אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור יותר... ✔שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על אנשים ואיך באפשרותך לשכנע אנשים, באמצעות זה שאתה גורם להם לעשות אוטוסוגסטיה (שכנוע עצמי / תכנות עצמי) לעצמם. דהיינו, אתה יכול לגרום לאדם עצמו לשכנע את עצמו, שהוא צריך לעשות כך או אחרת. ואתה לא צריך להגיד לו בפירוש את מה שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב, אלא אתה גורם לכך שהוא מעצמו יבין מה שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב.

והדרך לעשות למישהו סוגסטיה ודמיון מודרך ולגרום לו לחשוב מעצמו על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, היא על ידי זה שאתה גורם לו להזדהות עם ההקדמות ועם הסיבות, שמובילות אל המסקנה המתבקשת מהן, שהיא המסקנה שאתה רוצה שהוא יחשוב אותה.

ואסביר: כל רעיון בעולם, נשען על תתי רעיונות אחרים. ז"א כל רעיון שיש בעולם, וכל מחשבה שיש בעולם שהאדם צריך לעשות כך או אחרת וכיו"ב, כל מחשבה כזאת מבוססת על הנחות יסוד כלשהן, ועל שורשים מחשבתיים כלשהם. לדוגמה, המחשבה שאומרת צריך לשמור על הבריאות, מבוססת לדוגמה על הנחות יסוד שאומרות, שיש אפשרות לשמור על הבריאות, שלשמור על הבריאות זה טוב, ושהאדם צריך לעשות לעצמו טוב.

ואז, אם יש אפשרות לשמור על הבריאות + זה טוב לשמור על הבריאות + האדם צריך לעשות לעצמו טוב, אז ממילא זה אומר ש"צריך לשמור על הבריאות". וכיו"ב ניתן לקחת כל רעיון שהוא וכל אמירה שהיא, ולראות שהיא מבוססת על הנחות יסוד כלשהן. וכל פעולה שהאדם עושה, הוא עושה אותה מסיבות כלשהן, שהן הנחות היסוד של ביצוע אותה הפעולה.

ועכשיו יש לשים לב לעניין הבא, והוא שלפעמים אם אתה אומר למישהו בצורה גלויה, שהוא צריך לעשות דבר כלשהו, הוא מרגיש שכאילו נכפה עליו מה לעשות, והוא מרגיש כאילו אין לו בחירה חופשית לבחור מה לעשות, והוא מרגיש כאילו מבטלים את הדעה שלו ומגבילים אותו לעשות כך או אחרת, ואז הוא מתנגד למה שאמרת לו לעשות / לאיך שאמרת לו לחשוב.

ולכן זה בעצם אומר, שהדבר הטוב ביותר הוא, לגרום לאדם בעצמו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין. ואיך לעשות את זה?

על ידי זה שאתה לוקח את הרעיון שבו אתה רוצה לשכנע את האדם השני. ואתה מברר עם עצמך, מה ההקדמות והסיבות שמובילות אל המסקנה שהיא הרעיון שלך. דהיינו, אתה מנסה לאתר את השורשים ואת הדרכים המחשבתיות, שמובילות את האדם ושגורמות לו, לחשוב איך שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ואז, במקום לדבר עם האדם באופן ישיר על מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע, במקום זה אתה מדבר איתו על ההקדמות ועל הדרכים, שמובילות אל מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. דהיינו, אתה יוזם איתו שיחה, ואתה גורם לו להזדהות עם הערכים ועם הנחות היסוד, שמובילות אל הדבר שבו אתה רוצה לשכנע אותו.

וכך, אם אתה עושה את זה בצורה נכונה, אז במהלך השיחה עצמה, הוא מעצמו מגיע לאיפה שאתה מלכתחילה רצית להוביל אותו. ואז הוא כבר מחויב לחשוב ולהשתכנע במה שאתה רצית שהוא ישתכנע מלכתחילה. והכל זה על ידי זה, שבמקום לומר לו בצורה ישירה מה אתה רוצה, במקום זה אתה דיברת איתו על ההקדמות ועל הסיבות שמובילות אל המסקנה שלך. ואז הוא מעצמו הופך להיות מחויב לחשוב כך או אחרת.

ועכשיו אחדד עוד כמה נקודות. והעניין הראשון הוא, שיש סיבה מחייבת ויש סיבה מאפשרת. וסיבה מחייבת פירושה, סיבה שהיא מחייבת את האדם להסיק ממנה את המסקנה שאתה רוצה שהוא יסיק ממנה. ויש גם סיבה מאפשרת, שהיא רק מאפשרת לאדם לחשוב יותר בכיוון של מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. אך היא לא מחייבת אותו להסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

וכאשר אתה בונה את תשתית השכנוע, שאתה רוצה לשכנע את האדם השני, עליך לגרום לו להתחבר לכמה שיותר סיבות מחייבות ולא רק לסיבות מאפשרות בלבד. דהיינו, לפני שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו בצורה של שכנוע עקיף כנ"ל, עליך לבדוק עם עצמך ולחפש סיבות שיכולות לגרום לאותו האדם לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ועליך לדרג את הסיבות האלו שמצאת, לסיבות מאפשרות ולסיבות מחייבות. דהיינו, בתוך רשימת הסיבות, לעשות קבוצה של סיבות שמאפשרות את זה שהאדם יחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, ורשימה של סיבות מחייבות שהן מחייבות את האדם לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, במידה והוא מסכים עם הסיבות האלו.

ובעקרון, כאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, תנסה לעטוף לו את הרעיון שלך, בכמה שיותר סיבות מכל סוג שהוא. אבל עליך להדגיש ביותר, את הסיבות המחייבות. דהיינו, את הסיבות שיחייבו את האדם להסיק מהן את המסקנה הרצויה שאתה רוצה שהוא יסיק אותה.

