... כשהם מנסים להרוויח יותר? רוב האנשים, כאשר הם שואלים את עצמם איך להגדיל את הרווחים בעסק שלהם, פונים מיד לרעיונות כמו להוסיף מוצר חדש, להיכנס לפרויקט נוסף,
להוריד מחירים או להוסיף פרסום. אך אליעד כהן מדגיש שזו גישה לא נכונה מכיוון שהיא לא מטפלת בשורש העניין. במקום להמציא פתרונות חדשים לפני שמבינים לעומק מהי החוקיות האמיתית ... ההחלטות. אליעד הדגיש כי לפני שמסיקים מסקנות, יש להבין את החוקיות הפנימית של כל שאלה או בעיה. לדוגמה, לא מספיק לחשוב על פתרונות שטחיים כמו להוסיף פרויקט חדש או
להוריד מחירים, אלא צריך לעבור דרך השאלה הבסיסית ולוודא שההחלטות שנעשות לא רק מבוססות על רעיונות אקראיים. האם תמיד יש צורך להמציא פתרון חדש? בהמשך לכך, אליעד הזכיר סיפור ...