אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחרות ✔תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
וכאן אסביר, האם זה טוב או רע שתהיה לך תחרות עסקית? במידה ובאפשרותך לבחור אם יהיו לך מתחרים או לא, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים, כן או לא? מתי טוב שיהיו לך מתחרים? ומתי רע שיהיו לך מתחרים? ואיך מתחרים יכולים להשפיע עליך? ומה הם מתחרים טובים? ומה הם מתחרים רעים? ואיך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, בגלל השפעה על עלות הייצור השולית שלך? ועוד שיקולים לגבי האם כדאי לך שתהיה לך תחרות או לא?

אז בעיקרון, במידה ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר, כדאי לך שיהיה לך יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיהיו יותר לקוחות שירצו לרכוש ממך, מאשר הכמות שאתה יכול למכור ללקוחות.

ולכן, ככלל אפשרי לומר, שאם יש למוצר שלך המון ביקוש, הרי שלא כדאי לך שתהיה לך תחרות. כי אם תהיה לך תחרות, זה יכול לגרום לכך שיהיה יותר היצע ללקוחות של המוצר שלך, באמצעות המתחרים שלך. ואז זה יוריד את הביקוש שלך, וממילא גם את הרווחיות שלך.

אבל אם אין למוצר שלך הרבה ביקוש, אז יתכן שאם יהיו לך מתחרים, אז מאחר שגם המתחרים שלך ירצו להרוויח כסף, אז כנראה שגם הם ישקיעו בשיווק של המוצר שגם אתה מוכר אותו. וכך אולי יגדל גם הביקוש למוצר שלך.

ואסביר שוב: בעיקרון אתה רוצה שיהיה כמה שיותר ביקוש למוצר שלך וכמה שפחות מתחרים שאפשרי לרכוש מהם את המוצר שלך. ברגע שנכנס עסק מתחרה, השאלה היא איך זה ישפיע על היחס של ההיצע והביקוש שלך. יתכן שאם יכנס מתחרה, הוא יחסל לך את הביקוש לחלוטין. כי לדוגמה הוא יעשה שיווק יותר טוב ממך וימשוך את כל הלקוחות שלך אליו ואז תהיה בלי ביקוש, כי לא יהיה לך שום יתרון על המתחרה החדש שלך. זאת אפשרות אחת.

אפשרות נוספת יכולה להיות, שהמתחרה שלך, יהיה כל כך גרוע, שכל הלקוחות שיבואו אליו, יעברו אליך. וכל השיווק שהוא עושה ללקוחות שלו, יעזור בכלל להביא לך לקוחות חדשים.

אפשרי גם שהמתחרה שלך לא יעשה שיווק בכלל, אלא ירכב רק על השיווק שלך. אפשרי גם שהוא יעשה המון שיווק, אבל שיווק שיביא לקוחות רק אליו, או שיווק שיביא לקוחות גם אליו. הכל תלוי כמובן גם בסוג השיווק שהוא יעשה. כי לפעמים שיווק יוצר ביקוש למתחרים ולפעמים לא. תלוי בתוכן של השיווק ובכל מיני גורמים.

ולכן באופן כללי, צריכים להבין מי המתחרה העתידי שלך, מה היתרונות האפשריים שלו ביחס אליך, איזה שיווק הוא עושה, איזה לקוחות חדשים הוא יביא לשוק שלך, האם הוא יפעל להורדת מחירים או שהוא יפעל להעלאת מחירים, איך הוא יתמודד עם התחרות בך, למה הוא נכנס לשוק שבו אתה כבר נמצא, מה האסטרטגיה השיווקית שלו וכולי. כאשר יכולים לקרות כל מיני תרחישים אפשריים. והדגש צריך להיות על איך התחרות בך, תשפיע על יחס ההיצע והביקוש שלך, זה החלק הכי חשוב.

ולכן למרות שכל מקרה לגופו ושצריך לבדוק כל מקרה בפני עצמו, הרי שככלל אצבע אפשרי לומר שאם יש לך המון ביקוש, אז אם אתה לא רוצה לקחת סיכון, עדיף שלא יהיו לך מתחרים. אבל אם אין לך המון ביקוש, אז זה כבר תלוי בסוג המתחרים שיהיו לך, להבין האם ואיך הם ישפיעו על הביקוש שלך. כי בוודאות הם ישפיעו על ההיצע, אבל איך הם ישפיעו על הביקוש שלך, זאת השאלה.

נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה לדוגמה השפעה של מתחרים שלך, על עלות הייצור השולית שלך ועל הרווחיות הכללית שלך. בפרט במקרים שבהכרח ההיצע הולך לגדול.

ואני אסביר: נניח לדוגמה, שיש לך חנות ירקות ונניח שיש מכרז על פתיחה של עוד חנות ירקות אחרת במקביל אליך. שבמקרה כזה בהכרח שהולך לקום לידך עסק נוסף שיעשה משהו דומה למה שאתה עושה. דהיינו, בהכרח שההיצע יגדל. והספק הוא, האם ההיצע הזה ילך אליך או למישהו אחר.

אז במקרה כזה אפשרי שאתה תיגש למכרז ותשלוט בכל השוק, או שמישהו אחר יזכה במכרז ושאז יהיו לך מתחרים. ובמקרה כזה, לא צריכים לעשות רק את החישוב של איך המתחרים ישפיעו על ההיצע והביקוש שלך, אלא גם לעשות את החישוב, של אם אתה תנהל עוד חנות ירקות, איך זה ישפיע על רמת הרווחיות שלך באמצעות הוזלת עלויות הייצור שלך.

כי בדרך כלל העלות השולית יורדת. דהיינו, ככל שאתה מייצר יותר, בדרך כלל העלות לייצר כל יחידה, יורד. ולכן זה אומר, שצריכים לקחת בחשבון כללי, גם את השיקול של אם אתה תזכה במכרז בעוד חנות, אז מצד אחד יהיה לך יותר היצע ואז תצטרך לעשות יותר שיווק כדי להגדיל את הביקוש להיצע שנוצר בחנות החדשה, אבל מצד שני אתה מוזיל את עלויות הייצור שלך. וככה בעצם אתה יכול להגדיל את הרווחיות שלך.

לסיכום: כניסה של מתחרים לשוק, יכולה להשפיע בצורות שונות על העסק שלך וכל מקרה לגופו. ויש כאן גם שיקולים של השפעה על היצע וביקוש שלך, שיקולים שקשורים לסוג המתחרים שלך, שיקולים על האפשרות למנוע את הגדלת ההיצע או לא. וגם שיקולים על עלות הייצור השולית שלך ובסופו של דבר על הרווחיות שלך. ולכן בגדול ככלל אצבע, אם טוב לך, ואתה לא חייב תחרות, אז עדיף שלא תהיה תחרות. אבל אם אין לך מספיק ביקוש, אז צריך לשקול כל מקרה לגופו.
רווחיות רוצה לקחת תעדוף האם תחרות עסקית זה טוב או רע הלקוח שלך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף לנהל צורות שונות להביא הגדלת ביקושים איך מתחרים יכולים להשפיע עליך ביקוש האם זה טוב האם זה טוב או רע האם זה טוב שיהיו לך מתחרים האם זה רע האם זה רע שיהיו לך מתחרים האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים האם מתחרים עסקיים האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע האם תחרות עסקית האם תחרות עסקית זה טוב או רע היצע היצע וביקוש טוב או רע טוב ורע טוב שיהיו לך מתחרים כדאי לך שיהיו לך מתחרים כמה שיותר ביקוש כמה שיותר היצע כניסה של מתחרים לשוק להשפיע למה זה טוב או רע מה הם מתחרים טובים מה הם מתחרים רעים מתחרים מתחרים טובים מתחרים עסקיים מתחרים רעים מתי טוב שיהיו לך מתחרים מתי רע שיהיו לך מתחרים עסק עסקים רווחיות רע או טוב רע וטוב רע שיהיו לך מתחרים שיווק שיווק יוצר ביקוש שיווק יוצר ביקוש למתחרים תחרות תחרות עסקית תחרות עסקית זה טוב או רע תחרות עסקית טובה תחרות עסקית רעה
מתחרים עסקיים - האם זה טוב או רע? תחרות עסקית - האם זה טוב או רע? האם טוב שיהיו לך מתחרים עסקיים? האם זה טוב שתהיה לך תחרות עסקית? למה יש לך תחרות עסקית? למה אין לך מתחרים? היצע וביקוש, גאון או משוגע, איך נוצרת תחרות עסקית? מי המתחרים שלך? איך לדעת מי המתחרים שלך? מי מתחרה בעסק שלך? למה יש תחרות עסקית? עסק שאין לו מתחרים, איך לנצח בתחרות עסקית?
