אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להיות גרוע ולהצליח? ✔איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
וכאן נשיב לשאלה, האם בן אדם צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח בשוק תחרותי שיש בו הרבה מתחרים? האם אתה צריך להיות שונה או יותר טוב מאחרים, כדי שתוכל להצליח בעסקים? ולמה שתצליח בעסקים, אם אתה לא יותר טוב מאחרים? כי יש בני אדם שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה שתצליח אם אתה לא יותר טוב מאחרים? ואם אתה לא יותר טוב מאחרים, למה שלקוחות יבואו דווקא אליך?

אז מה האמת, האם באמת אתה צריך להיות יותר טוב מאחרים כדי להצליח? והתשובה היא, שזה תלוי במה אתה מגדיר הצלחה. דהיינו, אם אתה רוצה להצליח בענק, להצליח להיות יותר עשיר מכולם, להצליח ולהיות העסק הכי גדול בתחום שלך, אם אתה רוצה להיות יותר טוב מאחרים בתחום שלך, להיות הכי מפורסם, להיות הכי עשיר, להיות העסק שיש לו הכי הרבה ביקוש, אם זאת המטרה שלך, אז כנראה שבאמת תצטרך להיות יותר טוב מאחרים, וכנראה שתצטרך לעשות שיווק יותר טוב מאחרים, ותצטרך לעשות בידול וגם מיתוג וכולי.

אבל אם אתה לא בהכרח רוצה להיות הכי גדול, הכי חזק, הכי מפורסם, הכי והכי והכי, הרי שאתה לא באמת צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח באופן יחסי למטרה שלך. ואתה לא צריך אפילו לא להיות שונה מאחרים כדי להצליח. ואתה יכול אפילו להיות יותר גרוע מאחרים ואתה יכול להיות פחות טוב מאחרים ואתה יכול להיות הכי גרוע שיש, ועדיין להצליח באופן יחסי, כפי המטרה שהצבת לעצמך.

כי גם את המוצר הכי גרוע, גם אותו קונים, רק תלוי מי קונה ובכמה קונה. וגם אם המוצר שלך פחות טוב משל אחרים, עדיין אתה יכול למכור אותו ולהתפרנס ממנו. וגם אם אתה לא שונה מאחרים, עדיין אתה יכול להצליח להשיג את המטרות שלך. הכל תלוי במה המטרה שלך, כמה חשוב לך להצליח יותר מאחרים. או שמספיק לך להצליח כפי צרכך.

וכמו בסיפור של רבי נחמן מברסלב, על החכם והתם, שגם התם שהיה הכי פחות חכם, עדיין הוא היה מצליח להתפרנס והוא היה מאושר, כי מבחינתו הוא השיג את המטרות שלו, ביחס למה שהוא רצה וזה למרות שהוא היה הסנדלר הכי גרוע שיש. וכמו שמסופר שם:

הַתָּם הַנַּ"ל לָמַד מְלֶאכֶת סנדלרות, וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, לָמַד הַרְבֵּה עַד שֶׁקִּבֵּל. וְלא הָיָה בָּקִי בְּהָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. וְנָשָׂא אִשָּׁה, וְהָיָה מִתְפַּרְנֵס מִן הַמְּלָאכָה. וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, וְלא הָיָה בָּקִי בְּהַמְּלָאכָה כָּל כָּךְ, עַל כֵּן הָיָה פַּרְנָסָתוֹ בְּדחַק גָּדוֹל וּבְצִמְצוּם וְלא הָיָה לוֹ פְּנַאי אֲפִילּוּ לֶאֱכל, כִּי הָיָה צָרִיךְ תָּמִיד לַעֲסֹק בַּמְּלָאכָה מֵחֲמַת שֶׁלּא הָיָה יָכוֹל הָאֻמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. רַק בִּשְׁעַת הַמְּלָאכָה, בְּשָׁעָה שֶׁהָיָה נוֹקֵב בַּמַּרְצֵעַ וְהָיָה מַכְנִיס וּמוֹצִיא הַחוּט הָעָב שֶׁל הַתְּפִירָה כְּדֶרֶךְ הָסנדלרים, אָז הָיָה נוֹשֵׁךְ חֲתִיכַת לֶחֶם וְאוֹכֵל. וּמִנְהָגוֹ הָיָה, שֶׁהָיָה תָּמִיד בְּשִׂמְחָה גְדוֹלָה מְאד...

