אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיעורים ✔איך להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי - פרומו ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי
מה ההבדל בין להצליח בשישה צעדים לשישה שיעורים?

אליעד מסביר תחילה את ההבדל בין התפיסה של "להצליח בשישה צעדים" לבין "להצליח בשישה שיעורים". ההבדל המרכזי הוא שבתפיסה של "צעדים", אתה מקבל מתכון מדויק וסכמטי להצלחה - שלב ראשון, שלב שני, שלב שלישי וכך הלאה. אלו הוראות ספציפיות וברורות שאתה אמור לבצע אחת אחרי השנייה, בדומה למתכון או להוראות הפעלה. לעומת זאת, הגישה של "שישה שיעורים" אינה סכמטית ואינה כוללת צעדים ברורים וקבועים מראש. היא גישה יותר רעיונית, שמטרתה ללמד אותך עקרונות ורעיונות רחבים יותר שאותם תוכל ליישם באופן גמיש על החיים שלך, בהתאם ליכולות ולפוטנציאל שלך.

למה לבחור רק את מה שאתה טוב בו?

אליעד מביא דוגמה נפוצה: כאשר אנשים ניגשים לבחור קריירה או מסלול חיים, לעיתים קרובות מציעים להם נוסחה ידועה - לכתוב שני דברים: מה אתה אוהב ומה אתה יודע, ולמצוא את האיזון ביניהם. לפי אליעד, צריך לקחת את הנוסחה הזאת ופשוט לזרוק אותה לפח, מכיוון שהיא מטעה ולא מועילה. לדעתו, הדרך האפקטיבית להצלחה היא פשוט לבדוק במה אתה הכי טוב, ופשוט להתמקד רק בזה. לא רק במה שאתה אוהב לעשות, אלא במה שאתה ממש מצטיין בו בצורה יוצאת דופן. הוא מדגיש שההתמקדות צריכה להיות דווקא ביכולת החזקה ביותר שלך ולא באיזון עם דברים אחרים שאתה אוהב.

כדוגמה הוא אומר: "תבדוק במה אתה הכי טוב, אם אתה הכי טוב ב - X, תעשה את X", כי רק שם הפוטנציאל להצלחה הוא גבוה. הוא מוסיף שאנשים לעיתים מנסים להתרכז במה שהם אוהבים או רוצים, ובכך מפספסים את ההזדמנות לממש את ההצלחה באמצעות הכישרון האמיתי שלהם. כלומר, הוא מבטל את החשיבות של "מה אתה אוהב לעשות" לטובת "במה אתה הכי טוב".

האם בחירת מטרה קלה היא סוד ההצלחה?

אליעד ממשיך להסביר שהצלחה תלויה בשאלה כיצד אתה מגדיר את המטרה שלך. אם תגדיר הצלחה כ"השגת מטרה", הרי שהדרך הפשוטה להצליח היא לבחור מראש מטרה שקל לך להשיג. בכך הוא נותן דגש לא רק על עשיית הדבר שאתה טוב בו, אלא גם על בחירת מטרה שקל לך להגיע אליה, שכן אז תחושת ההצלחה מובטחת כמעט לחלוטין.

לדוגמה, הוא אומר שאם המטרה שלך היא להרים עט והצלחת להרים אותו, הרי שהשגת את ההצלחה שלך בקלות. בכך הוא מדגים שהצלחה היא סובייקטיבית ומותנית בבחירת המטרות שלך, ולכן יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של מטרות קלות שניתנות להשגה.

האם תמיד כדאי להשתמש ביתרון יחסי ולהתעלם מהחסרונות?

אליעד מציין נקודה חשובה לגבי התמקדות רק ביתרונות היחסיים שלנו: נכון אמנם שלהשתמש ביתרון היחסי שלך מגביר את הסיכוי שלך להצליח, אך מנגד, זה עלול להפוך אותך למוגבל ולמונוטוני. אם תבחר תמיד רק ביתרון שלך, בסוף אתה לא תפתח יכולות נוספות שאתה אולי חלש בהן כרגע, אבל יש לך בהן פוטנציאל התפתחות.

לדוגמה, אם אתה טוב רק במשימה אחת ומנצח בה בקלות, זה יהיה כמו לשחק משחק שאתה כבר יודע מראש שתנצח בו. אתה תרגיש אולי הצלחה, אבל היא תהיה חסרת משמעות, כי מראש היה ברור שתנצח. אליעד מסביר שכדי לחוש סיפוק אמיתי מהצלחה, עליך להתגבר על קושי, להתפתח...
