אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ערכים ✔מוסריות וערכיות, מהו מוסר? האם מעשה הוא מוסרי? ייסורי מצפון, איך לדעת אם משהו מוסרי או לא מוסרי? האם זה מוסרי? מי מחליט מה מוסרי? מה ששנוא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:51מוסריות וערכיות, מהו מוסר? האם מעשה הוא מוסרי? ייסורי מצפון, איך לדעת אם משהו מוסרי או לא מוסרי? האם זה מוסרי? מי מחליט מה מוסרי? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך? מוסר אוניברסאלי, מוסריות יחסית, אתיקה, מוסר אובייקטיבי
איך אפשר לדעת האם מעשה הוא מוסרי או לא מוסרי?

אליעד כהן מדבר על השאלה "מהו מוסר?", ומדגים באופן מפורט כיצד אפשר להבין האם פעולה מסוימת היא מוסרית או לא. המפתח להבנת מושג המוסריות לפי אליעד נמצא במשפט הבסיסי: "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך". אליעד מסביר שבאופן כללי, המוסר הוא עניין יחסי ואישי, המשתנה לפי הזמן, המקום והאדם. הוא נותן דוגמה לכך שפעולה שהייתה מוסרית בגרמניה הנאצית לא תהיה מוסרית בעיני אחרים, ובאופן דומה, פעולת טרור מצד פלסטיני לא תיחשב למוסרית בעיני ישראלי, אך כן בעיני הפלסטיני עצמו.

אליעד מציין שאין באמת מוסר אובייקטיבי, ושהמוסר הוא בסופו של דבר תולדה של קונצנזוס חברתי והחלטות שרירותיות. הוא נותן כדוגמה את הגיל החוקי ליחסים מיניים, שנקבע באופן שרירותי ואינו נשען על ערך מוסרי אובייקטיבי. אף אחד לא החליט באופן מוחלט שזה מוסרי או לא מוסרי דווקא בגיל מסוים, אלא יש החלטה חברתית שרירותית לגבי מה מקובל ומה לא.

האם מוסריות נקבעת רק לפי "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך"?

אליעד מדגיש את הרעיון שלפיו המוסריות נקבעת לפי הכלל "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך". הוא מסביר שכל פעולה שלא היית רוצה שיעשו לך, היא פעולה לא מוסרית מבחינתך. לדוגמה, אם אדם לא היה רוצה שיגנבו ממנו, אז גם אם הוא גונב מאחרים הוא מתנהג בצורה לא מוסרית.

אך הוא גם מוסיף דוגמה המראה מורכבות רבה יותר: למשל, אדם עשוי להגיד שלא אכפת לו אם ירביצו לו ולכן מותר לו להרביץ לאחרים, אך אליעד מציין שזה עדיין לא מוסרי, משום שבבסיס זה פעולה שלא היית רוצה שיקרה לך מלכתחילה. לכן, לדעת האם פעולה מוסרית או לא, יש לשאול האם האדם היה מוכן באופן מלא שיבצעו כלפיו את אותה פעולה.

איך מוסריות קשורה לניצול ולכוח?

אליעד מתאר מצב שבו אנשים לעיתים קרובות טוענים שהם מתנגדים לניצול, אך בעצמם מנצלים אחרים, ומדגים זאת באמצעות דוגמאות מהיומיום:
  • הוא מציין את חברת החשמל כמונופול שמנצל את הצרכנים, כאשר הצרכנים עצמם למעשה לכודים ללא אלטרנטיבה ממשית. אף על פי כן, רבים מקבלים את המצב כ"מוסרי".
  • הוא מוסיף דוגמה נוספת, על הורים וילדים: הורים מביאים ילדים לעולם מבלי לשאול אותם, ובכך מנצלים את העובדה שהילדים תלויים בהם, אך רבים לא רואים בכך ניצול אלא פעולה מוסרית.
  • עוד דוגמה המופיעה בהרצאה היא הרג של בעלי חיים לשם אכילה. אליעד טוען שזה ניצול, שכן מדובר ביצורים חלשים שלא יכולים להתנגד, אך החברה מקבלת זאת כנורמלי וכמוסרי.
כל הדוגמאות הללו באות להמחיש שהחברה מתעלמת מניצול כל עוד הוא מקובל, ומגנה ניצול רק כשמדובר במקרים חריגים או לא מקובלים חברתית.