כְּשֶׁהָיָה גּוֹמֵר הַמִּנְעָל וּמִן הַסְּתָם הָיָה לוֹ שָׁלשׁ קְצָווֹת, כִּי לא הָיָה יָכוֹל הָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת כַּנַּ"ל, הָיָה לוֹקֵחַ הַמִּנְעָל בְּיָדוֹ וְהָיָה מְשַׁבֵּחַ אוֹתוֹ מְאד. וְהָיָה מִתְעַנֵּג מְאד מִמֶּנּוּ וְהָיָה אוֹמֵר: אִשְׁתִּי כַּמָּה יָפֶה וְנִפְלָא הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מָתוֹק הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מִנְעָל שֶׁל דְּבַשׁ וְצוּקִיר [סוכר] הַמִּנְעָל הַזֶּה!

וְהָיְתָה שׁוֹאֶלֶת אוֹתוֹ, אִם כֵּן מִפְּנֵי מָה שְׁאָרֵי סנדלרים נוֹטְלִים שְׁלשָׁה זְהוּבִים בְּעַד זוּג מִנְעָלִים וְאַתָּה לוֹקֵח רַק חֲצִי טָאלֶער [הַיְנוּ זָהוּב וָחֵצִי] ? הֵשִׁיב לָהּ: מַה לִּי בָּזֶה? זֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלּוֹ, וְזֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלִּי! וְעוֹד: לָמָּה לָנוּ לְדַבֵּר מֵאֲחֵרִים? הֲלא נַתְחִיל לַחֲשׁב כַּמָּה וְכַמָּה אֲנִי מַרְוִיחַ בְּמִנְעָל זֶה מִיָּד לְיָד. הָעוֹר הוּא בְּכָךְ, הַזֶּפֶת וְהַחוּטִים וְכוּ' בְּכָךְ וּשְׁאָרֵי דְּבָרִים כַּיּוֹצֵא בָּזֶה בְּכָךְ, לַאפְּקִיס [המילוי שבין העורות] בְּכָךְ, וְעַתָּה אֲנִי מַרְוִיחַ מִיָּד לְיָד עֲשָׂרָה מטבעות, וּמָה אִכְפַּת לִי רֶוַח כָּזֶה מִיָּד לְיָד?! וְהָיָה רַק מָלֵא שִׂמְחָה וְחֶדְוָה תָּמִיד...

ומהות העניין היא, שאפשרי להצליח גם בלי להיות יותר טוב מאחרים. ואפשרי להצליח גם בלי להיות שונה מאחרים. ואפשרי להצליח, גם אם אתה הכי גרוע יותר מאחרים. הכל תלוי כמה באיזו צורה ואיך אתה רוצה להצליח. אבל לא מחויב להיות הכי טוב, כדי להצליח ברמה מסוימת.

ולגבי השאלה: אם לא תהיה יותר טוב מאחרים ולא תהיה שונה מאחרים, אז למה שיבואו דווקא אליך ולמה שלקוחות ירכשו דווקא ממך? הרי שבשאלה הזאת יש מניפולציה. כי זה נכון שאם לא תהיה יותר טוב בשום דבר אפילו לא במחיר, הרי שבאמת לקוחות לא יבואו דווקא אליך. אבל זה לא אומר שלקוחות לא יבואו גם אליך.

אסביר שוב, לקוחות יקנו דווקא ממך, אם יהיה לך יתרון שאין אותו לאחרים ואז הלקוחות שרוצים את אותו היתרון יבואו דווקא אליך. ויתרון יכול להיות כל דבר. לדוגמה, עצם זה שאתה הבעל מקצוע הראשון שהם פגשו, גם זה יתרון. כי זה חוסך לאדם לחפש מישהו אחר. במידה והוא חושב שאתה מספיק טוב.

לדוגמה, נניח שכולם מוכרים עגבניות בשוק במחיר זהה, עגבניות זהות, במחיר זהה, באיכות זהה, באיכות שירות זהה. הרי שיש יתרון לאדם שנמצא בתחילת השוק, בעצם זה שהוא בהתחלה של השוק ושלא צריך להיכנס יותר עמוק לתוך השוק. ועצם זה שהחנות נמצאת יותר קרוב לקונה, זה עצמו סוג של יתרון עבור הקונה. במילים אחרות, כל דבר עשוי להיות יתרון.

