אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מיסטיקה וסכיזופרניה, חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיסטיקה וסכיזופרניה, חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע
איך מתמודדים עם חרדות והפרעות נפשיות שמקורן במיסטיקה?

הסבר מקיף ומפורט של אליעד בנושא פחדים, חרדות והפרעות נפשיות, המתעוררות עקב התעסקות במיסטיקה. אליעד מתאר שהמושג "מיסטיקה" כולל בתוכו עולם רחב: חוצנים, נשמות, גלגולים, אלוהים, רוחות, שדים, מלאכים, עין הרע, כישופים ומאגיה שחורה. יש אנשים שכאשר הם עוסקים בעולם המיסטיקה מתחילות להתפתח אצלם חרדות, פרנויה, סכיזופרניה והפרעות נפשיות אחרות.

אליעד מדגיש שהוא אינו מתנגד למיסטיקה עצמה, ואף סבור שלעתים החיים האמיתיים מוזרים יותר מכל סיפור מיסטי. הוא גם מציין שלא כל מי שמתעניין במיסטיקה יהפוך לבעייתי או לסובל מהפרעות, אך הוא מזהיר שיש אנשים רבים שהבעיות הנפשיות שלהם נובעות מעיסוק יתר במיסטיקה ובתכנים הקשורים לעולם הרוח.

מדוע לימודי מדע מפחיתים פחדים מיסטיים והפרעות נפשיות?

הדרך העיקרית שאליעד מציע לטיפול ולהתמודדות עם הפרעות וחרדות מיסטיות היא לימודי מדע. הוא מסביר שככל שאדם ילמד יותר מדעים כמו פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, אסטרונומיה וכדומה, החרדות המיסטיות שלו ייחלשו וייעלמו באופן אוטומטי.

הוא מביא דוגמה פשוטה של ילד שסובל מפחדים של רוחות רעות, שדים, או פחד מעין הרע. ברגע שהילד הזה ייחשף לתכנים מדעיים, כמו סרטוני מדע לילדים, הסברים על איך העולם עובד מבחינה מדעית, איך פועלים חוקי הטבע ואיך נוצרים דברים בעולם, הוא יהפוך להיות יותר רציונלי, הפחדים שלו יצטמצמו והוא יהיה הרבה יותר רגוע ונורמלי.

איך לימודי מדע מחלישים פחדים ודמיונות כמו שדים, רוחות וכישופים?

אליעד מסביר שהסיבה שלימודי מדע מועילים להפחתת פחדים מיסטיים היא שמדע ומיסטיקה הם שני הפכים גמורים. המדע מבוסס על חשיבה ריאלית, הוא מאמין רק בדברים שאפשר לראות, לחוש או להוכיח. מבחינת המדע, אין דבר כזה רוחות, אין דבר כזה שדים, מלאכים או קישופים, ולמרות שאולי המדע לא יכול לפסול לגמרי את האפשרות של עולם הבא, הוא לא מייחס לכך חשיבות, כיוון שאין לזה הוכחות מדעיות או בסיס מציאותי ברור.

לעומת זאת, מיסטיקה עוסקת בדברים שאינם קיימים במציאות המוחשית, כמו דמיונות של שדים ורוחות, דיבור עם נשמות, קיום גלגולים או עולם הבא. לכן, ככל שאדם יהיה יותר מחובר לחשיבה המדעית והרציונלית, כך הוא יתרחק באופן טבעי מהדמיונות ומהחרדות הנלוות אליהם.

איזה סוג תוכן מדעי מומלץ כדי להתמודד עם פחדים מיסטיים?

אליעד ממליץ לאנשים שסובלים מהפרעות מיסטיות לראות סרטונים מדעיים, לקרוא חומרים או להשתתף בפעילויות שמסבירות איך העולם עובד, איך מתרחשים ניסויים, כיצד נבנית טכנולוגיה, ואיך מתרחשים תהליכים בעולם האמיתי. ככל שאדם יבין בצורה טובה יותר כיצד המציאות עובדת מבחינת פיזיקה, ביולוגיה וכימיה, כך הפחדים המיסטיים שלו ייחלשו ואף ייעלמו לחלוטלין.

לדברי אליעד, מדובר בפתרון שהוא בטוח ב - 100%, כי המוח לא יכול בו זמנית להאמין בדמיונות בלתי הגיוניים וגם להבין את העולם בצורה מדעית וברורה. זו הסיבה שבגללה לימודי מדע עובדים כל כך טוב כטיפול לחרדות ופחדים מיסטיים.

אליעד מבהיר כי הוא אינו נכנס לשאלה האם המדע או המיסטיקה אמיתיים או שקריים באופן מוחלט. הוא טוען שבכל דבר יש מידה מסוימת של אמת, אך המטרה כאן אינה לבדוק את אמיתות המיסטיקה אלא להדגיש כיצד לימודי מדע יכולים לעזור לאנשים להתמודד טוב יותר עם חרדות ודמיונות מיסטיים שמפריעים לאיכות חייהם.
