אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תשלום ✔יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
למה קשה לאנשים לבקש כסף מלקוחות ואיך לפתור את הבעיה?

הסיבה לכך שאנשים מתקשים לבקש כסף עבור עבודתם או שירותיהם מתחילה מהספק שיש להם לגבי הערך שהם מספקים ללקוחותיהם. פעמים רבות, האדם אינו בטוח שהמוצר או השירות שהוא מעניק באמת מצדיקים את התשלום, ולכן הוא מרגיש אי - נוחות גדולה כאשר מגיע הרגע לבקש כסף. אליעד כהן מדגיש שהבעיה נובעת מאמונות והנחות יסוד פנימיות שצריך לבדוק אותן לעומק כדי להבין מאיפה הן מגיעות.

הוא נותן דוגמה פשוטה: אדם שעושה עבודה מסוימת אך לא מבקש עליה כסף. ישנן שתי אפשרויות מרכזיות שבגללן האדם אינו מבקש את התשלום:
  • האפשרות הראשונה היא שאותו אדם כלל לא חשב לבקש כסף, כלומר, הרעיון לבקש תשלום כלל לא עלה בדעתו.
  • האפשרות השנייה היא שהוא חשב על האפשרות לבקש, אבל הוא העריך שאם יבקש כסף, ייגרם לו נזק כלשהו - הלקוח עלול להפסיק להגיע, הוא ירגיש חוסר נוחות, או יחווה תחושת אשמה על כך שהוא דורש תשלום.
אליעד מסביר שכדי להבין לעומק את הבעיה, צריך קודם כל לברר האם אכן עלתה בכלל המחשבה לבקש כסף. אם האדם מודע לכך שהוא צריך לבקש אבל נמנע מכך, עליו לבדוק מדוע הוא נמנע ומה הוא חושב שיקרה בעקבות הבקשה.

לדוגמה, אם מישהו נותן שירות ייעוץ להורים ולא מבקש כסף, ייתכן שהסיבה היא החשש שהלקוחות לא ישובו אליו אם ידרוש תשלום. הוא חושב שאולי ההורים חושבים שהייעוץ ניתן בחינם, ושהם יכעסו או יפסיקו לבוא אם הוא יבקש כסף. במקרה זה, הפתרון מתחיל בבדיקה של אמיתות ההנחות האלה. אליעד מציע לבדוק האם באמת נכון שאם יבקשו כסף, הלקוחות יפסיקו להגיע. אולי דווקא הפוך הוא הנכון, ודווקא כאשר מבקשים כסף באופן ברור ומדויק, הלקוחות יעריכו יותר את השירות וימשיכו להגיע ואף יביאו לקוחות נוספים.

בעיה נוספת שאליעד מצביע עליה היא חוסר הביטחון של האדם בערך האמיתי של המוצר שלו. האדם לא בטוח שהשירות שהוא נותן אכן מספק ערך ראוי לתשלום. כאן אליעד מציע להסתכל על הסיטואציה בצורה אחרת: אם האדם בטוח לחלוטין שהמידע והשירות שהוא מספק הם אמיתיים, מדויקים, מועילים ומייצגים את האמת בצורה אובייקטיבית - אין שום סיבה לחוש אי - נוחות בלבקש כסף.

לדוגמה, אליעד כהן נותן דוגמה על אדם שנותן ייעוץ לגבי ילד שמפריע להורים בשעות הצהריים. אם האדם לא בטוח שהייעוץ שלו אכן יעזור, הוא עלול להרגיש רע לבקש על זה כסף. אבל אם הוא מבין שהמידע שהוא נותן להורים נכון ואמיתי במאה אחוז, שהוא מציג בפניהם את האמת כפי שהוא מכיר אותה, ואינו מתיימר לתת הבטחות מוגזמות, אז גם אם בפועל הייעוץ לא ישיג את התוצאה הרצויה, הוא עדיין סיפק ערך אמיתי והלקוח קיבל שירות איכותי ואמיתי. לפיכך, לא אמורה להיות כל אי - נוחות בדרישת התשלום.

מה עושים במקרה שבו לא בטוחים בתוצאה?

