אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פיטורים ✔שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע? האם השימוע הוא בנפש חפצה? למה רוצים לפטר אותי? שיחת שימוע לפני פיטורים, פיטורים בעקבות החלפת מנהל חדש, למה המנהל החדש לא מרוצה ממני? מהי הגדרת התפקיד שלי בחברה? התמודדות עם שיחת שימוע, הכנה לשיחת שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע?
כיצד להתמודד עם שיחת שימוע בעבודה עקב טענות לחוסר מוטיבציה?

עובד הייטק, שנמצא בחברה כבר הרבה שנים וזכה לשבחים בעבר, זומן לשיחת שימוע עם מנהל חדש שהחליף את מנהלו הקודם. בשיחה מפורטת של העובד עם אליעד כהן, עלו מספר נקודות קריטיות להתמודדות יעילה עם המצב, כולל גישה נכונה, שאלות שיש לשאול במהלך השימוע, ואיך להתמודד באופן מקצועי מול הטענות שהועלו.

האם באמת מדובר בבעיה של חוסר מוטיבציה?

ראשית, חשוב להבין ש"חוסר מוטיבציה" הוא פירוש ולא עובדה. אליעד מדגיש כי כאשר המנהל החדש אומר שהעובד "לא מספיק מוטיבטיבי", יש לברר מהן ההוכחות לכך. למשל, אם המנהל טוען שפרויקטים מתעכבים, חשוב לשאול ספציפית מדוע הם מתעכבים ולא להסכים מיד לטענה כללית של חוסר מוטיבציה. צריך לברר האם הפרויקטים מתעכבים בגלל עומס, בעיות טכניות, או סיבות אחרות.

אליעד ממליץ לשאול בשימוע:
  • מהן הדוגמאות הספציפיות שגרמו לך לחשוב שאין לי מוטיבציה?
  • האם אתה חושב שהבעיה היא חוסר רצון שלי להצליח, או שאולי אני פשוט לא מבין את הציפיות שלך בצורה נכונה?
איך להתמודד עם התחושה שהמנהל מתנכל אישית?

העובד מרגיש שהבעיה היא אישית כיוון שבעבר המנהל הקודם היה מרוצה. אליעד מסביר שאסור להניח זאת מראש. העובדה שהמנהל החדש לא מרוצה לא בהכרח אומרת שמדובר בהתנכלות אישית. יכול להיות שהמנהל החדש פשוט מצפה לדברים אחרים בתפקיד.

אליעד ממליץ לעובד לשאול:
  • האם אתה חושב שיש אי הבנה בינינו לגבי מה שנדרש ממני בתפקיד?
  • מה השתנה בתפקיד מאז שהייתי עובד מוערך למצב הנוכחי?
מהי הדרך הנכונה להתכונן לשיחת שימוע?

אליעד ממליץ לא להיכנס לשיחת השימוע בעמדה מתגוננת או התקפית, אלא לנהל אותה באופן ענייני ומקצועי. במקום להאשים או להתגונן, על העובד לנסות להבין מה עומד מאחורי הטענות ולשאול שאלות ענייניות.

לדוגמה, במקום לשאול "מה מצופה ממני?" (שיכול להעיד על פסיביות), עדיף לשאול:
  • איך אתה רואה את הגדרת התפקיד שלי כיום?
  • איזה פעולות לדעתך אם אבצע יגרמו לחברה להצליח יותר?
חשוב להפגין בשיחה מוכנות להשתפר, ולנסות ליצור שיח ברור יותר סביב מהות התפקיד והציפיות.

מה אם העובד מרגיש שאין הגדרה ברורה של התפקיד?

אליעד מזהיר מהתעקשות על "הגדרה מדויקת" של התפקיד, במיוחד ככל שהתפקיד בכיר יותר. התעקשות כזו עלולה להתפרש כחוסר נכונות לקחת אחריות ולהוביל. עדיף להתנסח בצורה יוזמת וחיובית, למשל:
  • "הייתי רוצה להבין טוב יותר איך אוכל לממש את הפוטנציאל שלי ולתרום יותר להצלחת החברה."
  • "אני מבין שככל שהתקדמתי מצופה ממני להגדיל ראש, אשמח להבין באילו תחומים אתה מצפה לכך במיוחד."
האם יש מקום להזכיר את העלות הכלכלית של פיטורי עובד ותיק?

אליעד מציע שהעובד יזכיר באופן מתון ואסטרטגי כי להחליף עובד ותיק, שכבר בקיא במערכות של החברה, זו עלות גבוהה. הוא מציע לעובד לומר:

"אני כבר הרבה שנים בחברה ומכיר היטב את המערכות. להביא עובד חדש ולהכשיר אותו ייקח הרבה זמן וכסף. אולי כדאי שננסה לתאם בינינו מחדש ציפיות לפני שתחליטו על סיום העסקה."

כיצד לנהל את השיחה עצמה?

אליעד מציע לפתוח את השיחה בצורה כזו:
  • "אני רוצה להבין באופן ענייני מה בדיוק הסיבות לשימוע, ואיך אוכל להשתפר ולתרום יותר להצלחה של החברה."
  • "חשוב לי להבין האם יש משהו ספציפי בהתנהלות שלי שגורם לכם להרגיש שאין לי מוטיבציה."
אם המנהל עונה בצורה כללית, אליעד מדגיש שחשוב להתעקש על דוגמאות ספציפיות ולשאול שאלות ממוקדות, כמו:
  • "האם תוכל לתת דוגמה למקרה ספציפי שבו הרגשת שלא הייתי מספיק מעורב או אכפתי?"
  • "אם אני אשנה את הפעולות האלה ואלה, האם לדעתך זה יענה על הציפיות שלך?"
האם לערב גורמים נוספים כמו מנהל קודם או HR?

