אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל את העובד ✔יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה מתוך הרגל?

אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף לגרום להם לבצע פעולות מסוימות באופן אוטומטי - כהרגל. אליעד כהן מסביר לעומק את המנגנון העומד מאחורי יצירת הרגלים, ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה.

הרגל הוא פעולה שחוזרת על עצמה פעמים רבות, עד שהיא הופכת לפעולה אוטומטית שאינה דורשת בחירה מודעת. לדוגמה, כאשר אדם מתעורר בבוקר והולך לצחצח שיניים, הוא עושה זאת מתוך הרגל. הוא לא מתלבט בכל בוקר אם לצחצח או לא, אלא פשוט מבצע את הפעולה באופן טבעי, משום שהוא כבר רגיל לעשות זאת.

מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו לפעולה מסוימת?

כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים:
  1. העובד צריך לבצע את הפעולה מספר רב של פעמים.
  2. העובד צריך להאמין שהפעולה מועילה לו, או לפחות שאי - עשיית הפעולה תגרום לו נזק או אי - נוחות.
ברגע שהעובד מבצע את הפעולה מספיק פעמים מתוך ההבנה שהיא מועילה לו או מתוך החשש שאי - עשייתה תגרום נזק, בהנחה שהפעולה אינה כרוכה בנזק ממשי עבורו, היא תהפוך בהדרגה להרגל טבעי ואוטומטי.

אליעד מספק דוגמה של ילד קטן שלא מצחצח שיניים באופן טבעי. ההורים מלמדים אותו שוב ושוב את התועלת שבצחצוח השיניים או את הנזק שייגרם לו אם לא יצחצח, עד שהוא מתרגל לפעולה והופך אותה להרגל קבוע.

כיצד מתמודדים עם עובדים שלא עושים מה שמבקשים מהם?

לדוגמה, מנהל שרוצה שהעובדים יבדקו תמיד מה הם מוסרים ומה הם מקבלים, עלול להיתקל בקושי כאשר העובדים אינם מבצעים זאת. כאן אליעד מציע להבין מדוע בכלל קיימת התנגדות מצד העובד. אליעד מסביר שההתנגדות קשורה לעובדה שהעובד התרגל לקבל שכר ללא קשר ישיר ומחייב לפעולות מסוימות. כלומר, המשכורת נתפסת אצל העובד כמובנת מאליה, והפעולות הנוספות שהמנהל דורש ממנו נתפסות כ"לא מחויבות". מכאן נובע שהעובד יעדיף שלא להתאמץ מעבר לנדרש, משום שהוא לא רואה קשר ישיר בין הפעולות הנוספות למשכורת שלו.

אליעד מסביר כי בעולם אידיאלי שבו אין אילוצים חיצוניים כמו חוקים סוציאליים, ניתן היה פשוט לפטר עובד שלא עושה מה שנדרש ממנו, וכך לייצר מוטיבציה טבעית אצל שאר העובדים לפעול בצורה רצויה מתוך פחד לאבד את עבודתם. אך מכיוון שזה לא תמיד אפשרי, צריך למצוא דרך אחרת.

איך ליצור תחושת שייכות אצל העובד למקום העבודה?

הדרך המרכזית שאליעד מציע להתמודד עם המצב שבו אי אפשר פשוט לפטר עובדים, היא ליצור תחושת שייכות או תחושת שותפות בקרב העובדים. כאשר העובד רואה עצמו כחלק אינטגרלי ממקום העבודה, הוא ירצה באופן טבעי שהארגון יצליח, וכך יבצע פעולות מתוך רצון פנימי ולא מתוך אילוץ חיצוני בלבד.