למידה להסביר תכלית תחושה של חופש מושגים תחושות להבדיל אפקטיבי הסברים הצלחה משמעות איך להצליח איך להצליח בחיים איך להצליח בשישה שיעורים בחירת מקצוע בחירת קריירה הצלחה הצלחה בחיים התאמת מקצוע התאמת קריירה התמקדות חיים יעוץ קריירה יתרון יתרונות לבחור מקצוע לבחור קריירה להצליח להצליח בחיים להצליח בשישה שיעורים להתמקד להתמקד ביתרונות מימוש עצמי עבודה פוטנציאל פוטנציאל עצמי פוטנציאליות קריירה שיעורים
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... בעצמנו עוד לפני שהאדם השני מספיק להגיד אותה. למשל, במקום לומר לילד לך תעשה שיעורים, אומרים לו: אני יודע שאולי לא תרצה לעשות שיעורים, אבל בכל זאת לך תעשה שיעורים. למה זה עובד? כי המוח של הילד כבר שמע את ההתנגדות שלו, ולכן כשההתנגדות תעלה לו בראש, הוא יחשוב ... לו התנגדות שלא הייתה קיימת מראש. לדוגמה, אם אומרים לילד אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים, אבל לך תעשה שיעורים, יכול להיות שהוא בכלל לא חשב על כך שקשה לו, ועכשיו דווקא החדרנו לו את המחשבה שיכול להיות שקשה ... שלו, ולבסוף חוזרים על ההנחיה המקורית שוב. לדוגמה, נאמר לילד: לך תעשה שיעורים, ולמרות שאולי קשה לך לעשות שיעורים, לך תעשה שיעורים. בצורה זו, הוא קודם כל שמע את הפעולה הרצויה באופן חיובי ורק לאחר מכן את ההתנגדות שלו, ואז שוב את ... את הסיבה השגויה שאמרנו לו - וידחה אותה בעצמו. לדוגמה, אם הילד לא רוצה לעשות שיעורים כי סתם לא בא לו, נגיד לו: אני יודע שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת. זו סיבה לא נכונה, והילד מיד יחשוב שזו סיבה מטופשת - ואז אולי ... לפעול היא ברורה לנו, אפשר להקצין אותה עד לכדי אבסורד. למשל, ילד לא רוצה לעשות שיעורים כי לא אכפת לו מהעתיד שלו - אפשר לומר לו: אני יודע שלא אכפת לך מהעתיד, שאתה מוכן להיות הומלס, לאכול מהפח ולחיות ברחוב, אבל בכל זאת תעשה שיעורים. ההקצנה הזו גורמת לילד להתנגד לסיבה של עצמו ולפעול בניגוד להתנגדותו המקורית. כיצד לבחור את השיטה ... הזה יורד, למה? כי הוא כבר שמע את ההתנגדות. זאת אומרת אם אומרים לילד לך תעשה שיעורים הוא אומר לא רוצה לעשות שיעורים, איך שאומרים לו תעשה הוא אומר רגע מי אמר שאני רוצה לעשות אולי אני לא רוצה לעשות? לא רוצה לעשות שיעורים אבל אם אומרים לו אני יודע שאולי אתה לא רוצה לעשות שיעורים אבל לך תעשה שיעורים אז אחר כך כשהמוח שלו אומר לו רגע אבל אולי אני לא רוצה לעשות שיעורים כשהמוח שלו אומר לו כזה דבר אז אוטומטית המוח אומר רגע אבל כבר אמרו לי שאולי אני לא רוצה לעשות שיעורים ובכל זאת אמרו לי לעשות שיעורים אז כנראה ההוא שאמר לי לך תעשה שיעורים למרות שאולי אני לא רוצה לעשות שיעורים ההוא כבר שכלל את זה שאני לא רוצה לעשות שיעורים ובכל זאת הוא אמר לי לך תעשה שיעורים אז הנה אני כן צריך לעשות שיעורים. אז אני אסביר עוד פעם את הלוגיקה אוקי אם אנחנו יודעים שבן אדם להביע התנגדות דהיינו, אומרים לבן ... את ההתנגדות לפני שאומרים את מה שרוצים, לדוגמה להגיד לילד אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים לך תעשה שיעורים יש בזה יתרון וחיסרון היתרון הוא שבעצם אומרים לו למרות שקשה לך תעשה שיעורים ואז הוא לא יוכל אחר כך להגיד קשה לי כי נכון אמרנו למרות שקשה לך, החיסרון הוא שאם היינו אומרים לך תעשה שיעורים יכול להיות שהוא היה אומר בסדר אמרת לו קשה לי הוא אומר רגע קשה לי נתנו לו תזכורת להתנגדות שלו. ... מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב כגון לדוגמה נגיד שאומרים לו אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים אבל לך תעשה
