אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעוץ לארגונים ✔תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
והפעם נשיב לשאלה, איך לדעת מה הדרך הכי נכונה לנהל תהליך מסוים בתוך הארגון? דהיינו, שלפעמים מנסים לבנות תהליך בתוך הארגון, לדוגמה מנסים לבנות תהליך ארגוני, שיחבר בין מחלקת הייצור לבין מחלקת השיווק לבין מחלקת הגבייה לבין מחלקת שירות הלקוחות. ומנסים לאפיין את התהליך ולהבין איך הכי נכון לנהל את התהליך. האם כדאי לנהל אותו בצורה אחת או בצורה אחרת. והשאלה היא, כאשר ניגשים לאפיין ולהגדיר תהליך ארגוני, איך הכי נכון לפעול כדי להגדיל את הסיכוי שנגיע לאפיון הנכון ביותר לארגון? ואיך להתמודד עם מצבת כוח אדם בעייתית, שבסופו של דבר אחראית להוציא מכוח אל הפועל את תוכנית הפעולה וכולי.

ויש בעניין הזה כל מיני היבטים שונים, אבל כאן ניתן את נקודת המבט הבאה. והיא, שכמובן הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אנחנו מנסים לבנות תהליך בארגון, עלינו לשאול את עצמנו, מה היינו רוצים שיקרה בסוף התהליך, מה לדעתנו יחשב כתהליך המוצלח ביותר, מה התוצאה האופטימאלית שהיינו רוצים להשיג בארגון.

במילים אחרות, שלב ראשון הגדרת תוצאה אופטימאלית, שאינה קשורה לאילוצים כלשהם. במילים אחרות, קודם כל תגדיר את התוצאה הרצויה מהתהליך שאתה מנסה לאפיין, בלי קשר לאילוצים כלשהם. ואחרי שברורה לנו התוצאה הרצויה, עכשיו בעצם אנחנו צריכים לגשת לחלק של אפיון הדרך להשיג את התוצאה הרצויה.

כי יש את החלק שבו אנחנו מגדירים מהי התוצאה הרצויה. ויש את החלק שבו אנחנו מגדירים מהי הדרך שלדעתנו תביא אותנו בצורה הטובה ביותר אל התוצאה הרצויה.

וכאשר באים לאפיין את הדרך להשיג את המטרה, הרי שיש כאן כל מיני שיקולים ואילוצים וכולי. והשאלה היא, איך הכי נכון לנסות להבין מהי הדרך הכי נכונה להשיג את התוצאה הרצויה?

והתשובה היא, שמי שרוצה לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר להשיג את התוצאה הטובה ביותר, אז ראשית עליו לחשוב באופן חופשי ובלי אילוצי המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, שבפועל מה שקורה זה, שהרבה פעמים שמנסים לאפיין ולהגדיר תהליך בארגון, אז אוטומטית יש את האילוצים של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, יש את האילוצים של בני האדם שבארגון שבסופו של דבר, יצטרכו ליישם את התהליך שאנחנו מנסים לבנות בארגון. כי התוצאה של התהליך ברורה. והדרך יש לגביה ספקות. אבל יש גם את האילוצים של כוח האדם שבארגון, שבסופו של דבר יצטרך ליישם את התהליך.

והעצה שלי אומרת, כאשר מנסים להבין ולאפיין את התהליך הארגוני בצורה הטובה ביותר, אז צריכים לחשוב שלצורך העניין אין שום בעיית תקשורת בין העובדים בארגון, וכן צריכים לנסות לאפיין את התהליך, כאילו רק בן אדם אחד בלבד עובד בארגון.

דהיינו, נניח שאתה מנסה להגדיר תהליך שיחבר בין מחלקת השירות לבין מחלקת המכירות. עליך לשאול את עצמך, נניח שבארגון כולו היה רק בן אדם אחד שהוא אתה. דהיינו, נניח שאתה העובד היחיד בארגון. ונניח שאתה אחראי גם על השירות וגם על המכירות וגם על השיווק וגם על הייצור וגם על כל מה שזז בארגון. ונניח שיש לך את הכישורים הנדרשים לביצוע המשימות. ונניח שיש לך את המוטיבציה לביצוע המשימות.

