אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אימון אנשי מכירות ✔קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:57קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
איך להתמודד עם התחושה שהמוצר יקר מדי?

אחד הקשיים המשמעותיים שאנשי מכירות מתמודדים איתם הוא תחושת אי - נוחות במכירת מוצרים שהם תופסים כיקרים מדי. כאשר איש המכירות אינו אחראי על קביעת המחיר, הוא מוצא את עצמו במצב שבו עליו למכור מוצר שהוא עצמו חושב שמתומחר באופן גבוה מדי. מצב זה מעורר אצל איש המכירות תחושת אי - נוחות, כי הוא מרגיש שהוא "מרמה" את הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן.

מה גורם לאיש המכירות לחשוב שהמוצר יקר?

הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל אחד בלבד, אבל מחיר המכירה הוא מאה שקלים, איש המכירות עלול לחוש אי - נוחות גדולה עם הפער הזה. הוא מתמודד עם המחשבה: "זה עלה רק שקל, למה אנחנו מוכרים את זה במאה שקלים?". איש המכירות מרגיש שאולי הלקוח מקבל עסקה גרועה, והרגשה זו מפריעה לו למכור באופן אפקטיבי.

האם עלות הייצור קובעת את המחיר הראוי למוצר?

נקודה מרכזית שאליעד כהן מדגיש היא שהמחיר של המוצר אינו חייב להיות קשור ישירות לעלות הייצור. המחיר צריך להיות קשור לתועלת שהלקוח מפיק מהמוצר. כלומר, מוצר נחשב ליקר רק כאשר הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותה התועלת, במאמץ זהה או נמוך יותר, במחיר זול יותר. אם הלקוח יכול להשיג את המוצר הזול יותר, אך עליו להשקיע מאמץ נוסף כמו לנסוע למקום מרוחק או לחפש בחנות אחרת, ייתכן שכבר אין כאן חסכון אמיתי מבחינת הלקוח, ולכן המחיר הגבוה עדיין עשוי להיות מוצדק.

איך להבין מה באמת יקר ומה לא?

חשוב להבין שלקוחות שונים תופסים את המחיר בצורה שונה, בהתאם ליכולת הכלכלית שלהם ולערך שהם מקבלים מהמוצר. אם איש המכירות הוא בעל הכנסה נמוכה, מוצר מסוים עלול להיראות לו מאוד יקר והוא לא יוכל להרשות לעצמו לקנות אותו. לעומת זאת, עבור לקוח בעל הכנסה גבוהה, אותו מוצר בדיוק עשוי להיחשב זול ביחס לתועלת שהמוצר מספק לו. למעשה, ישנם מוצרים שאנשים מסוימים לא יקנו רק בגלל שהם זולים מדי בעיניהם, משום שהם חושדים שמחיר נמוך מעיד על איכות נמוכה. לכן המחיר אינו המדד היחידי, אלא צריך לראות את המחיר ביחס לתועלת.

איך להתגבר על הקושי ולמכור מוצר יקר בביטחון?

אליעד כהן נותן מספר טיפים כדי להתמודד עם תחושת אי - הנוחות במכירת מוצר שנתפס כיקר:
  • להתמקד תמיד בתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, ולא במחיר או בעלות הייצור.
  • לוודא שאין ללקוח אפשרות להשיג בדיוק את אותה התועלת במקום אחר, במחיר נמוך יותר ובאותו מאמץ בדיוק.
  • לזכור שלקוחות שונים מעריכים את המחיר בצורה שונה, ולהתאים את הגישה לכל לקוח בנפרד.
  • להפנים את העובדה שיש לקוחות שלא יקנו מוצר דווקא כי הוא זול מדי, ולכן המחיר הגבוה לפעמים אף מוסיף למכירה.
הנקודה המרכזית שאליעד כהן מדגיש שוב ושוב היא שבסופו של דבר, הדבר היחיד שחשוב הוא השאלה: "האם הלקוח מקבל תמורה הולמת ביחס למחיר שהוא משלם?" כל עוד התשובה לכך היא חיובית, איש המכירות יכול להיות רגוע ולמכור את המוצר בלב שלם.

האם מוצר זול בהכרח משתלם יותר ללקוח?

