אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון ✔טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
והפעם אתן עוד נקודת מבט לגבי איך לטפל בהתנגדויות לקוח / התנגדויות מכירה. לדוגמה, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי או לקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה. איך הכי נכון להגיב ללקוח?

ויש בזה כל מיני נקודות מבט, אבל ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שעליך להגיב להתנגדות של הלקוח, בדיוק כמו שהיית מגיב לאותה התנגדות אם החבר הכי טוב שלך, היה שואל אותך את אותה השאלה בדיוק, כאשר אתה לא היית מנסה למכור לו, אלא רק לייעץ לו.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור למישהו מוצר והוא אומר לך יקר לי. עכשיו שאל את עצמך, נניח שהלקוח הזה היה החבר הכי טוב שלך, ונניח שלא היית רוצה למכור לו את המוצר אלא רק היית רוצה לתת לו ייעוץ כללי, האם כדאי לו לרכוש את המוצר או לא. ונניח שהחבר הכי טוב שלך היה אומר לך, שהמוצר יקר לו. איך לדעתך היית מגיב במקרה הזה?

תשובה: כל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כנראה שהיית מנסה להבין את החבר שלך, למה הוא מתכוון כשהוא אומר שזה יקר לו. והאם זה באמת יקר לו. והאם באמת הוא לא יכול להרשות לעצמו לרכוש את המוצר. והאם באמת כדאי לו לרכוש את המוצר, למרות שזה יקר לו. וכולי, הכל לפי ההקשר. אבל בטוח נכון, שהיית מגיב כלפיו בצורה חברית ומנסה לעזור לו להשיג את התוצאה הכי טובה, ולא היית מנסה לעשות עליו איזו מניפולציה כדי למכור לו בכח.

אז ברמת העיקרון, אם יש לך ספק, איך לענות ללקוח, אז התשובה היא, כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך. תתחבר ללקוח, תראה בו את החבר הכי טוב שלך, תנסה להבין אותו, תנסה לעזור לו, אל תנסה למכור לו. בדרך הזו, יש יותר סיכוי שתצליח לסגור איתו עסקה, במידה ובאמת מתאימה לו העסקה.

ואוסיף: העצה הנ"ל טובה כברירת מחדל במידה ואין לך מושג איך הכי טוב לענות ללקוח. אבל מצד האמת, יש בעצה הזאת חיסרון. והוא, שכאשר אתה מול לקוח, אתה לא רק חבר שלו, אלא אתה גם כן רוצה למכור לו. לא בהכרח למכור בכל מחיר. אבל כן בהכרח שאתה היית מעדיף שהוא ירכוש אם אפשרי לשכנע את הלקוח לרכוש.

ולכן בתהליך מכירה, צריכים לדעת בדיוק מה לומר ואיך לומר. ויתכן שאם הלקוח באמת היה החבר הכי טוב שלך, לא היית מוכר לו את המוצר הזה במחיר הזה. אבל הלקוח, הוא לא בהכרח החבר הכי טוב שלך וגם הלקוח לא בהכרח רוצה שיהיה לך הכי טוב שאפשר. ולכן יש איזו שהיא נקודת איזון, של כמה היית רוצה למכור ללקוח, למרות שאולי המוצר לא מתאים לו.

ולכן מצד האמת לא באמת צריכים לדבר עם הלקוח, בדיוק כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך, אלא כן צריך לנסות למכור, במסגרת כמה שאתה רוצה למכור ללקוח.

אבל כן קריטי שאיש המכירות יראה את נקודת המבט שבה הוא מנסה לעזור ללקוח, להבין את הלקוח, להבין את האמת לגבי ההתנגדות של הלקוח ולא רק את נקודת המבט שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח וזהו.

ואני מדגיש את זה, כי הרבה פעמים, עסקה נופלת, לא בגלל שהמוצר לא מתאים ללקוח, אלא בגלל שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח, במקום לנסות להבין את הלקוח. ולכן העסקה נופלת. כי 1 - לפעמים המוצר כן מתאים ללקוח, אבל לא מצליחים להבין את זה עם הלקוח בגלל שמנסים למכור לו. 2 - הלקוח לא סומך על איש המכירות, כי הוא מרגיש שמנסים למכור לו ולא לעזור לו. ואז אין אמון עם הלקוח וכולי.

ולכן קריטי שאיש המכירות תהיה לו גם את נקודת המבט של, איך היית מגיב לחבר הכי טוב שלך, שהיה אומר לך שהמוצר X יקר לו, או שהמוצר X לא מתאים לו. מה היית עושה, במידה והיית מנסה לתת לו את הייעוץ הטוב ביותר? כנראה שהיית מנסה להבין אותו. כנראה שהיית עושה איתו ניתוח סיבתיות להבין מה האמת לגבי ההתנגדות שלו. ולכן צריכים גם את נקודת המבט הזו, של לרצות לעשות טוב ללקוח ולהיות החבר הכי טוב של הלקוח / להיות היועץ של הלקוח ולא רק להיות איש המכירות של הלקוח.