אבל יהיה נכון לומר שגם אם אין לך שום יתרון כלשהו בשום דבר, אז נכון שלקוחות לא יבואו דווקא אליך, אבל עדיין לקוחות יבואו גם אליך. כי צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה האם אתה מספיק טוב עבור לקוחות כלשהם.

וכדי להצליח, אתה לא צריך להיות יותר טוב, מספיק שתהיה מספיק טוב עבור הלקוחות. דהיינו, מספיק שיהיו אנשים שמבחינתם אתה תהיה מספיק טוב עבורם, ביחס למחיר שתבקש מהם, הרי שגם זה מאפשר לך להצליח להתפרנס ולהצליח ברמה כלשהי.

ואם לקוח ישאל אותך, למה שאני אקנה דווקא ממך, יתכן שבאמת לא תהיה לך שום תשובה טובה לתת לו. ויתכן שהתשובה תהיה, אכן אין סיבה שתקנה דווקא ממני, אבל אני מספיק טוב, כדי שתוכל לקנות גם ממני. ואתה לא חייב לקנות ממישהו, כי הוא הכי טוב. אלא מספיק שהוא יהיה מספיק טוב עבורך, כדי שתקנה ממנו.

לסיכום: כדי להצליח, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אתה לא חייב להיות יותר טוב, ואתה לא חייב להיות שונה מאחרים. אתה יכול גם להיות כמו כולם, ואתה יכול להיות גם פחות טוב מאחרים. כדי להצליח, אתה כן צריך להיות מספיק טוב, עבור מישהו שיחשוב שאתה מספיק טוב, כדי שהוא לא ילך לחפש מישהו אחר. הכל תלוי במהי הצלחה עבורך. ונכון שאם לא תהיה הכי טוב, אז לא יקנו דווקא ממך. אבל עדיין אם תהיה מספיק טוב, יקנו גם ממך וכולי.
האם אני פחות טוב מאחרים לא חייב להיות שונה מאחרים תורת הצמצום כסף איך להצליח למכור מוצרים צריך להיות יותר טוב מאחרים כדי להצליח סיפור הלקוח השגת מטרה למה לרכוש דווקא ממך איך אני יכול להצליח איך להיות גרוע ולהצליח איך להיות הכי גרוע ולהצליח איך להיות הכי טוב איך להיות יותר טוב מאחרים איך להצליח איך להצליח בלי להיות הכי טוב איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים איך להצליח בלי להיות מיוחד איך להצליח בלי להיות שונה איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי גרוע איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצרים אני יכול להצליח אני לא יותר טוב מאחרים אני לא מספיק טוב אני לא שונה מאחרים אני פחות אני פחות טוב מאחרים במה להיות יותר טוב מאחרים גרוע דווקא ממך דווקא ממני האם אני יכול האם אני יכול להצליח האם אני פחות טוב מאחרים האם גם אני יכול להצליח המוצר הכי גרוע המוצר שלך הצלחה הצלחה בעסקים יותר טוב מאחרים יכולת לא יותר טוב מאחרים לא מספיק טוב להיות גרוע ולהצליח להיות הכי גרוע ולהצליח להיות הכי טוב להיות יותר טוב מאחרים להיות שונה להצליח להצליח בלי להיות הכי טוב להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים להצליח בלי להיות מיוחד להצליח בלי להיות שונה להצליח בעסק להצליח בעסקים למה להיות הכי טוב למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למה שאני אצליח למה שאני אקנה דווקא ממך למכור למכור את המוצר למכור את המוצר הכי גרוע למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצרים לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני מוצר מיוחד מספיק טוב מספיק טובים עסק עסקים פחות טוב מאחרים שונה מאחרים שוק תחרותי שיווק שיווק בשוק תחרותי תחרות תחרותי תחרותיות
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
