אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת המודע של האדם? ואבאר, איך עובד המוח האנושי? ואיך המוח מבין ומפרש את מה שהאדם שומע? ואבאר, מהן אסוציאציות באופן כללי ומהי אסוציאציה רגשית? ואיך אסוציאציות רגשיות משפיעות על תת המודע של האדם? ואבאר, איך הזיכרון של האדם, משפיע על המחשבות של האדם? ואבאר איך באפשרותך לעשות מניפולציות על המוח האנושי? ואיך אפשר ליצור אצל האדם הסחת דעת ולשתול לו מחשבות? ואיך עובדת מערכת הדימויים והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך עובדות פרסומות? ואיך שותלים מסרים תת הכרתיים בפרסום ובפרסומות? ואבאר איך באמצעות הבנת המוח האנושי, ניתן לשתול מחשבות במוח של האדם? ועוד.

וראשית כל יש להבין, כיצד המוח חושב וכיצד המוח מפרש את מה שאומרים לו? ומי שיעמיק בנושא הזה יראה, כי המוח בעצם מקבל המון אינפורמציה כל הזמן. ויש דברים שהמוח של האדם מבין אותם בצורה ישירה ויש דברים שהמוח של האדם מבין אותם בצורה עקיפה.

לדוגמה: נניח שאדם רואה בפעם הראשונה בחייו כלי רכב שחונה בחניה. האם האדם יעלה על דעתו שה"דבר הזה" יכול לנסוע בכביש במהירות גבוה? תשובה: לא. אין לאדם שום סיבה להניח שהדבר הזה, יכול לעשות את מה שהוא באמת יכול לעשות. ואם אותו האדם יראה את אותו הרכב, בזמן נסיעה בכביש. אז זה יגרום לאדם להבין בצורה ישירה, שאכן הרכב הזה יכול לנסוע בכביש.

והאדם, שרגיל כל הזמן לראות כלי רכב שנוסעים בכביש, מתחיל להאמין שכל כלי הרכב, אכן יכולים לנסוע בכביש. שזה בעצם אומר, שאם האדם אחרי שהוא "הבין" שכלי רכב נוסעים איתו בכביש, אם הוא יראה כלי רכב חונה במקום כלשהו ולא בזמן נסיעה, האדם בעצם יבין / יאמין, שגם כלי הרכב הזה יכול לנסוע בכביש. וזאת בעצם הבנה בצורה עקיפה אך לא בצורה ישירה.

כי האדם לא רואה במו עיניו את הרכב החונה, כאשר הוא נוסע. אבל המוח של האדם מספיק חכם, להשתמש בזיכרון של האדם ולהשתמש במערכת הדימויים והאסוציאציות שיש לו, כדי לראות את התמונה של הרכב החונה. ולהשוות אותה למאגר התמונות שכבר קיימות בתוך המוח. ולהבין בצורה עקיפה, שאם רוב ככל האובייקטיבים שנראים דומים לאובייקט שנצפה כרגע, אם רובם אכן נוסעים בכביש, אז כנראה שגם האובייקט הזה יכול לנסוע בכביש. שזאת בעצם הבנה עקיפה אך לא הבנה ישירה.

והרעיון הוא, שיש דברים שברורים לאדם בצורה ישירה. כגון לדוגמה שהאדם רואה בעיניו את הגשם שיורד מהשמיים. אבל לפעמים האדם שומע רעש של גשם. והאדם מניח, שאם עכשיו זאת עונת החורף ואם יש עכשיו רעש שנשמע כמו רעש של גשם, אז כנראה שגם עכשיו יורד גשם. וזאת בעצם הבנה בצורה עקיפה.

כי יש דברים שהמוח רואה באופן ישיר כנ"ל. אבל יש דברים שהמוח של האדם רואה, אבל יש לו ספק לגבי הפירוש שלהם. דהיינו, שהאדם לדוגמה שומע רעש כלשהו. והאדם לא יודע האם לפרש את הרעש הזה שהוא מעיד על כך שכרגע יורד גשם. או שמא הרעש הזה מקורו במקור רעש אחר, אך לא בכך שכרגע יורד גשם.

וכאשר יש לאדם ספק לגבי איך לפרש את המציאות, אז המוח של האדם בעצם צריך להתחיל לבצע חישובים כאלו ואחרים, כדי לדעת מה הפירוש שנראה לו הכי נכון. וזה בעצם המקום, שבו ניתן לשתול מחשבות אצל האדם. במקום שבו מעבירים לאדם אינפורמציה כלשהי. ואפשר לגרום לאדם להבין את מה שהוא שמע, בצורה לא נכונה, כפי מה שרוצים שהוא יבין. על ידי זה שגורמים למוח שלו, שבמקום שבו יש לו ספק לגבי הפירוש של מה שהוא שמע, שהוא יפרש את הדברים בצורה כלשהי, שהיא לא בהכרח תואמת את המציאות האמיתית.