... עסקיים - האם זה טוב או רע? תחרות עסקית - האם זה טוב או רע? האם טוב שיהיו לך מתחרים עסקיים? האם זה טוב שתהיה לך תחרות עסקית? למה יש לך תחרות עסקית? למה אין לך מתחרים? היצע וביקוש, גאון או משוגע, איך נוצרת תחרות עסקית? מי המתחרים שלך? איך לדעת מי המתחרים שלך? מי מתחרה בעסק שלך? למה יש תחרות עסקית? עסק שאין לו מתחרים, איך לנצח בתחרות עסקית? אז האם זה טוב כאשר לעסק שלך אין מתחרים, או כמעט ואין מתחרים? אז לכאורה התשובה היא שכן, שזה טוב מאוד ואפילו מצוין. ... ככה אתה יכול לקבוע את המחיר, כמעט מה שבא לך. כי אין לך מתחרים שיורידו לך את המחיר. כי כאשר יש לך מתחרים עסקיים ותחרות עסקים, אז המתחרים שלך הרבה פעמים מאתגרים אותך, כי הם גורמים לך להוריד את המחיר, הם עושים תחרותיות עם העסק שלך. וזה כמובן גרוע. אבל כל הנל, הוא די קשקוש בחלק גדול מהמקרים. ולמה? כי כדי לעשות כסף, צריך שיהיה יותר ביקוש ... לעסק שלך שיהיה פחות היצע מהמוצר שלך. השאלה היא, האם יש מספיק ביקוש ביחס להיצע. או במילים אחרות, למה בעצם אין לך תחרות? למה אין לך מתחרים? מה הסיבה שבגללה אין לך תחרות עסקית? מה הסיבה שבגללה אין לך מתחרים עסקיים? האם זה בגלל שאתה ככ מוכשר שאף אחד לא מצליח להתחרות בך? האם זה בגלל שאתה מונופול שלא פועל בשוק חופשי? האם זה בגלל שיש לך פטנט רשום? האם זה בגלל שיש לך כישרון מולד? או אולי ... בכל שוק שהביקוש בו עולה על ההיצע, עד כדי כך שמתח הרווחים שם מאוד גדול, בכל שוק כזה אוטומטית יבואו לשם מתחרים וינסו להתחרות בך. כמעט ואין שום אפשרות אחרת. אאכ יש לך יותר מזל משכל. ולכן עליך להבין טוב טוב למה באמת אין לך מתחרים. אולי זה בגלל שהמוצר ... רווחי ואולי אפילו הפסדי במקרה הרע. האם באמת אתה יותר חכם מכל המתחרים שלך? או שאולי המתחרים שלך לא רוצים להיות איתך בתחרות שהם לא חושבים שכדאי להם לנצח בה? בקיצור, כשאין לך מתחרים, עליך לשאול את עצמך, למה אין לך מתחרים. כי יכול להיות שזה סימן טוב ... הנכון. לסיכום, כנראה שיש לך מתחרים וטוב שתכיר אותם. ואם באמת אין לך מתחרים, זה או בגלל שאתה גאון שלא מצליחים להתחרות בך, או בגלל שאתה משוגע ואף אחד לא רוצה להתחרות בך. ואיך לנצח בתחרות עסקית? תשובה: כמו בכל תחום אחר, להיות יותר טוב מכולם. ...
