... לא בדרך של אמונה אלא בדרך של הוכחות. לדוגמה: מסר שאומר אנחנו הכי טובים המון לקוחות לא טועים המותג הכי טוב במדינה וכיוב, מסרים מסוגים כאלו, אמורים
לגרום ללקוח להאמין שהמותג הוא טוב. לעומת זאת יש חומרי שיווק מסוג ... יותר ישירים, מגובים בעובדות, לגבי דברים ספציפיים במוצר שלך. לדוגמה, יכול להיות מסר מסוג של אצלנו השולחן הכי חזק בעולם שהוא סוג של מסר שיווקי שאמור
לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב, אבל יכול להיות הסבר על איך גורמים ... יכול לייצר תכנים שיווקיים שעובדים על רובד של עובדות ורובד של שכל, שבהם אתה מסביר הסברים ספציפיים על הדברים הטובים שיש במוצר שלך. והדבר הזה יכול
לגרום ללקוח להאמין, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר של המתחרים שלך, גם אם ... טוב בכל היבט שהוא, הרי שאם תתעסק בלפרסם הסברים שיראו במה אתה טוב ואת האיכויות שלך, לא רק ברמת מסרים כללית, אלא גם ברמת עובדות וראיות, הרי שזה יכול
לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב. כאשר אולי זאת גם האמת ... בדיוק כדאי לעשות? איזה חומרי שיווק כדאי ליצור? זה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו, שהסברתי עליו גם כאן חומרי שיווק ועוד. אבל מהות המסר היא, שבאפשרותך
לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, ...