אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ...16 17 18 19 20 21 22 23 RSS
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
9:31ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... ליצור הזדהות עם הלקוח או לא ליצור הזדהות עם הלקוח והנושא הולך כדלקמן זה מאוד פשוט, בן אדם מה רוצה? להרגיש טוב לקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע ולקוח לא יקנה את המוצר כי הוא חושש "האם המוצר הזה באמת יעשה לי טוב אולי המוצר הזה יעשה לי רע ורק המוכר רוצה למכור לי אותו כי זה ... אומר כזה דבר אם הלקוח סיפר על עצמו משהו שהוא לא אוהב אצל עצמו אסור לך להגיד לו שאתה כמוהו כי אז הוא דווקא לא ירצה לקנות את המוצר כי הוא אומר "תראה אם הוא חושב שהוא עצמו חרא של בן ...
אחדות עם הצלחה ראפור ראפור nlp רוצה להיפטר לשדר ללקוחות פשוט אינטרס
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
4:13מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
... את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות וההיבט הוא האם בעצם ... תגיד לו את האמת אתה תהיה בטוח בעצמך אם תשקר אותו כנראה שאתה יודע שאתה לא בטוח בעצמך, הוא ירצה את המוצר ירצה לא ירצה לא ירצה. אבל פה יש עוד היבט בסיפור והוא שלפעמים צריך לשקר, אפשר / צריך ... מסוים ואין את זה במוצר שלך אז תשקר את הלקוח ותגיד שיש זאת לא הכוונה שלי, הכוונה שלי שיש מצבים שבהם המוצר יותר טוב ממה שהלקוח מצפה לקבל. ואם אתה המוכר תגיד ללקוח את כל האמת על המוצר הלקוח לא יקנה את המוצר, למה הוא לא יקנה את המוצרים, אם זה יותר טוב ממה שהוא מחפש למה שלא יקנה את המוצר? משום שהלקוח קטן אמונה. הלקוח חשדן הלקוח מבולבל, הלקוח מתוסבך הלקוח מיואש מה שזה לא ... לא מאמין, מה שנקרא טוב מדי מכדי להיות אמיתי הלקוח לא מאמין שהמוצר שלך טוב כמו מה שהוא מחפש כאילו המוצר טוב מדי. ולכן ישנם מצבים שאם נגיד ללקוח את כל האמת על המוצר כמה המוצר טוב הלקוח לא יקנה את המוצר ולא בגלל שהמוצר רע או בגלל ששיקרת את הלקוח אלא בגלל שהלקוח לא מאמין שזה יכול להיות כל כך טוב ולכן הוא לא יקנה את המוצר. ולכן במקרים כאלה מה שצריך לעשות זה לא להגיד את האמת בהנחה שרוצים למכור את המוצר ללקוח אז צריך לדעת שאנחנו לא דופקים את הלקוח, לא מרמים אותו אבל עדיין אפשר לשקר ללקוח ... אתה יודע זה רק יפתור לך את הבעיה הזאת, אפילו זה לא ייתן לך את כל מה שאתה רוצה". למרות שמצד האמת המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שהלקוח מחפש ולמה כי פשוט הלקוח קטן אמונה. ולכן בשורה התחתונה כאשר ... צריכים זה לא אומר שהוא מתאים למה שאתם צריכים אבל גם כאשר מישהו אומר לכם שהמוצר לא כל כך טוב או המוצר מתאים למה שאתם צריכים אבל לא מעבר או טיפה מעבר זה לא אומר שהמוצר הזה לא טוב פי מיליון ...
ביטחון עצמי מופרז האמת האמת על מבולבל תהליכים תהליך מכירה לומר את האמת תיעדוף
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את המוצר שלך. ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי ... למכור לו, אלא פשוט מנסים להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו ... לברר מידע כדי למכור לו ועוד יכול להיות שבסוף הוא עוד יגיד לו "כן הנה, המוצר הזה מתאים לך" למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה "מתאים לי", אבל המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי. לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו "כן, המוצר הזה מתאים לך" והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: "אהה וואלה, באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, ... יכול להיות שהוא כבר מראש יודע מה אתם רוצים, והוא מראש כבר הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר מתאים לכם, ויכול להיות ...
