימן שלא אמרתם את המשפט שהוא ציפה לשמוע. במקרה הזה, אפשר לשנות כיוון ולהגיד משפט כמו: אני יכולה להבין למה את מרגישה ככה. לעומת זאת, אם הבוס נראה רגוע לאחר משפט הפתיחה, אפשר להמשיך ולהבהיר את הכוונות המקוריות בצורה פשוטה ורגועה, בלי לעורר מחדש את הכעס. מה לעשות כשהבוס מתנהג בצורה פוגענית? אליעד כהן מסביר שחשוב להבין מדוע מפרשים את התנהגות הבוס כרוע. אנשים נוטים להגדיר אחרים כרעים כאשר הם נפגעים מהם, אך ייתכן שהפגיעה לא הייתה מכוונת. אליעד נותן דוגמה מאירוע ... להיפגע, לכעוס) באמת מוצדקת. לא תמיד אנשים הם רעים, לפעמים הם פשוט לא מודעים להשלכות של מה שאמרו. אם אכן מדובר בהתנהגות פוגענית של הבוס, הדרך הטובה ביותר היא לשוחח על כך בצורה ישירה אבל רגועה. להגיד לו בצורה עדינה: אני רוצה שתדע שלא התכוונתי לפגוע, ... אשמח להסביר אם משהו לא היה ברור. אליעד מסביר שכדאי להישאר נייטרלי ולא להפוך את השיחה למלחמה אישית. איך להתמודד עם התעלמות או התנכלות מצד הבוס או עמיתים לעבודה? אליעד מציע לשים בפרופורציה את הבעיה. גם אם הבוס יחליט להתעלם או לעשות פרצופים, אפשר לבחור לא להתייחס לזה ברצינות רבה מדי. אפשר להגיד שלום בנימוס, להישאר ענייניים ... מריבות עתידיות. הוא ממליץ להבהיר את הכוונות הטובות ולסגור את העניין במהירות האפשרית, מבלי לגרור אותו. לסיכום, הדרך הטובה ביותר לדבר עם הבוס או מנהל עצבני היא להקשיב היטב, לבדוק את העובדות, לא למהר למסקנות, ולהבהיר תמיד שהכוונה שלכם חיובית. לא כדאי להיגרר לרגשות שליליים או מלחמות מיותרות. איך להתמודד עם בוס שתלטן? איך לדבר עם הבוס? איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך לשכנע את הבוס? מה לעשות כשהבוס כועס? איך לפתור מריבה בעבודה? ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס? איך להתייחס נכון לבוס שלך במקום העבודה? כאשר יש לך בעיות עם הבוס שלך או עם אנשים אחרים במקום העבודה, הדרך הנכונה ביותר להסתכל על הסיטואציה היא לראות את עצמך כעצמאי ואת הבוס שלך כלקוח שלך. על פי הגישה שאליעד מציג, אתה אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים? כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר ... של אותו לקוח, שמספקים לו שירותים שונים במקביל אליך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס. איך להתמודד עם לקוח בעייתי כמו הבוס שלך? כאשר אדם מנהל עסק ויש לו לקוח בעייתי, לדוגמה בעל חנות שיש לו ... יותר מצליח ויותר מקצועי, הוא יכול להרשות לעצמו לבחור עם אילו לקוחות לעבוד ואילו לקוחות לשחרר. בדיוק באותו האופן אתה כשכיר צריך לנהוג. אם הבוס שלך יוצר בעיות, הדרך האמיתית לפתור אותן היא לא להתלונן או לחכות ... וככל שתדע למכור את עצמך טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך להחליף מקום עבודה הוא באשמתך? אליעד מסביר כי אם אינך יכול להחליף לקוחות (בוסים), הסיבה היא שאתה עדיין לא מספיק טוב מבחינה מקצועית, או לא מספיק ... שתשפר את היכולת שלך למכור את עצמך ולשווק את השירותים שאתה נותן, כך תוכל להגדיל את הביקוש לשירות שלך ולבחור לעבוד רק עם מקומות העבודה והבוסים שמתאימים לך. מדוע חשוב לשלב בין מקצועיות ליכולות מכירה? ישנם אנשים שהם מקצועיים מאוד אבל לא יודעים לשווק את עצמם, ולכן הם תלויים בלקוח אחד או בוס אחד. למשל, אדם שהוא צייר מוכשר מאוד אך לא מתעסק במכירות, ולכן הוא ... הלקוח שלך (הבוס). לדוגמה, אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר איתם, הבעיה שלך היא מול הלקוח - כלומר, הבוס. לא מעניין את הלקוח שלך שאתם לא מסתדרים ביניכם, הוא רוצה לקבל שירות ... מקומות העבודה ואת הלקוחות המתאימים לך ביותר. ככל שתתייחס לעצמך כעצמאי יותר, כך תהיה חופשי יותר לעצב את הקריירה שלך