כדי לעשות זאת, יש להעביר לעובדים מסרים שיגרמו להם להרגיש חלק מארגון גדול יותר, להבין שהם שותפים בהצלחה של המקום. אפשר לעשות זאת דרך תמריצים, תגמולים, ותקשורת פנימית שמדגישה את החשיבות וההשפעה של כל עובד על הצלחת הארגון. ככל שהעובד ירגיש יותר חלק מהארגון, כך יפעל מתוך מוטיבציה פנימית והרגלים חיוביים ייווצרו בקלות רבה יותר.

איך ליצור חוזה עבודה שיעודד הרגלים חיוביים?

בנוסף...
ש: השאלה היא שאלה פשוטה.

אליעד: רגע כשאתה אומר שהשאלה היא פשוטה זאת מניפולציה כדי שאני לא אלחץ מצד שני אבל זה גם אתה דופק את עצמך כי היא פשוטה ואין לך תשובה מה זה אומר עליך.

ש: זאת שאלה פשוטה התשובה אני לא יודע אם היא פשוטה.

אליעד: אז מה זה עזר שהיא פשוטה?

ש: יותר קל לי לבטא אותה.

אליעד: אתה כאילו מנסה לשכנע את עצמך לתת לעצמך ביטחון לשאול את השאלה גם.

ש: מהיבט מסוים אתה צודק למרות שאין לי בעיה אם היא תבוא אז השאלה היא כזאת.

אליעד: בכלל.

ש: לגמרי או קצת, יש אנשים כמוני כמוך כמו כולם שעושים דברים מתוך הרגל.

אליעד: איך אתה יודע שזה כמו כמוני וכמוך, איך אתה יודע שיש עוד אנשים כמוך?

ש: לפי הראות שלי.

אליעד: סתם בוא נזרום איתך.

ש: בא נדבר על עצמי אתה קם בבוקר.

אליעד: בא נדבר רק על עצמך.

ש: כן אתה יודע אני שם לב שכולם אתה קם בבוקר הוא חושב שהוא מדבר על עצמו, אתה קשה להגיד אני מדבר אליך.

אליעד: אתה לא כולם, למי קשה?

ש: לי.

אליעד: לך קשה, רק תדעו לכם בגדול תקשיבו בן אדם מעדיף להרגיש טוב ולא להרגיש רע ולכן הוא מעדיף לחשוב על מה שיעשה לו טוב ולא יעשה לו רע ולכן אפילו בדיבור הפנימי שלך בן אדם יעדיף להגיד "אתה" כשזה לא נעים לו ויעדיף להגיד "אני" כשזה נעים לו ולכן אם בן אדם מדבר ובמוח שלו הוא פתאום עובר "לאתה" הוא צריך לבדוק למה זה לא נוח, הלאה.

ש: אני קם בבוקר אני הולך לצחצח שיניים הייתי אומר באופן אוטומטי לא חושב הרבה על זה וטוב לי לא טוב לי אני עושה את זה הרגל אני קורא לזה הרגל ואז אני שואל את עצמי את השאלה הבאה איך אני גורם לאנשים אחרים במקרה זה לעובדים שלי לעשות דבר מסוים מתוך הרגל, לתת את הדוגמה הספציפית אני רוצה שחמש דקות.

אליעד: מה זה משנה מה אתה רוצה זאת לא השאלה.

ש: כן.

אליעד: אוקי אז בא נחשוב בהיגיון, אתם הבנתם את השאלה הוא רוצה לדעת איך הוא יכול לגרום למישהו להתרגל לעשות משהו כמו שהוא רגיל לצחצח שיניים בבוקר. בא נעשה אתה זה יותר מזה בא נשאל איך אתה יכול לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה כמו שאתה רגיל ללכת לשתות כשאתה צמא זה בכלל הרגל זה כאילו מעבר להרגל אז בא נחשוב אז קודם הרגל מתחיל, מה זה הרגל מה המהות של הרגל בוא נפרק את ההרגל למהות וצורה מה זה הרגל הרגל זה משהו שקורה הרבה פעמים בצורה שנראית כאוטומטית ללא בחירה, נכון יפה עכשיו מה שקורה הרבה פעמים צריך קודם כל שיקרה פעם אחת.