אישית כימיה ללקוח תחושה של זרות עם לקוח תודעה עצמית להבין דברים צריך לשאול ככה
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
10:11למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... מחויב שהוא קצת שמח קצת עצוב. בא נסביר למה המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי הוא חושב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע, לקוח קונה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע אבל גם המוכר מוכר את המוצר כי הוא חושב שלמכור את המוצר יעשה לו יותר טוב מרע. אם המוכר היה מרגיש מושלם שלמות הכל מושלם הכל בסדר אין אפשרות לשיפור, אם המוכר היה מאושר ... שיהיה יותר טוב אז הוא לא היה מוכר למה שהוא ימכור את המוצר ללקוח מה הוא בכלל צריך מהלקוח. המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי יש תועלת שהוא רוצה להשיג במכירה אם המוכר לא היה משיג שום תועלת מהמכירה הוא לא היה מוכר את המוצר ואם המוכר משיג תועלת מהמכירה זה אומר שיש לו כרגע איזה חיסרון כי אחרת הוא לא יכול להשיג תועלת, מי שאין לו חיסרון ... רואה את הטוב אפילו לא בקצה המנהרה הוא גם לא היה מוכר את המוצר ללקוח, למה? כי בשביל שהוא ימכור את המוצר ללקוח הוא צריך לחשוב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע. זאת אומרת שהוא חושב שמשהו טוב יכול לצאת לו מזה, זאת אומרת שיש ... כי אם אין שום דבר טוב שיכול לצאת לך מזה למה שתמכור את המוצר. ולכן מהצד של המוכר הממוקד בחיסרון של עצמו הוא מרגיש רע, מהצד שהוא ממוקד ביתרון שהוא הולך לקבל מהלקוח הוא מרגיש ... הלקוח לקנות? זה תלוי בכמה שהמוכר חושב שאם הוא ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל וזה כמובן ביחס למאמץ שהוא חושב שכרוח בתהליך של המכירה. עכשיו זה עובד ככה ... העצוב שהוא כל כך מיואש מהכל הוא אומר "מה אני צריך את המוצר הזה מה זה ייתן לי" הוא לא יקנה את המוצר לעומת זאת השמח זה להפך. ולעומת זאת יש את הלקוח העצוב שהוא כל כך עצוב שהוא יגיד" הלוואי שהמוצר הזה יעשה לי בוא נקנה את המוצר גם אם הוא לא מתאים לי", למה כי מרוב שהוא עצוב הוא כבר רוצה לקנות את המוצר בשביל לקבל איזו תקווה. יש אנשים כשהם מדוכאים הם לא אוכלים ויש אנשים שכשהם מדוכאים הם אומרים "מה יעזור לי עכשיו ...
הלקוח כעס עצבים דימוי עצמי שלילי אכילה הערכה עצמית גבוהה למה חוסר הערכה עצמית
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
13:03איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... אנחנו נגיד שצריך להציע לו כמה מוצרים, כמה אפשרויות, והצענו לו איזה מוצר ויכול להיות שהוא לא רוצה את המוצר הזה בגלל שהמוצר הזה לדוגמה יקר לו. נגיד בגלל שהוא צריך את הכסף לדברים אחרים. עכשיו, אנחנו מראש יודעים שהוא בראש שלו לדוגמה, לא יקנה את המוצר כי הוא צריך את הכסף לדברים אחרים. אבל לנו זה לא טוב שהוא יחשוב שכשהוא יגיד לנו לא. עכשיו בא נניח שאנחנו יודעים מראש שהלקוח, סיכוי סביר שהוא הולך להגיד לנו לא ואנחנו ... להיות שיגרמו לאותו אדם שמתנגד לנו, להתנגד לנו. לדוגמה: נגיד אותו לקוח, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי זה יקר לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי הוא לא בטוח שזה מתאים לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי המוצר לא נח לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי הוא לא אוהב