אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:34מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור?

למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח?

אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית.

כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה.

איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה?

אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר.

דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו.

מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד?

כאשר הלקוח רואה שהמוכר אינו מנסה להחניף לו אלא מציג דברים בצורה אמיתית ואף ביקורתית, נוצרת תחושה של אותנטיות. הלקוח עשוי לחשוב: "המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין." כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק "להתחנף" אליו.

אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה עשוי דווקא להרחיק את הלקוח מהעסקה.

איך הלקוח צריך להתנהג במצבים כאלה?

אליעד פונה גם לצד הלקוח עצמו ומציע לו להיות עירני ולשים לב לסוג היחס שהוא מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח מעידה על כנות, אך גם יחס קר או לא נחמד יכול להיות טקטיקה. ייתכן שהמוכר מתנהג בצורה קרירה כדי ליצור רושם שהוא אמין ולא מנסה לרמות את הלקוח, בעוד שבפועל מדובר בטקטיקה נוספת לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר.

לכן, אליעד ממליץ ללקוחות לשקול היטב את מניעיו של המוכר ולבחון את הדברים שהוא אומר - אם המוכר באמת מציג את היתרונות והחסרונות של המוצר בצורה שקולה, סביר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. לעומת זאת, אם הוא רק מחמיא או רק מבקר בצורה קיצונית, ייתכן שהוא מנסה לבצע מניפולציה.

לסיכום, אליעד מדגיש כי אין דרך אחת שמתאימה לכל סיטואציה: לפעמים צריך להיות נחמד כדי ליצור אווירה טובה ומכירתית, ולפעמים צריך להעז ולומר אמת לא נעימה כדי ליצור תחושת אמינות אמיתית. הבחירה תלויה תמיד בהקשר הספציפי של הסיטואציה, במינון ובשיקול דעת.
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

יש מקרים שבהם נחמדות כלפי הלקוח בהחלט מגדילה את הסיכוי שירצה לקנות את המוצר. אנשים אוהבים יחס טוב, וכאשר המוכר גורם להם להרגיש טוב ונינוח, הם עשויים להיות פחות חשדנים ולראות במוכר מישהו שרוצה בטובתם. אם המוכר יהיה ממש לא נחמד, יעביר ביקורת אישית או יגרום ללקוח להרגיש רע, הלקוח עלול לוותר על העסקה ולפנות למתחרים. לכן, במקרים רבים, גישה נעימה ומפרגנת יכולה לעזור במכירה.

מדוע לא תמיד נכון להימנע מביקורת על הלקוח?

לפעמים, דווקא ביקורת או אמירה כנה שאינה בהכרח נעימה ללקוח יכולה להועיל לתהליך המכירה. אם המוכר מנסה להיות נחמד מדי, הלקוח עלול לחשוד ולתהות אם יש ניסיון לרמות אותו דרך מחמאות או התחנפות מוגזמת. לעומת זאת, כאשר המוכר מוכן לומר את האמת, גם אם היא לא נעימה, הלקוח עשוי להאמין יותר למוכר. הלקוח עשוי לחשוב: "אם המוכר לא חושש לאכזב אותי עם אמת שלא רציתי לשמוע, כנראה שהוא לא ישקר לי גם לגבי התאמת המוצר לצרכיי."

כיצד אמירת האמת יוצרת אמון במוצר?

יש מצבים שבהם המוכר צריך להכריע בין אמירת אמת לא נעימה לבין ניסיונות ליצור תחושה טובה. אם המוכר בוחר לדבוק באמת, הוא מבהיר ללקוח כי מטרתו העיקרית היא התאמת המוצר לצרכי הלקוח ולא רק סגירת המכירה בכל מחיר. כאשר הלקוח שומע דברים שאינם בהכרח נעימים, אך מזהה כנות, הוא עלול דווקא להרגיש ביטחון רב יותר בהמלצה של המוכר, כי "מי שאומר לי באופן גלוי שיש לי בעיה או שיש משהו שאיני רוצה לשמוע, כנראה באמת דואג לאינטרס שלי ולא משקר רק כדי לסגור מכירה."

האם יש חשיבות למינון בין נחמדות לבין אמירת האמת?

בהחלט. אין הכוונה להיות רע בכוונה ולפגוע בלקוח או להשפיל אותו, כמו לשפוך עליו מים, לא להציע לו לשבת או לא להציע לו מים. הכוונה היא שבמקומות שבהם האמת אינה נוחה ללקוח, לפעמים משתלם בכל זאת לומר את האמת ולהסתכן בכך שהלקוח ירגיש לא בנוח. באופן זה, המוכר מראה שהוא אינו מוכן לשקר כדי למצוא חן, וכך עשוי לזכות באמון רב יותר מן הלקוח.

מה המשמעות עבור הלקוח עצמו?