בעיה נוספת שעלתה בדיון היא מצב שבו נותן השירות אינו בטוח בתוצאה הסופית. במקרים כאלה אנשים רבים נמנעים מלבקש כסף משום שהם חושבים שהתשלום הוא רק עבור התוצאה הסופית. אליעד מדגיש כאן שהתשלום אינו רק עבור התוצאה הסופית, אלא גם עבור הזמן, המאמץ, המומחיות, והמידע שנמסר במהלך התהליך.

הוא מביא דוגמה מתחום הטיפול והייעוץ, שבה לא תמיד ברור האם הטיפול או הייעוץ יניבו תוצאה חיובית כבר במפגש הראשון. במקרה כזה, על האדם להבין שהלקוח משלם עבור התהליך כולו, עבור ההשקעה, הזמן, והידע שנמסרו. אם האדם ברור לחלוטין לגבי העובדה שהוא סיפק את המידע הכי אמיתי, מדויק, ונכון שהיה ברשותו, אז גם אם בסוף לא התקבלה התוצאה המצופה...
לגיטימציה תוצאה סופית איך לבקש כסף במאה אחוז מתבייש טיפול האשמה עצמית למכור את עצמך סיטואציה להאשים יעוץ הורים איך כסף עובד איך לבקש איך לבקש כסף איך לבקש כסף מלקוח איך לבקש תשלום איך להרגיש בנוח איך להרגיש בנוח לבקש כסף איך להתאמן איך למכור איך למכור את עצמי איך למכור את עצמך אימון אימון עסקי אימון עסקים אימונים איש מכירות אנשי מכירות בושה בחינם האם לבקש תשלום חינם יועץ יעוץ יעוץ לאנשי מכירות יעוץ עסקי כמה להתאמן כסף כסף עובד לא מרגיש בנוח לא מרגיש בנוח לבקש כסף לבקש לבקש כסף לבקש כסף מלקוח לבקש תשלום להרגיש בנוח להרגיש בנוח לבקש להרגיש בנוח לבקש כסף להרגיש מנוצל להתאמן למה להתאמן למכור למכור את עצמי למכור את עצמך לקוח לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מנוצל מרגיש בנוח מרגיש בנוח לבקש כסף מרגיש לא בנוח מרגיש לא בנוח לבקש מרגיש לא בנוח לבקש כסף מרגיש מנוצל מתבייש מתבייש לבקש מתבייש לבקש כסף עובד עובד בחינם עובדים עסק עסקים תשלום
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, ... אם לא יהיו תוצאות, כספך יוחזר וכיוב. ונסביר, מה הלוגיקה ומה המהות של העניין? מה עומד מאחורי הנושא של תשלום רק לפי תוצאות בלבד? ומה לעשות אם לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות? ולמה לפעמים לקוח רוצה התחייבות על תוצאות? ... שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את הזמן שלך, בתמורה ל X כסף. אתה רוצה לקבל X כסף, ... הלקוחות וכולי. במילים אחרות, עליך להגיב לפי האלטרנטיבות שלך. ואם אין לך מספיק ביקוש, אז בהחלט יתכן שתצטרך לקבל תשלום, רק עבור תוצאות בלבד. כי אין לך אלטרנטיבה אחרת. דהיינו, הכל לפי האלטרנטיבות שלך. כמו לדוגמה המון עסקים מתחילים, ...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע ... במהלך ההסבר שלו, אליעד מביא מגוון דוגמאות מפורטות כדי להמחיש את השיקולים השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את המקרה של נסיעה במונית כדוגמה מרכזית, ... נוסע מזמין מונית כדי להגיע ליעד במהירות האפשרית. הוא שואל ומנתח מה יגרום לנהג לנסוע בצורה הכי מהירה. אפשרויות התשלום הן לשלם מראש לפני תחילת הנסיעה, במהלך הנסיעה (באמצע), או רק בסוף לאחר ההגעה ליעד. אליעד מציג מספר שיקולים לכל אחת מהאפשרויות האלו: אם התשלום יהיה מראש, הנהג כבר קיבל את הכסף ולכן עלול להרגיש פחות מחויב לנסוע מהר, כי אין