אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיחת שימוע ✔שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע? האם השימוע הוא בנפש חפצה? למה רוצים לפטר אותי? שיחת שימוע לפני פיטורים, פיטורים בעקבות החלפת מנהל חדש, למה המנהל החדש לא מרוצה ממני? מהי הגדרת התפקיד שלי בחברה? התמודדות עם שיחת שימוע, הכנה לשיחת שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע?
כיצד להתמודד עם שיחת שימוע בעבודה עקב טענות לחוסר מוטיבציה?

עובד הייטק, שנמצא בחברה כבר הרבה שנים וזכה לשבחים בעבר, זומן לשיחת שימוע עם מנהל חדש שהחליף את מנהלו הקודם. בשיחה מפורטת של העובד עם אליעד כהן, עלו מספר נקודות קריטיות להתמודדות יעילה עם המצב, כולל גישה נכונה, שאלות שיש לשאול במהלך השימוע, ואיך להתמודד באופן מקצועי מול הטענות שהועלו.

האם באמת מדובר בבעיה של חוסר מוטיבציה?

ראשית, חשוב להבין ש"חוסר מוטיבציה" הוא פירוש ולא עובדה. אליעד מדגיש כי כאשר המנהל החדש אומר שהעובד "לא מספיק מוטיבטיבי", יש לברר מהן ההוכחות לכך. למשל, אם המנהל טוען שפרויקטים מתעכבים, חשוב לשאול ספציפית מדוע הם מתעכבים ולא להסכים מיד לטענה כללית של חוסר מוטיבציה. צריך לברר האם הפרויקטים מתעכבים בגלל עומס, בעיות טכניות, או סיבות אחרות.

אליעד ממליץ לשאול בשימוע:
  • מהן הדוגמאות הספציפיות שגרמו לך לחשוב שאין לי מוטיבציה?
  • האם אתה חושב שהבעיה היא חוסר רצון שלי להצליח, או שאולי אני פשוט לא מבין את הציפיות שלך בצורה נכונה?
איך להתמודד עם התחושה שהמנהל מתנכל אישית?

העובד מרגיש שהבעיה היא אישית כיוון שבעבר המנהל הקודם היה מרוצה. אליעד מסביר שאסור להניח זאת מראש. העובדה שהמנהל החדש לא מרוצה לא בהכרח אומרת שמדובר בהתנכלות אישית. יכול להיות שהמנהל החדש פשוט מצפה לדברים אחרים בתפקיד.

אליעד ממליץ לעובד לשאול:
  • האם אתה חושב שיש אי הבנה בינינו לגבי מה שנדרש ממני בתפקיד?
  • מה השתנה בתפקיד מאז שהייתי עובד מוערך למצב הנוכחי?
מהי הדרך הנכונה להתכונן לשיחת שימוע?

אליעד ממליץ לא להיכנס לשיחת השימוע בעמדה מתגוננת או התקפית, אלא לנהל אותה באופן ענייני ומקצועי. במקום להאשים או להתגונן, על העובד לנסות להבין מה עומד מאחורי הטענות ולשאול שאלות ענייניות.

לדוגמה, במקום לשאול "מה מצופה ממני?" (שיכול להעיד על פסיביות), עדיף לשאול:
  • איך אתה רואה את הגדרת התפקיד שלי כיום?
  • איזה פעולות לדעתך אם אבצע יגרמו לחברה להצליח יותר?
חשוב להפגין בשיחה מוכנות להשתפר, ולנסות ליצור שיח ברור יותר סביב מהות התפקיד והציפיות.

מה אם העובד מרגיש שאין הגדרה ברורה של התפקיד?

אליעד מזהיר מהתעקשות על "הגדרה מדויקת" של התפקיד, במיוחד ככל שהתפקיד בכיר יותר. התעקשות כזו עלולה להתפרש כחוסר נכונות לקחת אחריות ולהוביל. עדיף להתנסח בצורה יוזמת וחיובית, למשל:
  • "הייתי רוצה להבין טוב יותר איך אוכל לממש את הפוטנציאל שלי ולתרום יותר להצלחת החברה."
  • "אני מבין שככל שהתקדמתי מצופה ממני להגדיל ראש, אשמח להבין באילו תחומים אתה מצפה לכך במיוחד."
האם יש מקום להזכיר את העלות הכלכלית של פיטורי עובד ותיק?

