אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תבואה משוגעת ✔שיגעון הקורונה, מבחן הקורונה, התבואה המשוגעת, חכם בבית המשוגעים, משוגע חכם יותר מכולם, שקרי הקורונה, כמה מתו מקורונה? כמה חולים בקורונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיגעון הקורונה, מבחן הקורונה, התבואה המשוגעת, חכם בבית המשוגעים, משוגע חכם יותר מכולם, שקרי הקורונה, כמה מתו מקורונה? כמה חולים בקורונה? האם אתה חכם? האם אני חכם? להיות דבר והיפוכו, שבעת הקבצנים, רבי נחמן חילוני, רבי נחמן דתי
מהו מבחן הקורונה וכיצד הוא מעיד אם אתה חכם או שפוי?

מבחן הקורונה, לפי אליעד כהן, הוא מבחן המאפשר לכל אדם לבדוק עד כמה הוא באמת חכם ושפוי. התקופה שבה העולם מתמודד עם הקורונה היא תקופה ייחודית, שבה מתרחשת שטיפת מוח המונית באמצעות הטלוויזיה והתקשורת שמפיצים את פחד הקורונה, מגפת הקורונה, חולי הקורונה, מקרי המוות מקורונה ועוד. האדם הנמצא בתוך המציאות הזו חייב לבדוק עם עצמו האם ועד כמה הוא מסוגל להיחשף באופן מתמיד ויומיומי לכל התכנים האלה, ולמרות החשיפה המתמדת - עדיין לזכור בתוך תוכו שהכל הוא שקר וכזב.

לדוגמה, כשמדברים על מוות מקורונה, אליעד מסביר כי האדם השפוי יודע שלא מדובר באמת במוות מקורונה, משום שהקורונה לא באמת הגדילה את שיעור התמותה הכללי. לדבריו, כמו שמחבל מגדיל בפועל את מספר המתים, אם הייתה מגיפה אמיתית, הייתה צריכה להיות עלייה מובהקת בשיעורי התמותה. מכיוון שלא קיימת עלייה כזו, הרי שזו אינה באמת מגיפה. דוגמה נוספת היא "חולי קורונה", כאשר אליעד טוען שאנשים בריאים לחלוטין מוגדרים כחולים, פשוט משום שיש להם נגיפים רדומים בגוף, וזה קיים בכל אדם. לקחת אדם בריא ולומר שהוא "חולה" זו פשוט מניפולציה שקרית.

אליעד מדגיש שהיכולת של אדם לשמור על שפיות בתוך "בית משוגעים" - כלומר, בתוך עולם שמופעל על ידי שטיפת מוח מתמדת - היא המדד האמיתי לחכמה ולשפיות שלו. ככל שהאדם חכם יותר, כך הוא יכול לשים על עצמו "מסכת קורונה", לציית לכללים הנדרשים ממנו, ובכל זאת להישאר בהכרה מלאה שהסביבה שלו איבדה את שפיותה, והוא עצמו רק משחק את המשחק. מי שלא מסוגל לשמור על ההפרדה הזו, יידבק מהר יותר בשיגעון.

מה הקשר בין סיפור "התבואה המשוגעת" של רבי נחמן ברסלב לקורונה?

אליעד כהן מקשר את הקורונה לסיפור "התבואה המשוגעת" של רבי נחמן ברסלב, שבו מתואר מצב בו תושבי מדינה שלמה השתגעו כתוצאה מאכילת תבואה משוגעת. המלך ויועצו החכם נאלצו לקבל החלטה - האם להשתגע כמו כולם כדי לא להיות מאושפזים בבית משוגעים. הם בחרו לאכול את התבואה ולהשתגע כמו שאר העם, אך יחד עם זאת, הם שמרו על זיכרון פנימי של האמת והידיעה שהם רק "משחקים" את תפקיד המשוגעים.

באותו האופן, לפי אליעד, גם אדם חכם בתקופת הקורונה חייב לשחק לפי הכללים שמכתיבים האנשים המשוגעים סביבו - ללבוש מסכה, לקבל את ההנחיות, להתנהג כמו כולם - אבל להמשיך לזכור תמיד שמדובר בשיגעון קולקטיבי שהומצא על ידי גורמים אינטרסנטיים ודיקטטורים, כדי להפיץ פחד ולהשיג שליטה.

מהי "רוח השטות" שדיבר עליה רבי נחמן ואיך זה קשור לקורונה?

אליעד מצטט את רבי נחמן ברסלב שטען שיש "רוח שטות" חכמה יותר מכל העולם, אבל היא עדיין שטות מוחלטת. כלומר, ישנה מחשבה שכולם מחשיבים אותה כנכונה, חכמה ולגיטימית, למרות שהיא בפועל מחשבה משוגעת ולא הגיונית. הקורונה, לדברי אליעד, היא בדיוק אותה "רוח שטות" - כולם מאמינים שהיא אמיתית, כולם מקבלים את הסיפורים של מוות ומחלה, אבל אדם חכם ושפוי יכול לראות שמעבר למסך ההיסטריה, כל הסיפור של הקורונה הוא בעצם שקר אחד גדול.