מי קובע את המוסר ומה הגבול שלו?

אליעד מבהיר באופן חד וברור שאין מי שקובע באמת את המוסר באופן מוחלט. לא התורה, לא החוק ולא החברה יכולים באמת לקבוע באופן מוחלט מה מוסרי ומה לא. המוסר תמיד יחסי ומשתנה לפי הפרספקטיבה של האדם ששופט את הפעולה. הוא נותן דוגמה הומוריסטית: "למזלנו לאלוהים היה מזל שהוא נתן לנו את התורה, " ובכך הוא מציין באופן אירוני שהתורה עצמה היא קביעה שרירותית של מה שנחשב מוסרי ומה שלא.

המוסר, כך לפי אליעד, הוא בסך הכל השתקפות של מה שהאדם רוצה או לא רוצה שיעשו לו. כל אחד קובע לעצמו את המוסר על פי התפיסות האישיות שלו, ואין באמת אפשרות אובייקטיבית או אוניברסלית לקבוע האם מעשה מסוים הוא מוסרי או לא. בסופו של דבר, המוסר תלוי לחלוטין בהעדפות האישיות ובתפיסה של האדם ששופט את הפעולה.
חברות סקס אפשרויות איך לדעת אוכל חברתי האם מעשה הוא מוסרי אלוהים ילד לא רוצה או רוצה יחסים אובייקטיבי אובייקטיביות איך לדעת איך לדעת אם משהו מוסרי או לא מוסרי אל תעשה לחברך אתיקה האם זה מוסרי האם מעשה הוא מוסרי החלטה החלטות החלטיות ייסורי מצפון ייסורים יסורי מצפון לדעת אם משהו מוסרי או לא מוסרי מה מוסרי מה ששנוא עליך מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך מוסר מוסר אובייקטיבי מוסר אוניברסאלי מוסרי מוסרי או לא מוסרי מוסריות מוסריות וערכיות מוסריות יחסית מי מחליט מה מוסרי מעשה הוא מוסרי מצפון ערכיות ערכים
מי הכי חכם בעולם? האיש הכי חכם בעולם, איך לדעת מי חכם? דירוג אנשים אחרים, שיפוטיות אובייקטיבית, סולם ערכים, דירוג אנשים, מי יותר חכם?
מי הכי חכם בעולם? האיש הכי חכם בעולם, איך לדעת מי חכם? דירוג אנשים אחרים, שיפוטיות אובייקטיבית, סולם ערכים, דירוג אנשים, מי יותר חכם?
... הכי חכם בעולם? האיש הכי חכם בעולם, איך לדעת מי חכם? דירוג אנשים אחרים, שיפוטיות אובייקטיבית, סולם ערכים , דירוג אנשים, מי יותר חכם? איך אפשר ... בעולם? איך אפשר לדעת מי חכם? האם אפשר למדוד חוכמה? איך לדרג אנשים לפי חוכמה? האם חייבים להיות חכמים כדי להעריך חוכמה? מה זה שיפוטיות אובייקטיבית? סולם ערכים בהשוואת אנשים האם אפשר להגדיר מי ... של אדם אחר כל עוד הוא עצמו אינו בקיא בנושא. האם אפשר למדוד חוכמה בצורה אובייקטיבית? כאן אליעד נכנס לעומק הבעיה שבהשוואות ודירוג של אנשים על פי סולם ערכים כמו חוכמה. הוא מסביר שכאשר יש סולם ... בעולם? איך אפשר לדעת מי חכם? האם אפשר למדוד חוכמה? איך לדרג אנשים לפי חוכמה? האם חייבים להיות חכמים כדי להעריך חוכמה? מה זה שיפוטיות אובייקטיבית? סולם ערכים בהשוואת אנשים ...
מוסריות / ערכיות - מדוע יש התפוררות של מוסר ושל ערכים? למה יש הידרדרות מוסרית?