את הצבע, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי הוא רוצה מוצר שיש עליו מבצע, יכולות להיות הרבה סיבות. אנחנו צריכים לבחור, איזה אפשרויות עדיף לנו שהלקוח יחשוב שהוא לא רצה לקנות את המוצר בגלל הסיבה הזאת ואיזה דברים אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שבגללם הוא לא רוצה לקנות את המוצר. לדוגמה: נגיד מוצר שעולה 1000 שקל והוא הולך להגיד ואנחנו חוששים שהוא היה הולך להגיד לנו לא, עדיף לנו שהלקוח יגיד לנו לא, שהוא יחשוב לדוגמה סתם אני ממציא, יעדיף לנו שהוא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר הזה כי הוא לא אוהב את הצבע שלו. למה? יכול להיות שהסיבה האמתית שהוא לא רוצה לקנות את המוצר זה כי זה יקר לו, אבל עדיף לנו שיחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, לא בגלל שזה יקר לו, בגלל שהוא לא אוהב את הצבע, למה? כי אז זה מאפשר לנו להציע לו מוצר אחר. אולי במוצר השני הוא ישכח את זה שזה יקר לו והוא כן יקנה. או לדוגמה נגיד, אפשר להציע, נגיד עדיף לנו לדוגמה שהוא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי אין על זה מבצע, אבל יש מוצר אחר במבצע, הוא גם עולה 1000 שקל, אבל זה מבצע 1000 שקל, אז הוא יגיד "אה כן אני קונה" ולמה? בגלל שהוא שכח או לא שם לב שהוא לא רוצה את זה ... לו את המחשבה הזאת מראש כאשר אומרים לו מה אנחנו רוצים, לדוגמה, נגיד ללקוח, אנחנו אומרים לו "יש פה את המוצר הזה, זה עולה לך 1000 שקלים, תגיד לי אם זה מתאים לך, אה אם אתה נגיד לדוגמה, הצבע לא מסתדר לך אז תגיד לי, בא אני אראה לך משהו אחר" מה בעצם אמר לו? בעצם, לקחנו את האפשרות, ... הגיוני. כי, לא נמציא לו אם אתה לא רוצה לקנות את הלקוח כי סבתא שלך התגלתה אליך ואמרה לך לא לקנות את המוצר הזה, זה כאילו סיבה מאוד טובה, כאילו גם אם עדיף שהוא יחשוב שזאת הסיבה, כי בפעם הבאה, הוא לא יכול להגיד למוצר, שסבתא שלי התגלתה אלי כי היא לא באמת התגלתה אליו אבל מצד שני גם על המוצר הזה הוא יחשוב שסבתא שלו לא התגלתה אליו ואז בעצם הוא יצליח למצוא את הסיבה האמתית שבגללה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ואז ממילא זה יהיה נכון גם למוצר הבא. ולכן, בעצם, אז אומרים לו, צריך למצוא איזה סיבה שכן תשמע לו הגיונית. לדוגמה אם אנחנו נגיד יודעים שהמוצר לא כל כך נראה לו בצבע אז אנחנו נגיד לו, ואנחנו יודעים, אבל יכול להיות שהוא לא יקנה את המוצר לא בגלל שזה לא נראה לו הצבע, יכול להיות שהוא לא יקנה את המוצר בגלל המחיר. אנחנו נגיד לו אבל תראה, אם הצבע מאוד חשוב לך אז אני יכול להראות לך מוצר אחר או משהו אחר. ואז, מה קורה? הלקוח יכול להגיד לנו "לא, זה לא מתאים לי המוצר הזה, תראה לי מוצר אחר" אבל בראש שלו, שתלנו מחשבה שהסיבה שהוא לא רצה את המוצר זה לא בגלל שהוא, יקר לו, זה בגלל שהוא לא אוהב את הצבע, ואז ממילא אפשר להראות לו מוצר אחר. אותו דבר, מבקשים מבנאדם בקשה, אומרים לו: אתה יכול לעשות ככה וככה? עכשיו בא נגיד ... בא נגיד לו מה אנחנו רוצים ואם הוא יגיד לנו לא, נגיד שהלקוח יגיד: "לא לא, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה", אז אנחנו נמציא סיבה, אז נגיד לו: "טוב תראה, אם אתה לא רוצה לקנות את המוצר הזה כי הצבע לא מתאים לך אז, בא נראה לך מוצר אחר" מה הבעיה בלהעלות את הסיבה, מה הבעיה בווריאציה הזאת? שבינתיים הוא כבר חשב על הסיבה האמתית שבגללה הוא התנגד למה שביקשנו ...
