אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להסביר? ✔איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את התמחור, לגרום ללקוח להבין את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר
וכאן אסביר, עוד אפשרות איך להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית. לדוגמה אתה הנדימן ולקוח שואל אותך כמה יעלה לו שתגיע אליו לתלות לו תמונה בבית. ונניח שאתה אומר לו שזה יעלה לו 300 ש"ח. ואז הלקוח אומר לך, שזה לא הגיוני שהתמונה עלתה לו 50 ש"ח ולתלות אותה יעלה לו 300 ש"ח, שאין בזה היגיון ושזה לא הגיוני. אז במקרה הזה לדוגמה, איך באפשרותך לענות לו?

אז ברמת העיקרון יש המון דרכים איך לענות ללקוח שאומר יקר לי ואיך לטפל בהתנגדות מחיר של לקוח. אבל כאן מדובר על מקרה מאוד קיצוני, שהלקוח בכלל לא מבין את ההיגיון של התמחור בצורה קיצונית. ואני אסביר. נניח שלקוח אומר לך שאצל המתחרים יותר זול, איך תענה לו? זה עניין בפני עצמו כמו שהסברתי כאן. אבל במקרה הנ"ל, הלקוח לא אומר לך שאצל המתחרים זה יותר זול, הלקוח גם לא אומר לך שאין לו כסף, הלקוח כן אומר לך, שלהבנתו המחיר שלך ממש לא הגיוני, כי איך יכול להיות שתמונה שעולה 50 ש"ח יעלה לו לתלות אותה 300 ש"ח. אז איך במקרה כזה הגיוני לענות ללקוח?

אז כמובן שאפשרי בצורה הפשוטה ביותר להסביר את המחיר ללקוח, על ידי זה שמסבירים לו שעלות המוצר זה עניין אחד בפני עצמו, אבל עלות העבודה להתקין את המוצר, ביקור בית, כלי עבודה, זמן וכיו"ב, זה עניין אחר בפני עצמו. ולא בהכרח שיש קשר בין עלות החומר לבין עלות העבודה. זאת כמובן הדרך הפשוטה ביותר. אבל לא בטוח שההסבר שלך ישמע הגיוני ללקוח.

ולכן יש עוד אפשרות איך להסביר ללקוח למה זה כל כך יקר, בפרט יש פער קיצוני בין המחיר שלך לבין המחיר שהלקוח חושב שהמוצר / שירות שלך אמור לעלות, והדרך היא באמצעות זה שאתה יכול להחזיר בשאלה ללקוח ולשאול אותו, כמה לדעתו של הלקוח, אמור לעלות המוצר. ואז בהתאם לזה להראות לו את האבסורד ואת חוסר ההיגיון בשיטת התמחור שהלקוח מציע.

לדוגמה: הלקוח אומר לך, שזה לא הגיוני שתמונה שעולה 50 ש"ח יעלה לתלות אותה 300 ש"ח. במקרה כזה אתה לדוגמה יכול לומר ללקוח, משהו בסגנון של "אני מבין את מה שאתה שואל. אבל כמה לדעתך אמור לעלות שירות של תליית תמונה? כמה לדעתך אמורה לעלות העבודה, ביחס לעלות החומר?". ונניח שהלקוח אומר, שלדעתו העלות לתלות את התמונה אמור להיות 100 ש"ח. אתה מתבונן ביחד עם הלקוח בשיטת החשיבה של הלקוח. ואתה יכול לשאול אותו, כמה לדעתו יעלה לתלות תמונה של 20 ש"ח וכמה יעלה לדעתו לתלות תמונה שעולה 10,000 ש"ח?

באותו הקשר, באיקאה לדוגמה, נכון לרגע הזה, עלות הרכבת המוצר, היא 12% מעלות המוצר המורכב ולפחות 250 ש"ח. דהיינו, אכן לפעמים קיים קשר כלשהו בין עלות המוצר לבין עלות ההרכבה.

ומפה לשם, אתה בעצם יכול לפתח דיאלוג עם הלקוח, להסביר לו את שיטת התמחור שהוא יבין אותה מעצמו. נניח שהלקוח אומר לך שלתלות את התמונה אמור לעלות 100 ש"ח. אתה שואל אותו, האם לדעתו אמור להיות תשלום גם על זמן ההגעה ללקוח? האם אמור להיות תשלום גם על הוצאות הנסיעה? על כל העבודה? והאם בכלל יהיה כדאי לאיש מקצוע להגיע עד אליו, בשביל 100 ש"ח? וכמה כסף לדעתו נשאר לבעל המקצוע אחרי כל תשלומי המיסים וכיו"ב?

ומהות העצה היא, שאם יש פער קיצוני בין המחיר שהלקוח חושב שאמור לעלות השירות לבין המחיר שאתה רוצה בתמורה לשירות, אתה יכול לגלות אמפתיה ללקוח ולנסות לשאול אותו איך הוא היה מתמחר. לפתוח איתו בדיאלוג ולנסות לגרום לו להבין מעצמו, ששיטת התמחור שלו לא הגיונית. כי עלות העבודה לתלות תמונה, זהה באופן כמעט מדויק, בלי קשר לעלות החומר של התמונה.

