אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה 2 דרכים ללמוד מכל דבר, למצוא רמזים של שכל בכל דבר, למצוא שכל בכל דבר, רמזי המעשיות, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, ללמוד מכל דבר, יונתן הקטן, סודות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2 דרכים ללמוד מכל דבר, למצוא רמזים של שכל בכל דבר, למצוא שכל בכל דבר, רמזי המעשיות, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, ללמוד מכל דבר, יונתן הקטן, סודות התורה, סודות תורת הנסתר, חוכמת הקבלה, השכל שיש בכל דבר
איך אפשר ללמוד מכל דבר בחיים לפי אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו שיש שתי דרכים עיקריות ללמוד ולהבין את השכל הקיים בכל דבר, החל מדברים פשוטים וקטנים כמו שירים לילדים, ועד לסיפורי מעשיות מורכבים של רבי נחמן מברסלב. לדבריו, קיימים בכל אירוע בחיים, בכל שיחה, ובכל פרט, רמזים לשכל עמוק. הוא מדגים את התהליך באמצעות הסבר לשיר הילדים "יונתן הקטן".

מהם הסודות בשיר "יונתן הקטן"?

אליעד כהן מתאר כיצד אדם מסוים הסביר לו כי בשיר הילדים "יונתן הקטן" טמונים סודות גדולים ונפלאים. ההסבר שקיבל היה כזה: יונתן הוא רמז ליונתן התנ"כי, חברו של דוד המלך, ומכאן ש"יונתן" מסמל דמות צדיק ששומר על בריתו. "רץ בבוקר אל הגן" הוא רמז לכך שהצדיק רץ לגן התורה כדי ללמוד את התורה הפשוטה, אך לאחר מכן "טיפס על העץ" - כלומר, הוא עלה לרמת לימוד גבוהה יותר ולמד את סודות תורת הקבלה. הביטוי "אפרוחים חיפש" מתפרש כתלמידים חדשים שהוא רצה ללמד, ומכאן שהוא נתפס בתאוות גאווה ("אוי ואבוי לו לשובב"). ההסבר ממשיך עד לכך ש"נקרע לו המכנס" מסמל את העונש האלוהי על הגאווה שבה חטא הצדיק.

אליעד טוען שהסבר כזה נראה לאנשים מסוימים מאוד מתוחכם, אך למעשה ניתן לייצר פירושים דומים כמעט מכל טקסט או סיפור פשוט.

האם באמת ניתן למצוא שכל עמוק בכל דבר?

אליעד מדגיש שיש כאן שתי דרכים לפרש דברים:
  • הדרך הראשונה היא לקחת כל דבר פשוט ולהעניק לו משמעות עמוקה באמצעות משחקי מילים. למשל, אפשר לקחת את המשפט "לך לשטוף את הרצפה" ולפרשו כ"לך לשטוף את תחושת הרצף והזמן", וכך להפוך לכאורה את המשפט לפילוסופי ומעמיק. אליעד מבהיר כי דרך זו היא קלה ולא באמת מלמדת דבר חדש, משום שהיא רק לוקחת משהו שהאדם כבר יודע מראש ומלבישה אותו על משפט סתמי.
  • הדרך השנייה, לעומת זאת, היא האמיתית והמועילה. בדרך זו האדם צריך באמת ללמוד משהו חדש מהאירוע או הסיפור, דבר שלא ידע לפני כן. אליעד מסביר שאם אדם רואה דבר שנראה לו חסר משמעות לחלוטין, הוא צריך לחפש מה הוא יכול ללמוד מזה באמת. המשמעות של "ללמוד משהו חדש" היא לא סתם לייחס משמעות פילוסופית לטקסט מוכר, אלא למצוא תובנה חדשה, אמתית, ומשמעותית על עצמו ועל החיים.
למה רבי נחמן השתמש בסיפורי מעשיות מוזרים?

