אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תוכנית של הכנת חומרי שיווק ✔הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
וכאן נדבר על העניין של הכנת חומרי שיווק. וכמו שהסברתי במקום אחר, צריך לעשות הפרדה בין תהליך של הפצת חומרי שיווק לבין תהליך של הכנת חומרי שיווק. כי אלו שני תהליכים שקשורים אחד בשני, אבל לא בהכרח תלויים אחד בשני. וצריכים להכין חומרי שיווק באופן כללי, גם בלי קשר להפצת חומרי השיווק וגם לאו דווקא כתהליך של יצירת קמפיין שיווקי, שעבורו בהכרח צריכים ליצור חומרי שיווק. וכאן נסביר, איזה חומרי שיווק צריכים ליצור ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד.

אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ברמת העיקרון, תהליך השיווק לכשעצמו, נועד לסייע לתהליכי המכירה באופן כללי. ובמהות העניין, חומרי השיווק אמורים לשקף את כל המידע שמחלקת המכירות היתה רוצה להעביר ללקוח. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות פחות או יותר מקבילים, למסרים של אנשי המכירות שהם מעבירים בפגישות המכירה ללקוחות. וגם, הם אמורים להיות זהים למסרים ולרעיונות שמנהל המכירות, היה רוצה להעביר ללקוחות המתעניינים.

דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות תיעוד ופירוט והדגמה של מסרי המכירה שאיש המכירות מעביר ללקוח. וגם הם אמורים להיות כלי עזר למסרי מכירה שאיש המכירות היה רוצה להעביר ללקוח, אבל שהוא מתקשה להעביר אותם ברמה המילולית בלבד.

דהיינו, ברמת העיקרון, כל חומר שיווקי, ניתן להעביר את המסר שלו בעל פה, בלבד, בלי שום עזר שיווקי כזה או אחר. דהיינו, כעיקרון אפשר לקחת כל חומר שיווקי כלשהו, ולהסביר בעל פה את המסר שלו ללקוח. אבל במציאות, אנחנו לא רוצים להסתפק רק בלומר ללקוח משהו, אלא אנחנו גם רוצים להמחיש לו, עם עוד חושים, לדוגמא באמצעות של תמונה / סרטון / סאונד וכולי. ולכן בעצם, חומרי השיווק אמורים לשקף את המסרים של המכירות שרוצים להעביר ללקוח.

כמו כן ישנם המון תהליכי מכירה והסברים שחוזרים על עצמם בתהליכי מכירה, שוב ושוב. ומי שרוצה לעבוד ביעילות, הרי שבמקום שבכל תהליך מכירה הוא יחזור על עצמו שוב ושוב, הגיוני שהוא ישקיע ויפתח חומר שיווקי שיסביר ללקוח את כל מה שהוא רוצה, באמצעי המחשה נוספים וכולי.

וזה בעצם אומר, שעל העסק להכין חומרי שיווק, בהתאמה לתהליכי המכירה. דהיינו, צריכים לבנות להכנת חומרי שיווק, בהתאם לתהליכי המכירה. דהיינו, צריכים לקחת תהליך מכירה ללקוח ולנתח את כל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. ומהמסרים האלו ובהתאם למסרים האלו צריכים להכין חומרי שיווק.

ואוסיף, בעיקרון בתהליכי מכירה יש המון מסרים שמעבירים ללקוח. וצריכים לדעת איך ומהיכן להתחיל להכין את חומרי השיווק. כי כמות המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח, עשויה להיות מאוד גדולה. וצריכים להתחיל להכין את חומרי השיווק, לפי תיעדופים שונים של עלות מול תועלת. כי לכל הכנת חומר שיווקי, יש עלות כלשהי ויש גם כמובן תועלת כלשהי. וכל חומר שיווקי, אפשרי להכין אותו ברמות גימור שונות, בעלויות שונות וכולי. ויש כאן המון שיקולים.

אבל כעיקרון את הרשימה של חומרי השיווק שצריכים להכין, אותה צריכים לגזור מכל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליכי המכירה השונים. דהיינו, לקחת תהליך מכירה ולפרק אותו לחלקים של מסרי מכירה. ואת המסרים לחלק לקטגוריות ולחלקים קטנים וכולי. ומכך לגזור...