כי כאשר אתה אומר ללקוח את ההיגיון של המחיר, הרי שבמובן מסוים לא משנה כמה זה הגיוני, הרי שאתה זה שקובע את זה ללקוח. אבל אם הלקוח יבין את זה מעצמו, זה כמובן עדיף.

באותו עניין אני אוסיף, כי צריך לגלות אמפתיה כלפי הלקוח. כי הלקוח רכש תמונה ב 50 ש"ח, כי כנראה הוא ניסה לחסוך כסף ולכן הוא רכש את התמונה הכי זולה. והוא לא העלה בדעתו, שהתמונה הזאת תלויה...
למה מוצר יקר אבסורד איך לטפל בהתנגדויות יקר לי להגיב ללקוח כלי עבודה מתי לשלם מוצר יקר מידי לגרום ללקוחות לגרום ללקוח איך לגרום לבחורה אופי קיצוני איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להבין איך לגרום ללקוח שלך איך להסביר איך להסביר את המחיר ללקוח איך להסביר את התמחור ללקוח איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח איך להתמודד איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים יקרים איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שאומר איך לקבוע מחיר איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתמחר אישיות קיצונית בצורה קיצונית האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי הגזמה הגיוני היגיון הלקוח אומר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר בצורה קיצונית המחיר יקר מידי הקצנה התמודדות התנגדות התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי חוסר הבנה חוסר הבנה של הלקוח את המחיר חוסר הבנה של לקוח את המחיר חשיבה מוקצנת חשיבה קיצונית יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח להבין לגרום ללקוח להבין את המחיר לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להגזים להוציא מפרופורציה להסביר להסביר את המחיר ללקוח להסביר את התמחור ללקוח להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח להקצין להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד התנגדות מחיר קיצונית להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה זה כל כך יקר למה לגרום ללקוח למה מוצר יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שאומר לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני לקוח ממש לא מבין את המחיר לקוח ממש לא מבין את התמחור לקוח מתנגד למחיר לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית לקוח שממש לא מבין את המחיר לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתמחר מה לענות ללקוח מה לענות ללקוח שאומר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר בצורה קיצונית מחיר יקר מידי מחיר ללקוח מחיר ממש לא הגיוני ללקוח מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר קביעת מחיר קיצוני קיצוניות קשה למכור מוצר יקר תמחור
הדרכת מטפלים, איך להסביר מה זה פחד? איך להסביר מה זה רע? איך להסביר משהו? מה החוקיות של הפחד? מה זה חרדה? איך לגרום למישהו להבין מה זה פחד? חוקי הפחד, החוקיות של הפחד, איך להסביר יותר טוב? הדרכת מאמנים
הדרכת מטפלים, איך להסביר מה זה פחד? איך להסביר מה זה רע? איך להסביר משהו? מה החוקיות של הפחד? מה זה חרדה? איך לגרום למישהו להבין מה זה פחד? חוקי הפחד, החוקיות של הפחד, איך להסביר יותר טוב? הדרכת מאמנים
הדרכת מטפלים, איך להסביר מה זה פחד? איך להסביר מה זה רע? איך להסביר משהו? מה החוקיות של הפחד? מה זה חרדה? איך לגרום למישהו להבין מה זה פחד? חוקי הפחד, החוקיות של הפחד, איך להסביר יותר טוב? הדרכת מאמנים מהי ההגדרה המדויקת של פחד? אליעד כהן מסביר שכדי להבין מה זה פחד, יש להבהיר שפחד זו תגובה לכך שאדם חושש שיקרה משהו בניגוד לרצונו. כאשר רוצים ללמד או להסביר למישהו על פחד, יש להתחיל בשאלה הבסיסית: מהו פחד בעיניך?. לדוגמה, אם האדם עונה שפחד הוא מחשבה, השלב הבא ... תמיד תוצאה של דברים שהאדם רוצה שיתרחשו, ותחושות רעות הן תמיד תוצאה של דברים שהאדם אינו רוצה שיתרחשו. כיצד להסביר למישהו מה ההבדל בין טוב לרע? אליעד כהן מדגיש שכאשר מסבירים למישהו מהו רע, הדרך הכי טובה היא להראות ... טובה נגרמת כי הוא רצה לקבל את הסוכריה, בעוד תחושה רעה נגרמת כי הוא לא רצה לקבל מכות. המטרה בהסבר זה היא להביא את האדם להבנה שיש חוקיות פשוטה ויסודית שמגדירה מהו טוב ומהו רע לפי התאמה או אי ... להבנת טבע הפחד, והיא עוזרת לאדם להבין שהמצוקה נובעת מפרשנותו למצב ולא מהמצב עצמו. כיצד ליישב אי - הבנות בהסברת הפחד? במקרה בו נוצר קונפליקט בין שני אנשים לגבי הגדרת פחד, אליעד מציין שאין באמת סתירה בין ההסברים השונים, אלא רק הבדל בשימוש במילים. הוא נותן דוגמה: אם צד אחד אומר פחד הוא מחשבה והצד השני אומר ... לבדוק האם יש במחשבה שלו אלמנט של התנגדות או דחייה כלפי אירוע או מצב מסוים. מה זה פחד? איך להסביר פחד לאחרים? מה ההבדל בין פחד לחרדה? איך לזהות מחשבת פחד? מה ההבדל בין טוב לרע? האם פחד הוא ...
מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות
מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות
מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות איך לדעת אם באמת הבנת משהו? כאשר מישהו רוצה לוודא שהוא באמת מבין נושא מסוים, אליעד כהן מציע טכניקה פשוטה ומדויקת: להסביר את מה שלמד לאחרים, ובמיוחד לילדים. כאשר אדם מסביר לאחרים, ובמיוחד בכתב או בעל פה, הוא מאלץ את עצמו ... שלו. פעולה זו מסייעת לחשוף נקודות לא ברורות בהבנה, וגורמת לאדם להעמיק ולחדד את המחשבה שלו. אם אתה יכול להסביר נושא באופן ברור ופשוט לילד, זו אינדיקציה מצוינת לכך שאתה מבין את הנושא לעומקו. למה עדיף להסביר לילד ולא למבוגר? אליעד כהן מדגיש שהסבר למבוגר לעיתים מטעה, כי המבוגר מחזיק בהנחות יסוד מקדימות או שהוא רק עושה את עצמו שהבין. לעומת זאת, לילד אין הנחות מוקדמות או מושגים מורכבים, ולכן ההסבר חייב להיות מאוד פשוט וברור. אם ההסבר שלך ברור מספיק כך שילד יבין, המשמעות היא שאתה בעצמך באמת הבנת את הנושא ולא רק מדקלם מושגים. איך אפשר לדעת אם ההסבר שלך מספיק ברור? על פי אליעד, הדרך הטובה ביותר לבדוק את בהירות ההסבר שלך היא לשאול את עצמך איך הייתי מסביר את זה לילד?. אם ההסבר עדיין מורכב או לא ברור לך, כנראה שטרם הבנת אותו לעומק. שימוש במושגים גדולים או ביטויים מורכבים שאינך יכול ... הזו במקום העבודה? כאשר מנהל מסביר לעובדים מה לעשות, יש שתי אפשרויות: פשוט לומר לעובד תעשה כך וכך, ללא הסברים. לשאול את העובד שאלות מכוונות כמו למה לדעתך צריך לעשות כך?, מה יקרה אם נעשה זאת אחרת?, וכך העובד ... טוב יותר את מקור המחלוקת, ולהגיע להסכמה משותפת במקום לוויכוח סתמי. מה לעשות כשאתה יודע משהו מניסיון ולא מסוגל להסביר אותו? לפעמים ידע מבוסס רק על ניסיון אישי, כמו למשל נייר נשרף באש. במקרה כזה, אין לך הסבר סיבתי ברור לתת לאחרים. אליעד אומר שבמצב כזה אתה יכול רק לבקש מהאחר להאמין לניסיון שלך, אבל עדיף לנסות ולהבין את ההיגיון מאחורי הניסיון. כשיש לך הסבר הגיוני, קל יותר להסביר לאחרים ולהביא אותם להבין אותך באמת. הדרך הטובה ביותר היא להפוך ידע שנרכש מניסיון לידע מבוסס סיבה והיגיון. לסיכום הדרך הטובה ביותר לדעת אם הבנת משהו באמת היא לנסות להסביר אותו לאחרים, במיוחד לילדים. ההסבר הפשוט הוא המדד להבנה העמוקה. כדי לגרום לאחרים להבין משהו לעומק, אליעד כהן ממליץ להוביל אותם לתובנה באמצעות שאלות ... זו יעילה מאוד בכל תחומי החיים: במקום העבודה, בזוגיות, ובתקשורת בין אישית בכלל. איך לבדוק אם הבנתי משהו? איך להסביר רעיונות לאחרים? שכנוע באמצעות שאלות מכוונות איך לגרום למישהו להבין משהו לעומק? שיפור תקשורת במקום העבודה איך להתווכח בצורה ... אם באמת הבנת משהו? כאשר אדם רוצה לבדוק אם הוא באמת מבין משהו, הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא לנסות להסביר אותו לאחרים. ההסבר מאלץ את האדם להבהיר לעצמו את המידע, לזהות חוסרים בהבנה ולוודא שהוא מסוגל להביע את הידע בצורה ברורה ומובנת. ... היא דרך נוספת לבדיקה זו, משום שהיא מחייבת סדר והיגיון במחשבה, ממש כמו דיבור בפני מישהו אחר. השלב הבא: להסביר לילד כדי לבדוק אם באמת הבנת נושא, כדאי להסביר אותו לילד. ילדים אינם מחזיקים בהנחות יסוד מורכבות, ולכן חייבים לפשט את ההסבר ולהפוך אותו לבהיר ומדויק. כשמסבירים למבוגר, ייתכן שהוא כבר מבין חלק מהמושגים ולכן נראה כאילו הוא הבין, גם אם בפועל לא העמיק בהם. כאשר מצליחים להסביר רעיון לילד בצורה שהוא מבין, זו הוכחה לכך שההבנה שלנו עמוקה ואמיתית. איך לבדוק אם ההסבר שלך ברור? לאחר הסבר כלשהו, כדאי לשאול את עצמך: אם