אליעד מציע שהעובד יזכיר באופן מתון ואסטרטגי כי להחליף עובד ותיק, שכבר בקיא במערכות של החברה, זו עלות גבוהה. הוא מציע לעובד לומר:

"אני כבר הרבה שנים בחברה ומכיר היטב את המערכות. להביא עובד חדש ולהכשיר אותו ייקח הרבה זמן וכסף. אולי כדאי שננסה לתאם בינינו מחדש ציפיות לפני שתחליטו על סיום העסקה."

כיצד לנהל את השיחה עצמה?

אליעד מציע לפתוח את השיחה בצורה כזו:
  • "אני רוצה להבין באופן ענייני מה בדיוק הסיבות לשימוע, ואיך אוכל להשתפר ולתרום יותר להצלחה של החברה."
  • "חשוב לי להבין האם יש משהו ספציפי בהתנהלות שלי שגורם לכם להרגיש שאין לי מוטיבציה."
אם המנהל עונה בצורה כללית, אליעד מדגיש שחשוב להתעקש על דוגמאות ספציפיות ולשאול שאלות ממוקדות, כמו:
  • "האם תוכל לתת דוגמה למקרה ספציפי שבו הרגשת שלא הייתי מספיק מעורב או אכפתי?"
  • "אם אני אשנה את הפעולות האלה ואלה, האם לדעתך זה יענה על הציפיות שלך?"
האם לערב גורמים נוספים כמו מנהל קודם או HR?

אליעד ממליץ לעובד לשקול להזמין לשימוע את המנהל הקודם, שהכיר את העבודה שלו היטב ויכול לתת נקודת מבט נוספת. בנוסף, ניתן לערב גורמי HR לפני השימוע או אחריו, בגישה חברית, ולהבהיר להם שהעובד מעוניין להבין לעומק את הסיטואציה ולפתור את הבעיות בצורה טובה לחברה.

איך להגיב אם נראה שההחלטה לפטר כבר התקבלה?

גם במקרים שבהם נראה שההחלטה כבר "סגורה", אליעד מזכיר שישנם מקרים בהם עובדים הצליחו לשנות את ההחלטה לאחר שהפגינו נכונות אמיתית לשינוי. הוא ממליץ שהעובד יראה נכונות לתקופת ניסיון מוגדרת או לבחון אפשרות להישאר בתפקיד אחר בחברה, גם אם ההחלטה לפיטורים כבר כמעט סופית.

איך להתנהל מול המנהל החדש לאחר השימוע?

בין אם השימוע יסתיים בהצלחה או יוביל להחלטת פיטורים, חשוב שהעובד ייזום תקשורת טובה יותר מול המנהל החדש. אליעד ממליץ:
  • ליזום פגישות עדכון תקופתיות.
  • לשאול את המנהל כיצד הוא מעדיף להתנהל בתקשורת איתו.
  • להראות נכונות להשתפר ולקבל פידבק מתמיד.
איך להתכונן רגשית לשימוע?

אליעד מזכיר כי חשוב להגיע רגועים, להבין שזה חלק מתהליך מקצועי ולא להתייחס לזה כאל משהו אישי. ככל שהגישה תהיה עניינית, כך יהיה סיכוי טוב יותר להגיע לפתרון חיובי.

מה המסר העיקרי שעל העובד להעביר בשימוע?

בסופו של דבר, המסר המרכזי הוא:
  • "אני רוצה להצליח, אני רוצה שהחברה תצליח, ואני פתוח לשנות ולהשתפר."
  • "בואו נבין יחד מה בדיוק הציפיות ונראה איך אפשר לעמוד בהן."
באמצעות גישה זו, העובד יוכל לשפר משמעותית את סיכוייו להשפיע לטובה על תוצאות השימוע.

כיצד התנהלה שיחת השימוע בפועל ומה המלצות אליעד כהן להמשך ההתמודדות?

בשיחה נוספת בין העובד לבין אליעד כהן, העובד תיאר את מהלך שיחת השימוע עצמה ואת השיחות שקיים לפני ואחרי עם גורמים נוספים בארגון. אליעד המשיך לתת המלצות והסברים על הדרך הנכונה להתנהלות מקצועית ויעילה מול מנהליו.

מה היה בשיחת השימוע בפועל?