לו לחץ של קבלת התשלום. מצד שני, הנהג עשוי לרצות לסיים את הנסיעה מהר כדי להמשיך לעבודתו הבאה - מאחר שכבר קיבל את התשלום, ייתכן שהוא יעדיף להיפטר מהמחויבות במהרה. לעומת זאת, אם התשלום מתבצע בסוף, לנהג יש מוטיבציה לנסוע מהר כי הוא עדיין לא קיבל את הכסף, וייתכן שהוא ירצה לקבל את התשלום בהקדם האפשרי. עם זאת, ייתכן שהנהג לא יתאמץ במיוחד כי הוא יודע שהתשלום יגיע בכל מקרה, או כי הוא חושש שיש אפשרות שהנוסע לא ישלם לו בסופו של דבר. אליעד מסביר שאין ... מפני שישנם מספר רב של שיקולים המשתנים מנהג לנהג וממצב למצב. מדוע אין תשובה חד - משמעית בנוגע לעיתוי התשלום? אליעד מדגיש כי לא קיימת תשובה מוחלטת, כי התנהגות הנהג מושפעת מגורמים רבים ומגוונים: רמת הלחץ הכלכלי של הנהג: אם לנהג חשוב במיוחד לקבל את הכסף והוא במצב כלכלי קשה, תשלום בסוף יכול להאיץ את הנסיעה שלו, כי הכסף עדיין לא בכיסו והוא חייב להבטיח שיקבל אותו מהר. סדר היום של הנהג: אם הנהג עסוק מאוד, יתכן שתשלום מראש דווקא יאיץ את קצב הנסיעה, כי הוא ירצה לסיים את המחויבות ולעבור לעבודה הבאה. סגנון הנהיגה: נהג שיש לו הרגל לנהוג במהירות מסוימת או שיש לו הגבלה מסוימת על מהירותו, ככל הנראה לא יושפע משמעותית מעיתוי התשלום. חשש שהלקוח לא ישלם: אם הנהג חושש שהלקוח יברח או לא ישלם בסוף, תשלום מראש יגרום לו להרגיש בטוח יותר, אך ייתכן שגם יפגע במוטיבציה שלו למהר כי הוא כבר קיבל את הכסף. ... איך אליעד מסביר את ההבדל בין נסיעה במונית לקבלת שירות מבעל מקצוע? אליעד מתייחס לכך שיש הבדל מהותי בין תשלום לנהג מונית לבין תשלום לבעל מקצוע כגון בונה אתרים. במקרה של נסיעה במונית, הנהג כמעט תמיד יביא את הלקוח ליעד בסופו של דבר, ולכן שאלת התשלום רלוונטית רק מבחינת קצב ואיכות השירות, לא מבחינת הסיכון שהנהג כלל לא יבצע את השירות. לעומת זאת, כאשר מדובר ... שאין ללקוח הבטחה מלאה לקבלת התוצאה הרצויה. האם כדאי להשתמש בכסף כאמצעי לחץ לשכנוע אנשים? אליעד מסביר שאפשר להשתמש בתשלום או במניעתו ככלי לשכנוע, והוא מדגים זאת שוב דרך דוגמת הנסיעה במונית. למשל, הוא מציע אפשרות להתחיל בנסיעה, לבדוק ... מעשי? אליעד מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. אם הלקוח מרוצה ממהירות הנסיעה, אולי כדאי לתגמל באמצע או לקראת סוף הנסיעה כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה. אם ... יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לסיטואציה, למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או לפי התקדמות? לשלם לפי התקדמות או בסיום? כיצד לשכנע אנשים באמצעות כסף?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים? מדוע עסקים ... ספק שירות בריטיינר חודשי נניח שהעסק משלם לספק שירות בריטיינר חודשי של 5000 שקלים. העסק מחליט לחסוך, מוריד את התשלום ל - 4000 שקלים בחודש, וכך הוא לכאורה חסך 1000 שקלים כל חודש. אך הספק, שחווה ירידה בהכנסותיו, מתחיל ... מה שזול עולה ביוקר? איך לשלם לספקים? האם לבקש הנחה? כמה משכורת לתת לעובדים? טעויות ניהוליות חוזה עם ספקים תשלום לפי הצלחה הטעות הנפוצה של עסקים בניסיון לחסוך כסף שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות של עסקים היא הניסיון לחסוך ... לא כל רכישה היא כמו בורג מול בורג. למשל, אם העסק עובד עם ספק שירות על בסיס ריטיינר חודשי, התשלום קבוע מראש אך האיכות של השירות אינה ידועה מראש. אם העסק בוחר לשלם מחיר נמוך יותר, עלול לקרות מצב ... על ניהול עסקים, חיסכון נכון, סגירת עסקאות והצלחה ארגונית, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. מה שזול עולה ביוקר? תשלום לפי שעה, תשלום בקבלנות, תשלום לפי הצלחה, כמה משכורת לתת לעובדים? האם לבקש הנחה? מתי לא לבקש הנחה? חוזה עם ספקים, חוזה עובד מעביד, ... שלך, אל תחסוך כסף על העובד שלך, הסכמי עבודה מול ספקים, הסכמי עבודה מול עובדים, מוטיבציה לעובדים, משכורות לעובדים, תשלום לספקים, תשלום לנותני שירות
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, ... השונות, מתוך מטרה להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על איכות השירות שתקבל ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על ... נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ... בסוף העבודה, קיימת סכנה שהמוטיבציה שלו תפחת בגלל שהתגמול מרגיש רחוק מדי. במקרה כזה, הוא עלול לשכוח את הציפייה לתשלום או לאבד מוטיבציה עקב המרחק של התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים ... בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ מיוחד ... שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב לתת שירות ללא קשר לתשלום. במקרה כזה התשלום לא משפיע בכלל על איכות השירות, כי הרצון לתת שירות טוב לא תלוי בכסף אלא נובע ממוטיבציה פנימית או ... שבהן אפשר לתמרץ את נותן השירות בכסף מראש, באמצע או בסוף העבודה, בהתאם לאופי ולציפיות שלו. לדוגמה, אפשר לתת תשלום כפול אם יסיים את העבודה בזמן קצר יותר מהמתוכנן, או להבטיח בונוס על עבודה איכותית. אפשר גם לשלם לו ... מניע אותו או את נותן השירות, ובהתאם לכך להחליט מתי ואיך לשלם כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. האם תשלום מוקדם תמיד מוריד מוטיבציה? אליעד מדגיש שזה לא תמיד המצב. יש נותני שירות שדווקא תשלום מראש מגביר אצלם את המחויבות והאחריות לספק שירות איכותי, כי הם מרגישים חובה מוסרית לעמוד בהבטחה שנתנו. יש גם כאלה שחשים לא בנוח לקבל כסף מראש כי הם לא בטוחים שיוכלו לספק את העבודה באופן שיצדיק את התשלום. איך אפשר לדעת מהו הזמן האידיאלי לשלם? אליעד מציע שכל אדם יעשה בדיקה עם עצמו או עם נותן השירות ... הכי טוב, לקבל את הכסף מראש, תוך כדי, או בסוף?. מתוך תשובה זו ניתן יהיה להבין טוב יותר מתי התשלום יגרום לנותן השירות להרגיש טוב יותר ולספק את העבודה הטובה ביותר. לסיכום, אליעד מציג גישה מפורטת המבוססת על הבנת הרצונות והמניעים של האנשים המעורבים בתהליך התשלום, ומציע מספר אפשרויות והסברים כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בתהליך מתן וקבלת שירות. מתי לשלם לבעל מקצוע? האם כדאי לשלם מראש? איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? האם כדאי לעבוד בחינם? איך לתת תמריץ כספי נכון?