לגרום ללקוח שלך לקנות למכור בכל מחיר לשכנע לקוח שלך מוצר יקר לרכוש המוצר שלך התנגדויות מכירה בטלפון איך לגרום ללקוח לקנות התנגדות מכירה בטלפון לגרום ללקוח להאמין לך איך לעזור אומר יקר לי איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להאמין איך לגרום ללקוח להאמין לך איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך להגיב איך להגיב ללקוח איך להגיב ללקוח בצורה חברית איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח איך להיות היועץ של הלקוח איך להיות חבר איך להיות יועץ איך להתחבר ללקוח איך להתייחס איך להתייחס ללקוח איך להתייחס ללקוח כמו לחבר איך להתייחס ללקוחות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח בצורה חברית איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אמון אמון עם לקוח אמונה אני צריך לחשוב על זה בצורה חברית החבר הכי טוב הלקוח הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוכר המוכר הכי טוב המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התחברות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות רכישה התנגדות של לקוח זה יקר לי חברויות חברות חברים טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בצורה חברית טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות מכירה טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית טיפול בהתנגדות רכישה טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית טיפולים יועץ יועצים יעוץ יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח להאמין לגרום ללקוח להאמין לך לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוחות להאמין להאמין לך להגיב להגיב ללקוח להגיב ללקוח בצורה חברית להיות החבר הכי טוב של הלקוח להיות היועץ של הלקוח להיות חבר להיות חברים להיות יועץ להיות יועץ של הלקוח להתווכח על המחיר להתחבר להתחבר ללקוח להתייחס להתייחס ללקוח כמו לחבר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לסמוך לסמוך עליך לענות לענות ללקוח לענות ללקוח בצורה חברית לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה לקוח שאומר יקר לי לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה אני צריך לחשוב מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירה בצורה חברית מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נאמנות צריך לחשוב צריך לחשוב על זה קשה למכור מוצר יקר
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים מהו אמון ואיך הוא נוצר בין אנשים? אמון הוא מושג בסיסי וחשוב ביחסים בין אנשים, בין אם מדובר ביחסים אישיים ובין אם מדובר ביחסים עסקיים כמו מוכר וקונה או ספק ולקוח. אליעד כהן מסביר באופן יסודי ומפורט מהו אמון, כיצד הוא נוצר, איך ניתן לבנות אותו, מה גורם להפרת אמון ואיך אפשר לשקם ולחזק אמון לאחר שנפגע. מה המשמעות העמוקה של לתת אמון באדם אחר? אליעד מסביר שהמילה אמון מגיעה מהמילה אמן - כלומר, אמת. לתת אמון פירושו לחשוב שהדברים שאומרים לך הם אמת מוחלטת או מחויבת. המשמעות היא שאדם נותן אמון כאשר הוא מרגיש שהצד השני לא ישקר לו, וכאשר הוא מאמין שמה שנאמר לו הוא דבר מחויב, כלומר, ודאי. לדוגמה, כששופט אומר אני לא נותן אמון בעד הזה, הוא מתכוון שאינו רואה את דבריו כאמת מחויבת. כך גם ביחסים אישיים - אם מישהו מספר לך סיפור, האמון שלך בו הוא המידה שבה אתה תופס את הסיפור כאמיתי. מי שנתפס בעיניך כאמין הוא אדם שדבריו נתפסים על ידך כאמת ודאית יותר מדבריו של אדם זר. כיצד הרצון האישי משפיע על יצירת אמון? אליעד מציין כי אחד הגורמים המשמעותיים שמשפיעים על יצירת אמון הוא הרצון האישי של האדם שנותן את האמון. אנשים נוטים להאמין לאדם שלדעתם יספק את רצונם ויעשה את הדברים בצורה המתאימה להם. עם זאת, אליעד מבהיר שזו לא המהות הבסיסית של האמון אלא תוצאה אפשרית שלו. המהות הבסיסית היא עדיין האמונה בכך שהדברים שנאמרו הם אמת. מה גורם להפרת אמון בין ספק ללקוח? הפרת אמון נוצרת כאשר יש פער בין מה שהובטח לבין מה שקרה בפועל. למשל, ספק הבטיח לספק עשרה קילוגרם של סחורה, ובפועל סיפק תשעה קילו בלבד. הסיבה שהאמון נפגע היא שהלקוח מסתמך על דברי הספק כאמת ודאית, וכאשר מתברר שזה לא היה נכון, הוא מרגיש נבגד, במיוחד אם נגרם לו נזק בעקבות ההפרה. אליעד מדגיש שהפגיעה באמון תלויה גם בתפיסת הלקוח את האירוע - אם הוא יחשוב שמדובר בטעות תמימה, האמון ייפגע פחות, ואם הוא יחשוב שהספק פעל במכוון במטרה לרמות, האמון ייפגע בצורה משמעותית הרבה יותר. איך אפשר לשקם אמון אחרי שהוא נפגע? אליעד כהן מסביר מספר דרכים לשיקום אמון לאחר פגיעה: הזמן כגורם משקם: ככל שהיחסים ממשיכים להתנהל ללא אירועים חריגים נוספים, האדם שוכח בהדרגה את האירוע שפגע באמון, בדיוק כפי שאדם שוכח דברים אחרים שהפריעו לו בעבר. אמפתיה וקרבה אישית: הספק יכול להגדיל את רמת האמון על ידי כך שיגלה אמפתיה כלפי הלקוח, יזדהה עם רגשותיו, יקשיב לו ויבין את הצורך שלו. ככל שהלקוח ירגיש קרבה גדולה יותר, כך האמון יתאושש מהר יותר, כי הוא ירגיש שהספק הוא אדם קרוב לו, ולכן פחות סביר שירמה אותו. פיצוי ולקיחת אחריות: כאשר הספק מכיר בטעותו ומתנצל, מציע פיצוי כלשהו או נותן הטבה אחרת - זה עשוי לשקם את האמון, כי הלקוח מבין שהטעות לא נעשתה במזיד. הוכחה מעשית: במקום להסתמך על אמון בלבד, אפשר לספק ללקוח הוכחות מעשיות שמונעות ממנו את הצורך לתת אמון בלבד, למשל לשלם מראש או לספק הוכחות ברורות לכך שהסחורה סופקה במלואה. אליעד מדגים גם את תהליך יצירת האמון באמצעות דוגמה פשוטה מחיי היומיום: אדם שזורק קובייה שוב ושוב ורואה תמיד את אותה התוצאה, מתרגל לחשוב שתוצאה זו היא ודאית. אם פתאום מתקבלת תוצאה אחרת, האמון שלו בתוצאה הקודמת מתערער. באותו אופן, יחסים בין ספק ולקוח מושפעים מהרגלים ומאירועים שחוזרים על עצמם. איך גורמים לאדם ...