במילים אחרות, נניח שיש בארגון בן אדם אחד בלבד, שיש לו גם את היכולת וגם את הרצון לבצע את המשימות. במקרה שכזה, איך היה הכי נכון לבצע את התהליך? האם היה נכון לעשות אותו בצורה כזו או בצורה אחרת?

וכאשר חושבים בתור התחלה בצורה הזאת, דהיינו, חושבים בלי אילוצים כלשהם, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שבתור התחלה נראה את התהליך האופטימאלי...
להבין קושי לבד להגדיר איך להתמודד עם מצבת כוח אדם בעייתית לקוח מחלקת שיווק קשיי תקשורת ארגונית להשיג מטרה מהי תוצאה התקדמות איך לאפיין תהליך איך לאפיין תהליך ארגוני איך לאפיין תהליך בארגון איך לדעת איך לדעת מה התהליך הנכון איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון איך להגדיר איך להגדיר תהליך איך להגדיר תהליך בצורה נכונה איך להתמודד איך להתמודד עם חוסר איך להתמודד עם חוסר תקשורת איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים איך לחשוב איך לחשוב בלי אילוצים איך לנתח איך לנתח תהליך איך לנתח תהליך ארגוני איך לנתח תהליך בעסק איך לנתח תהליך עסקי איך לנתח תהליכים אילוצים אילוצים באפיון תהליך אילוצים באפיון תהליך ארגוני אילוצים באפיון תהליך עסקי אסטרטגיה אסטרטגיות אפיון תהליך אפיון תהליך ארגוני אפיון תהליכים אפיון תהליכים בעסק ארגון בארגון בעסקים התמודדות התמודדות עם חוסר חוסר תקשורת יועץ יעוץ יעוץ אסטרטגי יעוץ אסטרטגי לארגונים יעוץ ארגוני יעוץ לארגונים יעוץ למנכלים יעוץ עסקי כיצד לנתח לאפיין לאפיין תהליך לאפיין תהליך ארגוני לאפיין תהליך בארגון לדעת מה התהליך הנכון לדעת מה התהליך הנכון לארגון להגדיר להגדיר תהליך להגדיר תהליך בצורה נכונה להתמודד להתמודד עם חוסר להתמודד עם חוסר תקשורת להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים לחשוב לחשוב בלי אילוצים לנתח לנתח תהליך לנתח תהליך ארגוני לנתח תהליך בעסק לנתח תהליך עסקי לנתח תהליכים מנכל סמנכל עובד עובדים עסק עסקים תהליך תהליכים תהליכים בארגון תהליכים בעסק תקשורת תקשורתיות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
... נכון? איך לנהל זמן נכון? איך לנהל זמן? איך לתכנן תהליכים? תהליך תכנוני, תכנון תהליכים, איך להתייעל? איך לעשות דברים ביעילות? איך להיות יעיל? איך לנצל את הזמן? איך לארגן את הזמן? ניהול משימות, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, ניהול לפי אילוצים, תורת האילוצים, חקר ביצועים, מודלים דטרמיניסטים, איך להתיר את הספק? איך למצוא את צוואר ...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
... עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ביעילות היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים. אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה שלהם, להציג נתונים ברורים ולנסות לזהות את נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. הגישה השנייה היא ליצור מוטיבציה, כלומר, לתת לעובדים תחושה של אנרגיה והתלהבות כך שירצו מעצמם להשיג יותר. אליעד ... את שני ההיבטים גם יחד. הוא מסביר שהבסיס לשיפור ביצועים הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש להתמקד בשני דברים עיקריים: לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה בפועל. מבין השניים, אליעד מדגיש ... מהידע. זאת מכיוון שברגע שהאדם רוצה לבצע משהו, הוא כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל. כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים? אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה שלהם. הוא