לטפל בהפרעת אישיות פחדים וחרדות המדע איך נוצר להבדיל דמיונות לטפל בחולה נפש טיפול בהפרעות אישיות להאמין הבדלה פחד מעין הרע ביולוגיה בעיה נפשית בעיות נפשיות הפרעה הפרעה נפשית הפרעה פסיכיאטרית הפרעות הפרעות אישיות הפרעות נפש הפרעות נפשיות הפרעות נפשיות ומיסטיקה הפרעות פסיכיאטריות הפרעת אישיות חולה נפש חולי נפש חרדה חרדה אצל ילד חרדה אצל ילדים חרדה בילדים חרדה משדים חרדה של ילד חרדה של ילדים חרדות חרדות אצל ילד חרדות אצל ילדים חרדות בילדים חרדות ופחדים ילדים חרדות ילד חרדות ילדים חרדות מיסטיות חרדות של ילד חרדות של ילדים חשיבה מדעית טיפול בבעיה נפשית טיפול בבעיות נפשיות טיפול בהפרעה נפשית טיפול בהפרעה פסיכיאטרית טיפול בהפרעות אישיות טיפול בהפרעות נפשיות טיפול בהפרעות פסיכיאטריות טיפול בהפרעת אישיות טיפול בחולה נפש טיפול בחולי נפש טיפול במחלה נפשית טיפול במחלות נפש טיפול במחלות נפשיות טיפול במחלת נפש טיפול במחלת רוח ילד ילד בחרדה ילד בחרדות ילד חרדתי ילד מפחד ילד עם חרדה ילד עם חרדות ילד עם פחד ילד עם פחדים ילד פחדן ילד שמפחד ילדה ילדה בחרדה ילדה בחרדות ילדה חרדתית ילדה מפחדת ילדה פחדנית ילדה שמפחדת ילדים ילדים וחרדות ילדים ופחדים ילדים חרדות ילדים עם חרדה ילדים עם חרדות ילדים עם פחד ילדים עם פחדים ילדים פחדים ילדים פחדים וחרדות כימיה כישוף כישופים לטפל בבעיה נפשית לטפל בבעיות נפשיות לטפל בהפרעה נפשית לטפל בהפרעה פסיכיאטרית לטפל בהפרעות אישיות לטפל בהפרעות נפשיות לטפל בהפרעות פסיכיאטריות לטפל בהפרעת אישיות לטפל בחולה נפש לטפל בחולי נפש לטפל במחלה נפשית לטפל במחלות נפש לטפל במחלות נפשיות לטפל במחלת נפש לטפל במחלת רוח לימוד לימודי מדע ללמוד ללמוד מדע למידה מאגיה מאגיה שחורה מדע מחלה נפשית מחלות נפש מחלות נפשיות מחלת נפש מחלת רוח מיסטיקה מיסטיקה וסכיזופרניה מלאכים נפש סכיזופרן סכיזופרניה עין הרע פחד פחד אצל ילד פחד אצל ילדים פחד בילדים פחד מיסטי פחד מכישופים פחד ממאגיה פחד ממאגיה שחורה פחד ממלאכים פחד מעין הרע פחד מרוחות רעות פחד משדים פחד של ילד פחד של ילדים פחדים פחדים אצל ילד פחדים אצל ילדים פחדים ומיסטיקה פחדים ילד פחדים ילדים פחדים מיסטיים פחדים של ילד פחדים של ילדים פיזיקה פסיכיאטר פסיכיאטריה רוחות רעות רוחניות שדים
סרטי אימה מדע בדיוני, איך לעשות סרט טוב? סרטים מצוירים, סרטי מדע בדיוני, סרטי אימה, סרטי מיסטיקה, משחקי הכס, הנוקמים, דוקטור סטריינג, סופרמן מן, סרטי גיבורי על, לזמן את הרוע, אימה מיסטית, מגרש השדים, תיקים באפילה
סרטי אימה מדע בדיוני, איך לעשות סרט טוב? סרטים מצוירים, סרטי מדע בדיוני, סרטי אימה, סרטי מיסטיקה, משחקי הכס, הנוקמים, דוקטור סטריינג, סופרמן מן, סרטי גיבורי על, לזמן את הרוע, אימה מיסטית, מגרש השדים, תיקים באפילה
... אימה מדע בדיוני, איך לעשות סרט טוב? סרטים מצוירים, סרטי מדע בדיוני, סרטי אימה, סרטי מיסטיקה, משחקי הכס, הנוקמים, דוקטור סטריינג, סופרמן מן, סרטי גיבורי על, לזמן את הרוע, אימה מיסטית, מגרש השדים, תיקים באפילה מה ההבדל בין סרט מדע בדיוני מיסטי לבין סרט מדע בדיוני רגיל? אליעד כהן מסביר שההבדל בין סרטי מדע בדיוני רגילים לסרטי מדע בדיוני מיסטיים קשור באופן שבו הצופים תופסים את הסרט ואת המציאות שבו. סרט מדע בדיוני רגיל יכול להיות סרט שבו חוצנים פולשים לכדור הארץ או ... עצמו לכך שמדובר במשהו דמיוני לחלוטין, ולכן אין לו ציפייה לאמינות מלאה, אלא בעיקר להיגיון פנימי עקבי של העלילה. לעומת זאת, בסרטי מדע בדיוני מיסטיים, כגון לזמן את הרוע, מגרש השדים או תיקים באפלה, קיים שילוב מיוחד: הסרט מנסה לגרום לצופה להרגיש כאילו מדובר באירועים שאולי יכולים להתרחש באמת. אליעד מסביר שהמיסטיות יוצרת בלבול בין הרציונלי ללא - רציונלי, מכיוון שיש אנשים שמאמינים באמת בקיומן של תופעות על - טבעיות כגון שדים ורוחות. המתח בין מה שנתפס כאמיתי לבין מה שנתפס כדמיוני הוא המהות של ההבדל בין שני סוגי סרטים אלו. למה יש אנשים שאוהבים מאוד סרטי אימה מיסטיים ואחרים שונאים אותם? אליעד מפרט שיש אנשים שאוהבים כל סוג של סרט אימה, בין אם הוא מיסטי או רגיל. אחרים, לעומת זאת, אוהבים רק סוג מסוים של סרטים כאלה. למשל, אדם מסוים יכול ליהנות מאוד מסרט על חוצנים או על יצורים מפלצתיים כמו תולעים ענקיות, אך לא ייהנה מסרט שעוסק בשדים