כרצונך. אתה לא תלוי בבוס או במקום עבודה אחד - אלא אתה בעל עסק, המספק שירותים בתחום מומחיותך, וכל הארגונים הם לקוחות פוטנציאליים שלך. לסיכום, מה השלבים להצלחה במקום העבודה? ראה את הבוס כלקוח ולא כבוס בלבד. ראה את עצמך כעצמאי המספק שירות. שפר את רמת המקצועיות שלך ... חדשים. העדף מקומות עבודה עם סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומסודרת. אל תתפשר על מקום עבודה שלא טוב לך. איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס? איך להתייחס למעסיק שלך? שכיר או עצמאי? איך לחשוב כמו עצמאי? בעיות במקום העבודה איך להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך? שלום חברים, הפעם נדבר על איך נכון להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך. אתה נמצא במקום עבודה, יש לך בעיות עם הבוס שלך - אותו אדם שמעסיק אותך ומשלם לך משכורת - או אולי יש לך בעיות עם קולגות שעובדים איתך. איך נכון להסתכל על הסיטואציה הזו? התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לקוח שלך. כן, קראת נכון. אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו. מה עושים כאשר יש בעיה עם ...
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
... לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, ... הנכונה לדבר עם אנשים, ובמיוחד עם אנשים הנמצאים בעמדות סמכות, כמו בוס או מנהל, תלויה באופן שבו הם היו רוצים שתפנה אליהם. כאשר רוצים ליצור אווירה נעימה וקרובה עם אדם ... הראשון שצריך לזכור הוא שהאדם שמולנו, ובמיוחד אדם בעל סמכות כמו בוס, תמיד ירצה יחס מורכב: מצד אחד הוא מעוניין שיתייחסו אליו בכבוד הראוי לו, בתוקף מעמדו ותפקידו, מצד ... שאינה תלויה רק בסמכות או בתפקיד. אליעד מדגיש שהדרך הנכונה לשוחח עם הבוס אינה בדיוק כמו לדבר עם חבר, אך גם לא רק בפנייה פורמאלית ומנוכרת. איך ליצור קרבה עם הבוס ולהפוך אותו לחבר? אליעד מדגיש שאם תפנה אל הבוס שלך רק בצורה חברית מדי, הדבר עלול להעביר מסר של זלזול בסמכותו ולהוביל לכך שהוא לא יכבד אותך ולא ... אתה יכול לומר לו בצורה פשוטה: בא לך לאכול איתי צהריים? אם תפנה כך לבוס, ייתכן שזה לא יתקבל באותה נינוחות, מכיוון שהבוס עשוי לצפות ליחס של כבוד שונה מזה הניתן לחבר ... לכן אליעד אומר שבמקרים כאלה יש למצוא איזון נכון, שהוא התייחסות אל הבוס מתוך כבוד לתפקידו, אך גם תוך גילוי יחס ידידותי אישי כלפיו כאדם. איך לדעת מה האדם רוצה לשמוע ממך? ... ולא רק ללא תנאי. שני הרצונות הללו קיימים אצל כל האנשים, כולל בוסים, מנהלים, קולגות, עובדים, בני זוג, חברים ואפילו אנשים זרים לחלוטין. אדם אינו יכול להסתפק רק ... ירגיש שאינך דמות סמכות, ולא יוכל לסמוך עליך כמנהל. אם תדבר אליו רק כבוס, הוא ירגיש שאתה מתייחס אליו רק כאל עובד ולא כאדם, ולכן הוא לא ירגיש נינוח איתך. הוא מעוניין להרגיש שאתה גם חבר וגם בוס, גם קרוב וגם בעל סמכות. האם חשוב להכיר אישית את האדם לפני שפונים אליו? אליעד מסביר שהעקרונות ... עובד - מעביד: אם העובד שלך יחשוב שאתה מתייחס אליו טוב רק בגלל שאתה הבוס שלו ויש לך יכולת השפעה על המשכורת או על עתידו בעבודה, הוא לא באמת יאמין שהיחס שלך אליו אותנטי. ... אלא מתוך כנות והערכה אישית אמיתית. לדוגמה, אם עובד יתנהג בכבוד לבוס רק בגלל פחד, הרי ברור שאם הבוס יאבד את כוחו, היחס ישתנה לרעה. אך אם העובד גם מעריך את הבוס באופן אישי, אז אפילו ללא כוח סמכותי, היחס החיובי יישאר. ולכן אליעד ממליץ תמיד למצוא את האיזון ... המפתח לתקשורת בין אישית מוצלחת, אפקטיבית, וארוכת טווח. איך לדבר עם הבוס? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? מה להגיד בדייט? איך לפנות לבעל סמכות? איך לדבר נכון עם אנשים? איך ליצור אווירה נעימה ...
טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
... זה שהמשיב שוב ושוב יחזור על התשובה שלו, לשם כך צריך לשנות את הניסוח של השאלה. כדי שהמשיב לא יחזור שוב על התשובה החלקית והשגויה שלו. ועוד דוגמה: בוס: למה איחרת לעבודה?. עובד: כי היו פקקים. בוס: באמת, איזה פקקים היו? באיזה כביש? באמת? כל בוקר יש שם פקקים?. עובד: תשובה כלשהי. בוס: אוקיי, אני מבין שהיו פקקים, אבל למה איחרת לעבודה, יכולת לקום יותר מוקדם ולצאת קודם מהבית?. לסיכום: במקום לחזור על השאלה המקורית שוב ושוב, רצוי להבהיר למשיב, שאתה ...
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
... את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל למה להרגיש חלש זה בעצם להרגיש חזק? אחת הבעיות המרכזיות שאנשים חווים, במיוחד במצבי עבודה ... בעצם לייצר חוויה עמוקה של חוזק נפשי, בתנאי שאדם מבין מדוע הוא מרגיש חלש ומסכים לקבל את התחושה הזו ללא התנגדות. אליעד מביא דוגמה של עובד שיש לו בוס חדש בעבודה. העובד מספר שקשה לו עם הבוס, הוא חש שהבוס לא אמין, מתנהג בצורה לא נעימה וגורם לו להרגיש רע. אליעד מעלה נקודה חשובה: מדוע בכלל האדם לא אוהב את אותו הבוס? מה בדיוק גורם לו לא לאהוב אותו? ההסבר הראשוני הוא שהעובד מרגיש צורך להיות פחות אותנטי ליד הבוס, כי הוא מרגיש שהבוס לא אמין. אליעד מכוון אותו לבדוק האם הבוס אכן לא אמין בכל התחומים או רק בתחומים מסוימים. אולי ישנם תחומים שבהם דווקא טוב שהבוס לא אמין, כגון תחומים פוליטיים או אישיים שלא נוח לדבר עליהם בפתיחות מלאה. אליעד מציע לראות את החיסרון של הבוס כיתרון אפשרי במצבים מסוימים. כיצד להפוך חסרונות של אחרים ליתרונות אישיים? כאן אליעד מציע גישה של הפיכת ... עבורך. אם אתה מרגיש מוגבל או חלש לידו, אולי זו הזדמנות ללמוד איך להרגיש חופשי וחזק מבפנים, גם במצבים שבהם אתה לא מקבל את מה שאתה רוצה. לדוגמה, אם הבוס גורם לך להרגיש שאתה לא יכול לעשות כרצונך בעבודה, תוכל להתייחס לכך כהזדמנות ללמוד כיצד להרגיש חזק ומאושר גם כשאתה לא שולט במצב. אם הבוס כביכול אומר לך אתה לא יכול לעשות כרצונך, תוכל להפוך זאת לתזכורת עבורך שלא להיות תלוי בכך שהכל ילך בדיוק ... עצמאות פנימית. איך אפשר להרגיש חופשי גם כשמרגישים מוגבלים? אליעד כהן מסביר שהרגשת חולשה או השפלה מתרחשת רק כאשר יש לך רצון מוגדר שאינו מתממש. אם הבוס מגביל אותך וגורם לך להרגיש חלש, זה קורה רק כי אתה מרגיש שאתה חייב שהדברים יקרו כפי שאתה רוצה. אבל מה אם תוכל לשחרר את הצורך בשליטה מלאה? אם תצליח לשחרר את ההיצמדות לרצונות המוגדרים שלך, לא תרגיש יותר חלש או מושפל. החולשה שאתה חווה ליד הבוס היא בעצם הזמנה פנימית להשתחרר מהתלות ברצונות שלך. התחושה של חולשה, לפי אליעד, מגיעה תמיד מהתלות שלנו ... החולשה לא יכולה לפגוע בך או לשלוט בך. אדם שמקבל באופן מלא שהוא חלש הופך בעצם לחזק מאוד, כי הוא מפסיק להיות