פרסום חומר שיווקי יעילות להסביר פרסום חומרי שיווק תוכנית תהליך שיווק תוכנית להכנת חומרי שיווק תועלת מול עלות מחלקת המכירות להסביר ללקוח תעדוף איזה חומרי שיווק איזה חומרי שיווק כדאי להכין איזה חומרי שיווק להכין איך ליצור איך ליצור חומרי שיווק איש מכירות איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי מכירה הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הקשר שבין מכירות לשיווק הקשר שבין שיווק למכירות השיווק כעזר של המכירות חומר חומר מכירה חומר שיווקי חומרי מכירה חומרי שיווק חומרים מכירתיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים כמה כמה חומרי שיווק להכין לבנות תוכנית לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק להכין להכין חומרי שיווק להעלות להעלות קמפיין שיווקי ליצור ליצור חומרי שיווק לנהל מכירות מנהל מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מתי להכין חומרי שיווק ניהול קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיווק למכירות תהליך תהליך של יצירת חומרי שיווק תהליכים תוכנית תוכנית להכנת חומרי שיווק תוכנית ליצירת חומרי שיווק תוכנית של הכנת חומרי שיווק
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
... שלובים ושזורים אחד עם השני. אבל יחד עם זאת כאשר בונים תהליכי שיווק, צריכים להפריד את שני התהליכים האלו אחד מהשני. וברמת העיקרון, צריכים להכין חומרי שיווק, לפי תוכנית של הכנת חומרי שיווק גם בלי קשר וגם בנפרד מהשאלה האם מתי ואיך נפיץ אותם. והשאלה אילו חומרי שיווק כדאי להכין, היא עומדת בפני עצמה והסברתי עליה במקום אחר. כי צריכים לדעת איך ... של השיווק היא די זולה וכולי. לסיכום, אל תכין חומרי שיווק רק כחלק מתהליך של קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. אלא תכין חומרי שיווק, כתהליך בפני עצמו, בהתאם לתוכנית של הכנת חומרי שיווק וכולי. ...
Abc או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר?
Abc או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר?
... או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר? מהי תוכנית האימון הטובה ביותר, ABC או Full Body Workout? אליעד כהן פותח את הנושא בדיון מפורט בשתי שיטות מרכזיות ... הגיונית בתכנון תוכנית האימונים. לדעת אליעד, חשוב לאמן את השכל לפני שמתאמנים על השרירים, כך שכל מתאמן יבין את המטרות שלו ויתאים את תוכנית האימון לצרכים האישיים שלו, בצורה הגיונית ושקולה. איך לבנות תוכנית אימון? אימון גוף מלא או מפוצל? מה עדיף ABC או FBW? כמה פעמים להתאמן בשבוע? איך לשמור על גירוי ... Under Tension? מהי תוכנית האימון הטובה ביותר? יעוץ בבניית תוכנית אימון, איך לחלק את תוכנית האימון? אימון פלג גוף עליון, אימון פלג גוף תחתון, תוכנית אימונים a b c, בניית תוכנית אימונים, איך לבנות תוכנית אימונים ביתית? תוכניות פיצולים, תוכנית אימונים abcde, שיטות אימון בחדר כושר, פיצול אימונים גבוה, פיצול אימונים נמוך, תוכנית אימון פעמיים בשבוע, אימון 6 פעמים בשבוע, אימון כוח פעם בשבוע, תכנית אימוני כוח, כמה פעמים בשבוע להתאמן על אותו שריר? תוכנית אימונים בחדר כושר למתחילים, תוכנית אימונים בחדר כושר למתקדמים, עקרונות האימון בחדר הכושר, בניית תוכנית FBW, באיזה סדר להתאמן? כמה לאמן כל שריר? כמה פעמים לאמן כל שריר? באיזה נפח אימון להתאמן? משקלי עבודה ... העבודה השבועי, איך לבנות תוכנית למתחיל? איך לבנות תוכנית אימונים בחדר כושר? גישות אימון בחדר כושר, תוכנית אימונים למתחילים, תוכנית אימון full body, אימון פול בודי יום אחרי יום, תוכנית אימון פול בודי, תוכנית אימונים פול בודי, אימון all body, תוכנית אימון לכל הגוף, איך לשמור על מתח בשריר לכל השבוע? פוש פול רגליים, push pull legs, איזה שריר לאמן קודם? ...
מהי תוכנית האימון הטובה ביותר? איזה אימון הכי מומלץ? איזה אימון הכי טוב? מהם התרגילים הכי טובים? איך לבחור תוכנית אימון? איך לבנות תוכנית אימון? איך להתאמן נכון? איך לבחור סוג אימון כושר? איך לבחור חוג כושר? איזה אימון לעשות?
מהי תוכנית האימון הטובה ביותר? איזה אימון הכי מומלץ? איזה אימון הכי טוב? מהם התרגילים הכי טובים? איך לבחור תוכנית אימון? איך לבנות תוכנית אימון? איך להתאמן נכון? איך לבחור סוג אימון כושר? איך לבחור חוג כושר? איזה אימון לעשות?