כי ישנם מצבים, כגון לדוגמה כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיו"ב, שבהם גורמים לאדם להבין מסר כלשהו מהפרסומת. למרות שבאמת המוצר בשטח, הוא לא באמת כפי מה שהאדם מבין מהפרסומת.

ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות שהוא בכלל הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן.

והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמה בפרסומת וכיו"ב, אז יש תהליך מסוים שגורם למוח של האדם להחליט, איך לפרש את המידע שאותו הוא ראה. ומי שיודע איך התהליך הזה עובד, ממילא הוא יכול לגרום למוח של האדם, להבין ולפרש את העובדות, לאו דווקא בצורה נכונה, אלא בצורה שקרית ושגויה.

אז לפי מה באמת מחליט המוח של האדם איך לפרש את העובדות, כאשר יש לו ספק לגבי הפירוש של העובדות? וכאן כמובן שיש המון חישובים ושיקולים שונים שאותם מבצע המוח של האדם. וכאן אסביר רק היבט מסוים, מתוך המכלול של החישובים שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך לקבל החלטה, איך לפרש מידע כלשהו שמוטל בספק. והבנת התהליך הזה לעומקו, תשפר לאדם את כושר השכנוע ואת יכולת השכנוע שלו בצורה משמעותית ביותר.

ואחד מהדברים שמשפיעים על הצורה שבה המוח מחליט איך לפרש את המידע שהוא לא בטוח לגבי הפירוש שלו, הוא המצב התפישתי של האדם, ביחס לאפשרויות הפירוש השונות שהוא יכול לתת לאותו הדבר שאותו הוא רואה / שומע וכולי.

לדוגמה: נניח שאדם דובר שתי שפות שונות, כגון עברית ואנגלית. והאדם שומע אדם אחר שאומר לו מילה שיש לה משמעות שונה בעברית ובאנגלית. כיצד יפרש המוח של האדם השומע, את המשמעות של המילה שאותה הוא שמע? תשובה: לפי ההקשר של השיחה. אם הוא לדוגמה נמצא במדינה שבה דוברים את השפה העברית, והאדם שאיתו דובר את השפה העברית, המוח יניח בצורה עקיפה, שכנראה הדובר התכוון לפירוש של המילה בעברית. אבל אם האדם שמדבר איתך, יהיה בעל מבטא אנגלי והוא במקרה מדבר איתך באנגלית וכיו"ב, הרי שאז המוח יפרש את משמעות המילה, לפי הפירוש שלה באנגלית. וכיו"ב ניתן לתת דוגמאות שונות, שבהן המוח של האדם יפרש את הפירוש של המילה שיש לה ריבוי משמעויות וכיו"ב, לפי ההקשר של אותו העניין.