אליעד כהן מסביר שרבי נחמן מברסלב השתמש בשיטה של "סיפורי מעשיות", סיפורים שלכאורה נראים פשוטים או אפילו מוזרים מאוד, כדי להעביר מסרים עמוקים. לדוגמה, אליעד מתאר סיפור דמיוני כמו אדם שרוכב על לוויתן, שעף על העיר, ואז מופיעה צפרדע שעפה לחלל - דבר שנראה חסר פשר לחלוטין. אך רבי נחמן לימד שכל פרט בסיפור הוא רמז לדברים עמוקים בתורה, בתורת הנסתר ובחוכמת הקבלה.

ההסבר הוא שכאשר אדם באמת מתבונן בסיפור מעמיק, הוא יכול לגלות בו חידושים אמיתיים שלא ידע קודם לכן. הרעיון המרכזי הוא שכל פרט במציאות, כולל סיפורים, שירים ואירועים יומיומיים, טומן בתוכו שכל אלוהי עמוק, והחוכמה היא למצוא את השכל הזה.

מה ההבדל בין משחקי מילים לבין שכל אמיתי וחדש?

אליעד...
אלוהים תחושות מתווך חטא יהדות תורה מצוות אלוהים שכל אלוהי צדיקים ללמד מרחב המקום פירושים הרגלים איך ללמוד איך ללמוד מכל דבר ברסלב הקבלה השכל השכל שיש בכל דבר התורה חוכמת הקבלה חכם חכמת הקבלה יהדות תורה מצוות אלוהים יונתן הקטן ללמוד ללמוד מכל דבר למידה למצוא רמזים למצוא רמזים של שכל בכל דבר למצוא שכל בכל דבר ממי ללמוד מעשיות מעשיות של רבי נחמן מברסלב מקובלים סוד סודות סודות התורה סודות תורת הנסתר סיפור סיפורי מעשיות סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב קבלה רבי נחמן מברסלב רמזי המעשיות רמזים של שכל שכל תורה תורת הנסתר תורת הקבלה
גיאוגרפיה, השתקפות עצמית, הכל מדבר עליך, להזדהות עם כל דבר, השכל שיש בכל דבר, חינוך ילדים, מורה בבית ספר, שיעור בגיאוגרפיה, השכל של סיפורי מעשיות, ללמוד מכל דבר
גיאוגרפיה, השתקפות עצמית, הכל מדבר עליך, להזדהות עם כל דבר, השכל שיש בכל דבר, חינוך ילדים, מורה בבית ספר, שיעור בגיאוגרפיה, השכל של סיפורי מעשיות, ללמוד מכל דבר
...שמורה יתחיל ללמד בצורה כזו, גם התלמידים יפתחו יכולת התבוננות וניתוח גבוהים יותר. זה יהפוך אותם לאנשים אינטליגנטיים יותר, המתעניינים יותר בתכנים ומסוגלים ליצור קשר בין הלימודים לחיים שלהם. אליעד מציין שזו גם הדרך שבה מערכת החינוך צריכה לפעול: לא ללמד את התלמידים רק כדי להצליח בבגרות, אלא כדי לפתח את החשיבה, ההבנה העצמית והיצירתיות שלהם. איך להפוך שיעור מעניין לתלמידים? מה זה השתקפות עצמית? איך ללמוד מכל דבר? מה זה סיפורי מעשיות? איך ללמד גיאוגרפיה בצורה מעניינת? למה להזדהות גם עם דברים שליליים? מה...
חיפוש רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך להארה רוחנית, מודעות עצמית
חיפוש רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך להארה רוחנית, מודעות עצמית
...להבנה סופית ומוחלטת של מהות ההוויה והמציאות, תמיד קיימת האפשרות שבשלב הבא הוא יגלה הבנה עמוקה אף יותר. הוא מדגיש שאין באמת נקודה שבה ניתן לומר בוודאות מוחלטת שהבנת את כל המציאות ואין עוד מה לגלות. תמיד יכולה להיות שכבה נוספת של הבנה שממתינה להתגלות. אך בכל זאת, יש שלב מסוים של הבנה עמוקה שממנו והלאה כבר אין שאלות חדשות אלא רק תשובות מעמיקות יותר לאותן שאלות עצמן. מהי הבעיה האמיתית של האדם לפי אליעד כהן? לפי דבריו של אליעד, הבעיה האמיתית של האדם אינה בעיה חיצונית או חומרית, כמו מחסור בכסף, באהבה...
סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, מעשה מסוחר ועני, אבל לא עברו עליך המימות, למה משה רבנו לא נכנס לארץ ישראל? אנסטסיה, אולי אתה אלוהים? להיות ראוי להשיג את האושר המוחלט, מעשה מבערגיר ועני, ליקוטי מוהרן ח"א כ, חלק 2
סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, מעשה מסוחר ועני, אבל לא עברו עליך המימות, למה משה רבנו לא נכנס לארץ ישראל? אנסטסיה, אולי אתה אלוהים? להיות ראוי להשיג את האושר המוחלט, מעשה מבערגיר ועני, ליקוטי מוהרן ח"א כ, חלק 2
...שכל מה שיקרה הוא בגדר נס בלבד. זו התודעה שמאפשרת לאדם להתמזג עם המציאות ולהפוך להיות המציאות עצמה, שהיא מצב האושר המוחלט והשלמות המוחלטת. אליעד מדגיש שאם האדם עדיין חושב שיש לו זכות כלשהי בזכות המאמצים או הלימודים שלו, הוא לעולם לא יגיע אל השלמות. כדי להגיע לשלמות, האדם צריך להבין שהוא כמו דמות מצוירת שמוחקת את עצמה לחלוטין, עד לנקודה האחרונה שבה אין כבר מי שימחק את המחיקה עצמה. רק אז האדם מתמזג באופן מלא עם המציאות. למה משה רבנו לא נכנס לארץ ישראל? מה זה מתנת חינם לפי רבי נחמן? אולי אתה אלוהים...
סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, מעשה מסוחר ועני, אבל לא עברו עליך המימות, למה משה רבנו לא נכנס לארץ ישראל? אנסטסיה, אולי אתה אלוהים? להיות ראוי להשיג את האושר המוחלט, מעשה מבערגיר ועני, ליקוטי מוהרן ח"א כ, חלק 1
סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, מעשה מסוחר ועני, אבל לא עברו עליך המימות, למה משה רבנו לא נכנס לארץ ישראל? אנסטסיה, אולי אתה אלוהים? להיות ראוי להשיג את האושר המוחלט, מעשה מבערגיר ועני, ליקוטי מוהרן ח"א כ, חלק 1
...את הדרך שעבר, בלי זיופים, טעויות או השמטות. אם הוא יודע את הדרך באופן כל כך אינטימי ומדויק, זו ההוכחה לכך שהוא באמת היה שם. אדם שלא יכול לספק הוכחה כזאת, אדם שמהסס או לא מסוגל להסביר בדיוק איך הגיע לידיעתו - הוא לא ראוי לשלמות. מדוע הסיפור עוסק בבת המלך ולא במלך עצמו? אליעד מסביר שסיפורי רבי נחמן תמיד מתרכזים בבן המלך או בבת המלך ולא במלך עצמו, כי המלך מייצג את האלוהים עצמו, את המהות האינסופית. בת המלך מייצגת את הגילוי של המהות בעולם שלנו, את הצמצום שלה ואת הדינמיקה שבין האדם לבין העולם והאמת. בתפיסה...
הדרך של אליעד כהן, השינוי של אליעד כהן, נושאי הלימוד של אליעד כהן, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, שינוי התכנים של אליעד כהן, שכל גדול, שכל קטן, התורה שלי כולה הקדמות, ללמוד מאליעד כהן, תהליכי חשיבה של אליעד כהן, מודעות
הדרך של אליעד כהן, השינוי של אליעד כהן, נושאי הלימוד של אליעד כהן, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, שינוי התכנים של אליעד כהן, שכל גדול, שכל קטן, התורה שלי כולה הקדמות, ללמוד מאליעד כהן, תהליכי חשיבה של אליעד כהן, מודעות