הקורונה מהווה סימפטום למחלה רחבה יותר של האנושות, שבה כולם משקרים לכולם, ואף אחד לא אומר את האמת. החכמה והשפיות האמיתית היא היכולת להכיר במציאות הזו, להודות שגם אתה עצמך נאלץ לשקר ולהעמיד פנים לפעמים, ולמרות זאת לא לאבד את הקשר עם האמת הפנימית שלך.

איך סיפור "שבעת הקבצנים" קשור לשיגעון ולקורונה?

אליעד מזכיר גם את הסיפור "שבעת הקבצנים" של רבי נחמן, המדבר על ההפרדה בין העולם הפנימי לעולם החיצוני. רבי נחמן עצמו היה דמות שהוצגה כלפי חוץ כדתית וחרדית, אך בפנימיותו הוא היה אדם שונה לחלוטין. בסיפור שבעת הקבצנים מתוארת מציאות שבה כל אדם חווה פער בין איך שהוא נתפס בעיני אחרים לבין מה שהוא באמת בתוכו. אותו עיקרון חל על אנשים בתקופת הקורונה, שמציגים כלפי חוץ שהם מאמינים בכללי הקורונה ובמגיפה המדומה, אך בפנים הם יודעים שהכל הוא משחק של שקרים.

כפי שאלוהים, לפי אליעד, יכול להיות יש ואין בו זמנית, גם האדם השפוי חייב לחיות בתוך סביבה משוגעת, לשחק את המשחק, אבל לא לאבד את הקשר עם האמת האמיתית שבתוכו.

האם אתה מצליח לשמוע את השקרים ועדיין לזכור את האמת?

לסיכום, אליעד כהן חוזר ואומר שהמבחן האמיתי של שפיות וחכמה הוא היכולת לשמוע שוב ושוב את השקרים סביב הקורונה ("מתי קורונה", "חולי קורונה", "סגר למען חולי הקורונה"), ובכל פעם לזכור מחדש שאלה הם שקרים, ולהמשיך לשמור על קשר עם האמת הפנימית שלך. מי שמצליח בכך הוא באמת חכם ושפוי, ומי שלא, מאחל לו אליעד רפואה שלמה.
מצליחים אמת אובייקטיבית משחק לקחת הנחיות הקורונה היא שקר אוכל לא הגיוני יש אין יכול להיות להישאר אני חכם בית משוגעים ברסלב דבר והיפוכו דת דתי דתיים האם אני האם אני חכם האם אתה האם אתה חכם הדתיים החרדים היפוך היפוכים הקבצן הקבצנים התבואה המשוגעת חולים בקורונה חילוני חילונים חכם חכם בבית המשוגעים חכם בבית משוגעים חכם יותר חרדים טיפש יהדות תורה מצוות אלוהים כמה כמה חולים בקורונה כמה מתו מקורונה להיות דבר והיפוכו מבחן מבחן הקורונה מבחנים מחלות מעשה בשבעה קבצנים מעשה בשבעת הקבצנים מעשה משבעה קבצנים מעשה משבעת הקבצנים משוגע משוגע חכם משוגע חכם יותר מכולם משוגעים משוגעים משוגעים נחמן קבצנים קורונה רבי נחמן רבי נחמן דתי רבי נחמן חילוני רבי נחמן מברסלב שבעה קבצנים שבעת שבעת הקבצנים שיגעון שיגעון הקורונה שקר שקרי הקורונה תבואה משוגעת
אמונה, שימוש באמונה או שימוש בשכל, אמונה מעל השכל, ידיעה, אמונה נגד השכל, להאמין באהבה או שנאה, טיפשות טובה
אמונה, שימוש באמונה או שימוש בשכל, אמונה מעל השכל, ידיעה, אמונה נגד השכל, להאמין באהבה או שנאה, טיפשות טובה
... טובה. לדעתו, הטיפשות הזאת היא ההכרה שהאדם לעולם לא יכול להיות בידיעה מוחלטת, ולכן עדיף לו להכיר בכך שהוא תמיד מאמין. הוא מזכיר את סיפורו של החכם והמלך, שבו החכם אומר למלך שעליהם לאכול מהתבואה המשוגעת אך להכיר בכך שהם משוגעים. הכרה זאת מאפשרת לאדם לתקשר עם העולם, תוך ידיעה שהוא פועל מתוך אמונה ולא ...