תלוי בצורך להרגיש תמיד חזק. לדוגמה, אם הבוס משפיל אותך, ואתה מצליח לקבל את ההשפלה כתחושה פנימית בלבד מבלי להתנגד לה, אז באופן מיידי אתה משתחרר מהכוח של הבוס להשפיל אותך. במצב זה, אתה הופך להיות החזק באמת, כי אף אדם או סיטואציה חיצונית לא יכולים עוד לערער אותך. ... פשוט ועמוק: החולשה והחוזק שלך תלויים אך ורק ברצונות שלך. ככל שאתה פחות תלוי בכך שדברים חיצוניים יקרו כרצונך, כך אתה הופך לחזק באמת. איך להתמודד עם בוס קשה? איך להפוך חסרונות ליתרונות? להרגיש חלש או להרגיש חזק? איך להשתחרר מתחושת השפלה? מה לעשות כשהבוס ...
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
... לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע למה חשוב להבין את ההבדל בין התיאוריה לבין היישום המעשי בשכנוע? כאשר מנסים לשכנע את הבוס או כל אדם אחר, חשוב לזכור שקיים הבדל משמעותי בין ... לשנות לחלוטין את התגובה של האדם שמולך. המשמעות היא שידיעת החוקים לבדה אינה מספיקה, וחייבים לדעת ליישם אותם נכון בשטח. לדוגמה, אדם יכול לדעת שהוא אמור לדבר בנימוס לבוס כדי להשיג משהו, אך אם בפועל יבחר מילים לא מתאימות ... כמעט ואין סיבה להתנגד. ההצעה נעשית באופן חיובי ופשוט, עם דגש על כך שאין שום חסרונות בנתינת שיעור ניסיון בחינם. בצורה זו, סביר מאוד להניח שההורה יסכים. איך לשכנע את הבוס לא לעבוד בימי שישי ושבת? כאשר עולה השאלה איך לגרום לבוס לתת לי לא לעבוד בשישי ושבת?, אליעד מדגיש את ... חובה אמיתית לעבוד בשישי ושבת. למשל, ייתכן שהבוס עצמו או עובדים אחרים לא עובדים בימים האלה, וזה מראה שישנה אפשרות כזו. אליעד ממליץ תחילה לנסות ליצור קשר טוב וחברי עם הבוס. הרעיון הוא שהבוס ירצה לעזור לך מרצונו, ולכן יסכים לשבץ אותך אחרון בסידור העבודה, מה שאולי ימנע ממך בפועל את העבודה בימי שישי ושבת. המפתח הוא להראות לבוס שאתה עובד טוב, בעל ערך משמעותי לחברה, כך שיהיה לו ... באופן שיגרום לאחרים לרצות תנאים דומים. האם אפשר פשוט לא להגיש בקשה ולא לראות מה יקרה? אליעד מתייחס גם לאפשרות שפשוט לא תגיש בקשה או שתימנע מלומר משהו בנושא, ותראה אם הבוס יעיר לך על כך או לא. הוא מסכים שזו אפשרות קיימת, אבל מציין שהגישה הזו תהיה יעילה הרבה יותר אם כבר יש לך קשר טוב עם הבוס. כך הבוס יבחר להבליג או להתעלם במודע מהעובדה שלא הגשת בקשה או לא הגעת לעבודה בימים אלו. איך לגרום לבוס לאשר באופן מלא היעדרות קבועה בשישי ושבת? אם המטרה היא לשכנע את הבוס באופן ודאי שתוכל להימנע לחלוטין מעבודה בסוף השבוע, אליעד מציע להדגיש את היתרונות המשמעותיים שלך כעובד בימי השבוע האחרים. אם הבוס ירגיש שאתה חיוני מאוד לעסק בימים רגילים, הוא עשוי ... אישית חזקה, כמו מחויבויות משפחתיות בשבתות, אך זו עלולה להוביל לסיכון שהבוס יאמר לך שאתה לא מתאים לעבודה. לכן, העצה המרכזית היא קודם כל לבנות קשר חברי חיובי, שיגרום לבוס להרגיש בנוח