אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תגמול של עובד ✔יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה מתוך הרגל?

אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף לגרום להם לבצע פעולות מסוימות באופן אוטומטי - כהרגל. אליעד כהן מסביר לעומק את המנגנון העומד מאחורי יצירת הרגלים, ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה.

הרגל הוא פעולה שחוזרת על עצמה פעמים רבות, עד שהיא הופכת לפעולה אוטומטית שאינה דורשת בחירה מודעת. לדוגמה, כאשר אדם מתעורר בבוקר והולך לצחצח שיניים, הוא עושה זאת מתוך הרגל. הוא לא מתלבט בכל בוקר אם לצחצח או לא, אלא פשוט מבצע את הפעולה באופן טבעי, משום שהוא כבר רגיל לעשות זאת.

מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו לפעולה מסוימת?

כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים:
  1. העובד צריך לבצע את הפעולה מספר רב של פעמים.
  2. העובד צריך להאמין שהפעולה מועילה לו, או לפחות שאי - עשיית הפעולה תגרום לו נזק או אי - נוחות.
ברגע שהעובד מבצע את הפעולה מספיק פעמים מתוך ההבנה שהיא מועילה לו או מתוך החשש שאי - עשייתה תגרום נזק, בהנחה שהפעולה אינה כרוכה בנזק ממשי עבורו, היא תהפוך בהדרגה להרגל טבעי ואוטומטי.

אליעד מספק דוגמה של ילד קטן שלא מצחצח שיניים באופן טבעי. ההורים מלמדים אותו שוב ושוב את התועלת שבצחצוח השיניים או את הנזק שייגרם לו אם לא יצחצח, עד שהוא מתרגל לפעולה והופך אותה להרגל קבוע.

כיצד מתמודדים עם עובדים שלא עושים מה שמבקשים מהם?

לדוגמה, מנהל שרוצה שהעובדים יבדקו תמיד מה הם מוסרים ומה הם מקבלים, עלול להיתקל בקושי כאשר העובדים אינם מבצעים זאת. כאן אליעד מציע להבין מדוע בכלל קיימת התנגדות מצד העובד. אליעד מסביר שההתנגדות קשורה לעובדה שהעובד התרגל לקבל שכר ללא קשר ישיר ומחייב לפעולות מסוימות. כלומר, המשכורת נתפסת אצל העובד כמובנת מאליה, והפעולות הנוספות שהמנהל דורש ממנו נתפסות כ"לא מחויבות". מכאן נובע שהעובד יעדיף שלא להתאמץ מעבר לנדרש, משום שהוא לא רואה קשר ישיר בין הפעולות הנוספות למשכורת שלו.

אליעד מסביר כי בעולם אידיאלי שבו אין אילוצים חיצוניים כמו חוקים סוציאליים, ניתן היה פשוט לפטר עובד שלא עושה מה שנדרש ממנו, וכך לייצר מוטיבציה טבעית אצל שאר העובדים לפעול בצורה רצויה מתוך פחד לאבד את עבודתם. אך מכיוון שזה לא תמיד אפשרי, צריך למצוא דרך אחרת.

איך ליצור תחושת שייכות אצל העובד למקום העבודה?

הדרך המרכזית שאליעד מציע להתמודד עם המצב שבו אי אפשר פשוט לפטר עובדים, היא ליצור תחושת שייכות או תחושת שותפות בקרב העובדים. כאשר העובד רואה עצמו כחלק אינטגרלי ממקום העבודה, הוא ירצה באופן טבעי שהארגון יצליח, וכך יבצע פעולות מתוך רצון פנימי ולא מתוך אילוץ חיצוני בלבד.

כדי לעשות זאת, יש להעביר לעובדים מסרים שיגרמו להם להרגיש חלק מארגון גדול יותר, להבין שהם שותפים בהצלחה של המקום. אפשר לעשות זאת דרך תמריצים, תגמולים, ותקשורת פנימית שמדגישה את החשיבות וההשפעה של כל עובד על הצלחת הארגון. ככל שהעובד ירגיש יותר חלק מהארגון, כך יפעל מתוך מוטיבציה פנימית והרגלים חיוביים ייווצרו בקלות רבה יותר.