עכשיו אם אתה תצליח לגרום להם לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו פעם אחת ואפילו תצליח לגרום להם לעשות את זה פעם שניה שלישית רביעית, חמישית אלף אלפיים ולמה שהם יעשו את זה פעם ראשונה שניה שלישית או בגלל שהם יחשבו שזה עושה להם מאוד טוב או בגלל שהם יחשבו שיהיה להם מאוד רע אם הם לא יעשו את זה, אוקי או גם וגם אם הם יעשו את זה מספיק פעמים מתישהו אם זה לא יעשה להם רע יותר מדי לעשות את זה הם יעשו את זה מתוך הרגל הבנת?

ש: כן.

אליעד: זאת אומרת אתה צריך לקחת את מה שאתה רוצה שהם יעשו מתוך הרגל, אתה צריך למצוא דרך לגרום להם לעשות את זה בפעמים הראשונות או מתוך תקופה מסוימת או מתוך שהם יחשבו שזה יעשה להם טוב לעשות את זה או מתוך שהם יחשבו שיעשה להם רע לא לעשות את זה ואם הם יעשו את זה מספיק פעמים אז בהנחה שזה לא כל כך רע ובהנחה שזה מביא להם תועלת כלשהי וזה לא מיותר לגמרי ולא גורם רק נזק הם כנראה ימשיכו לעשות את זה מתוך הרגל.

ש: אוקי בא נגיד שעל זה חשבתי.

אליעד: וואלה?

ש: כן לא הגעתי בעצמי אבל חשבתי על זה.

אליעד: כי ככה גם עובד המוח שלך ילד קטן נגיד לא הולך לצחצח שיניים כל בוקר לבד אלא מה הסבירו לו מספיק פעמים שזה יהיה גרוע אם לא הסבירו לו מספיק פעמים שזה יהיה טוב אם כן והוא עשה את זה כל כך הרבה פעמים עד כדי כך שהוא רגיל כי הוא עדיין מאמין שזה טוב והוא כבר רגיל לעשות את זה.

ש: אוקי זאת אומרת אני צריך לשכנע אותם שזה טוב להם או שיהיה להם רע אם הם לא יעשו את זה.

אליעד: מה אתה רוצה לשכנע אותם מה לעשות?

ש: לעשות שני דברים פשוטים כשאתה מקבל משהו.

אליעד: פשוטים?

ש: כן כשאתה מוסר משהו למישהו תבדוק מה מסרת וכשאתה מקבל משהו ממישהו תבדוק מה קיבלת.

אליעד: מה זאת אומרת תבדוק מה מסרת, תבדוק מה קיבלת זה הגיוני כי הוא מקבל את זה סגור הוא צריך לבדוק מה הוא קיבל, מה זה תבדוק מה מסרת איך הוא מסר את זה?

ש: אתה הולך עכשיו אתה נותן למישהו משהו אתה צריך לבדוק.

אליעד: הוא.

ש: הוא, תבדוק אם מה שאתה מוסר זה בדיוק מה שרצית למסור וזה אכן הדבר שרצית באמת למסור אותו, רצית למסור מוצר אם נדבר על מוצר אז זה יהיה יותר קל.

אליעד: אתה רוצה לדעת את הפתרון לא בטוח שאתה יכול ליישם אותו אבל בא נגיד מה הפתרון, הפתרון הוא פשוט העובדים שלך התרגלו למה קשה לך להרגיל אותם לפעול נכון כי פשוט הרגלת אותם לקבל משכורת זה כל הסיפור אם העובדים שלך לא היו רגילים לקבל משכורת אז תמורת המשכורת הם היו מתרגלים לעשות הרבה דברים. העובד שלך אומר תראה, המשכורת מחויבת המאמץ לא מחויב בשביל מה לי להתאמץ" זה הכל מאוד פשוט הרי מה אתה בסך הכל אומר לו שיעשה פעולה מסוימת שאם לא היא גורמת נזק למקום עבודה, גורמת נזק למקום עבודה המקום עבודה לא מרוויח המקום עבודה לא מרוויח אי אפשר לשלם לו משכורת.