לעזור לך ולהבליג על אי העבודה בסופי ... יכולה להוביל לתגובות שליליות מצד עמיתים לעבודה, שיתחילו לשאול למה הוא לא עובד בשישי שבת ואני כן?. אליעד מציין שחשוב לקחת בחשבון גם את ההיבט הזה. כדי למנוע מצב שבו הבוס מסתבך עם עובדים אחרים, מומלץ להימנע מהצגת העניין ... טון והקשר בשיחה. יצירת אווירה חיובית והצגת הצעות בצורה שקשה לסרב להן. הבנה שאין חובה מוחלטת לעבוד בסוף שבוע, ולכן אפשר לנסות למצוא דרך אחרת. יצירת קשר אישי וחברי עם הבוס, שיגדיל את הרצון שלו לעזור לך. להימנע מעימותים עם עובדים אחרים על ידי שמירת ההסדר בצורה דיסקרטית. איך לשכנע את הבוס לא לעבוד בשבת? חשיבות הטון והניסוח בשיחה תקשורת וגישות שכנוע מול מעסיקים התמודדות עם תגובות הסביבה בעבודה איך להיות חבר של הבוס? הקשר בין חוקיות תיאורטית ליישום מעשי למה חשוב ... להיות רע בלתת לילד עוד שיעור בלי תשלום, כדי לראות אם זה עוזר לו? כיצד מתייחסים לשאלה כיצד לא לעבוד בימי שישי ושבת במקום העבודה? בשיחה עולה השאלה: ש: איך אני גורם לבוס שלי לתת לי לא לעבוד שישי שבת? אליעד שם לב שהניסוח עצמו מעניין: לתת לי לא לעבוד. הוא בודק אם אכן יש חובה אמיתית לעבוד בימי שישי או שבת, או שמא קיימת אפשרות אחרת. לדוגמה, בוס יכול שלא לעבוד בימי שישי ושבת אם הוא רוצה, או שאנשים אחרים לא עובדים בימים אלה, כך שהעניין הוא לא תמיד מחויב המציאות. איזו גישה יכולה לסייע מול הבוס? אליעד מציע קודם כל להתחבר לבוס וליצור איתו קשר טוב, כדי שהוא ירצה לעזור לך. לעיתים הבוס לא באמת רוצה שכל אחד יעבוד בשישי או בשבת, אלא רק ... תגובה שלילית או לחץ מצד עובדים אחרים שגם ירצו לא לעבוד בשישי ושבת. האם אפשר פשוט לא לומר לו ולראות מה קורה? בשיחה עולה רעיון מצד השואל: אולי אני יכול לא להגיש כלום לבוס, ואם הוא לא יגיד לי כלום, אז אני לא אעבוד בשישי שבת? אליעד מסכים שייתכן שזה יעבוד, אבל מציין שעדיף לשלב זאת עם הגישה הקודמת של יצירת קשר טוב עם הבוס, כדי להגדיל את הסיכוי שהבוס יסכים וימחל על העבודה בשישי ושבת מרצונו. מה עושים אם הבוס רוצה להימנע ממצב שעובדים אחרים יראו שאני לא עובד ... כאן אליעד מדגיש שיש להתחשב גם באפשרות שעמיתים אחרים לעבודה יבחינו בכך, מה שעלול לעורר ביקורת או לחץ: למה הוא לא עובד בשישי שבת ואני כן? לכן חשוב לדאוג שגם מהצד של הבוס יהיה תיאום, כדי שהוא לא יסתבך עם עובדים אחרים, ... משמעות. 2. כשמציעים לאדם פתרון, כדאי להציג אותו בצורה חיובית ופשוטה שקשה להתנגד לה, כמו להציע שיעור חינם לילד. 3. בכל הקשור לעבודה בימי שישי ושבת, כדאי לבחון האם הבוס באמת חייב שתעבוד באותם ימים או שהוא מנסה לוודא ... עכשיו הוא לדוגמה ישאל שאלה ואני אתן לו נגיד איזה חוקים אבל מה האמת שיכול להיות שהחוקים האלה נכונים וזה לא יעבוד לו למה זה לא יעבוד לו כי יכול להיות שכשהוא יציג את זה לבוס שלו זה בכלל ישמע משהו אחר כי הוא פתאום במקום ...