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות איך בונים אמון באמצעות נתינת אמון? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר ליצור אמון עם אנשים, כגון לקוחות או כל אדם שרוצים לשכנע אותו, היא להראות להם שאתם בעצמכם נותנים בהם אמון. ברגע שאתה מראה לאדם שאתה מאמין בו, הוא באופן אינסטינקטיבי יותר נוטה לתת בך אמון בחזרה. ההיגיון מאחורי טכניקה זו הוא פשוט: כאשר אתה נותן אמון באדם אחר, אתה מעביר לו בתת - המודע את המסר שאתם לא אנשים זרים, אלא שיש ביניכם אינטרס משותף. בכך, באופן אינסטינקטיבי, הוא גם מתחיל לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא חשדן. הוא שואל את עצמו: מדוע שאאמין לך? אתה אדם זר, אולי אתה רוצה לרמות אותי. ברגע שאתה מראה ללקוח שאתה סומך עליו ונותן בו אמון באופן ברור, בתת - המודע הוא מבין שאתה לא רואה בו אדם זר, ולכן גם הוא עשוי לתת בך אמון בחזרה. האם נתינת אמון תמיד אמיתית או יכולה להיות מניפולציה? אליעד מדגיש נקודה חשובה, שאמנם אתה יכול להראות שאתה נותן אמון באדם, אבל זה לא בהכרח אומר שאתה באמת מאמין לו. זו יכולה להיות פעולה מניפולטיבית בלבד, כאשר אתה רק מנסה לגרום לו לתת בך אמון, למרות שאתה עצמך כלל לא נותן בו אמון. כלומר, אפשר להגיד למישהו אני מאמין לך כשבפועל אתה לא באמת מאמין לו, אלא רק מנסה ליצור בו אמון בך. האדם ששומע שאתה נותן בו אמון באופן אינסטינקטיבי מתחיל להאמין לך, כי הוא מניח שאם אתה סומך עליו, כנראה שיש לכם אינטרס משותף. אבל חשוב ... ספקות רבים. כשיש ספק קטן יחסית, האדם יעדיף לבחור באפשרות שנותנת לו ודאות. אם תציג לו שאתה בטוח לחלוטין באמון שאתה נותן בו, הוא יבחר בקלות רבה יותר לתת בך אמון בחזרה, כי זה מוריד ממנו את תחושת הספק הלא נעימה. מתי אמון מוחלט דווקא מעלה חשד? למרות היתרון הגדול של נתינת אמון מוחלט, אליעד מסביר שישנם מקרים שבהם אם תראה אמון ללא כל ספק, זה דווקא עלול לגרום לאדם לחשוד בך יותר. למשל, אם שני אנשים אויבים, ואחד אומר לשני ... משותפת, והוא יותר מזדהה איתך. איך ליצור הזדהות עם הספק של הצד השני? אליעד כהן מפרט דרך נוספת לבניית אמון, והיא דווקא להעלות את הספקות של האדם השני בצורה מפורשת, ואז לומר שאף על פי הספקות האלה אתה עדיין נותן בו אמון. בצורה זו, אתה למעשה מאפשר לו לשמוע את עצמו מדבר דרכך. הוא אומר לעצמו: הספקות האלה הן הספקות שלי, והוא בכל זאת בוחר לתת בי אמון, ולכן האדם השני מרגיש יותר בטוח לתת בך אמון בחזרה. דוגמה לכך היא כשאתה משוחח עם לקוח על חוזה עסקי. אם הלקוח חושש ויש לו ספק, אז במקום ... לך. בצורה זו אתה גורם לו להרגיש שהמסקנה היא שלו ולא רק שלך. מה החשיבות של מודעות לתהליך יצירת האמון? אליעד מסביר שחשוב מאוד להיות מודעים לתהליכים שקורים בתוך המוח שלנו בזמן יצירת אמון, כי אחרת אפשר ליפול קורבן למניפולציות. כאשר אדם אומר לך אני מאמין לך, יש לשאול את עצמך באופן מודע למה אתה מאמין לו. אם אתה לא עושה את זה, קל יותר לתמרן אותך. לדוגמה, אם מישהו משדר לך אמון באופן מוחלט, אתה עלול לשכוח לבדוק אם באמת יש ביניכם אינטרס משותף, ולהאמין לו בצורה אוטומטית. אבל אם אתה ... בי, כנראה הוא לא באמת רוצה בטובתי, וזה יחזק בו את החשדות כלפיך. איך להשתמש נכון בטכניקות של יצירת אמון? אליעד מדגיש את החשיבות של שימוש נכון בטכניקות של נתינת אמון, ומציע לשחק עם המינונים בהתאם לסיטואציה. לפעמים מתאים להראות אמון מוחלט ללא שום ספקות, ולפעמים דווקא להציג ספקות ואז להראות שאתה מתגבר עליהם. הכל תלוי ברמת החשדנות הבסיסית של הצד השני. הוא מציע תרגיל מעשי לשבוע הקרוב: בכל מפגש עם אנשים, לבדוק האם אתה משדר להם אמון או דווקא חשדנות. התוצאות של הבדיקה הזו יאפשרו לך להבין יותר טוב איך המוח שלך ושל אחרים פועל בתהליך יצירת האמון. אליעד מסכם שבכל תהליך של יצירת אמון, תמיד יש מקום לבדיקה עצמית. חשוב לשאול האם באמת יש אינטרס משותף, או שהאמון נוצר רק בגלל שהצד השני שידר שהוא מאמין לך. זהירות ובדיקה פנימית יאפשרו לך להימנע ממניפולציות ולקבל החלטות מושכלות יותר. איך ליצור אמון על ידי נתינת אמון? איך לשכנע אנשים בקלות? כיצד עובד תהליך יצירת אמון במוח? האם נתינת אמון זו מניפולציה? ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, שאתה עצמך נותן בו אמון! דהיינו, על ידי זה שאתה מראה לו שאתה מאמין לו, הדבר הזה גורם לכך שהוא יותר יאמין בך. והסיבה ... אינטרס משותף, אלא אולי יש ניגוד אינטרסים וכיוב. וכאשר אתה גורם לאדם האחר להבין שאתה עצמך כן נותן בו אמון, אתה בעצם משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה חושב שיש לכם אינטרס משותף ושאתה עצמך לא מרגיש ... על השני. כי האדם השני, יש לו שתי אפשרויות איך להתייחס אליך. האם להתייחס אליך בחשדנות, או לתת בך אמון. ואפשרויות האלו נשענות על הספק הטבעי שיש לאדם, האם יש לכם אינטרס משותף ואתם פועלים כישות אחת שרוצה בטובת ... ביניכם ניגוד אינטרסים, שאז כל צד צריך להגן על עצמו. וכאשר אתה מראה ומשדר לאדם השני שאתה נותן בו אמון ללא ספקות כלשהם, הרי שבכך אתה בעצם משדר לתת המודע שלו, שלפחות מבחינתך, תפישת המציאות הנכונה, היא תפישת המציאות ... וכאשר האדם השני, רואה אל מול עיניו, שאתה כאדם זר, מתייחס אליו כאל אדם קרוב, דהיינו, שאתה נותן בו אמון וכיוב, על ידי זה בתת המודע של האדם השני, מתחזקת תפישת המציאות שאומרת, שאתם אנשים קרובים, ושממילא הוא כן ... האדם השני, הרי שזה גורם גם לאדם השני לחשוד בך. כי האדם לא חושד בעצמו. דהיינו, האדם בהחלט נותן אמון בעצמו וסומך על עצמו, שהוא לא ינסה לפגוע בעצמו ולעשות לעצמו רע וכיוב. שזה בעצם אומר, שאם אתה מראה ... הזדהות מלאה מולו, עד כדי כך שכאשר היית מסתכל עליו, היית רואה את עצמך ממש, הרי שהיית נותן בו אמון, בדיוק כמו שאתה מאמין לעצמך. ואם אתה מראה למישהו, שאתה לא נותן בו אמון, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה עצמך חושב שהוא אדם זר, ושאתה עצמך לא ... למישהו, שאתה לא מתייחס אליו כאילו הוא עצמו, זה אתה עצמך ממש, הרי שממילא מחויב שהוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך אמרת לו, שאתה עצמך לא חושב שאתה והוא זאת ישות אחת. דהיינו, גילוי החשדנות שלך כלפיו, ... ושאתה עצמך מתייחס אליו כאל אדם זר. כי אם היית מתייחס אליו, כאל אדם קרוב, הרי שהיית נותן בו אמון. ואם אתה לא נותן בו אמון, הרי שזה אומר, שאתה מתייחס אליו כאל אדם זר. ואז ממילא גם הוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך חושב שהוא אדם זר. ועוד אוסיף ואומר, כי לפעמים האדם השני מצפה שלא תיתן בו אמון בלי לחשוד בו. ואם הוא יראה שאתה נותן בו אמון, בלי שום חשדנות, זה דווקא עלול ליצור אצלו חשדנות כלפיך. כי זה גורם לכך שהוא יסתכל עליך בצורה מוזרה, שאתה מיד נותן בו אמון, בלי שום חשד. ומצד אחד זה יכול לגרום לו לחשוב, שכנראה שיש לך אך ורק כוונות טהורות בלבד, ושברור לך שיש לך אינטרס משותף איתו, ושבגלל זה אתה נותן בו אמון, אבל זה גם יכול לגרום לך להיראות חשוד, בגלל שאתה פועל בצורה שהיא יותר מידי לא צפויה מבחינתו של האדם השני. כך שצריך לדעת להתנהג בחוכמה. ואתה, כשמישהו נותן בך אמון, האם זה אומר שהוא באמת נאמן לך? האם גם אתה באמת יכול לתת בו אמון?
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ... עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, והוא נראה כצעד בונה אמון. אבל באמת הוא צעד של הפרת אמון, למרות שהוא נראה כבונה אמון. והעניין הוא, שלפעמים האדם השני / הלקוח חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא ... לדוגמה, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או במילים אחרות, לפעמים הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור ... יוצר ריחוק ממנו. כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, בלי שהוא עצמו מודע לכך. ונסביר: באופן כללי, יצירת אמון נעשית, על ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר דברים. ובאופן כללי, אם הלקוח חושב בצורה כלשהי, אז אם תסכים איתו, זה יצור אמון בינך לבינו. אבל לפעמים, ללקוח עצמו אין אמון בדעה של עצמו. והלקוח עצמו יש לו ספקות רציניים לגבי עצמו. ולפעמים הלקוח עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמה, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך. ובמקרים כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה. שמצד אחד אתה מראה ללקוח שאתה מסכים עם ... לא ככ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות יחסים. לדוגמה, בחורה שאומרת שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. ... נראית טוב, היא אומנם תחייך ותודה לך על המחמאה שנתת לה, אבל בלב שלה, בעצם נוצר סוג של חוסר אמון, בינך לבינה. כי היא עצמה חושבת אחרת, ממה שהיא אומרת שהיא חושבת. ובמקרה כזה לדוגמה, הכי טוב, זה לומר ... שניות, אפשר להוסיף, שהיא יכולה להיראות עוד יותר טוב, עם כמה פחות גרמים. כאשר בעצם אתה סוגר מעגל של אמון, בינך לבין הבחורה. וכמובן שמדובר על מקרה, שבו הבחורה עצמה חושבת את זה על עצמה, והיא רק מתביישת להודות, ... האדם יכעס עליך, אם תאמר לו את מה שהוא חושב על עצמו ומפחד לומר על עצמו. ואעפכ יצרת איתו אמון חזק, מאחר שהוא יודע את האמת, שאתה באמת צודק. ולמרות שכלפי חוץ יצרת איתו חוסר הסכמה, הרי באמת הוא ... חושב על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם ... ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב של אמון, למרות שבתוכו עצמו אין לו אמון בעצמו.