ורוחות. הסיבה היא שבתוך הזאנר המיסטי ישנה דרישה מהצופה לקבל את המיסטיקה כדבר שיכול להיות מציאותי. אליעד מדגים זאת בכך שכאשר הסרט מציג ... - האם הוא אמור להאמין שזה אמיתי או לראות בכך פנטזיה בלבד? אנשים שחוששים או מאמינים באמת בקיום של תופעות על - טבעיות יעדיפו סרטים מיסטיים כיוון שאלו נוגעים בפחדים הכי עמוקים שלהם. מי שלא מאמין בתופעות האלה יראה בזה אלמנט דמיוני לחלוטין ולא יתחבר לזה באותה עוצמה. למשל, מי שמאמין ברוחות ושדים יפחד יותר מסרט שעוסק ברוחות ושדים מאשר מסרט שעוסק בחוצנים שהוא יודע מראש שאינם קיימים. מי שלא מאמין יראה בסרט המיסטי משהו בדיוני לחלוטין ולא יתחבר אליו ברמה הרגשית העמוקה. למה משחקי הכס מצליחה לייצר הזדהות למרות האלמנטים הפנטסטיים שבה? אליעד מציג את משחקי הכס כדוגמה לסדרה מצליחה שיש בה אלמנטים מיסטיים כמו דרקונים וקסמים, אבל עדיין מצליחה לגרום לצופים להזדהות איתה. ... בתוך פנטזיה חייב להיות סדר ברור - הסיפור יכול להיות דמיוני מאוד, אך חייב להיות לו סדר פנימי שמוסכם על הצופה. איך לעשות סרט אימה מדע בדיוני טוב? לסיכום, אליעד מסביר שכדי ליצור סרט אימה או מדע בדיוני טוב, הבמאי או התסריטאי חייבים להחליט מראש כיצד הם רוצים שהצופה יחווה את הסרט: האם כמשהו בדיוני לחלוטין או כאפשרות ממשית. אם הסרט מיועד לקהל שמפחד באמת מתופעות כמו רוחות ושדים, הסרט צריך להציג את עצמו כממשי מאוד, עם מינימום אלמנטים דמיוניים ...
בגידות, 4 סיבות לחשדות לבגידה, 4 סיבות שאתה חושד שבוגדים בך, 4 סיבות שחושדים בך שאתה בוגד, 4 סיבות למה היא חושדת בך שאתה בוגד, 4 סיבות למה הוא חושד בך שאת בוגדת, טיפול בחשדות לבגידה, פחד מפני בגידה, בן זוג חשדן, בת זוג חשדנית
בגידות, 4 סיבות לחשדות לבגידה, 4 סיבות שאתה חושד שבוגדים בך, 4 סיבות שחושדים בך שאתה בוגד, 4 סיבות למה היא חושדת בך שאתה בוגד, 4 סיבות למה הוא חושד בך שאת בוגדת, טיפול בחשדות לבגידה, פחד מפני בגידה, בן זוג חשדן, בת זוג חשדנית
... 4 סיבות לחשדות לבגידה, 4 סיבות שאתה חושד שבוגדים בך, 4 סיבות שחושדים בך שאתה בוגד, 4 סיבות למה היא חושדת בך שאתה בוגד, 4 סיבות למה הוא חושד בך שאת בוגדת, טיפול בחשדות לבגידה, פחד מפני בגידה, בן זוג חשדן, בת ... ההתנהגות שלו מתאימה לסיטואציה שבה באמת קיימת בגידה. הסיבה השנייה: חשד מתוך פחד לא הגיוני וחרדת נטישה הסיבה השנייה לחשדות היא פחות רציונלית ויותר רגשית: מדובר במצב שבו אחד מבני הזוג פשוט מפחד מאוד מפני האפשרות שיבגדו בו או יעזבו ... השנייה: פחד קיומי של בן הזוג - לפעמים החשדות לא נובעות ממעשיו של בן הזוג, אלא מתוך פחד או חרדה מהאפשרות שהוא ייתכן ויבגד בו. פחד זה, שיכול להתפתח מתוך תחושת חוסר ביטחון, משדר לתוך מערכת היחסים תחושות של פרנויה, והתוצאה היא ...
טיפול סכיזופרניה פרנואידית, ניתוח טיפול בסכיזופרניה, שדים שולטים בי, קורות לי תופעות על טבעיות, איך נוצרת סכיזופרניה? איך נוצרת הפרעת אישיות פרנואידית? איך נוצרת פסיכוזה? איך נוצרת אישיות גבולית? איך נוצרת הפרעה נפשית? פסיכיאטריה
טיפול סכיזופרניה פרנואידית, ניתוח טיפול בסכיזופרניה, שדים שולטים בי, קורות לי תופעות על טבעיות, איך נוצרת סכיזופרניה? איך נוצרת הפרעת אישיות פרנואידית? איך נוצרת פסיכוזה? איך נוצרת אישיות גבולית? איך נוצרת הפרעה נפשית? פסיכיאטריה
... סכיזופרניה פרנואידית, ניתוח טיפול בסכיזופרניה, שדים שולטים בי, קורות לי תופעות על טבעיות, איך נוצרת סכיזופרניה? איך נוצרת הפרעת אישיות פרנואידית? איך נוצרת פסיכוזה? איך נוצרת אישיות גבולית? איך נוצרת הפרעה נפשית? פסיכיאטריה מהם שלבי ההתפתחות של סכיזופרניה פרנואידית? הסכיזופרניה הפרנואידית מתפתחת לעיתים מתוך תהליך בו האדם לא מצליח להתמודד עם כישלונותיו, ובמקום לחפש פתרונות ... את כישלונותיו לגורמים חיצוניים שאין לו שליטה עליהם. דוגמה לכך מוצגת במקרה של אדם המתאמן כדי להעלות מסת שריר, אך לא מצליח ומתחיל לחשוב שגורמים חיצוניים כמו שדים או כישופים הם אלו שמונעים ממנו להצליח. כיצד התפתחה הסכיזופרניה במקרה זה? הסיפור מתחיל באדם עם רצון להעלות מסת שריר, אך הוא לא מצליח למרות ההתאמנות המרובה. במקום לחפש הסברים מציאותיים כמו שיפור בתזונה או תכנית אימונים נכונה, הוא מייחס את כישלונו למעצורים חיצוניים, כגון כישוף או שליטה על - טבעית. את התהליך