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
... אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים בשום אופן, הוא נמצא במצב של רק לא רוצה. מנגד, אם הוא אומר אני רק רוצה לעשות שיעורים, לא רוצה שום דבר אחר, הוא נמצא במצב של רק כן רוצה. השיטה מבקשת להביא את האדם ממצב של רק לא רוצה לעבר רק כן רוצה דרך מעבר הדרגתי. איך עוברים מרק ... אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, במקום להילחם בזה, יש להסכים איתו: אני מבין שאתה לא רוצה לעשות שיעורים. כך, התהליך מתחיל בהבנה של הלא רוצה, ולא בהכחשה של המצב. למה מוסיפים את הכן רוצה אחרי ההבנה של הלא רוצה? לאחר שהאדם מבין כי אנחנו מקבלים את ... מבין שאתה לא רוצה לעשות שיעורים, אבל יש גם יתרונות בללמוד ולהצליח. איך להוביל מגם וגם לרק כן רוצה? לאחר שהאדם מזהה את שני הצדדים - גם את הלא רוצה וגם את הכן רוצה - ניתן להתחיל ... שאומר אני לא רוצה לעשות שיעורים בשום אופן, אני מוכן למות ולא לעשות שיעורים מייצג את המצב של רק לא רוצה. לעומתו, מצב הקיצון ההפוך הוא אני רק רוצה לעשות שיעורים, לא רוצה שום דבר אחר, מוכן למות כדי לעשות שיעורים. בין שני הקצוות האלה אפשר למקם את המצב האמצעי של גם לא רוצה וגם כן רוצה, ומטרת הטכניקה היא לעזור לאדם לעבור בצורה הדרגתית מרק לא רוצה לכיוון רק ... אם הילד אומר אני לא רוצה שיעורים כי אני מעדיף לשחק, מאשרים שאכן יש לו צורך לשחק, ומכירים בכך שהוא לא רוצה להשקיע בשיעורים. זה מאפשר לו להרגיש שלא מתעלמים מההתנגדות שלו או כופים עליו משהו. למה מוסיפים גם את הכן רוצה אחרי שמבינים את הלא רוצה? לאחר שהילד או האדם האחר ... גם יתרונות בללמוד ולהכין שיעורים. כך מציגים ברקע את צד הכן רוצה בלי ליצור עימות חזיתי. כיצד מובילים מגם וגם לרק כן רוצה? אחרי שמבינים יחד שיש באדם גם צד שלא רוצה וגם צד שרוצה, ... מה אתה רוצה שהוא יעשה? שיעורים, שואל אותו מה אתה זה טוב לך תעשה שיעורים, אני לא רוצה לעשות שיעורים בשום פנים ואופן בעולם לא רוצה לעשות שיעורים, שונא לעשות שיעורים לא מוכן לעשות שיעורים, מוכן למות ולא לעשות שיעורים זה מה שהוא אמר. בקצה אחד יש רק לא רוצה כל כך לא רוצה שמוכן לוותר על הכל העיקר לא לעשות שיעורים, בקצה השני מה יש? בקצה השני יש רק רוצה, אני כל מה שאני רוצה לעשות בעולם זה לעשות שיעורים אף פעם לא רציתי משהו אחר, תמיד רציתי לעשות שיעורים ואני מוכן למות כדי לעשות שיעורים. אוקי אחד אני מוכן למות כדי לא לעשות שיעורים ואחד אני מוכן למות כדי כן לעשות שיעורים. אז מה עושים? הילד אמר אני לא רוצה לעשות שיעורים אז לא צריך להתחיל ב - לך תעשה שיעורים, לא נכון אתה כן צריך לעשות שיעורים, מה שעושים זה כזה דבר לוקחים את ה - רק לא רוצה שלב ראשון הופכים את זה ל - גם לא רוצה, מ - רק לא רוצה להפוך את זה ל - גם לא רוצה. מה זאת אומרת? ... אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים? סתם בשביל השיחה לא באמת חייבים לשאול אותו את זה כי אני רוצה לשחק, אוקי אני מבין שאתה גם לא רוצה לעשות