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית איך לא לפחד מתחרות עסקית ולהצליח בשוק תחרותי? הפחד מתחרות עסקית הוא למעשה הפחד שיגיע מתחרה שיציע מוצר או שירות דומה לשלך ויצליח לקחת ממך את הלקוחות, בין אם המוצר שלו טוב יותר או פחות טוב. על מנת שלא לפחד מתחרות עסקית ולהצליח בשוק תחרותי, חשוב להבין קודם כל את הסיבה האמיתית לכך שאתה מרגיש מאוים. הסיבה היא, שיש חשש שמישהו אחר יוכל לעשות את מה שאתה עושה, ... לך להרכיב את אותם הנתונים והמידע באופן אחר לגמרי, וכך להשיג תוצאות שונות וטובות יותר. דוגמה מוחשית: איך אליעד מתמודד עם תחרות עסקית? כדוגמה לכך, אליעד מציין שבאתר האינטרנט שלו EIP.co.il הוא מפרסם באופן גלוי את כל הידע שלו. באתר נמצא כל מה שהוא ... האופי והחשיבה שלו, מאפשרות לו ליצור ערך ייחודי שלא ניתן להעתקה או לשכפול מדויק. כיצד להשקיע בצורה נכונה בעצמך כדי לנצח בשוק תחרותי? המסקנה המרכזית שאליעד מציע ליישם היא, שכדי לנצח כל תחרות עסקית, עליך להשקיע לא רק במוצרים או בשירותים שאתה מספק, אלא בראש ובראשונה בעצמך - בפיתוח האופי ובשיפור החשיבה הניהולית ... לא יוכל באמת להוות איום ממשי עליך, מכיוון שאין דרך אמיתית להעתיק תכונות אישיות פנימיות. במצב כזה, אתה הופך להיות חסין יותר לתחרות, מאחר שגם אם המתחרים ייקחו ויעתיקו את כל הידע שיש לך, עדיין חסר להם הדבר המרכזי שהביא אותך להצלחה - הגישה האישית, החשיבה המקורית והניהול שמבוסס על האופי האישי שלך. לסיכום: איך להפוך לחסין מפני תחרות עסקית? כדי להפוך לחסין לחלוטין מפני תחרות עסקית ולנצח בכל שוק תחרותי, הקפד להטמיע את העיקרון הבא: ודא שההצלחה שלך תלויה במרכיבים הפנימיים האישיים שלך, באופי, בגישה ובדרך החשיבה שלך. כל אלו, אף מתחרה לעולם לא יוכל להעתיק, והם אלו שיהפכו אותך לייחודי, חזק ויציב מול כל סוג של תחרות עסקית. איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? איך להצליח בשוק תחרותי? שיפור החשיבה הניהולית כיצד לנצח כל תחרות עסקית? במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? מה אי אפשר להעתיק בעסק שלך? שלום חברים, איך להתמודד עם תחרות עסקית ואיך לא לפחד בתחרות עסקית? אז מה זו בעצם תחרות עסקית? הפחד שלך הוא שמישהו אחר יבוא, יציע את אותו הדבר שאתה מציע - אולי טוב יותר, אולי פחות טוב - ובכך ייקח לך את הלקוחות. השאלה היא: איך בעצם לא לפחד מתחרות עסקית? איך להיות טוב יותר מהמתחרים? באופן כללי, אם תהיה טוב יותר, כנראה שיהיה לך פחות מתחרים. אבל איך אפשר להיות טוב יותר? הרי המתחרים יכולים להעתיק אותך, נכון? ולכן, אם אתה רוצה להתמודד עם תחרות עסקית בצורה חכמה, עליך להיות טוב יותר בדברים שקשה מאוד או בלתי אפשרי להעתיק. מה אי אפשר להעתיק? נניח שאתה מייצר רכב. ... צורת החשיבה שלכם. תשקיעו בפיתוח האופי שלכם ובשיפור החשיבה שלכם. כאשר ההצלחה שלכם תהיה תלויה באלו, יהיה הרבה יותר קשה לאחרים להתחרות בכם - גם אם הם יקבלו גישה לכל המידע העסקי שלכם. לקריאה נוספת חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט שלי EIP.co.il על תחרות עסקית, דרכי התמודדות עם תחרות, שינוי חשיבה ועוד נושאים רלוונטיים. שיהיה בהצלחה! ...
תחרותיות, שאפתנות, קנאה, תחרות עם אלוהים, תחרות עם אנשים, תחרות עם עצמך, שאיפה לשלמות, שאיפה למצויינות, התפתחות אישית, אישיות תחרותית, לקנא באחרים, מימוש עצמי, הגשמה עצמית, פוטנציאל אישי, איך להיות אלוהים? פרפקציוניזם