...התמודדות יום - יומית עם בעיות בזוגיות, מכירות ותקשורת הבנת המהות של הרצון, הרגשות והמחשבות שיטת הלימוד דרך סיפורים ודוגמאות מעשיות פיתוח חשיבה לוגית והיצמדות לאמת בכל תחום מדוע נראה שיש שינוי בנושאי הלימוד? בתחילת הדרך הועברו תכנים שעוסקים בנושאים פילוסופיים ומופשטים במיוחד, כמו שאלות על המציאות, אלוהים, בחירה חופשית, זמן, מקום, אינסוף, עולמות מקבילים, יקומים ופוטנציאל קיום. אלו נושאים רחבי היקף שמצריכים רמת הבנה עמוקה מאוד. עם הזמן, התחילו להופיע יותר הסברים ודוגמאות על נושאים יום - יומיים, כמו...
השקרים של המדינה, מעשה ממלך עניו, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, איך לפגוש את אלוהים? איך לראות את אלוהים? לגלות את השקרים של המדינה, למה לחשוף שקרים? למה לגלות שקרים? מהם השקרים של המדינה? איך לגלות את השקרים של המדינה?
השקרים של המדינה, מעשה ממלך עניו, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, איך לפגוש את אלוהים? איך לראות את אלוהים? לגלות את השקרים של המדינה, למה לחשוף שקרים? למה לגלות שקרים? מהם השקרים של המדינה? איך לגלות את השקרים של המדינה?
...היכן הוא משקר לעצמו, יש חשיבות גדולה גם בחשיפת השקרים שמסביבנו. המדינה, הפוליטיקאים, המערכות השונות והעולם כולו מלאים בשקרים. כאשר אדם רוצה להתפתח מבחינה רוחנית או פנימית, חלק מהדרך שלו היא גם לחשוף את השקרים החיצוניים - של הפוליטיקאים, של המערכות ושל המדינה כולה. חשיפה זו מסייעת לאדם להכיר את המציאות כפי שהיא באמת, ללא הטעיות וללא שקרים. מה הכוונה בכך שכל המדינה מלאה שקרים מתחילה ועד סוף? אליעד מדגיש נקודה מהותית מהסיפור של רבי נחמן, שהמדינה כולה מלאה בשקרים מתחילתה ועד סופה, ואין בה שום דבר שהוא...
סודות החיים, סודות הקבלה, השכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? איך לנתח תהליכים? איך להיות יותר חכם? פיתוח מודעות לתהליכי חשיבה, איך להבין את עצמך? להחליף צמיג, סודות התורה
סודות החיים, סודות הקבלה, השכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? איך לנתח תהליכים? איך להיות יותר חכם? פיתוח מודעות לתהליכי חשיבה, איך להבין את עצמך? להחליף צמיג, סודות התורה
...של המציאות, עלינו לאסוף מידע ולהתבונן בצורה מעמיקה יותר, להבין את הקשרים בין הדברים. אליעד מדגיש שעלינו לפתח את החשיבה שלנו, ולהיות מסוגלים להבין דברים מתוך תהליכים גדולים יותר. הוא מציין את הדוגמה של הרבי נחמן שמדבר על איך הבנת דבר אחד יכולה להוביל להבנה של דברים נוספים. תהליך החשיבה הזה מדגיש את החשיבות של להבין דבר מתוך דבר, ולמה זה יכול להוביל להבנה יותר רחבה של החיים. בהמשך השיחה, הוא מציין דוגמה של חוויית החלפת צמיג. הוא מדבר על איך אנחנו מבינים את כל פעולה ומבינים את השכל מאחורי הפעולה, ומדוע...
לימוד קבלה, לא כל אחד יכול ללמוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, קדושת ספר הזוהר, לימודי קבלה, תורת הקבלה, חוכמת הקבלה, שיעורי קבלה, מותר ללמוד קבלה, אסור ללמוד קבלה, תורת הסוד, הזוהר הקדוש
