... בלי שום חיסרון. אך למעשה, מספיק שהאדם יחשוב שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בהמשך לעשן, כדי שהוא יסכים לבצע את השינוי. האם תמיד
צריך לשכנע ב - 100%? לא תמיד
צריך לשכנע מישהו במאה אחוז שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק לשכנע אותו שהיא עדיפה ביחס לאפשרויות אחרות. זה לא מחייב ... אבל בפועל, מספיק שהאדם ירגיש שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בחזרה אליו. חשוב להבין שהשיקולים הם יחסיים ולא מוחלטים. האם תמיד
צריך לשכנע ב - 100%? לא תמיד צריך לגרום למישהו להיות בטוח לחלוטין שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק שהוא יחשוב שהיא עדיפה באופן יחסי על האלטרנטיבות. לא
צריך לשכנע את הלקוח שהמוצר מושלם, אלא שהוא טוב יותר מהאפשרויות האחרות שיש לו. כאשר הלקוח מרגיש שהוא מקבל יותר ערך מחסרונות, ... תנפח את החסרונות תקטין, על החסרונות תגיד שזה לא משנה שזה בכלל טוב על היתרונות תגיד שזה מאוד משנה היתרונות. בגדול החידוד של הרעיון הוא אתה לא
צריך לשכנע מישהו שזה טוב ולא רע אתה
צריך לשכנע שזה יותר טוב מרע, כל בן אדם שיבדוק עם עצמו כשהוא עושה פעולה האם בסופו של דבר אתה עושה רק פעולות שאתה חושב שהן רק ... הרעיון של יתרון וחיסרון הוא לא רק ביחס למוצר עצמו אלא ביחס למוצר עצמו ביחס לשאר האלטרנטיבות של אותו לקוח ולכן כשרוצים לשכנע מישהו במשהו
צריך לשכנע אותו שהמוצר שלך הוא יותר טוב מאשר רע, הרכישה של המוצר תעשה ללקוח יותר טוב מאשר רע ביחס גם משאר האלטרנטיבות. אז עוד ... אז צריך לגרום לו לא לראות שום חיסרון ולראות רק יתרון ואז אנחנו מקרבים אותו לתחושה שבמאה אחוז הוא חושב שהעסקה טובה אבל בשביל שהעסקה תתבצע לא
צריך לשכנע אותו במאה אחוז שהעסקה טובה מספיק שתשכנע אותו שהיא יותר טובה מאשר רעה, המוצר לא צריך להיות מושלם ואתה לא צריך להיות ...