ניתן לחלק לשישה שלבים: שלב 1: הרצון להשיג מטרה - אדם מציב ... לא נכונה או חוסר התמדה. שלב 3: פרשנות אישית לכישלון - במקום לבדוק את טעויותיו ולהבין את הסיבות לכישלון, האדם מחפש סיבות חיצוניות להסביר את הכישלון, כמו כישוף או שליטה חיצונית. שלב 4: חיפוש סיבות על - טבעיות - בתגובה לכישלון, האדם מתחיל להאמין בכוחות חיצוניים כמו שדים או מלאכים ששולטים בו. שלב 5: חיזוק האמונה במחשבות שווא - עם כל כישלון נוסף, האמונה בכוחות חיצוניים מתחזקת, ... - התנהגותי עשוי לעזור לאדם להבין את מחשבותיו ולזהות דפוסים לא מציאותיים, ולעודד אותו לבדוק את המציאות באופן ביקורתי. מהם הגורמים שיכולים להוביל להתפתחות סכיזופרניה? כפי שמודגם במקרה זה, סכיזופרניה יכולה להתפתח מתוך תחושת תסכול או חוסר הצלחה, שבהן אדם מתחיל להאשים כוחות חיצוניים במקום לבדוק את טעויותיו האישיות. הסכיזופרניה עשויה להיגרם גם מאירועים מחיי הילדות, כמו חוויות של כישלון או ביקורת עלולות לגרום לאדם לפתח מנגנונים של שלילת אחריות ולתפוס את ... ולפיתוח יכולת לחקור ולמצוא פתרונות רציונליים. במקביל, חשוב לחזק את תחושת השליטה של האדם ולהבהיר לו שהוא יכול לשנות את מצבו על ידי פעולה. מהי המסקנה הכללית? הסכיזופרניה לא תמיד מתפתחת באופן אקראי או מתוך סיבות ביולוגיות בלבד. לעיתים, מדובר בתהליך שניתן לזהות אותו בשלב מוקדם ולמנוע את התדרדרותו על ידי הסברים הגיוניים, חינוך לחשיבה רציונלית וטיפול קוגניטיבי - התנהגותי. סכיזופרניה - סימנים, גורמים ודרכי טיפול איך נוצרת הפרעה נפשית פסיכוזה והזיות - איך נוצרת תפיסה מעוותת פיתוח ביטחון עצמי והתגברות על פחדים איך להעלות מסת שריר - תזונה ואימון נכון נראה שאתה מבקש מידע מעמיק ומקיף על התהליך שבו מתפתחת סכיזופרניה, תוך שימוש בדוגמה של אדם הסובל מפרשנות שגויה של המציאות ומחשבות שווא. הדיון שלך מציג כיצד אירועים יום - יומיים וחוויות סובייקטיביות עשויים להוביל לתפיסות מוטעות ולבסוף להתפתחות של הפרעה נפשית. התפתחות סכיזופרניה: איך מחשבות מתפתחות לכדי הזיה? בבסיס הדוגמה שנתת, אדם חווה תופעות שהוא אינו מצליח להסביר אותן באופן רציונלי. במקרה זה, חוסר היכולת להעלות מסת שריר על אף שהתאמץ מאוד, מה שמוביל אותו למסקנה בלתי מבוססת שהוא נמצא תחת השפעה חיצונית כמו כישוף, שליטה של שדים או מלאכים. שלבי ההתפתחות של ההפרעה שלב 1: הרצון להשיג מטרה - האדם מציב לעצמו מטרה כלשהי, במקרה זה להעלות מסת שריר. הסיבה לרצון זה ...
סכיזופרניה פרנואידית תיאור מקרה, רדוף שדים, רדוף רוחות, טיפול בסכיזופרניה פרנואידית, אין לי בחירה חופשית, השתלטו עלי, מישהו השתלט עלי, פרצו לי למוח, איך נוצרת סכיזופרניה? איך לטפל בסכיזופרניה? סיפור מקרה סכיזופרניה, פסיכיאטריה
סכיזופרניה פרנואידית תיאור מקרה, רדוף שדים, רדוף רוחות, טיפול בסכיזופרניה פרנואידית, אין לי בחירה חופשית, השתלטו עלי, מישהו השתלט עלי, פרצו לי למוח, איך נוצרת סכיזופרניה? איך לטפל בסכיזופרניה? סיפור מקרה סכיזופרניה, פסיכיאטריה
סכיזופרניה פרנואידית תיאור מקרה, רדוף שדים, רדוף רוחות, טיפול בסכיזופרניה פרנואידית, אין לי בחירה חופשית, השתלטו עלי, מישהו השתלט עלי, פרצו לי למוח, איך נוצרת סכיזופרניה? איך לטפל בסכיזופרניה? סיפור מקרה סכיזופרניה, פסיכיאטריה מהו ההיגיון מאחורי המחשבה של סכיזופרן שמישהו שולט בו? במהלך ההסבר, אליעד מציין כי אחת התופעות המרכזיות שמאפיינות אנשים הסובלים מסכיזופרניה היא האמונה כי מישהו שולט בהם, על מחשבותיהם, על גופם או על פעולותיהם. דוגמה לכך היא אדם שמרגיש ... שולט בו, יכולה להיחוות כחיובית או כשלילית. אליעד מציין כי לרוב, אנשים הסובלים מסכיזופרניה חווים תחושה זו כשלילית, אולם יש מקרים בהם אדם עשוי לחוות את התחושה הזו בצורה חיובית. ההיגיון ... לעצמו, כיוון שהוא מאמין שיש לו כוח חיצוני שתומך בו. דוגמה לכך יכולה להיות גם סכיזופרן שמאמין שמישהו שולט בו בדרך חיובית, ומבצע פעולות שהוא מתקשה לבצע לבד. ההיגיון מאחורי מחשבות על שליטה שלילית לרוב, הסובלים מסכיזופרניה חווים את תחושת השליטה החיצונית כשלילית. לדוגמה, אדם עשוי להאמין שמישהו גורם לו לשטוף ידיים 100 ... שולט בו ומאלץ אותו לבצע אותה. כיצד האדם מסביר את תחושת השליטה החיצונית? אדם הסובל מסכיזופרניה שמחולל פעולות שאינו מבין את הסיבה להן, עשוי להאמין כי