... סיבות לכך שמישהו שואל אותך למה דווקא אתה ולא המתחרים שלך. כדאי שתבין למה הוא שואל אותך את זה ובהתאם לזה תיתן לו תשובה שיכולה להתאים לו. בנוסף, ברמת העיקרון אתה יכול גם להיות להיות גרוע ולהצליח , כי מספיק שתהיה מספיק טוב ולא חייב שתהיה הכי טוב. ולכן אתה יכול לענות לשאלה למה אתה ולא לשאלה למה דווקא אתה. בנוסף, אתה גם יכול להטריל בחזרה, למה דווקא למכור לך, למה ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על מה שיש לו, שזה בעצם הכסף שלו, אז המציאות שלו, תהיה טובה ... חושב שיעשה לו הכי טוב עבורו. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. וממילא זה אומר, שהאדם רוצה לבצע את העסקה, כי הוא חושב שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע אותה. וברגע שהאדם חושב, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, הרי שממילא הוא מחויב לבצע את העסקה, כדי לעשות את החיים שלו לטובים יותר. ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ... מהדעות של כל אחד מהצדדים, מנסה להתגבר על הדעה של האדם האחר. כדי שהלקוח יחשוב, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם הוא ירכוש את המוצר. שאז ממילא הוא ירצה לרכוש וירכוש את המוצר. ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, שאין שום רעיון בעולם, שהוא נכון באופן מוחלט, ... המבט השונות, הן כולן אפשריות, מנקודות מבט סובייקטיביות של בני אדם שונים. או במילים אחרות, קיימת לגיטימציה לחשוב, שהעסקה טובה ושהעסקה רעה ושהעסקה מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן. ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, המחשבה שאומרת, שהעסקה טובה עבור הלקוח, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר להוכיח שהיא שגויה. והמחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח, גם היא, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר גם להוכיח שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, ... תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול ... בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן ... שיתבונן יראה, כי הדבר האחד לפני אחרון, שקורה לפני שהלקוח מבצע את הרכישה ולפני שהאדם משתכנע לחשוב בצורה כזו או אחרת, הוא, שהאדם רוצה לקנות את אותו המוצר והוא רוצה להסכים עם אותו הרעיון שמציעים לו להסכים איתו. ובלי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה קורה בתת המודע של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי ... מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את הטעויות הנפוצות של אנשי מקצוע שמעוניינים לפתוח עסק עצמאי. על פי אליעד, הטעות הגדולה ביותר היא ההנחה שניהול עסק מסתכם רק ביכולות המקצועיות של בעל העסק. לדוגמה, אדם שהוא צייר מוכשר או מתכנת מבריק עשוי להאמין כי הצלחה עסקית תלויה רק במיומנות האישית שלו במלאכת הציור או התכנות. אולם, על פי אליעד, עסק מצליח חייב לכלול הרבה יותר ממחלקת ייצור בלבד. העסק צריך לפעול בכמה תחומים בו זמנית: שיווק, פרסום, גבייה, גיוס עובדים, יחסי ציבור ועוד. אם בעל העסק מתמקד אך ורק במקצוע שלו, הוא עלול להחמיץ את הצורך בפונקציות אחרות הנדרשות להצלחת העסק. לדוגמה, אם הצייר או המתכנת ישקיעו את כל זמנם בכדי לפתח את המוצר המושלם, הם לא ישקיעו מספיק בשיווק או בשירות לקוחות, מה שיפגע בהצלחת העסק. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת היצור? אליעד מסביר שלעסק מצליח יש כמה מחלקות, ולא ניתן להסתפק רק בהשקעה במחלקת היצור. גם חברות גדולות כמו מייקרוסופט ו - גוגל משקיעות לא רק בפיתוח המוצר אלא גם בשיווק, פרסום, גבייה, הכשרת עובדים ועוד. אם לא תהיה השקעה בשיווק, בלקוחות וביחסי ציבור, המוצר הטוב ביותר לא יביא בהכרח להצלחה עסקית. כיצד לפתור את הבעיה ולהתמקד בעוד תחומים? ישנן כמה דרכים להתמודד עם הבעיה ולהפוך את העסק להצלחה: 1. ללמוד להרחיב את תחומי העיסוק - בעל עסק יכול ללמוד תחומים נוספים כמו שיווק, מכירות, שירות לקוחות ויחסי ציבור, או לפחות ...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
... מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול איך להיות מנכל מצליח ולנהל עסק גדול? אליעד כהן מסביר שכדי להיות מנכל מוצלח ולנהל עסקים בצורה טובה, האדם חייב תחילה לראות את עצמו כעסק. המשמעות היא להבין שבתוכנו קיימים כל התפקידים שיש בחברה גדולה - שיווק, מכירות, פיתוח, רכש, תמחור ועוד. אליעד מדגיש שכדי להצליח לנהל אחרים, קודם כל צריך להצליח לנהל את עצמנו ואת התפקידים הפנימיים שלנו בצורה הטובה ביותר. מי שלא יודע לנהל את עצמו, לא יוכל לנהל אנשים אחרים או ארגון גדול. מה המשמעות של להתייחס לעצמך כאל עסק? כדי להפוך ממישהו שהוא שכיר רגיל לאדם שמסוגל להיות מנכל, אליעד מסביר שיש צורך בשינוי גישה מוחלט - במקום לראות את הבוס שלך כבוס, צריך לראות אותו כלקוח שאתה מספק לו שירותים. בכך אתה הופך מעובד שכיר לאדם עצמאי שיש לו עסק משלו. העסק הזה הוא אתה, ואתה צריך לנהל אותו בצורה האופטימלית ביותר. לדוגמה, אליעד מתאר מקרה שבו אדם הוא רואה חשבון ומעוניין להפוך למנכל. אותו אדם צריך להתייחס למשרד שבו הוא עובד כאל ... לפעול ולהתנהל כמו מנכל אמיתי כבר בשלב הזה. איך למצוא בתוכך את כל התפקידים שקיימים בעסק? אליעד מדגיש כי כל עסק בנוי ממחלקות ותפקידים שונים, כמו מכירות, רכש, תמחור, פיתוח ושיווק. השלב הראשון הוא למצוא בתוך עצמך איפה קיימים התפקידים הללו: איפה אתה בעצמך אחראי על מכירות, איפה אתה עושה שיווק, איפה אתה מנהל את מחלקת הפיתוח של עצמך וכן הלאה. לדוגמה, אם יש לך רעיון מסוים, עליך לחשוב כיצד אתה מוכר את הרעיון הזה לבוס או לעמיתים שלך. עליך לחשוב איך אתה מתמחר את הערך שאתה מביא לארגון שלך, איך אתה משווק את היכולות שלך ומפתח אותן. אליעד מדגיש שבלי היכולת לראות את התפקידים הללו בתוכך ולנהל אותם בצורה טובה, אין סיכוי שתצליח לנהל תפקידים דומים בארגון גדול. למה אי אפשר להצליח בניהול עסק גדול בלי לנהל את עצמך היטב? אליעד מסביר שאין שום הבדל בין לנהל עסק קטן, עסק גדול או לנהל את עצמך - הכל פועל על אותו העיקרון. הוא מציין במפורש שכאשר אתה רואה את עצמך כעסק ואתה יודע לנהל את עצמך בצורה יעילה, אז ברגע שנותנים לך לנהל עסק עם מאות או אלפי עובדים, כל שעליך לעשות הוא לדמיין שהעסק הגדול הזה הוא בעצם אתה עצמך, רק בגודל גדול יותר. לדוגמה, במקום שתהיה לך זוג ידיים אחת, אתה מדמיין שיש לך אלפי ידיים. במקום שיהיה לך מוח אחד, אתה מדמיין שיש לך אלפי מוחות ... המטרות שלך בצורה האידיאלית ביותר. מי שמצליח לעשות זאת עם עצמו, יצליח לעשות זאת גם עם עסק גדול. כיצד לנהל אלפי עובדים בקלות? כדי להמחיש את הנקודה, אליעד נותן דוגמה ברורה: אם אתה מצליח לנהל את המשאבים האישיים שלך ולהשיג מטרות אישיות בצורה יעילה, אתה יכול לעשות ... אלף עובדים הופך לדבר פשוט וקל יותר. הכל עניין של גישה והסתכלות נכונה על עצמך ועל העסק כולו. מה הקשר בין משאבים, מטרות והצלחה בניהול? לפי אליעד, הצלחה בניהול עסק גדול או קטן היא תוצאה של הבנת שני דברים מרכזיים: הכרת המטרות שלך בצורה ברורה הכרת המשאבים שלך ויכולת למצות אותם בצורה מיטבית להשגת המטרות מי שלא