בשיחת השימוע, העובד ניסה לפתוח באופן חיובי ולבקש הבהרות מקצועיות לגבי הציפיות ממנו. הוא שאל שאלות ממוקדות, כגון:
  • מה בדיוק היו הציפיות ממני שלא מילאתי אותן?
  • כיצד אתה רואה את התפקיד שלי, והאם קיימים פערים בין הציפיות שלך לבין התפקוד שלי בפועל?
  • האם אתה יכול לתת דוגמה ספציפית שמראה על חוסר מוטיבציה או אי - עמידה בציפיות?
המנהל השיב לו באופן כללי ולא סיפק תשובות ממוקדות או דוגמאות קונקרטיות, וטען בין היתר כי העובד לא יזם מספיק. העובד נתן דוגמה מהשיחה על כך שהמנהל טען שהיה נושא שלא קודם על ידי העובד במשך שבועיים, אך כאשר העובד שאל האם הסיבה לכך היא חוסר מוטיבציה, המנהל לא ענה בצורה חד - משמעית ואמר שהעובד צריך לענות בעצמו.

העובד הרגיש במהלך השיחה כי כאשר שאל שאלות טובות ומדויקות, המנהל שתק, שינה נושא, או חזר על טענות כלליות, דבר שעורר אצלו תחושה שאולי ההחלטה לפטר כבר התקבלה, או שישנם מניעים אחרים שלא נאמרים במפורש.

מה המליץ אליעד כהן לעשות לאחר השימוע?

אליעד הדגיש כי גם אם נראה שההחלטה כמעט סגורה, עדיין ניתן להשפיע עליה או לפחות להבין טוב יותר את המניעים מאחוריה. הוא הציע לעובד:
  • לבקש ישירות מהמנהל להגדיר את סדרי העדיפויות מחדש ולא רק לשאול מה מצופה ממנו באופן כללי.
  • להבהיר כי הפער בין העובד למנהל הוא בנושא התיעדוף ולא ברצון או ביכולות. יש לומר במפורש: "ברור שאני זה שאמור להחליט איך לעשות את העבודה, אבל חשוב לי שתגדיר את התיעדוף"...
מה לעשות כשמנהל חדש מזמן עובד לשימוע בטענה של חוסר מוטיבציה?

בשיחה בין אליעד כהן לעובד הייטק ותיק, אשר זומן לשימוע לאחר מספר שנות עבודה בעקבות טענות לחוסר מוטיבציה, נידונו לעומק שלל רעיונות, אסטרטגיות ודגשים חשובים בנוגע להתמודדות עם שיחת שימוע מהסוג הזה. השיחה עסקה גם במישור הרגשי והתחושתי וגם בכלים פרקטיים, תוך התבוננות על השימוע כנקודת מבחן מקצועית ולא אישית.

האם הטענות נגד העובד הן אישיות או מקצועיות?

נקודת המוצא הייתה התחושה של העובד כי מדובר בפגיעה אישית מצד המנהל החדש. אליעד מבהיר שלא ניתן לקבוע בוודאות שמדובר בטענה אישית. גם אם המנהל הקודם היה מרוצה, ייתכן שהמנהל החדש מצפה לדברים אחרים. זו לא בהכרח הוכחה לכך שהביקורת אינה מקצועית. אליעד מציע להטיל ספק בהנחות: גם אם העובד מרגיש שזה אישי, עליו לבדוק האם מדובר בתחושת בטן או בעובדות ממשיות.

איך נכון לגשת לשימוע?

אליעד ממליץ לא להיכנס לשימוע בגישה של מגננה או האשמה. יש להתייחס לביקורת בצורה עניינית ולשאול את המנהל שאלות פתוחות שיעזרו להבין מה בדיוק חסר בתפקוד.

הוא מציע לשאול:
  • מה בדיוק ציפית שאני אעשה ולא עשיתי?
  • מה לדעתך האינדיקציות לכך שאני לא עושה את התפקיד כמו שצריך?
  • אם היית מגדיר את התפקיד שלי - איך היית מנסח אותו?
  • מה לדעתך אני יכול לעשות אחרת כדי שהחברה תצליח יותר?
איך להתמודד עם טענות כלליות כמו "חוסר מוטיבציה"?

טענות מסוג "חוסר מוטיבציה" אינן עובדות אלא פרשנויות. אליעד מדגיש שחשוב לבדוק:
  • האם יש אינדיקציות ממשיות לחוסר מוטיבציה?
  • האם העובד לא פעל במרץ, או שמדובר באי - הבנה של מהות התפקיד?
למשל, אם הטענה היא שהפרויקטים תקועים, יש לברר:
  • מה הסיבה לכך - עומס? אילוצים טכניים? בעיות צוותיות?
  • האם מדובר בתחושת המנהל או בנתונים מדידים?
האם לדרוש הגדרה ברורה של התפקיד?