הייתי צריך להסביר את זה לילד, איך הייתי עושה זאת? אם אינך יכול להסביר את הנושא בצורה פשוטה, ייתכן שעדיין אינך מבין אותו עד הסוף. אנשים רבים משתמשים במילים גדולות ומורכבות מבלי להבין אותן באמת. כשהם נאלצים להסביר אותן בפשטות, הם מגלים את החוסרים בהבנה שלהם. איך לגרום למישהו אחר להבין אותך? יש שני סוגים של תקשורת ... מדוע. לשאול אותו שאלות שיגרמו לו לבדוק את עמדתו - כך הוא יוכל להגיע בעצמו לאותה מסקנה. דוגמה ליישום: הסבר על בדידות אם אדם מאמין שלפעמים טוב להיות לבד, אך מישהו אחר טוען שאסור להיות לבד, ניתן לשאול: למה ... לבד? שימוש בגישה זו במקום העבודה כאשר מנהל מסביר משהו לעובד, ישנן שתי אפשרויות: לומר לעובד תעשה ככה, ללא הסבר. לשאול אותו שאלות שיגרמו לו להבין בעצמו מדוע זו הדרך הנכונה. איך לגרום לעובד להבין במקום לדקלם? במקום לומר ... מה קורה כשמידע מבוסס על ניסיון בלבד? לפעמים אדם בטוח במשהו רק כי הוא חווה אותו מניסיון, אך מתקשה להסביר למה זה נכון. למשל, אדם יודע שנייר נשרף באש, אך אינו יודע להסביר את הסיבה לכך. אם אין היגיון מאחורי הידע, ניתן רק לבקש מהאחרים להאמין לניסיון שלי. עם זאת, עדיף לנסות למצוא את ההיגיון מאחורי הניסיון, כדי שניתן יהיה להסביר אותו לאחרים. סיכום הדרך הטובה ביותר לבדוק אם באמת הבנת משהו היא לנסות להסביר אותו לאחרים, ובעיקר לילדים. אם ניתן להסביר נושא במילים פשוטות, זה סימן להבנה אמיתית. כדי לגרום למישהו אחר להבין משהו לעומק, יש להוביל אותו למסקנה בעצמו ... העבודה, בזוגיות ובתקשורת בכלל. כאשר מידע מבוסס רק על ניסיון, עדיף לנסות להבין את ההיגיון שעומד מאחוריו, כדי להצליח להסביר אותו לאחרים. איך לבדוק אם הבנתי משהו? איך להסביר רעיונות לאחרים? שכנוע באמצעות שאלות מכוונות איך לגרום למישהו להבין משהו לעומק? שיפור תקשורת במקום העבודה איך להתווכח בצורה ...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, ... את המחיר. לדוגמה ברכישת דירה, שהלקוח חותם שהמחיר צמוד למדד ושהמחיר לא ירד גם אם המדד ירד. אז איך להסביר את זה ללקוח? והעניין הוא, כך: בעיקרון הלקוח ירכוש את המוצר, אם הוא יחשוב שהמוצר מביא לו יותר תועלת ... מקבל מהמוצר שלך, יהיה לך יותר קל למכור את המוצר שלך, בלי להצטדק. ולכן לא באמת משנה ללקוח הסיפורים וההסברים שלך, למה המוצר שלך מתייקר ולמה המחיר עולה. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי יש כאן עוד אמת. ... רע. אבל הטוב של הלקוח, תלוי גם בין השאר, באיך שהוא מפרש את התמחור שלך. ויש עניין שלם של להסביר ללקוח את התמחור ושל שיקולים בתמחור שירות שקשורים גם לאיך הלקוח מבין ואיך הלקוח מפרש את התמחור שלך. ניקח ... רעים בגלל התמחור שלך. ולכן אם הלקוח מתלונן ושואל למה המחיר כל כך יקר, אז כן יש היגיון גם להסביר ללקוח את התמחור של המוצר שלך. כדי שהוא יבין שיש כאן הוגנות ושאתה לא מנסה להתעשר על גבו. ויהיה ... צריך להיות בהתאמה לעלויות הייצור של המוצר וכולי. וכן, זכותך לבקש כמה כסף שבא לך, וכן אתה לא חייב להסביר לאף אחד את השיקולים שלך, וכן מי שרוצה שיקנה ומי שלא רוצה שלא יקנה, וכן זכותך לבקש פי מאה ... שלך, משפיעה גם על התפישה שלו את המותג שלך. ויש גם את העניין של איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים, שהסברתי בו שאם אתה רוצה למכור מוצר יקר, למישהו מינימליסט, הרי שאם תסביר לו שהמחיר שאתה מבקש על המוצר הוא ... שתענה ללקוח, אבל כן, תענה את זה ללקוח. ויש בזה עניין שלם להבין במה תלוי המחיר של המוצר? וכמו שהסברתי גם כאן שהמחיר לא בהכרח ולא באמת תלוי באופן ישיר בעלות. אבל מצד שני, מצד האמת, אם עלות הייצור ...
