...לשתף אותך גם בנושאים רציניים וחשובים, וגם יעשו זאת בצורה טובה ויעילה יותר בעתיד. לסיכום: למה חשוב לא להשתיק אחרים? חשוב לזכור שכל ביקורת שלילית שאתה נותן לאחרים יכולה להשתיק אותם גם במצבים שבהם תרצה לשמוע את דעתם. כאשר אתה משתיק מישהו, אתה מסתכן בכך שהוא יפסיק לדבר איתך בכלל, גם כשיש לו משהו חכם להגיד. ולכן צריך להיזהר ולהעביר ביקורת בצורה חכמה, שמכבדת את האדם ומעודדת אותו להמשיך לשתף פעולה איתך בעתיד. איך להעיר הערות בצורה נכונה איך לגרום לאנשים להרגיש בנוח איתך איך להתמודד עם שאלות טיפשיות איך...
...היא: אל תדבר איתי, אל תדבר איתי, אז הדרך לפתוח אותו להקשיב היא לא לדבר איתו על אותו נושא ישירות, אלא לדבר איתו על דברים אחרים לגמרי. לדוגמה, אם ילד מתנהג בצורה לא נכונה, כמו להתחצף או להכות חברים, וההורה רוצה להעיר לו על כך, אך הילד מסרב להקשיב, אין טעם להתעקש ולהגיד תקשיב, אסור לעשות כך. במקום זאת, כדאי להתחיל לדבר איתו על משהו אחר, נושא אחר, ורק כדרך אגב להגיע למה שרוצים לומר. מה עושים כשהאדם מסרב להקשיב לביקורת? כאשר האדם מסרב להקשיב, אפשר להשתמש בטכניקה של משל ונמשל. הכוונה היא לספר לו סיפור...
...השתנו לחלוטין. אם למשל המבחן הבא יעסוק בחומר שונה לחלוטין, הניתוח של הכישלון הקודם לא יהיה רלוונטי. אבל כל עוד התנאים דומים או זהים, הניתוח הזה משמעותי מאוד לסיכויי ההצלחה. מדוע יש חשיבות ללמידה מניסיון של אחרים? מלבד האפשרות ללמוד מהטעויות האישיות שלנו, אליעד מציין שקיים גם ערך רב ללמידה מניסיון של אנשים אחרים. החכם הוא מי שלומד לא רק מניסיונו שלו, אלא גם מטעויותיהם של אחרים. כאשר רואים אדם אחר שנכשל, אפשר לבחון את המקרה שלו, להבין למה נכשל, איזה טעויות עשה, וללמוד מכך כדי לא לחזור על אותן טעויות...
...האמונה שאלוהים או כל כוח עליון אחר יציל אותך מבלי שתפעל בעצמך לשינוי, היא אמונה שגויה ומסוכנת. הוא מחדד באמירה: אלוהים לא יעזור למי שלא עוזר לעצמו, ומוסיף שאם אתה פועל בעצמך, אינך צריך סיוע חיצוני. האם ניתן להצליח לאחר טעויות וכישלונות? לסיכום דבריו, אליעד כהן מדגיש שהמפתח להתמודדות נכונה עם טעויות הוא היכולת ללמוד מהן. הטעות עצמה היא פחות חשובה, מה שחשוב באמת הוא האם אתה לומד ומשתפר בעקבות הטעות, או שאתה חוזר עליה שוב ושוב. לפי אליעד, חזרה מתמשכת על טעויות בלי ללמוד מהן מובילה לכישלון ולאבדון,...
...שנקרא טלפון, והתהליך של ללחוץ על כפתור כדי להדליק אותו הוא פעולה המבוססת על הגדרה מוסכמת מראש. האם ניתן להבין את האמת כמשהו מוחלט? אליעד מציין כי לא ניתן להבין את האמת תמיד באופן מוחלט. במקום זאת, צריך להסתמך על החושים שלנו, המידע שהושג בתהליך החיים, ולהסיק מסקנות מתוך מידע קיים. השאלה כיצד לזהות את האמת גם מתמקדת בהבנת הספקות ותחושת הוודאות שלנו. בכל פעם שיש ספק, אפשר להסתמך על מידע בסיסי וודאי שנמצא ברשותנו. איך יודעים אם זה נכון או לא? לסיום, אליעד מציין שלפני כל תהליך של הגעת לאמת, צריך לשאול...
