אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המחיר גבוה מידי ✔קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:57קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
איך להתמודד עם התחושה שהמוצר יקר מדי?

אחד הקשיים המשמעותיים שאנשי מכירות מתמודדים איתם הוא תחושת אי - נוחות במכירת מוצרים שהם תופסים כיקרים מדי. כאשר איש המכירות אינו אחראי על קביעת המחיר, הוא מוצא את עצמו במצב שבו עליו למכור מוצר שהוא עצמו חושב שמתומחר באופן גבוה מדי. מצב זה מעורר אצל איש המכירות תחושת אי - נוחות, כי הוא מרגיש שהוא "מרמה" את הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן.

מה גורם לאיש המכירות לחשוב שהמוצר יקר?

הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל אחד בלבד, אבל מחיר המכירה הוא מאה שקלים, איש המכירות עלול לחוש אי - נוחות גדולה עם הפער הזה. הוא מתמודד עם המחשבה: "זה עלה רק שקל, למה אנחנו מוכרים את זה במאה שקלים?". איש המכירות מרגיש שאולי הלקוח מקבל עסקה גרועה, והרגשה זו מפריעה לו למכור באופן אפקטיבי.

האם עלות הייצור קובעת את המחיר הראוי למוצר?

נקודה מרכזית שאליעד כהן מדגיש היא שהמחיר של המוצר אינו חייב להיות קשור ישירות לעלות הייצור. המחיר צריך להיות קשור לתועלת שהלקוח מפיק מהמוצר. כלומר, מוצר נחשב ליקר רק כאשר הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותה התועלת, במאמץ זהה או נמוך יותר, במחיר זול יותר. אם הלקוח יכול להשיג את המוצר הזול יותר, אך עליו להשקיע מאמץ נוסף כמו לנסוע למקום מרוחק או לחפש בחנות אחרת, ייתכן שכבר אין כאן חסכון אמיתי מבחינת הלקוח, ולכן המחיר הגבוה עדיין עשוי להיות מוצדק.

איך להבין מה באמת יקר ומה לא?

חשוב להבין שלקוחות שונים תופסים את המחיר בצורה שונה, בהתאם ליכולת הכלכלית שלהם ולערך שהם מקבלים מהמוצר. אם איש המכירות הוא בעל הכנסה נמוכה, מוצר מסוים עלול להיראות לו מאוד יקר והוא לא יוכל להרשות לעצמו לקנות אותו. לעומת זאת, עבור לקוח בעל הכנסה גבוהה, אותו מוצר בדיוק עשוי להיחשב זול ביחס לתועלת שהמוצר מספק לו. למעשה, ישנם מוצרים שאנשים מסוימים לא יקנו רק בגלל שהם זולים מדי בעיניהם, משום שהם חושדים שמחיר נמוך מעיד על איכות נמוכה. לכן המחיר אינו המדד היחידי, אלא צריך לראות את המחיר ביחס לתועלת.

איך להתגבר על הקושי ולמכור מוצר יקר בביטחון?

אליעד כהן נותן מספר טיפים כדי להתמודד עם תחושת אי - הנוחות במכירת מוצר שנתפס כיקר:
  • להתמקד תמיד בתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, ולא במחיר או בעלות הייצור.
  • לוודא שאין ללקוח אפשרות להשיג בדיוק את אותה התועלת במקום אחר, במחיר נמוך יותר ובאותו מאמץ בדיוק.
  • לזכור שלקוחות שונים מעריכים את המחיר בצורה שונה, ולהתאים את הגישה לכל לקוח בנפרד.
  • להפנים את העובדה שיש לקוחות שלא יקנו מוצר דווקא כי הוא זול מדי, ולכן המחיר הגבוה לפעמים אף מוסיף למכירה.
הנקודה המרכזית שאליעד כהן מדגיש שוב ושוב היא שבסופו של דבר, הדבר היחיד שחשוב הוא השאלה: "האם הלקוח מקבל תמורה הולמת ביחס למחיר שהוא משלם?" כל עוד התשובה לכך היא חיובית, איש המכירות יכול להיות רגוע ולמכור את המוצר בלב שלם.

האם מוצר זול בהכרח משתלם יותר ללקוח?

נקודה מעניינת נוספת היא העובדה שיש מוצרים שאפילו אם הלקוח יקבל אותם בחינם, הם לא יהיו שווים לו. לעומת זאת, יש מוצרים שיספקו ללקוח ערך רב כל כך, שאפילו אם המחיר יעלה ב - 100% או ב - 200%, עדיין התועלת תהיה גדולה יותר מהמחיר. זו החשיבה שצריכה להנחות אנשי מכירות, שכן המושג "יקר" תמיד יחסי לערך המתקבל ולא לכסף שמשולם.