שזה בעצם אומר, שהמוח נמצא במצב של ספק כיצד לפרש את המידע שאותו הוא קלט. והוא מפרש אותו, לפי המצב התפישתי שלו באותו הרגע. כגון בדוגמה הנ"ל, שאם...
עובדות למי להאמין הסחת הדעת קבלת החלטות בצורה מניפולטיבית מדינה מניפולטיבי איך לפרגן איך לפרש מידע לפרש את המידע מניפולטיבית nlp nlp שכנוע איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך למכור איך למכור יותר איך לעבוד על אנשים איך לשתול איך לשתול מחשבות איך מוכרים יותר אסוציאציות במה לעבוד בפרסום טיפים טיפים למכירות להשפיע להשפיע על אנשים למכור למכור יותר לעבוד לעבוד על אנשים לשתול לשתול מחשבות מחשבות מכירות מסרים מסרים תת הכרתיים נלפ פרסומות פרסומת שכנוע שכנוע בפרסום שכנוע בפרסומות שכנוע מכירות שתילת מחשבות תקשורת תקשורת שכנועית תקשורתיות תת הכרתי
חלק 2
... מה שאתה אומר לו, לגבי המשפט נכון שאתה לא רוצה להיפגע ולהיות חולה, ואז הוא נמצא במצב רגשי של רוצה להסכים איתך, ואז יותר קל לשכנע אותו בהמשך של המשפט. ויש גם רשימו שכלי. לדוגמה מה הלקוח צריך לחשוב, כדי ...
צדקה, נתינה, כסף, תרומה כספית, לתרום כסף, הכרת הטוב, להכיר תודה, להשפיע, תאוות ממון, עבודה, אחדות המהות והצורה
צדקה, נתינה, כסף, תרומה כספית, לתרום כסף, הכרת הטוב, להכיר תודה, להשפיע, תאוות ממון, עבודה, אחדות המהות והצורה
...להכיר תודה, להשפיע, תאוות ממון, עבודה, אחדות המהות והצורה האם כשאתה נותן צדקה אתה באמת מאבד משהו? כשבן אדם נותן כסף לצדקה, ברמת ההיגיון הראשוני הוא מרגיש שיש לו פחות, כי הוא מעביר משהו שיש ברשותו לאדם אחר. באופן טבעי, זה נשמע מנוגד להיגיון שאומר שככל שתיתן יותר, כך תישאר עם פחות. אבל אליעד מסביר נקודה עמוקה יותר: פעולת הנתינה למעשה מבטאת חוויה פנימית עמוקה של השלמה ושחרור. כאשר אדם נותן צדקה, הוא משדר לעצמו שהכסף לא שולט בו, הוא לא תלוי בו, ולא נמצא בפחד לאבד אותו. בכך האדם למעשה משחרר את עצמו מתלות...
רצון לתת / רצון להשפיע - השטן, שמתחזה לאלוהים - מי רוצה לסבול כמו השטן?
...את קיומו עצמו הוא לא בוחר. ולמען הסר ספק, קיומו של אלוהים, הוא גם עונש נצחי ואמיתי. כי מי שיתבונן על רצונו של אלוהים השקרי שעושה את הכל, יראה כי רצונו של אלוהים, קיים, ללא רצונו של אלוהים עצמו כלל. וזה משום, שקיום רצונו של אלוהים, ואפילו קיום ידיעתו של אלוהים את קיומו העצמי, אלו דברים שהם אינם מחויבי המציאות, אלא רק אפשריים בלבד. כי הדבר היחיד שקיומו מחויב, הוא קיומו של הדבר היחיד. והכוונה היא, שכל דבר שקיים, יכול גם לא להיות קיים. והדבר היחיד שמוכרח שהוא יהיה קיים, ושהוא היה הווה ויהיה תמיד באמת...
רצון לקבל, רצון להשפיע, רצון לתת, הבורא, אלוהים, הנבראים, השתוות צורה, חכמת הקבלה - איפה השקר?
רצון לקבל, רצון להשפיע, רצון לתת, הבורא, אלוהים, הנבראים, השתוות צורה, חכמת הקבלה - איפה השקר?
...בו הוא המיתוס של חכמת הקבלה בנושא של רצון לקבל, רצון להשפיע, הבורא והנבראים. הוא פותח בהסבר על השטות הבסיסית לדבריו, הקשורה להפרדה בין רצון לקבל לבין רצון להשפיע. על פי המיתוס הקבלי, האלוהים, שהוא כביכול הבורא, מאושר משום שהוא רוצה רק לתת, להשפיע, ואילו האדם, שהוא הנברא, סובל משום שהוא רוצה רק לקבל, כלומר, למלא את רצונותיו האישיים, מה שנקרא אגו. אליעד מבהיר שכל התפיסה הזו מוטעית מהיסוד, והוא טוען כי אין הבדל מהותי בין רצון להשפיע לרצון לקבל. לפי הסברו, כל רצון להשפיע הוא בעצם גם רצון לקבל, כי מי...
אלוהים - חלק 15 - רצון לקבל / רצון להשפיע, אצל הבורא / נבראים?!
...2 רבדים שונים. רצון + להשפיע. רצון = מבטא את החסר / את הרצון לשלמות / את הרצון להגיע לסיפוק / דהיינו, הרצון לקבל. להשפיע = הצורה הגשמית / מעשית של הרצון לקבל. זא ההשפעה היא הפעולה / היא ההגדרה של הרצון, דהיינו, הרצון הוא להשפיע / לאכול / לאהוב / לדבר וכיוב. רצון להשפיע פירושו צורה כלשהי של רצון = צורה כלשהי של חסר כלשהו. אך בכל מקרה, הרצון עצמו הוא תמיד לקבל. לא משנה כיצד נסתכל על הדבר, רצון מעצם הגדרתו משמעותו היא לקבל, דהיינו, רצון לקבל. התכלית של הגשמת רצון באשר הוא היא לקבל, גם אם מדובר ברצון...