...יותר ויותר טעויות ותשפרו את התקשורת עם העובדים, העמיתים, המנהלים ואפילו עם עצמכם. למה כדאי להפוך את הוולידציה לשגרה קבועה? כאשר אתם הופכים את הוולידציה להרגל קבוע, אתם יוצרים סביבה של תקשורת ברורה ואפקטיבית. עובדים מבינים בדיוק מה מצופה מהם, מנהלים יודעים בוודאות שהמשימות שהטילו מובנות כהלכה, והכל נעשה באופן מסונכרן וברור. זה מפחית מאוד את כמות הטעויות, מונע בזבוז זמן ומשאבים, ויוצר אווירת עבודה נעימה ורגועה יותר. אליעד כהן מציין שהרבה תלונות ותסכולים בעבודה מתרחשים אך ורק בגלל חוסר הבהרה פשוט כזה...
...כהן מדגיש היא שהניהול האמיתי הוא תהליך מתמשך של למידה ושיפור. כל טעות היא הזדמנות לארגון להשתפר ולייעל את התהליכים שלו. טעויות הן בלתי נמנעות, אך החוכמה היא להשתמש בהן כדי להתקדם, ולא רק כדי להעניש או להעיר לעובד. כך, תהליך נכון של הפקת לקחים לא רק מונע חזרת טעויות, אלא גם משפר את הביצועים הכלליים של הצוות ושל הארגון כולו. מנהל טוב יראה בכל טעות הזדמנות ללמידה, שיפור והתקדמות. לסיכום, מה השלבים לניהול נכון של טעויות עובדים? זיהוי מדויק של הטעות - להבין מה קרה בדיוק. בירור הסיבות לטעות - לגלות למה...
...של דבר המערכת שצריכה לזהות את הכטבם לא עבדה, לבין השאלה איך זה שהמערכת תוכננה בצורה כזו שטעות אנוש יכולה להקריס את המערכת. וזו כמובן רשלנות פושעת ומחדל כשאר מחדלי אנשי הקונספציה. דהיינו, עצם זה שבונים מערכת שאפשרי שיקרו בה טעויות אנוש מהסוג הזה, זה עצמו המחדל. טעויות אנוש לא ניתן למנוע. אבל כן ניתן למנוע את זה שטעויות אנוש יגרמו לאסונות. איך? לדוגמה באמצעות זה שבונים כמה מנגנונים שונים שאמורים לגבות אחד את השני ולגבות מצבים של טעויות אנוש אפשריות. הגיוני שתקרה טעות אנוש. ולכן כשמתכננים את המערכת...
...עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ביצועיהם. האם יש מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא להפוך את העובדים לשותפים פעילים...
...של העובדים. איך מייצרים איזון נכון בתקשורת בין אישית עם העובדים? מצד שני, אליעד כהן מסביר שגם להגיד בבקשה ותודה בתדירות גבוהה מדי או בצורה מוגזמת יכול לגרום לתופעה הפוכה. העובד עלול להרגיש שהעבודה שלו היא בגדר טובה או התנדבות, וכתוצאה מכך הוא עלול לשכוח את תפקידו המקצועי. חשוב למצוא איזון נכון בשימוש במילים אלו, כדי לא ליצור מצב שבו העובד מאבד את תחושת האחריות המקצועית שלו. כיצד משפיעות מילים פשוטות על התפקוד של העובד? כאשר אתה אומר לעובד בבקשה, האם תוכל לעשות את זה? או תודה רבה, אני מעריך את זה...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך לגרום לעובד לא לטעות שוב?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך לגרום לעובד לא לטעות שוב?, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, אימון אישי בסקייפ, אימון אישי לנוער בתחום איך לגרום לעובד לא לטעות שוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331