גם כלקוח צריך לזכור שלא תמיד נחמדות של מוכר מעידה על כך שהוא דובר אמת. לפעמים גישה "קרה" או פחות נחמדה יכולה גם היא להיות טקטיקה. יכול להיות שהמוכר מתנהג כך כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניו, בעוד שבפועל הוא מנסה להשפיע עליו בדרך אחרת. בכל מקרה, כל סיטואציה שונה ולכן חשוב להיות ערניים: אם המוכר באמת עוזר להבין את יתרונות המוצר וחסרונותיו, אפשר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. מצד שני, אם הוא רק מנסה להחמיא או לחלופין מעליב בכוונה, כדאי לבדוק היטב את מניעיו. ולכן כל מקרה לגופו, שלא יעבדו עליכם ובהצלחה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ולמכור ללקוחות והעניין הוא, בעצם להיות נחמד כלפי הלקוח. אז אם להיות נחמד כלפי אז זה טוב זה רע או שזה לא נורא? והתשובה היא שזה לפעמים טוב ולפעמים רע, ואני אסביר לכאורה מה הלקוח רוצה? להרגיש טוב, אם נהיה נחמדים כלפיו הוא ירגיש יותר טוב הוא יקנה את המוצר אבל מה הבעיה לכאורה אם אנחנו נהיה רעים כלפי הלקוח לא נהיה נחמדים, נעיר לו הערות נעביר עליו ביקורת? הוא ירגיש רע הוא לא ירצה לקנות את המוצר.

אבל מה הבעיה בתפיסה הזאת? התפיסה הזאת לא תמיד נכונה לפעמים עדיף להעביר ביקורת על הלקוח עדיף להיות לא נחמדים ללקוח ואז הלקוח דווקא כן יקנה את המוצר ואני אסביר את העניין ואת ההקשר. הנושא הוא די פשוט יש אנשים שמה שהם רוצים זה שתהיה נחמד אליהם, תהיה נחמד אליהם הם יקנו לא תהיה נחמד לא יקנו יחד עם זאת יש אנשים שחשוב להם לא רק אם אתה נחמד אליהם או לא הם גם רוצים לדעת האם באמת המוצר הזה מתאים להם או לא ולא משנה להם כל כך כמה אתה תהיה נחמד יותר חשוב להם לדעת שיהיה להם נחמד כשיהיה להם את המוצר שלך והם רוצים לדעת מה רמת ההתאמה של המוצר לצרכים שלהם.

עכשיו מה שקורה זה שלפעמים ברגע שמנסים להיות נחמדים ללקוח הלקוח מתחיל להיות חשדן הוא אומר "רגע מה הוא מנסה להיות נחמד אלי מה קורה פה, הוא מנסה לרמות אותי עוד מעט הוא רוצה לקנות אותי דרך זה שהוא נחמד אלי?". לעומת זאת אם נגיד הלקוח רואה שאתה כאיש מכירות לא נחמד אליו וכשאני אומר לא נחמד אליו אני לא מתכוון להגיד שעושים ללקוח דבר רע כי אם אתה תעשה ללקוח דבר רע אז הוא יגיד "הבן אדם הזה עושה לי רע עכשיו למה שאני ארצה לקנות ממנו את המוצר? לא רוצה לקנות ממנו אני אלך לקנות מהמתחרים שלו" אבל כן יש מצבים שצריך לעשות ללקוח רע ובכך להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח את המוצר.

וכשאני אומר דבר רע אני לא מתכוון למה שאנשים אולי חושבים כמו לשפוך עליו מים או "אל תציע לו לשבת" או "אל תציע לו מים", אני מתכוון לומר שלפעמים בתהליך מכירה יש מצבים שצריך להגיד ללקוח את האמת ושהיא לא נעימה ללקוח. זאת אומרת ברגע שיש סיטואציה שבה יש למוכר דילמה בין האמת לבין הטובה בתחושת הטוב של הלקוח ישנם מצבים בהם למוכר טוב יותר להעדיף את האמת מאשר את הטוב של הלקוח וזה דווקא יגרום לו כן לסגור את המכירה. למה? כי אם הלקוח מרגיש שהמוכר מוכן לשקר בשביל לעשות לו טוב זה מאוד מגניב אבל מצד שני אבל מצד שני הקונה, הלקוח אומר לעצמו בראש "רגע אז אולי הוא גם משקר אותי ואומר לי שהמוצר הזה מתאים לי למרות שהוא לא מתאים לי?".

לעומת זאת אם יש דברים של אמת בהנחה שהם אמת, בהנחה שאתה חושב שהם אמת שאתה בטוח שהם אמת שהלקוח לא רוצה לשמוע אותם לא בא לו לשמוע אותם ואתה אומר ללקוח את האמת אתה אומר לו "תקשיב אדוני אתה ככה וככה" ולכאורה אתה לא נחמד ללקוח, אתה תדפוק את המכירה אבל מצד שני לפעמים כשאומרים ללקוח את האמת והאמת עושה ללקוח רע אז אומנם מצד אחד עשינו ללקוח רע אבל מצד שני רכשנו את האמון שלו שאנחנו משדרים לו שאנחנו לא נשקר בשביל לעשות לו טוב ושלמען האמת אנחנו מוכנים גם לעשות לו רע וממילא בכך הקונה מבין / חושב / מאמין שהערך העליון של המוכר הוא האמת ושהמוכר לא באמת רוצה למכור הוא רוצה את האמת ואז ממילא מה שזה אומר שאם המוכר יגיד לקונה "תקשיב המוצר הזה הוא טוב עבורך" אז מזה דווקא יש יותר סיכוי שהקונה יגיד "נכון המוצר הזה טוב עבורי".

