אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורתיות ✔תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
והפעם נשיב לשאלה, איך לדעת מה הדרך הכי נכונה לנהל תהליך מסוים בתוך הארגון? דהיינו, שלפעמים מנסים לבנות תהליך בתוך הארגון, לדוגמה מנסים לבנות תהליך ארגוני, שיחבר בין מחלקת הייצור לבין מחלקת השיווק לבין מחלקת הגבייה לבין מחלקת שירות הלקוחות. ומנסים לאפיין את התהליך ולהבין איך הכי נכון לנהל את התהליך. האם כדאי לנהל אותו בצורה אחת או בצורה אחרת. והשאלה היא, כאשר ניגשים לאפיין ולהגדיר תהליך ארגוני, איך הכי נכון לפעול כדי להגדיל את הסיכוי שנגיע לאפיון הנכון ביותר לארגון? ואיך להתמודד עם מצבת כוח אדם בעייתית, שבסופו של דבר אחראית להוציא מכוח אל הפועל את תוכנית הפעולה וכולי.

ויש בעניין הזה כל מיני היבטים שונים, אבל כאן ניתן את נקודת המבט הבאה. והיא, שכמובן הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אנחנו מנסים לבנות תהליך בארגון, עלינו לשאול את עצמנו, מה היינו רוצים שיקרה בסוף התהליך, מה לדעתנו יחשב כתהליך המוצלח ביותר, מה התוצאה האופטימאלית שהיינו רוצים להשיג בארגון.

במילים אחרות, שלב ראשון הגדרת תוצאה אופטימאלית, שאינה קשורה לאילוצים כלשהם. במילים אחרות, קודם כל תגדיר את התוצאה הרצויה מהתהליך שאתה מנסה לאפיין, בלי קשר לאילוצים כלשהם. ואחרי שברורה לנו התוצאה הרצויה, עכשיו בעצם אנחנו צריכים לגשת לחלק של אפיון הדרך להשיג את התוצאה הרצויה.

כי יש את החלק שבו אנחנו מגדירים מהי התוצאה הרצויה. ויש את החלק שבו אנחנו מגדירים מהי הדרך שלדעתנו תביא אותנו בצורה הטובה ביותר אל התוצאה הרצויה.

וכאשר באים לאפיין את הדרך להשיג את המטרה, הרי שיש כאן כל מיני שיקולים ואילוצים וכולי. והשאלה היא, איך הכי נכון לנסות להבין מהי הדרך הכי נכונה להשיג את התוצאה הרצויה?

והתשובה היא, שמי שרוצה לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר להשיג את התוצאה הטובה ביותר, אז ראשית עליו לחשוב באופן חופשי ובלי אילוצי המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, שבפועל מה שקורה זה, שהרבה פעמים שמנסים לאפיין ולהגדיר תהליך בארגון, אז אוטומטית יש את האילוצים של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, יש את האילוצים של בני האדם שבארגון שבסופו של דבר, יצטרכו ליישם את התהליך שאנחנו מנסים לבנות בארגון. כי התוצאה של התהליך ברורה. והדרך יש לגביה ספקות. אבל יש גם את האילוצים של כוח האדם שבארגון, שבסופו של דבר יצטרך ליישם את התהליך.

והעצה שלי אומרת, כאשר מנסים להבין ולאפיין את התהליך הארגוני בצורה הטובה ביותר, אז צריכים לחשוב שלצורך העניין אין שום בעיית תקשורת בין העובדים בארגון, וכן צריכים לנסות לאפיין את התהליך, כאילו רק בן אדם אחד בלבד עובד בארגון.

דהיינו, נניח שאתה מנסה להגדיר תהליך שיחבר בין מחלקת השירות לבין מחלקת המכירות. עליך לשאול את עצמך, נניח שבארגון כולו היה רק בן אדם אחד שהוא אתה. דהיינו, נניח שאתה העובד היחיד בארגון. ונניח שאתה אחראי גם על השירות וגם על המכירות וגם על השיווק וגם על הייצור וגם על כל מה שזז בארגון. ונניח שיש לך את הכישורים הנדרשים לביצוע המשימות. ונניח שיש לך את המוטיבציה לביצוע המשימות.