שיגעון או גאון, מהו שיגעון? מי משוגע? משוגע או חכם, חכם או משוגע, ההגדרה של שיגעון, ההגדרה של חוכמה, איך לדעת מי משוגע? האם אתה משוגע? אולי אתה משוגע? בית משוגעים
שיגעון או גאון, מהו שיגעון? מי משוגע? משוגע או חכם, חכם או משוגע, ההגדרה של שיגעון, ההגדרה של חוכמה, איך לדעת מי משוגע? האם אתה משוגע? אולי אתה משוגע? בית משוגעים
... אוכלים ממנה היו משתגעים. בסיפור, המלך התלבט: אם הוא ימשיך לאכול מהתבואה השפויה, כל הנתינים שלו יחשבו שהוא המשוגע, כי כל העם אכל מהתבואה המשוגעת . לבסוף הוא בחר לאכול מתבואתם, אך עם מודעות לכך שהוא משוגע. אליעד משתמש בסיפור הזה כדי להראות ששיגעון או חוכמה הם עניין של פרספקטיבה. ... מאוד בסביבה ובמספר האנשים החושבים או מתנהגים בדרך מסוימת. מהו שיגעון? מי באמת משוגע? האם אני משוגע? שיגעון או חוכמה? סיפור התבואה המשוגעת של רבי נחמן איך להבדיל בין גאון למשוגע? האם המציאות אובייקטיבית? ...
מחלת השחקן, הפרעת השחקן, הפרעה נפשית של שחקנים, הזדהות עם הדמות שלך, משחק דמות, אדם שחקן, לא יודע מי אני באמת, מה אני באמת רוצה? מעשה מהתבואה המשוגעת, סיפורי מעשיות, fake it till you make it
מחלת השחקן, הפרעת השחקן, הפרעה נפשית של שחקנים, הזדהות עם הדמות שלך, משחק דמות, אדם שחקן, לא יודע מי אני באמת, מה אני באמת רוצה? מעשה מהתבואה המשוגעת, סיפורי מעשיות, fake it till you make it
... באמת רוצה? מעשה מהתבואה המשוגעת, סיפורי מעשיות, fake it till you make it מהי הפרעת השחקן, וכיצד היא משפיעה על תפיסת הזהות שלך? הפרעת השחקן היא מצב שבו אדם נכנס לתוך דמות בצורה כל כך חזקה, עד שהוא מתחיל לאבד ... איך המשל מעשה מהתבואה המשוגעת קשור להפרעת השחקן? אליעד כהן מציג את הסיפור של מעשה מהתבואה המשוגעת, שבו המלך מגלה שהתבואה שתצמח באותה שנה תגרום לכל מי שיאכל ממנה להיות משוגע. המלך והמשנה למלך מחליטים שגם הם יאכלו מהתבואה, אך ישימו סימן על מצחם שיזכיר להם את האמת: שהם בעצם ... דמות? מה זה מעשה מהתבואה המשוגעת? איך להימנע מלהזדהות עם דמות שאני משחק? מה הקשר בין משחק דמות לאובדן זהות? איך לשמור על אותנטיות בזמן משחק דמות? החיצוני משפיע על הפנימי, לא יודע מי אני באמת, למה לא להאמין ...
מסכות קורונה, השקר של מסכות הקורונה, למה שמים מסכת קורונה? חובת חבישת מסכה, הפצת מחלות, חובת לבישת מסכה, חובת עטיית מסכה, חובה לחבוש מסכה, חובה ללבוש מסכה, חובה לעטות מסכה, חובה לשים מסכה, מסכת קורונה, פוליטיקה
מסכות קורונה, השקר של מסכות הקורונה, למה שמים מסכת קורונה? חובת חבישת מסכה, הפצת מחלות, חובת לבישת מסכה, חובת עטיית מסכה, חובה לחבוש מסכה, חובה ללבוש מסכה, חובה לעטות מסכה, חובה לשים מסכה, מסכת קורונה, פוליטיקה
... בעוד שהאדם הפשוט נדרש לכך. זו דוגמה נוספת לחוסר ההיגיון ולחוסר הצדק בנושא עטיית המסכות. מה אפשר ללמוד מהסיפור של התבואה המשוגעת? אליעד כהן משתמש בדוגמה מתוך סיפור של רבי נחמן מברסלב, המכונה מעשה מהתבואה המשוגעת. לפי הסיפור, במדינה מסוימת הייתה תבואה ... שהסביבה מחייבת אותנו אליה. למה חייבים לשים מסכות? האם מסכות קורונה מועילות באמת? מה הסכנות בעישון פסיבי? מהו סיפור התבואה המשוגעת? האם המדינה דואגת לבריאות האזרחים? האם חברי הכנסת עוטים מסכות? מדוע מפקחים לא מקפידים על מסכות? מעשה מהתבואה המשוגעת , השקר של חברי הכנסת, ניצולי השואה, ...
