אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
שאלה: האם כדאי לטפל בהתנגדויות של לקוח מראש, או שכדאי שהוא יעלה אותן ורק אח"כ לטפל בהן. תשובה: אם אתה יודע בוודאות שהלקוח יעלה התנגדות מסוימת ואתה יודע בוודאות שאתה אמור להגיב להתנגדות הזאת בצורה מסוימת ואתה יודע בוודאות שהתגובה שלך הזאת תעזור לך להשיג את המטרה שלך, אז בהחלט עליך לשאוף לנטרל את ההתנגדות לפני שהיא עלתה.

יחד עם זאת, לא תמיד אתה יודע איזה התנגדות יעלה הלקוח. ולא תמיד אתה יודע מהי התגובה הטובה ביותר להתנגדות שלו. ולכן אתה לא אמור באופן כללי מראש לטפל בכל ההתנגדויות האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו.

בנוסף, יש מצבים שאתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שהוא התנגד לך, כדי שהוא ירגיש שהוא לא מסכים איתך מיידית, אלא משחק את המשחק שהוא מתנגד לך. ורק אח"כ תאמר לו את התשובה שלך להתנגדות שלו.

לדוגמה: נניח שיש לקוחות ששואלים אותך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. ונניח שאתה רוצה מראש לספר ללקוח שלך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. זו לדוגמה תהיה טעות. משום שלא בטוח שאתה רוצה בכלל לגרום ללקוח שלך...
איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח התנגדויות לקוח תזמון מטופלים כמה אתה לא רוצה לתת תשובה יתרון מטופל לטפל טיפול מטפל איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח איך לטפל בהתנגדויות לקוח איך נכון לטפל איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוח מראש טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפולים לטיפול לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות לקוח לטפל בהתנגדויות לקוח מראש לטפל בהתנגדות לקוח לקוחות מטופל מטופלים מטפל מכירה מתי לטפל בהתנגדויות לקוח שיטות שיטות לטיפול שיטות לטיפול בהתנגדויות שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה תזמון תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח
איך לפתח את השכל? איך לפתח את החשיבה? הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, להסביר לאחרים, להתמודד עם התנגדויות, להסביר את עצמך, להבין את עצמך, לפתח את ההבנה
איך לפתח את השכל? איך לפתח את החשיבה? הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, להסביר לאחרים, להתמודד עם התנגדויות, להסביר את עצמך, להבין את עצמך, לפתח את ההבנה
... לפתח את השכל? איך לפתח את החשיבה? הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, להסביר לאחרים, להתמודד עם התנגדויות , להסביר את עצמך, להבין את עצמך, לפתח את ההבנה ... את הרעיון בכלל. כאשר אדם נאלץ להסביר רעיון בצורה ברורה ומפורטת לאחרים, הוא מחויב להתבונן לעומק במה שהוא יודע. אם האדם שמקשיב לא מבין, הוא יציג שאלות או התנגדויות שיכריחו את המסביר להתמודד מחדש עם התפיסות ... שדווקא אנשים שקשה להסביר להם, הם אלה שיתרמו להתפתחות השכל שלך הכי הרבה, כי הם לא יוותרו לך ויכריחו אותך לחדד את ההבנה שלך יותר ויותר. מדוע חשוב להתמודד עם התנגדויות של אחרים? כאשר מסבירים רעיונות לאנשים שמתנגדים להם או לא מקבלים אותם בקלות, נוצרת הזדמנות לבדוק לעומק את ההנחות שלך. אליעד מציין שהתנגדויות הן דבר חיובי ומועיל, משום שהן מחייבות את האדם ... את ההבנה ואת השכל בצורה מיטבית, כדאי לבחור דווקא את האתגרים הקשים ביותר, ולא את אלו שקל להתמודד איתם. הוא מביא דוגמה של איש מכירות שרוצה לשפר את יכולת המכירה שלו. במקום לנסות למכור לאנשים שקל לשכנע אותם, אותו איש מכירות צריך לבחור דווקא לקוחות שקשה מאוד למכור להם. התמודדות עם אתגרים קשים מאלצת אותו למצוא דרכים יצירתיות וחדשות לשכנע את הלקוח, ובכך הוא משפר מאוד את כישורי המכירה שלו. כך גם בפיתוח ההבנה - האדם צריך לחפש את האנשים ... מחדש את הדברים הישנים שכבר אתה יודע, ולאפשר לידע חדש, נקי ומדויק יותר להיכנס לתוך התודעה שלך. איך לשפר את ההבנה? כיצד להסביר את עצמך לאחרים? איך להתמודד עם התנגדויות? איך לפתח את החשיבה והשכל? מדוע כדאי ללמד אחרים? ...