כוח חיצוני שולט בו. לדוגמה, אדם ששוטף ידיים ... רגשותיו בצורה בריאה יותר. סיכום לסיכום, תחושת השליטה החיצונית אצל אנשים הסובלים מסכיזופרניה נובעת ממגוון סיבות רגשיות שיכולות להקל עליהם להתמודד עם פעולות קשות. כאשר אדם אינו מבין מדוע הוא ... שלילית, וניתן לטפל בה על ידי זיהוי הצרכים הרגשיים של האדם ועזרתו להבין את רגשותיו. סכיזופרניה טיפול בהפרעות נפשיות שמיעת קולות מחשבות שווא פסיכוזה חרדות ופחדים היגיון במחשבות של סכיזופרן לגבי שליטה חיצונית אחת התופעות שמאפיינות אנשים עם סכיזופרניה היא האמונה שמישהו השתלט עליהם - בין אם על מחשבותיהם, על גופם או על פעולותיהם. אנשים הסובלים ... שונות בניגוד לרצונו. המכנה המשותף במחשבות אלו במקרים רבים, תופעה זו היא חלק מהפרעות החשיבה הקיימות אצל אנשים עם סכיזופרניה. השאלה המרכזית שצריך לשאול בהקשר זה היא: מה ההיגיון מאחורי המחשבה הזו? מה גורם לאדם להאמין שמישהו ... שלו כלפי המצב. האם הוא חווה את השליטה הזו כחיובית או כשלילית? לרוב, אנשים שסובלים מסכיזופרניה חווים זאת כחוויה שלילית, אך יש מקרים שבהם אדם מרגיש דווקא טוב עם התחושה הזו. ההיגיון מאחורי ... שאלוהים עוזר לו לנצח בקרב, המחשבה הזו מעניקה לו חיזוק פסיכולוגי. זה דומה לרעיון של סכיזופרן המאמין שמישהו שולט בו באופן חיובי - זה מקל עליו, גורם לו להאמין שהוא יצליח, מפחית ממנו פחד ומעניק לו תחושת ביטחון. ההיגיון מאחורי מחשבות על שליטה שלילית ברוב המקרים, אנשים שסובלים מסכיזופרניה חווים שליטה חיצונית כחוויה שלילית. לדוגמה, אדם יכול לומר: מישהו גורם לי לשטוף ידיים 100 פעמים ... לא אני, זה מישהו אחר שגרם לי לעשות זאת. אדם שלא מצליח לשלוט בהתנהגותו עלול להאשים שדים, כוחות על - טבעיים או אפילו אנשים אחרים. היסטורית, אפשר לראות דוגמאות לכך גם במקרא - אדם הראשון ... דרך להתמודד עם המציאות בצורה בריאה יותר. סיכום תחושת השליטה החיצונית אצל אנשים עם סכיזופרניה נובעת מהיגיון פנימי עמוק: לעיתים היא עוזרת לאדם להאמין שהוא מסוגל לבצע פעולות מסוימות. לעיתים היא ... להבין את הצרכים הרגשיים שלהם ולעזור להם להתמודד עם המציאות בצורה בריאה יותר. סכיזופרניה טיפול בהפרעות נפשיות שמיעת קולות מחשבות שווא פסיכוזה חרדות ופחדים תיאור מקרה סכיזופרניה, תיאור מקרה של
תלמידי חכמים שדים יהודאין - מהם שדים יהודים? מיהו השטן? - ליקוטי מוהרן חא כח (ברסלב)
... חכמים שדים יהודאין - מהם שדים יהודים? מיהו השטן? - ליקוטי מוהרן חא כח (ברסלב) מהם תלמידי חכמים שדים יהודאין לפי רבי נחמן? אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ליקוטי מוהרן חלק א, תורה כח (ליקוטי מוהרן חא כח), מושגים מורכבים וייחודיים מתוך הגותו של רבי נחמן מברסלב. המושג המרכזי הוא תלמידי חכמים שדים יהודאין, המתאר אנשים שנראים חכמים וצדיקים כלפי חוץ אך בפועל פועלים מתוך כוח שלילי של הסתרה ושקר, שמטרתו להרחיק את האדם מהאמת. מדוע חשבו שרבי נחמן הוא כופר? רבי ... מחנכת אנשים לקבל תשובות בלי להטיל ספק, בלי לחשוב באופן עצמאי וביקורתי. היא אומרת לאדם שעליו להאמין בטוב ורע, ומייצרת אצלו חרדות, פחדים ותחושה מתמדת של רדיפה מצד אלוהים. לפיכך, היהדות מזיקה יותר מכל שקר אחר בעולם, מכיוון שהיא פוגעת בנפש האדם ומונעת ממנו להגיע לאושר האמיתי שהוא ... בשאלות ובבדיקה עצמית של האדם. כל שיטה שאומרת לאדם אל תשאל שאלות היא שקרית ומסוכנת. תורת היהדות, לטענתו, מייצרת אמונות כפייתיות, חרדות והימנעות מחקירה לעומק. מנגד, רבי נחמן מעודד את האדם לבדוק ולשאול אפילו על דבריו שלו עצמו, ולהטיל ספק בכל רעיון, עד שיגיע להבנה שהכל אחד, שהכל טוב, ואין ... שלפי רבי נחמן, אלוהים אינו זקוק לשום דבר ואינו צריך להעביר את האדם בשום סבל כדי לעשות לו טוב. מה הבעיה המרכזית בתלמידי חכמים שדים יהודאין? הבעיה המרכזית בהם, על פי רבי נחמן ואליעד, היא שהם נראים חכמים, אך החכמה שלהם אינה מגיעה מהמקור האמיתי, אלא דרך הקליפות - מסכים וצמצומים. הם גורמים ... רק מתוך החקירה העצמאית והאישית הזו יוכל האדם להגיע לאמת - להכרה שהכל אחד, ושהמציאות כולה היא שלמות מוחלטת. מי הם תלמידי חכמים שדים יהודאין? מהי תורה נפולה לפי רבי נחמן? איך היהדות מסתירה את האמת? מדוע אסור להפסיק לשאול שאלות ביהדות? איך להתקרב לאלוהים באמת? מה ההבדל בין תורת רבי נחמן ...