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... מסרב, הוא מייחס את הסירוב שלו לסיבה שלא תחסום אותו מלקנות מוצר אחר באותו מחיר או אפילו במחיר גבוה יותר. במקרה של ילד שמסרב להכין שיעורי בית, יש הבדל בין אני שונא שיעורים (סיבה כללית וחזקה) לבין אני עייף עכשיו או אני חולה. אם הילד יקבע בראשו ששיעורים הם מיותרים או טיפשיים, יהיה קשה יותר לשכנע אותו בעתיד לשבת להכין אותם. לעומת זאת, אם הוא מייחס את הסירוב למצב זמני כמו עייפות או ... מה הרעיון? הרעיון אומר כזה דבר, ברגע שאנחנו רואים שמישהו הולך להתנגד לנו, אנחנו אומרים לו: בא תקנה את המוצר, או בא תעשה איזה פעולה לצורך העניין, בא לטייל, לך תעשה שיעורים, כל דבר ואנחנו יודעים שיש סיכוי שהוא יתנגד לנו, ואנחנו צריכים לשאול את עצמנו מראש, המוכר צריך לשאול את עצמו מראש, איזה אפשרויות, ... אז הוא יגיד אה כן אני קונה ולמה? בגלל שהוא שכח או לא שם לב שהוא לא רוצה את זה בגלל הכסף, הוא חשב שהוא לא רוצה את זה בגלל סיבה אחרת. או לדוגמה נגיד ילד, נגיד שלא עושה שיעורים. יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא עייף, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא שונא את הבית ספר, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי לא בא לו לעשות שיעורים, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא חושב שזה מיותר. מה עדיף לנו? שכשהילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, מה עדיף לנו שמה הוא יחשוב, שלמה הוא לא רוצה לעשות שיעורים? אם לדוגמה נגיד, כשאנחנו אומרים לילד: לך, תעשה שיעורים, הוא אומר: לא בא לי לעשות שיעורים, לא רוצה לעשות שיעורים ואז בראש שלו קופץ לו אני לא רוצה לעשות שיעורים כי לעשות שיעורים זה מפגר, אוקי? מטומטם, מטופש, מה בעצם עשינו? גרמנו לילד לחשוב שהוא חושב שלעשות שיעורים זה מטופש, פעם הבאה שאני אגיד לו בא תעשה שיעורים, הוא כבר חושב שהוא חושב שלעשות שיעורים זה מטופש, בקיצור, אנחנו בבעיה. עדיף לנו לגרום לילד לחשוב שזה שהוא לא רוצה לעשות שיעורים זה בגלל שהוא עייף נגיד. למה? כי מחר כשנגיד לו תעשה שיעורים הוא יכול להגיד רגע, אני אבל לא עייף, כאילו, אני זוכר שלא רציתי לעשות שיעורים, אבל לא רציתי לעשות שיעורים כי הייתי עייף, היום אני לא עייף, זאת אומרת שכשבפעם הבאה שאני אשאל אותו, אתה רוצה לעשות שיעורים? אוטומטית המח שלו, של הילד ישאל את עצמו, רגע, מה התשובה שלי לשאלה הזאת שאני רוצה לעשות שיעורים? כן או לא, ואז אוטומטית יקפוץ לו בתת מודע המחשבה שאומרת רגע, אבל אני זוכרת שאמרתי שאני לא רוצה לעשות שיעורים, אז אולי גם היום אני אגיד שאני לא רוצה לעשות שיעורים, ואז הוא ישאל את עצמו, רגע, למה אמרתי שאני לא רוצה לעשות שיעורים? ואז התשובה תהיה כי זה מטופש, רגע, גם היום זה מטופש, אבל אם לעומת זאת הוא יגיד נגיד, לא רציתי לעשות שיעורים כי לא היה לי זמן, אהה וואלה, היום יש לי זמן, כי הייתי עייף, היום אני לא עייף, כי הייתי חולה, היום אני לא חולה. אותו דבר לגבי כל ...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
... - יומיות רבות. למשל, ילד שנשאל על ידי אמו: למה לא הכנת שיעורים? יכול במקום לענות בצורה ישירה, לערער את עצם קיומם של השיעורים באמירה אין לי בכלל שיעורים. אם האם תמשיך להתעקש, הוא יכול ... דוגמאות נוספות אם ילד נשאל על ידי אמו: למה לא הכנת שיעורים? - במקום להסביר או להתנצל, ניתן לומר: איזה שיעורים? אין לי שיעורים. אם היא משיבה: מה זאת אומרת? יש לך שיעורים במתמטיקה! - ניתן להשיב: מאיפה ... היא פשוטה, עוד פעם בא בן אדם טוען טענה למה לא הכנת שיעורים? סתם האמא אומרת לילד למה לא הכנת שיעורים? אז אם הוא רוצה לשגע את האמא אין לי שיעורים. עכשיו עוד פעם זה ברור שאם אין לו