איך ליצור חוזה עבודה שיעודד הרגלים חיוביים?

בנוסף...
ש: השאלה היא שאלה פשוטה.

אליעד: רגע כשאתה אומר שהשאלה היא פשוטה זאת מניפולציה כדי שאני לא אלחץ מצד שני אבל זה גם אתה דופק את עצמך כי היא פשוטה ואין לך תשובה מה זה אומר עליך.

ש: זאת שאלה פשוטה התשובה אני לא יודע אם היא פשוטה.

אליעד: אז מה זה עזר שהיא פשוטה?

ש: יותר קל לי לבטא אותה.

אליעד: אתה כאילו מנסה לשכנע את עצמך לתת לעצמך ביטחון לשאול את השאלה גם.

ש: מהיבט מסוים אתה צודק למרות שאין לי בעיה אם היא תבוא אז השאלה היא כזאת.

אליעד: בכלל.

ש: לגמרי או קצת, יש אנשים כמוני כמוך כמו כולם שעושים דברים מתוך הרגל.

אליעד: איך אתה יודע שזה כמו כמוני וכמוך, איך אתה יודע שיש עוד אנשים כמוך?

ש: לפי הראות שלי.

אליעד: סתם בוא נזרום איתך.

ש: בא נדבר על עצמי אתה קם בבוקר.

אליעד: בא נדבר רק על עצמך.

ש: כן אתה יודע אני שם לב שכולם אתה קם בבוקר הוא חושב שהוא מדבר על עצמו, אתה קשה להגיד אני מדבר אליך.

אליעד: אתה לא כולם, למי קשה?

ש: לי.

אליעד: לך קשה, רק תדעו לכם בגדול תקשיבו בן אדם מעדיף להרגיש טוב ולא להרגיש רע ולכן הוא מעדיף לחשוב על מה שיעשה לו טוב ולא יעשה לו רע ולכן אפילו בדיבור הפנימי שלך בן אדם יעדיף להגיד "אתה" כשזה לא נעים לו ויעדיף להגיד "אני" כשזה נעים לו ולכן אם בן אדם מדבר ובמוח שלו הוא פתאום עובר "לאתה" הוא צריך לבדוק למה זה לא נוח, הלאה.

ש: אני קם בבוקר אני הולך לצחצח שיניים הייתי אומר באופן אוטומטי לא חושב הרבה על זה וטוב לי לא טוב לי אני עושה את זה הרגל אני קורא לזה הרגל ואז אני שואל את עצמי את השאלה הבאה איך אני גורם לאנשים אחרים במקרה זה לעובדים שלי לעשות דבר מסוים מתוך הרגל, לתת את הדוגמה הספציפית אני רוצה שחמש דקות.

אליעד: מה זה משנה מה אתה רוצה זאת לא השאלה.

ש: כן.

אליעד: אוקי אז בא נחשוב בהיגיון, אתם הבנתם את השאלה הוא רוצה לדעת איך הוא יכול לגרום למישהו להתרגל לעשות משהו כמו שהוא רגיל לצחצח שיניים בבוקר. בא נעשה אתה זה יותר מזה בא נשאל איך אתה יכול לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה כמו שאתה רגיל ללכת לשתות כשאתה צמא זה בכלל הרגל זה כאילו מעבר להרגל אז בא נחשוב אז קודם הרגל מתחיל, מה זה הרגל מה המהות של הרגל בוא נפרק את ההרגל למהות וצורה מה זה הרגל הרגל זה משהו שקורה הרבה פעמים בצורה שנראית כאוטומטית ללא בחירה, נכון יפה עכשיו מה שקורה הרבה פעמים צריך קודם כל שיקרה פעם אחת.

עכשיו אם אתה תצליח לגרום להם לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו פעם אחת ואפילו תצליח לגרום להם לעשות את זה פעם שניה שלישית רביעית, חמישית אלף אלפיים ולמה שהם יעשו את זה פעם ראשונה שניה שלישית או בגלל שהם יחשבו שזה עושה להם מאוד טוב או בגלל שהם יחשבו שיהיה להם מאוד רע אם הם לא יעשו את זה, אוקי או גם וגם אם הם יעשו את זה מספיק פעמים מתישהו אם זה לא יעשה להם רע יותר מדי לעשות את זה הם יעשו את זה מתוך הרגל הבנת?