תחרותיות, שאפתנות, קנאה, תחרות עם אלוהים, תחרות עם אנשים, תחרות עם עצמך, שאיפה לשלמות, שאיפה למצויינות, התפתחות אישית, אישיות תחרותית, לקנא באחרים, מימוש עצמי, הגשמה עצמית, פוטנציאל אישי, איך להיות אלוהים? פרפקציוניזם
תחרותיות, שאפתנות, קנאה, תחרות עם אלוהים, תחרות עם אנשים, תחרות עם עצמך, שאיפה לשלמות, שאיפה למצויינות, התפתחות אישית, אישיות תחרותית, לקנא באחרים, מימוש עצמי, הגשמה עצמית, פוטנציאל אישי, איך להיות אלוהים? פרפקציוניזם האם יש הבדל בין תחרות עם אנשים אחרים לתחרות עם עצמך? אליעד כהן מסביר לעומק על ההבדל בין אדם שמתחרה באחרים לאדם שמתחרה בעצמו, ומדגיש שלמעשה אין הבדל מהותי בין שני המצבים. כדי להמחיש זאת, הוא נותן דוגמה של אדם שיש ... גם כשאדם חושב שהוא מקנא באחרים, הוא למעשה נמצא בתחרות עם עצמו ועם הדימוי הפוטנציאלי שיש לו לגבי עצמו. אליעד מביא דוגמה נוספת - כאשר אדם רואה דגים, הוא בדרך כלל לא מקנא בהם ולא רוצה להיות כמוהם כי הוא לא מאמין שהוא מסוגל ... יחשוב שגם הוא יכול לעשות זאת. מה זה אומר להיות בתחרות עם עצמך? כאשר אדם נמצא בתחרות עם עצמו ואומר שהוא רוצה להשתפר, לדוגמה, לרוץ מהר יותר, הוא למעשה מתחרה בגרסה עתידית של עצמו, בדמות דמיונית של עצמו שהיא למעשה אדם אחר שדומה לו, אך משופר יותר. אליעד ... שלו - למשל, הוא האלוף העולמי בריצה. האם אז התחרות נגמרת? התשובה היא שלא. גם האדם המוצלח ביותר בעולם תמיד יוכל לדמיין מישהו או משהו טוב ממנו, אפילו אם זה לא אדם, אלא בעל חיים או חפץ. לדוגמה, האדם המהיר בעולם יכול ... להתחיל לקנא בבורג שמסוגל לשאת יותר משקל ממנו. זו תחרות אינסופית שבה האדם לעולם אינו מגיע לשלמות מוחלטת, משום שתמיד ימצא משהו שהוא עדיין לא השיג או לא מסוגל להשיג. מה המשמעות של תחרות עם המציאות או תחרות עם אלוהים? אליעד כהן מעביר את הדיון לרמה עמוקה יותר, וטוען שבסופו של דבר, כל אדם נמצא בתחרות עם המציאות עצמה - כלומר, עם אלוהים. הוא שואל שאלות פרובוקטיביות כמו: למה אלוהים יכול לעשות כל דבר ואני לא? למה הוא יודע הכל ואני לא? למה כל מה שהוא רוצה מתרחש מיד ולי זה לא קורה?. התחרות האמיתית של האדם, לפי אליעד, היא להיות אלוהים, משום שאלוהים מסמל שלמות מוחלטת. הוא מסביר שהשאיפה האולטימטיבית של האדם היא להפוך להיות אלוהים, כלומר, לממש את הפוטנציאל ... המציאות - רק אז הוא יהיה בשלמות ולא יצטרך עוד להתחרות באף אחד, כי ברגע שהוא מבין שהוא אלוהים, אין יותר טעם בתחרות. בסיכום, אליעד מציע לקורא להתעניין בספר להיות אלוהים שהוא עצמו כתב, כדי להבין לעומק איך אדם יכול להגיע לשלמות, להפסיק את התחרותיות הבלתי נגמרת ולהפוך להיות אלוהים. איך להפסיק לקנא באחרים? מה המשמעות של להיות בתחרות עם עצמי? איך אפשר לממש פוטנציאל אישי? מה הקשר בין קנאה לתחרותיות? איך להפוך להיות אלוהים? מהי הדרך לשלמות אישית? תחרות עצמית, להתחרות עם עצמך, תחרותיות יתר, תחרותיות שלילית, הישגיות, הצבת מטרות, מוטיבציה לשלמות, איך להיות תחרותי? אנשים תחרותיים, תחרות בין אנשים, קנאות יתר, קנאה באנשים אחרים, להיות כמו אחרים ...