וכשהקונה ישאל את עצמו בראש, כשהלקוח ישאל את עצמו בראש שלו "ואולי הוא מנסה לרמות אותי אולי הוא אומר לי שהמוצר הזה טוב ומתאים לי רק כדי לעשות לי טוב?" אוטומטית יקפוץ לו בראש popup "רגע אבל קודם הוא אמר לי את האמת והוא לא ניסה לעשות לי טוב, הוא לא מנסה להתיפייף הוא לא מנסה להחניף לי". אוקי בקיצור בשורה התחתונה אני אומר עוד פעם יש את המקום שבו עדיף להיות נחמד ללקוח, טוב ללקוח אתה בא לעשות לו טוב אם תעשה לו רע הוא לא ירצה לקנות ממך. יחד עם זאת יש מצבים שעדיף לא להיות יותר מדי נחמד ללקוח לא בקטע רע בקטע של "אל תהיה נחמד אליו" תהיה נחמד ללקוח כמה שיותר תעשה לו טוב זה מגדיל את הסיכוי שהוא יקנה.

אבל יש מצבים שבהם דווקא העודף נחמדות הזאת מחשידה היא אומרת "הבן אדם מנסה לרמות אותי הוא מנסה להיות יותר מדי נחמד אולי הוא הולך עוד מעט לרמות אותי" ודווקא סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי, עוד פעם הכל תלוי במינון ובהקשר אבל דווקא יכולה להיות סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי כמוכר או אפילו תהיה לא נחמד בקטע שאתה תגיד ללקוח את "האמת" גם אם לא נעים ללקוח לשמוע אותה דווקא לפעמים הדבר הזה יגיד ללקוח "וואלה המוכר הזה הוא אומר לי את האמת הוא לא מנסה למצוא חן בעיני ולכן אם הוא אומר לי ככה וככה לגבי המוצר או ככה וככה לגבי ההתאמה שבעיניו של המוצר כלפי כקונה כנראה שזאת האמת".