נקודה מעניינת נוספת היא העובדה שיש מוצרים שאפילו אם הלקוח יקבל אותם בחינם, הם לא יהיו שווים לו. לעומת זאת, יש מוצרים שיספקו ללקוח ערך רב כל כך, שאפילו אם המחיר יעלה ב - 100% או ב - 200%, עדיין התועלת תהיה גדולה יותר מהמחיר. זו החשיבה שצריכה להנחות אנשי מכירות, שכן המושג "יקר" תמיד יחסי לערך המתקבל ולא לכסף שמשולם.

לסיכום, מה עליך לעשות כדי להרגיש בנוח למכור מוצר יקר?

אנשי מכירות שחווים קושי במכירת מוצר יקר צריכים לשנות את זווית המבט שלהם מהמחיר אל התועלת. עליהם לשאול את עצמם: "האם המחיר שמשולם על ידי הלקוח שווה את התועלת שהלקוח יקבל?" אם התשובה היא כן, אז למעשה, אין סיבה לחוש אי - נוחות או להתקשות במכירת המוצר. מכירה מוצלחת מתבססת על ערך ולא על מחיר בלבד.
איך למכור מוצר יקר אם אתה מרגיש שהוא יקר מדי?

אנשי מכירות רבים חווים קושי במכירת מוצרים יקרים, במיוחד כשהם מרגישים שהמוצר מתומחר גבוה מדי ביחס לערכו. הקושי גובר כאשר איש המכירות אינו בעל השליטה על קביעת המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא "מרמה" את הלקוח.

מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי?

לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, אם מוצר עולה לייצור שקל ונמכר במאה שקלים, איש המכירות עשוי לחוש שלא בנוח עם הפער הגדול. אך למעשה, מחיר המוצר אינו נקבע רק על פי עלות הייצור אלא בהתאם לערך שהוא מספק ללקוח.

מהו המדד הנכון לקביעת מחיר המוצר?

- מחיר המוצר צריך להיבחן ביחס לתועלת שהלקוח מקבל ממנו ולא ביחס לעלות הייצור.

- מוצר נחשב "יקר" רק אם הלקוח יכול להשיג את אותה תועלת בדיוק, במאמץ זהה, במחיר נמוך יותר.

- גם מיקום וזמינות משפיעים - אם לקוח נדרש לנסוע רחוק יותר או להשקיע זמן נוסף כדי להשיג את המוצר במחיר נמוך יותר, הדבר עשוי להצדיק את המחיר הגבוה יותר.

- המחיר תלוי גם ביכולת הכלכלית של הלקוח - ייתכן שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר, אך עבור הלקוח בעל הכנסה גבוהה המוצר עשוי להיות זול ביחס לערך שהוא מספק.

איך לשנות את הגישה כדי להצליח במכירת מוצרים יקרים?

1. התמקד בתועלת ללקוח - במקום להתמקד בעלות הייצור או במחיר, שאל את עצמך: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת למחיר שהוא משלם?

2. בחן את השוק - אם המוצר מספק ערך שאין לו תחליף זול יותר, הרי שהוא שווה את מחירו.

3. התאם את הגישה שלך ללקוחות שונים - לקוחות שונים תופסים מחירים בדרכים שונות, בהתאם למצבם הכלכלי ולצרכים שלהם.

4. הבין שהמחיר לא תמיד המכשול - יש לקוחות שלא יקנו מוצר אם הוא זול מדי, מתוך תפיסה שמוצר זול אינו איכותי.

סיכום

הצלחת המכירה של מוצר יקר אינה תלויה בעלות הייצור שלו אלא בערך שהוא מספק ללקוח. איש מכירות שחושב שהמוצר יקר מדי צריך לשאול את עצמו - האם המחיר מוצדק ביחס לתועלת שהלקוח מקבל? אם התשובה חיובית, הרי שאין סיבה לחשוש ממכירת המוצר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ואנשי מכירות והעניין הוא, שלפעמים איש המכירות קשה לו למכור את המוצר משום שהוא חושב שהמוצר יקר מדי. בן אדם עובד שכיר באיזה מקום הוא לא יכול לקבוע את המחיר של המוצר, הוא מוכר את המוצר וקשה לו למכור את המוצר כי הוא חושב שזה מוצר יקר מדי. הרבה פעמים זה קורה ושהשאלה היא בעצם איך איש המכירות יכול להתמודד עם המחשבה שהמוצר הזה יקר מדי, עכשיו בגדול כמובן שמדובר על איש מכירות "הגון" שהוא מנסה לא לדפוק את הלקוח והוא חושב שהמוצר יקר מדי וזה מרמה את הלקוח ולכן קשה לו למכור את המוצר ללקוח.