עין הרע / מיסטיקה / ברכות / קללות - מהו כוחם באמת?
... הרע מיסטיקה ברכות קללות - מהו כוחם באמת? הכוח של עין הרע ברכות קללות וכיוב נובע ותלוי בגורם אחד ... כך הוא עצמו גורם לחייו להיות טובים יותר או פחות. לעין הרע ברכות קללות, מצד עצמם אין שום כוח. הכוח ... בכך יותר, כך הוא יחווה יותר פחד ממשי עד כדי רמות של חרדה ממשית. הכל תלוי בעד כמה הדבר ... האדם מאמין, האם היא אכן אמיתית באמת? מצד שני קיימת עין רעה אמיתית שלה באמת יש כוח. וכאן כמובן מדובר על העין הרעה שיש לאדם עצמו. עין רעה = הסתכלות רעה וחשיבה שלילית על המציאות. כאשר יש לאדם עין רעה וכאשר האדם אינו רואה את הטוב שיש בכל ... אותו וגורם לו לחפש את הקללה שיש בכל דבר, זה עצמו העין הרעה שמשפיעה על האדם. לחפש את הברכה שיש בכל ... השוני, את ההבדלים, את הפירוד, את הרע, את המלחמה = עין רעה = קללה. ...
פרגון, קנאה, צרות עין, לשמוח בשמחת האחר, להחמיא מחמאה, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, לראות בעין טובה, לראות בעין רעה, לאהוד, לקבל באהדה, קומפלימנט, הערכת הזולת, להעריך אחרים, לפרגן
פרגון, קנאה, צרות עין, לשמוח בשמחת האחר, להחמיא מחמאה, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, לראות בעין טובה, לראות בעין רעה, לאהוד, לקבל באהדה, קומפלימנט, הערכת הזולת, להעריך אחרים, לפרגן
...חיסרון. אליעד מציין את הדינמיקה שבה, לפעמים, הפרגון לא באמת בא ממקום של שמחה אמיתית עבור האחר, אלא מהשוואה עצמית שמובילה אותנו להרגיש כאילו משהו חסר לנו. מה הקשר בין פרגון לכינה? כפי שמתאר אליעד, יש קשר ישיר בין פרגון לבין קנאה. כשאנו מפרגנים למישהו אחר, ייתכן ואנו חווים תחושת קנאה, שכן פעמים רבות אנחנו רואים את ההצלחה של מישהו אחר ככמובן הצלחה על חשבוננו. הוא מסביר, לדוגמה, כיצד פרגון למישהו אחר יכול לגרום לנו להרגיש פחות טוב על עצמנו, במיוחד אם...
אימון אישי / טיפול בחרדות ופחדים - פחדים אצל ילדים / מפלצת מתחת למיטה
... אישי טיפול בחרדות ופחדים - פחדים אצל ילדים מפלצת מתחת למיטה ובו יתבארו שתי גישות שונות ומנוגדות, לטיפול ואימון אישי בחרדות ופחדים. והגישה הראשונה אומרת, שאסור להזדהות עם רגשות הפחד והחרדה של המטופל, כי הם מחזקים אצל המטופל את הפחד והחרדה שלו. והגישה השנייה אומרת, שהמאמן האישי, דווקא כן צריך להזדהות עם הפחד והחרדה של המטופל, כי רק כך הוא יכול לעזור לו. כגון לדוגמה, ילד שמפחד ממפלצת שיש מתחת למיטה שלו. שהאפשרות הראשונה היא, שההורה לא יזדהה עם הפחד של הילד. וישלול מכל וכל את קיומה של המפלצת מתחת למיטה של הילד. וינסה לגרום לילד להבין שאין מפלצת מתחת למיטה, וינסה לגרום לילד, לא לפחד מכך שיש מפלצת מתחת למיטה, על ידי זה שהוא ישכנע אותו שאין מפלצת מתחת למיטה. זאת הגישה הראשונה. והגישה השנייה היא, שההורה צריך, כן להזדהות עם הפחד של הילד מהמפלצת. כגון לדוגמה לומר לילד, שהם יעשו דברים, כדי שהמפלצת לא תפגע בילד. והגישה הזאת אומרת, לא לשלול את הפחד של הילד על ידי שלילת קיומה של המפלצת, אלא לשלול את הפחד של הילד, על ידי זה שהוא יבין, שהוא לא צריך לפחד מהמפלצת. וזאת הגישה השנייה. ולפי הגישה השנייה, אם מביעים הזדהות עם הפוביה של הילד, הרי שבעצם גורמים לילד להשתכנע, שבאמת יש מפלצת מתחת למיטה שלו. כי אם באמת אין שום מפלצת, אז למה מזדהים עם הקיום של המפלצת ... גישה הפוכה, שאומרת שאסור להזדהות בשום פנים ואופן, עם הפחד של האדם. וכאשר האדם מפחד, צריך לעקור את הפחד בשורשו. כגון לדוגמה, שאם הילד מפחד ממפלצת מתחת למיטה שלו, אסור להזדהות בשום פנים ואופן, עם הרעיון ועם האפשרות שאולי יש מפלצת מתחת למיטה של הילד. כי אם מזדהים עם האפשרות הזאת, זה מחזק אצל הילד את