אלא מה שהדבר הפשוט הזה הוא לא רואה את זה ככה למה הוא לא רואה את זה ככה, עכשיו עוד פעם אז במקרה הקיצון אם נקצין אז פשוט אם היית מפטר את מי שלא עושה את זה אז כל פעם הוא היה בודק שלוש פעמים שהוא עושה את זה דרך אגב זה גם די הגיוני דרך אגב לפטר מי שלא עושה את זה כי פשוט אם נגיד לא היה את כל החוקים הסוציאליים וכל הסיפורים האלה היה בזה היגיון אתה אומר "הוא גורם לי נזק אני לא מרוויח אני לא יכול לשלם לו, אני לא רוצה לשלם לו עוד עדיף לי לשלם כסף רק שילך מפה הוא גורם נזקים" נניח "עוד אפילו אני אתבע אותו על זה שהוא עשה את זה הוא גרם נזק".

אלא מה שכרגע זה לא המנגנון עכשיו זה בעולם אידיאלי, עכשיו בעולם פחות אידיאלי כשאתה נגיד לא יכול לפטר אותו מסיבות כאלה ואחרות נניח הדבר המרכזי שאולי אתה יכול לעשות שזה שאלה איך עושים אותו זה לגרום לעובדים שלך לא לתפוס את עצמם כעובדים אלא לתפוס את עצמם כסוג של שותפים שהם יראו כאילו זה עסק שלהם והם רוצים שזה יצליח, עוד פעם איך עושים את זה עוד פעם אולי תמריץ תגמול הוא אומר "אם אני שותף אז למה אני לא מקבל כשזה מרוויח" אבל בין כך ובין כך אם העובד שלך בא בשביל שלא תציק לו ובסוף החודש לקבל משכורת אז אין הרבה מה לעשות אבל אם העובד שלך היה בא ורואה את עצמו כחלק ממשהו ועוד פעם זה יכול להיות במסרים שאתה מעביר לו או המסרים שאתה מעביר למנהל שלו שיעביר לו.

ברוח שבחברה אם אנשים רואים את עצמם כחלק ממשהו או למען מטרה האם יש להם ערך נוסף בעבודה חוץ מהמשכורת שהם מקבלים אתה מבין כי אם כן אז הוא יכול לראות את עצמו כחלק מארגון ואז תהיה חשובה לו טובת הארגון ואז הוא יותר ישים לב למה שהוא עושה אבל בהנחה שזה לא מעניין אותו והוא לא רואה את עצמו כחלק מהארגון ופשוט בגלל שהוא לא יכול ללכת לכספומט להוציא משכורת אז הוא הולך אליך להוציא משכורת אז הוא סובל אותך עד סוף החודש אז זאת בעיה בהנחה שאתה לא יכול להפעיל עליו סנקציות ולכן במקרה הספציפי שלך מה הפתרון מה אתה מבין?

ש: דבר הכי פשוט הראשוני לעשות זה להגיד שהדברים שמה שהם יעשו אז זה טוב להם כי באיזושהי צורה זה ישתלם להם ואז זה יגרום להם אחרי פעם פעמיים שלוש אחרי שהם יתרגלו לעשות את זה זה יהיה ככה מדרך הטבע עבורם אז זאת אפשרות אחת ואפשרות שניה לגרום להם להרגיש שהם חלק מהארגון לכן בסופו של דבר גם טוב להם.