ש: כן.

אליעד: זאת אומרת אתה צריך לקחת את מה שאתה רוצה שהם יעשו מתוך הרגל, אתה צריך למצוא דרך לגרום להם לעשות את זה בפעמים הראשונות או מתוך תקופה מסוימת או מתוך שהם יחשבו שזה יעשה להם טוב לעשות את זה או מתוך שהם יחשבו שיעשה להם רע לא לעשות את זה ואם הם יעשו את זה מספיק פעמים אז בהנחה שזה לא כל כך רע ובהנחה שזה מביא להם תועלת כלשהי וזה לא מיותר לגמרי ולא גורם רק נזק הם כנראה ימשיכו לעשות את זה מתוך הרגל.

ש: אוקי בא נגיד שעל זה חשבתי.

אליעד: וואלה?

ש: כן לא הגעתי בעצמי אבל חשבתי על זה.

אליעד: כי ככה גם עובד המוח שלך ילד קטן נגיד לא הולך לצחצח שיניים כל בוקר לבד אלא מה הסבירו לו מספיק פעמים שזה יהיה גרוע אם לא הסבירו לו מספיק פעמים שזה יהיה טוב אם כן והוא עשה את זה כל כך הרבה פעמים עד כדי כך שהוא רגיל כי הוא עדיין מאמין שזה טוב והוא כבר רגיל לעשות את זה.

ש: אוקי זאת אומרת אני צריך לשכנע אותם שזה טוב להם או שיהיה להם רע אם הם לא יעשו את זה.

אליעד: מה אתה רוצה לשכנע אותם מה לעשות?

ש: לעשות שני דברים פשוטים כשאתה מקבל משהו.

אליעד: פשוטים?

ש: כן כשאתה מוסר משהו למישהו תבדוק מה מסרת וכשאתה מקבל משהו ממישהו תבדוק מה קיבלת.

אליעד: מה זאת אומרת תבדוק מה מסרת, תבדוק מה קיבלת זה הגיוני כי הוא מקבל את זה סגור הוא צריך לבדוק מה הוא קיבל, מה זה תבדוק מה מסרת איך הוא מסר את זה?

ש: אתה הולך עכשיו אתה נותן למישהו משהו אתה צריך לבדוק.

אליעד: הוא.

ש: הוא, תבדוק אם מה שאתה מוסר זה בדיוק מה שרצית למסור וזה אכן הדבר שרצית באמת למסור אותו, רצית למסור מוצר אם נדבר על מוצר אז זה יהיה יותר קל.

אליעד: אתה רוצה לדעת את הפתרון לא בטוח שאתה יכול ליישם אותו אבל בא נגיד מה הפתרון, הפתרון הוא פשוט העובדים שלך התרגלו למה קשה לך להרגיל אותם לפעול נכון כי פשוט הרגלת אותם לקבל משכורת זה כל הסיפור אם העובדים שלך לא היו רגילים לקבל משכורת אז תמורת המשכורת הם היו מתרגלים לעשות הרבה דברים. העובד שלך אומר תראה, המשכורת מחויבת המאמץ לא מחויב בשביל מה לי להתאמץ" זה הכל מאוד פשוט הרי מה אתה בסך הכל אומר לו שיעשה פעולה מסוימת שאם לא היא גורמת נזק למקום עבודה, גורמת נזק למקום עבודה המקום עבודה לא מרוויח המקום עבודה לא מרוויח אי אפשר לשלם לו משכורת.