נותן דוגמה לעובד שמתחילים למדוד לו את התפוקה, וזה גורם לו להרגיש מושפל, כאילו הוא ... או הופך להיות ראש קטן. התוצאה היא הפוכה - במקום לשפר, זה מחליש את הביצועים. לכן, חשוב מאוד לא רק למדוד, אלא גם לתת לעובד תחושת ערך וסמכות. הכוונה היא לומר לעובד: זו המטרה שאנחנו רוצים להשיג, תחליט אתה איך לבצע את המשימה. כך העובד מרגיש שהוא בוחר, יוזם ומבטא את עצמו, וזה נותן לו מוטיבציה פנימית גבוהה יותר. מה המשמעות של לתת סמכות לעובד ואיך זה משפיע על הביצועים? אליעד מסביר שלתת סמכות לעובד זה למעשה לשחק משחק שבו המנהל באמת נמצא מעליו בהיררכיה, אבל נותן לעובד להרגיש שהוא לא מנוהל אלא שותף שווה בקבלת ההחלטות. לדוגמה, במקום ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת. אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ... עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה ... כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח. בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות? כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה שהעובד ירגיש שהוא מקבל משהו בתמורה למאמץ שלו. אליעד מדגים זאת על ידי כך שהוא אומר שאם העובד מתבקש להוסיף עוד שעה ביום להתבוננות במטרה לשפר את יעילותו, הוא עלול לתפוס זאת כמעמסה נוספת. העובד יחשוב לעצמו: אני
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, ... הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל לזלזול ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, ... הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ... לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את המנהל הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה גורם למנהל בכיר לעקוף סמכות של מנהל אחר? ישנן כמה ... בכל מה שמתרחש בארגון, דבר הנובע לעיתים מתחושה של המנהל הבכיר שהוא היחיד שיודע באמת איך לנהל. חוסר יכולת של המנהל הבכיר עצמו ללמד ולהדריך את המנהלים שתחתיו, ולכן במקום ... ולפעול ישירות מול העובדים. רצון להמחיש לעובדים שיש סמכות עליונה מעבר למנהל הישיר, מה שיכול לגרום לכך שהעובדים יקשיבו למנהל הבכיר גם במקרים שבהם ההוראה מהמנהל הישיר נראית לא מספקת או לא מדויקת. מה ההשלכות של עקיפת סמכויות בארגון? אליעד כהן מדגיש שההשלכות של עקיפת סמכויות הן שליליות לטווח הארוך: פגיעה בסמכות ובמעמד של המנהלים הזוטרים. פגיעה ביכולת ההתפתחות האישית והניהולית של ... יצירת תלות של העובדים במנהל הבכיר, מה שמונע מהם לפתח עצמאות ואחריות אישית. פגיעה באווירה ובמערכות היחסים בתוך הארגון, יצירת תחושת חוסר ודאות וזלזול במערכת הניהולית הפנימית. אובדן המוטיבציה והנכונות של המנהלים הזוטרים והעובדים לקחת אחריות מלאה על המשימות שלהם. מהי הדרך הנכונה לנהל מנהלים ועובדים בארגון? הדרך הנכונה שאליעד כהן ממליץ עליה היא שהמנהל הבכיר יתמקד בראש ובראשונה בהכשרת המנהלים שתחתיו. עליו ללמד אותם כיצד לנהל, להתמודד עם בעיות וליצור ... להם, לעזור להם לנתח בעיות וללמד אותם כיצד לדבר עם העובדים שלהם ולנהל אותם ביעילות. בנוסף, המנהל הבכיר צריך להבין שהמטרה שלו אינה רק שהעבודה תתבצע באופן מיידי, אלא שהעבודה תתבצע לאורך זמן באופן איכותי ואפקטיבי, על ידי מנהלים ועובדים בעלי מוטיבציה גבוהה ויכולת התפתחות מתמדת. מה החשיבות של היחסים הבין - אישיים בניהול