אליעד ממליץ לעובד לשקול להזמין לשימוע את המנהל הקודם, שהכיר את העבודה שלו היטב ויכול לתת נקודת מבט נוספת. בנוסף, ניתן לערב גורמי HR לפני השימוע או אחריו, בגישה חברית, ולהבהיר להם שהעובד מעוניין להבין לעומק את הסיטואציה ולפתור את הבעיות בצורה טובה לחברה.

איך להגיב אם נראה שההחלטה לפטר כבר התקבלה?

גם במקרים שבהם נראה שההחלטה כבר "סגורה", אליעד מזכיר שישנם מקרים בהם עובדים הצליחו לשנות את ההחלטה לאחר שהפגינו נכונות אמיתית לשינוי. הוא ממליץ שהעובד יראה נכונות לתקופת ניסיון מוגדרת או לבחון אפשרות להישאר בתפקיד אחר בחברה, גם אם ההחלטה לפיטורים כבר כמעט סופית.

איך להתנהל מול המנהל החדש לאחר השימוע?

בין אם השימוע יסתיים בהצלחה או יוביל להחלטת פיטורים, חשוב שהעובד ייזום תקשורת טובה יותר מול המנהל החדש. אליעד ממליץ:
  • ליזום פגישות עדכון תקופתיות.
  • לשאול את המנהל כיצד הוא מעדיף להתנהל בתקשורת איתו.
  • להראות נכונות להשתפר ולקבל פידבק מתמיד.
איך להתכונן רגשית לשימוע?

אליעד מזכיר כי חשוב להגיע רגועים, להבין שזה חלק מתהליך מקצועי ולא להתייחס לזה כאל משהו אישי. ככל שהגישה תהיה עניינית, כך יהיה סיכוי טוב יותר להגיע לפתרון חיובי.

מה המסר העיקרי שעל העובד להעביר בשימוע?

בסופו של דבר, המסר המרכזי הוא:
  • "אני רוצה להצליח, אני רוצה שהחברה תצליח, ואני פתוח לשנות ולהשתפר."
  • "בואו נבין יחד מה בדיוק הציפיות ונראה איך אפשר לעמוד בהן."
באמצעות גישה זו, העובד יוכל לשפר משמעותית את סיכוייו להשפיע לטובה על תוצאות השימוע.

כיצד התנהלה שיחת השימוע בפועל ומה המלצות אליעד כהן להמשך ההתמודדות?

בשיחה נוספת בין העובד לבין אליעד כהן, העובד תיאר את מהלך שיחת השימוע עצמה ואת השיחות שקיים לפני ואחרי עם גורמים נוספים בארגון. אליעד המשיך לתת המלצות והסברים על הדרך הנכונה להתנהלות מקצועית ויעילה מול מנהליו.

מה היה בשיחת השימוע בפועל?

בשיחת השימוע, העובד ניסה לפתוח באופן חיובי ולבקש הבהרות מקצועיות לגבי הציפיות ממנו. הוא שאל שאלות ממוקדות, כגון:
  • מה בדיוק היו הציפיות ממני שלא מילאתי אותן?
  • כיצד אתה רואה את התפקיד שלי, והאם קיימים פערים בין הציפיות שלך לבין התפקוד שלי בפועל?
  • האם אתה יכול לתת דוגמה ספציפית שמראה על חוסר מוטיבציה או אי - עמידה בציפיות?
המנהל השיב לו באופן כללי ולא סיפק תשובות ממוקדות או דוגמאות קונקרטיות, וטען בין היתר כי העובד לא יזם מספיק. העובד נתן דוגמה מהשיחה על כך שהמנהל טען שהיה נושא שלא קודם על ידי העובד במשך שבועיים, אך כאשר העובד שאל האם הסיבה לכך היא חוסר מוטיבציה, המנהל לא ענה בצורה חד - משמעית ואמר שהעובד צריך לענות בעצמו.

העובד הרגיש במהלך השיחה כי כאשר שאל שאלות טובות ומדויקות, המנהל שתק, שינה נושא, או חזר על טענות כלליות, דבר שעורר אצלו תחושה שאולי ההחלטה לפטר כבר התקבלה, או שישנם מניעים אחרים שלא נאמרים במפורש.

מה המליץ אליעד כהן לעשות לאחר השימוע?

אליעד הדגיש כי גם אם נראה שההחלטה כמעט סגורה, עדיין ניתן להשפיע עליה או לפחות להבין טוב יותר את המניעים מאחוריה. הוא הציע לעובד:
  • לבקש ישירות מהמנהל להגדיר את סדרי העדיפויות מחדש ולא רק לשאול מה מצופה ממנו באופן כללי.
  • להבהיר כי הפער בין העובד למנהל הוא בנושא התיעדוף ולא ברצון או ביכולות. יש לומר במפורש: "ברור שאני זה שאמור להחליט איך לעשות את העבודה, אבל חשוב לי שתגדיר את התיעדוף"...
מה לעשות כשמנהל חדש מזמן עובד לשימוע בטענה של חוסר מוטיבציה?

בשיחה בין אליעד כהן לעובד הייטק ותיק, אשר זומן לשימוע לאחר מספר שנות עבודה בעקבות טענות לחוסר מוטיבציה, נידונו לעומק שלל רעיונות, אסטרטגיות ודגשים חשובים בנוגע להתמודדות עם שיחת שימוע מהסוג הזה. השיחה עסקה גם במישור הרגשי והתחושתי וגם בכלים פרקטיים, תוך התבוננות על השימוע כנקודת מבחן מקצועית ולא אישית.

האם הטענות נגד העובד הן אישיות או מקצועיות?

נקודת המוצא הייתה התחושה של העובד כי מדובר בפגיעה אישית מצד המנהל החדש. אליעד מבהיר שלא ניתן לקבוע בוודאות שמדובר בטענה אישית. גם אם המנהל הקודם היה מרוצה, ייתכן שהמנהל החדש מצפה לדברים אחרים. זו לא בהכרח הוכחה לכך שהביקורת אינה מקצועית. אליעד מציע להטיל ספק בהנחות: גם אם העובד מרגיש שזה אישי, עליו לבדוק האם מדובר בתחושת בטן או בעובדות ממשיות.