מוסריות ערכיות - מדוע יש התפוררות של מוסר ושל ערכים? למה יש הידרדרות מוסרית? אם נתבונן נראה, שמיום ליום מתרחשים אירועים שנראים כאילו בני האדם מאבדים את הערכים ואת המוסר שלהם. והשאלה היא, מהי המשמעות של כל זה? ולהיכן כל זה מוביל? והעניין ... שהוא אמיתי הוא לא מתבטל לעולם. ואם משהו מתבטל, הרי שהוא לא אמיתי. והמשמעות של מה שנראה כהתפוררות מוסרית וערכית, הוא תהליך חיובי של הגדרת זהות חדשה של בני האדם. כי אילו האדם ... בצורה נכונה ומבין היטב את מהותו ומתייחס כראוי לסביבתו על פי האמת, הרי שלא היה אפשרי שתהיה התפוררות מוסרית כלשהי. וכל הדברים שבעולם שואפים ומתקרבים כל הזמן אל השלמות. והשלמות היא האמת. וכל זמן שערכי המוסר של העולם, הם לא על פי האמת לאמיתה, הרי שהם יתפרקו, כחלק ... השלמות הטובה יותר. וכל הדברים האלו נכונים גם ביחס לאדם עצמו מול עצמו. כי אם האדם לא מצליח לעמוד בסולם הערכים של עצמו, ואם האדם עושה דברים לא מוסריים בעיני עצמו, המשמעות של כך היא, שתפיסת המוסר של האדם שגויה. כי יש אמת. ומי שיודע את האמת, הוא לא זז ממנה. בגלל שהוא ... מהאמת אי אפשר להתרחק. ואם האדם מרגיש רחוק מהאמת, הרי שהוא עוד לא הבין מהי האמת. וכאשר האדם עובר על ערכי המוסר של עצמו, זה רק משום שהם לא אמתיים בשלמות. ועל האדם לחפש את האמת ולהיצמד אל האמת, שזו שלמות המוסר והערכים. ובכל פעם שיש התדרדרות מוסרית וערכית, המשמעות של כך היא שבסיס הערכים הקיים טעון שיפור. וכל זמן שהערכים לא יהיו עפ האמת, הרי שהם יתפוררו, כי רק האמת יציבה ושורדת. ובסופו של דבר, ההתפוררות הערכית והמוסרית, כל הדברים האלו יגרמו לעולם להיות טוב יותר בעתיד. משום שהם דוחפים את ...
פשעים, פדופיליה, אונס, רצח, מה טוב ברע, מוסכמות חברתיות, סולם ערכים, מוסריות, נקמנות, צדק בעולם, חוקי המוסר
... רצח, מה טוב ברע, מוסכמות חברתיות, סולם ערכים, מוסריות, נקמנות, צדק בעולם, חוקי המוסר איך אפשר למצוא משהו טוב בפשעים כמו ... אנו חיים, קיימים חוקים, גבולות ומוסר חברתי שמטרתם לשמור על החברה ועל ...
כיבוד הורים, כיבוד אב ואם, בעיות עם ההורים, בעיות במשפחה, יחסי הורים וילדים, לכבד את ההורים, ייסורי מצפון, סולם ערכים, מוסריות, התנהגות מוסרית, זלזול בהורים, התלבטות מוסרית, הורים מתבגרים
כיבוד הורים, כיבוד אב ואם, בעיות עם ההורים, בעיות במשפחה, יחסי הורים וילדים, לכבד את ההורים, ייסורי מצפון, סולם ערכים, מוסריות, התנהגות מוסרית, זלזול בהורים, התלבטות מוסרית, הורים מתבגרים