רגשות ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? איך להגדיר מושג? מה ההבדל בין שכל לרגש?
רגשות ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? איך להגדיר מושג? מה ההבדל בין שכל לרגש?
רגשות ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? איך להגדיר מושג? מה ההבדל בין שכל לרגש? מהו רגש וכיצד ניתן להסביר אותו? אליעד כהן מסביר כי להסביר מהו רגש זוהי משימה מורכבת, מפני שאנשים בדרך כלל מנסים לתאר רגש באמצעות מילים נרדפות, שאינן מבהירות את המשמעות האמיתית. כאשר אדם אומר אני כועס, קשה להסביר למישהו שלא מכיר את הרגש מה המשמעות של כעס על ידי שימוש במילים נרדפות כמו עצבני. לכן, הדרך הטובה להסביר למישהו רגש לא מובן היא להשתמש בהיפוך או בניגוד של אותו רגש. לדוגמה, אם מישהו לא מבין מהו כעס, אפשר לנסות לברר איתו אם הוא יודע מה המשמעות של מרוצה, ואז להשתמש בתיאור של מרוצה כדי להסביר לו מהו ההפך שלו - כעס. מדוע נדרשת הגדרת ההיפך להסבר מושגי? אליעד כהן טוען שכדי להסביר מושג או רגש מסוים חייב להיות מושג הפוך או נגדי לו. לדבריו, מושג ללא הפך הוא חסר משמעות. למשל, אם אדם לא מבין מה זה טוב, אפשר לשאול אותו מה זה רע ולהסביר לו שטוב הוא ההפך מכך. גם אם הוא לא מכיר מה זה רע, ניתן למצוא רגש או מושג אחר שהוא כן מכיר ולהיעזר בו כדי להבהיר לו את המשמעות של המושג המבוקש. זוהי השיטה הבסיסית של אליעד כהן להסביר מושגים מורכבים או מופשטים. איך להסביר מה זה רוצה? כדי להסביר את המושג רוצה, אליעד מציע להשתמש בתיאור של חיסרון או צורך. לדבריו, אדם רוצה משהו כאשר הוא חש שחסר ... אפשר להגיד אני חושב שקורה משהו שאני לא רוצה שיקרה. באופן כזה, אפשר לתרגם כל רגש למבנה שכלי ברור, ולהסביר רגשות אפילו למי שטוען שאינו מבין את המושג רגש בכלל. האם כל הרגשות הם אותו הדבר? אליעד כהן מסביר ... משהו (שנאה). הוא אומר שכל רגש מבוסס על אותה חוקיות בסיסית: טוב או רע, רוצה או לא רוצה. איך להסביר מהו שעמום? לגבי השעמום, אליעד כהן מציין ששעמום מתרחש כאשר משהו חוזר על עצמו שוב ושוב בלי שינוי. כדי ... מבין. הוא מדגיש שכדי לתקשר ביעילות, יש צורך לוודא שהאדם השני מבין את המושגים בהם משתמשים, ואם לא, אז להסביר את המושגים באמצעות מושגים אחרים שהוא כן מבין, במיוחד על ידי שימוש בהיפוך. האם שכל הוא רק תהליך קוגניטיבי? ... החשיבות של חקירה תמידית ובלתי נגמרת של המטרות או הפעולות, כך שתמיד יהיה עניין ואתגר. מה זה רגש? איך להסביר רגש? מה ההבדל בין שכל לרגש? איך להגדיר מה זה רצון? איך לדעת מה מישהו מרגיש? איך לא להשתעמם? ...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1 מה עושים כשילד לא רוצה ללמוד? איך להסביר לו בצורה יעילה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר כיצד עלינו להבין את הדינמיקה בין הורים וילדים, במיוחד כאשר הילד לא רוצה ללמוד או לא מעוניין לשמוע את ההסברים שלנו. ההתמקדות היא במיומנויות תקשורת וביכולת להסביר לילדים בצורה שתשמור עליהם מעוניינים וקשובים. מהם הגורמים לכך שילד לא רוצה ללמוד? הסיבה הראשונה לכך שילד לא רוצה ... לא מוצאים בו ערך או קשר לחיים שלהם, הם לא יראו סיבה להקשיב. הילד גם יכול לחשוב שהדבר שמנסים להסביר לו רק יגרום לו נזק או לא יקדם אותו, ולכן הוא ימנע מלהתמודד עם הנושא. אם למשל, הילד חושב ... כל מה שאנחנו אומרים, אך אם נצליח להציע לו אפשרויות נוספות, הוא יוכל לראות את היתרונות של הצעתנו. איך להסביר לילד שחשוב ללמוד? כאשר אנחנו רוצים להסביר לילד מדוע חשוב ללמוד, כדאי שלא נבוא בגישה של אתה חייב ללמוד כי זה חשוב. גישה כזו יכולה לגרום ... בלי ללמוד, וזה יכול להיות מקור להימנעות מהלימודים. במקרה כזה, חשוב להבין שהילד לא בהכרח טועה בתפיסתו, אבל כדאי להסביר לו שיש דרכים אחרות להשיג את מה שהוא רוצה, ושהלמידה יכולה להוות צעד נוסף בדרך להגשמת מטרותיו. אם אנחנו ... כעול. כאשר הילד מאמין שהוא יכול להצליח גם בלי ללמוד, כדאי לא להפעיל עליו לחץ ישיר. במקום זאת, ניתן להסביר לו איך הלמידה יכולה לשפר את הסיכוי להצלחה, והכי חשוב - לא להיכנס למצב של איום או הצגת הלמידה ... אם נבוא מתוך מקום של אמפתיה ונראה לו שאנחנו מבינים את האמונה שלו, הוא יהיה יותר פתוח לקבל את ההסבר שלנו. בכל מקרה, ההתנגדות לא תמיד נובעת מהתנגדות ללמידה עצמה, אלא מהתפיסות השונות שיש לילד בנוגע ללמידה וערכה. איך לשכנע ילדים ללמוד? איך להסביר לילד דברים בצורה אפקטיבית? שיטות חינוך יעילות איך להתמודד עם התנגדות של ילדים ללמידה? מהם הכלים ללמד ילדים בצורה ...
האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
... ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? והפעם אסביר לגבי הנושא של העלאת מחירים ללקוחות. ובנושא הזה יש מספר שאלות מרכזיות: 1 - ... באופן חד משמעי, שאתה מעלה את המחיר, כי ככה, בלי שום סיבה, כי ככה אתה רוצה, בלי לנמק, בלי להסביר, וזהו. אתה לא חייב להסביר ללקוחות את ההיגיון של המחיר שלך. אם לקוח שואל אותך למה זה כל כך יקר, פשוט תשתוק. שתיקה זה ... ברמה הנפשית וגם איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? ואיך לדעת האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? וגם איך להסביר העלאת מחירים? וגם מה לגבי העלאת מחיר ללקוח קבוע. ובנוסף לכל זה יש גם את הנושא של תמחור וגם של קביעת מחיר וגם איך למכור מוצר יקר? ללקוחות וגם איך להסביר את המחיר ללקוח? ועוד המון נושאים, שאלו עולמות שלמים שכדאי לדעת אותם בפני עצמם. אבל כאן אני רוצה לומר ... ורק באמצעות הגדלת הביקוש שלך. ולא שום טריק אחר ושום פטנט אחר. כי יש המון עצות שונות ומשונות... איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה, ואיך להסביר את המחיר החדש ללקוחות, והאם כדאי להגיד ללקוח שהמחיר עלה כי החומרים התייקרו, והאם כדאי להעלות את המחיר רק ... לעשות את זה בחוכמה, באמצעות הגדלת ביקוש. שזה קשור לעולם השיווק והגדלת ביקושים. נקודה נוספת שצריכים לדעת היא, כמו שהסברתי כאן, לפעמים יש נקודה, שבה העלות ליצור עוד ביקושים, יותר גדולה מהתועלת שנוצרת מכך שנוצרים עוד ביקושים. דהיינו, עלות ...
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע איך להסביר למישהו את ההיגיון שמאחורי ההערות? כאשר מישהו עושה טעות, הנטייה הראשונית של רבים היא פשוט להגיד לו ישירות מה ... לעשות. לדוגמה, לומר לו: אל תעשה כך, או תעשה בדיוק כך. אליעד כהן מסביר שזאת הדרך הפשוטה והפרימיטיבית ביותר להסביר משהו למישהו, אך היא גם הכי פחות יעילה. כשהאדם מקבל הוראות בלבד, הוא מתנהג כמו רובוט שמנסה לזכור מה ... גבוה שימשיך לטעות שוב ושוב בעתיד. לעומת זאת, אליעד מציע אלטרנטיבה יעילה בהרבה: במקום רק לתת הוראות יבשות, צריך להסביר לאדם את ההיגיון והרציונל מאחורי מה שמבקשים ממנו. כאשר אדם מבין את הסיבות להוראות שהוא מקבל, הסיכוי שהוא יישם אותן בפועל בצורה נכונה וימנע מטעויות חוזרות גדל באופן משמעותי. מדוע חשוב להסביר את קו החשיבה מאחורי ההוראות? לפי אליעד, אם האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו, זה קורה בדרך כלל ... למסקנה. או שהוא הבין את ההיגיון, אבל לא חושב שההיגיון מוביל לאותה מסקנה שהוסקה על ידכם. בדיוק מסיבה זו, ההסבר של ההיגיון חייב להיות מפורט וברור ככל האפשר. אליעד מדגיש שאחרי ההסבר של ההיגיון, כדאי מאוד לשאול את האדם שמולנו שתי שאלות חשובות: מה הבנת ממה שהסברתי? - כדי לבדוק שהוא באמת הבין את הדברים כפי שרצינו. מה דעתך על מה שהסברתי? האם זה נשמע לך הגיוני? - כדי לבדוק אם הוא גם מסכים עם ההיגיון ועם המסקנות שאליהן הגעתם. אליעד מדגיש שחשוב מאוד לקבל הסכמה של האדם להיגיון שהסברתם, אף שזה לא תמיד חובה. ככל שהאדם יסכים ויבין את ההיגיון שלכם, כך תפחת הסבירות שהוא ימשיך לעשות טעויות ... חוזרים על טעויות? לפי אליעד כהן, כאשר רק אומרים לעובד או לאדם מה לעשות או מה לא לעשות בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי זה, הדבר גורם לכך שתמיד נצטרך להזכיר לו