אלא מה שהדבר הפשוט הזה הוא לא רואה את זה ככה למה הוא לא רואה את זה ככה, עכשיו עוד פעם אז במקרה הקיצון אם נקצין אז פשוט אם היית מפטר את מי שלא עושה את זה אז כל פעם הוא היה בודק שלוש פעמים שהוא עושה את זה דרך אגב זה גם די הגיוני דרך אגב לפטר מי שלא עושה את זה כי פשוט אם נגיד לא היה את כל החוקים הסוציאליים וכל הסיפורים האלה היה בזה היגיון אתה אומר "הוא גורם לי נזק אני לא מרוויח אני לא יכול לשלם לו, אני לא רוצה לשלם לו עוד עדיף לי לשלם כסף רק שילך מפה הוא גורם נזקים" נניח "עוד אפילו אני אתבע אותו על זה שהוא עשה את זה הוא גרם נזק".

אלא מה שכרגע זה לא המנגנון עכשיו זה בעולם אידיאלי, עכשיו בעולם פחות אידיאלי כשאתה נגיד לא יכול לפטר אותו מסיבות כאלה ואחרות נניח הדבר המרכזי שאולי אתה יכול לעשות שזה שאלה איך עושים אותו זה לגרום לעובדים שלך לא לתפוס את עצמם כעובדים אלא לתפוס את עצמם כסוג של שותפים שהם יראו כאילו זה עסק שלהם והם רוצים שזה יצליח, עוד פעם איך עושים את זה עוד פעם אולי תמריץ תגמול הוא אומר "אם אני שותף אז למה אני לא מקבל כשזה מרוויח" אבל בין כך ובין כך אם העובד שלך בא בשביל שלא תציק לו ובסוף החודש לקבל משכורת אז אין הרבה מה לעשות אבל אם העובד שלך היה בא ורואה את עצמו כחלק ממשהו ועוד פעם זה יכול להיות במסרים שאתה מעביר לו או המסרים שאתה מעביר למנהל שלו שיעביר לו.

ברוח שבחברה אם אנשים רואים את עצמם כחלק ממשהו או למען מטרה האם יש להם ערך נוסף בעבודה חוץ מהמשכורת שהם מקבלים אתה מבין כי אם כן אז הוא יכול לראות את עצמו כחלק מארגון ואז תהיה חשובה לו טובת הארגון ואז הוא יותר ישים לב למה שהוא עושה אבל בהנחה שזה לא מעניין אותו והוא לא רואה את עצמו כחלק מהארגון ופשוט בגלל שהוא לא יכול ללכת לכספומט להוציא משכורת אז הוא הולך אליך להוציא משכורת אז הוא סובל אותך עד סוף החודש אז זאת בעיה בהנחה שאתה לא יכול להפעיל עליו סנקציות ולכן במקרה הספציפי שלך מה הפתרון מה אתה מבין?

ש: דבר הכי פשוט הראשוני לעשות זה להגיד שהדברים שמה שהם יעשו אז זה טוב להם כי באיזושהי צורה זה ישתלם להם ואז זה יגרום להם אחרי פעם פעמיים שלוש אחרי שהם יתרגלו לעשות את זה זה יהיה ככה מדרך הטבע עבורם אז זאת אפשרות אחת ואפשרות שניה לגרום להם להרגיש שהם חלק מהארגון לכן בסופו של דבר גם טוב להם.