... הורים, כיבוד אב ואם, בעיות עם ההורים, בעיות במשפחה, יחסי הורים וילדים, לכבד את ההורים, ייסורי מצפון, סולם ערכים, מוסריות, התנהגות מוסרית, זלזול בהורים, התלבטות מוסרית, הורים מתבגרים איך להתמודד עם קונפליקטים ביחסים בין ילדים להורים מתבגרים? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בבעיה נפוצה ורגישה במיוחד: היחסים בין ילדים להורים מתבגרים, קונפליקטים מוסריים, ייסורי מצפון, ובעיקר בסוגיית כיבוד אב ואם. הדוגמה העיקרית שאליעד מציג היא של בן שאביו גר איתו בביתו. האב הזדקן, והבן עוזר לו ומטפל ... ההתלבטות המרכזית במערכת היחסים בין הורים מבוגרים לילדיהם? אליעד מסביר שהבעיה המרכזית אינה האב או ההתנהגות שלו, אלא ההתלבטות המוסרית של הבן. הבן סובל מאוד משום שהוא תקוע בין שתי בחירות קשות: או שהוא יציית לאביו ויחוש שהוא מאבד את העצמאות ואת הכבוד העצמי שלו, או ... אלו הכללים שלי. אתה חייב לכבד אותם. אם ההורה מסרב, הבן יכול להחליט על צעדים קיצוניים יותר כמו התרחקות או הפרדה מוחלטת. מדוע המוסריות גורמת לסבל במערכות יחסים במשפחה? נקודה חשובה שאליעד מחדד היא שהבעיה של הבן איננה רק יחסים עם ההורה, אלא עצם התחושה של המוסריות. הוא מדגיש שהמוסריות היא הגורם העיקרי לסבל - המוסר כופה על האדם סטנדרטים והתנהגות חיצוניים שגורמים לו להרגיש רע עם עצמו. כלומר, האדם מתייסר מכך שהוא אינו עומד בציפיות המוסריות שלו עצמו. המוסריות הופכת לעול, ולכן כל בחירה שהאדם עושה מלווה בייסורי מצפון כבדים: או שהוא פוגע במוסר שלו או שהוא פוגע בעצמו. איך להיפטר מהסבל שנובע מההתלבטות המוסרית? אליעד מסביר שהדרך היחידה להפסיק לסבול היא להבין באופן עמוק שאין בחירה נטולת סבל, אלא צריך לבחור את סוג הסבל. או שהאדם יסבול בגלל ... בעצמו. הפתרון היחיד שאינו כולל סבל בכלל הוא להגיע להבנה פנימית עמוקה שבה האדם כבר אינו מזדהה באופן מוחלט עם האני שלו או עם המוסר שלו, אלא רואה את הדברים בצורה אובייקטיבית, וכך הסבל נעלם. הוא נותן דימוי ברור: כמו אדם שיש לו בעיה ברגל - הוא לא יכעס על הרגל אלא יבין ... דומה, הבן צריך להבין שההורה הוא חלק מחייו, ואפשר לבחור כיצד להתייחס לכך, אבל תמיד עם ההבנה שהבחירה באה עם מחיר. למה קוראים למוסר מוסר? אליעד מציין את האירוניה במשמעות המילה מוסר. המילה מוסר באה מלשון ייסורים. המוסר למעשה הוא גורם חיצוני שמטרתו להשפיע על הפנימיות של האדם. האדם סובל כי הוא פועל לפי מערכת חוקים חיצונית שאינה תואמת את רצונו הפנימי הטבעי. ההיצמדות לחוקי מוסר חיצוניים גורמת לו להרגיש שהוא לא בסדר, ולכן נוצרת תחושת המצפון שמייסרת אותו. מהי המסקנה הסופית של אליעד? בסיכומו של דבר, אליעד מסביר שכל אדם חייב להבין שהוא נדרש לבחור את סוג הסבל שלו. או שהוא יסבול בגלל המוסר שלו, או שהוא יסבול בגלל שהוא מוותר על המוסר. אי אפשר להימנע לחלוטין מהסבל, אלא אם כן האדם מגיע להבנה פנימית עמוקה שבה הוא מתעלה מעבר לתפיסות הרגילות של המוסר והעצמי. איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך לכבד הורים מתבגרים? האם חייבים לכבד הורים בכל מצב? איך לפתור בעיות במשפחה? מה עושים כשההורים ...