אליעד: אם הם רוצים בטובת הארגון...
יהיה טוב המוח חיצוניות עולם אידיאלי תוצאה עובדים איך ניתן לשכנע מבצעים הזמן מהות צורה להוציא איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום לה לעשות איך לגרום לה לעשות משהו איך לגרום לו לעשות משהו איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום למישהו לעשות משהו איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לפטר עובד איך לפטר עובדים איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לעשות איך לשכנע מישהו לעשות משהו איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים האם לנהל עובדים האם לפטר האם לפטר את העובד האם לפטר עובד האם לפטר עובדים יועץ יחסי עבודה יחסי עובד מעביד יחסי עובדים יעוץ יעוץ למנהלים לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לעשות משהו לגרום לו לעשות משהו לגרום למישהו לעשות משהו לגרום לעובד לגרום לעובדים למנהלים לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לפטר לפטר את העובד לפטר עובד לפטר עובדים לשכנע לשכנע אנשים לשכנע מישהו לשכנע מישהו לעשות משהו לשכנע עובד לשכנע עובדים מנהל מנהלים מתי לנהל את העובד מתי לפטר עובד מתי לפטר עובדים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עובד עובדים פיטורים שכנוע
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
... ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר ... הדרכה רק בגלל חוסר יעילות רגעי. מהו הפתרון כאשר המנהל לא מצליח להסתדר עם הניהול? לעיתים המנהל לא מצליח לנהל את העובד בצורה היעילה ביותר, והמשימות לא מתבצעות כראוי. במקרה כזה, המנהל עשוי לבחור לבצע את העבודה בעצמו כדי להבטיח שהמטלה ... ממשיך לפעול כך, הוא לא יוכל להרחיב את יכולותיו או יכולת הניהול שלו בטווח הארוך. סיכום לסיכום, המנהל אמור לנהל את העובדים ולא לבצע את עבודתם, אך ישנם מצבים בהם עדיף למנהל לבצע את העבודה בעצמו. כל מקרה דורש שיקול דעת, ובסופו של דבר המנהל צריך לחשוב לטווח ארוך ולהשקיע בהדרכת העובד רק כאשר הדבר ישתלם בעתיד. ניהול עובדים תפקידו של המנהל הדרכה לעובד יעילות בניהול ניהול עובדים לא יעיל מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר ... הדרכה רק בגלל חוסר יעילות רגעי. מהו הפתרון כאשר המנהל לא מצליח להסתדר עם הניהול? לעיתים המנהל לא מצליח לנהל את העובד בצורה היעילה ביותר, והמשימות לא מתבצעות כראוי. במקרה כזה, המנהל עשוי לבחור לבצע את העבודה בעצמו כדי להבטיח שהמטלה ... ממשיך לפעול כך, הוא לא יוכל להרחיב את יכולותיו או יכולת הניהול שלו בטווח הארוך. סיכום לסיכום, המנהל אמור לנהל את העובדים ולא לבצע את עבודתם, אך ישנם מצבים בהם עדיף למנהל לבצע את העבודה בעצמו. כל מקרה דורש שיקול דעת, ובסופו של דבר המנהל צריך לחשוב לטווח ארוך ולהשקיע בהדרכת העובד רק כאשר הדבר ישתלם בעתיד. ניהול עובדים תפקידו של המנהל הדרכה לעובד יעילות בניהול ניהול עובדים לא יעיל האם ללמד את העובד לעשות את העבודה? להסביר לעובד, הדרכה לעובד