... תוכנית האימון הטובה ביותר? איזה אימון הכי מומלץ? איזה אימון הכי טוב? מהם התרגילים הכי טובים? איך לבחור תוכנית אימון? איך לבנות תוכנית אימון? איך להתאמן נכון? איך לבחור סוג אימון כושר? איך לבחור חוג כושר? איזה אימון לעשות? איך לבחור את תוכנית האימון הטובה ביותר עבורך? כאשר מדברים על תוכניות אימון, אנשים מתלבטים באיזו תוכנית לבחור ומה הכי נכון להם. ישנן תוכניות אימון רבות, כמו פיתוח גוף (בודי בילדינג), קרוספיט, פאוורליפטינג (Powerlifting), אימוני כוח שונים, Street Workout ועוד סוגים רבים. אליעד כהן מסביר כי יש להבחין בין שני מצבים עיקריים: תוכנית אימון הנבנית עבורך מראש על ידי מאמן כושר, שבה המאמן נותן רשימה מפורטת של תרגילים, מספר חזרות ומשקלים לביצוע. אימון אישי עם מאמן כושר, שבו המאמן מלווה ומכוון אותך באופן אישי במהלך האימון עצמו, מבלי לתת תוכנית מוגדרת מראש. אך השאלה המרכזית היא איך לדעת אם תוכנית האימון טובה עבורך, ובפרט - האם היא אידיאלית לך. האם כאב ועייפות מעידים על תוכנית אימון טובה? אליעד מדגיש שהרגשת כאב לאחר האימון לא בהכרח מעידה שהאימון היה טוב או יעיל. אם תכה את עצמך עם פטיש, גם כן תרגיש כאב - אבל זה לא הופך את הפעולה הזאת למועילה. אפילו ירידה במשקל אינה מעידה בהכרח על איכות האימון, משום שייתכן שיש דרכים טובות ויעילות יותר להגיע לאותה תוצאה. לכן, כדי להעריך נכונה תוכנית אימון, אתה חייב להציב מטרה ברורה: להבין בדיוק מה אתה רוצה להשיג מהאימון, ואז לבחור תוכנית בהתאם. לדוגמה, אם המטרה היא להצליח להרים משקל כבד בתרגיל סקוואט - אז תבחר תוכנית אימון הממוקדת בסקוואט. אם המטרה היא להיות מסוגל לעשות סלטה באוויר, לך לתוכנית שמתמחה באקרובטיקה. אם ברצונך להיות גמיש, תתמקד באימוני גמישות. מה החשיבות של אימון כלל - גופי וכיצד לבדוק זאת? בהנחה שאתה רוצה גוף בריא וחזק באופן כללי, אליעד מסביר שחשוב לבדוק שתוכנית האימון שלך עובדת על כל השרירים בגוף. ישנן תוכניות רבות שנראות יעילות אבל בפועל לא עובדות על כל השרירים בצורה שווה. לדוגמה, ריצה מפעילה בעיקר את שרירי הרגליים אבל פחות את שרירי הכתף או השכמות. בתוכנית פאוורליפטינג, למשל, ייתכן שלא תעבוד בצורה מיטבית על שרירי התאומים או הירך הקדמית. לכן, עליך לשאול את המאמן שלך בדיוק באיזה תרגילים אתה מפעיל כל שריר בגוף - החל מהתאומים, דרך ... בטן, גב, חזה, ועד לשרירים קטנים יותר. אם יש שרירים שלא מופעלים, תהיה מודע לכך שאתה מזניח אותם. מה המשמעות של תרגילים מורכבים בתוכנית האימון? תוכניות רבות כוללות תרגילים מורכבים שעובדים על כמה שרירים בבת אחת, כמו לחיצת חזה שעובדת גם על יד אחורית ועל כתף קדמית. זה יעיל, אך עליך לוודא שאתה אכן מפעיל את כל ... - לא תפסת). איך לדעת אם השרירים עובדים בטווח תנועה מלא? חשוב מאוד גם לוודא שאתה עובד בטווחי התנועה המלאים של השרירים. ייתכן שתוכנית האימון עובדת על כל השרירים, אך לא בהכרח בטווחים מלאים. לדוגמה, בתרגיל סקוואט אתה לא בהכרח עובד על שרירי התאומים או הירך האחורית בטווח מלא. בתרגיל חתירה, שרירי היד הקדמית ... מאוד אחרי אימון מסוים, וחושבים בטעות שכל הגוף התאמץ, כשבפועל עבדו בעיקר שרירי הבטן או השרירים המייצבים (שרירי הליבה), שהם פחות מוכרים למתאמן ולכן העייפות שלהם יוצרת תחושה כללית של מאמץ. לדוגמה, אימון על משטח לא יציב (כמו בוסו) גורם לך להרגיש שהשרירים מתאמצים מאוד, אבל לאו דווקא השריר שרצית לאמן הוא זה ... מדגיש כי מתאמנים חייבים לחקור ולהבין בעצמם מה הם עושים באימון, ולא רק להסתמך על תחושת המאמץ הכללית, כי רק הבנה כזאת תבטיח שהתוכנית תהיה מותאמת למטרותיהם. איך לבחור תוכנית אימון? מהם התרגילים הטובים ביותר? איך לדעת אם האימון שלי אפקטיבי? מהו