אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:52טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה?

כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, השאלה המרכזית היא כיצד לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון. גישה נפוצה היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אולם גישה זו אינה תמיד מצליחה. כל מוצר כולל יתרונות וגם חסרונות, ואין מוצר שמכיל רק יתרונות או חסרונות בלבד. לכן, על השואל להבין כיצד להציג את המוצר כך שהלקוח ירגיש שהיתרונות עולים על החסרונות, אפילו אם יש גם חסרונות.

מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה?

על מנת לשכנע מישהו לבצע פעולה, לא צריך לגרום לו להאמין שאין שום חיסרון או שהפעולה היא מושלמת, אלא פשוט להראות שהפעולה היא טובה יותר מהאפשרויות האחרות, גם אם רק במעט. כלומר, השכנוע לא צריך להיות מוחלט, אלא יחסי. אם הלקוח מרגיש שהפעולה או המוצר הם טובים יותר מהאפשרויות האחרות, הוא יבחר בהם, גם אם ישנם חסרונות מסוימים.

איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח?

כאשר יש התנגדויות מצד הלקוח, אין צורך להילחם בהן על ידי הסתרת החסרונות. במקום זאת, יש להציג את היתרונות של המוצר באופן ברור ולשלול את המשמעות של החסרונות בהשוואה ליתרונותיו. לדוגמה, אם למוצר יש חיסרון מסוים, ניתן להציג אותו כחיסרון מינורי בהשוואה ליתרונות המרכזיים של המוצר.

איך להציג יתרונות יחסיים ולא מוחלטים?

הצלחה במכירה או בשכנוע לא תושג על ידי הצגת המוצר ככזה שאין לו חסרונות, אלא על ידי הצגת המוצר כמשתלם יותר בהשוואה לאופציות אחרות. לקוח שקונה מוצר לא שואל את עצמו אם המוצר הוא הטוב ביותר בעולם, אלא האם הוא משתלם יותר מהאלטרנטיבות שיש לו בשוק.

איך זה קשור למכירת עצמך בראיון עבודה?

העקרונות שמוזכרים נכונים גם בהקשר של ראיון עבודה. אין צורך להסתיר את החסרונות האישיים ולנסות להציג רק יתרונות. במקום זאת, חשוב להראות שהיתרונות האישיים שלך גוברים על החסרונות. אפשר להקטין את החשיבות של החסרונות ולהעצים את היתרונות, כך שהמאזן הכללי יהיה לטובתך.

איך לעזור לעצמך להשתכנע?

לפעמים קשה לאנשים לשכנע את עצמם לבצע שינוי, כמו להפסיק לעשן. אנשים נוטים לחשוב שהשינוי חייב להיות מושלם, כלומר, בלי שום חיסרון. אך למעשה, מספיק שהאדם יחשוב שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בהמשך לעשן, כדי שהוא יסכים לבצע את השינוי.

האם תמיד צריך לשכנע ב - 100%?

לא תמיד צריך לשכנע מישהו במאה אחוז שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק לשכנע אותו שהיא עדיפה ביחס לאפשרויות אחרות. זה לא מחייב שהמוצר יהיה מושלם, או שהלקוח יהיה בטוח לחלוטין שהעסקה היא הטובה ביותר. כשמראים שהמוצר טוב יותר מהאלטרנטיבות, העסקה תתבצע בהצלחה.

לסיכום

הצלחה בשכנוע ובמכירות אינה דורשת שלמות מוחלטת. היא נובעת מיכולת להציג את היתרונות כך שיבלטו ביחס לחסרונות, תוך הצגת המוצר או הרעיון כמשתלם יותר מהאלטרנטיבות. בעזרת הצגת יתרונות באופן ברור ומינימיזציה של חסרונות, ניתן לשכנע את הלקוח לבצע רכישה או להסכים לרעיון בצורה טבעית ומשכנעת.
איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה?

כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, אחת השאלות המרכזיות היא כיצד להציג מוצר או רעיון כך שהצד השני ישתכנע להסכים או לרכוש אותו. רבים חושבים שהדרך הטובה ביותר היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אך גישה זו אינה תמיד מצליחה. אין מוצר עם רק יתרונות ואין מוצר בלי שום יתרון, ולכן השאלה האמיתית היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שהיתרונות עולים על החסרונות.

מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה?

כדי לגרום למישהו לבצע פעולה, אין צורך לגרום לו לחשוב שאין שום חיסרון בכך או שהפעולה היא 100% טובה ונכונה. מה שבאמת צריך לקרות הוא שהאדם יחשוב שהפעולה הזו טובה יותר מרעה, גם אם בפער קטן של 1%. במילים אחרות, השכנוע לא חייב להיות מוחלט, אלא יחסי.

איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח?

כאשר מנסים לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון מסוים, אין צורך להילחם בהתנגדויות שלו על ידי הסתרת החסרונות. במקום זאת, יש להראות שהיתרונות עולים על החסרונות. לדוגמה, אם למוצר יש חיסרון מסוים, ניתן להציג אותו כחיסרון מינורי בהשוואה ליתרונות המרכזיים שלו, או אפילו להציג את החיסרון כיתרון במקרים מסוימים.

איך להציג יתרונות יחסיים ולא מוחלטים?

הצלחה במכירה או בשכנוע תלויה בהצגת הרעיון כמשתלם יותר בהשוואה לאפשרויות אחרות. לדוגמה, כאשר אדם שוקל לקנות מוצר, הוא לא שואל את עצמו אם המוצר הזה הוא הטוב ביותר בעולם, אלא האם הוא משתלם יותר מהאלטרנטיבות האחרות הקיימות עבורו.

איך זה קשור למכירת עצמך בראיון עבודה?

כאשר אדם מגיע לראיון עבודה, אין צורך להסתיר את החסרונות שלו ולנסות להציג רק יתרונות. במקום זאת, עליו להראות שלמרות חסרונות מסוימים, היתרונות שלו עולים עליהם. אפשר להקטין את החשיבות של החסרונות ולהעצים את היתרונות, כך שהמאזן הכללי יטה לטובתו.

איך לעזור לעצמך להשתכנע?

לפעמים, אנשים מתקשים לשכנע את עצמם לבצע שינוי, כמו להפסיק לעשן. יש נטייה לחשוב שהפסקת העישון חייבת להיות מושלמת - שאסור להרגיש שום חיסרון בהחלטה. אבל בפועל, מספיק שהאדם ירגיש שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בחזרה אליו. חשוב להבין שהשיקולים הם יחסיים ולא מוחלטים.

האם תמיד צריך לשכנע ב - 100%?

לא תמיד צריך לגרום למישהו להיות בטוח לחלוטין שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק שהוא יחשוב שהיא עדיפה באופן יחסי על האלטרנטיבות. לא צריך לשכנע את הלקוח שהמוצר מושלם, אלא שהוא טוב יותר מהאפשרויות האחרות שיש לו. כאשר הלקוח מרגיש שהוא מקבל יותר ערך מחסרונות, העסקה תתבצע.

לסיכום, הצלחה בשכנוע ובמכירות אינה דורשת שלמות, אלא הצגת מצב שבו היתרונות עולים על החסרונות. על ידי הצגת היתרונות באופן ברור תוך הבנה שגם חסרונות קיימים, ניתן לשכנע אנשים לפעול ולבצע רכישה או קבלת החלטה בצורה טבעית ומשכנעת.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של מכירות ושכנוע והטיפ הולך ככה הרבה פעמים בן אדם שואל את עצמו "איך אני יכול לשכנע את הבן אדם השני במוצר שלי יש יתרונות ואין חסרונות", הרבה פעמים מוכרים מוצר ובמוצר יש גם חסרונות לא רק יתרונות, אין מוצר רק עם יתרונות כל מוצר יש לו גם חסרונות ומצד שני גם אין מוצר בלי יתרונות כי מוצר יש לו איזה יתרון כלשהו. בין כך ובין כך הרבה פעמים המוכר שבא למכור את המוצר שואל את עצמו "איך אני יכול להראות ללקוח רק את היתרונות ולא להראות לו את החסרונות?" והדבר הזה לא תמיד מצליח, לא תמיד יש אפשרות כזאת.