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים? איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? ניהול עובדים הוא אחד האתגרים המרכזיים בעסקים ובארגונים. השאלות שמעסיקות הרבה מנהלים הן: מה עלי להגיד לעובד שלי לעשות? איך אני יכול לדעת אם הוא עושה את עבודתו כראוי? איך לפקח על העבודה שלו? איך למדוד את הצלחתו בתפקיד? כדי לנהל עובדים בצורה טובה, חשוב להתחיל בהבנת הצורך בתפקיד ובמהות המשימות שצריכות להתבצע. מהי מטרת הגיוס? השלב הראשון בניהול עובד הוא להבין בצורה ברורה מדוע המנהל מגייס אותו לתפקיד. אם המנהל לא יודע למה הוא גייס את העובד, הוא ... העובדים ולנהל אותם ביעילות. אם תהליך הגיוס מתבצע נכון, המנהל יוכל להיות בטוח שהעובד מבצע את תפקידו כראוי. סיכום ניהול עובדים טוב מתחיל בהבנה מלאה של מטרת הגיוס ושל המשימות שעל העובד לבצע. אם המנהל לא מבין את המשימות, הוא לא יוכל לקבוע איך למדוד את הצלחתן. בסופו של דבר, ניהול עובדים אפקטיבי דורש את הבנת התחום, מדדי הצלחה ברורים ותהליך גיוס נכון. ככל שהמנהל מבין יותר את תחום העבודה, כך יהיה לו קל יותר לפקח ולהגיב בצורה נכונה להצלחות ולכישלונות. ניהול עובדים גיוס עובדים כיצד להגדיר מטרות בעסק איך למדוד ביצועי עובדים הימנעות מטעויות ניהול ניהול עובדים: כיצד לנהל נכון ולהימנע מטעויות? כאשר אדם מגייס עובד לתפקיד מסוים, עולה השאלה: כיצד עליו לנהל אותו בצורה הטובה ... ממצב שבו אתה חסר אונים מול חוסר הבנה בתחום שהוא אמור לנהל. אם תהליך הגיוס מתבצע כראוי, קל יותר לנהל את העובד, להבין אותו ולבנות איתו מערכת יחסים שמבוססת על אמון וניהול אפקטיבי. סיכום לפני שמגייסים עובד - יש להבין מה ... בתחום - גייס אנשים בצורה חכמה. עליך להיות מסוגל למדוד תוצאות כדי לדעת אם העובד מבצע את תפקידו כראוי. ניהול עובדים גיוס עובדים כיצד להגדיר מטרות בעסק איך למדוד ביצועי עובדים הימנעות מטעויות ניהול תפקיד העובד בארגון, גיוס עובדים, אימון ... האם לסמוך על העובד? כמה לסמוך על העובד? שיטות ניהול, גישות ניהוליות, עובד כשכפול שלך, איך לנהל מנהלים? טעויות בניהול עובדים, למה אי אפשר לנהל עובד אם אתה לא יודע לנהל את עצמך? מה העובד צריך לעשות בתפקיד? את מה שהיית עושה אתה במקומו. למה ...
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... גם אם זה דורש יותר עבודה. כך הארגון יתפקד בצורה מסודרת ויעילה יותר. למידע נוסף בנושא ניהול נכון, איך לנהל עובדים, ניהול צוות וייעוץ למנהלים, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולהעמיק בנושא. בהצלחה! שימוש לרעה בכוח הניהולי, אחריות ארגונית, הסרת ... המנהל של העובד? עובד מול כמה מנהלים, עקיפת סמכויות בתוך הארגון, לא לעקוף את המנהל שעובד תחתיך, למה לא לנהל את העובדים בצורה ישירה? הסרת אחריות של מנהלים בארגון, יעוץ ארגוני, ניהול ארגונים, תפקידו של המנהל בארגון, מנהל ישיר, חלוקת תפקידים בארגון, לא לפנות לעובד באופן ישיר, לפנות לעובד דרך המנהל שלו, מי המנהל הישיר של העובד? מי אחראי לנהל את העובד? הקצאת משימות לעובד
תגמול עובדים לפי תוצאות, תגמול עובד לפי ביצועים, איך למנוע אבטלה סמויה של עובדים? איך לתגמל עובד שכיר לפי מאמץ? איך לתת בונוסים לעובדים? איך לתת העלאה במשכורת לעובד? האם לתת העלאה במשכורת לעובד? איך לגרום לעובד לא להתחפשן? מניעת אבטלה סמויה, איך לגרום לעובד למוטיבציה? איך לגרום לעובד לעבוד יותר מהר? איך לתת בונוס כספי לעובדים? איך לנהל עובד שכיר כספק עצמאי? אימון למנהלים, איך למדוד ביצועים של עובד?