אליעד: אם הם רוצים בטובת הארגון...
יחסי עובד מעביד מצב קצה לקבל הנחה מה אתה כן יכול לעשות מניפולציה לנהל עובד סיבות עולם אידיאלי צריך למצוא איך לגרום לבחור איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום לה לעשות איך לגרום לה לעשות משהו איך לגרום לו לעשות משהו איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום למישהו לעשות משהו איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לפטר עובד איך לפטר עובדים איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לעשות איך לשכנע מישהו לעשות משהו איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים האם לנהל עובדים האם לפטר האם לפטר את העובד האם לפטר עובד האם לפטר עובדים יועץ יחסי עבודה יחסי עובד מעביד יחסי עובדים יעוץ יעוץ למנהלים לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לעשות משהו לגרום לו לעשות משהו לגרום למישהו לעשות משהו לגרום לעובד לגרום לעובדים למנהלים לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לפטר לפטר את העובד לפטר עובד לפטר עובדים לשכנע לשכנע אנשים לשכנע מישהו לשכנע מישהו לעשות משהו לשכנע עובד לשכנע עובדים מנהל מנהלים מתי לנהל את העובד מתי לפטר עובד מתי לפטר עובדים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עובד עובדים פיטורים שכנוע
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... שהעסק יצליח עבורך, כך גם אתה רוצה שהעובד שלך ירצה שהעסק שלך יצליח עבורו. ולכן יש היגיון לתלות את התגמול של העובד שלך, כמה שיותר בתוצאות של הביצועים שלו. בדיוק כמו כל ספק שירותים עצמאי, שמקבל תגמול, רק על תוצאה ולא ...
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
...התנאים מאפשרים זאת. לסיכום אם אתם מחפשים דרכים לפטר עובד בלי לפטר אותו בפועל, אחת הדרכים היעילות ביותר היא לפזר את תחומי האחריות שלו, להפוך אותו לפחות חיוני וליצור מצב שבו הפיטורים הופכים לצעד טבעי ונדרש. למידע נוסף על פיטורי עובדים, גיוס עובדים, ראיונות עבודה ועוד - חפשו באתר EIP.co.il. עובד שוקל להתפטר, עובד שמאיים להתפטר, עובד שרוצה להתפטר, איך לפטר מישהו? לפטר עובד בתפקיד ניהולי בכיר, משאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים בכירים, לצמצם סמכויות למנכל, להגביל סמכויות למנכל, תפקידי ניהול בכירים...
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
...יחסים מכובדת ותקינה. כאשר אדם מבין שהוא עדיין יפגוש את גרושתו או את גרושו באירועים משפחתיים, מפגשים עם הילדים וכדומה - יש לו אינטרס לשמור על תקשורת נעימה. כך גם בפיטורים - אם העובד מרגיש שהקשרים נשמרים, הוא לא ימהר לנקוט בגישה קיצונית אלא יעדיף להמשיך את הקשר בדרכי נועם. לסיכום אם אתם צריכים לפטר עובד בכיר, נסו לגרום לו להבין שהפיטורים אינם ניתוק מוחלט אלא שינוי במבנה היחסים. זה יסייע גם לשמור על מערכת יחסים בריאה, גם להגן על האינטרסים של החברה וגם להקל על העובד להתמודד עם המצב. לפרטים נוספים, חפשו...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
...הוא עזב ולכן אתה צריך תגיד אנחנו צריכים שככה וככה, אל תדחוף את ההוא עזב. למה? כי אם אתה אומר הוא עזב עכשיו אנחנו צריכים שאתה ישר קופץ לו בראש למה שאני אעשה עבודה של שניים. זה מה שצריכים, זה התפקיד שלך. זה שהוא לא ידע זה בסדר, אבל אתה לא צריך להגיד את זה. הוא ידע הרבה דברים אבל אתה אל תדחוף הוא עזב ולכן אתה. מה הוא עזב ולכן אני, מה את המשכורת שהוא עזב אתה גם נותן לי? לא נכון, אז למה שאני אעשה את העבודה שלו. המחלקה שלך צריכה 1,2,3. לדוגמה, נגיד אתה אומר לו הוא עזב ואתה צריך לעשות את העבודה הוא מרגיש...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
...כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה. אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או להעניק תגמולים כספיים נוספים כדי לפתור קונפליקטים, הוא למעשה ייצור מצב שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי. מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן? דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