לפעמים רוצים לשכנע מישהו לעשות משהו ושואלים את עצמנו "איך אנחנו לגרום לכך שהוא לא יתנגד לדבר ושהוא יסכים עם הדבר?", לכאורה טריוויאלי הוא צריך אם יש לו סיבות למה הוא לא רוצה לעשות את מה שאנחנו רוצים אז אנחנו צריכים את הסיבות האלה לנטרל ואם יש סיבות למה שהוא כן יכול לעשות את מה שאנחנו רוצים אז אנחנו צריכים את הסיבות האלה לפתח ולהגדיל ולהקצין אותן. ומה שאני רוצה לחדד פה שבעיקרון כדי לשכנע מישהו במשהו לא צריך, שימו לב לא צריך לגרום לו כאילו אין צורך לא במובן שזה לא בסדר אלא במובן שאין צורך להסתיר ממנו את החסרונות ואת ההתנגדויות ולהראות לו רק את היתרונות והתועלות וההיגיון בזה שהוא יעשה או יסכים עם מה שאנחנו רוצים.

כדי שבן אדם יעשה משהו הוא לא צריך לחשוב שזה רק טוב אם הוא יעשה את זה ושאם הוא יעשה את זה אין בזה שום דבר רע בן אדם לא צריך לחשוב ככה, מה בן אדם כן צריך לחשוב? בן אדם צריך לחשוב, כדי שהבן אדם יבצע פעולה הוא צריך לחשוב שהפעולה הזאת בסך הכל תעשה לו ב1% יותר, אפילו ב1% יותר של טוב מאשר רע. כדי שהלקוח ישתכנע לקנות מוצר הוא לא צריך לחשוב שהמוצר הזה אין שום חסרונות בלקנות אותו הוא גם לא צריך לחשוב שהמוצר הזה יש בו רק יתרונות בלקנות אותו, הוא צריך לחשוב שבסך הכל הסופי יש בו יותר יתרונות מחסרונות. כדי שהבן אדם יסכים לאיזה רעיון הוא לא צריך לחשוב שהרעיון הזה רק נכון ושההפך של הרעיון הזה רק לא נכון, הוא צריך לחשוב שהרעיון הזה יותר נכון מאשר לא נכון עם דגש על המילה "יותר", יותר טוב מאשר רע, יותר נכון מאשר לא נכון.

אותו דבר הפוך כדי לשכנע מישהו לא לעשות משהו אנחנו לא צריכים לגרום לו לא לראות שום יתרון בזה ולראות רק חסרונות בלעשות את הדבר ואז לשכנע אותו לא לעשות לא, לא צריך את זה מספיק שנשכנע אותו שיש עבורו יותר חסרונות מיתרונות הוא לא יעשה את הדבר הזה. החידוד פה והדגש הוא שכאשר באים למכור ללקוח מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו לא צריך להסתיר ממנו את החסרונות לא צריך לפחד מזה שיש חסרונות במוצר, לא צריך לפחד מזה שמה שאתה אומר יעשה לו גם רע לא לפחד מזה שאתה גם לא צודק, לא צריך לפחד מזה שאתה גם אולי אפילו טועה במה שאתה אומר לא צריך לפחד מזה וגם לא צריך להתמקד ב - "אני חייב להראות לו שזה רק טוב שזה רק נכון, שאני רק צודק".

בן אדם בא לראיון עבודה הוא מפחד שיש לו חסרונות והוא חושב שצריך שיהיה לו רק יתרונות ואת החסרונות להסתיר זה לא נכון זה לא המחויב, המחויב הוא שבאופן יחסי יהיה לך יותר יתרונות מחסרונות. אתה רואה הרבה חסרונות אין בעיה תוסיף עוד יתרונות, תקטין קצת את החסרונות תגדיל את היתרונות, את היתרונות תנפח את החסרונות תקטין, על החסרונות תגיד שזה לא משנה שזה בכלל טוב על היתרונות תגיד שזה מאוד משנה היתרונות. בגדול החידוד של הרעיון הוא אתה לא צריך לשכנע מישהו שזה טוב ולא רע אתה צריך לשכנע שזה יותר טוב מרע, כל בן אדם שיבדוק עם עצמו כשהוא עושה פעולה האם בסופו של דבר אתה עושה רק פעולות שאתה חושב שהן רק טובות ולא רעות בכלל או שאתה עושה פעולות שאתה חושב שהן בסך הכל הסופי יותר טובות מרעות.

