... מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית. מה לעשות כשלקוח רוצה
אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה
מהאווירה הנעימה בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את
האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל
האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר
אווירה נעימה, אך אם המטרה שלך היא רק לפתור בעיה ולהתקדם הלאה, אתה יכול להיות יותר קשוח ופחות להשקיע ביצירת
אווירה נעימה. איך אליעד מציע להתמודד עם לקוח או עובד לא מרוצה? אליעד מציין שהיחס האישי שאתה נותן ... אליו. כשאתה עובד מול לקוח, תשאל את עצמך איך אתה יכול להקל עליו להרגיש טוב, כיצד תחושת השייכות וההבנה שתקבל ממנו תשפיע עליו בצורה חיובית. איך להתמודד עם דילמות בנוגע
לאווירה עם הלקוח? אם אתה נמצא במצב שבו הלקוח רוצה חווית שירות נעימה, אך אתה חושש שהוא לא ירצה לפתור ... גם בגלל איך שאתה מתייחס אליו, גם בגלל שאתה מתייחס ברמה האישית גם בגלל כל מיני סיבות. מה אתה רוצה להגיד? ש: זה סוג של דילמה שיש בנושא הזה מטופל שמגיע נגיד לעשות לו
אווירה נעימה וטובה, עכשיו השאלה היא הדילמה היא חשש שהוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שלו כי בשבילו זאת ... את החוויה הטובה שיש לו אז הוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שיש לו זאת הדילמה. אליעד: ואתה יכול לפתור אותו? ש: אז אולי עדיף כאילו בהתלבטות אם אולי יותר טוב אולי עדיף לא ליצור
אווירה נעימה בעניין טכני כאילו. אליעד: מהמם מה שאתה אומר מהמם, עכשיו יש לי שאלה אתה רוצה לפתור אותו מהבעיה שלו? ש: כן. אליעד: אוקי ואתה חושב שאתה יכול לפתור אותו מהבעיה שלו? ש: אני מאמין שכן. אליעד: אוקי ואתה יכול לפתור אותו מהבעיה שבגללה הוא גם רוצה את
האווירה הנעימה? ש: מה השאלה. אליעד: אז זאת אומרת שאתה לא יודע לטפל טוב כי אם בסופו של דבר הוא נשאר בשביל
האווירה זה אומר שמספיק רע לו בחיים בשביל להישאר בשביל
האווירה אז תפתור לו את הבעיה שגורמת לו לרצות להישאר בגלל
האווירה. אתה צודק שאם יש לך מישהו שבא עם בעיה מסוימת ואתה רוצה להעיף אותו ממך שגם זה לא ברור למה ...