איך להתמודד עם תחושות רעות? לראות את הרע כתשלום, תחושה רעה היא תשלום על תחושה טובה, רגש רע הוא תשלום על רגש טוב, לכל דבר יש מחיר, הרע הוא המחיר של הטוב, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין ארוחות חינם, אין טוב בחינם
איך להתמודד עם תחושות רעות? לראות את הרע כתשלום, תחושה רעה היא תשלום על תחושה טובה, רגש רע הוא תשלום על רגש טוב, לכל דבר יש מחיר, הרע הוא המחיר של הטוב, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין ארוחות חינם, אין טוב בחינם
איך להתמודד עם תחושות רעות? לראות את הרע כתשלום, תחושה רעה היא תשלום על תחושה טובה, רגש רע הוא תשלום על רגש טוב, לכל דבר יש מחיר, הרע הוא המחיר של הטוב, אין טוב בלי רע, אין רע בלי ... הדרך שאליעד כהן מציע להתמודד עם תחושות רעות היא באמצעות הבנה מעמיקה ופשוטה: תחושה רעה היא למעשה סוג של תשלום שאדם משלם עבור תחושות טובות שחווה בעבר, חווה כעת או יחווה בעתיד. כלומר, כל תחושה שלילית או חוויה לא ... בחיינו. למה אנשים משלימים עם תחושות שליליות מסוימות? כדי להמחיש כיצד בני אדם מתמודדים עם רע מתוך הבנה שהוא תשלום עבור טוב, אליעד נותן דוגמאות מחיי היום - יום שכולנו חווים: כאשר אדם הולך לעבודה, הוא לא תמיד נהנה ... שהם הולכים לעבודה. מדוע? מפני שהם מבינים שבתמורה הם יקבלו משכורת. זוהי דוגמה להבנה ברורה של אדם שרואה את התשלום שהוא משלם (העבודה), כמשהו נסבל ואפילו טבעי, כי הוא רואה בבירור את התועלת העתידית (המשכורת). בדומה לכך, כאשר אנשים ... כלשהי, בין אם זה עצב, בדידות, תסכול או כאב נפשי כלשהו, הוא יכול להקל על עצמו על ידי הבנה שהתשלום שהוא משלם כעת (התחושה הרעה) קשור ישירות לטוב שחווה או יחווה בעתיד. התחושה הרעה היא למעשה התשלום שמגיע בעקבות הרצון או השאיפה לחוות תחושה טובה. אליעד נותן דוגמאות ברורות: אם אדם מרגיש רע בגלל בדידות, זוהי ... שהוא מעריך ומכיר בטוב שבחברה ובקשר אנושי. הבדידות היא מחיר על כך שבעבר הוא חווה חברות נעימה, או שהיא תשלום על כך שבעתיד הוא ישיג חברה ויהיה לו טוב. כך הבדידות אינה סתם תחושה שלילית - אלא תוצאה של ... או כאב נפשי. במקום להתייחס לרגש שלילי כאל דבר רע שממנו צריך להימנע בכל מחיר, האדם יכול להסתכל עליו כתשלום נדרש, בדומה לתשלום כסף עבור מוצרים שהוא מעוניין בהם. ברגע שהאדם מתייחס אל הרגש השלילי כתשלום, הוא כבר לא יסבול ממנו באותה מידה. בדיוק כפי שאף אחד לא עצוב מדי כאשר הוא משלם עבור אוכל ... לרגשות שליליים? הדרך הטובה ביותר להתמודד עם רגשות שליליים היא באמצעות שינוי התפיסה. יש להבין שכל רגש שלילי הוא תשלום טבעי, הכרחי והוגן עבור הרגשות החיוביים שאדם נהנה מהם בעבר, נהנה מהם כעת או ייהנה מהם בעתיד. באופן זה, הסבל הופך ממקור לכאב לתשלום טבעי שהאדם מוכן לשלם בשמחה, בדיוק כפי שהוא מוכן לשלם כסף על דברים שהוא מעריך ונהנה מהם. ככל שאדם ... איך להתמודד עם תחושות רעות? כאשר אדם חווה תחושות רעות, הוא יכול להתמודד איתן על ידי הבנה שהן מהוות תשלום עבור תחושות טובות. אנשים משלימים בקלות עם חוויות מסוימות של קושי, כל עוד הם מבינים שהן חלק מתהליך שמביא ... הוא משלם עליו מרצונו מבלי להתלונן, כיוון שהוא מקבל משהו בעל ערך בתמורה. כלומר, כאשר אנו רואים את היתרון שבתשלום, החיסרון הופך להיות נסבל יותר. איך ניתן ליישם זאת על תחושות רעות? כאשר אדם חווה תחושה רעה, הוא יכול לראות אותה כתשלום על משהו טוב שהיה לו בעבר, יש לו בהווה, או שיהיה לו בעתיד. אין טוב בלי רע ואין רע ... שלא ניתן להרגיש שמחה ללא חוויית עצב, כך גם התחושות הרעות הן מחיר עבור התחושות הטובות. איך הרע מהווה תשלום על הטוב? נניח שאדם מרגיש בדידות. תחושת הבדידות עשויה להיות תשלום על כך שהוא נהנה בעבר מחברת אנשים, או שהיא נובעת מהציפייה והתקווה שימצא חברה בעתיד. כלומר, התחושה הרעה מגיעה ... יש מחיר - שאין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב - הוא יכול להתחיל לראות את התחושות הרעות כתשלום ולא כמקור לסבל בלתי נמנע. כמו שאנשים משלמים על מזון מבלי להצטער, כך ניתן להסתכל על הרגשות השליליים כתמורה ...