לנהל משא ומתן האמת התנגדויות מכירות בטלפון הוא לא אוהב רוצה את המוצר משא ומתן תחושה של התנגדויות מכירות
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
9:40שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
... מכירה כעל תהליך של שינוי רעיונות שינוי עמדות. מה זאת אומרת? זאת אומרת שבסופו של דבר כשהלקוח קונה את המוצר אז זה לא רק "שכנעתי אותו לקנות את המוצר" או "הלקוח לא רצה לקנות את המוצר" זה לא רק ככה יש עוד משהו מאחורה, ניתן ... בעצם ניתן לראות שהלקוח יש כביכול במציאות שלנו דעות, עכשיו בן אדם נגיד אומרים לו "בוא תקנה את המוצר יש איזה מוצר תקנה אותו" עכשיו בגדול ניתן להסתכל על זה כעל "שכנענו אותו לקנות את המוצר" אבל ניתן להסתכל על זה כעל "חיזקנו אצל הלקוח את הדעה בתוכו שאומרת לו שלקנות את המוצר הזה יותר טוב מלא לקנות את המוצר הזה". מה זאת אומרת? זאת אומרת ניתן לראות את זה ככה כל מוצר יש הרבה דעות לגביו יש בעולם שלנו הרבה דעות מה טוב מה ... חשיבה שמתרחשים בראש של הקונה, בראש של הקונה יש לו כמו שני קולו בתוכו קול אחד שאומר לו "טוב תקנה את המוצר הזה זה מוצר טוב" יש לו קול אחר בראש שאומר לו "לא אל תקנה את המוצר הזה זה רע אל תקנה אותו" ובעצם הרעיון הוא שאנחנו צריכים לשנות את הדעה שלו לגבי המוצר. עכשיו מה זה אומר פרקטית מה אפשר לקחת מזה פרקטית? מה שאפשר לקחת פרקטית כשמישהו רוצה ללמוד מכירות צריך לנסות ... ולא רק במכירות כי תזכרו למכור למישהו משהו זה ביטוי של זה שהצלחנו לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישת המוצר, זה הסיפור אתה רוצה שמישהו ירכוש את המוצר אתה צריך לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישה אבל זה שינוי עמדות זה לא "ללמוד מכירות" זה ללמוד שינוי עמדות איך לשנות ...
לחשוב למכור לשאול את עצמך מידע עומק למכור למישהו אופי קיצוני לשנות עמדות של אנשים
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
25:26שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... איך לשכנע לקוחות וכו'. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב שהמוצר יעשה לו טוב, הלקוח סומך על עצמו כי הוא חושב שהוא רוצה שיהיה לו טוב, הלקוח לא תמיד סומך על ... והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו "המוצר הזה מתאים לך" אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו "המוצר הזה מתאים לך". אוקי ...
יצירת הזדהות עם הלקוח השתוות הפסקת עישון מוחלט להפעיל את סיפור לעשן מחשבות
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
... כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח ... עצמך, אמרתי את זה בסוג של חצי ציניות כזה. ואחד היתרונות הנוספים בלברר פרטים על הלקוח חוץ מהכימיה שאמורה להיווצר הוא בכך שאז עכשיו אפשר לעשות התאמה של המוצר ללקוח אם לדוגמא נגיד אנחנו יודעים שהוא נשוי נוכל לשלב שם דברים שקשורים ... המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, להתאים את המוצר להתאים לאיזה סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך. ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח "שלום המוצר הזה הוא ככה וככה" בלי שום תוספות, בלי "תספר לי על עצמך" או "מי אתה", או ... לפי מה שהוא סיפר קודם, או גם מההיבט שמנסים להתיידד איתו יותר מדי ולפעמים לקוחות דווקא לא אוהבים שמנסים להתיידד איתם כי הוא אומר "אני רוצה להתיידד עם המוצר שלך, בוא תספר לי על המוצר תן לי להתיידד עם המוצר, אני לא רוצה להתיידד איתך אני רוצה להתיידד עם המוצר". אוקי אז שלא יעבדו ...
אמונה למכור ללקוח צרכי לקוח התאמה לגרום יתרונות רגשות של לקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע. אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור אווירה חיובית ... אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר. זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו צרה משותפת ...
בגלל אובדנות חוויה טובה מטרה להתחבר עם הלקוח אופי קיצוני המהות עם הלקוח
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ...16 17 18 19 20 21 22 23 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המוצר
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: המוצר, איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המוצר, איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג אישי, מאמן אישי לקשב וריכוז, מורה רוחני בנושא המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.1270 שניות - עכשיו 26_04_2024 השעה 05:47:45 - wesi1