יודע לנהל את עצמו ולהשיג את מטרותיו באמצעות המשאבים האישיים שלו, לא יוכל לעשות זאת גם בעסק. אליעד מסביר שהיכולת הזו היא קריטית ביותר - כי אם אתה לא יודע איך להשיג את המטרות שלך כבן אדם יחיד, אין סיכוי שתוכל לעשות זאת בצורה אפקטיבית עם ארגון גדול. לעומת זאת, אם ... מנכל מצליח ולנהל כל ארגון בכל סדר גודל. איך להפוך משכיר לעצמאי? איך לראות את עצמך כעסק? איך להצליח כמנכל? תכונות של מנהל מוצלח פיתוח קריירה ניהולית איך לנהל אלפי עובדים? איך לקדם את עצמך בעבודה? ללמוד לנהל, ללמוד עסקים, להתקדם במקום העבודה, להתייחס לבוס כאל לקוח, להתייחס לעצמך כאל עסק, להפוך משכיר לעצמאי, איך לנהל חברות? איך לנהל עסקים?
איך להצליח בחיים בכל תחום? איך להצליח בכל תחום? סודות ההצלחה, חוקי ההצלחה בכל תחום, להצליח בתחום אחד ולא להצליח בתחום אחר, להצליח בעסקים, להצליח בזוגיות, להצליח לפתור בעיות, הדרך להצליח בכל תחום היא אותה הדרך
איך להצליח בחיים בכל תחום? איך להצליח בכל תחום? סודות ההצלחה, חוקי ההצלחה בכל תחום, להצליח בתחום אחד ולא להצליח בתחום אחר, להצליח בעסקים, להצליח בזוגיות, להצליח לפתור בעיות, הדרך להצליח בכל תחום היא אותה הדרך
איך להצליח בחיים בכל תחום? איך להצליח בכל תחום? סודות ההצלחה, חוקי ההצלחה בכל תחום, להצליח בתחום אחד ולא להצליח בתחום אחר, להצליח בעסקים, להצליח בזוגיות, להצליח לפתור בעיות, הדרך להצליח בכל תחום היא אותה הדרך איך להצליח בחיים בכל תחום? הצלחה נראית לפעמים כאילו היא ... בכל תחום, אבל אליעד מציין שמדובר בנוסחה אחת וייחודית להצלחה, שהיא זהה בכל התחומים, בין אם מדובר בזוגיות, עסקים, בריאות, או אפילו בהצלחה בליהנות מהחיים ... לעניין כללי של חיבור יציב. על בסיס עיקרון זה, אפשר להחיל אותו גם על תחומים אחרים, כמו למשל בזוגיות, שותפות עסקית או בריאות - העיקרון הוא לחזק את הקשר בין שני ... לחשוב נכון יוכל להצליח לא רק בתחום בו הוא מתמקד, אלא גם בתחומים אחרים. לדוגמה, אם אדם מצליח לפתור בעיות בעסק על ידי חשיבה נכונה, סביר להניח שהוא יוכל ליישם את ... אדם מצליח בתחום אחד בזכות צורת החשיבה הנכונה שלו, סביר להניח שהוא יצליח גם בתחומים אחרים. לדוגמה, אם אדם מצליח בעסקים בזכות כישורי חשיבה טובים, הוא כנראה יוכל ... הבעיות בעולם ניתנות להסבר בעזרת קונפליקטים בין שני כוחות? הבעיות שאנו פוגשים בכל תחום בחיים, אם בזוגיות, בעסקים או בבריאות, נובעות לרוב מקונפליקטים בין ... המהותיים שמובילים לתוצאה טובה. מי שמבין כיצד לנהל את הקונפליקטים בחייו, יוכל להצליח בכל תחום בו הוא פועל. הצלחה בעסקים הצלחה בזוגיות עצות חשיבה כלליות התמודדות עם ... להצליח בכל תחום בחיים היא אותה דרך? ההסבר מתבסס על הרעיון שכל תחום בחיים, בין אם מדובר בהצלחה בזוגיות, בעסקים, בבריאות או בכל נושא אחר, מבוסס על עיקרון דומה. בסופו של דבר, אותה נוסחה מנטלית משותפת מאפשרת להגיע להישגים שונים. ההצלחה בזוגיות, בניהול עסק, בגידול ילדים, בפתרון בעיות רגשיות ואפילו במציאת ... בייצוב הקשר שבין שני גורמים. אפשר להלביש זאת גם על מערכות יחסים בין בני זוג, בין גוף לנפש או בין שותפים עסקיים - העיקרון המשותף הוא חיזוק החיבור בין שני גורמים כך שהוא לא יתפרק. כיצד גישה זו משפיעה על הצלחה בחיים בכלל? אם אדם מקבל רק עצות נקודתיות לעסק, הוא לא בהכרח יידע ליישם אותן בזוגיות או בבריאות. אך אם הוא ילמד כיצד לחשוב נכון, הוא יוכל להבין לעומק מה שנכון בעסק ולהסיק מסקנות גם בנוגע ליחסי אנוש, לטיפול