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
... תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים איך ניתן לשנות את תפישת יחסי עובד ... ניתן לראות אותך כספק שירותים עבורו. כלומר, אתה מספק שירותים מסוימים לבוס שלך, ובמקום שהוא ישלם לך עבור חשבונית כמו לכל ספק, הוא משלם לך באמצעות משכורת חודשית. בסופו של דבר, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירותים. המעסיק כלקוח של העובד מהצד השני, אם יש לך עובדים תחתיך, אתה יכול לחשוב על עצמך לא רק כמנהל או בוס, אלא כלקוח של אותם עובדים. העובדים שלך מספקים לך שירותים מסוימים שבמקום לקבל תמורתם חשבונית, אתה משלם להם בתלוש משכורת. איך זה משנה את התפיסה? כאשר מבינים את זה, היחס משתנה לחלוטין. אם מסתכלים על הבוס כלקוח, אז למעשה הכללים שחלים על עבודה עם לקוחות הופכים להיות רלוונטיים גם ליחסי עבודה. למשל: שמירה על שביעות רצון הלקוח - העובד צריך לשמור על שביעות הרצון של הבוס, כמו שספק דואג לרצות את הלקוח. מתן שירות איכותי - כמו שכל ספק רוצה לספק שירות טוב כדי להבטיח המשך עבודה, כך גם עובד צריך לפעול. התנהלות חוזית - העובד ...
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... או עובדים שמתמחים בתחומים האלה. גם כשכיר, השקעה בכישורים ניהוליים ושיווקיים היא חיונית להתקדמות בקריירה. אל תשכח לראות את הבוס שלך כלקוח, ולבצע שיווק עצמי, בדיוק כמו בעסק עצמאי. איך לנהל עסק ולהגדיל את הרווחים טיפים ... באותו תפקיד אם אינו מקדם את עצמו בתחומים אחרים. שכיר שרוצה להתקדם בקריירה צריך לראות בעצמו עסק לכל דבר: - לזהות שהבוס אינו בוס אלא לקוח. - להבין שמעניקים שירות (הכישורים והיכולות) לבוס שמשלם משכורת. - להשקיע לא רק במקצועיות עצמה, אלא גם בכישורים חברתיים, יכולות ניהול, שיווק עצמי ופיתוח קשרים בתוך הארגון. כך, בדיוק כמו בעל עסק הנדרש לנהל מספר מחלקות, גם שכיר יכול לשפר את מחלקת השיווק שלו מול הבוס או מול מקומות עבודה אחרים, לבחון אפשרויות תעסוקה נוספות, לבקש העלאה במשכורת ועוד. מה כדאי ... טיפים לעצמאים ולפתיחת עסק חדש דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים התגברות על פחד ממכירות ומכישלון עסקי לראות את הבוס כלקוח, להתייחס אל הבוס כלקוח, להתקדם במקום העבודה, טעויות של שכירים, טיפים לשכירים, להתפטר ממקום העבודה, לגרום לבוס לתת לך העלאה במשכורת, לשכנע את הבוס לתת לך העלאה בשכר, לגרום לבוס לקדם אותך, לפתח קריירה כשכיר, פיתוח קריירה כשכיר, השקעה במחלקת הייצור, השקעה במחלקת הפיתוח, ...
רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות
רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות
... של האדם תמיד קיים, ואף פעם לא פוסק. האדם תמיד רוצה משהו, וכשהוא משיג אותו הוא מיד רוצה משהו אחר. כך האדם יוצר לעצמו סבל נצחי. הוא ממשיל את הרצון לבוס אכזרי שמכריח את האדם כל הזמן לתכנן, לדאוג, ולהתאמץ כדי להשיג משהו. האדם אף ... לכן אני אומר, בואו נשנה את הרצון. האדם כל הזמן חושב איך לשנות את המציאות, אבל חשוב יותר זה, איך לשנות את הרצון שלו. האדם כל הזמן רוצה עוד, כי יש בוס אכזרי בתוכו 24 שעות, ואפילו בחלום, שיושב עלינו ומפעיל אותנו כל הזמן, וזה הרצון. אז אם אתה רוצה לצאת לפנסיה, אתה צריך להבין את הבוס הזה. למעשה זה אתה הבוס. וכשאתה שואל, למה יש לי רצון? אתה בודק את עצמך, איך אתה מפעיל את עצמך. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בוס, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בוס, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לפרישה, מאמן שיווקי, אימון אישי לביטחון עצמי בנושאי בוס - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 12:44:32 - wesi1