הבנו? בקיצור ומהצד שלכם כלקוחות, שלנו כלקוחות אם מישהו אומר לך, מנסה להיות נחמד איתך יכול להיות שהוא תכף ינסה לדפוק אותך אבל גם אם מישהו מראה לך שהוא לא כל כך נחמד איתך גם אז יכול להיות שהוא גם מנסה לדפוק אותך והוא רק לא רוצה שתחשוב על זה לכן מראש הוא מנסה לגרום לך לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניך כי הוא תכף ינסה לרמות אותך במשהו אחר. ולכן כל מקרה לגופו אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
מטרות לרכוש את אמון הלקוח למצוא חן משמעותי יתרונות המוצר לקוחות פוטנציאלים ליצור אמון יתרונות המוצר שלך להרגיש יותר טוב רוצה לשמוע משמעותיות איך ליצור איך ליצור אמון איך ליצור כימיה איך לשתול איך לשתול מחשבה איך לשתול מחשבות אמון אמון הלקוחות אמונה הלקוח הלקוח שלך חושד חושדת חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח כימיה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום ללקוחות להיות לא נחמד ללקוח להיות נחמד להיות נחמד ללקוח להיות רע להיות רע ללקוח להרגיש להרגיש רע ליצור ליצור אמון ליצור כימיה לקוח לקוחות לרכוש לרכוש את אמון הלקוח לרכוש את אמון הלקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש רע לשכנע לקוחות לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מתי להיות לא נחמד ללקוח מתי להיות רע ללקוח נאמנות שתילת מחשבות
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
... קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה איך לגרום למישהו להתעניין במשהו שהוא לא מתעניין בו? אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להתעניין במשהו, השאלה הראשונה שצריך לשאול ... נוכל לשלב את המסר בתוך סיפור מעניין. כאשר אנחנו מספרים סיפור בצורה חכמה, אנחנו יכולים לשתול בתודעה של האדם את המסר בצורה שהיא לא מודעת לו, ובכך להשפיע עליו מבלי שהוא ישים לב. מהי תורת הסיפור ולמה היא יעילה? תורת ... מבלי שאנשים ירגישו שהוא מנסה לשדר להם משהו. כאשר אנחנו מספרים סיפור, אנחנו יכולים לשתול מסרים בצורה חינמית, ככה שבלי שהשומע יהיה מודע לכך, הוא סופג את המסר. איך לשפר את יכולת הסיפור שלך? כדי לשפר את היכולת שלך ... בארץ הפלאות, כיפה אדומה. אליעד: עכשיו השאלה היא איך לספר את הסיפור, איך בן אדם יכול לרכוש מיומנות שהוא יכול לספר למישהו סיפור ובאמצעות הסיפור להעביר לו מסרים מבלי שהבן אדם ששומע את הסיפור יבין שניסית להעביר לו מסר. ...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כאשר אנו מצליחים לשדר לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש סיכוי גדול יותר שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כפי שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות ... לו, הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? במקרים מסוימים, כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם ... השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות כלפיך. במקום זאת, יש למצוא דרכים להראות לו שאתה דומה לו בנקודות בהן הוא מרגיש ייחודיות או אפילו זרות, ... לכל מצב ויש לשקול את המצב הספציפי. לדוגמה, אם מישהו מרגיש רע לגבי תכונה מסוימת בעצמו, יש לו סיכוי להעדיף את ההזדהות עם מי שלא משתף את אותה תכונה שלילית. עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כשאנחנו משדרים לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כמו שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות ... לו, הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? לפעמים כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים ... באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב שהמוצר יעשה לו טוב, הלקוח סומך על עצמו כי הוא חושב שהוא רוצה שיהיה לו טוב, הלקוח לא תמיד סומך על המוכר כי הוא חושב שהמוכר אין לו בהכרח את האינטרס שלו של הלקוח ולכן אם הלקוח ירגיש שהמוכר והוא הם אני אחד, זאת אומרת שיש להם אני משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו המוצר הזה מתאים לך אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו המוצר הזה מתאים לך. אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? לגרום ללקוח לבן אדם השני להרגיש שאתה והוא זה אותו בן אדם. עכשיו לאו דווקא במובן שהוא מזדהה איתך שהוא מבטל את האני שלו והופך להיות אתה אלא במובן ... ידי יצירת הזדהות וכו. איך את זה לדוגמה עושים? אז נגיד שהלקוח מספר או הבן אדם השני אנחנו יודעים עליו שהוא גר באיזו עיר מסוימת וואלה גם אני מאותה עיר, איפה למדת? פה ופה גם אני למדתי באותו מקום, לא בקטע ... נגיד שלמדת באותו מקום וואלה גם אני למדתי באותו מקום אז הלקוח ברגע שמספרים לו על דברים דומים הלקוח מתחיל להרגיש הזדהות אומר מה זה כאילו אנחנו די דומים אז אנחנו חושבים באותו ראש אנחנו אותו ראש, אנחנו אותו אני, ברגע שאנחנו אותו אני אז אם ...