וכל סיבה מרשימת הסיבות שאתה חושב שיכולות להוביל את האדם השני למסקנה כלשהי, עליך לדרג אותה לפי קנה מידה של סיבה מחייבת מול סיבה מאפשרת. ועליך להעמיק לאדם את ההבנה שלו, בסיבות המחייבות את הסקת המסקנה שלך, יותר מאשר בסיבות המאפשרות את הסקת המסקנה שלך.

ועכשיו אתן עוד עומק נוסף, והוא כי יש סיבה אפשרית ויש סיבה מחויבת. בשונה מסיבה מאפשרת וסיבה מחייבת, סיבה אפשרית וסיבה מחויבת. דהיינו, לא מדובר כאן על עד כמה הסיבה מחייבת את האדם להגיע לתוצאה הרצויה, אלא על עד כמה הסיבה עצמה מספיק חזקה, ועד כמה האדם חייב ומוכרח להסכים איתה.

כי את כל הסיבות עצמן, אפשר גם לדרג אותן לפי הרמה והעוצמה שהסיבה מחייבת את האדם להגיע לתוצאה הרצויה. אבל גם אפשר לדרג אותן, לפי הרמה והעוצמה של עד כמה האדם מחויב להסכים עם אותה הסיבה. וכמובן שגם כאן, רצוי להדגיש יותר את הסיבות המחויבות, דהיינו, את הסיבות שהאדם חייב להסכים איתן, יותר מאשר את הסיבות האפשריות, שהן הסיבות שהאדם לא מרגיש שהוא חייב להסכים איתן.

שזה בעצם אומר, שהסיבה הטובה ביותר, היא סיבה מחויבת ומחייבת בו זמנית. דהיינו, למצוא סיבה והיגיון כלשהו, שהאדם יהיה מחויב להסכים איתו, ושאם האדם יסכים איתו, אז הוא יהיה מחויב להשתכנע ברעיון שאתה רוצה שהוא ישתכנע.

ועוד אוסיף ואבהיר, כי עליך ליצור אצל האדם שאתה רוצה לשכנע אותו, כמה שיותר ממשות, של הסיבות שמהן הוא אמור להסיק את המסקנה הרצויה. דהיינו, עליך לגרום לסיבות האלו להיות ממשיות עבור האדם שאתה רוצה שהסיבות האלו ישפיעו עליו.

ואיך ליצור ממשות של הסיבות אצל השומע? על ידי זה שאתה גורם לו לומר בפה שלו ולהסביר בעצמו את הסיבות האלו. דהיינו, אל תסתפק בכך שהוא יסכים עם הרעיונות שמובילים למסקנה שאתה רוצה להסיק, אלא תגרום לו בעצמו להסביר את הרעיונות האלו, בגוף ראשון בשם עצמו. כי ככל שאתה גורם לו להזדהות יותר עם ההקדמות של הרעיון שלך, כך זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא יוכל להתחמק ולברוח מהמסקנה שהוא אמור להסיק בהמשך.

ועוד אוסיף, כי האדם לא אוהב להיראות טיפש. והאדם לא אוהב להודות שהוא טעה. והאדם יש לו אגו גדול, שלא מוכן לצאת טועה. וגם בזה אפשר להשתמש כדי להפעיל לחץ פסיכולוגי על האדם וכדי לשכנע אותו להסכים לדבר כלשהו. ואת זה באפשרותך לעשות, על ידי זה שאתה גורם לאדם להגיע למצב, שבו אם הוא לא יסכים עם הרעיון שלך, הוא בעצם יצטרך להיראות טיפש והוא יצטרך להתחיל לחזור בו ולחשוף את זה שהוא טיפש ולא חכם.

שזה בעצם אומר, שככל שאתה גורם לאדם להזדהות יותר עם הסיבות שמובילות לתוצאה שאתה רוצה להוביל אותו, כגון לדוגמה שאתה גורם לו לומר בשם עצמו, את הסיבות שמובילות לתוצאה הרצויה, כך אח"כ האדם מחויב עוד יותר להסכים עם המסקנה הרצויה. משום שהאדם לא אוהב לחזור בו, ולא אוהב להודות שאולי הוא טעה קודם לכן. ולכן האדם כדי לא לצאת טיפש, הוא מרגיש מחויב להסכים עם המסקנה המתבקשת, גם בגלל שהוא עצמו קודם לכן, הזדהה עם הסיבות שמובילות לאותה המסקנה.

וזה כמובן, גם אם הסיבות עצמן הן לא מספיק מחויבות, אלא הן רק סיבות אפשריות בלבד. אבל בגלל שהאדם עצמו הזדהה איתן, אז האדם עצמו לא נעים לו להודות שהוא טעה, ושהוא סתם חשב שהסיבה נכונה. ואז הוא כמו טיפש ממשיך לעשות טעות נוספת, וממשיך אל התוצאה הרצויה, למרות שהסיבות עצמן, הן לא בהכרח סיבות מחויבות. ורק ההזדהות העצמית של האדם עם אותן סיבות, גורמת לאדם ללכת אחרי המסקנה שמתבקשת מהן, גם אם הן לא מוכרחות כנ"ל.