בבעיות ... מסוים בזכות צורת החשיבה שלו (ולא במקרה), אותה צורת חשיבה תוביל אותו להישגים גם בתחומים אחרים. לדוגמה, מנהל עסקים שיודע לפתור בעיות בעסק באמצעות היגיון נכון, יוכל להשתמש באותו היגיון גם כדי לנהל טוב יותר את הזוגיות שלו או להתמודד עם קשיים רגשיים. במידה שההצלחה שלו בעסקים היתה אקראית, ולא נבעה מצורת חשיבה נכונה, ... כיצד לקחת עצות מתחום אחד וליישם אותן בתחומים אחרים, ולבחון כיצד נוצרת הצלחה עקבית שאינה מקרית. כך אפשר לרכוש הבנה רחבה יותר שתעזור בכל אתגר. הצלחה בעסקים הצלחה בזוגיות עצות חשיבה כלליות התמודדות עם ...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
... כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק האם אפשר להצליח בעסק בלי לאהוב למכור? האם בעל עסק חייב לאהוב תהליכי מכירה כדי להרוויח ... שונה לחלוטין. על פי אליעד, עסק יכול להרוויח כסף גם אם בעל העסק לא אוהב למכור ואפילו שונא להתעסק במכירות. אליעד מסביר כי אמנם כל עסק חייב בסופו של דבר למכור משהו כדי להרוויח כסף, אבל אין הכרח שבעל העסק יהיה זה שמבצע את תהליך המכירה או שיתעסק בכלל עם התנגדויות של לקוחות או מכירות ישירות. האם עסק חייב שיהיה בו איש מכירות כדי להצליח? אליעד כהן טוען כי אין חובה שעסק יעסיק איש מכירות כדי להצליח ולהרוויח כסף. למעשה, בעל עסק שאינו אוהב מכירות יכול להרוויח היטב בלי ... בתהליך מכירה סטנדרטי. איך למכור בלי להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? ... הוא מבהיר שכדי למכור בלי התנגדויות צריך להפנות את תשומת הלב ... המכירה הקלאסיים לתהליכי שיווק אפקטיביים, אשר יגרמו ללקוחות בעצמם לרצות לרכוש את המוצר או השירות ללא התנגדות. מה ההבדל בין ...
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
... ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? עסקים רבים מתמודדים עם אתגרים משמעותיים בעקבות משבר הקורונה. אליעד כהן מציג ... מחדש על הניהול העסקי בתקופה זו, ומציע נקודות חשיבה חדשות לגבי מה שבעלי עסקים יכולים לעשות כשאין לקוחות. האם העסק יכול להרוויח כסף רק מלקוחות? לכאורה, עסק חייב לקוחות כדי להרוויח כסף, והמשוואה ברורה: אין לקוחות - אין כסף - אין עסק. אליעד מחדד שזו אמנם אמת בסיסית, אבל היא אינה האמת היחידה. השאלה המרכזית שהוא מעלה היא ... הוא מבקש מבעלי עסקים לבדוק אם התפיסה שלהם מוגבלת רק למכירות. אם התשובה היא כן, יש כאן בעיה עמוקה בעסק, מכיוון שזה אומר שכל הרווח של העסק מוגבל אך ורק בכמות המכירות הנוכחית. מה עושים כדי להגדיל הכנסות גם כשיש לקוחות? אליעד ... מחשבתי חשוב: אם העסק שלך מצליח ויש לך לקוחות רבים, האם אתה יודע מה אתה יכול לעשות כדי להכפיל, לשלש, או ... שלך היא אך ורק למכור יותר, סימן שהגישה שלך מוגבלת. לעומת זאת, עסק בריא הוא עסק שמבין שישנן דרכים נוספות להרוויח כסף מעבר ללמכור יותר ללקוחות הקיימים. אילו פעולות נוספות עסק יכול לעשות להגדלת הרווחיות? אליעד כהן מפרט מספר פעולות שאפשר לעשות מעבר להגדלת המכירות: לשפר את השיווק ואת הנראות של העסק. לפתח מוצרים ושירותים חדשים. לעצב מחדש מוצרים קיימים, לשדרג את איכותם ואת הערך הנתפס שלהם בעיני הלקוחות. לבנות ולפתח רעיונות עסקיים חדשניים. לשפר את המבנה הארגוני של העסק כדי לשפר יעילות ולהקטין עלויות. לדברי אליעד, הפעולות האלה הן רק דוגמאות חלקיות. יש ... דברים נוספים שכל עסק יכול לעשות על מנת להגדיל את הרווחיות שלו, גם ללא קשר ישיר למספר הלקוחות הנוכחי. מה ... שיכולות לקדם את העסק לטווח הארוך, דברים שבדרך כלל קשה לבצע כאשר יש עומס לקוחות. בתקופה כזו, בעלי