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר שהמחיר שלך יקר לו ומציין שמצא מקום זול יותר, ... כהן מסביר כי תגובה זו היא טעות קשה מאוד בטיפול בהתנגדויות מחיר, משום שהיא גורמת ללקוח לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות בכך שהוא שיקר לגבי המחיר. אפילו אם הלקוח לא באמת מצא הצעה זולה יותר, ברגע שאתה מציע לו ... יעדיף לא לחזור כדי לא לצאת שקרן. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שאצל המתחרה הוא עולה רק 500 שקלים, אסור ... מודה ששיקר לגבי ההצעה של המתחרה. מה הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות מחיר של לקוח? במקום לשדר ללקוח שהוא לא דובר אמת או לגרום לו להרגיש לא בנוח לחזור ... או השירות שלך. במקום להשוות מחירים ישירות, כדאי לשאול שאלות שמובילות את הלקוח להבין בעצמו את ההבדלים המהותיים בין המוצר שלך לזה ... עם אותן תכונות ואותה אחריות? אתה בטוח שהשירות שם זהה לשירות שאני נותן? כך, הלקוח בעצמו מגיע למסקנה שאין באמת השוואה בין ההצעה ... שלך, ומבין מדוע המחיר שלך מוצדק. כיצד להדגיש יתרונות מוצר מול המתחרה? כאשר לקוח אומר שראה את אותו מוצר במחיר זול יותר, עליך ... החשובים ולהדגיש את היתרונות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שבמקום אחר הוא נמכר ב - 500, תגובתך צריכה ... ארוכה יותר. הגימור והעיצוב אצלי ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם ... אלא משקף ערך גבוה יותר. מה לעשות כאשר המתחרה באמת מציע מוצר זול יותר? ייתכן שלקוח באמת מצא הצעה זולה יותר, אבל עליך להבהיר כי המוצר ... מחיר, עליך להדגיש נקודות כמו: הייעוץ שלי מבוסס על ניסיון מיוחד שאין לאחרים. לקוחותיי מקבלים ערך משמעותי יותר בפרק זמן קצר יותר. ... לקבל בשום מקום אחר. כאשר מדובר בשירותים מותאמים אישית, אליעד מסביר שחשוב ללקוח להבין שלא רק שלא ניתן להשיג את המוצר שלך במחיר ... אחר באופן ישיר. מכך עולה כי בטיפול בהתנגדות מחיר של שירות אישי, עליך להסביר ללקוח את הערך החד - פעמי והבלתי ניתן להשוואה של השירות שלך, וכך להצדיק את המחיר המבוקש. מהם העקרונות החשובים לשכנוע לקוחות שלא יברחו למתחרים? אליעד כהן מציע כמה עקרונות פשוטים ויעילים למניעת בריחת לקוחות למתחרים בעקבות התנגדויות מחיר: לעולם לא לשלוח את הלקוח לקנות אצל המתחרים באופן ישיר. להדגיש את הערך והאיכות של המוצר שלך במקום לדבר רק על המחיר. להשתמש בשאלות מנחות שיגרמו ללקוח להבין בעצמו את היתרונות שלך. להימנע מתגובות שעשויות להשתמע כהסכמה עם טענות הלקוח על המחיר. כשמדובר בשירות ייחודי, להסביר שהשירות ... להשוות אותו לשירותים אחרים בשוק. באמצעות העקרונות האלה, ניתן לנהל התנגדויות לקוח בצורה אפקטיבית, תוך שימור ערך המוצר והגברת הסיכויים לסגירת העסקה. איך לטפל בהתנגדויות מחיר? למה אסור לשלוח לקוח למתחרה? איך להתמודד עם לקוח שטוען שאתה יקר? איך להציג יתרונות של מוצר יקר ... למה תגובה של לך תקנה אצל המתחרים היא טעות בטיפול בהתנגדות מחיר? כאשר לקוח אומר לך שהמוצר שלך יקר לעומת המתחרים, התגובה ... רבים היא להגיד: אז לך תקנה שם. אך תגובה כזו היא טעות קריטית מכמה סיבות: 1. שתילת מחשבה שלילית בראש הלקוח - כאשר אתה אומר ל
אימון לזוגיות, לחץ מזוגיות, לחץ בקשר זוגי, חששות בזוגיות, האם בן הזוג שלי מתאים לי? איך לדעת אם מישהו מתאים לי? חוששת מזוגיות, מפחדת מזוגיות, קושי להתחיל זוגיות, מציאת זוגיות, חשדות בזוגיות
אימון לזוגיות, לחץ מזוגיות, לחץ בקשר זוגי, חששות בזוגיות, האם בן הזוג שלי מתאים לי? איך לדעת אם מישהו מתאים לי? חוששת מזוגיות, מפחדת מזוגיות, קושי להתחיל זוגיות, מציאת זוגיות, חשדות בזוגיות
... מתאים לי? חוששת מזוגיות, מפחדת מזוגיות, קושי להתחיל זוגיות, מציאת זוגיות, חשדות בזוגיות מהם הדרכים להתמודד עם פחדים ומחשבות מלחיצות ... שעל בסיס עובדתי את מרגישה, אבל השאלה מה האמת פה אולי את מקצינה. ש: לא מזה החשד יש גם דברים אחרים שאני יכולה לתת לך את ההפך. אליעד: יש הבדל ...
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
... בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג האם לגיטימי לדרוש מבן הזוג להפסיק קשרים עם ידידים? אליעד כהן מציג את הנושא של ידידים וידידות בתוך זוגיות, ... הזוג להמשיך להיות בקשר עם ידידים או ידידות לאחר כניסה לזוגיות. אליעד מדגיש כי הסיבה האמיתית שמאחורי הדרישה להפסיק קשרים עם ידידים היא בדרך כלל חוסר ביטחון וחשדות לבגידה. הוא מסביר שכאשר מישהו חושש מבן או בת זוג שבוגדים בו, הוא בדרך כלל משליך מתוך עצמו: אדם שחושש שבן הזוג יבגוד, לעיתים קרובות מחזיק בפחד ... שהיא בעצמה חושבת על אפשרות לבגוד או שהיתה לה נטייה כזו בעבר. אליעד מבהיר כי לעיתים, הבקשה מגיעה מתוך תחושת קנאה, רכושנות או חשש מאובדן, אך הדבר מלמד בעיקר על חוסר האמון של מי שדורש זאת. האם חייבת להיות סימטריה בין בני הזוג בנושא חיטוט בטלפון? אליעד מסביר את רעיון ההדדיות בזוגיות באמצעות דוגמה נוספת של חיטוט ... הפשוט אומר שאם אתה מתנגד בתוקף לגישה הזו, יתכן שיש משהו שאתה מנסה להסתיר. אך מנגד, הוא מציג טיעון נגדי חזק לא פחות, לפיו הדרישה לחיטוט מעידה על בעיה אחרת: חוסר אמון, חוסר ביטחון או אפילו כוונה לבגוד. לדברי אליעד, הדרישה לחטט בטלפון כדי לוודא נאמנות היא חסרת היגיון, משום שמי שרוצה לבגוד ימצא דרכים רבות אחרות לעשות זאת, בלי שהחיטוט בטלפון יחשוף את הבגידה. אליעד מביא כדוגמה את החברה החרדית, ... שבני הזוג אינם מתאימים? אליעד כהן טוען כי עצם הדיון בשאלה האם מותר שיהיו לבן או לבת הזוג ידידים או ידידות, או האם יש לאפשר שקיפות מלאה בטלפונים, מעיד כי קיים חוסר אמון בסיסי במערכת היחסים. לדבריו, אלו רק סימפטומים לבעיה עמוקה יותר של חוסר התאמה או חוסר סיפוק בתוך הזוגיות. הוא מסביר כי אם הזוגיות טובה ואמיתית, ... כי אם אדם באמת רוצה להיות מיוחד ולקבל אהבה בלעדית, עליו להיות ראוי לכך, ולא ניתן לכפות זאת באמצעות מגבלות או איסורים. האם הדרישה לשקיפות מלאה היא פתרון לבעיות אמון? אליעד מסכם את הנושא באומרו שהציפייה לשקיפות מלאה, לחיטוט בטלפונים או לאיסור על ידידים וידידות, אינה פותרת את בעיית האמון בזוגיות, אלא להפך: היא רק חושפת ומעמיקה אותה. לדבריו, הבעיות האלה הן סימנים לכך שהזוגיות אינה בריאה או חזקה מספיק. בני זוג שבאמת סומכים זה על זה ואוהבים זה את זה לא צריכים לבדוק או לחשוד כל הזמן. הפתרון האמיתי, לפי אליעד, הוא לטפל בשורש של חוסר האמון או של התחושות השליליות, ולא בניסיון לשלוט או להגביל את בן הזוג. האם מותר לחטט בטלפון של בן הזוג? איך להתמודד עם קנאה בזוגיות? האם צריך להיות הדדיות בזוגיות? האם חוסר אמון מעיד על בגידה בזוגיות? האם לגיטימי לאסור על בן הזוג קשר עם ידידים? ידידים בזמן זוגיות, ידידה של חבר שלי, ידיד של חברה שלי, ידידות בזמן זוגיות, ידידות לבן זוג, ידידים לבת זוג, ידידות בקשר, בן זוג חשדן, בן זוג קנאי, בת זוג חשדנית, בת זוג קנאית, בן זוג בוגד, בת זוג בוגדת, מותר לאישה לחטט בטלפון של בעלה, לחטט בטלפון של בת הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לה בטלפון, לחטט לחבר בטלפון, לחטט לחברה בטלפון, בעיית אמון בזוגיות, אין אמון בזוגיות, מעקב אחרי שיחות טלפון בן זוג, מעקב אחרי שיחות טלפון בת זוג, חיטוט בטלפון של בת הזוג, פייסבוק ומערכות יחסים, הפייסבוק של בן הזוג, ... להסתכל לה בווצאפ, להסתכל לו בווצאפ, להסתכל לה באינסטגרם, להסתכל לו באינסטגרם, להסתכל לה בפייסבוק, להסתכל לו בפייסבוק, להסתכל לה בטלפון, להסתכל לו בטלפון, חשדות לבגידה בזוגיות, אני חושד שהיא בוגדת בי, אני חושדת שהוא בוגד בי, לא סומכת עלי, לא סומך עלי, חושדים בי, בן זוג רכושני, בת זוג רכושנית, גבר מסתיר את הטלפון, אשה מסתירה את הטלפון, גבר מסתיר את הפייסבוק, אשה מסתירה את הפייסבוק, גבר מסתיר את הווצאפ, אשה מסתירה את הווצאפ, חוסר אמון בזוגיות, שקיפות בזוגיות, סודות בין בני זוג, הסתרה בזוגיות, אמון בזוגיות ...
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, ... איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות איך לגרום למישהו להאמין לך כשיש לו ספקות? כאשר אדם שואל אותך שאלה חשדנית, מאשימה או לא ... אותו שאתה דובר אמת, קיימת דרך אפקטיבית במיוחד ליצירת אמון: חזרה והסבר של השאלה עצמה לפני שאתה נותן תשובה. לפי אליעד, כאשר אדם חש חוסר אמון, הסיבה העיקרית לכך היא ... השני להאמין לך יותר. איך מוכר יכול להגביר אמינות מול לקוח שמתנגד למחיר? אם לקוח שואל: למה זה כל כך יקר? ... אתה נותן לו את התשובה. זה משדר אמינות, פתיחות ויוצר כימיה בין אישית טובה יותר. האם יש ... השאלה האמיתית שמטרידה אותו היא משהו אחר לגמרי, למשל: חשדות קודמים שיש לו כלפיך. ... את זה בגלל מקרה קודם שקרה בינינו, או כי כבר איבדת בי אמון בגלל משהו אחר, נכון? אתה ... בשיטה של חזרה על השאלה בטיפול בהתנגדויות מכירה? כאשר לקוח מתנגד למוצר או למחיר, הרבה ... אליעד מציע דרך פשוטה ויעילה בהרבה: לא לפחד מהשאלה שהלקוח שואל. במקום זה, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, להבין בדיוק מה הוא שואל, ולהסביר לו למה הוא שואל את השאלה שלו. למשל, אם הלקוח מתלונן על המחיר, תסביר לו ... אז תיתן לו את התשובה שלך. פעולה זו יוצרת