אמון אחרי בגידה, קורבנות המתחזים, איך לתת אמון שוב אחרי שעקצו אותך? איך לתת אמון שוב אחרי בגדו בך? קורבנות התחזות, קורבנות נוכלים, קורבן עוקץ, איך להאמין שוב בבני אדם? איך לתת אמון בבני זוג? איך לבנות אמון אחרי שבגדו בך?
אמון אחרי בגידה, קורבנות המתחזים, איך לתת אמון שוב אחרי שעקצו אותך? איך לתת אמון שוב אחרי בגדו בך? קורבנות התחזות, קורבנות נוכלים, קורבן עוקץ, איך להאמין שוב בבני אדם? איך לתת אמון בבני זוג? איך לבנות אמון אחרי שבגדו בך?
אמון אחרי בגידה, קורבנות המתחזים, איך לתת אמון שוב אחרי שעקצו אותך? איך לתת אמון שוב אחרי בגדו בך? קורבנות התחזות, קורבנות נוכלים, קורבן עוקץ, איך להאמין שוב בבני אדם? איך לתת אמון בבני זוג? איך לבנות אמון אחרי שבגדו בך? איך מתמודדים עם התחזות, בגידה ואובדן אמון? התחזות היא תופעה נפוצה מאוד בתחומים רבים, כולל מערכות יחסים, עסקים ואפילו בחיים האישיים של אנשים. מדובר במצבים בהם ... להתמודד לאחר שגילית שנעקצת או שרימו אותך? אחרי שנחשפת להונאה או לבגידה, השאלה המרכזית היא כיצד ניתן לבנות מחדש אמון - בעצמך, באחרים ובעולם בכלל. התהליך כולל מספר שלבים עיקריים: הכרה במציאות והפקת לקחים - חשוב להבין מה בדיוק ... היה אמיתי, ולמה הרגשת צורך להתעלם מסימני האזהרה. פיתוח חשדנות בריאה - לא מדובר בפרנויה, אלא ביכולת לא לתת אמון אוטומטי. למשל, אם מישהו טוען שהוא חולה, כדאי לבדוק עובדות ולא להאמין בצורה עיוורת. פיתוח עצמאות רגשית - אנשים ... גבוהה באחרים הם המועדים ביותר לניצול. ככל שאדם שלם יותר עם עצמו, כך הוא יהיה פחות פגיע רגשית. הבנה שאמון תמיד כולל סיכון - אי אפשר לחיות ללא סיכון. בכל אינטראקציה קיימת אפשרות לפגיעה, אך גם אפשרות לתועלת גדולה. לכן עדיף לתת אמון באופן זהיר ולא להימנע לגמרי מאמון. איך לתת אמון מחדש אחרי שנפגעת? לאחר פגיעה קשה כמו בגידה או התחזות, אדם מתקשה מאוד לתת אמון מחדש. הדרך להתמודד היא לא להימנע מקשרים, אלא לאמץ התנהגות זהירה יותר: לבדוק ולחפש הוכחות בשטח לפני שנותנים אמון. להקשיב לתחושות הבטן - אינטואיציה לרוב נכונה. לא לפחד לשאול שאלות קשות. מי שאמיתי יענה בכנות. להתמקד במעשים יותר ... הסיכון להיפגע מהן על ידי בדיקת עובדות, פיתוח מודעות לסימני אזהרה, ושיפור העצמאות הרגשית והחוסן הפנימי. בסופו של דבר, אמון הוא תמיד סיכון, אך אם מבינים זאת, ניתן לגשת אליו באופן מחושב, להימנע מנפילות חוזרות ולהמשיך לנהל מערכות יחסים בריאות יותר. איך להתמודד עם בגידה? איך לזהות מתחזים? איך לתת אמון מחדש? איך להגן על עצמך מהונאות רגשיות? איך לפתח חשיבה ביקורתית? איך להפסיק לשקר לעצמך? התמודדות עם התחזות, בגידה ואובדן אמון התחזות היא תופעה נרחבת הקיימת בתחומים רבים, וכוללת מצבים בהם אנשים מתחזים לאחרים, משקרים, ומטעים כדי להשיג רווחים שונים ... להתמודד עם פגיעה לאחר חשיפת ההונאה? ברגע שאדם מגלה שנפל קורבן להונאה, עולה השאלה כיצד ניתן לבנות מחדש את האמון - בעצמו, באנשים אחרים ובמערכות יחסים בכלל. התשובה לכך מורכבת מכמה שלבים: 1. הכרה במציאות והפקת לקחים - להבין ... דפוסים אלה ולעבוד עליהם. 3. פיתוח חשד בריא - לא מדובר בפרנויה, אלא ביכולת לבדוק דברים לפני שנותנים בהם אמון עיוור. למשל, אם מישהו מספר שהוא עובר ניתוח, לבדוק היכן ומתי, במקום להאמין אוטומטית. 4. שיפור העצמאות הרגשית - ... ככל שאדם ירגיש שלם עם עצמו בלי תלות באחרים, כך הוא יהיה פחות פגיע לניצול רגשי. 5. להבין שלתת אמון זה סיכון מובנה - אין שום דרך לחיות בעולם מבלי לקחת סיכונים. בכל אינטראקציה יש סיכוי להיפגע, אך גם סיכוי לרווח. על כן, במקום להפסיק לתת אמון לחלוטין, עדיף ללמוד איך לתת אמון בצורה מחושבת וזהירה. איך לתת אמון מחדש? מי שנפגע מהתחזות או מרמאות מוצא את עצמו מתקשה לתת אמון באנשים חדשים. הדרך לשקם את האמון היא לא להימנע לחלוטין מקשרים, אלא ללמוד להיות זהירים יותר: - במקום להאמין אוטומטית, לבדוק ולחפש ראיות. - להיות ... מהמציאות, וכל אחד עלול להיפגע מכך. הדרך הטובה ביותר להימנע מהונאה היא להסתמך רק על עובדות מוצקות, להימנע מלתת אמון עיוור, ולהיות מודעים לסימני אזהרה. אם נפגעת - אין זה אומר שאי אפשר יותר לתת אמון, אלא שיש לבחון את הדרך בה ניגשים לכך בעתיד. ההבנה כי אמון תמיד כרוך בסיכון יכולה לעזור לנו להיערך טוב יותר ולמנוע פגיעות מיותרות. איך להתמודד עם בגידה איך לזהות מתחזים איך להפסיק לשקר לעצמך איך לתת אמון מחדש איך לפתח חשיבה ביקורתית איך להגן על עצמך מהונאות רגשיות האם אפשרי לסלוח על התחזות? האם אפשרי לסלוח על בגידה? האם אפשר לתת אמון שוב? האם אפשרי לתת אמון אחרי בגידה? טראומת בגידה, טראומת התחזות, טראומת נוכלות, גברים נוכלים, נשים נוכלות, התחזות באתרי הכרויות, פחד מפני מתחזים, חרדת ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ ... הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ... יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו. ובדכ האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. זא בדכ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ... רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ... לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה מעדיף להיות אדם אחר וכיוב. שבמקרים כאלו לדוגמה, אם הלקוח ישמע את עצמו מדבר דרכך, זה עלול לגרום לכך שהוא לא ייתן בך אמון, משום שהוא עצמו שונא את עצמו וכיוב. ויש מקרים לדוגמה, שבהם הלקוח שונא את עצמו ורוצה להיות אדם אחר. ... עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם הלקוח, שמבוססת ... מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו שמדבר דרכך. ולכן ישנם מקרים שאתה כמוכר, צריך לדעת ולזהות, מה בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ולדעת ...