המחשבה, שאולי באמת יש מפלצת מתחת למיטה שלו. ומה שכן צריך לעשות, זה לשלול מכל וכל אצל הילד, את המחשבה שלו, שאולי יש מתחת למיטה שלו מפלצת. ואם הילד לא מבין שאין מפלצת מתחת למיטה שלו, צריך לעשות את הכל רק בכיוון של הסברה ושכנוע, לשכנע את הילד, שאין שום מפלצת מתחת למיטה שלו. ובשום פנים ואופן לא להסכים אפילו לא לרגע אחד, עם האפשרות שיש מפלצת ... שראוי לפחד ממנו מצד האמת. (כי מבחינה אובייקטיבית, אין טוב ורע, ואין טעם לפחד משום דבר כלשהו). ובמאמר מוסגר נאמר, שיש התמודדות עם ילד שמפחד מכך שבפועל יש עכשיו מפלצת מתחת למיטה שלו, ויש ילד שמפחד מכך שאולי תהיה מפלצת מתחת למיטה שלו. והרבה יותר קל לשכנע את האדם, שאין עכשיו מפלצת מתחת ... אובייקטיבית. כי המחשבה הזאת, היא שכל מאוד מאוד גדול. שהיא מצריכה מהאדם לחשוב את ההפך הגמור, של שורש הפחד שלו. כגון לדוגמה, שהילד לא מסוגל להכיל את המחשבה שאומרת, שגם אם תהיה מפלצת מתחת למיטה שלו, וגם אם היא תפגע בו, עדיין הוא לא ... שהדבר שנראה לו ממש רע, הוא לא ממש רע כפי מה שנראה לו. ואז האדם לא מצליח באופן מלא, להיאחז במה שהמטפל שלו מסביר לו, ועל ידי זה החרדה והפחד של האדם ממשיכים. ובפשיטות, לא תמיד האדם מסוגל להכיל בתוכו בבת אחת, את ההבנה ואת החוויה, ... גם את צורת הטיפול ההפוכה, שאומרת שכן צריך ואפשר להזדהות עם הפחד של האדם, אבל לנסות לרכך ולהקטין את הפחד של האדם. כגון לדוגמה, הילד שמפחד מהמפלצת. שאם ננסה לשכנע את הילד, שאפילו לא יכולה להיות מפלצת מתחת למיטה שלו, לא בטוח שה
חרדות + פחדים של ילדים - למה יש פחדים + חרדות אצל ילדים?
חרדות + פחדים של ילדים - למה יש פחדים + חרדות אצל ילדים? ובו יתבאר עניין החרדות אצל הילדים, כיצד החרדות האלו נוצרות? והעניין הוא, כי החרדה והפחד, תלויים באופן ישיר ובלעדי, בשכל של האדם. כי חרדה ופחד פירושם, חוסר הרצון של האדם, שהמציאות ... תהיה טובה יותר או פחות. ואז יש לאדם פחד וחרדה, מכך שאולי המציאות תהיה נגד רצונו. וכאשר ... ולא משתמש בשכל שלו, אלא ממש מעט. כי גם לילד קטן, יש את השכל לדעת, שהוא לא רוצה להיות ... עם שכל של תינוק, כמעט ואין לו שום פחד וחרדה כלל. משום, שעדיין אין לתינוק, כמעט שום תפישת טוב ורע. כי הפחד והחרדה קיימים ותלויים, בתפישת הטוב והרע של האדם. ... כאשר האדם נולד, הוא נולד כמעט ללא כל פחד וחרדה. כי כמות הפחדים והחרדות, תלויה בכמות הרצונות המוגדרים של האדם. ... להיות נגד רצונו המוגדר, כך יש לאדם, יותר חרדות ופחדים. וכאשר האדם נולד, עדיין אין לו ... רצונו. ולכן האדם נולד, כמעט בלי שום פחד וחרדה. וכאשר האדם גדל ומתבגר, התודעה, השכל והרגש ... משמעות בעיני האדם, כך גדלה גם הכמות של החרדות והפחדים של האדם. וההורים של הילד, שמנסים ורוצים להיות הורים טובים, מצד אחד, הם מוכרחים לחנך את הילד, להתרחק מהרע ולהתקרב אל הטוב. כי אם האדם לא ... לא ישרוד כאן בעולם. וההורים, מלמדים את הילד, להבדיל בין טוב לבין רע. ולדעת, להגדיר את ... הרצונות שלו. וטוב שכך, שההורים מחנכים את הילד שלהם. אבל מצד שני, ככל שההורים מלמדים את הילד, לדעת להבדיל טוב יותר, בין טוב לבין רע, כך גם ההורים מחנכים את הילד, לפחד ולהיות בחרדה, מכך שיהיה לו רע ולא טוב. כי החרדה והפחד, הם רק מהרע. כי האדם, לא מפחד מכך ... ורוצה יותר את הטוב. כך, שההורים מחנכים את הילד שלהם לשרוד בעולם, על ידי זה שהוא יבדיל בין טוב ... ומקרב אותו, אל הטוב שיש בעולם. ולחנך את הילד לשרוד בעולם, זה אומר גם, לחנך אותו לפחד מהרע. ... יותר שכל, כך הוא מצליח לאזן את הפחדים והחרדות שלו בצורה שפויה. כי מצד השכל, אכן יש ... אין אצל האדם טוב ורע, וממילא אין שום פחד וחרדה. ומהצד שהאדם מסתכל על הדברים בצורה יחסית, ...
הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים
הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים
... וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים למה הורים חרדים כל כך שיקרה משהו רע לילדים שלהם? אחת הדאגות המרכזיות והנפוצות ביותר שמטרידות הורים היא הדאגה לשלומם של הילדים שלהם. פעמים רבות הורים אומרים שהם יכולים לשאת כל סבל שיקרה להם, אבל המחשבה שיקרה דבר רע לילדים שלהם היא בלתי נסבלת. השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה היא כיצד האדם יכול להגיע למצב תודעתי שבו הוא מכיל באמת כל אירוע, גם אם מדובר באירוע קשה או רע שיתרחש לילדים שלו. האם ההורה באמת דואג לילד שלו או לעצמו? אליעד מסביר שברמה השטחית נדמה להורה שהוא אוהב ודואג לילדיו. אבל כשמתבוננים פנימה רואים שהדאגה היא דאגה עצמית לחלוטין. ההורה מזדהה עם הילד שלו, מתחלף איתו בזהות באופן רגשי, ולכן, כשהילד סובל, ההורה חווה סבל אישי משלו. הוא מדגיש כי אם אותו אירוע היה מתרחש לילד אחר או לאדם זר, הוא לא היה מטריד את ההורה באותה מידה. כלומר, ההורה למעשה מודאג ומוטרד בגלל עצמו, בגלל שהילדים שלו הם חלק מזהותו העצמית, ומהווים המשך ישיר לאגו שלו. לכן פגיעה בילדים נחווית כפגיעה ישירה בו עצמו. דוגמה שאליעד נותן היא המקרה שבו הורה נשאל אם יטריד אותו באותה מידה שילד זר ייפגע או יסבול. באופן ברור התשובה תהיה שלילית. מבחינתו, ההורה אינו יכול לשאת את הסבל של עצמו, שמתבטא דרך סבלו של הילד. כאשר ההורה אומר שהוא אוהב את הילד, הוא למעשה אוהב את עצמו ואינו מסוגל להתמודד עם כאב שקשור לילד, כי זה הופך להיות הכאב האישי שלו. איך להתייחס לרע באופן אמיתי ואחדותי? ברמה העמוקה יותר, אליעד טוען שהבעיה האמיתית היא תפיסת המציאות. אם האדם באמת מאמין ומבין שכל מה שקורה הוא טוב באותה מידה מוחלטת, הרי שאין הבדל בין אם הדבר הרע קורה לו או לילד שלו. אדם שמצליח לראות את האחדות המוחלטת של המציאות, חווה את הרע והטוב כאחד ממש, ולכן הוא באמת אינו מוטרד משום דבר. הבעיה נוצרת כאשר האדם אומר שהוא מוכן לסבול בשקט אם משהו רע יקרה לו, אבל לא מוכן לסבול אם משהו רע יקרה לילדיו. בעצם כך הוא חושף את העובדה שהוא אינו באמת מבין את האחדות, מאחר שאם הייתה קיימת בו ההבנה האמיתית של האחדות, לא היה שום הבדל בין הרע שקורה לו לרע שקורה לילדיו. מדוע לקבל את הרע בשקט לא באמת עוזר? אליעד מדגיש שוב ושוב שהעניין של לקבל את הרע אינו עניין של אמונה או שכנוע עצמי. האדם לא יכול לשכנע את עצמו שהכל בסדר ולהאמין שהכל טוב. זה לא עובד כך. כדי שבאמת לא תהיה מוטרד או חרד משום דבר, צריך להגיע להבנה עמוקה, להבנת השורש שממנו הטוב והרע נובעים. רק מי שמבין את הסיבה הראשונה לקיום הרע, ואת העובדה שטוב ורע הם למעשה אותו הדבר בדיוק, יכול ... שהרע הוא טוב ממש, ברמה הפנימית והעמוקה ביותר. איך ההבנה הפנימית של אחדות מוחלטת מעלימה את החרדה? הפתרון שאליעד מציע הוא להבין מדוע הרע והטוב הם בדיוק אותו דבר. מי שמבין את שורש הקיום של המציאות ומסוגל לראות את הנקודה הראשונית שבה הטוב והרע הם אחד מוחלט, יחווה מציאות שבה אין הבדל בין מה שקורה לו לבין מה שקורה לילדיו. כשיש הבנה אמיתית של הסיבה הראשונית שמניעה את כל האירועים, אין יותר משמעות להבדלים השטחיים בין טוב לרע, או למי הרע הזה קורה. הכל הופך להיות חוויה אחידה של מציאות אחת ... כרעים, לא עבור עצמו ולא עבור אחרים. האם אפשר להתנהג באופן מעשי לפי האחדות ועדיין לדאוג לילדים? אליעד מסביר כי אין סתירה בין הבנה עמוקה של אחדות מוחלטת לבין פעולה מעשית בעולם. גם האדם שמבין שהכל טוב בצורה מוחלטת, יכול לתת לילדיו אוכל כאשר הם רעבים, ולטפל בהם כאשר הם זקוקים לכך. אך ההבדל הוא שבתוך תוכו, ברמת החוויה הפנימית, הוא אינו מוטרד, חרד או סובל. הפעולות נעשות באופן טבעי לחלוטי, בלי דאגה או פחד, מתוך ההבנה שהכל טוב באותה מידה מוחלטת, והפעולה המעשית אינה מפריעה להבנה העמוקה הזו. אליעד מסיים ומדגיש כי מי שמצליח להגיע לתפיסה זו של אחדות, חי את חייו בתחושה של שלווה מוחלטת, ללא חרדה או פחד מהעתיד, בין אם מדובר בו ובין אם מדובר ביקרים לו ביותר. חרדה לשלום ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיסטיקה וסכיזופרניה, חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: פחדים ומיסטיקה, איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פחדים ומיסטיקה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, אימון אישי לתזונה נכונה, ייעוץ נפשי בנושאי פחדים ומיסטיקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 11:41:48 - wesi1