במילים אחרות, נניח שיש בארגון בן אדם אחד בלבד, שיש לו גם את היכולת וגם את הרצון לבצע את המשימות. במקרה שכזה, איך היה הכי נכון לבצע את התהליך? האם היה נכון לעשות אותו בצורה כזו או בצורה אחרת?

וכאשר חושבים בתור התחלה בצורה הזאת, דהיינו, חושבים בלי אילוצים כלשהם, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שבתור התחלה נראה את התהליך האופטימאלי...
תוצאה טובה דרך איך לדעת מה התהליך הנכון לשאול שאלות עובדים התשובה לשאלה להצליח להוציא איך לנתח תהליכים התחלה לנתח תהליכים איך לאפיין תהליך איך לאפיין תהליך ארגוני איך לאפיין תהליך בארגון איך לדעת איך לדעת מה איך לדעת מה התהליך הנכון איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון איך להגדיר איך להגדיר תהליך איך להגדיר תהליך בצורה נכונה איך להתמודד איך להתמודד עם חוסר איך להתמודד עם חוסר תקשורת איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים איך לחשוב איך לחשוב בלי אילוצים איך לנתח איך לנתח תהליך איך לנתח תהליך ארגוני איך לנתח תהליך בעסק איך לנתח תהליך עסקי איך לנתח תהליכים אילוצים אילוצים באפיון תהליך אילוצים באפיון תהליך ארגוני אילוצים באפיון תהליך עסקי אסטרטגיה אסטרטגיות אפיון תהליך אפיון תהליך ארגוני אפיון תהליכים אפיון תהליכים בעסק ארגון בארגון בעסקים בצורה נכונה התמודדות התמודדות עם חוסר חוסר תקשורת יועץ יעוץ יעוץ אסטרטגי יעוץ אסטרטגי לארגונים יעוץ ארגוני יעוץ לארגונים יעוץ למנכלים יעוץ עסקי כיצד לנתח לאפיין לאפיין תהליך לאפיין תהליך ארגוני לאפיין תהליך בארגון לדעת לדעת מה התהליך הנכון לדעת מה התהליך הנכון לארגון להגדיר להגדיר תהליך להגדיר תהליך בצורה נכונה להתמודד להתמודד עם חוסר להתמודד עם חוסר תקשורת להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים לחשוב לחשוב בלי אילוצים לנתח לנתח תהליך לנתח תהליך ארגוני לנתח תהליך בעסק לנתח תהליך עסקי לנתח תהליכים מנכל סמנכל עובד עובדים עסק עסקים תהליך תהליכים תהליכים בארגון תהליכים בעסק תקשורת תקשורתיות
הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
... אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות איך לנהל דיון בלי מריבות ואי הבנות? אחת הבעיות הגדולות ביותר בתקשורת בין אישית ובניהול דיונים היא העובדה שאנשים רבים מוצאים את ... בעיה שלא הבנת עד הסוף. אם תוודא תמיד שהבנת את הצד השני והוא הבין אותך, אתה תמנע מרוב הבעיות התקשורתיות בחיים שלך. זה חכם, זה יעיל, וזה ימנע מריבות, אי הבנות וטעויות רבות. איך לנהל דיון נכון? איך למנוע ויכוחים מיותרים? איך לגרום למישהו להבין אותי? ניהול תקשורת בין אישית איך להסביר את עצמי נכון? איך ליצור הסכמה בשיחה? ... שהבין אתכם לפני שהוא מגיב. זו לא חולשה - להפך, זו חוכמה. זה יחסוך מריבות, אי - הבנות וקטסטרופות תקשורתיות. למידע נוסף אם הנושא מעניין אתכם, תוכלו למצוא מידע נוסף ...
שפת גוף, מהי שפת גוף? איך נוצרת שפת גוף? איך ללמוד שפת גוף? מה המשמעות של שפת גוף? האם יש דבר כזה שפת גוף? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך להבין שפת גוף? להיות מודע לשפת גוף, מה זה שפת גוף?