...מציגה עקרונות שמתנגדים לפשטות הקריאה של התורה. מהן הסיבות לאיסור לימוד קבלה לפני גיל 40? הסיבה לאיסור ללמוד קבלה לפני גיל 40 נוגעת למושג של חוויות נפשיות ורוחניות שאדם יכול לעבור במהלך לימוד הקבלה. הלימוד דורש הבנה רוחנית גבוהה ויכולת להתמודד עם תכנים עמוקים ומורכבים. המורה נותן דוגמה: אם אדם יתחיל ללמוד קבלה ולא יבין את מה שנלמד, הוא עלול לשאול שאלות שישעשעו אותו או יגרמו לו לפקפק באמונתו. יותר מכך, יש חשש שמי שלומד קבלה לפני גיל 40, עלול לעזוב את הדת לחלוטין ולסכן את יציבותו הנפשית והאמונית. מהו...
שאלות לאלוהים, נעשה ונשמע, התורה כמשל, הוכחות למתן תורה היה או לא היה, מעמד הר סיני, מי כתב את התורה? מי נתן את התורה? הוכחות לאמיתות התורה מן השמים, בחירה חופשית, אמונה באלוהים, תורת הסוד, חוכמת הקבלה
שאלות לאלוהים, נעשה ונשמע, התורה כמשל, הוכחות למתן תורה היה או לא היה, מעמד הר סיני, מי כתב את התורה? מי נתן את התורה? הוכחות לאמיתות התורה מן השמים, בחירה חופשית, אמונה באלוהים, תורת הסוד, חוכמת הקבלה
...הדמויות בסרט. לפי אליעד, אם אלוהים ברא את המציאות והכל קורה לפי ידיעתו מראש, אז אין מקום אמיתי לבחירה חופשית. הוא מציין את המושג הכל צפוי והרשות נתונה, ומסביר את הסתירה הפנימית שבו. אם אלוהים יודע הכל מראש, אז כיצד יכולה להיות לאדם רשות נתונה באמת? אליעד מוסיף דוגמה נוספת כדי להדגיש את הנקודה הזו: האם כשאתה מזיז את האצבע שלך בשבת, זה קורה לבדך או בגלל שאלוהים מזיז אותה עבורך? אם הכל בא מאלוהים, האם יש רגע שבו האדם באמת מחליט בעצמו? ואם האדם מחליט בעצמו בשבת, אז למה לא בשאר הימים? לסיכום, אליעד כהן...
קבלה, תורת הקבלה, חכמת הקבלה, תורת הסוד, שבעים פנים לתורה, הארי הקדוש, סודות התורה, פנימיות התורה
...גזענית אפילו יותר מהגזענות הנאצית, מכיוון שהיא מתנה אהבה ושוויון רק לאלו שעומדים בתנאי מסוים של דתיות. האם יום שבת קדוש יותר משאר הימים? אליעד נותן דוגמה נוספת שבה הוא מפריך את הרעיון שיום השבת קדוש או מיוחד יותר מיום אחר בשבוע. הוא טוען שהמחשבה כאילו יש ביום שבת יותר קדושה מאשר בכל יום אחר היא מחשבה של אדם מופרע נפשית שאין לה שום אחיזה במציאות. הוא מדגיש שכל הרעיונות של קבלה על צינורות שפע הנפתחים דווקא בשבת הם רק דמיון ופנטזיה, ואינם תואמים לשכל הישר או למציאות הממשית. מהו סיפור הארי הקדוש ועמוד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 2 דרכים ללמוד מכל דבר, למצוא רמזים של שכל בכל דבר, למצוא שכל בכל דבר, רמזי המעשיות, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, ללמוד מכל דבר, יונתן הקטן, סודות התורה, סודות תורת הנסתר, חוכמת הקבלה, השכל שיש בכל דבר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רבי נחמן, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: רבי נחמן, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי לקשב וריכוז, קואצר לזוגיות בנושא רבי נחמן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 11:14:37 - wesi1