חשדנות מול נתינת אמון, נתינת אמון באנשים, האם לוותר? האם להיות תמים? האם לסמוך על אנשים? האם להיות חשדן? האם לחשוד באנשים? האם לא לתת שידפקו אותך? האם לסלוח על בגידה? האם לתת אמון מחדש? האם להיות פראייר? האם להאמין באנשים?
חשדנות מול נתינת אמון, נתינת אמון באנשים, האם לוותר? האם להיות תמים? האם לסמוך על אנשים? האם להיות חשדן? האם לחשוד באנשים? האם לא לתת שידפקו אותך? האם לסלוח על בגידה? האם לתת אמון מחדש? האם להיות פראייר? האם להאמין באנשים?
חשדנות מול נתינת אמון, נתינת אמון באנשים, האם לוותר? האם להיות תמים? האם לסמוך על אנשים? האם להיות חשדן? האם לחשוד באנשים? האם לא לתת שידפקו אותך? האם לסלוח על בגידה? האם לתת אמון מחדש? האם להיות פראייר? האם להאמין באנשים? האם עדיף להיות חשדן או לתת אמון באנשים? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה המרכזית: האם כדאי להיות חשדן או לתרום אמון לאנשים? תשובתו אינה חד משמעית, אלא מציינת את היתרונות והחסרונות של כל גישה. האם להימנע מלסמוך על אחרים כדי ... עשוי ליהנות מהחיים בצורה טובה יותר, אך הוא גם מציב את עצמו בסיכון גבוה יותר להיפגע. אם הוא ייתן אמון במישהו שמבקש סליחה, ייתכן שיתאכזב או יפגע כאשר יתברר שזו לא הייתה כוונה כנה. למרות זאת, הוא יכול למצוא ... של אחרים. אם לא תסתמך על תגובותיהם של אחרים, תוכל להרגיש חופשי יותר לבחור אם להיות חשדן או לתת אמון, בהתאם לסיטואציה. הגישה האידיאלית, לפי אליעד כהן, היא יכולת לאזן בין שני רגשות מנוגדים. מצד אחד, תוכל לחשוד בכולם, להרגיש שכל העולם נגדי, ומצד שני, תוכל לתת אמון במי שנראה לך ראוי לכך, מבלי להרגיש תלוי בתוצאה. גישה כזו תאפשר לך לפתח את האמון או החשדנות לפי רצונך, אך תדע שיש מחיר לכל החלטה. העקרון הזה נכון גם בהקשרים של מערכות יחסים אישיות או עסקיות. לדוגמה, אם אדם עבר בגידה במערכת יחסים או הימר בפסד עסקה, השאלה אם כדאי לו לתת אמון שוב היא שאלה שדורשת חשיבה. אין תשובה מוחלטת, כל אדם צריך להחליט מה מתאים לו, תוך הבנה של המחיר ... להיות חשדן או תמים? איך לסמוך על אנשים מחדש? מהם היתרונות והחסרונות של חשדנות? מהי גישת האיזון בין חשדנות לאמון? איך להתמודד עם בגידה? איבוד אמון במערכות יחסים האם עדיף להיות חשדן או לתת אמון באנשים? האם כדאי להיות אדם חושד ובודק כל הזמן, או לבחור להיות נאיבי, תמים וסומך על אחרים? זו שאלה ... תלוי בשום דבר ובשום אדם. כלומר, אתה יכול להיות בלא ספק חשדן, אך יחד עם זאת להרגיש חופשי לתת אמון באנשים, ולהיות מוכן לקחת את הסיכון. כאשר אין לך תלות בהצלחה או בכישלון של אחרים, תוכל להרגיש חופשי יותר לפתח את האמון או את החשדנות לפי רצונך, ולקבל את המחיר של כל החלטה. זה נכון לא רק לגבי אנשים שהייתם קורבן לרמאות או בגידה. למשל, אם אשתך בגדה בך, האם כדאי לך לתת אמון שוב במערכת יחסים חדשה? האם לאחר שנעקצת ונפגעת בעסקה, כדאי לך להאמין לאנשים שוב? כל שאלה כזו אין לה ... בחירה. ההמלצה היא פשוט לא להיות תלוי בהחלטותיך ובתגובות של אחרים. הבחירה אם להיות חשדן או תמים, אם לתת אמון או לא, תלויה רק בך ובמה שאתה מוכן לקבל. אל תסגור את עצמך לחלוטין, אבל גם אל תתן לעצמך ... אחרים. שים לב, יש מחיר לכל דבר - אתה יכול לבחור, אך תדע שיש מחיר שצריך לשלם בכל צעד. אמון חשדנות בגידה בזוגיות קנאה בזוגיות מערכות יחסים האם להיות אופטימי? האם להיות פסימי? חשדנות יתר, קנאה בזוגיות, רכושנות בזוגיות, קושי לתת אמון, איך לתת אמון באנשים? נטייה לתת אמון, אמון בזוגיות, אמון בין בני זוג, אמון באנשים, אמון בין אנשים, אמון בין בני אדם, חוסר אמון באנשים, איך להאמין שוב באנשים? משבר אמון, אמון אחרי בגידה, איבדתי אמון באנשים, אין לי אמון באנשים, בגדו בי, התמודדות עם בגידה, איך לסמוך על מישהו? האם לסמוך על מישהו? האם לסלוח? טראומת בגידה, לא מצליח לתת אמון, איך לתת שוב אמון?