איך נכון לגשת לשימוע?

אליעד ממליץ לא להיכנס לשימוע בגישה של מגננה או האשמה. יש להתייחס לביקורת בצורה עניינית ולשאול את המנהל שאלות פתוחות שיעזרו להבין מה בדיוק חסר בתפקוד.

הוא מציע לשאול:
  • מה בדיוק ציפית שאני אעשה ולא עשיתי?
  • מה לדעתך האינדיקציות לכך שאני לא עושה את התפקיד כמו שצריך?
  • אם היית מגדיר את התפקיד שלי - איך היית מנסח אותו?
  • מה לדעתך אני יכול לעשות אחרת כדי שהחברה תצליח יותר?
איך להתמודד עם טענות כלליות כמו "חוסר מוטיבציה"?

טענות מסוג "חוסר מוטיבציה" אינן עובדות אלא פרשנויות. אליעד מדגיש שחשוב לבדוק:
  • האם יש אינדיקציות ממשיות לחוסר מוטיבציה?
  • האם העובד לא פעל במרץ, או שמדובר באי - הבנה של מהות התפקיד?
למשל, אם הטענה היא שהפרויקטים תקועים, יש לברר:
  • מה הסיבה לכך - עומס? אילוצים טכניים? בעיות צוותיות?
  • האם מדובר בתחושת המנהל או בנתונים מדידים?
האם לדרוש הגדרה ברורה של התפקיד?

אליעד ממליץ לא להיתפס לשאלה של "מה מצופה ממני?", כי זו שאלה שמתאימה לעובדים בתחתית ההיררכיה. ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך מצפים מהעובד להבין בעצמו את תחומי האחריות. עדיף לשאול:
  • איך לדעתך אני יכול לממש את הפוטנציאל שלי בצורה טובה יותר?
  • איזה פעולות לדעתך יביאו את החברה להצלחה רבה יותר?
איך לבחון האם מדובר בחוסר התאמה לתפקיד או חוסר רצון?

במקום להגיב באמירות כמו "אבל אני כן רוצה שהחברה תצליח", עדיף לשאול:
  • האם לדעתך אני לא רוצה להצליח, או שאני פשוט לא מבין מה מצופה ממני?
  • האם הבעיה לדעתך היא חוסר רצון או חוסר הבנה?
אליעד מדגים שאם הוא היה יועץ של המנהל החדש שרוצה לפטר את העובד, הוא היה מתחיל בברור הציפיות: "איך אתה רואה את התפקיד של העובד?", "האם העובד מבין מה אתה מצפה ממנו?"

כיצד להתנהל מבחינת תקשורת עם המנהל החדש?

העובד מודה שאינו יוזם מספיק שיחות עם המנהל החדש. אליעד מציע:
  • להתחיל לשתף אותו בעדכונים יזומים
  • ליזום שיחות סיכום או עדכון תקופתיות
  • לשאול אותו ישירות כיצד הוא מעדיף שתנהלו מולו
הדגש הוא להראות שינוי, מעורבות, רצון ללמוד ולהשתפר.

איך להתמודד עם ההבדלים בין המנהל הקודם לחדש?

אליעד מציין שלא ניתן לצפות שהמנהל החדש יחשוב או יתנהל כמו הקודם. גם אם בעבר קיבלת שבחים, ייתכן שכעת יש ציפיות אחרות, וזה לא בהכרח אישי.

כדאי לשאול:
  • מה השתנה מהעבר, שבו הייתם מרוצים ממני, לעכשיו?
  • האם ייתכן שיש אי - סנכרון בין מה שציפית ממני לבין מה שאני הבנתי?
האם יש טעם לערב את המנכ"ל או גורמים נוספים?

במידה והשיחה עם המנהל הישיר לא מתקדמת, ניתן לפנות למנכ"ל או ל - HR:
  • לא במטרה "לדלג" על המנהל אלא כדי להבין את התמונה הרחבה
  • להבהיר שמדובר בעובד ותיק, שהושקע בו הרבה, ושהחלפתו תעלה הרבה כסף
  • לבדוק האם יש רצון לשמר אותו בתפקיד אחר
מה לעשות אם המכתב פיטורים כבר מוכן?