איך לא לפחד מטילים? איך לא לפחד להיפגע מטילים? איך לא לפחד מהמצב הבטחוני? איך לא לפחד ממלחמה? איך לא לפחד באזעקה? איך לא לפחד בממד? איך לא להיכנס לפחד מהמוות? חרבות ברזל, איך לא לפחד ממתקפת טילים? לא חייב לפחד, התקפי חרדה קיצונית, לוחמה פסיכולוגית, טרור נפשי, טרור פסיכולוגי, להיכנס לממד בזמן אזעקה, מלחמה בטרור, לוחמה תודעתית, התראה על התקפת טילים, פגיעה מטילים, להתגונן מטילים, להיכנס לפאניקה להיפגע מטילים, לבחור כמה לפחד, פגיעה נפשית, פגיעה פיזית
... וכולי (עע ביטחון והשתדלות). ויש בזה עוד עניינים, שהאדם צריך להבין שהוא זה שבוחר לפחד. כי האדם בוחר את הרצון שלו. והאדם בוחר לרצות לא להיפגע מהטילים וכולי. שזה כמובן עוד עניין אחר. ויש גם את העניין של התבואה המשוגעת שסיפר רבי נחמן מברסלב https: breslev.eip.co.il ?key=2562 שהאדם צריך לזכור שהוא בתוך בית משוגעים. ויש גם את העניין של https: ...
משוגע כמו כולם, אתה לא חכם יותר ולא פחות מאף אחד אחר, אי הבנה שנובעת מהבנה
משוגע כמו כולם, אתה לא חכם יותר ולא פחות מאף אחד אחר, אי הבנה שנובעת מהבנה
משוגע כמו כולם, אתה לא חכם יותר ולא פחות מאף אחד אחר, אי הבנה שנובעת מהבנה מה המשמעות של משוגע כמו כולם? הרעיון המרכזי בהרצאה הוא שלכל בני האדם יש חוסר הבנה מסוים לגבי המציאות, ולכן אף אחד מהם לא חכם יותר או פחות באופן מוחלט. אליעד כהן מציין כי ההבנה האנושית היא תמיד מוגבלת, והשקפת עולם של אדם עשויה להיראות נכונה ... מפרשנות סובייקטיבית של המציאות. לדוגמה, כאשר אדם חושב שהוא חכם יותר, הוא רואה את התפיסה שלו כנכונה, בעוד שהוא עשוי לחשוב שהתפיסות של אחרים שגויות. בהקשר זה, ניתן לראות כיצד אדם ... לגרום לאדם שלא לראות את התמונה הכוללת. מהי המשמעות של קבלת השיגעון? הכרה בכך שכל בני האדם הם משוגעים במידה מסוימת היא הכרה מבססת של חוסר שלמות בהבנה האנושית. אין הבדל מהותי בין אדם שמוגדר כמשוגע לבין אדם שנחשב לנורמלי. כאשר אדם מבין את המגבלות של הבנתו, הוא יכול להשתחרר מהצורך להוכיח את חוכמתו או להרגיש פחד שהוא טיפש. כיצד ההכרה בכך שכולם משוגעים יכולה לעזור לאדם? הבנה זו מסייעת לאדם לחיות בצורה רגועה יותר. כאשר הוא מבין שלכולם יש חוסר הבנה מסוים, ... האם הוא באמת מבין את המציאות כפי שהיא. אם אדם חושב שהוא חכם יותר מאחרים, או שהוא בטוח שהוא יודע משהו בוודאות, עליו לשאול את עצמו האם הבנתו שלמה או האם הוא אוחז רק בהבנה חלקית. כאשר אדם רואה מישהו אחר שהוא חושב שהוא משוגע, עליו לזכור שגם זו עשויה להיות פרשנות חלקית וייתכן שההבנה שלו אינה שלמה. סיכום הרעיון המרכזי בהרצאה הוא שהבנתו של כל אדם מוגבלת, ולא ניתן לקבוע באופן מוחלט שמישהו חכם יותר או פחות מאחרים. כל אחד חי באשליה מסוימת לגבי יכולותיו השכליות, והשילוב של ההבנה המוגבלת הזאת יוצר את תחושת החוכמה או טיפשות. בהכרה בכך שכל בני האדם משוגעים במידה כזו או אחרת, אדם יכול להשתחרר מהצורך להוכיח את חוכמתו ולפתוח את עצמו להבנה מעמיקה יותר של המציאות. איך להבין שאתה לא חכם יותר מאחרים? למה כולם משוגעים במידה מסוימת? מה הקשר בין הבנה לאי - הבנה? איך להשתחרר מהצורך להוכיח את עצמך? למה כל בני האדם חיים באשליה מסוימת? מה