שיעורים ושואלים אותו למה לא הכנת שיעורים? אז ברור שהוא יגיד אין לי שיעורים אבל אני בא לחדש או לחדד שגם אם יש לו שיעורים אם מישהו בא תוקף ורוצים להפריך ... הנחות היסוד של מה שהוא אמר ואותן להפריך. למה לא הכנת שיעורים, אין לי שיעורים או למה זה עניינך בכלל למה לא הכנתי שיעורים, לדוגמה למה זה עניינך למה לא הכנתי שיעורים. למה לא הכנתי שיעורים, אוקי מה הנחת היסוד שאני צריך להגיד לה למה לא הכנתי שיעורים רגע למה את שואלת למה לא הכנתי שיעורים בוא בכלל נזרוק את זה אליה למה את שואלת למה לא הכנתי שיעורים?, כי אני דואגת לך אני רוצה שתכין שיעורים, ממתי את דואגת לי? ככה להפריך ...
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
... לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים איך להתמודד ... רוצה שהילד יאכל או יתחיל לעשות שיעורים, במקום לדבר על הטלפון ולהגיד תעזוב את הטלפון או אתה כל הזמן בטלפון, אליעד ממליץ ... איך להתמודד עם ילד שלא עושה שיעורים? סיבות לסירוב של ילדים למשימות ניהול משמעת ילדים איך להתמודד עם ילד שמכור לטלפון ... לא להיפגש עם חברים, לא לעשות שיעורים, להזניח מטלות בית, לפתח בעיות חברתיות, ולפעמים אף לסבול מפגיעה בכישורים מוטוריים ... ההורה רוצה שהילד יאכל או יעשה שיעורים, אליעד מציע לא לדבר על הטלפון כלל, אלא רק על הפעולה המבוקשת עצמה. למשל, אפשר ... של ילד בן 8 שמסרב לעשות שיעורים או ללכת לישון בגלל הטלפון. לפי ההצעה של אליעד, ההורה יכול להיכנס לעולמו של הילד ... פחות רוצה לעשות, כמו להכין שיעורים או לאכול. כיצד להגיב אם הילד מאיים לפגוע בעצמו בגלל הטלפון? אליעד מתייחס גם ...
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
... למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, ... אותה בכל זאת. הוא מסביר את התהליך והגישה שיש לנקוט בהוראה פרטית בכלל ובהוראת מתמטיקה בפרט, באופן מפורט ובאמצעות דוגמאות רבות. למה הילד הפסיק להגיע לשיעורים פרטיים? אליעד מסביר שראשית יש להבין מדוע ילד שהגיע לשיעורים פרטיים הפסיק לבוא. הסיבה האמיתית אינה תמיד ברורה: יתכן שהוא איבד עניין, אולי יש לו קושי שלא זוהה, או שהתלמיד ... לברר מה באמת הסיבה, ולא להסתמך על השערות בלבד. לדוגמה, הוא מציין מקרה שבו אמא לתלמיד טענה שהמורה מסביר רעיונות כלליים מדי ולא עוזר לתלמיד לפתור את השיעורים עצמם. אליעד מסביר שהסיבה לכך שהתלמיד הפסיק להגיע לשיעורים יכולה להיות שהמורה נותן מוצר אחר מזה שהתלמיד או ההורה רצו. לכן, על המורה לגלות היטב מה התלמיד באמת רוצה ומה הוא מצפה לקבל מהשיעורים. איך לזהות את הרצונות האמיתיים של התלמיד? אליעד מדגיש את החשיבות העצומה בזיהוי הרצונות האמיתיים של התלמיד ... פתרונות מותאמים אישית לשני הצדדים. הוא ממליץ לשאול את ההורים שאלות מכוונות, כמו: מה לדעתכם הילד באמת רוצה?, איך אתם מרגישים לגבי הדרך שבה מתבצעים השיעורים? ובהתאם לתשובות שלהם לבנות תכנית לימודים אישית ומותאמת. מה עושים אם התלמיד מתנגד מאוד לשיעורים? גם כאן אליעד ממליץ לגשת ברגישות ולהסביר לתלמיד שהלימוד לא מגיע מתוך כפייה, אלא מתוך בחירה שלו. לדבריו, כאשר ... התלמיד, של מקום בטוח ומקבל שבו התלמיד מרגיש שהוא יכול לנסות בלי פחד לטעות. איך לגרום לילד לאהוב מתמטיקה? שיטות הוראה למורים פרטיים ילד לא רוצה לעשות שיעורים למה תלמיד מפסיק לבוא לשיעורים? איך לעזור לילד להצליח במבחנים? איך לדבר עם הורים של תלמידים? איך להפוך שיעורים פרטיים למעניינים? ...