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים ... להחליט, היא שהוא רוצה לרכוש את המוצר שלך ממך ולא לרכוש את אותו המוצר או מוצר דומה או אחר מהמתחרים שלך. ואני מזכיר שיש תמיד גם תחרות פנימית בין סוגי מוצרים שונים, אצלך. כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש ... של המתחרים שלך. וכאשר אתה מנסה למכור ללקוח, עליך לזכור כי הלקוח שלך כרגע נמצא לפני או אחרי שיחה עם המתחרים שלך. ומאחר שיש תחרות עסקית, לכן הלקוח שלך כנראה ידבר גם עם המתחרים שלך. וגם אם למוצר שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי ... מאוד. מדוע עסקים שמתמקדים באיכות לא יכולים להתחרות בשוק הזול? כאשר אתה כבעל עסק מחליט להתמקד במוצרים איכותיים בלבד, עליך להבין שלא תוכל ... וזולים יותר, אבל מדובר בנושא אחר. מה ההבדל בין תחרות על איכות לבין תחרות על מחיר? קיימים שני סוגי תחרות עסקית בשוק: תחרות על איכות ותחרות על מחיר. בתחרות על איכות, הלקוחות משווים את רמת האיכות של המוצרים, ולא את המחיר. לדוגמה, אם לקוח החליט ... אלא כי המתחרה שלך מייצר רכב באיכות גבוהה יותר. בתחרות כזו, המתחרים שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך. לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק במחיר הנמוך ביותר ופחות באיכות המוצר. במקרה הזה, אם לקוח ... מחיר נמוך יותר, גם אם האיכות שלו נמוכה יותר. בתחרות על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד. מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר? מי שמתחרה בשוק על המחיר הכי נמוך חייב לדעת מראש שיש לכך מחיר. ... צריך להיות מודע לסוג המתחרים שעומדים מולו ולדעת שהתחרות יכולה להיות מול עסקים לא הוגנים. איך להחליט באיזה שוק כדאי לך להתחרות? לפני שאתה נכנס לשוק תחרותי, עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על איכות או על מחיר. חשוב שתשאל את עצמך כמה שאלות: ... לייצר מוצרים איכותיים ברמה גבוהה? האם אתה מסוגל להתחרות במחירים נמוכים בשוק הזול? האם אתה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם ... התשובות לשאלות האלה יעזרו לך להחליט באיזה שוק להתחרות ואיך לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, התמקד ... אם אתה לא יכול לייצר מוצרים איכותיים, התמקד בתחרות על המחיר. אבל תמיד חשוב להבין למה לקוח לא קונה ממך - האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, ... את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר איכות? איך לבדל את העסק בשוק תחרותי? שלום חברים האם להתחרות על איכות או על מחיר? כאשר עסק עובד עם לקוחות, עליו להבין שיש שני סוגים עיקריים של ... אם העסק שלך מתמקד באיכות גבוהה בלבד, לא תוכל להתחרות בשוק הזול. אם חשוב לך להציע מוצרים או שירותים ברמה גבוהה, אל תנסה להתחרות מול אלה שמציעים את המחיר הזול ביותר. במידת הצורך, ניתן לפתוח מותג נוסף שיוכל להתחרות בשוק הזול, אך זו אסטרטגיה נפרדת. תחרות על איכות מול תחרות על מחיר עסקים שמתחרים על איכות, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מוצרים טובים יותר. הלקוחות ...
במה תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה
במה תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה
... תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה במה תלויה הצלחת העסק שלך והאם ניתן להתחרות בך? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו מה משפיע על הצלחת העסק, כיצד להתמודד עם תחרות, מה המשמעות של גניבת סודות ... המרכזי שלך יהיה ביכולת הניהולית והאסטרטגית - משהו שקשה מאוד להעתיק. איך להפוך את העסק שלך לחסין בפני העתקות? כדי להעריך עד כמה העסק שלך חסין מפני תחרות או העתקה מצד עובדים או ... עסק מתחרה על בסיס ידע שרכשו ממך. אליעד מדגיש, כי מנהל שידע לשפר את כישורי הניהול שלו באופן משמעותי, ייצור מצב שבו הידע הטכני בלבד לא יספיק למי שירצה להתחרות בו. כלומר, גם אם עובד מכיר את השיטות המקצועיות, הוא לא יוכל בהכרח לשחזר את ההצלחה העסקית, משום שחסרה לו מיומנות ניהולית ייחודית. האם תמיד ניתן להגן על העסק מתחרות? אליעד כהן מציין שבסופו של דבר, אם העסק מבוסס אך ורק על שיטה פשוטה וברורה, כמו בדוגמה של קניית מוצר בזול ומכירתו ביוקר, אז ייתכן שאין פתרון אמיתי שיכול למנוע תחרות או גניבת רעיונות. הוא מדגיש את החשיבות של מודעות לכך שחלק מהעסקים אכן לא מוגנים מפני העתקה. במצבים כאלה, הפתרון היחיד שנותר הוא להפוך את היתרון התחרותי למשמעותי יותר באמצעות ניהול חכם, יצירת ערך נוסף ללקוחות, ומיתוג ייחודי שיהפכו את העסק לפחות ניתן לחיקוי או לתחרות ישירה. סיכום - איך להתמודד בצורה הטובה ביותר עם תחרות וגניבת ידע? לסיכום, אליעד כהן ממליץ לכל מנהל שרוצה להבטיח את הצלחת העסק שלו לאורך זמן, להתמקד בפיתוח מיומנויות ניהול מתקדמות וביצירת יתרון תחרותי שלא מבוסס רק על ידע מקצועי או טכני, אלא גם על כישורים אישיים, מנהיגותיים ואסטרטגיים, שיהפכו את העסק שלו לחסין יותר בפני תחרות והעתקות. איך להתמודד עם עובד שהקים עסק מתחרה? האם ניתן להגן על סודות מסחריים? איך לשפר את כישורי הניהול בעסק? האם קל להתחרות בעסק שלך? מה עושים כשעובד ...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי? איך מתמודדים נכון עם תחרות עסקית על איכות או מחיר? בעולם העסקי קיימות בעיקר שתי דרכים מרכזיות להתחרות בשוק: תחרות על המחיר הזול ביותר ותחרות על המוצר האיכותי ביותר. אליעד מסביר שבמציאות, ... יעדיף לשלם פחות גם אם האיכות יורדת. השאלה המרכזית היא כיצד כדאי לעסק שרוצה להרוויח כסף רב להתמודד - האם עדיף להתחרות על איכות בלבד או להיכנס לתחרות על המחיר הזול ביותר? למה עדיף לעסק לשלב איכות ומחיר ולא לבחור רק אחד מהם? אליעד טוען שהגישה האידיאלית היא לא לבחור רק בתחרות על איכות או רק בתחרות על מחיר, אלא לשלב בין שתי הגישות. המשמעות המעשית ... והוא יכול להרשות לעצמו להציע ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה יותר או במחיר נמוך יותר ממתחריו. במי העסק שלך לא יכול להתחרות לעולם? קיימים מתחרים שאי אפשר להתחרות בהם בשום אופן. מדובר במצבים קיצוניים כגון: ... הגיוני. ספקים שמציעים מחירים נמוכים במיוחד ללא כוונה לספק בפועל את המוצר שהבטיחו ללקוח. במקרים אלה, אין טעם להיכנס לתחרות ישירה מולם, כיוון שהמודל העסקי שלהם אינו בר - קיימא לאורך זמן. מהי הדרך הבטוחה ביותר לנצח בשוק תחרותי? אליעד מסכם שהדרך הבטוחה ביותר לנצח בשוק תחרותי היא לשפר באופן מתמיד את האיכות והיעילות של ... להציע את המוצר הטוב ביותר במחיר נתון או להציע מחיר זול יותר על אותו מוצר. בדרך זו העסק יכול להתמודד עם כל סוג של תחרות, בין אם היא מתמקדת באיכות ובין אם במחיר. אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה בתחרות עסקית הוא שהעסק יוכל תמיד להציע את התמורה הטובה ביותר לכסף שהלקוח משלם, ללא קשר לגובה התקציב. ככל שהעסק יהיה מקצועי ויעיל יותר, הוא יוכל לנצח בתחרות בכל סיטואציה עסקית, כל עוד הוא לא מתחרה במישהו שמוכן להפסיד במכוון. איך להתמודד עם תחרות עסקית תחרות על מחיר או איכות איך למכור מוצרים יקרים מיצוב עסקי בשוק תחרותי בחירת קהל יעד לעסק ...