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
... כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב? אחת ... כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו אינו עוסק במכירה ישירה ללקוחות. מה זה אומר למכור לעובדים את התפקיד שלהם? כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, שבו: המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע. הלקוח הוא העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה ... רק כי המנהל דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים? כמו בכל מכירה, גם לעובדים יש התנגדויות לקנות את התפקיד שלהם. התנגדויות אלו יכולות להתבטא בכך שהעובד אינו מעוניין לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, מבין את הפסיכולוגיה של העובדים, מזהה את ההתנגדויות ומצליח לענות עליהן בצורה מדויקת ומשכנעת, יצליח להניע את העובדים לפעולה מתוך מוטיבציה אמיתית. מהן התוצאות של ניהול ללא מיומנויות מכירה? מנהל שאינו איש מכירות טוב ינהל את הצוות שלו באופן עקום. מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא שהעובדים יבצעו את משימותיהם בחוסר חשק, ללא מוטיבציה, או באופן ... הצוות שלו להצלחה רבה. כיצד מיומנויות מכירה משפיעות על הצלחת הארגון כולו? ברגע שהמנהל יודע למכור את התפקידים לעובדים שלו, העובדים יבצעו את המשימות שלהם בצורה טובה, מתוך שמחה ומוטיבציה אמיתית. ... של הארגון כולו. כלומר, מיומנויות מכירה הן למעשה כלי ניהולי מהותי ביותר, המשפיע ישירות על הצלחת הארגון ועל השגת היעדים העסקיים. האם מנהל יכול להצליח בלי כישורי מכירה טובים? אליעד מדגיש שאין אפשרות למנהל להיות באמת טוב בתפקידו אם הוא לא מבין במכירות או אינו בעל כישורי מכירה. גם אם למנהל יש צוות מכירות ייעודי, עדיין ניהול עובדים הוא תמיד מכירה פנימית של משימות ותפקידים. מנהל שלא מבין זאת לא יצליח לייצר שיתוף פעולה אמיתי מצד העובדים ולא יוכל להביא להישגים משמעותיים בטווח הארוך. אילו תכונות ... לתפקיד ניהולי מוצלח הן: יכולת מכירה ושכנוע - לדעת למכור את התפקיד לעובדים. יכולת תקשורת טובה - לדבר בשפתם של העובדים ולהבין מה מניע אותם. הבנת התנגדויות - לזהות מדוע עובד מסוים לא רוצה לבצע משימה ולפתור את ההתנגדות שלו. יכולת ליצור מוטיבציה פנימית - לגרום לעובדים להרגיש שהתפקיד שלהם משרת את המטרות האישיות שלהם, לא רק את מטרות הארגון. לסיכום, מנהל טוב חייב להיות ... ביותר. איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים למכור לעובדים את התפקיד שלהם מאפיינים של מנהל מצליח איך לנהל עובדים? תכונות אופי של מנהל טוב איך להצליח בתפקיד ניהולי? שלום חברים, הפעם ... שלא מבין במכירות, שאין לו כישורי מכירה טובים, לא יכול להיות מנהל טוב. למה? כי להיות מנהל זה בעצם להיות איש מכירות - גם אם לא מדובר במכירות ללקוחות חיצוניים. ייתכן שמנהל יאמר: אבל אני לא עוסק במכירות, יש לי אנשי מכירות שמוכרים בשבילי. זו טעות. מנהל מוכר לעובדים שלו את התפקיד שלהם. אתה רוצה שעובד ... אחרות: המוצר - הוא התפקיד של העובד. הלקוח - הוא העובד. איש המכירות - זה אתה. העובד שלך, כמו כל לקוח, עלול להביע התנגדויות - אולי הוא לא רוצה לבצע את התפקיד, לא נהנה ממנו או לא מבין את החשיבות שלו. כאן נכנס לתמונה הכישרון שלך כאיש מכירות: עליך להבין את ההתנגדויות שלו ולדעת איך לגרום לו לקנות את התפקיד שלו - כלומר, לקבל אותו מתוך רצון אמיתי, לחשוב שזה מה שהוא רוצה לעשות ולהאמין שהוא עושה זאת למען עצמו. איך ...