וצריך לזכור שיותר טוב מרע זה גם ביחס לשאר האפשרויות, זאת אומרת אם יש לדוגמה בן אדם קונה איזה מוצר והמוצר הזה שווה לו את הכסף, זאת אומרת שהמוצר הזה מביא לו יותר תועלת מאשר נזק מאשר העלות של הכסף אבל אם הוא יכול לקנות את זה במקום אחר ביותר זול בדיוק את אותו מוצר לדוגמה אז זה אומר בעצם שהתועלת שלו קטנה והנזק שלו גדל. זאת אומרת הרעיון של יתרון וחיסרון הוא לא רק ביחס למוצר עצמו אלא ביחס למוצר עצמו ביחס לשאר האלטרנטיבות של אותו לקוח ולכן כשרוצים לשכנע מישהו במשהו צריך לשכנע אותו שהמוצר שלך הוא יותר טוב מאשר רע, הרכישה של המוצר תעשה ללקוח יותר טוב מאשר רע ביחס גם משאר האלטרנטיבות.

אז עוד פעם אתה רוצה למכור את עצמך אתה רוצה לשכנע את עצמך, בן אדם רוצה לשכנע את עצמו באיזה רעיון הרבה פעמים בן אדם לא לא מצליח לעשות משהו, נגיד בן אדם נגיד לדוגמה רוצה להפסיק לעשן ואז הוא חושב שבשביל להפסיק לעשן הוא צריך שכל הדברים הטובים שהעישון נותן לו לוותר עליהם נגיד או כל מיני תיאוריות כאלה ואחרות, בגדול אתה רוצה לדוגמה להפסיק לעשן זה בסדר שתחשוב שבעישון יש דברים טובים וזה בסדר שתחשוב שבלא לעשן יש דברים רעים זה בסדר, השאלה היא מה שמחויב זה בסך הכל הסופי איפה אתה חושב שיש יותר דברים טובים בלעשן או בלא לעשן. וזה גם לאו דווקא באופן כללי אלא באופן פרטי לאותו רגע שאתה רוצה לעשן כי בן אדם יכול שיותר טוב לא לעשן אבל כשהוא רוצה לעשן אז הוא חושב שיותר טוב כן לעשן ולכן מדובר באופן פרטי.