בוגד תמיד יבגוד, איך אפשר לסלוח על בגידה? האם פעם בוגד תמיד בוגד? האם בוגד תמיד בוגד? פעם בוגדת תמיד בוגדת, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, טיפול זוגי אחרי בגידה, איך לשקם אמון? החזרת אמון, בניית אמון
בוגד תמיד יבגוד, איך אפשר לסלוח על בגידה? האם פעם בוגד תמיד בוגד? האם בוגד תמיד בוגד? פעם בוגדת תמיד בוגדת, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, טיפול זוגי אחרי בגידה, איך לשקם אמון? החזרת אמון, בניית אמון
... לסלוח על בגידה? האם פעם בוגד תמיד בוגד? האם בוגד תמיד בוגד? פעם בוגדת תמיד בוגדת, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, טיפול זוגי אחרי בגידה, איך לשקם אמון? החזרת אמון, בניית אמון האם אפשר לסלוח ולתת אמון מחדש אחרי בגידה? אליעד כהן פותח בדיון בשאלה מורכבת הנוגעת למערכות יחסים ולסוגיה של אמון אחרי בגידה. הוא מציג את השאלה המרכזית: האם אדם שנבגד על ידי בן הזוג יכול להאמין בו שוב? הנושא ... שבו האישה אומרת לבעלה שהיא הולכת לחברה, אבל מתברר שהיא היתה אצל אמא שלה. לטענתו, גם כאן מדובר בבגידה באמון, אף שהמקרה אולי נראה פעוט יחסית. השאלה הנשאלת היא האם ניתן להחזיר את האמון לאחר אירוע כזה, ואם כן, עד כמה חזק ואמין יהיה האמון הזה. האם מה שחשוב הוא העבר או העתיד במקרים של בגידה? אליעד טוען שהדבר החשוב ביותר כשמדובר בבגידה הוא ... אם הנסיבות לא השתנו, יש סבירות גבוהה יותר שבגידה תחזור על עצמה. מה הקשר בין שינוי נסיבות לבין בניית אמון מחדש? כדי להדגים את הנקודה הזו, אליעד מציג דוגמה מעולם הרכב. נניח שיש תקלה במנוע. אם בעל הרכב לא ... אירוע כזה, אבל התחושה שאולי יש סיכוי שזה יחזור בהחלט עשויה להתחזק. איך מתמודדים עם בגידה ואיך אפשר לשקם אמון אחרי בגידה? אליעד מדגיש כי שיקום אמון אחרי בגידה תלוי באופן משמעותי בשינוי הנסיבות שהובילו לאירוע. אם הזוג מתמודד באופן גלוי וכנה עם הגורמים לבגידה ופותר את שורש הבעיה, יש סיכוי טוב שניתן יהיה להחזיר אמון אמיתי ויציב. עם זאת, אם הטיפול יהיה שטחי ולא יסודי, התחושה שהבגידה עלולה לחזור תישאר, והאמון לא ישתקם באמת. לסיכום, אליעד מדגיש שבגידה בעבר לא מחייבת בגידה בעתיד באופן חד - משמעי, אך היא בהחלט יכולה לרמז על בעיה יסודית שצריכה טיפול. רק טיפול יסודי בשורשי הבעיה יכול להחזיר את האמון ולאפשר זוגיות יציבה אחרי בגידה. סליחה אחרי בגידה אמון בזוגיות אחרי בגידה שיקום זוגיות אחרי בגידה בגידה בזוגיות איך בונים אמון אחרי בגידה? האם תמיד אפשר לסלוח על בגידה בזוגיות? איך בונים אמון אחרי בגידה? אליעד פתח את השיחה בכך שדן בשאלה האם אדם שבגדו בו, יכול לסמוך מחדש על מי שבגד בו. הוא הציג את השאלה בצורה ישירה, תוך כדי התמקדות בשאלה האם ניתן לשחזר את האמון אחרי הבגידה. הוא הוסיף את ההנחה שכשאדם בוגד בו, זה יכול להתרחש בשתי דרכים: אם האישה בגדה בבעל, או ... והאם על האדם לא לסמוך על בן הזוג כי זה קרה בעבר. האדם שבגדו בו לא תמיד מסוגל לחזור לאמון כפי שהיה קודם. אליעד מציין כי זו לא שאלה פשוטה ושהיא נוגעת לשאלה הבסיסית: האם ניתן להאמין במישהו שבגד ... והוא הציע שיש כאלה שעשויים לנסות לבדוק אם זה לא יקרה שוב בעתיד, כלומר, האם הם יכולים לשחזר את האמון ולהאמין שהבגידה לא תחזור על עצמה. אליעד מציין שמה שחשוב במקרה של בגידה הוא לא מה קרה בעבר אלא ... מציין ששאלה זו תלויה מאוד בשאלה אם השתנו הנסיבות והאם הבעיה שהובילה לבגידה טופלה בצורה יסודית. סליחה אחרי בגידה אמון בזוגיות אחרי בגידה שיקום זוגיות אחרי בגידה בגידה בזוגיות איך בונים אמון אחרי בגידה אליעד: עכשיו ככה, בן אדם שבגדו בו. אישה בגדה בבעלה, או בעל בגד באשתו. עכשיו האם הבן ... שקרה לו, אמרה שהיא הולכת לחברה שלה, והיא היית אצל אמא שלה. ועכשיו הוא גילה את זה, היא בגדה באמון שלו. ש: אני צריך לסמוך שזה לא יקרה שוב. אליעד: לסמוך באיזו עוצמה? בא נלך כפשוטו, האם אפשר לחזור אחרי בגדיה? יש בני אדם יגידו כן, יגידו לא. השאלה האם הבן אדם שבגדו בו, יכול לתת אמון מחדש בזה שבגד בו? אם הבן אדם אומר תקשיב, אין אפשרות לתת אמון. ש: כי מה שחשוב לו, זה לא מה מעבר אלא מהעתיד. אליעד: מה זה אומר אבל? השאלה אם זו ... החלפת את המנוע. יש פחות סיכוי שזה יקרה שוב. מה שבאתי להגיד, שבסופו של דבר, אחרי בגידה. האם יבצר אמון מחדש? תלוי אם שינו את הנסיבות. אם ישתנו הנסיבות יש סיכוי סביר, שאין סיכוי שהוא יבגוד שוב. מפני, שבדקנו ...