אמינות, מראה ללקוח שאתה באמת מקשיב לו, וגורמת לו לתת בך יותר אמון. כיצד להתמודד בביטחון עם ... פנוי להקשיב באמת לתשובה שלך, ולהאמין לך. התמודדות עם חשדות היא חושדת בי הוא חושד בי לגרום למישהו לסמוך עליך יצירת כימיה בין אישית תקשורת בין אישית איך להסיר חשד? איך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין ... אותך שאלה שאינה נעימה או מאשימה אותך במשהו, חשוב לדעת כיצד ליצור אמון ולגרום לו לקבל את תשובתך. זה יכול להיות לקוח שמתעניין במוצר שלך, בן או ... לחזור על השאלה ולהסביר אותה אחת הדרכים החזקות ביותר ליצור אמון היא לחזור על השאלה של הצד ... פתיחות לשאלה ואינך בורח ממנה. דוגמה למוכר ולקונה אם לקוח שואל: למה זה כל כך יקר?, ... להיות פתוח יותר לקבל את התשובה. מדוע השיטה הזו יוצרת אמון? אדם שמשקר או מסתיר משהו ...
בגידה, התמודדות עם בגידה, מחלת הבגידות, איך להתמודד עם בגידה? בגידה היא סימפטום, בגידה היא לא בעיה, בגידה היא תוצאה, חשדות לבגידה, פחד מפני בגידה, משבר בגידה, בגידה היא תופעת לוואי, בגידות בזוגיות, אמון אחרי בגידה
בגידה, התמודדות עם בגידה, מחלת הבגידות, איך להתמודד עם בגידה? בגידה היא סימפטום, בגידה היא לא בעיה, בגידה היא תוצאה, חשדות לבגידה, פחד מפני בגידה, משבר בגידה, בגידה היא תופעת לוואי, בגידות בזוגיות, אמון אחרי בגידה
... עם בגידה, מחלת הבגידות, איך להתמודד עם בגידה? בגידה היא סימפטום, בגידה היא לא בעיה, בגידה היא תוצאה, חשדות לבגידה, פחד מפני בגידה, משבר בגידה, בגידה היא תופעת לוואי, בגידות בזוגיות, אמון אחרי בגידה למה בגידה בזוגיות היא רק סימפטום של בעיה אחרת? כאשר ... אינטימיות, חיבור רגשי או תקשורת. בין אם זה באשמת בן הזוג או לא, החוסר הוא הגורם האמיתי לבגידה. איך חשדות לבגידה מצביעים על בעיות עמוקות יותר? חשדות לבגידה הם גם סימפטום של בעיות אחרות בתוך מערכת היחסים או בתפיסה העצמית של האדם. אם מישהו חושד שבן או בת הזוג בוגדים, אך במציאות אין שום בגידה, זה בדרך כלל מצביע על בעיה של חוסר ביטחון עצמי. ייתכן שהאדם שחושד אינו מאמין בעצמו מספיק או לא מרגיש מספיק בטוח במערכת היחסים, ולכן הוא משליך את החששות האלה כלפי הצד השני. אם החשדות מתבררים כמוצדקים, עדיין צריך לשאול את השאלה: למה הבגידה התרחשה? ... או אינטימי - כאשר הצרכים הרגשיים או הפיזיים לא מקבלים מענה, האדם יפנה למקום אחר למלא אותם. קנאה וחשדנות מוגזמת - לעיתים התחושה שבוגדים בי נובעת מבעיה אישית של קנאה או של חוסר אמון, גם כאשר הבגידה לא מתרחשת בפועל. למה חשוב להתמקד במחלה ולא בסימפטום? ... חסר, מדוע הצד הבוגד מרגיש צורך לבגוד, ומה יגרום לקשר להיות מספיק טוב ומספק כדי למנוע מצב של בגידה או חשד לבגידה בעתיד. בגידה היא לא מחלה בפני עצמה, אלא רק תופעת לוואי של ... איך להתמודד עם בגידה בזוגיות? בגידה היא סימפטום ולא בעיה? שיקום זוגיות אחרי בגידה למה אנשים בוגדים? אמון אחרי בגידה חשדות לבגידה בזוגיות פחד מבגידה בזוגיות התמודדות עם בגידה בזוגיות - הבנת ... בכם, חשוב להבין איך נכון להסתכל על זה. רבים חושבים שהבעיה המרכזית היא הבגידה עצמה - בן או בת הזוג חושדים, או שאתם חושדים בהם, אולי יש קנאה, אולי יש תחושות של חוסר אמון. אך האמת היא שבגידה היא לעולם לא הבעיה האמיתית, אלא סימפטום לבעיה ... בך, זה אומר שמשהו היה חסר לה בזוגיות. אולי זה באשמתך ואולי לא, אך אין ספק שזה סימפטום של בעיה קיימת. חשדות לבגידה יכולים גם הם להיות ביטוי לבעיה אחרת. אם אתה חושד שבן או בת הזוג שלך בוגדים בך, אך בפועל הם נאמנים - ייתכן שהבעיה היא חוסר ביטחון עצמי שלך. אם החשד שלך מוצדק, עדיין יש כאן שאלה: למה זה קרה? מה היה חסר כדי שהקשר יהיה יציב ומלא אמון? הבגידה היא לא הבעיה - היא רק הסימפטום במערכת יחסים, בין אם זו ... במקום אחר? האם יש חוסר תקשורת? האם יש תחושות של חוסר ביטחון? האם יש פחדים לא מטופלים, קנאה מוגזמת או חשדות שמגיעים מחוסר אמון? סיכום: להבין את הבסיס לבעיה בסופו של דבר, בגידה אינה הבעיה האמיתית. ... חסכים הביאו למצב הזה, וכיצד ניתן להתמודד איתם בדרך בריאה ומכבדת. למידע נוסף על בגידה, התמודדות עם חשדות לבגידה, שיקום זוגיות אחרי בגידה, אמון לאחר בגידה, ועוד - חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. זא כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח. וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא ... אחרת ממנו, במקרה כזה, אם תדע לזהות את הדעה הייחודית שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה מכך שמסכימים איתו. כי זה מחזק ... אתה משדר לתת המודע של האדם, שאתה מקבל ומכיל אותו. ותת המודע של הלקוח, שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו, במקומות שבהם הלקוח מרגיש שרוב הסביבה שלו לא מקבלת אותו, ובמקומות שהלקוח חושב, שרק הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר. ושורש העניין הוא, ... לגבי הדימוי העצמי שלו וכיוב. ואם אתה מצליח לזהות רעיון ייחודי ללקוח, שהלקוח חושב שהוא נכון, למרות שבאופן כללי הרעיון הזה הוא רעיון לא פופולארי, ואתה מראה ללקוח שאתה מסכים איתו ומזדהה איתו עם הרעיון שלו, ושאתה חושב שהוא צודק, על ידי זה אתה הופך להיות חלק מהמשפחה של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות ...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