שפת גוף, מהי שפת גוף? איך נוצרת שפת גוף? איך ללמוד שפת גוף? מה המשמעות של שפת גוף? האם יש דבר כזה שפת גוף? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך להבין שפת גוף? להיות מודע לשפת גוף, מה זה שפת גוף?
... להסתיר את רגשותיו האמיתיים. איך לקרוא אנשים דרך שפת גוף? כשהאדם נמצא בסיטואציות תקשורתיות רבות עם אדם אחר, הוא יכול להתחיל לזהות דפוסים בשפת הגוף של אותו אדם. ... עושה איזה חישוב לפי שפת הגוף הוא ככה לפי זה ככה לפי זה ככה. עכשיו אם יש לך הרבה תקשורת עם בן אדם הרבה תקשורת אז אתה יכול גם כן לדעת לזהות אתה יודע שפתאום יש לו התנהגויות שקורות רק במקרים ...
ממה נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של מנהיג, מנהיג מגמגם, מי מתאים להיות ראש ממשלה? חרדת הביצוע של בני גנץ, חרדת קהל של מנהלים, פחד מפני קהל של מנהלים
ממה נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של מנהיג, מנהיג מגמגם, מי מתאים להיות ראש ממשלה? חרדת הביצוע של בני גנץ, חרדת קהל של מנהלים, פחד מפני קהל של מנהלים
... גנץ מגמגם כשהוא מדבר מול מצלמה? בני גנץ, שהתמודד בעבר על ראשות הממשלה, הופיע במספר ראיונות תקשורתיים שבהם גמגם, התבלבל והיסס באופן שנראה לעיני הצופים. אליעד כהן מנתח את התופעה ומסביר ... התופעה שקרתה לבני גנץ, שהיה לחוץ בסיטואציה של ראיון בטלוויזיה, כיוון שאינו מתורגל בהופעות תקשורתיות או פוליטיות. האם הגמגום מעיד על יכולת ניהול נמוכה? אליעד כהן מדגיש כי העובדה שבני ... הוא מציין שנתניהו מתמודד טוב יותר מול מצלמות ועיתונאים, כיוון שיש לו רקע רב במשחק, מכירות ותקשורת, והוא מתורגל להופיע מול קהל ולהסתיר את רגשותיו או פחדיו. לעומת זאת, בני גנץ אינו ... על הכשירות להיות ראש ממשלה? לסיום, אליעד כהן מדגיש שהגמגום או החשש של בני גנץ בזמן ראיונות תקשורתיים אינו מעיד בהכרח על יכולתו לנהל או להנהיג את המדינה. הוא מציין שגם נתניהו וגם כל ... לנאום בפני קהל, חרדת ביצוע של מנהלים, חרדת מצלמה, פחד מפני מצלמה, פחד להתראיין, פחד מחשיפה תקשורתית , הכנה לראיון בטלביזיה, הכנה לראיון תקשורתי, יעוץ פוליטי, ניתוח פוליטי, פחד מפוליטיקה, ביבי נתניהו או בני גנץ, פחדים של מנהלים, ...