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי איך בונים אמון מחדש באמצעות אמפתיה? כיצד ניתן לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע ממך? איך ניתן לבקש סליחה בצורה נכונה ולגרום למישהו לסלוח לך? תהליך בניית האמון מחדש דורש הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני ושימוש נכון באמפתיה, שהיא היכולת להזדהות ולהבין את כאבם של ... האמפתיה תורמת לתהליך ההתנצלות וכיצד כדאי לנסח את ההתנצלות כדי להבטיח שהצד הפגוע יוכל להתחיל בתהליך של סליחה ובניית אמון מחודש. האם אמפתיה מספיקה להחזיר את האמון? כאשר אנו מתנצלים בפני אדם שנפגע, יש להבין כי ההתנצלות אינה מסתיימת רק במילים כמו אני מצטער או אני ... שלנו ונצא מזה חזקים יותר. כך, לצד ההבנה של כאב הצד השני, ניתן לזרוע מחשבות חיוביות שמובילות לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה היא כלי רב עוצמה, אך שימוש לא נכון בה עלול להחמיר את ... הפגוע, יש יותר סיכוי שהוא ישתנה בעתיד. הצגת ההבנה משדרגת את הסיכוי שהפוגע לא יחזור על הטעות, ומאפשר לבנות אמון מחודש. לסיכום, תהליך בניית האמון מחדש דורש יותר מהתנצלות שטחית. יש לנקוט בגישה אמפתית עמוקה ולנסח את ההתנצלות בצורה שתשקף הבנה כנה של רגשות ... שמירה על מינון נכון של גילוי רגשות. איך לבקש סליחה? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך ליצור אמפתיה? בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר? בניית אמון מחדש באמצעות אמפתיה כאשר רוצים לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע מאיתנו, חשוב להבין כי תהליך זה אינו פשוט ודורש התייחסות רגישה ומחושבת. אחד העקרונות המרכזיים ביצירת אמון מחדש הוא אמפתיה - היכולת שלנו להכיר ולהזדהות עם רגשותיו וסבלו של האדם שנפגע. אמפתיה אינה מסתכמת בהתנצלות שטחית, ... חזקים יותר. כך, תוך כדי ההסבר, ניתן לכוון את האדם הפגוע לכיוון חיובי, מה שיגדיל את הסיכוי לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה היא כלי רב עוצמה, אך שימוש לא נכון בה עלול להוביל לתוצאה ... יותר יפה ממך ייתכן שהוא רק יחמיר את הכאב. לכן, חשוב לנסח את הדברים בצורה מדודה וזהירה. לסיכום בניית אמון מחדש דורשת הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני, לצד שימוש נכון באמפתיה והיכולת לנסח את הדברים כך שיחזקו ... הכאב של האדם השני. גילוי אמפתיה אמיתי ובחירה נכונה של מילים יכולים להיות ההבדל בין סליחה ובנייה מחודשת של אמון לבין המשך תחושת הניכור והפגיעה. איך לבקש סליחה איך לגרום למישהו לסלוח לך איך ליצור אמפתיה בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר איך בונים אמון מחדש? יצירת הזדהות, יותר מידי אמפתיה, איך לגרום לה לחשוב שהשתנתי? איך לגרום לו לחשוב שהשתנתי? איך לגרום למישהו ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים ... הנגדי למה שאתה חושב, ואחכ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך. ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו ... למרות שהוא עצמו חשב הפוך, אעפכ הצלחת עכשיו לשכנע אותו לשנות את דעתו. והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח. שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו / על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך לשחד את תת המודע של ... הוא מאוד רוצה להסכים איתך ולחשוב כמוך. ואת זה באפשרותך לעשות כמה פעמים ברצף פעם אחרי פעם. כדי ליצור אמון חזק עם השומע, וכדי להכניס אותו לחוויה שבה הוא מאוד רוצה להסכים איתך, ושבה הוא מאוד שמח שאתה אומר ... כי לפעמים האדם היה רוצה לחשוב משהו על עצמו, ואעפכ אם תגיד לו את זה, זה יכול להפר את האמון שבינך לבינו ולהרחיק אותו ממך, למרות שהוא עצמו היה רוצה לחשוב כך. וזה קורה כאשר הפחד של האדם ככ ... ומומחה מכירות, לשם כך עליך לדעת להכיר את נפש האדם ולדעת לזהות מה הוא היה רוצה לשמוע. ולדעת ליצור אמון אישי בינך לבין השומע. וכך אתה יכול הרבה יותר בקלות, לשכנע כל אחד בכל דבר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אמון, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אמון, איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, אימון אישי בתל אביב, אימון אישי ועסקי בתחום אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 10:45:44 - wesi1