אליעד מזכיר שגם...
אני אשם לעבוד האם תוכל אכפתיות להישאר לא מבין פירוד ספק שירות להגדיל להצליח עייף איך להתכונן איך להתכונן ל איך להתמודד איך להתמודד עם האם יש הגדרות הגדרת הגדרת תפקיד החלפת מנהל הכנה ל המנהל התמודדות התמודדות עם כיצד להתמודד עם לא מרוצה להתכונן להתמודד להתמודד עם לנהל לפטר מנהל מנהל חדש מרוצה ניהול נפש סיכוי פיטורים רצון שיחת שימוע שימוע תפקיד
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
... לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון? איך אפשר לפטר עובד בלי לפטר אותו בפועל? אחת השאלות המרכזיות שאליעד מציג היא כיצד ניתן לפטר עובד או מנהל בכיר מבלי לבצע את התהליך באופן ישיר וגלוי. ... או בגלל שהעובד מוגדר כחיוני מדי לחברה. במצבים אלה אליעד מציע פתרון עקיף שמאפשר להוציא לפועל את הפיטורים מבלי לבצע אותם באופן רשמי וישיר. מהן הסיבות לכך שאי אפשר לפטר עובד מסוים באופן ישיר? אליעד מדגים מספר מצבים בהם ארגונים נתקלים בבעיה הזאת: ארגון שרוצה לפטר עובד, אבל העובד חיוני מדי מכדי לפטר אותו. ארגון שמעוניין לפטר עובד, אך חושש מתגובה שלילית של העובד שיכולה לפגוע בחברה. מנהל בכיר, מנכל או עובד חיוני שמאיים להתפטר, והארגון לא יכול להרשות לעצמו לאבד אותו. ארגון שרוצה לפטר עובד בעתיד הקרוב, אך אינו רוצה ליידע אותו מראש מחשש שייצור בלגן או יפגע בפעילות הארגון. איך ניתן לבצע פיטורים באופן עקיף? אליעד מסביר שהתהליך של פיטורים כולל שני מרכיבים עיקריים: מהות הפיטורים - העובד מפסיק לבצע את התפקיד והמשימות שלו בפועל. צורת הפיטורים - העובד מפסיק לקבל שכר, אינו מגיע יותר למשרד ואינו נחשב ... לעובד מן המניין. הפתרון שאליעד מציע הוא הפרדה בין שני המרכיבים האלו. הארגון יכול ליישם את מהות הפיטורים בלי לבצע את הצורה הרשמית של הפיטורים . כלומר, הארגון יגרום לעובד להיות פחות ופחות חיוני על ידי ... עבורו, אך בפועל תפקידו מצטמצם והוא הופך לפחות הכרחי. מהן הדוגמאות המפורטות שאליעד נותן לתהליך פיטורים עקיף? אליעד מביא מספר דוגמאות מפורטות מאוד לאופן שבו הארגון יכול ליישם את השיטה: נניח שהארגון רוצה לפטר עובד בכיר בעוד חודש, אבל לא רוצה לספר לו על כך מראש. כדי להתכונן, הארגון יכול לגייס עובדים חדשים ולהכשיר אותם מראש, כך שכשיגיע הזמן לפיטורים, העובד כבר יהיה מיותר במובן המעשי. אם יש עובד שמאיים שהוא יתפטר, הארגון יכול להיערך מראש על ידי חלוקת התפקיד של העובד בין ...
התמודדות עם פרידה זוגית, פיטורים ממקום עבודה, פרידה מבחירה, פרידה מחוסר בחירה, רגשי נחיתות, זרקו אותי, התמודדות עם דחייה, לא רוצה אותי, פרידה מרצון, גירושין מרצון, גירושין בכפייה
התמודדות עם פרידה זוגית, פיטורים ממקום עבודה, פרידה מבחירה, פרידה מחוסר בחירה, רגשי נחיתות, זרקו אותי, התמודדות עם דחייה, לא רוצה אותי, פרידה מרצון, גירושין מרצון, גירושין בכפייה
... עם פרידה זוגית, פיטורים ממקום עבודה, פרידה מבחירה, פרידה מחוסר בחירה, רגשי נחיתות, זרקו אותי, התמודדות עם דחייה, לא רוצה אותי, פרידה מרצון, גירושין מרצון, גירושין בכפייה האם עדיף להיפרד או ... לפגוע בצד השני, ולכן מעדיפים שהצד השני יקבל את ההחלטה לפרידה. למה אנשים מעדיפים שיפטרו אותם ממקום העבודה במקום להתפטר בעצמם? אליעד כהן מסביר את התופעה שבה עובדים לא מרוצים ממקום עבודתם, אך אינם מתפטרים בעצמם אלא מעדיפים לפעול באופן שיגרום למעסיק לפטר אותם. זאת מאחר שהם חוששים מתחושת החרטה או מהפחד להתחרט על ההחלטה. העובד עלול להתחיל לזלזל בעבודתו, לאחר לעבודה או לבצע טעויות מכוונות, במטרה שההחלטה לעזוב לא תהיה שלו, ... בחירה חופשית בקשרים זוגיים רגשות של דחייה בזוגיות איך להימנע מחרטה אחרי פרידה האם להתפטר או לחכות שיפטרו אותי? העדפה בפרידה - להיפרד או שייפרדו ממך? השאלה המרכזית היא האם אדם מעדיף להיות זה שמחליט להיפרד או שהוא מעדיף להיות זה שנפרדים ממנו. במבט ראשון, נראה שאנשים מעדיפים ... כדי שלא יצטרכו לשאת באשמה על כך שהם הרסו את הקשר. השוואה למקום עבודה - אנשים שמעדיפים שיפטרו אותם תופעה דומה מתרחשת בעולם העבודה. יש עובדים שלא מרוצים ממקום עבודתם, אך במקום להתפטר, הם גורמים לכך שיפטרו אותם. הם לא רוצים להיות אלה שמקבלים את ההחלטה, כי הם חוששים מחרטה, מאי ודאות כלכלית או פשוט כי אין להם אומץ לקחת את הצעד. במצב כזה, הם עשויים להפסיק להשקיע בעבודה, להתחיל לאחר או לבצע טעויות, עד שהמעסיק מחליט לפטר אותם. למה אנשים נפגעים מפרידה? כאשר אדם נפרד ממישהו או שמישהו נפרד ממנו, הוא בדרך כלל חווה כאב