מימוש עצמי ונתינה לאחרים, האם להתמקד בנתינה כדי לממש את עצמי? רצון לתת ומימוש עצמי, רצון לקבל ומימוש עצמי, אגואיסטיות ומימוש עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים?
מימוש עצמי ונתינה לאחרים, האם להתמקד בנתינה כדי לממש את עצמי? רצון לתת ומימוש עצמי, רצון לקבל ומימוש עצמי, אגואיסטיות ומימוש עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים?
... עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים? האם כדי לממש את עצמי עלי להתמקד בנתינה לאחרים? ... עצמו, ולא תמיד זה קשור לעשיית טוב לאחרים. אם מישהו בוחר להקים עסק, לדוגמה, ואחת ממטרותיו היא להצליח כלכלית, אז בהחלט כדאי שיתמקד בנתינה - כלומר, בלעזור לאחרים ולספק להם ערך. ככל שהעסק נותן יותר ערך לאחרים, כך יש סיכוי גבוה יותר שהוא יצליח. אך מימוש עצמי, לפי אליעד כהן, לא חייב להיות קשור להקמת עסק מצליח או לעשיית כסף. הוא טוען כי אדם יכול לבחור לממש את ... גם מציין שהמימוש העצמי לא בהכרח כרוך בהצלחות כלכליות או בהקמת עסק מצליח, ולפעמים הדרך הנכונה היא לא לחשוב על איך לעשות טוב ... האם נתינה היא הדרך למימוש עצמי? מה זה מימוש עצמי? איך להקים עסק מוצלח? האם אפשר לממש את עצמי מבלי לעזור לאחרים? ...
מהי הצלחה? מרגיש שאני כישלון, התמודדות עם רגשות כישלון, להרגיש שאני מוצלח, ערך עצמי, דימוי עצמי, רגשי נחיתות, ביטחון עצמי, הערכה עצמית, מרגיש שנכשלתי בחיים, אני לא מספיק טוב, גאווה, ענווה, יוהרה, שחצנות
מהי הצלחה? מרגיש שאני כישלון, התמודדות עם רגשות כישלון, להרגיש שאני מוצלח, ערך עצמי, דימוי עצמי, רגשי נחיתות, ביטחון עצמי, הערכה עצמית, מרגיש שנכשלתי בחיים, אני לא מספיק טוב, גאווה, ענווה, יוהרה, שחצנות
... עם רגשות כישלון, להרגיש שאני מוצלח, ערך עצמי, דימוי עצמי, רגשי נחיתות, ביטחון עצמי, הערכה עצמית, מרגיש שנכשלתי בחיים, אני לא מספיק טוב, גאווה, ענווה, יוהרה, שחצנות איך להתמודד עם הרגשה שאני לא מספיק טוב? אנשים רבים מרגישים תחושה של כישלון או תחושה של חוסר הצלחה בחיים. אליעד כהן מסביר שכדי להתמודד עם רגשות נחיתות וכישלון, תחילה צריך להבין מה המשמעות של ... תואר דוקטור, הוא בעצם גם סובל מרגשי נחיתות. אדם שמתגאה בהישגים שלו, לדוגמה בתואר אקדמי או בקריירה מצליחה, בעצם אומר לעצמו: אני לא מספיק טוב בלי הדבר הזה. עצם הגאווה מצביעה על שנאה עצמית פנימית. אם אדם מרגיש צורך להראות שהוא טוב יותר מאחרים, זה רק בגלל שבתוך תוכו הוא מרגיש פחות טוב ללא אותו ... אליעד נותן דוגמה מהרבי נחמן שאמר: אני חושב שכל הרבנים הם כלום, אבל אני עוד יותר כלום. הענווה הכי עמוקה היא לא לחשוב שאתה פחות טוב מאחרים , אלא להרגיש שאין משמעות כלל לשום תואר או הישג, לא טוב ולא רע, כי הכל שווה באותה מידה. העניו האמיתי הוא מי שלא תלוי בכלל בשום הישג חיצוני כדי להרגיש טוב. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות גרוע ולהצליח?, למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? למה העולם קיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להיות גרוע ולהצליח?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, מטפל רוחני, מאמן אישי בטלפון בנושא איך להיות גרוע ולהצליח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0625 שניות - עכשיו 30_08_2025 השעה 21:48:26 - wesi1