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת ... תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? ואני אסביר את השאלה: ברמת העיקרון, יש מוצרים שהמחיר שלהם ידוע ... חברה / הערכת שווי נכס וכיוב, גם בלי קשר להאם בסוף תבצע או לא תבצע את העסקה. דהיינו, יש תשלום על עצם זה שהוא עוזר לך להחליט האם לבצע את העסקה או לא. לכן יש היגיון לקחת כסף, גם ...
מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
... איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, ... כמובן שהוא יחזיר לך אותו, אבל הוא יהיה מוכן להחזיר לך אותו. בנוסף יתכן גם שמישהו יהיה מוכן לקבל תשלום רק על תוצאה בלבד, כי סטטיסטית זה מכניס לו יותר כסף, כמו שכבר הסברתי גם כאן. אבל בטוח נכון, שאם מישהו היה בטוח שהוא יכול להביא לך תוצאה, כנראה שהוא היה מוכן לקבל הרבה יותר תשלום על התוצאה. בכל מקרה, איש המכירות ירמה אותך שיש לך בעיה קשה כנל ושאתה מוכן לשלם הרבה כסף כדי ...
ביטוח לאומי לעצמאים, ביטוח אבטלה לעצמאים, ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאים, ביטוח פנסיוני לעצמאים, ביטוח לעצמאים, קצבאות ביטוח לאומי לעצמאים, חובת תשלום דמי ביטוח לאומי, ביטוח פנסיה לעצמאים, כלכלה, פוליטיקה, מדיניות כלכלית חברתית
ביטוח לאומי לעצמאים, ביטוח אבטלה לעצמאים, ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאים, ביטוח פנסיוני לעצמאים, ביטוח לעצמאים, קצבאות ביטוח לאומי לעצמאים, חובת תשלום דמי ביטוח לאומי, ביטוח פנסיה לעצמאים, כלכלה, פוליטיקה, מדיניות כלכלית חברתית
... לעצמאים, ביטוח אבטלה לעצמאים, ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאים, ביטוח פנסיוני לעצמאים, ביטוח לעצמאים, קצבאות ביטוח לאומי לעצמאים, חובת תשלום דמי ביטוח לאומי, ביטוח פנסיה לעצמאים, כלכלה, פוליטיקה, מדיניות כלכלית חברתית מהם דמי אבטלה לעצמאים וכיצד הם מוגדרים? דמי אבטלה לעצמאים הם תשלום שמטרתו לתמוך באדם עצמאי שנפגע כלכלית בעקבות הפסקת עבודתו או סגירת עסקו. כמו בדמי אבטלה לשכירים, מדובר בתשלום שמסייע לעובד לא להיתקל בקשיים כלכליים בזמן שהוא מחפש עבודה חדשה או מפתח עסק חדש. עם זאת, דמי אבטלה ... שמדינה עשויה להטיל עליהם תשלומים נוספים לביטוח הלאומי, ובכך להכביד עליהם כלכלית. רבים טוענים שזה לא הוגן לחייב עצמאי בתשלום נוסף רק כדי להעניק לו זכות אבטלה, במיוחד כשמדובר במי שלא מעוניין בתשלום כזה או לא זקוק לו. כמו כן, כל הכסף שמוקצה למימון זכויות לאדם אחד מגיע בסופו של דבר מכספי ... שגם מי שלא מעוניין בזכויות אלו עשוי לשאת את נטל המימון עבור אחרים. מה עומד בבסיס הטענה