... למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית
אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות מהן הטעויות שיזמים עושים כשמנסים לשכנע ... את החלום הפרטי של היזם, כמו חלום של התעשרות מהירה או עשיית אקזיט בשוק גדול. יזמים רבים מציגים למשקיע תחזיות
אופטימיות ביותר בנוגע לפוטנציאל השוק, כגון שוק של 100 מיליארד דולר או 100 מיליון לקוחות פוטנציאליים. הכוונה מאחורי הצגת נתונים כאלה היא לשדר למשקיע שההשקעה תביא ... רוצים לראות תשואות יציבות כמו 5%, 10% או 20% בשנה, מה שמראה על עסקים יציבים ולא סיכון יתר. לכן, הצגת תחזית
אופטימית מדי יכולה לגרום למשקיע לחשוב שמדובר בהשקעה לא מציאותית. זה הרבה יותר יעיל להציג תחזית עסקית ריאלית שמבוססת על ניתוח שוק אמיתי, תוך הדגשה של יתרונות המוצר ... העסקית. אם יש שוק ענק עם פוטנציאל, כמעט תמיד יש עוד הרבה אנשים שמים לב לאותו שוק ומפתחים מוצרים דומים. למה
אופטימיות יתר עלולה להזיק לסטארט - אפ? סטארט - אפים רבים לא מצליחים בסופו של דבר, במיוחד כאשר היזם מציג
אופטימיות יתר.
אופטימיות ללא תכנון מסודר ויכולת להעריך את הקשיים, התחרות והסיכונים בשוק, היא מתכון לכישלון. אם יזם מציג חזון לא ריאלי, שבו הוא יצליח לכבוש את העולם מבלי להכיר את ... עולמי, אף אחד לא חשב על זה - בפועל צריך לוודא שלא קיימות גרסאות מקבילות או פתרונות דומים במקום אחר. מדוע
אופטימיות יתר עלולה לפגוע בסטארט - אפ? רוב הסטארט - אפים נכשלים בסופו של דבר, ורוב העסקים הקטנים נסגרים בתוך זמן קצר. כשיזם מדי
אופטימי, הוא לא מתכונן לסיכונים, לא בודק מתחרים לעומק ולא בונה תרחישים אפשריים של כישלון. משקיע שומע מאדם אני הולך להפוך לחברה הגדולה בעולם מבלי לשקול קשיים, תחרות ...