אימון בטווח תנועה מלא? איך לוודא שאני מאמן את כל השרירים בגוף? האם אימון כואב הוא בהכרח יעיל? איך לבחור את תוכנית האימון הטובה ביותר עבורך? כאשר מדברים על תוכניות אימון, אנשים מתלבטים באיזו תוכנית לבחור ומה הכי נכון להם. ישנן תוכניות אימון רבות, כמו פיתוח גוף (בודי בילדינג), קרוספיט, פאוורליפטינג (Powerlifting), אימוני כוח שונים, Street Workout ועוד סוגים רבים. אליעד כהן מסביר כי יש להבחין בין שני מצבים עיקריים: תוכנית אימון הנבנית עבורך מראש על ידי מאמן כושר, שבה המאמן נותן רשימה מפורטת של תרגילים, מספר חזרות ומשקלים לביצוע. אימון אישי עם מאמן כושר, שבו המאמן מלווה ומכוון אותך באופן אישי במהלך האימון עצמו, מבלי לתת תוכנית מוגדרת מראש. אך השאלה המרכזית היא איך לדעת אם תוכנית האימון טובה עבורך, ובפרט - האם היא אידיאלית לך. האם כאב ועייפות מעידים על תוכנית אימון טובה? אליעד מדגיש שהרגשת כאב לאחר האימון לא בהכרח מעידה שהאימון היה טוב או יעיל. אם תכה את עצמך עם פטיש, גם כן תרגיש כאב - אבל זה לא הופך את הפעולה הזאת למועילה. אפילו ירידה במשקל אינה מעידה בהכרח על איכות האימון, משום שייתכן שיש דרכים טובות ויעילות יותר להגיע לאותה תוצאה. לכן, כדי להעריך נכונה תוכנית אימון, אתה חייב להציב מטרה ברורה: להבין בדיוק מה אתה רוצה להשיג מהאימון, ואז לבחור תוכנית בהתאם. לדוגמה, אם המטרה היא להצליח להרים משקל כבד בתרגיל סקוואט - אז תבחר תוכנית אימון הממוקדת בסקוואט. אם המטרה היא להיות מסוגל לעשות סלטה באוויר, לך לתוכנית שמתמחה באקרובטיקה. אם ברצונך להיות גמיש, תתמקד באימוני גמישות. מה החשיבות של אימון כלל - גופי וכיצד לבדוק זאת? בהנחה שאתה רוצה גוף בריא וחזק באופן כללי, אליעד מסביר שחשוב לבדוק ...
איך להתאמן נכון? כמה חזרות לעשות? כמה סטים לעשות? כמה משקל להרים? איזה תרגיל לעשות? איך לבנות תוכנית אימון? בחירת משקלי עבודה, בניית תוכנית אימון, להרגיש את השריר, אימון לכשל, תחושה של השריר, יצירת גירוי בשריר, לגרות את השריר
איך להתאמן נכון? כמה חזרות לעשות? כמה סטים לעשות? כמה משקל להרים? איזה תרגיל לעשות? איך לבנות תוכנית אימון? בחירת משקלי עבודה, בניית תוכנית אימון, להרגיש את השריר, אימון לכשל, תחושה של השריר, יצירת גירוי בשריר, לגרות את השריר
... להתאמן נכון? כמה חזרות לעשות? כמה סטים לעשות? כמה משקל להרים? איזה תרגיל לעשות? איך לבנות תוכנית אימון? בחירת משקלי עבודה, בניית תוכנית אימון, להרגיש את השריר, אימון לכשל, תחושה של השריר, יצירת גירוי בשריר, לגרות את השריר איך לבחור תרגילים נכונים לאימון? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מחליט להתאמן, ... אין באמת משמעות אם ביצעת חמש או עשרים חזרות, אלא התחושה הפיזית שהשריר חווה היא החשובה ביותר. מה הגישה הנכונה לבניית תוכנית אימונים? לסיכום, אליעד ממליץ להתמקד אך ורק בתחושה של השריר. הגוף לא יודע מה כתוב על המשקל או כמה זמן עברת בין סטים. כל מושגי הזמן, המשקל והחזרות הם המצאות ... עם הגוף. כמה חזרות לעשות באימון? איך לבחור משקל נכון באימון? מה זה אימון עד כשל? איך לזהות את תחושת השריר? איך בונים תוכנית אימון למתחילים? מהי הדרך הנכונה להרגיש את השריר? כמה משקל להרים בחדר כושר? כמה משקל להרים באימון כושר? אימון משקולות, כמה סטים לעשות באימון בחדר כושר? כמה ... את השריר? אימון כושר למתחילים, אימון למתחילים, איך מתאמנים למתחילים? איך להתחיל להתאמן מאפס? איך מתחילים להתאמן? בניית תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים למתחילים, בחירת תרגילים לאימון, איזה תרגילים לבחור? איזה תרגיל לעשות? כושר למתחילים, איך לא להיפצע באימון? חדר כושר בפעם הראשונה, איך להתאמן בחוכמה? ...
