קבלת החלטות והטלת ספק, איך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר? איך לקבל החלטות נכונות? איך לקבל החלטות טובות? איך לקבל החלטות טובות? איך לעשות בחירות טובות? איך להטיל ספק בצורה נכונה? האם משהו נכון? למה משהו לא נכון? שיטות להטלת ספק איך לקבל החלטות נכונות...... למה ההחלטה שלי לא נכונה?. אליעד מסביר זאת בצורה מפורטת באמצעות דוגמה פשוטה מחיי היומיום: אדם מתלבט האם לעבור דירה או לא. לאחר מחשבה רבה, הוא מגיע למסקנה שההחלטה הנכונה היא לעבור דירה. בשלב זה קיימות שתי דרכים להטיל ספק בהחלטה: הדרך הראשונה היא שהאדם יחשוב מי אמר שההחלטה שלי נכונה? אולי היא לא נכונה? אולי לא כדאי לעבור דירה?. בצורה הזאת, האדם מנסה לברר האם ההחלטה נכונה או לא נכונה באופן כללי, אבל לא בהכרח מבצע בדיקה עמוקה מספיק. הדרך השנייה והמומלצת...
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות איך מזהים לקוח משוגע...... אבל מבחינתנו, מדובר בלקוחות שאינם סטנדרטיים. הם לא פשוט מגיעים, קונים, משלמים וזהו. הם יוצרים בעיות, מעלים רעיונות משונים, מבקשים דברים מיוחדים ולא צפויים. אפשרות ראשונה: לא לעבוד עם לקוחות משוגעים גישה אחת אומרת שהפתרון הכי טוב לבעיה הוא פשוט לא לעבוד עם לקוחות כאלה. כלומר, איך לעבוד עם לקוחות משוגעים? פשוט לא לעבוד איתם. אבל איך אפשר לא לעבוד איתם בלי שזה יפגע בנו? התשובה היא שככל שיהיו לנו יותר לקוחות, נוכל להרשות לעצמנו לבחור עם מי לעבוד. אם...
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה? איך להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים באופן...... כך מצמצמים את הנזק והסיכון הכלכלי למינימום האפשרי. לסיכום, כאשר מתמודדים עם לקוח שמפר הסכמים, האפשרויות הן או להפסיק לעבוד איתו לחלוטין, או לעבוד איתו בזהירות רבה תוך הגבלת החשיפה לסכומים קטנים, על ידי קבלת תשלום מראש או באמצעות חלוקת העסקה לתשלומים קטנים שמקטינים משמעותית את הסיכון. איך לעבוד עם לקוח בעייתי? איך להתמודד עם לקוח שלא עומד בהסכם? איך לבנות חוזה בטוח עם לקוח בעייתי? קביעת תנאי התשלום מול לקוח בעייתי מה לעשות אם לקוח מפר חוזה? לקוח שעושה...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום...... בצורה אידיאלית עם כל סיטואציית מכירה ולהגדיל את רווחי העסק לאורך זמן. איך להעלות מחירים? לקוח שרוצה לקבל הנחה איך לא להוריד מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? מוצרים יקרים מוצרים זולים הורדת מחירים תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אם אנחנו רוצים להרוויח כמה שיותר, עלינו לוודא שיש לנו כמה מוצרים להציע ללקוח - ולא רק מוצר אחד. נסביר את הרעיון. אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר...
התמכרויות, מינימליזם כאורח חיים, 2 סוגים של התמכרות, התמכרות ללא התמכרות, התנזרות, התמכרות ללא להיות מכור, מכור ללא להיות מכור, התמכרות לכסף, התמכרות לסקס, התמכרות לסמים, התמכרות להימורים, התמכרות רוחנית, מינימליזם כדרך חיים מהם שני סוגי ההתמכרות ומה...... או סקס, הוא משועבד ואינו חופשי. לעומת זאת, אנשים רבים מעריכים אדם שאינו מכור לכלום וחושב שהוא חופשי לחלוטין. אך לפי אליעד כהן, גם האדם שנאבק בהתמכרות לדבר מסוים, כמו זה שנאבק שלא להיות מכור לכסף, הוא עדיין לא באמת חופשי. האדם שנאבק בהתמכרות עדיין משקיע מאמץ ואנרגיה במחשבה על איך לא להיות מכור, והוא בעצם משועבד להתנזרות . לדוגמה, אם אדם עסוק במחשבות מתמידות על איך להימנע מהתמכרות לסקס או כסף, הוא הופך להיות תלוי במאבק עצמו ולא חופשי ממנו. לכן, אין...