אליעד ממליץ לא להיתפס לשאלה של "מה מצופה ממני?", כי זו שאלה שמתאימה לעובדים בתחתית ההיררכיה. ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך מצפים מהעובד להבין בעצמו את תחומי האחריות. עדיף לשאול:
  • איך לדעתך אני יכול לממש את הפוטנציאל שלי בצורה טובה יותר?
  • איזה פעולות לדעתך יביאו את החברה להצלחה רבה יותר?
איך לבחון האם מדובר בחוסר התאמה לתפקיד או חוסר רצון?

במקום להגיב באמירות כמו "אבל אני כן רוצה שהחברה תצליח", עדיף לשאול:
  • האם לדעתך אני לא רוצה להצליח, או שאני פשוט לא מבין מה מצופה ממני?
  • האם הבעיה לדעתך היא חוסר רצון או חוסר הבנה?
אליעד מדגים שאם הוא היה יועץ של המנהל החדש שרוצה לפטר את העובד, הוא היה מתחיל בברור הציפיות: "איך אתה רואה את התפקיד של העובד?", "האם העובד מבין מה אתה מצפה ממנו?"

כיצד להתנהל מבחינת תקשורת עם המנהל החדש?

העובד מודה שאינו יוזם מספיק שיחות עם המנהל החדש. אליעד מציע:
  • להתחיל לשתף אותו בעדכונים יזומים
  • ליזום שיחות סיכום או עדכון תקופתיות
  • לשאול אותו ישירות כיצד הוא מעדיף שתנהלו מולו
הדגש הוא להראות שינוי, מעורבות, רצון ללמוד ולהשתפר.

איך להתמודד עם ההבדלים בין המנהל הקודם לחדש?

אליעד מציין שלא ניתן לצפות שהמנהל החדש יחשוב או יתנהל כמו הקודם. גם אם בעבר קיבלת שבחים, ייתכן שכעת יש ציפיות אחרות, וזה לא בהכרח אישי.

כדאי לשאול:
  • מה השתנה מהעבר, שבו הייתם מרוצים ממני, לעכשיו?
  • האם ייתכן שיש אי - סנכרון בין מה שציפית ממני לבין מה שאני הבנתי?
האם יש טעם לערב את המנכ"ל או גורמים נוספים?

במידה והשיחה עם המנהל הישיר לא מתקדמת, ניתן לפנות למנכ"ל או ל - HR:
  • לא במטרה "לדלג" על המנהל אלא כדי להבין את התמונה הרחבה
  • להבהיר שמדובר בעובד ותיק, שהושקע בו הרבה, ושהחלפתו תעלה הרבה כסף
  • לבדוק האם יש רצון לשמר אותו בתפקיד אחר
מה לעשות אם המכתב פיטורים כבר מוכן?