לסיכום, מה עליך לעשות כדי להרגיש בנוח למכור מוצר יקר?

אנשי מכירות שחווים קושי במכירת מוצר יקר צריכים לשנות את זווית המבט שלהם מהמחיר אל התועלת. עליהם לשאול את עצמם: "האם המחיר שמשולם על ידי הלקוח שווה את התועלת שהלקוח יקבל?" אם התשובה היא כן, אז למעשה, אין סיבה לחוש אי - נוחות או להתקשות במכירת המוצר. מכירה מוצלחת מתבססת על ערך ולא על מחיר בלבד.
איך למכור מוצר יקר אם אתה מרגיש שהוא יקר מדי?

אנשי מכירות רבים חווים קושי במכירת מוצרים יקרים, במיוחד כשהם מרגישים שהמוצר מתומחר גבוה מדי ביחס לערכו. הקושי גובר כאשר איש המכירות אינו בעל השליטה על קביעת המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא "מרמה" את הלקוח.

מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי?

לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, אם מוצר עולה לייצור שקל ונמכר במאה שקלים, איש המכירות עשוי לחוש שלא בנוח עם הפער הגדול. אך למעשה, מחיר המוצר אינו נקבע רק על פי עלות הייצור אלא בהתאם לערך שהוא מספק ללקוח.

מהו המדד הנכון לקביעת מחיר המוצר?

- מחיר המוצר צריך להיבחן ביחס לתועלת שהלקוח מקבל ממנו ולא ביחס לעלות הייצור.

- מוצר נחשב "יקר" רק אם הלקוח יכול להשיג את אותה תועלת בדיוק, במאמץ זהה, במחיר נמוך יותר.

- גם מיקום וזמינות משפיעים - אם לקוח נדרש לנסוע רחוק יותר או להשקיע זמן נוסף כדי להשיג את המוצר במחיר נמוך יותר, הדבר עשוי להצדיק את המחיר הגבוה יותר.

- המחיר תלוי גם ביכולת הכלכלית של הלקוח - ייתכן שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר, אך עבור הלקוח בעל הכנסה גבוהה המוצר עשוי להיות זול ביחס לערך שהוא מספק.

איך לשנות את הגישה כדי להצליח במכירת מוצרים יקרים?

1. התמקד בתועלת ללקוח - במקום להתמקד בעלות הייצור או במחיר, שאל את עצמך: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת למחיר שהוא משלם?

2. בחן את השוק - אם המוצר מספק ערך שאין לו תחליף זול יותר, הרי שהוא שווה את מחירו.

3. התאם את הגישה שלך ללקוחות שונים - לקוחות שונים תופסים מחירים בדרכים שונות, בהתאם למצבם הכלכלי ולצרכים שלהם.

4. הבין שהמחיר לא תמיד המכשול - יש לקוחות שלא יקנו מוצר אם הוא זול מדי, מתוך תפיסה שמוצר זול אינו איכותי.

סיכום

הצלחת המכירה של מוצר יקר אינה תלויה בעלות הייצור שלו אלא בערך שהוא מספק ללקוח. איש מכירות שחושב שהמוצר יקר מדי צריך לשאול את עצמו - האם המחיר מוצדק ביחס לתועלת שהלקוח מקבל? אם התשובה חיובית, הרי שאין סיבה לחשוש ממכירת המוצר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ואנשי מכירות והעניין הוא, שלפעמים איש המכירות קשה לו למכור את המוצר משום שהוא חושב שהמוצר יקר מדי. בן אדם עובד שכיר באיזה מקום הוא לא יכול לקבוע את המחיר של המוצר, הוא מוכר את המוצר וקשה לו למכור את המוצר כי הוא חושב שזה מוצר יקר מדי. הרבה פעמים זה קורה ושהשאלה היא בעצם איך איש המכירות יכול להתמודד עם המחשבה שהמוצר הזה יקר מדי, עכשיו בגדול כמובן שמדובר על איש מכירות "הגון" שהוא מנסה לא לדפוק את הלקוח והוא חושב שהמוצר יקר מדי וזה מרמה את הלקוח ולכן קשה לו למכור את המוצר ללקוח.