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
... נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר למה אנשים מתנגדים כשמציעים להם כסף בתמורה למשהו שהם רצו לתת? אליעד כהן מסביר לעומק מצב שבו אדם ... חסר ערך עצמי. התגובה לכך היא פעמים רבות התנגדות מוחלטת, גם אם ההצעה שלך היא גבוהה ואפילו מפתה במיוחד. לדוגמה, אליעד כהן מתאר מצב שבו אתה מציע למישהו מיליון ... בגלל חוסר הבנה אתה מציע לו שני מיליון, וההתנגדות שלו מתעצמת אפילו יותר. ככל שאתה מעלה את הסכום שאתה מציע, כך הוא מרגיש יותר ויותר מושפל, כי הוא לא רוצה לראות ... לכל סוג של עסקה. מדוע מתנות עלולות ליצור התנגדות אצל האדם שמקבל אותן? בדיוק כמו הצעת כסף, כך גם מתנות יכולות לעורר התנגדות. לדוגמה, אם גבר ייתן מתנות לאישה מתוך כוונה לחזר אחריה, היא עלולה לפרש זאת כניסיון לקנות אותה. כתוצאה מכך, ... רגשותיה, ולכן היא תדחה אותו מתוך תחושת התנגדות חזקה. למה עודף נחמדות יכול לפגוע ביחסים בין אישיים? אליעד כהן מרחיב את ההסבר ומסביר שהבעיה רחבה הרבה יותר. ... כמו חיוך או נחמדות מוגזמת, עלולה לעורר התנגדות כאשר האדם מרגיש שאתה עושה זאת מתוך אינטרס לקבל ממנו משהו. אנשים מזהים במהירות כאשר הנחמדות שלך היא ... כחפץ, כך הוא ישתף פעולה באופן טבעי, ללא התנגדויות מיותרות. איך לגרום לאדם להסכים להצעה שלך? האם כדאי לתת מתנות לבת זוג? איך למנוע התנגדויות במכירה? מה לעשות כשאדם מסרב להצעת מחיר? איך לנהל תקשורת בין אישית בצורה נכונה? למה נחמדות יתר פוגעת בתקשורת? איך ... מחיר, טעויות במשא ומתן, ניהול משא ומתן, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח, למה הוא לא רוצה לקנות? למה הוא לא רוצה למכור? למה הוא לא מוכן למכור? למה הוא מתנגד למכור? ...
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
... התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להקשיב ולהסכים איתך? כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו או לגרום לו להקשיב לדעה שונה משלו, פעמים רבות תיתקל בהתנגדות. פעמים רבות, אדם לא מקשיב לך כי הוא מרוכז בהבנה האישית שלו ולא בטוח אם הוא הצליח להעביר את המסר שלו בצורה נכונה. במקרים ... לא הבנת אותו נכון. לכן, זה חשוב למנוע את ההתנגדות מראש ולהביע הבנה עמוקה לדברי הצד השני. מה החשיבות של לחזור על דברי הצד השני? החזרה על דברי הצד השני משדרת לו שאתה מקשיב באמת ... אדם להקשיב לך. כיצד להשתמש בטכניקה הזאת מול לקוחות? כשהלקוח אומר למה זה כל כך יקר?, לפני שאתה מתחיל להסביר את המחיר, כדאי לחזור על דבריו: אתה חושב שהמחיר גבוה מדי, נכון? החזרה על טענותיו ... הסכמות בדעות מנוגדות? איך להתמודד עם התנגדויות? רטוריקה בשכנוע מדוע פעמים רבות מישהו לא מקשיב לך כשהוא מתנגד למה שאתה אומר? כשניגשים להגיד משהו למישהו, ויודעים מראש שהוא לא ירצה להקשיב או שהמסר יגרום לו להתנגד , נוצר מצב שבו הדברים לא תמיד חודרים אליו. לעתים, האדם השני מרוכז רק בעמדה שלו ולא מצליח להתפנות להקשיב למה שאתה מנסה להסביר. ... בלא, אני רוצה לישון, יש סיכוי רב שתיתקל בהתנגדות ולא תהיה הקשבה. כדי למנוע זאת, כדאי קודם לומר לה: את בעצם אומרת שאת מעדיפה לצאת לטייל בשבת, נכון? הבנתי שאת מאוד רוצה את זה. ... להרגיש שלא התייחסת לרצון שלה. כיצד דוגמת הלקוח שטוען שהמחיר יקר קשורה לאותה טכניקה? אם לקוח אומר לך: למה זה כל כך יקר? אתה יכול לענות מיד בהסבר או בהצדקה למחיר, אבל קיים סיכוי שיישאר בראשו חשש שאולי לא הבנת את טענתו. ... טוען שזה אולי לא מצדיק את ההשקעה, נכון? כך הלקוח רואה שאתה מבין את עמדתו. רק אחרי שאישר שזו אכן הנקודה שלו, אפשר לעבור להסבר שלך. בצורה הזו הוא יהיה קשוב יותר, כי הוא יקבל ... איך ליצור אמון ולהראות הבנה איך להתמודד עם התנגדות בתקשורת ...