המשמעות של להיות משוגע כמו כולם? אליעד כהן מסביר כי כל בני האדם נמצאים ברמה מסוימת של חוסר הבנה לגבי המציאות, ולמעשה, אין אדם שהוא חכם יותר או פחות מאחרים באופן מוחלט. התחושה של אדם שהוא חכם יותר מאחרים או טיפש יותר מהם נובעת מהבנה חלקית של המציאות, ולא מהאמת המוחלטת. מדוע אנשים חושבים שהם חכמים יותר או ... כי זו רק פרשנות סובייקטיבית. לדוגמה, כאשר אדם מרגיש שהוא חכם יותר מאחרים, זה נובע מכך שהוא תופס את ההבנה שלו כנכונה, בעוד שהבנות אחרות נראות לו שגויות. אולם, באותה מידה ניתן ... יכולה לגרום לו לא לראות דברים נוספים. מהי המשמעות של קבלת השיגעון? אליעד מציין כי יש ערך בהכרה בכך שכל בני האדם משוגעים במידה מסוימת. כלומר, ההבנה של כל אחד היא מוגבלת ומכילה טעויות, ולכן אין הבדל מהותי בין אדם שמוגדר כמשוגע לבין אדם שמוגדר כנורמלי. כאשר אדם מבין שהוא משוגע כמו כולם, הוא יכול להשתחרר מהצורך להוכיח שהוא חכם יותר מאחרים או לחשוש שמא הוא טיפש. כיצד ההכרה בכך שכולם משוגעים יכולה לעזור לאדם? הכרה זו מאפשרת לאדם לחיות בצורה רגועה יותר. אם כולם משוגעים במידה מסוימת, אין צורך להרגיש נחיתות מול אדם אחר, ואין צורך להילחם בצורך להוכיח חוכמה. כל אדם תופס את ... מבין את המציאות כפי שהיא. אם אדם מוצא את עצמו משוכנע שהוא חכם יותר מאחרים, או שהוא יודע בוודאות משהו, כדאי לו לבדוק האם ההבנה שלו שלמה, או שמא הוא אוחז רק בהיבט חלקי של המציאות. כמו כן, כשאדם רואה מישהו אחר שהוא חושב שהוא משוגע, ייתכן שההסתכלות שלו עצמה אינה שלמה. סיכום הרעיון המרכזי בהרצאה הוא שאין אדם שהוא חכם יותר או פחות מאחרים באופן מוחלט, אלא שכל אדם מחזיק בהבנה חלקית של המציאות. ההבנה המוגבלת הזו היא זו שיוצרת את התחושה של חוכמה או טיפשות, כאשר בפועל כל אחד משוגע בדרכו. ההכרה בכך שכל בני האדם הם
להיות מי שאתה, להתחשב בסביבה, סופרפוזיציה רוחנית, להיות בריבוי מקומות בו זמנית, אחדות ההפכים, להיות דבר והיפוכו
להיות מי שאתה, להתחשב בסביבה, סופרפוזיציה רוחנית, להיות בריבוי מקומות בו זמנית, אחדות ההפכים, להיות דבר והיפוכו
... מי שאתה, להתחשב בסביבה, סופרפוזיציה רוחנית, להיות בריבוי מקומות בו זמנית, אחדות ההפכים, להיות דבר והיפוכו האם אפשר להיות מי שאתה ועדיין להתחשב בסביבה? ... להסביר זאת: אם אתה נמצא במקום אחד, אז בהגדרה אינך נמצא במקום אחר, שכן כאן בהכרח מבטל את האפשרות להיות שם. הוא מסביר כי השכל שלנו מוגבל, ואינו מסוגל לתפוס את הקיום של דבר והיפוכו בעת ובעונה אחת. אליעד מדגיש כי רוב האנשים אינם יכולים להיות בכמה מקומות או בכמה מצבים בו - זמנית בגלל המוגבלות הזו של התפיסה. עם זאת, אליעד מסביר את דברי רבי נחמן מברסלב, הטוען כי אדם אשר נתפס כיש מוגבל ... בו - זמנית. הוא מסביר שהמוח האנושי מתקשה מאוד לבצע פעולה זו, כיוון שהוא רגיל לראות כל דבר בנפרד מההיפך שלו. אליעד מציין שהדרך להגיע למצב בו אפשר לחשוב בו - זמנית על דבר והיפוכו היא על ידי חיבור לנקודת מבט עליונה יותר - לראות את המציאות מנקודה שממנה כל הדברים שנראים לנו כהפכים הם למעשה חלק מאחדות גדולה ושלמה. כאשר האדם מצליח להבין שדבר והיפוכו הם למעשה אחד, אז הוא יכול לחיות במצב של ...