ועוד אוסיף ואומר, כי אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר, עליך מראש לבדוק...
התנגדויות אפשריות סיבות אפשריות אין חשק התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון הנחת יסוד התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירה מה הסיבה הנחות להסכים איתך שכל איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהי איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדויות לקוח איך לטפל בהתנגדות איך ליצור איך ליצור הסכמה איך למכור איך למכור יותר איך לעשות איך לעשות מניפולציה איך לעשות מניפולציות איך לשכנע איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף דיבייט דיבייטינג הסכמה השפעה גלויה השפעה סמויה התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפולים להסכים לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות לקוח לטפל בהתנגדות ליצור ליצור הסכמה למכור למכור יותר לעשות מניפולציה לעשות מניפולציות לקוח לקוחות לשכנע לשכנע מישהו מטופל מטופלים מטפל מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מכירות מניפולציה מניפולציות מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים סוגסטיה סוגסטיות רטוריקה שיווק גלוי שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שכנוע שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף
דיבייטינג, רטוריקה, שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות
דיבייטינג, רטוריקה, שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות
דיבייטינג, רטוריקה, שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות איך להתמודד עם טענות בוויכוח ולהגיב בצורה חכמה? בהרצאה של אליעד כהן, הוא מציע שיטות שונות להתמודד עם טענות ויכוחים ... העבודה היא מקור הפרנסה שלך. אליעד מציע לשבור את המושג הזה. במקום להסכים ולקבל את הגישה שבמקום העבודה נמצא מקור הפרנסה, יש להבין שזו גם הפוך - העובד הוא שמספק את העבודה. בזכותו יש את מקום העבודה. השיטה כאן היא לשנות את המיקוד ולהבין את כוח העובד במערכת העבודה. איך להתמודד עם שליטה ורטוריקה? כאשר מישהו מנסה לשלוט עליך או להשתמש במילים רטוריות של שליטה כמו אתה לא יכול, אתה מתנשא על אחרים, אליעד מציע את השיטה של אתה צודק ואף על פי כן. בכך אתה מסכים עם הצד השני מבלי באמת להסכים עם הטענה המרכזית. אתה לוקח את טענותיו, מתייחס אליהם בצורה מנוגדת ונותן לו חוויה שבה כל טענותיו לא משפיעות. למה חשוב לדעת מה המטרה שלך בוויכוח? אליעד גם מדגיש את החשיבות ... תוקף אותך, אתה לא בהכרח חייב להיכנס להסבר או להילחם, אתה יכול פשוט להסכים איתו ולהימנע מלהגיב באופן שמוביל לוויכוח נוסף. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך למה איחרת, אתה יכול פשוט להגיד לו אתה צודק מבלי להיכנס להסברים נוספים. למה לא להיגרר לוויכוחים ... ואף על פי כן? איך לשבור את המושג מקור הפרנסה? איך להתמודד עם שליטה ורטוריקה? למה חשוב לדעת מה המטרה בוויכוח? איך להתמודד עם טענות ויכוח ולנצח בוויכוח? בהרצאה זו, אליעד כהן מסביר כיצד להתמודד עם טענות ויכוח, לנצח בוויכוח ולהגיב בטכניקות רטוריות שיכולות לשבש את הטענות של הצד השני. בהתחלה, אליעד מציין כי כאשר מישהו תוקף אותנו או מציב בפנינו טענה, הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא לא להתפתות מיד ולהגיב בצורה ... שנשאלת. אם אנחנו לא מסכימים עם משהו, במקום להיכנס לוויכוח, אפשר פשוט להסכים עם הצד השני ולהפסיק את השיחה. איך לנצח בוויכוח? מה זה נכון ואף על פי כן? איך להתמודד עם טענות שקריות? מהי טכניקת שבירת המושג בוויכוח? איך להתמודד עם שליטה ורטוריקה? מה שאתה רוצה לא? תבחר איזה שאלה שאתה רוצה. מה השאלה? ש: יש לי מפקד שהוא משתמש במושגים כאלה לדוגמה, מה הוא אמר? למשל עשיתי איזה משהו לא טוב אז הוא אומר לי מושג... ... לא תמיד אפשר להחליק את זה. ש: למה לא תמיד? אליעד: כי לפעמים יש התנגדות רצון, הוא רוצה משהו אחד ואתה רוצה משהו אחר זה לא תמיד מסתדר. אם מישהו רוצה משהו ואתה רוצה משהו אחר זה לא תמיד בבת אחת הופכים לו את הרצון. ש: אני עכשיו לא מתעסק בזה ...
NLP, למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית
NLP, למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית
... למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית מדוע אנשים מעדיפים לא להשתמש במניפולציות למרות היכולת לעשות זאת? לעיתים קרובות אדם מסוגל לבצע מניפולציה במערכות יחסים כדי להשיג את מבוקשו, כגון לגרום למישהו לאהוב אותו, להסכים איתו או לבצע פעולה מסוימת. אך למרות יכולתו לעשות זאת, הוא בוחר להימנע מכך. אליעד כהן מסביר כי סיבה מרכזית ... הוא אמנם חש ברע כשהיא אינה אוהבת אותו, אך הוא נמנע מהפעלת המניפולציה, משום שאינו רוצה שאהבתה תהיה תוצאה של תכנות או שכנוע מלאכותי. הוא מעדיף שאם היא תאמר לו שהיא אוהבת אותו, הוא ירגיש שזה אותנטי ואמיתי. ההקבלה שאליעד כהן נותן היא ... לאהבה כזו, כי זו רק פעולה מכנית. באותו האופן, אם אדם מפעיל מניפולציה חזקה על בן הזוג, הוא יחוש שזו רק תגובה רובוטית ולא אהבה אמיתית. האם קיימות מניפולציות גם ביושר ובכנות? אליעד כהן מציין שגם פעולות שנתפסות כישרות, כגון לומר בבקשה, הן סוג של מניפולציה. אנשים משתמשים בביטויים מנומסים כדי לגרום לצד השני להרגיש טוב כשהוא מבצע פעולה מסוימת. עם זאת, יש הבדל משמעותי בין מניפולציה קלה ומקובלת חברתית לבין מניפולציה כבדה שנועדה לשנות ממש את דעתו או רגשותיו של האחר בצורה מלאכותית. לפעמים, אפילו כשאדם מתנהג בצורה ישרה ואותנטית לחלוטין, אנשים אחרים עדיין יכולים לפרש זאת כמניפולציה. יש כאלה שאפילו מרגישים שמישהו פועל ביושר מתוך תחכום ומניפולציה סמויה. זאת אומרת, גם כאשר אדם בטוח שהוא מתנהג באופן גלוי וישר, תמיד קיימת אפשרות שהאחר יחשוב שמדובר במניפולציה. מהי מניפולציה הפוכה ומדוע משתמשים בה? סוג מעניין של מניפולציה שהוזכר בהרצאה הוא מניפולציה הפוכה. אדם יכול לגרום לצד השני להרגיש רע או לא בנוח באופן מכוון, כדי לבחון את מידת האותנטיות של ... שהאהבה שלו היא אותנטית. כלומר, לעיתים אנשים משתמשים במניפולציה הפוכה כדי לוודא שהקשר לא מבוסס על הפעלת רובוט, אלא על רגשות כנים. האם יש חופש בחירה אמיתי ביחסים? נקודה נוספת שאליעד כהן מעלה היא שהרצון להימנע ממניפולציות נובע מהשאיפה לשמר את תחושת הבחירה החופשית של הצד השני. עם זאת, הוא מציין שמצד האמת, כל התנהגות ...
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? איך יוצרים רגשות באמצעות פעולות והתניות הפוכות? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן ליצור רגשות חיוביים או שליליים כלפי משהו או מישהו בעזרת שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, התניות ומניפולציות פסיכולוגיות. הגישה המרכזית שהוא מציג היא שיטה של שכנוע הפוך או התניה הפוכה. לפי שיטה זו, במקום לנסות לשכנע את עצמך באופן ישיר להרגיש רגש מסוים, אתה פועל בצורה שמניחה שהרגש הזה כבר קיים, וכך המוח משתכנע בהדרגה שהרגש הזה אכן נמצא בתוכך. איך לגרום לעצמך לאהוב את העבודה או משהו שאתה לא אוהב? הדוגמה הראשונה שאליעד נותן היא של אדם שרוצה לגרום לעצמו לאהוב את העבודה שלו. במקום לנסות לשכנע את עצמו באופן ישיר למה כדאי לו לאהוב את העבודה, אליעד ממליץ לשאול את השאלה: אם הייתי אוהב את העבודה שלי, כיצד הייתי מתנהג? התשובה יכולה ... אולי היה לו שולחן מסודר או מחברות מאורגנות. אם הוא מתחיל לסדר את המחברות והשולחן, המוח שלו עשוי להסיק שהוא אוהב שיעורים. אך אם הילד מודע לכך שמנסים לשכנע אותו בעזרת השיטה הזו, זה עלול שלא לעבוד, כי המוח מודע לכך שמדובר במניפולציה. איך לשתול מחשבות או רגשות באנשים אחרים באמצעות פעולות? אליעד גם מראה כיצד ניתן להשתמש בשיטה על אנשים אחרים. אם ... החבר. אליעד מסביר שזו שיטה מאוד שימושית ומעשית ליצור רגשות או לשנות רגשות כלפי אנשים, עבודה, מקומות, ותחומי עניין שונים. היא יעילה בעיקר כשיש ספקות או התנגדויות פנימיות קלות, ולא כאשר האדם מתנגד באופן מוחלט לשינוי הרגש. איך אפשר להשתמש בשיטה הזו בחיי היומיום? אליעד נותן דוגמה ... יצירת רגשות ומחשבות באמצעות פעולות אליעד מסכם כי ככל שהקשר בין הסיבה לתוצאה נתפס אצל האדם כחזק יותר, כך ההתניה ההפוכה תהיה אפקטיבית יותר. הפעולות עצמן משכנעות את המוח באופן לא מודע להאמין שקיים רגש או מחשבה מסוימים מאחורי הפעולות. כך, אפשר לייצר רגשות, מחשבות ותחושות בכל תחום באמצעות תרגול של פעולות תואמות באופן עקבי. איך ליצור רגש? איך לשכנע את עצמך לאהוב משהו? מהי התניה הפוכה? איך למנוע התאהבות? איך לעשות מניפולציה על המוח? מהי אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? ...
איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה?
... איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? ... מידע שקשור למידע שאותו רוצים להסתיר ממנו. ואבאר איך לעשות זאת בצורה נכונה? ואיך לא לטעות ולהחשיד את עצמך בטעות? ואיך ליצור הטעיה אצל האדם השני? ואיך לנצח בלוחמה פסיכולוגית באמצעות שתילת ... רוצה לדעת. ולכן, ניתן לעשות פסיכולוגיה הפוכה ומניפולציה, שמהותה היא, שעל ידי זה שאתה חושף בפניו מידע שקשור לדבר ... למסקנה כלשהי, עליך לבדוק כיצד הגעת אליה? האם באופן ישיר או באמצעות הסקת מסקנה כלשהי? והאם אימתת באופן מלא את המידע שגרם לך ... דווקא יוצר חשד של הסתרת מידע אחר. ולכן צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת... לדוגמה (חיובית), נניח שמישהו חושד בך ... ובכך בעצם הוא מסתיר מידע. ויש כאן כמובן עוד מניפולציה. שאם נניח חוקרים שבוי ומנסים להוציא ממנו מידע. באפשרותו ... להישבר, ולחשוף מידע. אבל רק את המידע שאותו הוא הסכים מלכתחילה לגלות. אבל לא לגלות את המידע שהוא ניסה להסתיר מלכתחילה. ... שהוא כאילו אחכ נשבר והודה... יכול להיות שזה עצמו מניפולציה, כדי לשדר שהוא כבר לא מסתיר מידע, למרות שהוא עדיין אולי כן ... שיקרו לי, אם אספר לו את המידע? לדוגמה, בתהליך מכירה, שהלקוח שלך חושב, שאם תספר לו את כל האמת על החסרונות של המוצר, אז הוא לא ... שאתה לא מסתיר ממנו את שאר החלקים של הסיפור. והמניפולציה מתרחשת, במקום שבו הדמיון של האדם השומע, מטעה אותו לעשות ... עליך לשאול את עצמך, האם אני יודע את המידע הזה בצורה ישירה או בצורה עקיפה. דהיינו, האם אני בטוח ב 100% שבאמת אכן כך קרה? האם באמת ... אתה מגיע למסקנה כלשהי, עליך לדעת האם הגעת אליה באופן ישיר, או שמא רק הסקת מסקנה שיכולה להיות מסקנה שגויה. ...
איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? איך ליצור התניה סמויה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור לחץ פסיכולוגי? איך לעשות מניפולציה רגשית? איך לשכנע אנשים? איך לשלוט בתת מודע?
איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? איך ליצור התניה סמויה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור לחץ פסיכולוגי? איך לעשות מניפולציה רגשית? איך לשכנע אנשים? איך לשלוט בתת מודע? וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרות להשפיע על אדם לחשוב בצורה כלשהי ולעשות דבר כלשהו, על ידי שתילת מחשבות והתניות סמויות במוח של האדם. ואסביר את הדרכים לעשות זאת. ואסביר מה החסרונות שיש בלהשתמש בדרך הזו, גם אם ההתניה היא אמיתית. והמתכון הסודי לכך, הוא כדלקמן. ראשית ... רוצה שהדבר יקרה, כך זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יתרחק מכל דבר שמזכיר לו את מה שהוא לא רוצה שיקרה. וכן, לפעמים מדובר כאן על סוג של מניפולציה. כי לפעמים אם האדם יחשוב בצורה כלשהי, באמת יקרה לו איזה דבר רע. והוא רק שכח את זה, ואתה רק מזכיר לו את האמת. שאם הוא יעשה כך או אחרת, ושאם הוא יחשוב כך או אחרת, אז יקרה לו כך או אחרת, ואז זה אומר עליו דבר שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו וכיוב. אבל לפעמים, מדובר כמובן על מניפולציה אמיתית. שבה אין בהכרח קשר בין מה שהאדם עושה או לא עושה, לבין מה שהוא מפחד שיקרה לו או לא יקרה לו. ולפעמים יש אפילו קשר הפוך. שאם הוא יעשה את ... כמו מתחום הורים וילדים, שילד קטן שאומר לאבא שלו, אתה לא אוהב אותי ולכן אתה לא קונה לי דבר כלשהו. שהוא בעצם יוצר אצל ההורה התניה סמויה שאומרת, שזה שההורה לא קונה לילד שלו את הדבר, זה אומר שהוא לא אוהב את הילד שלו. וההורה שלא רוצה לחשוב על עצמו שהוא לא אוהב את הילד שלו, אז זה גורם ... דווקא ההפך הוא הנכון. שאולי דווקא ההורה לא קונה לילד את מה שהילד מבקש, דווקא משום שההורה דואג לשלום הילד שלו. ואעפכ ההורה שמאמין למניפולציה שהילד עשה עליו, לא רוצה לחשוב על עצמו שהוא הורה רע, והוא עושה את מה שהילד רצה שהוא יעשה. והרעיון הוא, שהאדם לא רוצה לחשוב מחשבות מסוימות. ... שאם הוא יחשוב יעשה כך או אחרת, הרי שזה אומר עליו שהוא... וכיוב, דברים שיגרמו לו לחשוב, מחשבות שהוא לא רוצה לחשוב אותן. ויש כאן מניפולציה עוד יותר מתוחכמת, והיא שלפני שאתה מאשים בן אדם במשהו, עליך לגרום לו לומר במו פיו, שהוא חושב שזה רע להיות הדבר שבו אתה הולך להאשים אותו. ... גזען וכיוב מחשבה שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו, יכול להיות שכדי להסיר מעצמו את האשמה, הוא ינסה לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה ולחשוב ולהסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יסכים, גם אם אין בכלל קשר ואפילו יש קשר הפוך ומנוגד, בין מה שהוא הואשם בו, לבין מה שהוא עושה וחושב. כי לפעמים האדם ככ לחוץ מהמחשבה שהוא דבר שהוא לא רוצה לחשוב על עצמו, שזה גורם לו לצאת מהאיזון שלו, וגורם לו לאבד את העשתונות ולחשוב בצורה לא הגיונית ולהסכים עם מה שאומרים לו, גם אם זה לא הגיוני. כך שלפני שאתה הולך להאשים מישהו במשהו, כדי להפעיל עליו לחץ לשנות את דעתו ומעשיו, לפני כן תוודא שהוא יחוש ... שהוא יעשה, כדי להרגיש את הרגשות הטובים שצפים בו, כאשר הוא חושב בצורה כלשהי ועושה דבר כלשהו. וכמובן, שבכל מקרה שבו אתה יוצר התניה סמויה שלילית אצל האדם, בין דבר אחד כלשהו לבין תחושה רעה כלשהי, הרי שבעצם בכך אתה יוצר גם התניה סמויה נגדית, שגורמת לאדם להרגיש טוב כאשר הוא מתרחק מהדבר