רעיון לכסף, רעיון לעסק, רעיון להקמת עסק, רעיון להמציא פטנט, רעיון לעשות כסף, האם אפשרי לעשות כסף מרעיון? איך לדעת האם העסק יצליח? האם כדאי לי להקים עסק? יעוץ לסטארטאפים, איך לבנות תוכנית עסקית? איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ להקמת עסק, שיטות לעשות כסף, בניית תוכנית עסקית, בדיקת היתכנות כלכלית, סוגי הוצאות בעסק, האם להקים עסק? כדאיות הקמת עסק, איך להרוויח כסף? יש לי פטנט, האם כדאי לי לפתוח עסק? פתיחת עסק, איך עושים כסף? יעוץ עסקי לסטארטאפים
... איך לדעת האם העסק יצליח? האם כדאי לי להקים עסק? יעוץ לסטארטאפים, איך לבנות תוכנית עסקית? איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ להקמת עסק, שיטות לעשות כסף, בניית תוכנית עסקית, בדיקת היתכנות כלכלית, סוגי הוצאות בעסק, האם להקים עסק? כדאיות הקמת עסק, איך ... איך לעשות כסף, איך לבדוק את הרעיון שלך לעשות כסף? איך לנתח את הרעיון? איך להכין תוכנית עסקית? איך לדעת האם כדאי לך להשקיע ברעיון שלך משאבים? ושוב, הכל בהנחה שבא ... גדול מצפי ההוצאות מהמוצר שלך. ואיך יודעים את זה? אז בעיקרון, הכנסות באות ממכירה של המוצר שלך, ללקוחות שמשלמים לך כסף על המוצר שלך. הוצאות באות מהעלות שלך לייצר את המוצר, לשווק את המוצר, למכור את המוצר, לנהל את העסק שלך בהוצאות שוטפות וכיוב. בכמה כסף תוכל למכור את המוצר שלך? וברמת העיקרון, השאלה הקלה ביותר שהגיוני שתתחיל לשאול אותה, היא השאלה הבאה: ... אתה רוצה להמציא X. כמה כסף לדעתך לקוחות יהיו מוכנים לשלם על X. במידה ותמכור ללקוח יחידה אחת של X, בכמה לדעתך תימכר יחידה אחת של המוצר שלך. איך לדעת כמה לקוחות יהיו ... ההוצאות עבור המוצר שלך. דהיינו, כמה כסף לדעתך תצטרך להוציא, כדי שתוכל למכור את אותה היחידה האחת, במחיר המכירה הנל. ואני לא מדבר על עלויות חד פעמיות, כגון עלויות של הקמת העסק, עלויות של פיתוח מוצר ... פעמיות, נניח שתרצה עכשיו לייצר יחידה אחת של המוצר שלך ולהביא אותה לכדי מכירה לאותו לקוח שאתה מדמיין שתמכור לו במחיר X הנל, כמה כסף לדעתך זה יעלה. ואחדד: יתכן שלא יהיה לך כסף, להקים את העסק. אבל זה ... לעשות ממנו כסף, דהיינו, שהעלות הייצור השוטפת שלו, פלוס כל ההוצאות של המכירה שלו וכולי, אם הן קטנות מההכנסות שניתן להרוויח ממכירה של המוצר, הרי שזה מוצר רווחי ותוכל למצוא משקיע שישקיע בך כסף, כדי שתוכל להגיע לשלב של ... ולכן כאן יש דגש, לא על כמה עולה להקים את העסק, אלא על כמה יעלה לייצר ולמכור יחידה אחת בלבד, ביחס לכמה תוכל למכור את אותה היחידה האחת. מהם 3 סוגי ההוצאות בעסק? אז עכשיו אתה צריך לנסות להבין, מה בעצם יהיו ... בהנחה שתייצר X יחידות וכיוב. חלק 2 - יהיה כל ההוצאות שצריך להוציא, כדי למכור את המוצר ללקוח, חוץ מעלות הייצור כמובן. ההוצאות יכולות להיות עלויות שיווק, עלויות פרסום, עלויות איש מכירות, עלויות גביה, עלויות ניהול, עלויות שכירות, עלויות עובדים, עלויות תקורות, עלויות הובלה, עלויות גביה, עלויות רואה ... המוצר. וגם את ההוצאות האלו אפשרי לחלק ל 2 חלקים. חלק 1 - יהיה כל עלויות השיווק והמכירה. חלק 2 - יהיה כל השאר. סהכ 3 סוגים של הוצאות. 