אחדות היש והאין, נפרדות מתוך אחדות, לא לדעת כלום, לדעת כלום, להיות דבר והיפוכו, חווית האחדות, לא לדעת שום דבר
אחדות היש והאין, נפרדות מתוך אחדות, לא לדעת כלום, לדעת כלום, להיות דבר והיפוכו, חווית האחדות, לא לדעת שום דבר
... אחדות, לא לדעת כלום, לדעת כלום, להיות דבר והיפוכו, חווית האחדות, לא לדעת שום דבר מהי אחדות היש והאין? הרעיון המרכזי שאליעד כהן מדבר עליו הוא המושג של אחדות היש והאין. המשמעות של ... כשהוא יודע שהכל אחד. מה המשמעות של להיות דבר והיפוכו? הרעיון הבא שאליעד עוסק בו, הוא היכולת להיות דבר והיפוכו בו זמנית. למשל, לחוות גם שהדבר משנה לך, וגם שהוא כלל לא משנה. לדוגמה, אדם יכול לומר אכפת לי מה יקרה, ובמקביל לחוות בתוכו באופן ... וגם 3 בו זמנית. זוהי היכולת לתפוס דבר והיפוכו כאחד באופן מלא ומוחלט. מה הקשר בין אמת לחוויית האחדות? אליעד מסביר שהדרך להגיע לחוויית האחדות הזו, היא על ידי חיפוש האמת ביום - יום. ... והיחידה. מהי אחדות היש והאין? איך להיות דבר והיפוכו בו זמנית? מה המשמעות של לא לדעת שום דבר? כיצד לחוות נפרדות מתוך אחדות? איך להגיע לחוויית האחדות המוחלטת? ...
מצא את ההבדלים, מודע ותת מודע, המטרה הסופית, רוחניות שקרית, אחדות ונפרדות כאחד, להיות דבר והיפוכו, להיות גם וגם
מצא את ההבדלים, מודע ותת מודע, המטרה הסופית, רוחניות שקרית, אחדות ונפרדות כאחד, להיות דבר והיפוכו, להיות גם וגם
... את ההבדלים, מודע ותת מודע, המטרה הסופית, רוחניות שקרית, אחדות ונפרדות כאחד, להיות דבר והיפוכו, להיות גם וגם מה ההבדל בין מודע לתת מודע? אליעד מסביר שהמודע והתת מודע הם בעצם ביטויים של אותו ... בצד השכלי או בצד הרגשי, ולכן האחדות הזו אינה השלמות האמיתית. השלמות האמיתית היא להיות גם באחדות וגם בנפרדות בו זמנית. למה צריך להיות דבר והיפוכו כדי להגיע לשלמות? אליעד מסביר ששלמות מוחלטת היא מצב שבו אדם מסוגל להיות בשני מצבים הפוכים בו ... מובן, אז זה אומר שהוא בלתי אפשרי להבנה. מהו תת מודע? ההבדל בין מודע לתת מודע מהי רוחניות שקרית? איך מגיעים לאחדות אמיתית? האם אפשר להיות דבר והיפוכו? איך להשיג שלמות רוחנית? האם יש הבדל בין נפרדות לאחדות? ...
או הכל או כלום, להמר על הכל, ללכת עד הסוף, ההתמודדות האחרונה, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו
או הכל או כלום, להמר על הכל, ללכת עד הסוף, ההתמודדות האחרונה, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו
... או כלום, להמר על הכל, ללכת עד הסוף, ההתמודדות האחרונה, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו למה האדם לא מצליח להיות מרוצה ב - 100% מהמציאות? אליעד מסביר שהסיבה שאדם לא יכול להיות מרוצה באופן מוחלט מהמציאות, נעוצה בשורש הנפרדות. האדם יכול ... המנוגדות הללו בו זמנית. זהו הקונפליקט הבסיסי של האדם מול המציאות, הקונפליקט העמוק ביותר שאדם יכול להתמודד איתו. מה זה אומר להיות דבר והיפוכו בו זמנית? אליעד מחדד את הנקודה, שמה שמגביל את האדם באמת הוא חוסר היכולת שלו לחשוב ולחוות שני הפכים בו זמנית. האדם תמיד נמצא או במחשבה אחת או בהיפוך שלה, אבל אף פעם לא בשניהם. למשל, אם שואלים מישהו האם יש כיסא בחדר, הוא יכול מיד לומר שאין הבדל בין הכיסא לפיל. אבל אליעד מדגיש שזה רק חצי הדרך. כי מצד ... מצד שני יש הבדל מוחלט, כי כרגע יש כאן רק כסא ולא פיל. זאת אומרת, לא רק להפוך, אלא להצליח להחזיק בו זמנית את שני הקצוות - גם את ההיפוך וגם את המחשבה המקורית. אדם שנמצא רק בצד ההיפוך נקרא באחדות שיקרית, כי הוא מתעלם מקיומה של המציאות היום - יומית. מצד שני, אדם שנמצא רק בצד הרגיל נקרא בנפרדות. המטרה היא לא רק