שוב ושוב מה לעשות ומה לא לעשות. ההסבר של ההיגיון יוצר מצב שבו האדם לא צריך לזכור בצורה טכנית הוראות, אלא מבין את הרעיון, מה שיפחית את ... מדוע עליו להימנע מפעולה זו, ומכאן הסיכוי שהוא ימנע מכך בעתיד גבוה יותר. איך לוודא שהאדם הבין והסכים עם ההסבר שלנו? אליעד מציע תהליך מעמיק שבו אחרי הסבר ההיגיון, אתם גם מבקשים משוב מהאדם: לוודא שהוא מבין מה הוסבר לו ולשאול אותו ישירות: מה הבנת? כדי להבטיח ... לא למסקנות הספציפיות שהוצגו. אליעד מדגיש שאם האדם לא מבין את קו החשיבה שלו עצמו, יהיה לו קשה מאוד להסביר אותו לאחרים. לכן חשוב שקודם כל המנהל או האדם שמעיר את ההערה יהיה ברור לגבי ההיגיון של עצמו ויצליח להסביר אותו בקלות ובבהירות. כאשר ההיגיון מובן לשני הצדדים, התוצאה תהיה ברורה ומדויקת, והטעויות יחזרו פחות ופחות. מה הסיכום המעשי של השיטה למניעת טעויות? השיטה המעשית שאליעד מציג כדי למנוע טעויות חוזרות, היא לעולם לא להתעצל בהסברים. במקום להגיד הוראות קצרות וישירות כמו אל תעשה כך, כדאי להשקיע את הזמן ולנמק בהסבר מלא מדוע אסור לעשות משהו או מדוע חובה לעשות אחרת. ככל שהאדם יקבל הסבר הגיוני ומלא יותר, כך יפחת הצורך שלכם לחזור ולהזכיר לו שוב ושוב מה לעשות. בשורה התחתונה, אם ברצונכם שעובדים או אנשים אחרים לא יחזרו על טעויות, השקיעו מאמץ בהסבר ההיגיון ולא רק בהוראות טכניות. אם הם יבינו ויסכימו עם ההיגיון שהצגתם, רוב הטעויות החוזרות יימנעו. איך לתת הערות בצורה יעילה? איך למנוע טעויות של עובדים? איך להסביר לעובד את ההיגיון מאחורי ההוראות? איך ללמד מישהו משהו בצורה נכונה? ניהול נכון של עובדים איך לגרום לאנשים להקשיב ...
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות ... ולא תוקפני, שבו הצד השני לא מרגיש מאוים או מותקף. באופן כזה יש סיכוי אמיתי להקשבה ולהבנה הדדית. איך להסביר ביקורת בלי לפגוע? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך לעזור לאדם להקשיב לביקורת? איך לדבר עם ילדים שלא מקשיבים? הדרכת הורים להעברת ביקורת איך ...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2 ... מציע שגם אם הילד לא רואה ערך בלימודים, ההורה יכול לנסות להראות לו את התועלת בצורה שתעניין אותו, כמו להסביר איך למידה עשויה להשפיע על עתידו, גם אם השיעור עצמו לא מעניין. בהמשך, אליעד פונה לעקרון חשוב אחר - ... רואה את הלמידה. כחלק מהשיחה, אליעד מציין את ההבדל בין שיטות חינוך שמבוססות על איום לבין שיטות שמבוססות על הסברת תועלות. בעוד שאיומים עשויים להוביל להישגים זמניים, השפעתם לטווח ארוך פחותה. על פי אליעד, הדרך היעילה ביותר לשכנע ילד ... מבין את הסיבות ללמידה ומסכים להן, ולא מתוך פחד או איום. בהמשך ההרצאה, הוא נותן דוגמה שבה הוא מנסה להסביר כיצד כדאי להתמודד עם תלמיד שלא מעוניין ללמוד מקצוע מסוים, כמו מתמטיקה. הוא מדגיש שההסבר המועיל ביותר יהיה לא להכריח את הילד ללמוד את המקצוע אלא להראות לו את היתרונות הכלליים של הלמידה - ... ולא כמשהו חיצוני שנכפה עליהם. איך לשכנע ילד ללמוד? שיטות חינוך והוראה הדרכת הורים מיומנויות תקשורת עם ילדים איך להסביר לילדים? שיטות להשראת עניין בלימודים
איך לגרום למישהו להסכים איתך? ניהול דיונים, איך ליצור הסכמה? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לפרק לגורמים רעיון מורכב? לא מסכימים על שום דבר, איך לגרום לה להסכים איתך? איך לגרום לו להסכים איתך? איך להסביר את עצמי?