בסופו של דבר זה לא שחור ולבן או לא תמיד זה שחור ולבן, או לא חייבים שזה יהיה שחור ולבן אם רוצים שמישהו יהיה בטוח במאה אחוז שהעסקה טובה אז צריך לגרום לו לא לראות שום חיסרון ולראות רק יתרון ואז אנחנו מקרבים אותו לתחושה שבמאה אחוז הוא חושב שהעסקה טובה אבל בשביל שהעסקה תתבצע לא צריך לשכנע אותו במאה אחוז שהעסקה טובה מספיק שתשכנע אותו שהיא יותר טובה מאשר רעה, המוצר לא צריך להיות מושלם ואתה לא צריך להיות מושלם ולא צריך להיות מושלם מספיק שהוא יותר טוב מאשר רע והוא יתבצע. אז שיהיה לכולם בהצלחה תודה.
להסתיר לשכנע אותו לשכנע מישהו לעשות משהו איך לגרום למישהי לחשוב התנגדויות בזמן מכירה רגש להשתכנע לגרום לה לחשוב הצד השני התנגדויות מכירות שאלות להתבוננות איך להצליח איך להצליח למכור איך להצליח לשכנע איך למכור את המוצר איך למכור מוצר עם חסרונות איש מכירות אנשי מכירות הצלחה חיסרון חסרונות טיפים טיפים לאנשי מכירות טיפים למכירות טיפים לשכנוע יותר טוב מרע יחסיות יתרון יתרונות יתרונות יחסיים להצליח להצליח למכור להצליח לשכנע למכור למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים לשכנע מוחלט מוחלטות מוצר מוצר עם חסרונות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות שכנוע שכנוע באופן יחסי שכנוע באופן מוחלט
פיתרון / בעיות - איך למצוא פתרון לבעיות גם כאשר נראה שאין פתרון?
...היא נובעת. כל בעיה בעולם, הקיום שלה תלוי בקיומם של גורמים כלשהם, שהם בעצם הנחות היסוד והבסיס של הבעיה. וכאשר מנסה האדם למצוא פיתרון לבעיה כלשהי, הרי שבעצם הוא מנסה למצוא פתרון לשורש של הבעיה, שכרגע בא לידי ביטוי בצורה החיצונית של הבעיה. אך מצד האמת, האדם לא מתמודד עם הבעיה החיצונית, אלא עם השורש הפנימי שלה. והשורש של הבעיה הוא זה שקובע את אופי הבעיה, ובו צריך להתמקד כדי לפתור את הבעיה. הדבר דומה לאדם שיש לו תסמינים של מחלה כלשהי לא ידועה. ועל האדם לנסות לאתר את שורש המחלה, ועל פי זה להחליט באיזה...
זיהום הדלקים בנתב"ג, לזהות את שורש הבעיה, היכן הבעיה נמצאת, איך למצוא פיתרון לבעיה
זיהום הדלקים בנתב"ג, לזהות את שורש הבעיה, היכן הבעיה נמצאת, איך למצוא פיתרון לבעיה
...בבעיה לפי הדוגמה של זיהום הדלקים? אליעד מסביר שבמקרה של זיהום הדלקים בנתבג, הדבר הראשון שנעשה הוא ניסיון להבין איפה בדיוק נמצאת הבעיה. אנשי המקצוע בנתבג בדקו תחילה האם הזיהום מקורו בשאיבה הראשית של הדלק או במקום אחר בתהליך האספקה. מה שהם גילו הוא שהזיהום אינו מגיע ממקור אספקת הדלק הראשי או המרכזי, אלא מצינור מסוים בלבד, שמספק דלק לנקודה ספציפית. במילים אחרות, מדובר בבעיה נקודתית ולא בבעיה מערכתית. מה המשמעות של גילוי בעיה נקודתית ולא מערכתית? לגילוי שהבעיה היא נקודתית יש השלכה משמעותית ומעודדת,...
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
...לא רוצים. הוא מציע לעשות תהליך מחשבתי בו אדם בוחן כל דבר שהוא לא רוצה, ומנסה להבין מדוע הוא אינו רוצה אותו. לדוגמה, אם אדם לא רוצה שירביצו לו, הוא צריך לשאול את עצמו מדוע הוא לא רוצה זאת. ככל שהוא יעמיק בשאלה זו, הוא יגיע לתובנות פנימיות יותר ויותר עמוקות, עד שבסוף יגיע לשורש הרצון - או אי - הרצון - שלו. ברגע שיגיע לנקודת השורש, הוא יוכל לבחור אם לרצות או לא לרצות את הדבר, ובכך יבטל את הסבל שנובע מחוסר הרצון. האם אפשר באמת להגיע למצב בו אפשר לבחור מה לרצות ומה לא? אליעד טוען שכן. לדבריו, ברגע שאדם...