רגשי. הכאב הזה נובע מכך שהוא מרגיש שהמציאות נכפתה עליו. אם הוא זה שנפרדו ... בחירה חופשית בקשרים זוגיים רגשות של דחייה בזוגיות איך להימנע מחרטה אחרי פרידה האם להתפטר או לחכות שיפטרו אותי? עכשיו נניח ששני אנשים נפרדו נניח עכשיו והבן אדם, בא נדבר על נושא של פרידות יש פה כמה היבטים, היבט ראשון מה בן אדם מעדיף יותר שייפרדו ממנו או שהוא ייפרד מה הוא ... אני אתן דוגמא מעבודות בדרך כלל יש את זה במקומות עבודה כשבן אדם לא יודע אם הוא רוצה להתפטר או לא ואז הוא עושה דברים כדי שיפטרו אותו, הוא אומר לי אין אומץ להתפטר אז אני אגלגל את הדברים שאם יפטרו אותי אז יפטרו אותי אבל הפוך אבל לכאורה זאת השפלה עדיף לך שתגיד שלום אני מתפטר אני הולך ואז אתה לא אומר פיטרו אותי אתה אומר לא אני מעדיף שהם יפטרו אותי, יפה זאת אומרת יש מצבים שהבן אדם מרגיש רע מזה שיש לו בחירה חופשית הוא אומר אני לא יודע מה לעשות אז לפעמים בן אדם מעדיף שיקבלו את ההחלטה במקומו כדי שאז הוא יגיד טוב ... זה היא חשבה שהיא רוצה למלא נכון אבל מה האמת? יפה אבל אם כל כך רצית אותו אז היא צריכה להתפטר מהעבודה לשבת כל היום ולחשוב איך להשיג אותו ולבדוק בדיוק מה הוא רוצה ובדיוק לעשות את רצונו, לא עשית את זה נכון אז למה זרקת אותו למה גרמת לו להרגיש רע עד כדי כך שהוא יגיד ...
הפרעות שינה, בעיות שינה, נדודי שינה, סיוטי לילה, סיוטים בשינה, חרדה בלילה, פחד לילה, ביעותי לילה, אינסומניה, להירדם
... בו כרגע. לדוגמא: אדם שיש לו חרדה מפני פיטורים. שהאדם מפחד מכך שיפטרו אותו. וכאשר האדם היה עדיין תינוק, הוא לא היה מעלה בדעתו, לפחד מדבר כזה. כי התינוק, תפישת המציאות שלו היא שונה לגמרי. ובתפישת המציאות של התינוק, פיטורים מהעבודה, זה אירוע שאינו שונה מכל אירוע אחר. ואין לו יותר משמעות או חשיבות כלשהי, יותר מאשר לכל אירוע אחר. ונמצא אם כן, כי תפישת המציאות של האדם הבוגר, שהוא מוטרד ... היא רק אפשרית המציאות בלבד. ופחד מפני פיטורים של האדם הבוגר, הוא פחד שהאדם לא נולד איתו. אלא הוא פחד שהתפתח אצל האדם במשך השנים, בעקבות תפישת המציאות של האדם, שהשתנתה במשך השנים. והטיפול הנפשי והטיפול בחרדה הטוב ... אליה. כגון לדוגמא, מי שסובל מפחד מפני פיטורים, שנדמה לו שהוא חייב לפחד מכך שלא יהיה לו כסף וכיוב. אך לא כך הוא הדבר! כי כאשר האדם היה תינוק, הוא לא חשב שיש דבר רע או טוב, בכך שלא יהיה לו כסף ובכך שהוא לא ישרוד ...
להיפרד בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו?
להיפרד בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו?
... בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו? איך לפטר עובד בלי לפגוע בו? כאשר אנחנו רוצים לפטר עובד בצורה יפה ומכובדת, בלי לגרום למריבה או נקמנות מצדו, הדבר הראשון שצריך להבין הוא מדוע בכלל עובדים כועסים כאשר מפטרים אותם. לפי אליעד, עובדים כועסים בגלל שתי סיבות מרכזיות: הפיטורים פוגעים באגו שלהם. הפיטורים יוצרים אצלם תחושה שהחיים שלהם עומדים להיות גרועים יותר. כאשר עובד מפוטר, המסר שהוא עלול לקבל הוא: אתה לא מספיק טוב. גם אם המעסיק לא מתכוון לכך באופן ישיר, עובד שמפוטר לרוב מרגיש לא מספיק מוצלח, לא מספיק ראוי, או לא מספיק מתאים לתפקיד. בדרך כלל עובד מפוטר יחפש מישהו להאשים, ויעדיף להטיל את האחריות על האדם שפיטר אותו מאשר להאשים את עצמו. מה גורם לעובד לרצות לנקום לאחר פיטורים? הסיבה לרצון לנקום או לפגוע במעסיק לאחר הפיטורים נעוצה בכאב האישי שהעובד מרגיש. העובד חש שפגעו בו באופן אישי, באגו שלו ובערך העצמי שלו. בנוסף, לעיתים קרובות הוא מאמין שפגעו בעתיד שלו, הרסו לו את ... להפנות כלפי האדם שהביא אותו למצב הזה - כלומר, המעסיק שפיטר אותו. דוגמה ברורה לכך תהיה מקרה הפוך: אם נציע לעובד שמפוטר תפקיד חדש, בכיר יותר, עם שכר כפול ותנאים מעולים - ברור שהוא לא יכעס על הפיטורים. הסיבה לכך פשוטה: החיים שלו משתפרים בעקבות הפיטורים. אך אם הפיטורים מובילים לכך שהחיים שלו הופכים לגרועים יותר, שאין לו עבודה ואין לו פרנסה, הוא ירגיש מתוסכל וממורמר וינסה לפגוע בחזרה. איך לפטר עובד מבלי לפגוע באגו שלו? כדי לפטר עובד בלי לפגוע באגו, הדבר החשוב ביותר הוא לא להעביר לו את התחושה שהוא אינו מספיק טוב. במקום להגיד לו אתה לא טוב, ולכן אתה מפוטר, יש להעביר את האשמה או האחריות אלינו. לדוגמה, ניתן לומר לעובד משהו כמו: אני מפטר אותך כי אני לא מצליח לנהל אותך נכון. אני לא יודע להסתדר איתך, זה לא ... לא בסדר. להפך, נודה בפניו שהטעויות נעשו מצידנו, גם אם בפועל ברור לנו שזה לא