תת מודע - מהו התת מודע? איך עובד התת מודע? איך להשפיע על התת מודע?
...בחירה כלשהי. הבחירה בוצעה ברובד של המודע. האדם מודע לבחירה שאותה הוא ביצע. אך האם האדם גם מודע לרובד הפנימי יותר שגרם לו לבחור את הבחירה? הגורם שאחראי למה האדם בוחר בחייו, הוא התת מודע של האדם. דוגמה נוספת: האדם רוצה משהו ועושה אותו. האדם מודע לרצון שלו שיצר את העשייה. אם לא היה רצון, לא הייתה עשייה. אך האם האדם מודע גם לרובד הפנימי יותר של התת מודע שלו? התת מודע הוא זה שבו נמצא הרצון הראשון שיצר אצל האדם את הרצון הסופי לביצוע הפעולה. מה זא להיות מודע לתת מודע? להיות מודע לתת מודע פירושו שהאדם ברמת...
משחק החיים, פירוק הנפרדות על ידי שאלות, רצון להשפיע או לקבל, לבחור את הקיום והרצון של עצמך, השמדה עצמית
משחק החיים, פירוק הנפרדות על ידי שאלות, רצון להשפיע או לקבל, לבחור את הקיום והרצון של עצמך, השמדה עצמית
...ושאם יהיו רק ברצון להשפיע, הם יהיו מאושרים. הוא מחדד ואומר שזה לא נכון, משום שכל רצון הוא חיסרון, לא משנה אם הוא רצון לקבל או רצון להשפיע. אם האדם רוצה להשפיע, הוא תלוי במישהו אחר שיקבל את ההשפעה שלו, ואם האדם רוצה לקבל, הוא תלוי במישהו שייתן לו. בשני המקרים האדם אינו חופשי, ולכן הוא סובל. אליעד מזהיר מפני הטעות הנפוצה של אנשים שרוצים לעבור לרצון להשפיע, וטוענים שזה ישחרר אותם מסבל. הוא מסביר שזו אשליה, ושהאדם לעולם לא יוכל להיות שלם כל עוד הוא תלוי ברצון כלשהו. הפתרון היחיד הוא להפסיק להזדהות עם...
קבלה, חכמת הקבלה, רצון להשפיע, רצון לקבל, יהדות, אלוהים, התורה, משה רבנו, מהות הבורא, האלוהים שאתה, הבחירה החופשית
...נועד בסופו של דבר להוביל לטוב. אך אליעד טוען שזו תפיסה שגויה ואפילו מסוכנת, מפני שהיא יוצרת מרדף אינסופי אחרי טוב שאינו מגיע לעולם. אם אלוהים היה באמת אינסופי ומושלם, הוא היה יכול לברוא מציאות טובה ללא צורך ברע. העובדה שהרע קיים באופן מוחשי וקבוע מוכיחה שאלוהים אינו רק טוב. לדעתו, האמת היא שאלוהים עושה גם טוב וגם רע. האדם צריך לקבל את הרע כמו שהוא מקבל את הטוב, ללא ניסיון להצדיק או להסביר מדוע הרע קיים. האדם שיבין שאלוהים הוא גם רע וגם טוב יוכל לחיות בשלום עם המציאות כפי שהיא, ויפסיק לחפש את הטוב...
עליסה בארץ הפלאות 2, סקס, יחסי מין, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל, רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
...400 שנה עבדים, עם מנת משכל מאוד נמוכה, ש - 30 יום לפני שקבלו את התורה האמינו באבן ובעץ, אנשים לגמרי בורים, אז איך אפשר להאמין לאדם שרק לפני 30 יום אמר שהאלוהים שלו הוא אבן? תקלטו את הטירוף, היום היהודים אומרים, אבות אבותינו ראו את אלוהים, אך הם היו אנשים שאי אפשר לסמוך עליהם. שאלה: בקבלה אומרים שזה כוחות אבל מרוכזים. אליעד: אז בכל סיפור אפשר למצוא משמעות ולא רק בתורה. וכן בסיפור הזה של עליסה יש שכל כל כך מרוכז שאי אפשר למצוא בספרים אחרים. מה שונה העיתון מהתורה. אדם, שאומר שהתורה קדושה הוא בן אדם...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...לו שהוא גם צודק וגם טועה, לפעמים זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יסכים איתך, יותר מאשר אם תגיד לו שהוא רק צודק, ושאחכ תנסה לומר לו שהוא גם טועה או רק טועה. כי לפעמים האדם עצמו לא בטוח בעצמו, והוא עצמו חושב שהוא גם טועה או אולי אפילו רק טועה. ואם תסכים איתו, זה יגרום לו לא להסכים איתך. כי לפעמים האדם עצמו לא מסוגל לחשוב שהוא עצמו טועה. אבל הוא כן יהיה מסוגל לחשוב על אדם אחר שחושב כמותו, שאותו האדם האחר, הוא זה שטועה. ואז אם תאמר לו את מה שהוא עצמו חושב, זה יגרום לו לחשוב שאתה טועה, למרות שהוא עצמו חושב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רוצה להסכים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: רוצה להסכים, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקריירה, מאמן לכלכלת המשפחה, מאמן זוגי בנושאי רוצה להסכים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6406 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 20:01:20 - wesi1