אליעד מזכיר שגם...
איך להגיב האם לפטר עובד נמנע פיטורי עובדים מהות להאשים התמודדות פסיביות מעדיף החלטיות איך להסביר איך להתכונן איך להתמודד איך לנהל האם יש סיכוי האם לפטר הגדרות הגדרת תפקיד החלפת מנהל התמודדות להתכונן להתמודד לנהל לפטר מנהל מנהל חדש מרוצה ניהול נפש סיכוי פיטורים רצון שיחת שימוע שימוע תפקיד
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל?
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל?
...אם נהג ברכב מתחיל לנסוע בצורה מסוכנת ושיכורה, האם תיתן לו להמשיך עד סוף הנסיעה, או תעצור אותו מיד כדי להימנע מתאונה? אם מנהל בארגון גורם לקריסתו בשל חוסר ניהול נכון, האם ההיגיון אומר להשאיר אותו כדי לפתור את המשבר שהוא עצמו יצר, או להחליפו באדם אחר שיוכל להוציא את החברה מהמשבר? אם בעל עסק גונב כספים ומביא את העסק לפשיטת רגל, האם תשאיר אותו להוביל את השיקום או תביא מנהל ישר ומנוסה? החלפת חשיבה - לא רק בהנהגה מעבר להשלכות הפוליטיות, אפשר להשליך את אותו רעיון גם על חיי היום - יום של כל אדם. בכל אדם...
כסף - מיינדסט לכסף, 2 שיטות להיות עשיר, 2 שיטות לעשות הרבה כסף, במה כדאי לי לעבוד? בחירת הזדמנות עסקית, איך לבחור מקום עבודה? שיקולים בבחירת מקום עבודה, איך להיות מסוגל לעשות הרבה כסף? איך להתעשר? איפה להשקיע את הכסף שלך? הגדלת יכולת ההשתכרות שלך, שיפור היכולת לעשות כסף, להשקיע כסף בבורסה, להשקיע בשוק ההון, הכנסה פאסיבית, בחירת מקום עבודה, בחירת מסלול קריירה, אוטומציה ושוק העבודה, מקצועות העתיד, פחד מפיטורים, איך להתכונן לברבור שחור?
...הדרך לעשות כסף, גם דרך כמות הלמידה והמחקר שמצריכה השיטה. וגם את סוגי המידע צריך לחלק, בין לימוד מידע שמשמש אותך לצורך זמני בלבד של מה שאתה צריך באותו הרגע, כגון הסבל שמעביר דירות, שצריך בכל פעם מחדש לנסות להבין איך להוריד את המקרר מהבית למעלית, ושגם הוא צובר ידע וניסיון עם הזמן, לבין מי שהעבודה שלו דורשת המון מחקר, שלאורך העבודה, כל מחקר מבוסס על המחקר הקודם. דהיינו, תשאף לכך שהעבודה שלך תדרוש תהליך רצוף של המון למידה. ולא סתם למידה, אלא למידה של הקדמות, שכל אחת מהן מקדמת אותך אל השלב הבא שלך בשוק...
מנכל חדש, מנהל חדש, איך להעביר סמכויות למנהל חדש? איך להעביר סמכויות למנכל חדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנכל החדש? העברת סמכויות, גיוס מנכל חדש, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
מנכל חדש, מנהל חדש, איך להעביר סמכויות למנהל חדש? איך להעביר סמכויות למנכל חדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנכל החדש? העברת סמכויות, גיוס מנכל חדש, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
...כך שהעובדים לא יחושו שהסמכות של המנהל החדש נפגעת. כיצד לנהל נכון שיחות בנוכחות המנהל החדש והעובדים? לדוגמה, אם העובד פונה בשאלה ישירה לבוס הגדול במהלך השיחה, הבוס צריך להפנות אותו למנהל החדש ולומר לו: בבקשה תשאל את המנהל החדש. אם המנהל החדש אינו יודע לענות, המנהל החדש עצמו פונה אל הבוס לקבלת תשובה, ורק אז מעביר אותה לעובד. חשוב להקפיד לעולם לא לתת תשובות ישירות לעובדים שלא דרך המנהל החדש, כדי לא לפגוע בסמכותו. על מנת להטמיע את התהליך בצורה נכונה ויעילה, חשוב לחזור על כך מספר פעמים עד שהעובדים יתרגלו...
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
...חיצוני בלבד. כדי לעשות זאת, יש להעביר לעובדים מסרים שיגרמו להם להרגיש חלק מארגון גדול יותר, להבין שהם שותפים בהצלחה של המקום. אפשר לעשות זאת דרך תמריצים, תגמולים, ותקשורת פנימית שמדגישה את החשיבות וההשפעה של כל עובד על הצלחת הארגון. ככל שהעובד ירגיש יותר חלק מהארגון, כך יפעל מתוך מוטיבציה פנימית והרגלים חיוביים ייווצרו בקלות רבה יותר. איך ליצור חוזה עבודה שיעודד הרגלים חיוביים? בנוסף, אליעד ממליץ לייצר הסכמים הדדיים שבהם התגמול של העובד קשור באופן ישיר לפעולות שהוא מבצע. הרעיון המרכזי הוא משהו תמורת...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