והדרך או אחת הדרכים להתייחס לעניין הזה שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר מדי, כל שכן אם הלקוח חושב שהמוצר יקר מדי והוא משדר את זה לאיש מכירות והאיש מכירות מסכים איתו בתת מודע שלו לפחות. אחת הדרכים היא בעצם להבין מה פרוש המושג "יקר" אז מהיבט מסוים לפעמים הרבה פעמים איש המכירות חושב שהמוצר הזה יקר בגלל שהוא חושב שיש מתח רווחי מאוד גדול בין עלות הייצור של המוצר לבין עלות המכירה של המוצר ללקוח. זאת אומרת נגיד מייצרים את המוצר הזה בשקל ומוכרים אותו במאה שקלים ללקוח אז איש מהכירות מרגשי לא בנוח הוא אומר "זה עלה לנו שקל, אני יודע שהם קנו את זה פה בשקל, למה אתם מוכרים את זה במאה שקל?".

נגיד שאיש מכירות קשה לו למכור את המוצר הזה ללקוח ומה שצריך לדעת שמצד האמת כמה המוצר הזה עלה לך הוא לא בהכרח קשור, לא אומר לא קשור בכלל כי יש לזה היבטים שהוא כן קשור אבל הוא לא בהכרח קשור האם המוצר הוא יקר או זול. מוצר יקר או זול זה ביחס לתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר וביחס לעלות של המוצר עבור הלקוח, זאת אומרת יש כמה הלקוח שילם ויש כמה תועלת הלקוח קיבל. עכשיו אם הלקוח יכול להשיג את אותו מוצר בדיוק בלי להתאמץ אפילו טיפה אחת יותר, כי שימו לב אפילו ללכת לחנות רחוקה בצד השני של הכביש זה גם סוג של להתאמץ, הלקוח רוצה שיהיה לו מתחת לבית שלו את המוצר הזה, מבחינתו של הלקוח ללכת עכשיו עוד שני רחובות זה גם סוג של מאמץ.

אבל בהנחה שהלקוח יכול להתאמץ בדיוק את אותו מאמץ ולקבל בדיוק את אותו מוצר בפחות מחיר אז הוא אומר שהמוצר הזה, אולי גם אז אני לא בטוח, אולי המוצר הזה ניתן לומר שהוא יקר עבור הלקוח, למה? כי הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותו מוצר בדיוק את אותה תועלת בהרבה הרבה פחות מאמץ. יחד עם זאת מאחר שבדרך כלל זה לא המקרה אז צריך עוד פעם להסתכל על זה מהכיוון השני האם הכסף שהלקוח שילם, זה כמובן גם תלוי בכמות הכסף שיש ללקוח כי הרבה פעמים איש המכירות אין לו הרבה כסף והוא אפילו לא יכול להרשות לעצמו לקנות את המוצר שאותו הוא מנסה למכור למישהו אחר ואז המוצר נראה לו מאוד יקר אבל ההוא שקונה ממך את המוצר יש לו כסף פי מיליון ממך והוא יכול לקנות את המוצר הזה ועוד אלף מוצרים אחרים ועוד יישאר לו עוד כסף ועבורו המוצר הזה בכלל זול.

יש הרבה מאוד מוצרים שנראים מאוד יקרים ויש אנשים שלא יקנו את המוצר הזה כי זה נראה להם מוצר זול מדי. כל זה באופן יחסי אבל בגדול מה שאני מנסה להגיד שאיש המכירות שרוצה למכור את המוצר וחושב שהמוצר יקר צריך לשאול את עצמו "האם אני כאיש מכירות הגון וישר, האם אני חושב שהמוצר הזה שהכסף שהלקוח משלם על המוצר, האם הוא שווה ללקוח את התועלת שהוא מקבל מהמוצר?" זה הכל. יש מוצרים שגם אם בן אדם יקבל אותם בחינם לא שווה להשתמש בהם ויש מוצרים שגם אם ישלמו לך כסף, תשתמש במוצר? לא שווה להשתמש בהם אבל יש מוצרים שגם אם שילמת עוד שקל, עוד שניים עוד 100%, עוד 200% זה לא משנה עוד כמה עדיין התועלת שהבן אדם קיבל מהמוצר היא גדולה מהעלות של המוצר.