הבשורה הרעה והבשורה הטובה באמת - הפיתרון האחד לכל הבעיות
...וגם הזמן והמקום בעצמם, נפרדים. ואין שום דבר בעולם שיש בו שלמות. ולכן, מי שרוצה שלמות, יש רק דרך אחת להשיג אותה, והיא להתחבר לאותו אין שום דבר. כי האין שום דבר הזה, הוא דבר גדול מאוד. כי הכלום, הוא גדול יותר מכל המקום והזמן. כי בלי צורת מקום וזמן, יש כלום. ומהות המקום והזמן, היא גדולה מהם, והיא הכלום שחסר את הצורה שלהם. ומי שרוצה שלמות, עליו להתחבר אל אותו שום דבר וכלום, שמאחר שהוא לא קיים, אין לו שום חיסרון כלל. אך כיצד אפשר להיות שום דבר, וכיצד אפשר להתחבר לשום דבר? תשובה: על ידי אמת. והכוונה היא...
פיתרון בעיות - זה שאינך מוצא פתרון, זה לא אומר ש?
פיתרון בעיות - זה שאינך מוצא פתרון, זה לא אומר ש?
...פעמים, בסופו של דבר הוא יגיע לנקודה של השתוות הרצון שלו עם המציאות, ואז המציאות תתקבל אצלו במלואה ולא תהיה לו שום בעיה. לדוגמה, אם לאדם יש בעיה מסוימת, הוא צריך לעצור ולשאול את עצמו למה הוא רוצה שהמציאות תהיה אחרת ממה שהיא כרגע. אם יחקור זאת באופן מספיק עמוק, הוא יגיע להבנה שהבעיה נעלמת ברגע שהוא מקבל את המציאות כפי שהיא, ללא התנגדות וללא רצון לשנותה. מהו המסר המרכזי שאליעד מדגיש לגבי פתרון בעיות? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא הצורך להיות אמיתי. להיות אמיתי משמעו להודות בכך שאי - הצלחה במציאת פתרון...
יעוץ פילוסופי, יעוץ מעשי, מאה אחוז הצלחה, מאה אחוז פיתרון, להודות שיש חיסרון, הכנה למפגש עם אליעד, להשתמש בשנאה, פילוסופיה ופרקטיקה, לכל דבר יש הפך, להתייחס לעצמך ברצינות
יעוץ פילוסופי, יעוץ מעשי, מאה אחוז הצלחה, מאה אחוז פיתרון, להודות שיש חיסרון, הכנה למפגש עם אליעד, להשתמש בשנאה, פילוסופיה ופרקטיקה, לכל דבר יש הפך, להתייחס לעצמך ברצינות
...להיות מוכן להודות בכך שיש לו בעיה ולהיות מוכן לשמוע את הפתרון. אם לא, הפתרון לא יעבוד, גם אם הוא מוצע לו באופן מוחלט. אדם שלא מוכן להכיר בבעיה שלו לא יוכל לפתור אותה. כיצד הכנה לפגישה עם אליעד תורמת להצלחה? אליעד מציע שמישהו שמתכונן לפגישה לא יעסוק במדיטציה או רגיעה, אלא יכין רשימה של כל הדברים שהוא הכי שונא ושצריך להיפטר מהם. הכנה כזו מקלה על התהליך של פתרון בעיות, כי היא ממקדת את האדם בעקרונות החשובים ביותר שהוא רוצה לשנות בחייו. הוא טוען שמי שלא באמת מוכן לשנות את עצמו או להתמודד עם הבעיות שלו...
מילות שאלה, איך אתה בטוח? למה אתה בטוח? משמעות המילים, צורת ניסוח, סוף מעשה במחשבה תחילה, איך ניגשים לשאלה? איך מוצאים פיתרון? איך מנתחים שאלה?
מילות שאלה, איך אתה בטוח? למה אתה בטוח? משמעות המילים, צורת ניסוח, סוף מעשה במחשבה תחילה, איך ניגשים לשאלה? איך מוצאים פיתרון? איך מנתחים שאלה?
...את ההבדל בין השאלות למה אתה בטוח ו - איך אתה בטוח. הוא מסביר שההבדל בין השאלות טמון בכך שלמה אתה בטוח מתייחסת לסיבה שבגללה מישהו חושב שדבריו נכונים, בעוד ש אתה בטוח מתייחס לאופן שבו מישהו מרגיש בטוח. לדוגמה, כאשר שואלים איך אתה בטוח?, הכוונה היא בדרך כלל לשאול עד כמה מישהו בטוח בהנחה או בהשערה שלו - למשל, האם הוא בטוח ב - 70% או ב - 30%. מצד שני, כאשר שואלים למה אתה בטוח?, הכוונה היא להבין את הסיבה או את ההיגיון שמאחורי הביטחון של אותו אדם. במהלך השיחה, ישנו בלבול בין השניים, כשלפעמים השאלה איך...