...הטקסט אבל העובד אמר לו אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה מול כולם. ניסיתי למצוא מה טוב בלהשאיר אותו להמשיך לעבוד בייצור כאילו לא קרה כלום. אליעד: אם באופן יחסי עד השעה 17:00 הוא עושה את העבודה טוב גם זה דהיינו, הלוואי שכולם יעשו את העבודה טוב עד שעה 17:00 וב17:00 ילכו הביתה אבל צריך להישאר שעות נוספות כי אם לא עושים את העבודה טוב עד 17:00. ש: כן אבל ההתנהגות זה לא אומר שהוא לא עובד טוב. אליעד: אבל מי עשה את הטעות גם המנהל למה הוא אמר לו את זה ליד כולם לא יכל להגיד לו בצד תקשיב אני רוצה...
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
...בטווח הארוך. מה החשיבות של ניהול ללא אגו בהחלטות עסקיות? אליעד מסיים ומדגיש את החשיבות הגדולה של ניהול ללא אגו. הוא אומר שרוב הטעויות נעשות כשהמנהל נותן לרגש שלו להוביל אותו להחלטות לא נכונות, לדוגמה להימנע מעבודה עם לקוח כי הוא מתנהג בצורה לא נעימה, או לפטר עובד רק כי הוא מרגיש שהעובד מזלזל בו. הגישה המומלצת היא לחשוב כמו רובוט אובייקטיבי, שתמיד שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר להרוויח יותר כסף, בלי לתת לרגשות או לאגו להשפיע על קבלת ההחלטות. בסיום הסיכום, אליעד מבהיר שוב שהמטרה הסופית של העסק היא...
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
...לו ואיך ניתן לשפר את התנאים. גישה כזו, לפי אליעד, גם מסייעת במקרה של תביעות עתידיות, משום שהעובד לא יכול לטעון שלא התייחסו אליו בכבוד או שלא ניסו לעזור לו, במידה ונעשה ניסיון כן לפתור את הבעיה. למה עובד בכל זאת מסתיר מידע מהמנהל? הסיבה המרכזית לכך שעובד לא חושף מידע, לפי אליעד, היא פחד מעונש או מפגיעה עתידית. למשל, עובד לא יגיד מראש שהוא מתכנן לעזוב אם הוא חושש שברגע שיגיד זאת הוא ייפגע מבחינת תנאים, יחס או אווירה במקום העבודה. לכן, כדי לקבל מידע מלא מעובדים, על המנהל ליצור אווירה כללית של אמון...
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 2
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 2
...להודות בפני עצמו ובפני אחרים שהוא עצמו אינו יודע לנהל עובד כזה, ולפטר אותו, מאשר להמשיך להעסיק את העובד רק כדי לא להודות בחסרונותיו שלו. האם להישאר בזוגיות לא טובה כי גם אני לא מושלם? אליעד מביא דוגמה נוספת מתחום הזוגיות, של אישה שנמצאת בזוגיות עם בן זוג בעייתי, אך נמנעת מלעזוב אותו כי היא מרגישה שגם היא עצמה בעייתית. למשל, אם האישה מרגישה שהיא לא מספיק טובה בלהביע רגשות, והיא נמצאת בזוגיות עם גבר אלים, היא עשויה לחשוב: גם אני לא מספיק אוהבת אותו, ואם הייתי אוהבת אותו יותר, הוא אולי לא היה אלים...
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 1
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 1
...עובד לדוגמה נגיד מאחר לעבודה ואז אתה אומר טוב בוא נפטר אותו כי הוא מאחר לעבודה ואז אחת הטעויות שלפעמים אנשים עושים זה מתחילים לעשות חישוב כן אבל הוא לא אשם בזה שהוא מאחר לעבודה יש לו אמא שלו חולה זה וזה כל מיני סיפורים שהוא לא אשם בזה שהוא מאחר לעבודה ואז אתה משאיר אותו בעבודה. זה לדוגמה נגיד טעות תכף אני אסביר למה זאת טעות בוא ניתן דוגמה נוספת נגיד שיש לך עובד שהוא לא עובד תקין ואז אתה בודק למה הוא לא עובד תקין ואז מתברר הוא לא עובד תקין כי אתה מנהל דפוק נגיד. ש: כי מה? אליעד: כי אתה לא יודע לנהל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע? האם השימוע הוא בנפש חפצה? למה רוצים לפטר אותי? שיחת שימוע לפני פיטורים, פיטורים בעקבות החלפת מנהל חדש, למה המנהל החדש לא מרוצה ממני? מהי הגדרת התפקיד שלי בחברה? התמודדות עם שיחת שימוע, הכנה לשיחת שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיחת שימוע, מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיחת שימוע, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ספרים על אימון אישי, מאמן אישי לנוער, גישור בנושאי שיחת שימוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.3750 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 18:40:59 - wesi1