הכסף שהוא שילם שווה את התועלת ולכן אני אומר עוד פעם, מי שמרגיש שקשה לו למכור בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה יקר עבור הלקוח מה שהוא צריך לעשות זה להסתכל על התועלת שהלקוח מקבל ושהיא תהיה הפרמטר להשוואה, לא כמה זה עלה לך לייצר, לא כמה הלקוח יכול לקנות את זה במקום אחר, תשאל את עצמך "האם הכסף, האם הסכום הזה שווה את התועלת הזאת והזאת?" זה הכל. הבנו? אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
הנחה למכור את המוצר מכירה איך להיות בטוח בעצמך התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם מחשבות מחיר של מוצר להשיג להתמודד עם התנגדות אין סיבה התנגדות מכירה בטלפון איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים אימון אימון אנשי מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות הדרכת הדרכת מכירות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי טיפים טיפים לאנשי מכירות יקר יקר לי יקר ללקוח להתאמן להתווכח על המחיר ללמוד ללמוד למכור למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למידה למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מרגיש לא בנוח מרגיש לא בנוח למכור מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר עזרה עזרה לאנשי מכירות קושי קשה למכור קשה למכור מוצר יקר קשיים קשיים של אנשי קשיים של אנשי מכירות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות , מוצר עם חסרונות מהם הקשיים במכירת מוצר לא מושלם ואיך ניתן להתמודד איתם? כשמדובר במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא ...
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
... מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות , הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי האם עדיף להציב יעדים כספיים או לא להציב בכלל? אליעד כהן דן בשאלה האם כדאי להציב יעדים כספיים ברורים כדי ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב למילים שבהם הוא מתאר את הצרכים שלו. ... רוצה וצריך, עליך להתנהג כמו מומחה מכירות, שלא רק שהוא מקשיב למהות של מה שהלקוח ביקש, אלא שהוא מקשיב גם לצורה שבה הלקוח ביקש את מה שהוא ביקש. כי אחכ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של ... הבעת בקשה. וכאשר אתה עוטף בחזרה את המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש אפשרות לומר ללקוח הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה שזה בעצם לחזור כמעט בדיוק על מה שהלקוח אמר, שזה כמובן טוב מאוד, ... אומר שכדאי שתעטוף ותציג ללקוח את המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של הרצון הסופי שלו כנל. אבל ישנם מקרים, שבהם הלקוח מציג את מהות הדבר שהוא רוצה, והוא עוטף אותה ומציג אותה בצורה כלשהי. כאשר הצורה הזאת, היא רק חיפוי ... הלקוח רוצה להשיג בסופו של דבר מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם תשנה את הניסוח המקורי של הלקוח, אז יצרת בעצם מרחק גדול יותר, בין המוצר שלך, לבין מה שהלקוח באמת רוצה. או לדוגמה הלקוח אומר אני מחפש צעצוע לילד הקטן שלי, כדי שהילד יוכל ליהנות ולהתפתח מהמשחק שלו. אז אפשרות אחת היא לומר ללקוח, הנה יש לי ... וגם יתפתח ממנו. דהיינו, מציגים את המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה הלקוח רוצה להשיג. והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר הוא מציג את הרצון שלו, הוא משתמש במילים כלשהן, שהוא היה רוצה אותן. זא שמהות ... האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי המוצר. לדוגמה: המילים הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק המילים האלו גורמות ללקוח לאהוב את המוצר שלך. כי הלקוח עצמו השתמש בהן, כדי לספר לך למה הוא רוצה לאהוב את המוצר שלך. כמו אדם שמחפש זוגיות, שאומר מה הוא מחפש בבן בת הזוג שלו, כך הלקוח שלך אמר, מה הוא מחפש במוצר שלך. וככל שיש התאמה זוגיות גדולה יותר, בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש, כך יש סיכוי לזוגיות טובה יותר. ועוד אוסיף, שאם לדוגמה הלקוח אומר אני מחפש משחק עבור הילד שלי, אז ניסוח מדויק לבקשה של הלקוח, תהיה הנה מצאת ... ביקש, זה יוצר התאמה גדולה יותר בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש. ועוד אוסיף, שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את המוצר שהוא מחפש, אעפכ לפעמים צריך גם לדעת להשמיט ולהסיר מילים שהלקוח משתמש בהן. כי לפעמים הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר אפשרי בלבד. ועליך להשמיט את המילים של הלקוח, שמציגות את המוצר שלך כמוצר אפשרי בלבד. ועליך לדעת להפוך את ההתייחסות של הלקוח ל
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע כיצד אפשר להפוך אפשרויות למחויבות? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בתהליכים של שינוי עמדות ושכנוע, תוך שימוש בטכניקות של NLP (תכנות נוירולינגוויסטי), ... מבוצע גם בהקשרים של מכירות ושיווק. לאחר מכן, אליעד מציין את הצורך בהפיכת לא רוצה לאפשרי, על מנת לשכנע אדם לעשות משהו שאינו מעוניין בו. דוגמה לכך היא כאשר אדם לא רוצה להיבדק רפואית. בשלב הראשון, יש לקחת ... גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת לשים לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה. איך נוכל ... שבעצם כל תהליך של מכירה או שכנוע נעשה במידת מה בצורה של היפוכים ושינוי תפיסות, ותוך כדי שימוש במילים חזקות שמביאות את האדם למצב של מחויבות לפעולה. המילים שמניבים תוצאות הן המילים שמקשרות את האפשרי ... תפיסות? איך לשפר מכירות בעזרת מניפולציות? כיצד להשתמש בשפת גוף כדי לשכנע? היפוך מחשבות ושכנוע בעזרת מילים ...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק איך משפיעות המילים רק וגם על יכולת השכנוע? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים רק וגם משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: יש ואין. לדבריו, המילים רק וגם הן ביטויים ... אפשרות אחרת, בעוד שהמילה גם מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות. לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה גם. למשל, במקום לומר לאדם רק תעבוד, משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, ... בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו תאכל גם בריא מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי ... היא לומר לו שהיעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות, כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח הן מחייבות, בעוד שרוצה, יכול, מאמין הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות. לדוגמה, כשמישהו אומר אני מאמין באלוהים, ... להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין רק לגם בשכנוע? כיצד להשתמש בשפה ליצירת הזדהות? ...
