... מהתניות שהתפתחויות בתודעה של כל אחד מאיתנו. לדוגמה, אם מישהו גדל עם תפיסה שלגברים חזקים יש יתרון או שמראה רזה מעיד על
הצלחה, המוח שלו יקשר את המראה הזה לתכונות חיוביות כמו
הצלחה, כוח, וכדומה. אם זה מראה שלא משתלב עם התפיסה הפנימית של אדם, הוא יימנע מהמשיכה אליו. מה גורם לנו להימשך למראה מסוים? המשיכה החיצונית היא תוצאה של החוויות וההתניות המוחיות שהיו לנו בעבר. כך למשל, אם מישהו ראה בילדותו שרבים מהדמויות
המוצלחות בעולם היו נראים בצורה מסוימת, הוא יתחיל לקשר את המראה הזה
למוצלחות ולהצלחה. לעומת זאת, אם דמות מסוימת הוצגה כדמות רעה, המוח יפית את הקשר בין מראה מסוים לבין רע. האם אפשר לשנות את ההתניות המוחיות שלנו? הדבר החשוב כאן הוא לשנות את האסוציאציות ... מהמראה שלך ומרגיש שהוא לא מושך, עליך להבין מה המראה שלך משדר לאדם השני ולהתאים את ההתנהגות שלך כך שתשדר תכונות חיוביות כמו
הצלחה או כוח, גם אם המראה החיצוני לא משתלב עם התפיסה החיצונית של האדם. איך לשדר לאנשים את הערכים שאתה רוצה להציג? במקום לשנות את המראה החיצוני שלך, ניתן לשדר את התכונות ... אוהב, חשוב לשדר לו את התכונות והערכים שהוא יכול להתחבר אליהם. למשל, אם גבר לא נמשך לאישה רזה רק כי הוא רואה זאת כאסוציאציה
להצלחה, ניתן לשדר לו
הצלחה בדרכים אחרות ולהראות לו שהמראה המלא אינו מעיד על כישלון. האם אהבה עצמית משפיעה על איך שאחרים רואים אותנו? בסופו של דבר, כשאתה אוהב את עצמך ומקבל את המראה שלך, אתה משדר ... ולאחרים לא? תשובה: משום שכל מראה נתפס כמסמן אופי, תכונה או ערך. לדוגמה, אם גברים למדו (באופן מודע או לא) שמי שנראית רזה היא
מצליחה , או שמי שיש לה שיער בהיר משדרת זוהר, אז באופן אוטומטי המוח שלהם מתייג את המראה הרזה או הבלונדיני כמשהו מושך. במקרה אחר, אם מישהו חושב שמראה מלא משדר הזנחה או פחות
הצלחה, הוא עלול פחות להימשך לאדם מלא. הדבר פועל לכל הכיוונים: אם אדם נמשך למי שנראית צעירה כי צעירות מסמלת לו חופש, מרץ או אנרגיה, הוא עשוי לחפש דווקא את המראה הזה. אם מישהי ... סגנון מראה שייך למשהו שלילי. אם בפרסומות ובתחרויות מראים שמשהו מסוים הוא הסמל ליופי, המוח לומד לחבר בין המראה הזה ליופי
והצלחה. אנשים ממשיכים להשתכנע שהמראה הזה הוא היפה או
המוצלח. איך שינוי האופי וההתנהגות משפיע על המשיכה למראה? מכאן נובעת המסקנה החשובה: אם אתה רוצה לגרום למישהו לאהוב את איך שאתה נראה, במקום (או במקביל) לשנות את עצמך חיצונית, אפשר לשנות את מה שהוא מקשר למראה שלך. לדוגמה: אם מישהו נמשך לאישה רזה כי לדעתו רזה מסמלת
הצלחה, אפשר להראות לו שיש אצלך
הצלחה בדרכים אחרות, ולהוכיח שהמראה המלא אינו מייצג הזנחה. אם מישהו נמשך לאישה צעירה בגלל הקשר לחופש והנאה, אפשר לשדר לו את תחושת החופש הזו בהתנהגות ובאופי, גם אם בפועל את לא ... אחר, אם אתה מרגיש שאתה לא נמשך מספיק לאיך שהוא היא נראה. חשוב לבדוק מה בדיוק המראה שלו שלה משדר לך. האם אתה רואה בזה חוסר
הצלחה, חוסר טיפוח, עייפות או כל דבר שלילי אחר? אם כן, אפשר לפרק את ההנחה הזו ולגלות מה באמת קורה שם. אם לאורך הזמן אתה תזהה שהצד השני מספק לך אהבה,
הצלחה או ביטחון, האסוציאציה השלילית של המראה תתחיל להיחלש, והמוח יחבר את המראה דווקא לתכונות החיוביות. כך גם הטעם שלך במראה עשוי להשתנות לגמרי. בדיוק כמו שהתנאים מבחוץ ...