לביטול חובת התשלום לביטוח לאומי? ההצעה המרכזית היא לבטל את חובת התשלום לביטוח הלאומי ולספק לכל אדם את האפשרות לבחור האם הוא מעוניין לשלם עבור ביטוח לאומי, ובאיזה תנאים. את המימון ... הלאומי, או מתקציב המדינה, שבסופו של דבר ממומן מכספי המיסים של הציבור. אם דמי האבטלה לעצמאים לא ימומנו מתוספת תשלום לביטוח הלאומי, ייתכן ויתבצע קיזוז זכויות אחרות, או שמדובר בהגדלת הגירעון הלאומי, אשר ייתכן שיתורגם בעתיד להעלאת המיסים. מהי ... התנהלות פיננסית ופתיחת עסק אפשרויות מימון וסבסוד ממשלתיות מהם דמי אבטלה לעצמאים וכיצד הם מוגדרים? דמי אבטלה לעצמאים הם תשלום שמטרתו לתמוך באדם עצמאי שהפסיק לעבוד או שסגר את העסק שלו. בדומה לדמי אבטלה לשכירים, שבהם עובד שלא ממשיך לעבוד מקבל תשלום זמני, התפיסה היא לספק לעצמאי סכום כלשהו שיאפשר לו להתקיים עד שימצא אפיק פרנסה חדש או יפתח עסק אחר. ... לעצמאים? הביקורת מתמקדת בכך שכדי להוסיף זכות חדשה של דמי אבטלה לעצמאים, המדינה עלולה לחייב את העצמאים לשלם עוד תשלום חודשי לביטוח הלאומי. יש שטוענים שזה לא הוגן כלפי מי שלא מעוניין בביטוח כזה או שלעולם אינו משתמש בו. ... כולם, ולכן גם עצמאי שאיננו מבקש דמי אבטלה עשוי לשאת בנטל של אחרים. מה עומד בבסיס הטענה לביטול חובת התשלום לביטוח לאומי? הרעיון הוא שביטוח לאומי אמור לשמש כביטוח לכל דבר ועניין: אדם משלם פרמיה חודשית ובתמורה, אם יתרחש ... לאומית שמהווה אלטרנטיבה לאלו שאינם מצליחים או אינם מעוניינים למצוא חברת ביטוח פרטית. עם זאת, הרעיון הוא לא לכפות תשלום לחברה אחת בלבד, אלא לפתוח את השוק לתחרות חופשית. כיצד נושא הכספים והגירעון משפיע על הוויכוח? ברגע שמדינה מרחיבה ... הלאומי או מתקציב המדינה - שבכל מקרה מקורו בכספי מסים של הציבור. אם עצמאים יקבלו דמי אבטלה ללא העלאה בתשלום החודשי, הכסף עשוי להגיע על חשבון זכויות אחרות או יוביל לגירעון גבוה שיצטרכו לכסות מאוחר יותר במסים נוספים. כיצד ... במקרה שהמדינה מתעקשת לחייב אזרחים לרכוש ביטוח, היא יכולה לאפשר לכל אדם לבחור היכן לבטח את עצמו, במקום לחייב תשלום קבוע לביטוח הלאומי בלבד. מה ההיגיון מאחורי הרעיון? הרעיון הוא להימנע ממצב שבו עצמאים (או בכלל אזרחים) משלמים מדי חודש סכום לביטוח הלאומי, אך אינם נהנים מהכיסוי המתאים או ממלוא הזכויות. בנוסף, הוא נועד למנוע כפייה של תשלום למימון זכויות של אחרים, בלי שהאדם עצמו הסכים מראש לתנאי הביטוח. התפיסה היא שאם המדינה רוצה למסות את האזרח, שתעשה זאת בגלוי ולא תצמיד לתשלום את התווית של ביטוח שמציע רק חלק מהכיסוי שהאדם באמת זקוק לו. ביטוח לאומי וחלופות בשוק הפרטי כלכלה ופוליטיקה: ...