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את ... מניפולציה וכיצד היא קשורה לשקר בשיווק? ההסבר המרכזי שמובא בהקשר הזה עוסק בשאלה האם מדובר בשקר כאשר מציינים ללקוח את היתרונות של מוצר מסוים, תוך התעלמות מהחסרונות, או האם זהו מנגנון שיווקי לגיטימי. אליעד ... מבצע אליעד את ההבחנה. לדוגמה, כאשר מישהו מעוניין לעשן סיגריות, הוא מודע לכך שזה לא בריא, אך עדיין מעדיף להסתכן כדי ליהנות. כאן המוכר לא אומר את האמת המוחלטת, אלא מבהיר את היתרון היחסי של ההנאה. אליעד ... ולכן מדובר בשקר. מהו שקר מוחלט ומהו שקר יחסי? אליעד מפרט את ההבדל בין שקר מוחלט לשקר יחסי, ומסביר שמדובר בפרספקטיבה. לדוגמה, אם המוכר מציג מוצר באופן שבו הוא מציין רק את היתרונות בלי להזכיר את החסרונות, זהו שקר מוחלט. לעומת זאת, אם המוכר מבהיר ללקוח שיש למוצר יתרונות לצד חסרונות, אך היתרונות נראים לו חשובים יותר, זהו שקר יחסי ולא מוחלט. כלומר, מדובר בראיית עולם אישית שבה אדם בוחר להדגיש את היתרון היחסי של המוצר. האם שקר תמיד משדר עוול או כוונה רעה? על פי אליעד, שקר לא תמיד קשור ... אין מדובר בשקר רע או במניפולציה מזיקה. כלומר, אם לקוח חושב שאם יהיה לו שיער חלק הוא ימצא בן זוג, ניתן להציג את זה כיתרון של המוצר, תוך הצגת היתרון באופן יחסי ולא מוחלט. האם מניפולציה בשיווק תמיד רעה? אליעד מציין שמניפולציה בשיווק יכולה להיות רעה אם היא מבוצעת בצורה של הצגת יתרון כעובדה מוחלטת, מבלי להציג את הצדדים השונים של המוצר. המניפולציה רעה כאשר היא גורמת ללקוח להאמין במשהו שאינו נכון מבחינה מוחלטת, כמו הצגת מוצר כמשהו שמביא תוצאה מיידית וחד משמעית. לעומת זאת, כאשר מדובר בהצגת ... הספציפי, מדובר במניפולציה שנעשית בצורה הוגנת ומקובלת. כיצד נוכל לזהות שקר בשיווק? אחת הדרכים לזהות שקר בשיווק היא לבדוק אם המוכר מציג את היתרון כמשהו מוחלט או אם הוא מציג את המוצר בצורה שמדגישה יתרון מסוים בהקשר מסוים, מבלי להסתיר את החסרונות. אליעד מסביר את הרעיון הזה דרך דוגמאות רבות, כמו חוויית קניית מוצר לשיפור מראה חיצוני שכביכול יפתור בעיות אחרות, ומציין כי אם המוכר מציג את זה כמשהו מוחלט (אתה חייב את זה), מדובר בשקר. האם קיימת אמת ... על מה אנחנו מדברים? אני אנסה להזכיר לך מה אני אמרתי ואז אתה תבין מה אתה שאלת. אני אמרתי שהיא יכולה להגיד להם על היתרונות של המוצר והיא לא צריכה לחשוש מכך שהיא משקרת אותם בגלל שאם הלקוח מאמין לה אז זה אומר שהוא גם חשב על זה קודם. לדוגמה, אני אתן דוגמה נגיד שיש לך מוצר שיש לו יתרונות וחסרונות, נגיד לעשן סיגריות זה טוב סבבה, עכשיו אתה מוכר למישהו סיגריות והוא לא טיפש הוא יודע שזה גם רע, הוא מבין את הסכנות ... שאסור לשקר, תשקר ככה אתה רוצה בלי סיבה, מה הבעיה בזה? מישהו יכול להגיד לך אתה פושע? שיגיד, מי אמר שאסור לך לשקר, תשקר. אם אתה מרגיש לא בנוח עם זה שאתה משקר לך לפסיכולוג הוא יפתור לך את הבעיה שתרגיש בנוח לשקר, ... לשקר אולי זה בכלל אמת, מה שאתה משקר זה בכלל אמת ואז מה אם שיקרת, אז שיקרת מה קרה. עכשיו בא נלך לרמה היחסית, ברמה היחסית כשאתה מוכר משהו ללקוח אל תשקר לו, למה אל תשקר לו? כי לשקר זה רע ולהגיד את האמת זה ... תתרכז טוב טוב, אם אתה מציג ללקוח שקר זה לא טוב, עכשיו מה זה שקר? שקר זה כשאתה לוקח משהו יחסי ומציג אותו