המצב. איך להשתמש בתלונות של העובד במהלך הפיטורים? אם העובד התלונן בעבר שהמעסיק הוא אדם קשה, שתלטן או לא יודע לפרגן, ניתן להשתמש בדיוק בתלונות האלה כדי להצדיק את הפיטורים בצורה מכבדת. אפשר לומר לו לדוגמה: אתה זוכר שהתלוננת שאני שתלטן או לא מפרגן? חשבתי על זה והבנתי שאתה צודק. לכן, עדיף שניפרד, כי כנראה אנחנו פשוט לא ... במקום אחר. באופן כזה, העובד מקבל אישור לתחושותיו ותלונותיו, ואינו מרגיש חסר ערך או מואשם. כיצד לגרום לעובד להרגיש שהפיטורים הם הזדמנות חיובית? חשוב מאוד לגרום לעובד להרגיש שהחיים שלו הולכים להשתפר בעקבות הפיטורים. במקום להעביר מסר של כישלון, יש להעביר מסר של הזדמנות. ניתן לומר לו משפטים כגון: אתה אדם מוכשר מאוד ואני בטוח שתצליח במקום אחר אפילו יותר מאשר כאן. אני ... שמתאים לך יותר. היכולות שלך יוכלו לבוא לידי ביטוי במקום אחר טוב יותר, אצל מנהל שידע להעריך אותך נכון. באופן כזה, הפיטורים הופכים מהחלטה שלילית למהלך חיובי, לפחות בתפיסה שלו. במקום להרגיש שהרסו לו את העתיד, העובד מקבל תחושה שיש לו הזדמנות חדשה ומבטיחה. איך לנהל פרידה אישית ... ומציעים לו עתיד חיובי ומבטיח יותר לאחר הפרידה. לסיכום: איך להיפרד בלי לעורר נקמנות? כדי להימנע מנקמנות ומריבות לאחר פיטורים או סיום קשר, העקרונות החשובים ביותר הם: להימנע מפגיעה ישירה באגו ובערך העצמי של הצד השני. לקחת אחריות על הסיטואציה ולומר זה לא אתה - זה אני. להדגיש את ... או דחייה, הסיכוי לנקמנות, מריבות או קונפליקטים יורד משמעותית, וניתן לסיים את הקשר בצורה יפה, ידידותית ומכובדת. איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד בלי לפגוע? איך להתמודד עם עובד ממורמר? איך למנוע נקמנות של עובד? איך לפטר בצורה אתית? איך להיפרד בטוב? איך לסיים קשר מקצועי בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? שלום חברים, איך ניתן לפטר עובד בצורה מכובדת, מבלי לגרום למריבה או משקעים? הנושא הזה רלוונטי גם לפרידות בכלל, בין אם מדובר בקשרים אישיים או מקצועיים. נסביר את העקרונות לכך, תוך מתן ...
אליעד כהן - מהו חידוש השכל של האחדות על ידי אליעד כהן?
אליעד כהן - מהו חידוש השכל של האחדות על ידי אליעד כהן?
... כהן מדגיש כי לא מספיק להבין בשכל שהכל אחד, אלא חייבים לחוות את זה. אנשים רבים יכולים להסביר בתיאוריה שהכל אחד, אבל בפועל, כאשר קורה להם אירוע שלילי כמו פיטורים או מחלה, הם עדיין חווים נפרדות, כאב וסבל. כדי לפתור זאת, האדם צריך לחזק את השכל וההבנה עד לנקודה שבה ההבנה הופכת לחוויה ממשית וקבועה. איך חוויית האחדות ... יודע ששניהם שווים בדיוק אותו דבר. אם יבוא ילד וישאל למה שילמת בשקל שביד ימין ולא בשמאל?, האדם יוכל להסביר לילד שאין שום הבדל ביניהם. עם זאת, כאשר אותו אדם יפוטר או יחלה, האם הוא יהיה מסוגל להסביר לילד באותה קלות שמבחינת האחדות אין שום הבדל בין המצבים הללו לבין כל מצב אחר? בדרך כלל התשובה היא לא, וכאן מגיע הצורך ... דוגמה נוספת - הוא אומר שאם היו שתי ידיים ימניות, בדיוק באותו מקום ובאותו זמן, הן בעצם היו אחת. זה ברור מאליו שאין הבדל, אך האם בזמן של אירוע שלילי, כמו פיטורים, האדם חווה באופן כה ברור שמדובר באחדות? כפי שאדם לא מעלה בדעתו שאבן אחת היא בעצם שתי אבנים, כך צריך האדם לחוות את כל אירועי חייו. איך אפשר להגיע לחוויית ... שהכל אחד, כבר אין מקום לשאלות מסוג למה זה קרה לי? או האם יש לי בחירה חופשית?. גם תחושת הרצון וההבדל בין טוב לרע משתנים לגמרי. לדוגמה, אם אדם עובר אירוע של פיטורים, מבחינת חוויית האחדות - זה כלל לא שונה מכל אפשרות אחרת. אולם בפועל, רוב האנשים אינם מצליחים לחוות זאת באופן רציף, והם חווים נפרדות בחייהם. כיצד נוצר פער ... משנה לו באיזה מטבע ישתמש בעת התשלום. ברמה זו, הוא כבר מבין שהן כמו אחת, כי אין הבדל ערכי ביניהן. אך אם יקרה לאותו אדם אסון מסוים, או אפילו משהו קטן כמו פיטורים, האם הוא יוכל לראות את האירוע הזה כאחדות גמורה, כשם שהבין שאין הבדל בין שני השקלים? בדרך כלל התשובה היא לא, וכאן בא לידי ביטוי הצורך להעמיק ולהגיע לחוויית ... גם במצבים קשים? הרעיון הוא שלא רק באירועים ניטרליים וקלים (כמו בחירת מטבע או התבוננות במשהו פשוט) האדם יראה אחדות, אלא גם באירועים מורכבים או קשים, כמו פיטורים או מחלה. אם אדם באמת יחווה שהכל אחד, הוא ירגיש שכל האפשרויות והמצבים הם בעצם אותה מהות, ואין הבדל של ממש ביניהם. איך שאילת שאלות מביאה לגילוי שהכל אחד? ... את העניין, אלא מה? שבפועל המרחק בין ההבנה שהכל אחד לבין החוויה שהכל אחד, הוא מרחק מאד גדול, יש הרבה שיסבירו שהכל אחד, אבל באמת הוא לא חווה את זה כמו אדם, יפטרו אותו, הוא לא יחווה שהכל אחד ולא משנה אם פוטר או לא. ומה צריך לעשות כדי לחזק את חוויית האחדות? בשביל זה צריך לחזק את השכל, את ההבנה, ואז החוויה תגדל. כי אם רק מאמינים, זה בסדר, אבל זה לא חזק מספיק. זה ...
