... אליעד מציע להיכנס לעומק ולהסביר לעובד את הלמה של הלמה. למשל, אם עובד בזבז חומר כי חתך אותו גדול מדי, יש להסביר לו לעומק מדוע זה פוגע ישירות ברווחיות החברה
ובמשכורת שלו עצמו, מכיוון שכאשר חומר מתבזבז, יורדת הרווחיות שמאפשרת לשלם לו
משכורת. רק כשהעובד יבין לעומק כיצד הטעות שלו משפיעה ישירות על
המשכורת שלו ועל הצלחת החברה, הוא יחוש מחויבות פנימית לא לחזור עליה שוב. אם העובד ממשיך לטעות למרות ההבנה, סימן שיש לו אינטרס אישי או נוחות מסוימת ... כאילו כבר יתן לך סיבה שהיא לא מחויבת כי אם הוא היה חושב שזה מחויב אם הוא היה מבין אמרתי לך אם הוא היה מבין שכל פעם כשהוא חותך משהו לא נכון וזורקים גם זורקים חלק
מהמשכורת שלו הוא היה שם לב בדיוק לעבודה. אתה מבין עכשיו זה הסיפור המטרה היא זה להסביר לו את הלמה למה את הלמה של הלמה ואם זה לא עובד אז בא נלך עוד למה ... שזה חשוב להוציא את ההזמנות הוא יגיד לך כדי שהלקוחות יהיו מרוצים וזה תגיד לו ולמה אני צריך שהלקוחות יהיו מרוצים הוא יגיד לך אם הם יהיו מרוצים יהיה כסף שתוכל לשלם לי
משכורת תגיד לו אבל אתה מבין שכשאתה מבזבז את החומר זה לא עוזר לי שהלקוחות מרוצים, אתה מבין את זה כמו שחשוב לך שהלקוח יהיה מרוצה אתה גם צריך לא לבזבז את החומר כי הכסף שאני מרוויח מהלקוח במקום לתת לך אותו
משכורת אני צריך לקנות לך חומר חדש שבזבזת אותו לפני רגע, אני מרוויח מעסקה 5% ואת ה5% האלה בזבזת בחומר אז מאיפה אני אשאיר לך עוד 5%
למשכורת שלך, לכן כמו שחשוב לך כי תראה הוא מבין שאם הוא לא יביא את המוצר לא יהיה לקוח שיקנה לא יהיה מי שישלם ולא יהיה מי שיביא לו כסף הוא לא שם לב ...