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
... דוגמה מהחיים הפרטיים: אם ילד לא רוצה להכין שיעורים, אפשר לומר לו: נכון, אתה לא רוצה להכין שיעורים, רק אם אתה כבר חולה, או אם כבר סיימת להכין אותם. כך, בכל פעם שהילד יחשוב אני לא רוצה להכין שיעורים, הוא ייתן לעצמו הסבר שאינו סותר את הרצון שלנו (רק אם אני חולה), ולכן ההתנגדות שלו תנוטרל מראש. מתי לא כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת מחשבות? אליעד מדגיש ... נושא אחר. נגיד הילד אומר: אני לא רוצה להכין שיעורים אוקי? ואנחנו רוצים לשתול לילד בראש מחשבה שהמשפט אני לא רוצה להכין שיעורים או אני לא אוהב להכין שיעורים שהיא לא תסתור את המשפט אתה צריך להכין שיעורים, אז מה אנחנו עושים? אנחנו צריכים לשכנע את הילד: נכון, אתה לא רוצה להכין שיעורים רק אם אתה נגיד חולה או נגיד אתה לא רוצה להכין שיעורים רק אם כבר סיימת להכין אותם או אתה לא רוצה להכין שיעורים, רק אם אין לך שיעורים או זה לא כיף להכין שיעורים אם... סתם נמציא איזה משהו. אוקי? אבל מה הרעיון? הרעיון הוא בעצם לשתול לבנאדם מחשבה בראש שתצדיק את ההתנגדות שלו למה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, אבל שהיא ...
הרצאת מבוא, צמצום, תורת הצמצום, תורת הקבלה, בריאת העולם, סוד האושר, סוד החיים, חיפוש האושר, חיפוש השלמות, תורת ההיפוכים, לימוד קבלה, שיעורים בקבלה, ללמוד קבלה
הרצאת מבוא, צמצום, תורת הצמצום, תורת הקבלה, בריאת העולם, סוד האושר, סוד החיים, חיפוש האושר, חיפוש השלמות, תורת ההיפוכים, לימוד קבלה, שיעורים בקבלה, ללמוד קבלה
... מבוא, צמצום, תורת הצמצום, תורת הקבלה, בריאת העולם, סוד האושר, סוד החיים, חיפוש האושר, חיפוש השלמות, תורת ההיפוכים, לימוד קבלה, שיעורים בקבלה, ללמוד קבלה מהו צמצום לפי תורת הקבלה, ואיך הוא משפיע על חוויית החיים? הצמצום, מושג מהקבלה, מתאר את המהלך ...
בעיות בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות
בעיות בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות
... יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות איך לגרום לילד לאכול ירקות שהוא לא אוהב? הנושא שאליעד כהן דן בו ... מציע היא להבין את הסיבה האמיתית: למה הילד מתנגד לעשות את השיעורים? אולי הילד מרגיש שזה מעצבן, משעמם, או לא רואה בזה ערך. הוא מתנגד כי הוא לא יודע איך להתמודד עם מצבים של מאמץ או אי נוחות. גם במקרה זה, ההורה צריך ללמד את הילד שזה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיעורים, דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיעורים, איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, מאמן אישי ועסקי, אימון אישי לתזונה נכונה בתחום שיעורים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3926 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 06:06:13 - wesi1