שיש לו התניה סמויה שלילית לגביו. וכך גם להפך, שכאשר אתה גורם לאדם ליצירת התניה סמויה חיובית לגבי דבר כלשהו, כגון אם תעשה דבר כלשהו, אז אתה אדם טוב, ממילא זה יוצר לו גם התניה סמויה שלילית, שאם לא תעשה את הדבר, הרי שאתה אדם רע. ואסביר עוד יותר לעומק ואומר, כי לפעמים יצירת התניה סמויה אצל האדם, עלולה דווקא להשיג את התוצאה ההפוכה למה שרוצים להשיג. כי בעצם ביצירת התניה סמויה, בעצם מפעילים על האדם לחץ פסיכולוגי, שאומר לו שכדי להתרחק מרע כלשהו וכדי להתקרב לטוב כלשהו, לשם כך עליו לעשות כך או אחרת וכיוב. אבל לפעמים קורה ... לשנות את מעשיו. אבל לפעמים זה יגרום לבן הזוג לומר, אכן אין כאן אהבה וצריך להיפרד ולהתגרש וכיוב. ולכן, כאשר מנסים להפעיל על האדם מניפולציה רגשית, ולהפעיל עליו לחץ רגשי ולאיים עליו עם מחשבה רעה כלשהי או לפתות אותו עם מחשבה טובה כלשהי, צריך לשים לב לכך שאכן מציבים מולו דבר שהוא ... נגרם כאן נזק, שהאדם בעצם מתחיל לתת לעצמו לגיטימציה להיות אדם רע, כדי לאפשר לעצמו להמשיך לעשות את מה שהוא רוצה לעשות, בגלל ההתניה הסמויה שנוצרה אצלו במוח, שאם הוא עושה את הדבר, אז הוא אדם רע וכיוב כנל. ולפעמים, כאשר האדם יהיה מוכן לחשוב על עצמו דברים רעים, כדי להרגיש בנוח עם כך שהוא ... ייסורי המצפון שלו וכיוב. ועכשיו אבאר עוד טכניקה מתקדמת, שלפעמים בני אדם עושים אותה בצורה לא מודעת, והיא בעצם, איך לשתול מחשבות ואיך ליצור אצל האדם התניה סמויה, בין רעיון כלשהו, לבין תחושה טובה או רעה כלשהי, בלי שזה יהיה בצורה ישירה, אלא שזה יהיה בצורה עקיפה. כי יש אפשרות ליצור התניה גלויה, בצורה גלויה. על ידי זה שאומרים לאדם בצורה גלויה, אם אתה עושה כך וחושב כך, זה אומר עליך שאתה דבר כלשהו שאתה לא רוצה לחשוב על עצמך. ובצורה כזאת, ההתניה היא ברורה ביותר לשומע. והוא יכול ...
דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
דיבייטינג NLP רטוריקה שכנוע - להכליל או לבודד הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות? וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות לחזק ... חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים). או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר המוצר הזה לא מתאים לי, שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו ... ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי. דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. למה כרגע אתה חושב כך או אחרת. או לדוגמה שהלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי כעובדה. ואז במקום לומר לו למה המוצר לא מתאים לך, עליך לומר למה ... לא מחויב. ועוד אוסיף ואומר, שצריך גם לדעת לא להכליל בצורה יותר מידי בולטת, כי זה עלול לעורר חשד אצל השומע, שהוא יבין שעושים עליו מניפולציה . ולכן צריך לדעת להכליל ולשדר תחושה של הכללה בין המילים ובין השורות, אבל לא מוכרחים ולא תמיד טוב לעשות את זה באופן גורף וגלוי, כי לפעמים זה מעורר חשד וגורם להחלשה של הרעיון שאותו רצית לחזק. ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להסתיר את החסרונות של ... הכרויות וכיוב, או כאשר אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג ללקוח מוצר כלשהו, וברצונך להסתיר את החסרונות שלו שידועים לך. וכיוב במצבים שונים שבהם אתה מציג רעיון כלשהו, ואתה יודע שיש באותו הרעיון חסרונות כלשהם, וברצונך להסתיר מהשומע חסרונות כלשהם. וכאן אבאר איך לעשות זאת. וכמובן שמדובר כאן על מניפולציה, שכל אדם עושה אותה גם כלפי עצמו. כי לפעמים יש לאדם בעיה כלשהי. והאדם רוצה להסתיר מהתודעה שלו שיש לו את הבעיה הזאת. אז הוא עושה את המניפולציה הבאה, כדי להסתיר מעצמו את מה שהוא יודע בתת המודע, ולא רוצה להכיר בו ברמת המודע. ואחת מהדרכים להסתיר חסרונות כלשהם בדבר כלשהו, היא על ידי זה שעושים מניפולציה הפוכה ונגדית נגד השומע, והיא על ידי זה שכן מציגים לו חסרונות אחרים ביחס לאותו הדבר. כדי ליצור הסחת דעת וכדי להסתיר ממנו ... חסרונות כלשהם, והוא מחכה לגלות את החסרונות שיש במוצר שלך. וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא יודע שיש חסרונות במוצר שלך, אבל הוא חושד שיש חסרונות במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות שיש במוצר שלך. והמוצר שלך זה יכול להיות גם אתה, כאשר אתה מנסה למכור את עצמך או כאשר אתה מנסה למכור רעיון כלשהו. ובמקרים כאלו לדוגמה אם ברצונך להסתיר חיסרון כלשהו, לשם כך לפעמים באפשרותך לחפות על החיסרון שאתה רוצה להסתיר, ... שאתה מסוגל לספוג, בכך אתה יכול להסתיר ממנו את שאר החסרונות. ואבהיר: אתה לא מוכרח לספר לשומע על חסרונות שבאמת יש לך, אלא באפשרותך לספר לשומע על חסרונות שלא באמת יש