כמוחלט. לדוגמה, נגיד שיש מוצר שיש בו יתרונות וחסרונות ואתה גורם ללקוח לחשוב שיש בו רק יתרונות בלי ... לשקר אבל זה נקרא שקר אבל יש משהו נוסף, יש משהו שאתה לא משקר אלא אתה באופן יחסי משקר. מה זאת אומרת באופן יחסי לשקר? אם יש לך מוצר יש לך מוצר עם יתרונות וחסרונות ואתה אומר היתרון הזה הוא יותר טוב מכל החסרונות, לדוגמה נגיד שבן אדם אתה אומר לו בשביל לשתות כוס קפה שווה לך למכור את עצמך לעבד, למה אתה משקר אותו? לא משקר אותו, בכלל לא משקר, מהיבט ... אומר לי כי אז זה שמשקר, למה? כי אתה לא מוכן לראות את ההפך, צריך להגיד מה זאת אומרת, להגיד למישהו שבשביל לשתות כוס קפה שווה לו למכור את עצמו לעבד זה לא לשקר לו, למה?, עכשיו אתה זה שמשקר שאתה באמת לא מוכן לראות את ההפך של הדבר. למה? מהיבט מסוים אני גם יכול לשכנע אותך שעדיף לשתות כוס קפה ולמכור את עצמך לעבד, למה לדוגמה? לדוגמה כדי לשתות כוס קפה אתה נהנה עכשיו? עבד ... חיסרון, האמת הזאת ידועה עכשיו כל צעד שאתה תנקוט הוא לא שקר. עכשיו זאת אומרת אתה יכול להגיד לבן אדם תקשיב, לשתות כוס קפה שווה לך למכור את עצמך לעבד בשביל כוס קפה ואם הוא יגיד לך כן זה לא שקר, זאת אומרת הוא ... לו. אתה מבין את הכוונה? זאת אומרת אם אתה מנסה לשכנע אותו שבאופן מוחלט אין בזה שום חיסרון שיקרת אותו, או אם אתה מנסה לשכנע אותו שבמוצר הזה יש רק יתרונות שיקרת אותו אבל אם אתה אומר לו את האמת תקשיב, יש בזה גם יתרונות וגם חסרונות יחסיים אז זה בתוך העולם היחסי אתה נוקט עמדה, שהמוכר נוקט עמדה שאומרת תקשיב היתרון הזה הוא יותר טוב מכל שאר, למענו שווה ...
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
... ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות מהן הסיבות לפחד במכירות, וכיצד להתמודד איתן? אליעד כהן מסביר בהרחבה על הפחד שמלווה אנשים בעבודת מכירות, במיוחד הפחד לקבל לא מהלקוח. הוא טוען שמה שעומד מאחורי פחד זה לא תמיד השיחה עצמה, אלא מחשבות ותפיסות פנימיות של אנשים לגבי מה יקרה אם הלקוח יסרב להם. התפיסות ... ככל שאתה רוצה שהלקוח יגיד כן, כך אתה גם חושש יותר שהוא יגיד לא. אליעד מציין שהפחד הזה הוא מניע לשיפור ולהשתפרות במכירה, אך יש צורך לדעת להתמודד איתו בצורה נכונה. כיצד הפחד מגביר את היכולת להצליח במכירות? הפחד, כפי שמסביר אליעד, הוא מניע חיובי אם יודעים כיצד להשתמש בו. הפחד לגרום ללקוח להגיד לא לא צריך להיות גורם שמפחית את הביצועים, אלא דווקא ממריץ את המוכר להשתפר ולשפר את יכולת השכנוע שלו. במילים אחרות, הפחד לא אומר שאתה לא טוב במכירות, אלא שהוא יכול להוביל אותך ללמוד ולהתפתח אם תתמודד איתו נכון. הפחד יכול גם להוות מנוע להצלחה, במיוחד אם מצליחים להבין איך להתמודד איתו ולהפוך אותו למניע פנימי שמזיז אותך קדימה. אליעד מדבר על ... והשיפור שלך. ככל שאתה מצמצם את החשש מהסירוב, כך תוכל גם להפיק יותר מתוך השיחה. איך לשפר את הביטחון העצמי בשיחות מכירה? אליעד מדבר על איך כל תהליך מכירה יכול להשתפר אם המוכר לוקח את הפחד ומפנים אותו למטרה. אם מישהו מפחד לדבר עם לקוח או להתחיל עם מישהו, אליעד מציע למכור את הפחד לעצמך כשלב בתהליך השיפור שלך. כל שיחה כזו היא לא סוף הדרך, אלא כלי נוסף לשיפור כישוריך. מוכר יכול להשתמש בפחד ככלי ללמידה, להבין שהוא לא יכול לשלוט תמיד במצב אבל יכול לשלוט איך הוא מגיב אליו. הדרך להתמודד עם כל תחושת פחד היא להבין את הכוונה מאחוריו: לא לפחד מהפחד אלא להשתמש בו לצורך חיזוק הביטחון העצמי ולמידה. מהם השיעורים שאפשר ללמוד מהפחד במכירות? אליעד מסביר שהפחד במכירות הוא לא תמיד דבר רע. להפך, הוא כלי שיכול לעזור להוציא את המיטב מהיכולות שלך. כל פחד שמתרחש, במיוחד כשהוא קשור לקבלת סירוב, הוא בעצם שלב בתהליך שיביא אותך להתפתחות ... להבין את הצרכים שלך, את הלחצים שמוליכים אותך לפחד, ולשנות את התפיסות השגויות שמקשות עליך להצליח. לפני כל שיחה מכירה, אליעד ממליץ למוכר להבין מדוע הוא כל כך רוצה את התשובה כן מהלקוח. האם זה באמת הכסף או שיש פה גם רצון אישי? אם אתה מבין את עצמך ואת המניעים הפנימיים שלך, השיחות יהיו פחות מלחיצות. איך להתמודד עם פחד בשיחות מכירה? מהם הגורמים לפחד במכירות? כיצד לשפר את הביטחון העצמי בשיחות מכירה? מהי השפעת הפחד על הצלחה במכירות? מהם הדרכים להתמודד עם סירוב מלקוח? ...
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
... ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות למה כל כך הרבה אנשים רוצים ללמוד קורסים וסדנאות למכירות? בעולם של היום קיימת תופעה רחבה מאוד של אנשים המחפשים קורסים וסדנאות שמטרתם לשפר את יכולות המכירה שלהם. התופעה הזו פופולרית כי אנשים מבינים שהיכולת לשכנע ולמכור היא מיומנות חיונית כמעט בכל תחום בחיים. אנשים מוכנים להשקיע בלימודי שיטות מכירה כי הם מאמינים שזה ישפר את היכולת שלהם לשכנע לקוחות, למכור מוצרים, שירותים או רעיונות. ישנה כמות אדירה של אנשי מכירות, מרצים ומומחים הטוענים שיש בידיהם את השיטה המנצחת שתלמד כל אחד כיצד למכור בהצלחה. איך אפשר לדעת האם שיטת מכירה באמת יעילה? כשמישהו מציע לך שיטת מכירה, חשוב לבדוק עד כמה השיטה באמת יעילה ואמינה. אפשרות אחת פשוטה היא לנסות אותה בפועל ולראות אם התוצאות משתפרות. אך מעבר לכך, ... לכך: נניח שמישהו נשרף באש, האם אפשר באמצעות אותה שיטת מכירות לשכנע אותו שזה טוב שהוא נשרף באש? אם התשובה חיובית, זה סימן חזק לכך שהשיטה באמת חזקה ואמינה. מה הקשר בין שיטות מכירה לבין רעיונות הזויים וקיצוניים במיוחד? כדי להבין לעומק אם שיטת מכירה היא באמת טובה, אליעד כהן מציע לקחת רעיונות עוד יותר קיצוניים ולבדוק את השיטה גם עליהם. לדוגמה, האם אפשר לשכנע אדם שאין ... כללית, אלא מוגבלת למקרים מסוימים בלבד. מדוע מי שמומחה במכירות לא משתמש בכישוריו לטיפול בבעיות נפשיות? אליעד כהן שואל: אם יש אדם שטוען שיש לו שיטה למכור כל דבר לכל אחד, מדוע הוא מגביל את עצמו רק לעולם המכירות העסקיות? למה לא להשתמש באותה יכולת כדי לטפל באנשים עם הפרעות נפשיות? הרי טיפול נפשי הוא סוג של מכירה: לקחת רעיון חיובי או שונה ולשכנע אדם שנמצא במצב רגשי שלילי לקבל אותו. לדוגמה, אם אדם חרד שרודפים אחריו או מפחד מהרעלה, מדוע אותו מומחה במכירות לא משתמש ביכולתו כדי לשכנע את האדם החרד שהמציאות אינה מפחידה כפי שהוא חושב? רוב אנשי המכירות כנראה יענו זה לא התחום שלי או הוא משוגע, אך לפי אליעד, אם השיטה שלך באמת טובה, היא אמורה לעבוד גם במקרים כאלה. אם היא לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אימון אנשי מכירות, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אימון אנשי מכירות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, אימון אישי לקריירה, ייעוץ נפשי מומלץ בתחום אימון אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 21:00:49 - wesi1