בעיות במקום העבודה, להתפטר או להישאר, לחץ מהמשכנתא, פחד מפיטורים, יעוץ אישי, פחד שלא יפטרו אותי, בעיות עם הבוסית, להבין את חוקי המשחק, לשחק לפי החוקים, לנצח במשחק
בעיות במקום העבודה, להתפטר או להישאר, לחץ מהמשכנתא, פחד מפיטורים, יעוץ אישי, פחד שלא יפטרו אותי, בעיות עם הבוסית, להבין את חוקי המשחק, לשחק לפי החוקים, לנצח במשחק
... במקום העבודה, להתפטר או להישאר, לחץ מהמשכנתא, פחד מפיטורים, יעוץ אישי, פחד שלא יפטרו אותי, בעיות עם הבוסית, להבין את חוקי המשחק, לשחק לפי החוקים, לנצח במשחק איך להתמודד עם ... או להתמודד בצורה שונה עם הבוסית. האם צריך לפחד מפיטורים או דווקא מכך שלא יפטרו אותך? נקודה נוספת שאליעד מעלה היא הפחד מכך שהעובדת לא תפוטר לעולם, ולכן לא תקבל פיצויי פיטורים. העובדת מתארת את עצמה כמי שנמצאת בסוג של מלכודת - היא לא יכולה לעזוב כי היא צריכה את הכסף, אבל חוששת שהבוסית לעולם לא תפטר אותה כדי לא לשלם פיצויים. אליעד מסביר שזה פחד מיותר ולא הגיוני. הוא מסביר שגם במקרה של פיטורים או התפטרות לא יקרה שום אסון אמיתי - תמיד יש דרך נוספת להתפרנס. אם היא תעזוב, תוכל ... בתנאים אחרים, אבל בוודאי תשרוד. הוא מסביר שהפחד מפיטורים או מכך שלא תפוטר לעולם, הוא בעצם פחד לא רציונלי שנובע מדמיונות ולא ממציאות אמיתית. ההיגיון הפשוט הוא ... היא חייבת לעשות לפי החוק ומה לא. אם הבוסית מאיימת לפטר אותה או לא מאשרת חופשה - הוא ממליץ לעובדת להבהיר לה שהיא מודעת לזכויותיה על פי חוק, ולא ... לעשות כשהבוסית לא מאשרת חופשה? איך להתמודד עם פחד מפיטורים? איך לנצח במשחק מול הבוסית? להתפטר או להישאר בעבודה? האם חייבים לסבול בגלל משכנתא? ...
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי איך לפטר מנהל בכיר בצורה יפה וברוח טובה? כאשר מפטרים מנהל בכיר או עובד בכיר, יש חשיבות מכרעת לאופן שבו מתבצעת הפרידה. המטרה היא לסיים את יחסי העבודה בצורה מכובדת, ... אינטרס משותף לסיום יפה של יחסי העבודה. חשוב לשתול במוחו של המנהל הבכיר שמפוטר, את המחשבה שיש לו אינטרס ישיר שהפרידה תתבצע באופן יפה ומכובד. הדרך לעשות זאת היא על ידי יצירת תפיסה אצל המנהל, שסיום ההתקשרות הנוכחית הוא רק שינוי בצורה ... לכך היא שהוא עלול להרגיש שנגרם לו עוול, או שפגעו בערך העצמי שלו. העובד שמפוטר יכול להרגיש תחושת זעם, רצון להחזיר נקמה, או תחושת תסכול. לדוגמה, הוא עלול לחשוב: מכיוון שפיטרו אותי ואין לי יותר מה להפסיד, אני יכול לנסות לפגוע במקום העבודה או במוניטין של החברה. אבל כאשר אתה, כמעסיק, מעביר לעובד מסר שהיחסים לא נגמרים לחלוטין, אלא ... האגו של המנהל הבכיר עוזרת לסיום יחסי עבודה טובים? אחד האתגרים המרכזיים בפיטורים של מנהל בכיר הוא תחושת הפגיעה באגו שלו. עובד שמפוטר עלול להרגיש שהערך העצמי שלו ירד, דבר שעלול לגרום לו לנסות לפגוע בחזרה או לפתח רגשות שליליים כלפי החברה. כאשר מציגים לעובד שההחלטה לסיים את ההעסקה לא נובעת ... שיתוף הפעולה בלבד, הדבר עוזר לו לשמר את התחושה שהוא עדיין בעל ערך רב, ושהפיטורים הם לא עדות לכך שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה, אפשר לומר למנהל בכיר: ההעסקה שלך במתכונת הנוכחית מסתיימת, אך אנחנו מאמינים מאוד ביכולותיך ובכישרונותיך, ונשמח ... מכובדת, מתוך הידיעה שהקשר יימשך בצורות שונות בעתיד. לסיכום: איך נכון לפטר עובד או מנהל בכיר? הנקודה המרכזית בפיטורים של עובדים בכירים היא שהפיטורים צריכים להיות מנוהלים מתוך הבנה עמוקה של הפסיכולוגיה האנושית. יש ליצור מצב שבו העובד לא יראה בפיטורים סיום מוחלט, אלא רק שינוי במסגרת היחסים, ובכך לשמור על הכבוד, על האגו ועל האינטרסים של שני הצדדים. המסר המרכזי הוא: אנחנו מעריכים אותך, נשמח לשיתוף פעולה עתידי, ולכן יש לך אינטרס לסיים ברוח טובה ולשמור על יחסים חיוביים. איך לפטר עובד בלי לריב? איך לפטר עובד ברוח טובה? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך לסיים קשר בלי לריב? איך להימנע מנקמה של עובד שפוטר? פיטורי עובד בכיר - איך לעשות זאת בצורה נכונה? שלום חברים, הפעם נדבר על היבט נוסף בפיטוריו של עובד בכיר. כאשר מפטרים עובד בכיר, חשוב שהתהליך יסתיים בדרך מכובדת וחיובית. איך ניתן לעשות זאת? הרי אנחנו לא רוצים לגרום לנזק מיותר, אלא להבטיח ... בצורה לא רצויה כלפי מקום העבודה הקודם. שמירה על הערך העצמי של העובד פיטורים משפיעים גם על התחושה האישית והערך העצמי של האדם. רבים מרגישים תחושת דחייה כאשר הם מפוטרים, דבר שעלול לגרום לרגשות שליליים ולרצון לנקום או להיפרד בצורה לא טובה. לכן, חשוב לגרום לעובד להבין שהוא בעל ערך ושיש לו מקום בעולמות אחרים של תעסוקה. ... הדבר מסייע לו לשמור על ביטחונו העצמי. במקום שירגיש אני לא טוב מספיק ולכן פיטרו אותי, הוא יחשוב אני עדיין חשוב ובעל ערך, והם רוצים להמשיך לעבוד איתי בהמשך - פשוט בפורמט אחר. זה גם מפחית את הפגיעה באגו וגם יוצר אקלים טוב יותר לסיום ... מפגשים עם הילדים וכדומה - יש לו אינטרס לשמור על תקשורת נעימה. כך גם בפיטורים - אם העובד מרגיש שהקשרים נשמרים, הוא לא ימהר לנקוט בגישה קיצונית אלא יעדיף להמשיך את הקשר בדרכי נועם. לסיכום אם אתם צריכים לפטר עובד בכיר, נסו לגרום לו להבין שהפיטורים אינם ניתוק מוחלט אלא שינוי במבנה היחסים. זה יסייע גם לשמור על מערכת יחסים בריאה, גם להגן על האינטרסים של החברה וגם להקל על העובד להתמודד עם המצב. לפרטים ...
חרדה נפשית / הפרעות חרדה / פוביות / פרנויות / פחדים - איך להתמודד על ידי אמירת האמת?
... האמת, את כל האמת, ואך ורק את האמת, לגבי מה שמפחיד אותו. ומי שמאיימים עליו בפיטורים, והוא מעיז לשקר לעצמו שהוא מפחד מכך שיפטרו אותו, הוא מרחיק את עצמו מהאמת, ומחזק אצל עצמו את הפחד מפני פיטורים שלו. והאדם צריך לומר לעצמו אך ורק את כל האמת כפי מה שהיא. כגון לדוגמא לגבי פחד מפני פיטורים, ש אסור לאדם לחשוב שהוא מפחד מהפיטורים עצמם, אלא עליו לזכור תמיד, שהוא לא מפחד מהפיטורים, אלא מדבר אחר שהוא מפחד שיקרה לו בעקבות הפיטורים. ומצד אחד, קשה לאדם להסתכל לאמת בעיניים על מה שבאמת מפחיד אותו. והאדם מנסה להתחמק מלהסתכל ומלחשוב על מה ...
רשימת פחדים / רשימת חרדות - רשימת חרדות ופחדים - רשימה של חרדות / רשימה של פחדים - רשימת פחדים וחרדות
... חרדה מפני המוות חרדה מפני מוות חרדה מפני פיטורים חרדה מציקה חרדה מראיון עבודה חרדה משגעון חרדה משום דבר חרדה משתקת חרדה מתמשכת חרדה מתסמיני חרדה חרדה נוסטלגית חרדה נוצרת חרדה נמצאת חרדה ... מפחד פחד מפחדים פחד מפחיד פחד מפיגועים פחד מפיטורים פחד מפיצוצים פחד מפני... פחד מפני אובדן פחד מפני איבוד פחד מפני איבוד שליטה פחד מפני גנבים פחד מפני החיים פחד מפני המוות פחד מפני הפחד פחד ... פחד מפני סבל ממושך פחד מפני פחד פחד מפני פיטורים פחד מפני פרידה פחד מפני קהל פחד מפני שיגעון פחד מפני שינוי פחד מפעולה פחד מפעולה לא הגיונית פחד מפציעה פחד מפרידה פחד מפרידה זוגית פחד ... פחד שכלי פחד של האדם פחד של ילדים פחד שלא יפטרו אותי פחד תמידי חרדת בגידה חרדת בגידה זוגית חרדת בחינה חרדת בחינות חרדת בחינות טסט חרדת ביצוע חרדת ביצוע אצל בחורות חרדת ביצוע אצל גברים חרדת ...
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 1
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 1
... מוסברת באמצעות דוגמה של עובד שמבקש מהברמן להביא לו קרח, אך פוחד לבקש זאת מתוך חשש לתגובה שלילית כמו פיטורים או פחות משמרות. אליעד מציין כי לעיתים אנו שופטים את הסיטואציה בצורה מוגזמת - אנחנו חושבים שאם נריב או נתעמת עם מישהו, זה בהכרח יוביל לתוצאה שלילית. ... איתו, שאולי זה יוביל לתחושה לא נעימה או אפילו לפגיעה בתנאי העבודה שלו, כמו קבלת פחות משמרות או פיטורים. האדם אומר שהוא חושש להתעמת עם הברמן כי הוא מאמין שיש סיכוי גדול מאוד שיגרם לו נזק אישי או מקצועי. אליעד שואל את האדם מדוע הוא חושב שאם הוא יריב עם הברמן אז זה בהכרח יגרום לתוצאות שליליות כמו פיטורים או פחות משמרות. הוא מציע שהאדם יבדוק את המחשבה הזו באופן מציאותי: אולי דווקא הסיכוי לכך נמוך הרבה יותר ממה שהוא מדמיין, אבל הפחד גורם לו להרגיש שזה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע? האם השימוע הוא בנפש חפצה? למה רוצים לפטר אותי? שיחת שימוע לפני פיטורים, פיטורים בעקבות החלפת מנהל חדש, למה המנהל החדש לא מרוצה ממני? מהי הגדרת התפקיד שלי בחברה? התמודדות עם שיחת שימוע, הכנה לשיחת שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פיטורים, מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פיטורים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, אימון אישי למתבגרים, קואצ'ר לזוגיות בנושא פיטורים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 17:37:06 - wesi1