להיות באחדות או רק ... להחזיק בשתי המחשבות המנוגדות באופן מלא בו זמנית - גם שהכל אפשרי וגם שיש דברים מחויבים וספציפיים מאוד. כיצד ניתן להתאמן בלחשוב דבר והיפוכו בו זמנית? אליעד נותן דוגמה פרקטית. למשל, בשיחה עם אדם אחר, מצד אחד להקשיב ולהזדהות איתו, לתת לו לדבר ולזרום עם המחשבה שלו, ובו זמנית בתוכך, בראשך, לראות את ההיפוך של כל משפט שהוא אומר. זה אימון פנימי שבו האדם מתרגל להיות בשני מצבים מנוגדים בעת ובעונה אחת. כך אפשר לתחזק את שתי המחשבות - גם המחשבה המקורית וגם את ההיפוך - ולהיות מסוגל להזדהות ולשוחח עם האחרים בצורה טבעית, מבלי לאבד את העומק של ההבנה ששום דבר אינו מוחלט. למה האדם לא מצליח לחשוב על דבר והיפוכו בו זמנית? אליעד מסביר שהסיבה שהאדם לא יכול להחזיק את שני ההפכים ביחד היא כי כל קיומו מבוסס על ההבדלה בין דבר להיפוכו. האדם בטוח שיש הבדל בין יש לאין, ולכן הוא לא מסוגל להחזיק בראשו גם את היש וגם את האין ביחד. למשל, האדם יכול להבין אינטלקטואלית שאין הבדל בין חיים ... תודעתית בסיסית שעל האדם לחקור. כדי לפצח את זה, אליעד מציע שהאדם קודם כל יגדיר את המטרה הזאת כמטרה המרכזית של חייו - המטרה לחשוב דבר והיפוכו בבת אחת, להיות גם שלם וגם נפרד, גם אחדות מוחלטת וגם נפרדות מוחלטת בו זמנית. המטרה הזאת נראית בלתי אפשרית, אבל דווקא ההגדרה שלה תוביל את האדם לחשוף את המחסום האמיתי שלו, שהיא האמונה הכי חזקה שלו - ההנחה שקיים הבדל בין דבר להיפוכו. איך הופכים את המחשבה שהיא בלתי אפשרית? הצעד הראשון הוא להודות שאתה בטוח במאה אחוז שזה בלתי אפשרי. רק אחרי שהאדם מודה שהוא בטוח שזה בלתי אפשרי, ... אליעד מבהיר שאי אפשר להגיע למסקנה, כי להגיע למסקנה זה עדיין להישאר בצד אחד. צריך להיות במקום לא מוגדר, שבו האדם לא נמצא בהיפוך או בהוספה, אלא מחוץ להבדלות בין דבר להיפוכו. למה להציב את הרף הכי גבוה של שביעות רצון מלאה? אליעד מציע להגדיר כמטרה עליונה להיות מרוצה במאה אחוז בכל רגע נתון. להיות מרוצה במאה אחוז פירושו ... ככל שהמטרה תהיה יותר מוחלטת, כך ההתבוננות תהיה עמוקה יותר, ותהיה לו הזדמנות להטיל ספק באמונה הכי חזקה שיש לו - ההבדלה בין דבר להיפוכו. ההיגיון הוא שאם האדם יצליח לפצח את המטרה הכי בלתי אפשרית - להיות מרוצה ב - 100% מהזמן, הוא יוכל לפצח כל מגבלה אחרת שיש לו בחיים, כי כל המגבלות נובעות מאותה מגבלה יסודית זו. לסיכום, אליעד מציע לאדם להציב לעצמו את האתגר של להיות דבר והיפוכו באופן מוחלט, לחשוב את שני ההפכים ביחד ולחוות אותם בו זמנית, וכך להגיע לשביעות רצון מלאה בכל רגע נתון מהמציאות. איך לחשוב על דבר והיפוכו? איך להיות מרוצה במאה אחוז מהזמן? האם אפשר להיות גם וגם בו זמנית? מהי אחדות אמיתית? האם הכל אפשרי באמת? למה אני לא מצליח להיות מרוצה? מהו שורש הנפרדות? אליעד: יש כאן אדם שהאגו שלו עומד למות, נניח. מה שקורה אצלו זה שהוא נמצא בחווית נפרדות מאוד גדולה, הפוקוס שלו זה בנושא של היפוכים. כל דבר שאומרים לו, בכל נושא, הוא מנסה לראות למה זה לא נכון. זה נחמד וטוב ויפה, אבל יש פרוייקט יותר גדול. מה החיסרון במה שאתה עושה? אתה לוקח את ... מושך את החיים לצד מסויים. לצד שאומר ששום דבר לא מחוייב אלא אפשרי. אני מבין אותך ולכן יכול לשוחח איתך. אתה במגמה שאתה מחפש את ההיפוך וטוב שכך, אך לא רק טוב שכך, ואני אסביר לך למה. בעיקרון הגישה שלך באה על חשבון חיי העולם הזה. חיי העולם הזה מבוססים על אמונה, על לא לבדוק עד הסוף, לבדוק ... פרקטית? כאשר מישהו מדבר איתך, גם תנסה להפוך וגם תנסה להזדהות. למשל כשאני מדבר איתך, גם תתן לי לדבר תקשיב לי וגם בראש תעשה את ההיפוכים. תנסה להציב רף יותר גבוה