השקר של חולי הקורונה, התקשורות והקורונה, השקר של נדבקי הקורונה, למה מפחידים אנשים בקורונה? איך מפחידים אנשים בקורונה? מספר החולים בקורונה, מספר הנדבקים בקורונה, כמה חולים בקורונה? כמה נדבקים בקורונה? התקשורת בזמן הקורונה
השקר של חולי הקורונה, התקשורות והקורונה, השקר של נדבקי הקורונה, למה מפחידים אנשים בקורונה? איך מפחידים אנשים בקורונה? מספר החולים בקורונה, מספר הנדבקים בקורונה, כמה חולים בקורונה? כמה נדבקים בקורונה? התקשורת בזמן הקורונה
... מספר הנדבקים בקורונה, כמה חולים בקורונה? כמה נדבקים בקורונה? התקשורת בזמן הקורונה מה היה השקר שמאחורי חולי הקורונה והתקשורת? בהרצאה זו, אליעד כהן מציג את טענתו כי המניפולציות והסיפורים שהופצו סביב הקורונה היו חלק משקר מתמשך שנוצר על ידי התקשורת. לדבריו, הייתה תמימות דעים בין גורמים שונים, כמו ראש הממשלה והתקשורת, שמטרתם הייתה להחמיר את הסיפור ולהפוך את הקורונה לבעיה מרכזית בכל תחום. איך התקשורת ניצלה את המצב של הקורונה? על פי אליעד, התקשורת גילתה עניין במגפת הקורונה מכיוון שהיא הביאה יותר אנשים להישאר בביתם ולהתמקד בצפייה בטלוויזיה. השפעת הקורונה אפשרה להם להפיק רווחים מהצפייה בתוכניות טלוויזיה ומהאזנה לחדשות. התקשורת לא רק שהפיצה את הסיפור של הקורונה, אלא אף ניפחה אותו כדי להגדיל את הצפייה ולייצר תחושת בהלה. מה השתנה במינוחים של הקורונה בתקשורת? אליעד מציין שינוי משמעותי בשפת התקשורת: בתחילת ההתפרצות הקורונה, תמיד שודרו נתונים על חולי קורונה, והיו גרפים הממחישים את מספר החולים. אולם, לאחר תקופה מסוימת, התקשורת התחילה לשדר את המונח נדבקי קורונה במקום חולי קורונה. אליעד שואל מדוע השינוי הזה התרחש, והאם יתכן שהאנשים שנדבקו ... אליעד מסכם את דבריו בכך שהוא קורא לציבור לא להסתמך רק על מה שמובא בתקשורת. הוא ממליץ לכל אחד לחפש מידע נוסף באופן עצמאי, לבדוק את כל השקרים שהופצו, ולהבין את מטרות המניפולציות שנעשו באמצעות אמצעי התקשורת. שקרים של קורונה התקשורת והקורונה נדבקי קורונה מול חולי קורונה מניפולציות תקשורתיות איך הפחידו אותנו בקורונה? ...
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
... תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי מהן מיומנויות תקשורת בין אישית ומה חשיבותן? יש סוגים שונים של מיומנויות שאנשים יכולים לפתח במהלך חייהם. יש מיומנויות מקצועיות, למשל, אדם שהוא חשמלאי יודע להתקין גופי תאורה או לתקן תקלות חשמל, ... עם אנשים, לשכנע אנשים, למכור לאנשים, לנהל אנשים או פשוט ליצור שיחה עם אדם אחר. מהם שני הגורמים המרכזיים המשפיעים על מיומנויות תקשורת בין אישית? על מנת לפתח ולשפר מיומנויות תקשורת בין אישית, יש להתייחס לשני גורמים מרכזיים: ידע והבנה של איך לתקשר בצורה נכונה. יכולת רגשית ונפשית לממש את הידע הזה בפועל. מה החשיבות של ידע בשיפור כישורי תקשורת בין אישית? הגורם הראשון בשיפור יכולת בין אישית הוא ידע תאורטי. ידע זה כולל הבנה של מה לומר, איך לומר, באיזה אופן להגיב לסיטואציות שונות וכיצד להתנהל מול אנשים אחרים. למשל, ... דבר מסוים, או מה לומר לבחורה בשיחה, או כיצד להשפיע על אנשים לחשוב בדרך מסוימת. חוסר בידע בתחום זה יוצר קושי משמעותי במיומנויות תקשורת בין אישית, והדרך לפתור זאת היא פשוט לצבור את הידע המתאים. מדוע היכולת הרגשית קריטית לשיפור מיומנויות תקשורת בין אישית? הגורם השני בשיפור המיומנויות הבין אישיות הוא היכולת הרגשית. גורם זה מתייחס למצב הרגשי והנפשי שבו נמצא האדם כשהוא מתקשר עם אנשים אחרים. לדוגמה, אדם יכול לדעת ... ושנאה כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים רגשיים רבים שיכולים להפריע לאדם לתקשר בצורה טובה, כגון: קושי לחייך או להיות נחמד לאחרים. קושי לומר שלום או לברך אחרים בצורה פשוטה. חשש מפני ... חברתית או תחושה שאחרים שונאים