והדרך או אחת הדרכים להתייחס לעניין הזה שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר מדי, כל שכן אם הלקוח חושב שהמוצר יקר מדי והוא משדר את זה לאיש מכירות והאיש מכירות מסכים איתו בתת מודע שלו לפחות. אחת הדרכים היא בעצם להבין מה פרוש המושג "יקר" אז מהיבט מסוים לפעמים הרבה פעמים איש המכירות חושב שהמוצר הזה יקר בגלל שהוא חושב שיש מתח רווחי מאוד גדול בין עלות הייצור של המוצר לבין עלות המכירה של המוצר ללקוח. זאת אומרת נגיד מייצרים את המוצר הזה בשקל ומוכרים אותו במאה שקלים ללקוח אז איש מהכירות מרגשי לא בנוח הוא אומר "זה עלה לנו שקל, אני יודע שהם קנו את זה פה בשקל, למה אתם מוכרים את זה במאה שקל?".

נגיד שאיש מכירות קשה לו למכור את המוצר הזה ללקוח ומה שצריך לדעת שמצד האמת כמה המוצר הזה עלה לך הוא לא בהכרח קשור, לא אומר לא קשור בכלל כי יש לזה היבטים שהוא כן קשור אבל הוא לא בהכרח קשור האם המוצר הוא יקר או זול. מוצר יקר או זול זה ביחס לתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר וביחס לעלות של המוצר עבור הלקוח, זאת אומרת יש כמה הלקוח שילם ויש כמה תועלת הלקוח קיבל. עכשיו אם הלקוח יכול להשיג את אותו מוצר בדיוק בלי להתאמץ אפילו טיפה אחת יותר, כי שימו לב אפילו ללכת לחנות רחוקה בצד השני של הכביש זה גם סוג של להתאמץ, הלקוח רוצה שיהיה לו מתחת לבית שלו את המוצר הזה, מבחינתו של הלקוח ללכת עכשיו עוד שני רחובות זה גם סוג של מאמץ.

אבל בהנחה שהלקוח יכול להתאמץ בדיוק את אותו מאמץ ולקבל בדיוק את אותו מוצר בפחות מחיר אז הוא אומר שהמוצר הזה, אולי גם אז אני לא בטוח, אולי המוצר הזה ניתן לומר שהוא יקר עבור הלקוח, למה? כי הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותו מוצר בדיוק את אותה תועלת בהרבה הרבה פחות מאמץ. יחד עם זאת מאחר שבדרך כלל זה לא המקרה אז צריך עוד פעם להסתכל על זה מהכיוון השני האם הכסף שהלקוח שילם, זה כמובן גם תלוי בכמות הכסף שיש ללקוח כי הרבה פעמים איש המכירות אין לו הרבה כסף והוא אפילו לא יכול להרשות לעצמו לקנות את המוצר שאותו הוא מנסה למכור למישהו אחר ואז המוצר נראה לו מאוד יקר אבל ההוא שקונה ממך את המוצר יש לו כסף פי מיליון ממך והוא יכול לקנות את המוצר הזה ועוד אלף מוצרים אחרים ועוד יישאר לו עוד כסף ועבורו המוצר הזה בכלל זול.

יש הרבה מאוד מוצרים שנראים מאוד יקרים ויש אנשים שלא יקנו את המוצר הזה כי זה נראה להם מוצר זול מדי. כל זה באופן יחסי אבל בגדול מה שאני מנסה להגיד שאיש המכירות שרוצה למכור את המוצר וחושב שהמוצר יקר צריך לשאול את עצמו "האם אני כאיש מכירות הגון וישר, האם אני חושב שהמוצר הזה שהכסף שהלקוח משלם על המוצר, האם הוא שווה ללקוח את התועלת שהוא מקבל מהמוצר?" זה הכל. יש מוצרים שגם אם בן אדם יקבל אותם בחינם לא שווה להשתמש בהם ויש מוצרים שגם אם ישלמו לך כסף, תשתמש במוצר? לא שווה להשתמש בהם אבל יש מוצרים שגם אם שילמת עוד שקל, עוד שניים עוד 100%, עוד 200% זה לא משנה עוד כמה עדיין התועלת שהבן אדם קיבל מהמוצר היא גדולה מהעלות של המוצר.