שאומר להיות גם וגם. גם ברמה הרגשית וגם ברמה השיכלית, גם להצליח להזדהות עם זה שאין הבדל וגם להצליח להזדהות עם זה שיש הבדל. מה זה אומר פרקטית? היא למשל משוחחת איתך, בראש איך שהיא מדברת אתה רואה את הדבר והיפוכו, אבל גם יכול להזדהות ולשוחח איתה. למשל האם יש פה כסא? מיד תהפוך את זה ותגיד אין הבדל בין הכסא לפיל, אבל זה לא נכון, גם אין הבדל בין הכסא לפיל, ... פיל. אתה צריך להתחיל לתחזק את שתי המחשבות, גם שאין הבדל בין הכסא לפיל, וגם שיש פה רק כסא. עד היום הגדרת שהמטרה שלך זה למצוא מה ההיפוך. עכשיו תתחיל להגדיר, מה הדבר שאתה לא יכול לעשות? לחשוב על שני דברים בו זמנית, את זה עליך לרצות. איך תעשה זאת? קודם כל תגדיר את זה כמטרה. תחשוב, איך אני מצליח לחשוב על שני דברים בו זמנית. קודם כל תגדיר להיכן אתה רוצה להגיע. תגדיר שאתה רוצה להגיע לדבר והיפוכו המוחלט. שזה גם להצליח להיות בחוויה של לא יודע כלום, וגם להיות בחוויה שאתה יודע שאת זה אתה רוצה ואת זה אתה לא רוצה. שניהם בו זמנית באותו רגע. ... בו זמנית להזדהות עם מחשבה ספציפית? איך אתה יכול לדעת מה אתה רוצה, ולדעת מה אתה לא רוצה בו זמנית. תשאל את עצמך, למה אתה לא יכול להיות דבר והיפוכו בו זמנית? למה אתה לא שם? האם אני לא שם? והשאלה הזאת תוביל אותך לשורש של הנפרדות שבתוכך. שורש הנפרדות שבתוכך, זה חוסר היכולת לתחזק בראש שתי מחשבות ... יחידה שלך, שאתה רוצה שזה יהיה גם וגם, ואז אתה תראה את הקונפליקט בכל דבר, תחווה את הצמצום יותר, ואז תראה את שורש הנפרדות. שהדבר והיפוכו יכלול בתוכו את האחדות והנפרדות. גם אם זאת תהיה המטרה שלך, ותראה שאי אפשר, אז גם סיימת. תנסה להבין למה אתה לא מצליח, ולמה אתה לא מצליח לחשוב שזה כן משנה וגם לא משנה? כי אתה בטוח שיש הבדל בין דבר להיפוכו, ואת זה תבדוק. וכשתצליח להפוך את זה, סיימת. אין לך מושג איך לעשות זאת, כי אתה בטוח שזה בלתי אפשרי, ואת זה עליך לחקור. אתה בטוח במאה אחוז שזה בלתי אפשרי, ולכן אין לך אפילו אופציה לרצות את זה. אתה מצליח לראות שעל כל דבר, אתה יכול לחשוב על ההיפוך שלו, אתה מצליח להגיע לאחד של השווה, אבל עליך להציב רף יותר גבוה וזה בעצם התמודדות עם קונפליקט יותר גדול, ומה זה אומר, הדבר שאתה חושב שהוא בלתי אפשרי, ... קודם שיהיה לך ברור מה אתה רוצה, ואחר תשאל למה אני לא מצליח להיות מרוצה במאה אחוז? להיות מרוצה פירושו להיות שלם, להיות שלם פירושו להיות דבר והיפוכו. וכשתשאל למה אתה לא יכול להיות מרוצה במאה אחוז, זה יוביל אותך למחסום הכי גדול שלך, אתה תבין מה עוצר אותך, כי כל הדברים שאתה לא מסוגל לעשות ביום ... את הדבר שאני בטוח שאני לא יכול לעשות אותו. וכאן תטיל ספק, את זה תהפוך. תנסה למצוא בראש, תנסה להבין, מה הדבר שמונע ממני לחשוב על דבר והיפוכו, מה הדבר שמונע ממני להיות מרוצה במאה אחוז מהזמן? אתה לא יכול לחשוב על דבר והיפוכו כי אתה הקונטרס של ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיגעון הקורונה, מבחן הקורונה, התבואה המשוגעת, חכם בבית המשוגעים, משוגע חכם יותר מכולם, שקרי הקורונה, כמה מתו מקורונה? כמה חולים בקורונה? האם אתה חכם? האם אני חכם? להיות דבר והיפוכו, שבעת הקבצנים, רבי נחמן חילוני, רבי נחמן דתי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תבואה משוגעת, בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תבואה משוגעת, איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, מאמן אישי מומלץ, אימון אישי טלפוני בתחום תבואה משוגעת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 0.9219 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 09:51:57 - wesi1