...הכללית של הארגון ולגרום להם להרגיש שהם שותפים להצלחה הזאת. האם כל עובד יכול לחשוב על טובת החברה? השאלה המרכזית היא האם כל עובד יכול להתעלות מעל התפקיד שלו ולחשוב על טובת החברה? התשובה אליה לא תמיד פשוטה. עובדים רבים לא מבינים איך העבודה שלהם משתלבת במערכת הכללית של החברה. אליעד מציין כי כדי שזה יקרה, העובד צריך להבין את ההשפעה הישירה של עבודתו על הצלחה של הארגון ולראות את הערך שהוא מביא. אם העובד לא יודע איך המשימה שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את...
איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים? הסרת אחריות של עובד, אימון למנהלים, ניהול עובדים, הסרת אחריות של עובדים, לקיחת אחריות של עובדים, יעוץ למנהלים, אימון עסקי
...מפרש את זה ששאלת אותו לגבי התקלה אצל הלקוח, כאילו העברת את המשימה אליך. כי כאשר מישהו מעביר אליו משימה, הוא באמת שואל לקבל עדכון על סטאטוס המשימה, לפני שהוא מעביר אותה אליו. אז מה לעשות במקרה שכזה, כדי לא לגרום לעובד שלך להסיר מעצמו אחריות? תשובה: אחרי שאת מברר עם העובד שלך את סטאטוס המשימה שלו, תמיד תבהיר ותחזיר את המשימה אליו. לדוגמה: אוקיי, אז איך אתה ממשיך לטפל בזה? / אוקיי טוב שעדכנת אותי, תעדכן אותי בהמשך לגבי איך התקדמת בטיפול בלקוח הזה?. ובמהות, תוסיף משפט שמבהיר, שזה שהתעדכנת בסטאטוס המשימה...
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
...ממנו, יש לבדוק מדוע. לפי אליעד כהן, אנשים רבים מניחים אוטומטית שמדובר בכך שהוא לא רוצה או לא מבין או לא יכול, אבל זו לא בהכרח המציאות. למשל, לפעמים חושבים שהעובד לא עשה משימה כי הוא לא מבין אותה, כאשר למעשה ייתכן שהוא מבין היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית. אליעד מדגיש את החשיבות של בידוד הגורם האמיתי שבגללו האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו. יש צורך להבין אם האדם: באמת מבין את המשימה שנדרשת ממנו. באמת רוצה לבצע את המשימה. באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל. לכל...
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
...אליך כאל הבוס, ולא מעבר לכך. אם תתייחס אליהם בצורה אישית, תתעניין בהם, תכיר אותם - הם יראו בך דמות משמעותית יותר. למה חשוב יחס אישי? כשאתה מתייחס לעובדים שלך כאל בני אדם, הם ירגישו שותפים לעסק, ולא רק שכירים. ישנם עובדים רבים שלא מרגישים מחוברים למקום העבודה, כי הם מרגישים כמו מספרים במערכת, ולא כאנשים בעלי חשיבות. אם אתה מכיר את העובדים שלך, יודע מה חשוב להם ומה הם אוהבים - אתה תוכל ליצור קשר אישי שיגרום להם לרצות להצליח. אם לעובד יש בעיות אישיות בבית, ואתה מתעניין בו ומסייע לו להתמודד - הוא יזכור...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תגמול של עובד, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תגמול של עובד, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תהליך הוצאת הצעת מחיר רצונות התת מודע ממה נובעת רגישות קיצונית? דומה מושך דומה לרפא משוגעים אמת אבסולוטית חרדות מפני מוות פחד להיות מאושר טעויות להאמין בעצמי אהבה עצמית יוצרת שנאה עצמית איך להפסיק לאהוב את האקס? לגרום לבת לאהוב אותי שיטה להיות מאושר מותר להיות עצוב יחסים במשבר בדידות בלי זוגיות החלטות ישנות האם להחליט מתוך פחד? איך להתמודד עם מוות? להתמודד עם אסון מוטיבציה לעשות דברים נכשל ולא מצליח איך למכור נדלן? עלויות של מוצר ילד לא אוהב מתמטיקה רעיונות לפעילות לילדים אוטיסטים רוחניים תת מודע וחלומות טיפול בהפרעת קשב וריכוז איך עובד מוח של משוגעים? להחזיר אהבה להוציא את האקס מהראש תחושה של מאמץ גבוה בזמן קצר איך לטפל בקיצור בשרירי הירך האחורית? למה אני אלוהים? אינטרס רגשי להאמין באלוהים התעוררות והארה מי הגיע להארה? להתבודד ולהיות אלוהים למה לרצות להיות אלוהים? האם לקנות דירה? לעשות כסף במכירות מטרת החיים היא גן עדן מטרת החיים בעולם הבא אנשים עם אנרגיה שלילית ליהנות בעבודה שלך אפשרות הבחירה יכולת הבחירה תהליך הבריאה קצה היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, מאמן אישי לבני נוער, מאמן אישי בנושאי תגמול של עובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 09:28:57 - wesi1