איך לגרום למישהו להסכים איתך? ניהול דיונים, איך ליצור הסכמה? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לפרק לגורמים רעיון מורכב? לא מסכימים על שום דבר, איך לגרום לה להסכים איתך? איך לגרום לו להסכים איתך? איך להסביר את עצמי?
... לגורמים רעיון מורכב? לא מסכימים על שום דבר, איך לגרום לה להסכים איתך? איך לגרום לו להסכים איתך? איך להסביר את עצמי? איך לגרום למישהו להסכים איתך במהלך דיון? כאשר אדם מנסה לגרום למישהו אחר להסכים איתו על רעיון ... אם הטענה שלך נכונה באופן מוחלט וברור לך איך אתה יודע אותה, אז יהיה לך קל לפרק אותה לחלקים ולהסביר. אבל אם אינך בטוח בעצמך או אינך יודע איך אתה יודע את הטענה שלך, אתה תעדיף לא לפרק, כי ... הסיבה של הסיבה, וכך הלאה. לדבריו, ניתוח סיבתיות עוזר להבין טוב יותר את הרעיונות שלך, וזה מה שמאפשר לך להסביר לאחרים טוב יותר. לדוגמה, אם אתה רוצה להסביר למישהו משהו מורכב כמו מתמטיקה, אתה לא צריך ללמד אותו את הפתרון של תרגיל אחד מסוים. במקום זאת, אתה ... אחרות בהמשך. אליעד מציין שלפי רבי נחמן מברסלב, ככל שרעיון יותר מורכב, כך צריך לחלק אותו ליותר הקדמות, והיכולת להסביר רעיון תלויה בהבנה שלך איך הגעת אליו. רק מי שמבין לגמרי איך הוא יודע משהו, יוכל לפרק את זה ולהסביר את זה לאחרים. אם יש שלב שלא ברור לך, אתה לא תוכל להסביר אותו לאחרים. כיצד לנהוג כאשר אדם אומר לא הבנתי? כאשר מישהו אומר לך שהוא לא הבין את מה שאמרת, ... להצליח בכל התהליך הזה, אדם צריך לתרגל באופן קבוע ניתוח סיבתיות עם עצמו - כך הוא יידע טוב יותר להסביר לאחרים ולפרק רעיונות בצורה ברורה ופשוטה. איך לגרום למישהו להסכים איתי? איך להסביר רעיון מורכב? מהי שיטת הפירוק לחלקים? למה אנשים לא מבינים אותי? איך מנהלים דיון נכון? מה עושים כשאין הסכמה? ... בדיון? איך לא להתווכח? איך לנהל דיון? מה לעשות כשלא מסכימים? התבטאות בכתב, התבטאות בעל פה, יכולות הבעה, איך להסביר את עצמי? איך להסביר רעיון מורכב? יכולות הסברה, תקשורת בין אישית, איך לטפל בחולי נפש? ניתוח סיבתיות בניהול דיונים, איך לבטא את עצמי? הטלת ספק בניהול דיונים, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את התמחור, לגרום ללקוח להבין את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להסביר?, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להסביר?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אובייקט מיני איך להשתחרר מהאקסית? איך לגרום למישהו להימשך אליך? מחשבות מטרידות לחקור את עצמך הגדרת זהות מינית פחד לפתח שיחה עם מישהי פחד מאנשים לטפל בביטחון עצמי מופרז איך לאהוב את עצמך בלי תנאים? מה גורם לאנשים להתאהב? לאהוב שעמום כסף או אושר איך להתמודד עם עצבות ודיכאון? איך לגרום למישהו לאהוב זוגיות? שלבים בקשר זוגי לקבל החלטות בקלות קבלת החלטות בחיים להתמודד עם מחשבה התמודדות במצבי קיצון יצירת מוטיבציה שקרית לא מוכן להיכשל מכנה משותף עם לקוח איך ליצור הזדהות עם לקוח? הצלחה בחינוך ילדה מעשנת סמים שקרים רוחניים עולם רוחני איך לפתור הפרעות נפשיות קשות ללא פתרון? איזה סוגים של מחלות נפש יש? טיפול בהתמכרות לאקסית להיגמל מהאקסית ללמוד להתאמן השריר חוצה את המפרק שאותו הוא מזיז תאמין באלוהים להאמין באלוהים זו חוכמה להיות מואר איך לשחזר הארה רוחנית? לחזור להיות אלוהים כתיבת הספר להיות אלוהים תשואה על השקעה כספית הבורסה עולה למצוא את מטרת החיים הסוד של תכלית החיים איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? ללמוד ליהנות אין לאדם בחירה חופשית בחירה חופשית לאלוהים העולם היקום מתרחב עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, מטפל רגשי, קואצינג בנושא איך להסביר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4219 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 18:16:30 - wesi1