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
... לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים ... אותו אדם מראש או למצוא דרך אלטרנטיבית להשיג את הנתונים. איך מתמודדים עם התנגדויות שיכולות לצוץ במהלך ביצוע המשימה? אליעד מוסיף שלא מספיק רק להציף את ... דיון על פתרונות אפשריים לאותם קשיים. למשל, אם העובד חושב שיכולות להיות התנגדויות מצד לקוחות או עמיתים לעבודה, צריך לשאול אותו מראש כיצד הוא מתכנן להתמודד עם אותן התנגדויות. בדרך זו, כאשר הוא ייתקל בהתנגדויות בפועל, הוא יהיה מוכן להתמודד איתן בצורה טובה יותר, ויהיה סיכוי ... אפשריים. הפחתת עומס מהמנהל בטווח הארוך, משום שפחות משימות חוזרות אליו לטיפול נוסף. בשורה התחתונה, אליעד כהן מציע שיטת ניהול אפקטיבית ופשוטה: לא לתת ... לך?. שאלות אלו מסייעות גם להבין אם העובד מבין את המשימה וגם לצפות את ההתנגדויות או הקשיים האפשריים. ברגע שהעובד מציף את הקשיים מראש, אפשר להתמודד ... להיות קשוב ולשאול שאלות מקדימות על הקשיים האפשריים בביצוע המשימה. מהן ההתנגדויות שבדרך, ואיך להתמודד איתן? העובד עשוי להיתקל בהתנגדויות או בעיות ביצוע במהלך המשימה. חשוב לא רק לשאול על הקשיים הצפויים, ...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה אני צריך לחשוב על זה וכיוב? דהיינו, איך מראש להגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח לא יגיד בסוף השיחה שהוא צריך לחשוב על זה? והאם יש דרך מוחלטת לגרום לכך שהלקוח לא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה? ועוד. אז ברמת העיקרון המהות של האמירה אני צריך לחשוב על זה, היא שיש עוד משהו שעדיין לא חשבתי עליו מספיק. כי אם הלקוח כבר חשב על הכל מספיק, הרי שמה עוד יש לחשוב על זה?! במילים אחרות, כשהלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא בעצם אומר לך שיש עוד משהו שעדיין הוא לא סגור עליו, משהו שהוא צריך להמשיך לחשוב עליו. עכשיו, ברמת העיקרון יתכן שהאמירה של הלקוח שהוא צריך לחשוב על זה, היא בכלל כיסוי להתנגדות אחרת שלו, שהוא לא רוצה לחשוף לך. לדוגמה, הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו מסיבה כלשהי. והוא אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, כדי לא לפגוע בך. כי אם הוא יגיד לך שזה לא מתאים לו, אז איש המכירות אולי יפגע ואולי יתחיל להפעיל לחץ על הלקוח. ואולי לכן הלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, ככיסוי לסיבה אחרת. אבל בהנחה שהלקוח כן מתכוון לכך שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שזה מבטא את זה שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מיצה את המחשבה שלו לגבי האם הוא רוצה לרכוש את המוצר או שלא. ולכן הטיפול המרכזי בלקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא יהיה לנסות להבין על מה הוא צריך לחשוב. איזה עוד ספק יש לו. אבל בעצם זה אומר, שאם איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע התנגדויות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שה
ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
... להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא ... אלא אם זה עולה באופן מפורש בשיחה. איך לטפל מראש בהתנגדויות אפשריות? אליעד ציין שלושה כלים מרכזיים שצריך ... לנסות להיכנס לראש של הצד השני ולהבין אילו התנגדויות יכולות להיות לו מראש. שיקוף: להציג את ההצעה ... לשאול שאלות שיגרמו לצד השני לשקול מחדש את ההתנגדויות שלו, ולהוביל אותו לראות את הערך בהצעה שלך. ... כמה עולה השירות שלך בדרך כלל בשוק?, מי הלקוחות שלך?, ולהכין מראש תשובות משכנעות. חשיבות המיקום ... אלא רק מה שהועלה כנחוץ. להכין מראש מענה להתנגדויות אפשריות (סימולציה, שיקוף, הטלת ספק). להעלות ... תציע דברים שלא עלו בשיחה מראש. השתמש בטכניקות מכירה כמו שיקוף וסימולציה. טפל מראש בהתנגדויות אפשריות. הבהר לצד השני את הגמישות במיקום ... להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא ...
בעיות - איך להתמודד עם המון בעיות בצורה יעילה? מהי הדרך הנכונה לטיפול בבעיות?