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק? האם אפשר לנהל עסק בלי להתחשב במתחרים? הרבה אנשים אומרים ... אליעד מסביר שהמציאות יותר מורכבת. השאלה אם אפשר להתעלם מהמתחרים תלויה במטרה שלשמה אתה מנהל את העסק. למה כל העולם הוא סביבה תחרותית אחת גדולה? ראשית, חשוב להבין שכל העולם בנוי על תחרות. כל בחירה של אדם היא למעשה הכרעה בין מתחרים. כאשר אתה פותח מקרר, המאכלים בתוכו מתחרים על תשומת ליבך. כאשר אתה רואה טלוויזיה, התוכניות מתחרות על תשומת הלב שלך. אפילו צפייה בסרטון, כמו הסרטון הזה עצמו, היא החלטה שהתחרתה באינספור אפשרויות אחרות שיכולת לעשות באותו רגע. מכיוון שבני אדם תמיד רוצים להרגיש טוב יותר, כל מוצר, שירות או פעולה שרוצים שייבחרו על ידי הלקוח, נמצאים בתחרות מתמדת עם אינספור אלטרנטיבות. לדוגמה, כשאתה הולך לסופר עם סכום כסף מוגבל, כל המוצרים מתחרים על הכסף שלך. לכן כל העולם הוא בעצם סביבה תחרותית תמידית שבה דברים שונים מתחרים על תשומת הלב, הזמן, והכסף שלך. באיזה מובן אפשר באמת לא להתחשב במתחרים שלך? קיימים אנשים שאומרים שהם ... מתחרים, והם פשוט עושים את מה שהם אוהבים. אנשים אלה בדרך כלל מתעסקים ביצירה או אומנות מתוך אהבה ועניין פנימי, בלי לשים דגש על תחרות עסקית או על כסף. מי שפועל מתוך אהבה אומר: אני יוצר את מה שאני אוהב, מי שירצה יקנה, מי שלא - לא, הכל בסדר. במקרה כזה, יש היגיון בכך ... באלטרנטיבה אחרת. למה מי שרוצה להרוויח כסף לא יכול להתעלם מהמתחרים? כשאדם מנהל עסק במטרה להרוויח כסף, הוא בהכרח נמצא בסביבה תחרותית תמידית. להרוויח כסף פירושו לגרום ללקוחות לתת את הכסף דווקא לך ולא למישהו אחר. אם אתה מצפה להרוויח כסף, אתה בעצם מצפה שהלקוחות ... שההנאה מגלידה שווה לו יותר מאשר ההנאה או התועלת מייעוץ, הוא יבחר בגלידה. לכן, כל עסק או אדם שרוצה להרוויח כסף, תמיד נמצא בתחרות מול כל האלטרנטיבות האפשריות בשוק, בין אם מדובר במוצרים דומים ובין אם במוצרים שונים לגמרי. מתי הגיוני להתעלם מהמתחרים, ומתי זה לא ... המטרה של העסק או הפעילות היא הנאה אישית, יצירתיות, אומנות, או ביטוי עצמי, ללא ציפייה ברורה להרוויח כסף או למשוך לקוחות באופן תחרותי. במקרה כזה, אכן אפשרי ואף הגיוני שלא להסתכל על מתחרים, כי התוצאה הסופית פחות חשובה לך. אך ברגע שהמטרה היא רווח כספי, הכרה מהשוק או הצלחה עסקית כלשהי, אין שום אפשרות להתעלם מהמתחרים. אתה חייב להבין את השוק, להכיר את התחרות, ולהיות יותר טוב מהמתחרים כדי שלקוחות יבחרו בך. האם אפשר להתעלם מהמתחרים? איך לתמחר מוצר? תחרות עסקית איך להפוך תחביב לכסף? לעשות כסף מאומנות איך לנהל עסק? סביבה תחרותית
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל ... ופתרון בעיות רגישות, מפני שהן עלולות לגרום לאי - הבנות ולפגיעה ביחסי עבודה. כיצד מנהלים קונפליקטים בין עובדים? כאשר יש קונפליקטים בין עובדים, כמו תחרות מוגברת או תחושת קיפוח, אליעד ממליץ להקפיד על הצעדים הבאים: להציג מטרות קולקטיביות: לשבח את ההישגים של הצוות כולו מבלי להתמקד באופן אישי בעובדים ספציפיים, כדי להפחית את הסיכון לתחרות שלילית בין עובדים. לתקשר באופן ברור ומפורט ... איך להימנע מקונפליקטים בעבודה? מתי להודות לעובדים באופן אישי? איך לטפל בעובד שנותן תשובות מעורפלות? האם כדאי לשבח עובדים מול כולם? איך למנוע תחרות שלילית בארגון? מתי להגביר לחץ על עובד שלא ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין ... את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד. וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול ... כל הזמן להמציא חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים כרגע, רווי במסרים שיווקיים ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ולכן, הדרך הזאת, בטווח הבינוני רחוק, היא בעייתית, מאוד בעייתית. מה שנקרא, ... שמתאר מציאות אמיתית והבדל שיווקי ויתרון תחרותי אמיתי שיש במוצר שלך. כך שהמסר השיווקי הזה, הרבה יותר חזק עבור הלקוח, כי הוא פועל בדרך של לתת ללקוח להתנסות במוצר וכולי. ואני אוסיף, כי אפשרי לתת ללקוח להתנסות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תחרות, מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תחרות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, מאמן אישי להצלחה, אימון אישי בתל אביב בתחום תחרות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3164 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 06:05:05 - wesi1