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן של שעליך כמנהל להתנהג כפי שהיית מצפה מהעובדים שלך להתנהג? תשובה: כעיקרון לא. חשוב לך שהעובד שלך יעבוד טוב. לפעמים הדרך לכך היא באמצעות נתינת דוגמה אישית. לדוגמה, אתה כמנהל תגיע לעבודה בזמן, כדי לתת דוגמה אישית לעובדים שלך, להגיע לעבודה בזמן. אבל מצד האמת, יש מצבים שאין בזה צורך. ויש מצבים שדווקא יש צורך הפוך. דהיינו, שאתה רוצה לשדר לעובדים שלך, שאתה המנהל בעסק שלך ושאתה דווקא בא יותר מאוחר, כדי שהם יבינו שאתה המנהל, ושאז ממילא דווקא יקשיבו לך עוד יותר כמנהל ולא כפועל. זא מצד אחד כשאתה כמנהל לדוגמה מאחר לעבודה, מצד אחד אתה לא רוצה שהעובדים שלך יחשבו שאתה מזלזל בעבודה, כי אז זה יגרום להם גם לזלזל בעבודה. מצד שני אתה כן רוצה שהם יחשבו שאתה לא סתם עוד עובד כמותם, אלא אתה המנהל שלהם. וזה שאתה מאחר לעבודה, זה לא בהכרח משום שהעבודה לא חשובה לך, אלא אולי משום שיש לך עוד עסקים דברים חשובים דברים עבור העסק שאתה עושה מחוץ לעסק, ושלכן אתה מאחר לעבודה. וכן חשוב לך לגרום להם לראות אותך, לא כמו כולם. וצריך לדעת גם לתת להם דוגמה אישית שאומרת אני כאן המנהל, כדי ליצור מולם תחושה של סמכותיות. ולא באמצעות זה שתשדר להם שאתה יכול לזלזל בעבודה, אלא באמצעות זה שתשדר להם שאתה לא עובד בצורה רגילה בהכרח, אלא בצורה שונה. ...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: מה עדיף ואיך נכון לשלם לעובדים בארגון, האם שכר בסיס גבוה ועמלות נמוכות על הביצועים, או שכר בסיס נמוך ועמלות גבוהות לפי הביצועים? תשובה: כל מקרה לגופו. אם אתה יודע בוודאות שיצא לך יותר זול לשלם לעובד שלך בצורה כלשהי, אין שאלה. אבל בדכ בממוצע, עדיף שהבסיס יהיה נמוך ושהעמלות יהיו גבוהות לפי התוצאה של העובד. כי ככה העובד הופך להיות סוג של שותף בעסק. ובאופן יחסי, אנשים עובדים יותר טוב עבור עצמם, מאשר עבור מישהו אחר. מצד אחד העובד שלך ירצה שכר בסיס גבוה, כדי שיהיה לו שקט נפשי. אבל מצד שני לך כבעל העסק, אין שקט נפשי, כאשר לעובדים שלך יש שקט נפשי. ובאידיאל שלך, שכמו שאתה כל הזמן רוצה שהעסק יצליח עבורך, כך גם אתה רוצה שהעובד שלך ירצה שהעסק שלך יצליח עבורו. ולכן יש היגיון לתלות את התגמול של העובד שלך, כמה שיותר בתוצאות של הביצועים שלו. בדיוק כמו כל ספק שירותים עצמאי, שמקבל תגמול, רק על תוצאה ולא רק על המאמץ שלו. ועליך לשאוף לכך שהעובד שלך יתייחס לעסק שלך, בדיוק כאילו זה היה העסק שלו. וזה אפשרי, בעיקר על ידי זה שהשכר שלו, תלוי באחוז גדול בביצועים שלו. ואיך לבנות תוכנית תגמול לעובדים? ואיך לתגמל את העובדים לפי ביצועים? וכולי, זה נושא בפני עצמו וכל מקרה לגופו. ...
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
... להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או מנהל. הוא מתחיל בדיון על כך שאנשים בדרך כלל שואלים את עצמם האם כדאי להכין רשימה של נושאים לשיחה, ולהכין סדר עדיפויות - מה לדבר קודם, מה לדבר אחר כך, ... הוא מציע שיטה לפתרון הבעיה הזו: לפני שמתחילים את השיחה, כדאי להגדיר מראש מה יהיו נושא השיחה, כדי שהשיחה תהיה ממוקדת ויעילה. אליעד מציע שלפני כל שיחה, במיוחד אם יש נטייה להתפזר, כדאי להקדיש כמה דקות כדי להגדיר את מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים. ניהול שיחה בצורה מסודרת לאחר מכן, אליעד מציין שגישה אחרת היא לשלב את הכנה של נושאים במהלך השיחה עצמה. הוא מציע שבמקום להכין רשימה מראש, אפשר פשוט להיכנס לשיחה, ואז להגדיר את הנושאים במהלך הפגישה עצמה. כל שיחה יכולה להסתיים בשלב שבו כל הצדדים מבינים את מטרת השיחה, כך שהשיחה לא תתפזר ותהיה ממוקדת. אליעד מציין כי כאשר מגדירים את ... עלות הכנתה מול עלות לא הכנתה. לעיתים, הכנה מינימלית או אפילו עבודה על נושאים במהלך השיחה עצמה יכולה להיות היעילה ביותר. בשיחות מסוימות, במיוחד עם עובדים ומנהלים, חשוב להגדיר את מטרת השיחה מראש ולנהל אותה בצורה ממוקדת ומסודרת. הכנה לשיחה חשובה הכנה לפגישה עם עובד ניהול שיחה ממוקדת עלות מול תועלת בשיחה איך לנהל שיחה יעילה עם עובד הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, אימון לאנשי עסקים ...