... - איך להתמודד עם המון בעיות בצורה יעילה? מהי הדרך הנכונה לטיפול בבעיות? בעיות. לפעמים על האדם להתמודד עם בעיות שונות. והשאלה היא, איך אפשר להתמודד בצורה יעילה עם המון בעיות בבת אחת? והתשובה היא, כי ... שונות. ונוסיף: ישנם מצבים שבהם האדם לא יודע איך להתמודד עם השורש של הבעיות. ולפעמים, באמת יותר קל לטפל בסימפטומים של המחלה מאשר בשורש שלה. כגון לדוגמה, כאשר אין תרופה לשורש של המחלה. אך יחד עם זאת, תמיד טוב לדעת מהו השורש של הבעיה, גם אם אין לאדם מושג איך לטפל בשורש שלה. משום, שכאשר האדם יודע מהו שורש המחלה, על ידי זה יכול להיות שהוא פתאום ימצא את התרופה לשורש המחלה. ואם האדם לא יודע את שורש המחלה, אז גם ... ידע שהיא בכלל יכולה לעזור לו. משום, שהוא לא יראה את הקשר שיש בין התרופה, לבין שורש המחלה שבה הוא רוצה לטפל . כך שתמיד רצוי לדעת מהו שורש הבעיה, גם אם אין לאדם עדיין פתרון לשורש הבעיה. וכדי לגלות את שורש הבעיות, לשם כך יש למצוא מכנה משותף בין בעיות, ... ועל ידי זה האדם יכול, גם להתמודד בבת אחת עם המון בעיות, וגם להיות בטוח שהבעיות לא יחזרו, מאחר שהוא טיפל בהן מהשורש שלהן... ...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
... התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, ... בלי שהוא יתנגד אליו? אליעד מתאר טכניקות מתוחכמות להטמעת רעיון בצורה עקיפה. אם רוצים לשכנע אדם ללכת לטיפול פסיכולוגי, לדוגמה, לא כדאי בהכרח ... עקיף לגיטימציה לאותו אדם להודות שגם הוא זקוק לעזרה. הסיבה לשימוש בטכניקה העקיפה היא כדי לעקוף את ההתנגדויות של האדם, במיוחד כאלה הנובעות מהאגו שלו או מחשש שלו להודות בחולשה או בחיסרון. איך לטפל בהתנגדויות בתהליך השכנוע? כדי לטפל בהתנגדויות של האדם, אליעד מדגיש את חשיבות הזיהוי וההבנה של מקור ההתנגדות: זיהוי ההתנגדות: להבין בדיוק מה הסיבה שהאדם מתנגד. למשל, אם הוא חושב שטיפול פסיכולוגי הוא פגיעה בכבוד העצמי, יש לזהות זאת מראש. נטרול ההתנגדות באמצעות היפוך: לאחר זיהוי ההתנגדות, משתמשים בטכניקה של היפוך - ... מסביר שניתן להכניס רעיונות לראש של אנשים באמצעות סיפורים, משלים ודוגמאות עקיפות. למשל, אם אדם חושש שטיפול פסיכולוגי לא יעזור, אפשר לספר סיפורים על אנשים שהטיפול עזר להם למרות שגם הם היו ספקנים ... נוספת שאליעד מתאר היא הטמעה עקיפה של רעיון על ידי שיחות שנראות תמימות לחלוטין. לדוגמה, אם אדם מתנגד לטיפול פסיכולוגי מתוך חשש מפגיעה באגו, אפשר לדבר איתו על נושאים אחרים, כמו פוליטיקה, ולהשליך את ההתנגדות שלו על דמות פוליטית שנלחמת על כבודה. כאשר האדם מצדיק את העמדה של הדמות הפוליטית, הוא למעשה מתמודד עם ההתנגדות האישית שלו באופן בלתי מודע. איך ... האדם עושה השלכה לעצמו ומבין שגם לו, כמו למנות, יש יתרונות וחסרונות, ואין בכך פסול. בכך האדם מתרכך להתנגדויות שיש לו כלפי קבלת החלטות חדשות. ... העקיפות וההדרגתיות בשכנוע הן שמאפשרות השפעה אמיתית ומתמשכת. איך לשכנע אנשים לעשות מה שאני רוצה? איך לטפל בהתנגדויות בשכנוע? מהן טכניקות של תכנות תת מודע? איך להשפיע על תת ההכרה של אדם? איך לגרום לאדם לקבל החלטה בלי להתנגד? איך לדבר בצורה עקיפה כדי לשכנע? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, מאמן אישי לביטחון עצמי, ייעוץ טיפולי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1104 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 04:06:02 - wesi1