לך, אלא שהוא רק יחשוב ויאמין שיש לך את ... בלוחמה פסיכולוגית במצבים כאלו. וכמובן, כיצד לדעת שלא להאמין למישהו שעושה עליך מניפולציות כאלו. ועכשיו אתן עוד כמה נקודות מבט לגבי העניין של הסתרת חסרונות, באמצעות זה שאתה מספר על חסרונות אחרים שבאפשרותך ... מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על ... בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל המידע ולא מסתיר ממנו שום דבר. ושאתה מיוזמתך לא מנסה ליפות את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל הלקוח שלך ואצל השומע שלך. כי לפעמים השומע, כאשר הוא שומע שאתה מיוזמתך מספר לו על החסרונות של המוצר שלך, זה גורם לו לחשוד, שאולי אתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כדי לרמות אותו, ושאולי אתה מנסה להסתיר משהו, על ידי זה שאתה חושף בפניו חסרונות כאלו ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע. ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר ללקוח מיוזמתך על החסרונות של המוצר שלך, גם כאן יש שתי אפשרויות כיצד ומתי לספר ללקוח על החסרונות שיש במוצר שלך, כדי להסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר ממנו. ואפשרות אחת היא על ידי זה שכאשר הוא שואל אותך, מה ... כאשר האדם מנסה להוציא ממך מידע שאתה לא רוצה לספר עליו, אז עליך להראות סימני התנגדות ולשדר חוסר נוחות מול זה שמנסה לגלות את החסרונות שלך. ואחכ בצורה של משחק, עליך להעמיד פנים כאילו נשברת בחקירה ולגלות לו את ... התיאבון לרצות לגלות עוד חסרונות, מתוך חשדנות וכולי. וכמובן שזה עצמו פתח לעוד מניפולציה עוד יותר מתוחכמת. שאתה יכול לספר למישהו על החסרונות שלך. ולגרום לו לרצות לדעת עוד יותר על החסרונות שלך. דהיינו, לעורר ... במה שאתה מספר. ולאדם יש צורך גם להטיל ספק ולא להאמין למה שאתה אומר. ואתה יכול לעשות מניפולציה על האדם השומע. ולגרום לו לחשוב שאתה מרמה אותו. ולגרום לו באופן מודע להטיל בך ספק, ולתחקר אותך, ולהוציא ממך את האמת, ... על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש במוצר. דהיינו, תודה בפני הלקוח שהמוצר הזה הוא אכן מוצר יקר, כי השקיעו בו הרבה מאוד כסף בפיתוח וכי הוא מוצר מאוד איכותי ולכן הוא עולה ככ יקר. ובעצם בכך אתה חוסם מהלקוח את האפשרות לחשוב על זה שאולי בכלל המוצר עצמו לא ככ איכותי גם ברמת האיכות שלו. וכפי שבאמת ניתן לראות בחוש, שלפעמים מוצר יקר, ... לפעמים, ממוצר שהוא יותר זול ביחס אליו. דהיינו, שהצגת החיסרון, לפעמים יש בה מסר סמוי נוסף. דהיינו, שאתה לא רק מספר על החיסרון של המוצר. אלא בכך שאתה מספר על חיסרון כלשהו שיש במוצר, בכך בעצם אתה מספר גם סיפור ...
התחמקות מתשובות - איך להתחמק משאלות, על ידי השבת תשובה שאינה ברורה לשואל? איך לעשות מניפולציה על שאלות מטרידות? איך להתחמק מטיפוסים מטרידים? איך לגרום למישהו להרגיש טיפש? איך להעביר נושא בשיחה? איך להתחמק משיחה? איך לגרום למישהו להרגיש לא בנוח? איך להפסיק שיחה? איך לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך? איך לגרום למישהו לא להציק לך?
... משאלות, על ידי השבת תשובה שאינה ברורה לשואל? איך לעשות מניפולציה על שאלות מטרידות? איך להתחמק מטיפוסים מטרידים? איך לגרום למישהו להרגיש טיפש? איך להעביר נושא בשיחה? איך להתחמק משיחה? איך לגרום למישהו להרגיש לא בנוח? איך להפסיק שיחה? איך לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך? איך לגרום למישהו לא להציק לך? וכאן אבאר עוד דרך איך ... לקבל ממך. וזאת בעצם עוד אחת מהדרכים לנסות לגרום למישהו לא להציק לך, ולעשות את זה בצורה ...
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
... איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על ... במהלך הרצאתו, אליעד כהן עוסק בשאלות איך לשכנע אחרים, איך להבין את ... או נושא שולי אחר. השלב הראשון בשכנוע, לפי אליעד, הוא להבין את ... רגשית. אם נבין מהו מקור הפחד או ההתנגדות, נוכל לגשת לפתרון מותאם ... להבין את המניע האמיתי. לא תמיד צריך לשכנע בכוח. לפעמים הדרך הטובה ... פוליטי, יש להבין מהו הקושי או ההתנגדות שמונעת ממנו להיענות ... לו, ולטשטש את הפחדים והחסמים. אם תשכנע אותו שהשתתפות במפגש תעזור לו ... מציין שכאשר רוצים להבין מישהו או לשכנע אותו, יש להימנע מהנחה שהאדם ... מדגיש את החשיבות של שיח אמיתי ולא מניפולטיבי. לעיתים, כאשר אדם מרגיש ... להיות פתוח יותר. אמון הוא הבסיס לכל שכנוע - בלי אמון, כל הניסיונות ייכשלו. שכנוע השפעה על אחרים NLP הבנת ...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
... שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך? וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה, איך באפשרותך לעשות מניפולציה על תת המודע של אדם אחר, ולשכנע אותו לחשוב לעשות מה שאתה רוצה. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מנתב את תחושת הספק שלו, מהרעיון שאתה רוצה ... צורני ומהו ספק אלטרנטיבי? ואסביר גם, מהן שאלות של צורה שאלות מורכבות, ומהן שאלות של מהות שאלות פשוטות ואיך להשתמש בהן בתהליך של שכנוע? ומהי שאלה צורנית ומהי שאלה מהותית? ואבאר איך לעזור לעצמך לקבל החלטות יותר נכונות עבור עצמך, באמצעות שאלות עצמיות? ואבאר איך לחזק את הספק האלטרנטיבי שאתה מציב לאדם? ואיך לגרום למישהו להאמין לך? ועוד. ואסביר: כאשר אתה אומר למישהו רעיון כלשהו, אוטומטית תת המודע של השומע, מטיל ספק ... ואתה מעביר לו מסר מסוים, מיד בתת המודע שלו מתעוררת תחושת חוסר אמון ורצון לבדוק את אמיתות המידע שמסרת לו. וכדי לעשות על מישהו מניפולציה, לשם כך צריך לדעת איך לעקוף ולהשתיק את מערכת ההגנה של תת המודע שלו, שבודקת את אמיתות המידע שהוא ... לארוחת צהריים, שהוא בעצם מעביר את הפוקוס של השומע, מהשאלה האם אתה רוצה לאכול, לשאלה מה אתה רוצה לאכול, שההתלבטות בה, בכל מקרה מסכימה עם זה שהוא רוצה לאכול. אבל עדיין יש בה חיסרון. כי כאשר האדם חושב על מה לאכול, המרחק מהשאלה מה לאכול, ... ככ גדול. וכאשר אתה אומר לילד מה אתה רוצה לאכול, עדיין אתה לא מספיק מרחיק אותו מהספק של האם לאכול. ולשם כך יש אפשרות לעשות את המניפולציה בצורה יותר מתוחכמת, שבה אתה מרחיק את תחושת הספק שבתת המודע של השומע, למקום רחוק יותר מהמקום ... עם המהות של הדבר. וכל ספק צורני, שעוסק בצורה החיצונית של הדבר, יכול להיות ספק אלטרנטיבי לספק המהותי. דהיינו, בכל פעם שאתה רוצה לגרום למישהו לא להטיל ספק מהותי באופן מהותי לגבי מה שאתה אומר, אז תיצור עבורו ספק צורני שיהיה עבורו ספק אלטרנטיבי לספק המהותי. ואיך ליצור ספק צורני? תשובה: על ידי זה שאתה לוקח את הדבר שאתה רוצה שהוא יסכים איתך, ואתה משלב אותו בתוך משפט שאלה, כאשר בעצם השאלה עצמה, יש הסכמה מהותית עם מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך. כי בשאלה מה אתה רוצה לאכול X או Y? יש בעצם הסכמה מהותית שהוא באמת רוצה לאכול. ומה לאכול, זאת בעצם צורה, של המהות שהיא לאכול. וכאשר המחשבה של האדם חושבת ... כגון בדוגמה הנל, להרחיב ולפרט את השאלה לגבי הצורה של מה לאכול, כדי למקד את הספק במה לאכול, ולא באם לאכול. ובפועל, כאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, קח את המהות של מה שאתה רוצה לשכנע אותו. ותשאל את עצמך, אם הוא היה מסכים איתי על הדבר, איזה ספק נוסף היה יכול להיות לו בעקבות ההסכמה שלו עם הרעיון שאני רוצה שהוא יסכים איתי. לדוגמה: אתה רוצה לשכנע מישהו לפגוש אותך. עכשיו תשאל את עצמך, אם הוא היה רוצה לפגוש אותי, איזה ספק היה יכול להיווצר אצלו, ... אותי. תשובה אפשרית: אם הוא היה רוצה לפגוש אותי, היה יכול להיווצר לו ספק לגבי איפה מתי לפגוש אותי וכיוב. ואז, כאשר אתה רוצה לשכנע אותו לפגוש אותך, אז במקום לדבר איתו על הרצון לפגוש אותך, תדבר איתו על מתי איפה הוא רוצה להיפגש. וככל ... להיפגש, בבוקר או בערב? ואיפה תרצה שניפגש, במקום X או Y?כאשר בעצם הרעיון הוא, שהפירוט של שאלת ההסחה, הוא בעצם מחזק עוד יותר את ההסכמה המהותית של האדם, עם הדבר שאתה רוצה שהא יסכים איתך. ועוד אוסיף, שמי שישים לב לדוגמה שהבאתי קודם, שבמקום ... אתה רוצה לאכול, ישר הוא יכול לחשוב על האם בכלל הוא רוצה לאכול. וכאשר אתה אומר למישהו, מה אתה מעדיף לאכול, המילה מעדיף יש בתוכה מסר סמוי נוסף, שאומר בעצם שזה שאתה רוצה לאכול, זה כמובן ברור. והשאלה היא רק לגבי ההעדפה שלך מה לאכול, ולא האם ... להחליט, אז תשאל את עצמך, האם בכלל אני רוצה לעשות אותו, ולמה אני רוצה לעשות אותו. ואל תתחיל משאלות מורכבות, שיש בתוכן הנחות יסוד סמויות, אלא תתחיל משאלות פשוטות, שעוסקות במהות ולא רק בצורה. ואם אתה מדבר עם אדם אחר, וברצונך באמת לדעת מה ... ואתה, כאשר מישהו שואל אותך שאלה וכאשר אפילו אתה שואל את עצמך שאלה, האם אתה מצליח לזהות את הנחות היסוד המוקדמות ואת הנחות היסוד הסמויות שיש בתוך השאלה. ואולי השאלה היא רק שאלת הסחה שאלת הטעייה, שמטרתה לרמות אותך ברעיון אחר כלשהו?! תוספת: שים לב למניפולציות שנעשו כאן עליך הקורא. לדוגמה האם אתה מצליח לזהות את הנחות היסוד המוקדמות, שותל מחשבה, שלזהות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך למכור יותר..., בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך למכור יותר..., איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, מאמן אישי לעסקים, אימון אישי טלפוני בנושא איך למכור יותר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 19:05:04 - wesi1