... מניעת אבטלה סמויה, איך לגרום לעובד למוטיבציה? איך לגרום לעובד לעבוד יותר מהר? איך לתת בונוס כספי לעובדים? איך לנהל עובד שכיר כספק עצמאי? אימון למנהלים, איך למדוד ביצועים של עובד? וכאן ננסה לתת נקודת מבט לגבי תגמול עובדים ויצירת מוטיבציה לעובדים. וננסה להשיב בין השאר גם על השאלות הבאות: איך לנהל עובד שכיר כאילו הוא ספק עצמאי? איך לגרום לעובד שכיר להתייחס לעצמו כאל ספק עצמאי שנמדד לפי תוצאה בלבד? איך ... עובד? איך לתת לעובד מצטיין העלאה במשכורת, בלי לפחד שהוא יהיה פחות טוב אחרי שהוא יקבל העלאה בשכר? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? איך לשמור על המוטיבציה של העובדים? ועוד. אז כאשר אנחנו מנהלים עסק, אנחנו צריכים לעבוד גם עם ... לא רוצים שהתגמול של העובד יהיה לפי שעות עבודה אלא אך ורק לפי תוצאות וביצועים. ולכן, על המנהל להפסיק לנהל את העובד לפי שעות עבודה ולפי מאמץ, אלא אך ורק לפי תוצאות ועמידה ביעדים בלבד. בדיוק כמו ספק עצמאי. לדוגמה: לעולם ...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב למה מנכלים יורדים ... לברוח לשום מקום אחר, כי הכל שלך והכל באחריותך. מצד אחד זה חופש מוחלט, מצד שני אחריות אינסופית. איך לנהל עובדים נכון? מה זה להיות מלך או עבד? כיצד להגדיל הכנסות בארגון? מה הקשר בין שכר למוטיבציה בעבודה? מדוע חשוב ...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
... לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים איך להעביר ביקורת בצורה שיקשיבו לה? אחת השאלות החשובות שעולות בתחום השכנוע והתקשורת בין אנשים היא: ...
מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
... בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים מהו הקשר בין לחץ למוטיבציה בעבודה? בשיחה זו נדונה השאלה אם לחץ יכול להוביל למוטיבציה גבוהה יותר בעבודה, או ... הלחץ יכול להפוך לכלי שיסייע לו להשלים את המשימות בהצלחה. לחץ בעבודה מוטיבציה ולחץ הנעת עובדים עבודה תחת לחץ ניהול עובדים מהו הקשר בין לחץ לבין מוטיבציה בעבודה? במהלך השיחה, נדונה השאלה אם לחץ יכול להוביל למוטיבציה גבוהה יותר בעבודה, ... להפוך לכלי שיסייע לו להשלים את המשימות בהצלחה. מוטיבציה ולחץ בעבודה לחץ יוצר מוטיבציה הנעת עובדים עבודה תחת לחץ ניהול עובדים
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
... אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה, אליעד כהן מציין ... את התנהגותו נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש. שכנוע אנשים הפסקת עישון ניפולציה בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים ... את התנהגותו נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש. שכנוע אנשים הפסקת עישון ניפולציה בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע עכשיו בהמשך לנושא הקודם על הסיפור של הלחץ, כי מה שאמרנו בנושא הקודם שלפעמים לחץ דווקא ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע ... את העובד לקחת אחריות נוספת מבלי לדרוש תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך לזהות מה העובד באמת רוצה? ניהול משא ומתן עם עובדים טיפים לשכנוע עובדים לקבל אחריות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל את העובד, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל את העובד, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, מאמן אישי ועסקי, ייעוץ אישי בתחום לנהל את העובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4512 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 05:50:14 - wesi1