1 - עלויות ייצור, 2 - עלויות שיווק ומכירה, 3 - כל שאר העלויות. עכשיו נסה להבין בערך, הערכה כלשהי, כמה לדעתך יעלה לייצר את המוצר? כמה לדעתך יעלה לשווק ולמכור את המוצר? כמה לדעתך יעלו כל שאר העלויות של העסק? ותנסה להבין את זה, ביחס ... ייצור אחת. דהיינו, כמה יעלה לייצר יחידה אחת (עלות ייצור שולית), כמה יעלה לשווק ולמכור יחידה אחת, וכמה יהיו כל העלויות מסביב של יחידה אחת בלבד. איך מחשבים את ... להרוויח מהרעיון שלך? עכשיו אחרי שיש לך הערכה כלשהי לגבי כמה כסף לדעתך תמכור יחידה אחת וכמה כסף לדעת יעלה לך למכור יחידה אחת, עכשיו תוכל לדעת, האם לדעתך המוצר שלך יכול להרוויח כסף או לא, לדעתך ולהערכתך ... כאשר בוחנים היתכנות כלכלית של רעיון כלשהו, צריכים להבין בכמה לדעתך תוכל למכור את המוצר, כמה לדעתך יעלה לייצר ולמכור את המוצר וכל ההוצאות מסביב. וככה להבין האם יש לך כיוון לעסק רווחי. ולא להסתפק רק במחשבה ... שישקיע כסף בעסק שלך. אבל זה כמובן עוד עניין אחר בפני עצמו. לסיכום: בניית תוכנית עסקית מתחילה בשאלות הבסיסיות הנל, של כמה אפשרי ל
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח? מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמך ואת העסק שלך? אליעד כהן מסביר שהבסיס לשיווק עצמי מוצלח הוא לגרום לאנשים להאמין שהמוצר או השירות שאתה מציע טוב יותר מכל האלטרנטיבות הזמינות. שיווק נכון מתמקד בהצגת היתרונות היחסיים שלך על פני המתחרים, ומטרתו לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שכדאי להם להוציא ... ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות שליליות ... באמצעות מתן אפשרות להתנסות בחינם. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב, הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות שהוא טוב, היא לתת להם להשתמש ברכב בעצמם, או לפחות להציג להם סרטונים ... בחינם? לפי אליעד, הדרך האולטימטיבית והיעילה ביותר לשווק את עצמך היא פשוט לתת ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות בחינם. כאשר הלקוח מתנסה בעצמו במוצר, הוא כבר לא צריך ... בזכות הידע שהוא מפגין בפומבי. מהם החסרונות בשיטות שיווק נפוצות? אליעד מציין שני חסרונות מרכזיים בשיטות השיווק המסורתיות: הבעיה בשיטת השיווק המבוססת על צעקה או פרסום חזק היא שכל מתחרה יכול להשקיע יותר כסף ממך ולהשתלט על השוק. השימוש הנרחב בביקורות ... אליעד מסביר שכדי להפוך לעסק בלתי מנוצח מבחינת שיווק, אתה חייב להיות הטוב ביותר בתחום שלך. המשמעות היא שלא משנה כמה ידע תעניק בחינם או כמה מתחרים ינסו לחקות ... תמיד יבחרו בך. הוא מדגיש שהשיטה האמיתית והיחידה לשיווק יעיל לטווח ארוך היא פשוט להיות הכי טוב שאפשר, ולתת ללקוחות להיווכח בזה בעצמם. הוא מזכיר את הדוגמה של ... לנצל ביקורת שלילית והשמצות לטובתו, אבל מדגיש ששיווק אמיתי ומוצלח אינו צריך להסתמך על אמונה של לקוחות אלא על יכולתך להוכיח באופן ברור ומוחשי את איכותך. האם ניתן ... האם כדאי לתת שירות בחינם ללקוחות? שיטות יעילות לשיווק עצמי איך לשכנע לקוחות לקנות ממך? למה לקוחות יעדיפו אותך על פני המתחרים? האם פרסום שלילי יכול להיות מועיל? ... להיות לקוחות שלך? שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק, לקוחות ממליצים עליך, לקוחות מתלוננים עליך, תגובות שליליות באינטרנט, תגובות שליליות בפייסבוק, הורדת דירוג ... העסק שלך, לקוחות שממליצים עליך, חבר מביא חבר, איך לשווק את עצמך בזול? שיווק זול, איך הכי נכון לשווק את עצמך? אין דבר כזה פרסום שלילי, קמפיין שלילי, ביקורת שלילית בפייסבוק, ביקורות בפייסבוק, פרסום שלילי בגוגל, פרסום שלילי בפייסבוק, ביקורות בגוגל, אזכורים שליליים, ניהול מוניטין ברשת, ניהול מוניטין באינטרנט, ניהול מוניטין בגוגל, ניהול מוניטין דיגיטלי, ניהול מוניטין בפייסבוק,
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
... זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט מה זה שיווק שותפים ולמה הוא יכול להתאים לכם? אליעד כהן מסביר ששיווק שותפים הוא מודל עסקי לגיטימי שבו אדם משווק מוצרים של עסקים אחרים דרך האינטרנט ומקבל אחוזים על כל מכירה שהוא מבצע. שיווק שותפים אינו שונה במהותו מעבודת מכירות רגילה שבה איש מכירות מקבל אחוזים מהמכירה, רק שכאן העבודה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך להגיע פיזית למקום העבודה. לדוגמה, אם יש עסק שמוכר מצלמות, במקום להיות שכיר שמקבל משכורת לפי שעה פלוס אחוזי מכירות, בשיווק שותפים אתם תעבדו מהבית, תשווקו את המוצר אונליין ותקבלו אחוזים גבוהים יותר על המכירות שלכם. המודל הזה מתאים במיוחד למי שמעוניין ... הסופית שהסדנה אמורה להעניק להם. לכן, כאשר ניגשים לכתוב דף נחיתה או מסר שיווקי, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין בדיוק מה ... את המוצר שלכם כהפתרון המושלם שיספק את התחושה שהוא רוצה. איך כותבים מסר שיווקי שמוכר? אליעד כהן מדגיש שהטקסט השיווקי הוא בסך הכל כלי תקשורת שמטרתו לתקשר עם הגולש או הלקוח הפוטנציאלי. המפתח לכתיבת מסר שיווקי אפקטיבי הוא להבין קודם כל מי הוא האדם שעומד ... עומק, להיכנס לפורומים וקבוצות, ולקרוא מה אנשים כותבים בנושא. למשל, אם מוכרים סדנה לירידה במשקל, צריך לבדוק בגוגל ובפורומים ... רשימה מסודרת של הצרכים והרצונות האלה, אפשר להתחיל לבנות את המסר השיווקי סביב הרצונות האלו. לדוגמה, אם מזהים שאנשים רוצים לרדת במשקל כדי להרגיש יותר בנוח בבגד ים בים, המסר השיווקי יפנה בדיוק לרצון הזה ויציג את הסדנה כדרך ... אלא באמת לתת משהו בעל ערך שהגולש יוכל ליהנות ממנו מיד. למשל, אם מוכרים אופניים מיוחדים, אפשר להציג בדף נחיתה הדרכה ... כך אפשר למשוך גם את מי שרוצה מידע מהיר וגם את מי שמחפש מידע מפורט. האם שיווק צריך להיות אגרסיבי או מתון? אליעד מציין שאין ... כדי שהגולש ישתכנע. הכל תלוי בקהל היעד ובמצב הנוכחי שלו. איך להצליח בשיווק לאורך זמן? אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מחפשים נוסחה מהירה למכור, אבל הוא מדגיש שנוסחאות כאלה בסופו של דבר לא ... להצליח. אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה של אופני שטח, ומסביר שכדי למכור אותם יש ללמוד היטב את היתרונות הייחודיים של ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט אז לשיווק בכללותו יש את המטרות שלו, שהן לגרום לאנשים לדעת שאתה מוכר את המוצר, לגרום להם לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. ואת זה כעיקרון ... ואני אסביר: בעיקרון אם אתה רוצה למכור לדוגמא שירותי עיצוב פנים, באפשרותך בדרך הקצרה ביותר, לפרסם מודעה שאומרת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים ושכל מי שרוצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, שיגיע אליך. כמו ... דברים ש 1 - יגרמו לאנשים לדעת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים. 2 - שיגרמו לאנשים לרצות ליצור איתך קשר ושאולי יגרמו ... יותר מוצלח מאחרים וכולי. וזה כמובן שיווק לטווח קצר, שהוא מאוד פשוט, ליצור מודעה, שמפרסמת מוצר ושאומרת שהוא הכי ... דרך קצרה וארוכה, כי העלות של דרך השיווק הזאת, היא מאוד מאוד גדולה בטווח הבינוני והרחוק. ביחס לדרך שתכף אציג. כי ... והארוך. והדרך היא, לעשות המון שיווק עקיף ולא רק שיווק ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיוב. אבל יש לך ... עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין , ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד. אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך. ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמא, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא ... את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי. בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה להתחיל? איך לנתח את זה? אז ... כי או שאין לך מספיק לקוחות, או שיש לך מספיק לקוחות אבל אתה רוצה להעלות את המחיר ללקוחות שלך ומפחד לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר. כי אם היית חושב, שיש לך מספיק לקוחות שמשלמים לך את הסכום שאתה רוצה, כנראה שלא היית רוצה עוד לקוחות חדשים. ולכן יהיה ... שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים. בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי ... לעשות עוד כסף, אתה יכול להביא לקוחות חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג חדש שאולי יותר מתאימים לעסק שלך. ואתה יכול גם ללמוד למכור יותר טוב את עצמך, שגם זה יכול להיות במאה ואחת צורות ואפשרויות שונות. ולכן כאשר אתה חושב על להביא לקוחות חדשים, יהיה נכון יותר להתבונן על תהליך השיווק והמכירות שיש לך כרגע, לנתח אותו ולנסות להבין, מה יהיה הכי נכון לשפר? האם באמת כדאי להביא עוד לקוחות מאותו סוג לקוחות שמגיעים אליך כרגע? האם יהיה נכון אולי לנסות ... מסוג יותר שמתאים לעסק שלך? ואולי יהיה נכון לשפר לך את תהליך המכירה? ושיפור תהליך המכירה, לא חייב להיות דווקא בהיבט של ללמד אותך לדבר אחרת כמו איש מכירות, אלא הוא יכול להיות לצורך העניין ללמד אותך להוציא הצעת מחיר בצורה אחרת, או לבנות ללקוח חבילות שונות, או לתת ללקוח הסבר שונה עם דגשים שונים, או כל מיני דברים שלא בהכרח ידרשו ממך להשתנות באופי שלך כבן אדם. כי שיפור תהליך המכירה, יכול להיות בהמון דרכים ובהמון צורות. ולכן בפועל, יהיה נכון לעבור על תהליך המכירה הנוכחי, ולהתחיל דווקא מהלקוחות שאתה פוגש במציאות. לנסות להבין את הלקוחות שרכשו ממך, למה הם רכשו דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך? מה הם מצאו בך? מה הלקוחות המשלמים שלך, חושבים ... בך? אולי זה קשור לפרופיל של הלקוחות האלו? אולי זה קשור לתהליך המכירה שלך? מה הסיבה שהם לא רוכשים ממך? מכל הניתוחים האלו, ניתן להבין האם כדאי להתמקד בלהביא עוד לקוחות חדשים, או בלהביא לקוחות חדשים אחרים שונים בפרופיל הלקוח שלהם, או אולי להתחיל בלשפר את תהליך המכירה שלך. וכמובן שאם עושים תהליך שיווקי, דרך השאלות הנל אפשרי אולי להבין איזה מסרים כדאי להעביר בפרסום שלך, שיבטא את החוזקות שלך, לבנות משפך שיווקי בצורה נכונה שיעביר את הלקוח מסע לקוח בצורה נכונה. דרך השאלות האלו, אפשרי להבין גם, איפה לאתר את הלקוחות הבאים שלך, מה הפרופיל שאליו אנחנו מכוונים את הפרסום שלך וכולי. במילים אחרות, חקירת תהליכי המכירה הקיימים, אמור לתת תובנות על תהליכי השיווק החדשים גם אם תהיה ההחלטה לשפר את השיווק, בלי קשר לשיפור תהליכי המכירה. כי ההתחלה של ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תוכנית של הכנת חומרי שיווק, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תוכנית של הכנת חומרי שיווק, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, גישור, ספרים על אימון אישי בתחום תוכנית של הכנת חומרי שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3418 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 04:51:21 - wesi1