מה הכי טוב לעשות? איך לדעת מה לעשות? העצה הכי טובה בעולם, הפיתרון לכל בעיה, למה להיצמד לאמת? איך להיצמד לאמת? שוק ההון, לעשות כסף, אימון אישי, אימון לחיים טובים, ייעוץ בכל תחום
מה הכי טוב לעשות? איך לדעת מה לעשות? העצה הכי טובה בעולם, הפיתרון לכל בעיה, למה להיצמד לאמת? איך להיצמד לאמת? שוק ההון, לעשות כסף, אימון אישי, אימון לחיים טובים, ייעוץ בכל תחום
...טוב לעשות, ואיך ניתן להחליט מה לעשות בכל מצב. הפתרון הגנרי והעצה המרכזית שאליעד נותן, בכל נושא ובכל מצב, היא להיצמד לאמת. הוא מבהיר שהיצמדות לאמת פירושה לראות את המציאות כפי שהיא באמת, ולא כפי שהיינו רוצים או חוששים שתהיה. זאת הדרך הפשוטה והטובה ביותר להגיע לפתרונות נכונים לכל בעיה שיש לאדם בחייו, בכל תחום שהוא, בין אם מדובר בשוק ההון, אימון אישי, זוגיות, מימוש עצמי או כל נושא אחר. העיקרון המרכזי שאליעד מציג הוא שכאשר אדם רוצה לפתור בעיה, הדבר הראשון שעליו לעשות הוא לבדוק באופן ברור מה האמת ביחס...
איך לפתור בעיות שאין להן פתרון? איך לפתור בעיות קשות? איך להתמודד עם בעיה בלי פתרון? לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לפתח את יכולת החשיבה, איך למצוא פתרון לבעיות בלי פיתרון? איך לפתור בעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיות בחיים?
איך לפתור בעיות שאין להן פתרון? איך לפתור בעיות קשות? איך להתמודד עם בעיה בלי פתרון? לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לפתח את יכולת החשיבה, איך למצוא פתרון לבעיות בלי פיתרון? איך לפתור בעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיות בחיים?
...בדיוק כמו בשרירים, אין גבול להתפתחות ולחיזוק השכל. תמיד אפשר להמשיך ולפתח אותו, ולכן אם האדם לא מוצא פתרון לבעיה - עליו פשוט להשקיע בפיתוח החשיבה. איך בדיוק מפתחים את השכל כדי לפתור בעיות? אליעד כהן מבהיר כי פיתוח השכל משמעותו לבצע תרגילי חשיבה, לפתור חידות, לחשוב על דברים בצורה יצירתית, לנתח בעיות מזוויות שונות ולנסות להתבונן בדברים בצורה חדשה. לדבריו, ככל שהאדם יעסוק יותר בפעילויות המפתחות את החשיבה, כך הוא יצליח להתמודד טוב יותר עם הבעיות שלו. כמו בדוגמת המשקולות, ככל שהשכל מתפתח יותר - האדם...
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
...על האפשרות לקחת את הפחד ולעשות איתו משחק, כלומר, להכיר בכך שהשיחה עם הלקוח אינה דבר אישי אלא תהליך של שכנוע שבו המטרה היא להגיע למטרה עסקית ולא אישית. מה עושים כשפוחדים מהפסקת השיחה או מהסירוב של הלקוח? כשאתה עומד בפני פחד מהסירוב של הלקוח, השאלה היא כיצד להתמודד עם תחושת החוסר ביטחון הזו. אליעד מציע את הכלל הפשוט: כשאתה מרגיש פחד, תזכור שמדובר במשחק. אם תחשוב שהשיחה עם הלקוח היא בסך הכל משחק שאתה שותף בו, זה יכול להפחית את העומס הנפשי. אליעד משווה את המצב למישהו שמפחד לדבר עם אדם שהוא רוצה להתחיל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: צריך לשכנע, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צריך לשכנע, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, פסיכותרפיסט, מאמן אישי לימודים בנושאי צריך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 11:57:06 - wesi1