כבוד עצמי, למה מישהו מרשה לעצמו לזלזל בך? למה מישהו חושב שהוא האלוהים שלך? למה מישהו מרשה לעצמו לנהל אותך? למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתערב לך בחיים? למה מישהו מנסה לשנות אותך? למה מישהו מנסה לנהל אותך? למה אנשים מרשים לעצמם לנהל אותך ולזלזל בך...... תלוי בשום דבר חיצוני. כאשר אתה לומד להיות תלוי רק בעצמך, אתה מפסיק להמליך אחרים לאלוהים, וכך גם מפסיק להעניק להם את היכולת לזלזל בך או להתייחס אליך כאל מי שנמצא תחתיהם. סיכום הרעיון המרכזי שאליעד מציע לסיכום, הרעיון המרכזי שאליעד כהן מעביר בהרצאה הוא שאם מישהו חושב שהוא יכול להתערב לך בחיים או לזלזל בך, זה כנראה משום שאתה, אפילו בלי לשים לב, נתת לו את הכוח הזה. הדרך להפסיק את התופעה הזו היא להיות מודע לכך שכל בקשה שלך הופכת אדם אחר למישהו שאתה תלוי...
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה האם אפשר למנוע מריבות במערכת יחסים...... במציאות, מה שקורה לעיתים קרובות הוא ששני אנשים נמצאים בדינמיקה מסוימת, ויש התנהגות של אחד מהם שמפריעה לשני, אך הצד המוטרד לא תמיד מעיר על כך. הסיבה לכך יכולה להיות חוסר נעימות, פחד מהתסכול או כל סיבה אחרת. לפעמים, כאשר אחד מהצדדים לא מרוצה מהתנהגות של השני, הוא בולע את הצפרדע ולא מעיר על כך, מה שמוביל לכך שהבעיה נשארת לא פתורה. הבעיה מצטברת והאדם שלא מרוצה אינו מדבר על זה, אך זה לא אומר שהוא מקבל את ההתנהגות. לפעמים הוא לא מעיר על זה, אך לבסוף, הדברים...
לאיים איומים, איך לאיים על מישהו בצורה נכונה? איך לא לאיים על עצמך? איך לא להציב אולטימטום לעצמך? מה אפשר לאיים על מישהו? איך להטיל סנקציות על מישהו? איך לא להטיל סנקציות על עצמך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לאיים על מישהו בצורה נכונה...... חייב להבין בדיוק מה ההשלכות של אי מילוי בקשתך. עם זאת, האיום צריך להיות סביר ולא מוגזם, כדי לא לאבד אמינות. אם האדם השני מרגיש שהאיום מוגזם או לא אמין, הוא עלול להתעלם ממנו לחלוטין. לסיכום, כאשר אנחנו מאיימים על אדם אחר, תמיד יש לחשוב צעד אחד קדימה ולבחון כיצד האיום שלנו ישפיע גם עלינו. מטרת האיום היא לשכנע את האדם השני לפעול לפי רצוננו, אך עלינו להימנע בכל מחיר מליצור לעצמנו מלכודת שממנה יהיה קשה לצאת בעתיד. איך לאיים בצורה נכונה? איך להטיל סנקציות...
למה מישהו מאשים אותך במה שלא עשית? למה מישהו תוקף אותך? למה מישהו כועס אותך? למה מישהו לא מרוצה ממך? למה מישהו מעליב אותך? ההגנה הכי טובה היא התקפה, רגשות אשמה, איך לא להאשים את עצמך? איך לא לקחת דברים באופן אישי? מערכות יחסים למה מישהו מאשים אותך במשהו...... סיבות של מנגנוני הגנה ורגשות אשמה. כשהם לא מסוגלים להכיל את העובדה שהם לא בסדר, קל יותר עבורם לכעוס עליך או להאשים אותך, מאשר להתמודד עם העובדה שהם עצמם טעו או עשו משהו לא נכון. הם יכולים, לדוגמה, להמציא סיפורים ולהאשים אותך שהתנהגת בצורה לא מכובדת, או לטעון שעשית דברים שמעולם לא עשית. כל זאת רק כדי להגן על עצמם מפני הביקורת הפנימית שלהם ומפני הכאב שהם מרגישים כשעליהם להודות בטעותם. איך לא להאשים את עצמך כשמאשימים אותך? חשוב להבין שכאשר מישהו מאשים...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה?...... אחריות לסמכות. כאשר מנהל מקבל אחריות מלאה על התוצאה, חייבים לתת לו גם סמכות מלאה לנהל את הדרך להשגת התוצאה. אם, למשל, דורשים ממנהל להביא 100 מכירות ביום, עליו לקבל את החופש לגייס, לפטר, או להחליף את העובדים בהתאם לשיקול דעתו. אם לא נותנים לו את הסמכות הזו, המנהל למעשה מוגבל ולא יכול באמת להיות אחראי לתוצאה. מצב זה יוצר חוסר הגינות, משום שמנהל ללא סמכות מלאה לא יכול להתחייב לתוצאה סופית. לדוגמה, אם החברה אומרת למנהל, אלה העובדים שלך, לא ניתן לך להחליף...
קבל את הספרים המומלצים עבורך
שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתייםבכל תחומי החיים!
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331