הכסף שהוא שילם שווה את התועלת ולכן אני אומר עוד פעם, מי שמרגיש שקשה לו למכור בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה יקר עבור הלקוח מה שהוא צריך לעשות זה להסתכל על התועלת שהלקוח מקבל ושהיא תהיה הפרמטר להשוואה, לא כמה זה עלה לך לייצר, לא כמה הלקוח יכול לקנות את זה במקום אחר, תשאל את עצמך "האם הכסף, האם הסכום הזה שווה את התועלת הזאת והזאת?" זה הכל. הבנו? אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
פיתוח הביטחון העצמי למכור את המוצר מוצר זול התנגדויות לקוח שינוי התנהגות חושד למכור מוצרים יקרים זה יקר לי עלות הייצור לשנות ראוי איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים אימון אימון אנשי מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות הדרכת הדרכת מכירות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי טיפים טיפים לאנשי מכירות יקר יקר לי יקר ללקוח להתאמן להתווכח על המחיר ללמוד ללמוד למכור למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למידה למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מרגיש לא בנוח מרגיש לא בנוח למכור מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר עזרה עזרה לאנשי מכירות קושי קשה למכור קשה למכור מוצר יקר קשיים קשיים של אנשי קשיים של אנשי מכירות
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ... את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה ... יכול לדוגמה להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי שבאמת לדעתו של הלקוח, המוצר הזה מתומחר מאוד ... מבין את הערך שהמוצר נותן, אז למרות שאולי המוצר מתומחר יותר יקר מכל שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל לחשוב שביחס ליתרונות של המוצר, הרי שהמוצר ... שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן ... בין המוצרים המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי יקר. 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות ... למחיר השוק והלקוח לא בדיוק מבין את ההבדלים שבין המוצר הכי יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור ככ יקר לדעתו, כי אולי לדעת הלקוח היתרונות אמורים להיות מתומחרים בפחות כסף. וישנם מצבים ... בתרחיש הזה, התמחור היקר, הוא חלק מתהליך השיווק עצמו. כי המחיר הגבוה, גורם ללקוח להאמין ולחשוב שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים. דהיינו, עצם זה שהמוצר ... לעבור במוחו של הלקוח, שגורמים ללקוח לחשוב שהמוצר הכי יקר, הוא כנראה גם הכי טוב. אבל יש עוד אפשרות הפוכה (וכמובן שיש גם אפשרויות באמצע) והיא ... זה עשוי לגרום לו לחשוב דברים רעים על העסק שמנסה למכור הכי יקר שיש. וכמובן שבכל תרחיש, תהליך שיווק טוב יכול לפתור כל בעיה, אבל ברמת העיקרון בטווח ... השונים שמצדיק בעיניו את המחיר שאתה מבקש על המוצר שלך, הכי יקר שיש. ועוד נקודת מבט צריכים לזכור, כי יתכן שהלקוח שלך מרגיש רע מאוד מכך שהוא לא יכול ... יותר שבין המוצרים השונים. כך יהיה ללקוח יותר קל לקבל את המחיר הגבוה ולרצות לרכוש את המוצר שלך כאשר יהיה לו כסף לכך. ולא להסתפק רק במיתוג חלקי, שעשוי ...
השכל של החכם האמיתי - יהלומים - מי מבין ביהלומים? ולמי מגיעים היהלומים?
... היהלומים נראה, כי לא כל אחד בעולם מבין ביהלומים. ורוב בני העולם, לא יודעים להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית נוצצת ופשוטה, שהיא רק נראית כמו יהלום יקר. וגם מי שכן מבין ביהלומים וכן יודע להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית פשוטה, הרי שגם הוא לא תמיד יודע להבדיל בין יהלום יוקרתי לבין יהלום פשוט. וישנם יהלומים יקרים מאוד, שכלפי חוץ הם נראים כזכוכית פשוטה וכאבן פשוטה, למרות שמצד האמת היהלומים האלו יקרים מאוד. וגם אם האדם מבין שיש מולו יהלום, הרי שלפעמים הוא ממעיט בערכו של היהלום, והוא לא ... וכדי להעריך את השווי האמיתי של היהלום, לשם כך צריך ללכת למומחים מיוחדים, שהם מבינים גדולים ביהלומים, והם יודעים להבדיל בין יהלום פשוט לבין