אותו. כעס מתמשך או דחייה כללית כלפי בני אדם. כל אלו הם תסביכים רגשיים שמשפיעים ישירות על איכות התקשורת של האדם. אדם שסובל מאחד המחסומים האלה לא יוכל להשתמש בידע שיש לו, גם אם הוא מקצוען בתאוריה של תקשורת בין אישית. מה הדרך היעילה ביותר לפתח מיומנויות תקשורת בין אישית? כדי לפתח מיומנויות תקשורת בין אישית ולהתגבר על קשיים בתקשורת עם אנשים, נדרש שילוב של שני הגורמים יחד: רכישת ידע בתחום התקשורת הבין אישית, כולל הבנת תגובות נכונות בסיטואציות שונות. טיפול רגשי ונפשי במחסומים, בפחדים ובקשיים האישיים שמונעים מאדם לממש את הידע שלו בתקשורת. רק כאשר האדם משלב את שני האלמנטים הללו, ידע ויכולת רגשית, הוא יוכל באמת לפתח ולשפר את כישורי התקשורת שלו וליצור מערכות יחסים בינאישיות בריאות ומוצלחות. איך לתקשר עם אנשים? קושי רגשי לתקשר עם אנשים שיפור מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות רכות וקשות איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? מחסום רגשי בתקשורת שיפור עצמי, התפתחות אישית, מיומנות בין אישית, יכולת בין אישית, מיומנויות בינאישיות, מיומנויות תקשורת, שיפור יכולות בין אישיות, מיומנויות רכות, מיומנויות קשות, סוגי כישורים, כישורים רכים, כישורים קשים, מיומנות חברתית, מיומנויות ניהוליות, מיומנויות עבודה, מיומנויות תקשורתיות, מיומנויות תקשורת בין אישית, קושי לתקשר עם אנשים, קושי רגשי חברתי, קושי רגשי התנהגותי, קושי רגשי בעבודה, מערכות יחסים בינאישיות, יכולות אישיות, פיתוח מיומנויות חברתיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות ניהול, פיתוח מיומנויות רכות, מיומנות הנטוורקינג, מיומנויות רכות בעבודה, קושי לדבר עם אנשים, קשה לי עם אנשים בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? 2 רכיבים בתקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? כישורים מקצועיים, מיומנויות קשות ורכות, מיומנויות ניהול שיחות קשות, מיומנות רכה, מיומנות קשה, מיומנויות עבודת צוות, מיומנויות רכות וקשות, ... יכולות בין אישיות, איך לדבר עם אנשים? איך לדבר נכון עם אנשים? איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? איך לפתח שיחה עם אנשים? קושי בתקשורת בין אישית, קושי רגשי לתקשר עם אנשים, קשה לי לדבר עם אנשים, קשה לי לתקשר עם אנשים, קשה לי עם אנשים, יכולת רגשית, יכולת נפשית, מחסום רגשי, 2 סיבות לקושי בתקשורת בין אישית ...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... לדבריו, לא משנה עד כמה המוצר איכותי או משוכלל, אם הלקוח לא מרגיש טוב במהלך התקשורת עם המוכר, הסיכוי שירכוש את המוצר יורד משמעותית. איך להפוך את הלקוחות שלך לחברים, ולמה זה חשוב כל כך? אליעד כהן מסביר כי מי שמעוניין להגדיל ... מתוך מגוון דרכים לתת ללקוח את התחושה הטובה שהוא מחפש. החיוך, צורת הברכה והתקשורת האישית הן גורמים חשובים לא פחות מאיכות המוצר או השירות, ולפעמים אף חשובים יותר. לסיכום, כיצד לשפר את היחסים עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות? אליעד כהן ממליץ בחום להתמקד בשיפור היכולות הבינאישיות והתקשורתיות, לצד שיפור המוצר. יצירת קשר חברי ואמיתי עם הלקוח תגרום לו לרצות לקנות דווקא ממך, גם כשהמחיר גבוה יותר, ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו ... התחושה הטובה שנוצרת ביחסים אישיים. המלצת אליעד היא להשקיע בשיפור מיומנויות התקשורת הבינאישית שלך, מתוך הבנה שככל שהלקוח ירגיש שאתה חבר שלו, הסיכוי שהוא יקנה ממך גבוה יותר. המטרה שלך צריכה להיות שהלקוח ירצה לקנות ממך אפילו ... שזה לא יהיה. אבל הרעיון הוא שאם אתה רוצה שיקנו ממך יותר תשפר את מיומנויות התקשורת שלך את שיפור היכולת הבין אישית שלך איך להיות חבר של אנשים איך להתחבר עם אנשים. ככל שאתה תהיה חבר יותר טוב של הבן אדם יש יותר סיכוי שהוא ...