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן בעצמך? עסקים רבים ניצבים בפני השאלה האם נכון מבחינה כלכלית להעביר משימות שונות בעסק לאאוטסורסינג (מיקור חוץ), או להמשיך לבצע אותן באופן עצמאי. אליעד כהן מסביר את ההיגיון מאחורי ההתלבטות הזאת, באמצעות דוגמה מפורטת של עורך דין שלוקח 500 שקלים לשעת עבודה. אם עורך הדין מנקה את המשרד שלו בעצמו, הוא למעשה מבזבז שעה שאותה הוא יכול לנצל לפגישה עם לקוח ולהרוויח סכום גבוה יותר. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, אז ברור שמשתלם יותר לעורך הדין לקחת לקוח נוסף באותה שעה ולהרוויח בפועל 400 שקלים יותר (הכנסה של 500 שקלים, מינוס 100 שקלים ששולמו לעובד). ההיגיון הכלכלי כאן ברור - פעולות שאפשר לבצע בפחות כסף ממה שבעל העסק מרוויח לשעה, עדיף להעביר לאדם אחר, ועל ידי כך להרוויח את ההפרש הכספי. אותו עיקרון תקף ... מתי בכל זאת כדאי לבצע משימות בעצמך ולא להעביר לאאוטסורסינג? למרות ההיגיון הכלכלי הפשוט, אליעד כהן מדגיש שהמציאות העסקית מורכבת יותר, ומביא מספר דוגמאות בהן הגיוני דווקא שבעל העסק יבצע את המשימות בעצמו: ייתכן שבעל העסק אינו רוצה או אינו יכול לנצל את השעה הפנויה להכנסה נוספת. למשל, אם הוא מוגבל לכמות ... לעיתים הפעולות כמו ניקיון המשרד או מענה לשיחות טלפון מתרחשות בזמן מת, כלומר, לא על חשבון הכנסה פוטנציאלית. אם בעל העסק מנקה את המשרד בשעות הערב או בזמן שאין לו פגישות, אין כאן שום הפסד כספי ולכן משתלם לו לבצע את העבודה בעצמו. ישנן משימות שבעל העסק מעדיף לבצע בעצמו מסיבות של איכות ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק הוא יודע לנקות את המשרד ... מישהו אחר יכול לבצע משימה במחיר נמוך יותר, לא תמיד מדובר באותה איכות: כאשר מדובר בשיחות מכירה או שירות לקוחות, בעל העסק עשוי להרגיש שהעברת המשימה למישהו אחר תפגע באיכות ובקשר עם הלקוחות. לפעמים בעל העסק יעדיף לשמור על איכות השירות גם אם המשמעות היא לעבוד יותר בעצמו. ייתכן שהעסקת עובד חיצוני תחייב הסכם לטווח ארוך או תשלום גבוה מדי, דבר שיהפוך את העסקה ללא משתלמת בטווח הארוך, אפילו אם נקודתית זה נראה כלכלי. אם בעל העסק לא ינצל בפועל את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת, הרי שהחיסכון בעלויות לא יהיה משמעותי ולא יצדיק את השינוי. מתי עדיף להשאיר משימות זולות אצל בעל העסק? אליעד מדגים בצורה ברורה מדוע לפעמים משימות זולות דווקא משתלם לעשות לבד: אם בעל העסק אינו יכול להמיר את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת בפועל, אין תועלת כלכלית בהעברת המשימה למיקור חוץ. לדוגמה, אם ניקיון המשרד מתבצע לאחר שעות העבודה, ממילא לא יתקיימו פגישות נוספות, ולכן בעל ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יעוץ לארגונים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יעוץ לארגונים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, מאמן אישי טלפוני, קואצ'ר לילדים בתחום יעוץ לארגונים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 4.6094 שניות - עכשיו 18_06_2025 השעה 15:52:18 - wesi1