יהלום יקר ומיוחד. וככל שהיהלום יקר יותר וייחודי יותר, כך פחות יהלומנים מסוגלים להעריך את השווי של היהלום, וכך כמות האנשים ... את היהלום. כי רוב העולם, לא יכולים להרשות לעצמם לקנות יהלומים, ואין ביכולתם לקנות יהלומים. ואדם עשיר יכול להרשות לקנות לעצמו יהלומים. אבל יש יהלומים יקרים ככ, שלא הרבה אנשים בעולם יכולים להרשות לעצמם לקנות את היהלום הזה. ויש יהלום ככ יקר, שאף אחד בעולם לא יכול להעריך את הערך האמיתי שלו. משום, שכדי להעריך את הערך של משהו, לשם ... הזה הוא כלל לא יהלום, ושהוא סתם חתיכת זכוכית מכוערת. אבל אלו שראויים ליהנות מהיהלום הזה, הם יודעים לזהות שמאחורי הכיעור החיצוני, יש כאן יהלום מאוד יקר. וככל שהאדם יודע לזהות את היהלום היקר טוב יותר, למרות הכיעור החיצוני שלו, כך בעל היהלום ...
הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו *לא* יודעים *כל* המחנכים בעולם?
... וכיוב. ואם הילד לא יקבל כל חינוך, הרי שהוא לא ישרוד כלל בעולם. אבל לחינוך הזה יש מחיר גבוה ואמיתי, והוא שמצד האמת הוא פוגע בילד מבחינה ...
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
... היא: אולי עדיף לחיות כמו הומלס, שאין לו שום דבר לאבד? אכן, להומלס אין את אותה דאגה לאובדן דבר יקר ערך, כי מלכתחילה אין לו מה להפסיד. אך החוויה הכללית שלו עשויה להיות של חיסרון - לפחות במבט חיצוני, ויכול ...
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
... צורך כלל. למה עדיף לחשוב יותר מאשר לפעול? במקום למהר לבצע פעולות, עדיף להקדיש יותר זמן לחשיבה ולהבנה. יש אנשים שמעדיפים לפעול באופן מיידי, אך בכך הם מבזבזים זמן יקר על פעולות לא נחוצות. אם משקיעים זמן במחשבה ובניתוח המצב, ניתן לחסוך זמן רב בעבודה, וגם בפרויקטים עתידיים יהיה קל יותר להתמודד עם בעיות דומות. איך חשיבה לפני עשייה מובילה ...
אושר - קושי להיות מאושר - מה לעשות בקלות?
אושר - קושי להיות מאושר - מה לעשות בקלות?
... מאושרים, אבל בפועל הם מפחדים, חוששים או לא מוכנים לוותר על דברים מסוימים עבור האושר. למשל, אם אדם יקבל הצעה להיות מאושר לחלוטין אך בתנאי שיהיה חולה או יפסיד משהו יקר לליבו, והוא לא מסכים, הרי שבאמת יש לו משהו חשוב יותר מהאושר. אדם שבאמת רוצה להיות מאושר מוכן להקריב הכל, עד טיפת דמו האחרונה, ללא שום תנאי או ...
פרפקציוניזם טוב או רע?
פרפקציוניזם טוב או רע?
... דוגמה שאדם צריך להיות מאושר 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, כולל בזמן השינה, משום שיש אנשים שבמשך היום רגועים, אך בלילה סובלים מסיוטים. הוא מציין כי אין מחיר גבוה מדי להשגת האושר. אם אדם אינו מאושר, אין באמת טעם לשום דבר ...
לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
... פעמים רבות הוא עושה אותם גם כדי להפסיק לרצות. לדוגמה, אדם שעובד קשה כדי לרכוש פריטים יקרים או לעשות כסף, לא עושה זאת מתוך רצון ...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
... והוא צריך להפסיק לחפש יותר מכך. אם הוא רוצה יותר אושר, עליו להחליט שהוא מוכן לשלם מחיר גבוה יותר ולהתחייב לכך. מדוע אנשים לא מאושרים גם כאשר הם בריאים? אחת הדוגמאות שאליעד נותן כדי להדגים את הטעות בחשיבה האנושית היא אנשים שמוכנים לוותר על ...
אומץ, גבורה, פחדים, אושר, ייאוש, התמדה, כוח הרצון, אין דבר העומד בפני הרצון - ליקוטי מוהרן חא רמט (ברסלב)
אומץ, גבורה, פחדים, אושר, ייאוש, התמדה, כוח הרצון, אין דבר העומד בפני הרצון - ליקוטי מוהרן חא רמט (ברסלב)
... ככל שהאדם מתעקש יותר ורוצה למרות המניעות, כך הוא מגלה שיש אפשרות אמיתית להשיג את מטרתו. לפי רבי נחמן, ככל שמשהו קשה יותר להשגה, הוא גם יקר יותר, והמאמץ להתגבר על המניעות הוא חלק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: המחיר גבוה מידי, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המחיר גבוה מידי, איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מטפל אישי, מורה רוחני מומלץ בתחום המחיר גבוה מידי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 09:26:31 - wesi1