גלעד שליט האם הוא סובל, טוב שתלוי בסיבות, האם תמיד יהיה טוב, איך אפשר להיות בטוח שתמיד יהיה טוב
גלעד שליט האם הוא סובל, טוב שתלוי בסיבות, האם תמיד יהיה טוב, איך אפשר להיות בטוח שתמיד יהיה טוב
... של גלעד שליט, שבזמן שהותו בשבי הייתה קיימת דאגה גדולה לשלומו, כאשר השיח התקשורתי התמקד בכך שהוא עדיין חי. אליעד ... אם גלעד שליט היה מת, זה היה פותר את הבעיה, כי אז לא היה סובל יותר. אולם התקשורת , המשפחה והחברה הדגישו שהוא חי, ...
חקר השפה, אבולוציה של השפה, איך נוצרה השפה? איך תינוק לומד לדבר? ללמוד שפה, איך המוח מעבד שפה? לינגוויסטיקה, סמנטיקה, רכישת שפה, פסיכובלשנות, איך נוצרת שפה? איך נוצרות השפות?
... של מהות השפה עצמה: איך היא נוצרה, מהם הבסיסים לתקשורת מילולית, ואיך המוח מעבד את השפה. אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בשאלה לאנשים בשיח, שאלה שמתעוררת בעת חיפוש משותף של משמעות. הוא מציין את הקשר שבין מילים ומשמעותן, ומסביר ... נוצרה כי האדם חייב היה לתקשר, אלא היא התפתחה כצורת תקשורת מקובלת בין בני אדם, והוסיפה כשלב נוסף את יכולת הלמידה של ילד. איך המוח מעבד את השפה? לאורך ההרצאה, אליעד כהן נוגע גם בעיבוד השפה במוח. המוח האנושי לא רק שומע את ... הקוגניטיביות כדי ליצור קשרים ולקבל משמעויות מתוך התקשורת המילולית. איך נוצרות שפות חדשות? אליעד כהן מציין כי שפות חדשות יכולות להיווצר בצורה אקראית לחלוטין, דרך אנשים שממציאים צלילים חדשים, ומבצע חיבור בין הצלילים למילים. ... שולחן לא נובעת מהאובייקט עצמו, אלא מתוך הקשר התקשורתי שנוצר בין אנשים המבינים את המילה ואת משמעותה. השפה עוסקת בהעברת רעיונות, תמונות ודימויים ממציאות אחת למציאות שנייה. איך תינוק לומד לדבר? מהו התהליך? כאשר תינוק נולד, ... או אובייקט, ומתוך כך נוצרת מערכת של מילים שמאפשרת תקשורת. האם השפה היא תהליך מחויב או אקראי? יש תיאוריות שמתארות את השפה כתהליך שהוא כמעט אקראי, מה שאומר שאין שום היגיון בהכרח למה קוראים למשהו שולחן ולא בשם אחר. כל מילה ...
בעיות עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה?
בעיות עם האקסית, בעיות עם הגרושה, NLP, מניפולציה על התת מודע, מריבות עם האקסית, איך לגרום למישהו לא לריב איתך? איך לגרום למישהו לדבר איתך? מערכות יחסים, איך לפתור מריבה?
... עצמית, ותגובה מחושבת. אלו הצעדים החשובים ביותר בדרך לפתרון מריבות וסכסוכים במערכות יחסים עם אקסית או גרושה, וליצירת סביבה תקשורתית חיובית יותר. בעיות במערכות יחסים איך לפתור מריבה? איך לשנות דעה של מישהו? הפסקת ריבים עם האקסית שיחות זוגיות מהם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תקשורתיות, איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תקשורתיות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, קואצ'ר מומלץ, מאמן מכירות בתחום תקשורתיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2344 שניות - עכשיו 18_06_2025 השעה 16:03:52 - wesi1