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז למה טכנאי גז מרמים את הלקוחות שלהם? ... מאלף שקל. לעומת זאת, היו טכנאים בודדים שהיו ישרים, פתחו את הברזים ואמרו ללקוחה שהכל תקין, ולא דרשו שום תשלום, מכיוון שלא עשו שום עבודה. הם אפילו הדגישו ללקוחה את המזל שלה שלא נפלה בפח של טכנאי נוכל. מדוע ... לרמות את הלקוחות? אליעד כהן מבהיר נקודה חשובה לגבי הגישה של טכנאי הגז שמרמים. הם מגיעים עם תפיסה שלפיה התשלום הוא עבור הביקור והשירות שהם מעניקים, ולאו דווקא על התוצאה הסופית. מבחינתם, עצם זה שהם הגיעו, בזבזו את זמנם ונתנו את היכולת להשתמש בגז (גם אם בפועל לא עשו כלום) מצדיק את התשלום שהם דורשים. טכנאים רבים חושבים שהלקוח משלם על הזמן שלהם, ולא על תוצאה מדויקת או על החלפת הבלון עצמו. ... מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ולכן באופן מסוים מוצדק לבקש תשלום על הביקור עצמו. למה הטכנאים לא גרועים כפי שהם מוצגים? למרות הטענה שטכנאים כאלה נראים מושחתים, אליעד מבהיר כי ... הביקור והזמן שלו. לכן הוא מעדיף לשקר ולומר שהחליף משהו כדי לקבל תגמול על הזמן שהקדיש. מה ההבדל בין תשלום על תוצאה לתשלום על שירות? אליעד מחדד את ההבדל בין שתי גישות לתשלום: גישה של תשלום על תוצאה - הלקוח משלם רק אם הבעיה באמת נפתרה או שהעבודה בוצעה בפועל. גישה של תשלום על שירות - הלקוח משלם עבור עצם העובדה שבעל המקצוע הגיע, בדק ונתן שירות, גם אם לא הייתה בעיה או לא הייתה עבודה ממשית. אליעד מסביר שאם מראש היה ברור לטכנאי שהוא מקבל תשלום על השירות והזמן, לא הייתה נוצרת אצלו מוטיבציה לרמות, והבעיה הייתה נמנעת. כיצד ניתן למנוע מקרי רמאות? לסיום, אליעד ... אינטרס לבעלי המקצוע לרמות אותם. למה טכנאי גז משקרים? פרצה קוראת לגנב לדון לכף זכות יצאת צדיק או רשע? תשלום על שירות או תוצאה? למה אנשים מרמים?
מה אני רוצה? האם אני רוצה את זה? האם אני באמת רוצה משהו? עשייה למען עשייה, תשלום במזומן, ביומו תתן שכרו, למה אלוהים עושה משהו? למה אלוהים ברא את העולם? למה אלוהים ברא את הרע? למה אלוהים נתן את התורה? החיים כחלום, אם היית מת מחר
מה אני רוצה? האם אני רוצה את זה? האם אני באמת רוצה משהו? עשייה למען עשייה, תשלום במזומן, ביומו תתן שכרו, למה אלוהים עושה משהו? למה אלוהים ברא את העולם? למה אלוהים ברא את הרע? למה אלוהים נתן את התורה? החיים כחלום, אם היית מת מחר
מה אני רוצה? האם אני רוצה את זה? האם אני באמת רוצה משהו? עשייה למען עשייה, תשלום במזומן, ביומו תתן שכרו, למה אלוהים עושה משהו? למה אלוהים ברא את העולם? למה אלוהים ברא את הרע? למה ... לכך שהפעולה לא באמת משרתת את ההנאה שלו עכשיו, אלא את העתיד או נסיבות חיצוניות בלבד. מהי המשמעות של תשלום במזומן לעומת תשלום דחוי בחיים? אליעד מדגים את הרעיון בעזרת דימוי של תשלום במזומן לעומת תשלום דחוי. תשלום דחוי הוא כל מצב שבו האדם עושה משהו עכשיו כדי לקבל תועלת או סיפוק בעתיד. לדוגמה, אדם שחוסך כסף לפנסיה, מקריב את ההנאה שלו היום למען ההנאה האפשרית בעתיד, אך אם ימות לפני הזמן, ההנאה תיעלם. תשלום במזומן לעומת זאת, הוא ההנאה והסיפוק שאדם מקבל כבר עכשיו, ברגע הנוכחי. אליעד מדגיש שהאידיאל הוא לקבל את התשלום על הפעולה באופן מידי, כלומר, שכל פעולה שאדם עושה תספק לו סיפוק ושלמות כבר באותו רגע, לא רק בעתיד. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תשלום, איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תשלום, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, מאמן אישי לבני נוער, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בתחום תשלום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7500 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 10:18:12 - wesi1