... המכירות שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך? וכאן אבאר, איך אפשר ... לדעה שלך. גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד. וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך. ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את ... כלשהי. ובתהליך כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות ... וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את ... מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה מוחלטת, אלא ...
ראפור / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית?
... NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית? וכאן אבאר עוד דרך איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר. והדרך היא על ידי זה שאתה משלים לו ... שבהם כאילו חסרה לו מילה, ואתה משלים לו בדיוק את המילה שהוא רצה לומר. והפעולה הזאת, כאשר היא נעשית בצורה הנכונה, היא יוצרת אמון חזק ביותר. ואסביר, כי יצירת אמון פירושה לגרום לאדם השני לראות בך את ההשתקפות שלו עצמו. ... טבע האדם הוא שהוא מאמין לעצמו יותר מאשר לאחרים. ואם תצליח לגרום לאדם להרגיש, שהוא מדבר דרך גרונך, זה יגרום לו לחזק בך את האמון שלו. ואחת הדרכים לגרום לאדם השני לתת בך אמון, היא על ידי זה שאתה גורם לו להרגיש שהאני שלו, מדבר דרכך. ... עצמו, כיצד תדע מה האדם השני חושב, ואיזו מילה הוא רוצה לומר ולא אומר אותה. אבל העיקרון הוא, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לתת בך אמון וליצור אמון בינך לבין מישהו, אז באפשרותך להעצים את חוויית ההזדהות ... יוצר סוג של הזדהות רגשית חזקה, בינך לבינו. עד כדי כך שהוא מרגיש כאילו זה הוא עצמו מדבר דרכך. ועל ידי זה קל לו יותר לתת בך אמון, יותר מאשר לתת אמון באדם שהוא מרגיש שהוא אדם זר. ואוסיף, כי הקצנה של הדבר ... שלו. ויותר מידי להראות לבן אדם שאתה יודע בדיוק מה קורה אצלו בראש שלו, לפעמים זה יוצר את התוצאה ההפוכה, דהיינו, תחושה של חשדנות. כי האדם מרגיש כאילו אתה פלשת לו למרחב האישי ... שלו. והוא מרגיש סוג של חדירה לפרטיות, כאשר אתה מראה לו שאתה יודע עליו הכל. כך שצריך לדעת לעשות את זה בחוכמה, בלי ליצור חשדנות. ואחדד עוד יותר, שהשלמת משפטים של האדם האחר, יוצרת אמון חזק ביותר, בפרט אם השלמת את המשפט ואת הרעיון, שאותו האדם ... את אותו הדבר. דהיינו, שהוא מסתיר מעצמו את מה שהוא חושב. ולמה שהאדם יפחד לומר משהו? כגון לדוגמה כאשר הוא חושב שזה יגרום לו להרגיש רע כלשהו. ואם אתה יודע לזהות, מה האדם רוצה לומר, והוא רק מפחד לומר את מה שהוא רוצה. ואתה אומר ומשלים לאדם את המשפט שלו, בדיוק את מה שהוא רצה לומר, אבל רק פחד לומר, זה יוצר אמון חזק ביותר, בינך לבין האדם השני. כי הוא מרגיש, שלא רק שאתה ... רק בגלל שהוא שכח את המילה המתאימה, אלא גם בפרט כאשר הוא רצה לומר משהו, אבל פחד לומר אותו, ואתה עזרת לו לומר אותו. שזה יוצר אמון חזק ביותר. וכמובן שגם את זה צריך לעשות בזהירות. כי לפעמים ... לו לכעוס עליך, על שכאילו חשפת אותו ושגילית לרמת המודעות שלו, את מה שהוא מסתיר בתת המודע של עצמו. ועוד אוסיף ואומר, שיצירת אמון על ידי השלמת משפטים, היא הופכת להיות יותר חזקה, כאשר אתה ... לאדם יש צורת ביטוי אישית שלו. ולפעמים יש לאדם רעיונות ומילים שמייחדות את האני שלו. וכאשר אתה משלים לו משפט שלו, בביטוי שלקוח מהעולם האישי שלו, זה יוצר חוויית הזדהות אישית חזקה ביותר. ובסיכומו של דבר, אחת מהדרכים ליצירת אמון בינך לבין אדם אחר, היא גם על ידי זה שאתה משדר לו שהאני ... המשפטים שלו, בפרט בביטויים שייחודיים לשפה שלו, בפרט כאשר הוא נתקע באמצע המשפט כנל. והדברים האלו, גם הם גורמים סוג של יצירת אמון, שהאדם מרגיש שהאני שלו, מדבר דרכך. ואז קל לך יותר לשכנע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רגישות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רגישות, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, מאמן משפחתי, מאמן אישי לדיאטה בתחום רגישות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 16:46:43 - wesi1