המלחמה בטרור, איך להילחם בטרור? איך לנצח את הטרור? הבא להורגך השכם להורגו, פגיעה בחפים מפשע, גל הטרור בישראל, ביבי נתניהו, ערכים בלחימה, מוסריות צהל, הצבא המוסרי בעולם, חלק 2
המלחמה בטרור, איך להילחם בטרור? איך לנצח את הטרור? הבא להורגך השכם להורגו, פגיעה בחפים מפשע, גל הטרור בישראל, ביבי נתניהו, ערכים בלחימה, מוסריות צהל, הצבא המוסרי בעולם, חלק 2
... בטרור, איך להילחם בטרור? איך לנצח את הטרור? הבא להורגך השכם להורגו, פגיעה בחפים מפשע, גל הטרור בישראל, ביבי נתניהו, ערכים בלחימה, מוסריות צהל, הצבא המוסרי בעולם, חלק 2 האם מוסרי לפגוע בחפים מפשע כדי להילחם בטרור? אליעד כהן דן בשאלה המורכבת לגבי הלחימה בטרור וההתמודדות עם גל הטרור בישראל. הוא מתייחס לאמירה הידועה הבא להורגך השכם להורגו, ומסביר לעומק את ההשלכות המוסריות והמעשיות של גישה זו. תחילה, אליעד מדגיש שהאמירה להרוג את כולם איננה גישה מעשית שהוא בהכרח תומך בה, אלא הצגה של עמדה קיצונית שנועדה להמחיש נקודה ... מועד. הדוגמה הזו מוצגת במטרה להדגיש את הרעיון המרכזי של מניעת טרור באופן יזום, ללא המתנה לפגיעה ראשונה. מה חשוב יותר - מוסר או ביטחון? אליעד מסביר כי הבעיה המרכזית לדעתו היא לא רק המוסר , אלא הגישה של מקבלי ההחלטות בישראל. הוא טוען שהבעיה האמיתית היא שהמנהיגים אינם פועלים באותה נחישות ובאותה מידת אכפתיות כלפי אזרחיהם כפי שהם פועלים ... האיום היה מופנה כלפיהם באופן אישי. הנקודה העיקרית שאליעד מדגיש היא הצורך לקבל החלטות קשות לפעמים, גם אם הן נתפסות כפחות מוסריות בעיני חלק מהציבור או התקשורת. לטענתו, ערך החיים והביטחון צריך לעמוד מעל השיקולים של מוסר פופולרי, וישראל צריכה להחליט אם היא מעוניינת לנצח במאבק מול הטרור או לשמור על תדמית מוסרית של הצבא המוסרי בעולם. לסיכום, אליעד כהן טוען שהגישה הריאלית היחידה לניצחון על הטרור היא פעולה תקיפה ומונעת, ללא חשש מוגזם מפגיעה בחפים מפשע. הוא מדגיש את הצורך בחזרה ... של נחישות ברורה ללא היסוס יכולה להביא לסיום אמיתי של גל הטרור בישראל. הבא להורגך השכם להורגו? איך לנצח את הטרור? האם מוסרי לפגוע בחפים מפשע? מה חשוב יותר ביטחון או מוסר? הצבא המוסרי בעולם איך להתמודד עם גל הטרור? ...
המלחמה בטרור, איך להילחם בטרור? איך לנצח את הטרור? הבא להורגך השכם להורגו, פגיעה בחפים מפשע, גל הטרור בישראל, ביבי נתניהו, ערכים בלחימה, מוסריות צהל, הצבא המוסרי בעולם, חלק 1
המלחמה בטרור, איך להילחם בטרור? איך לנצח את הטרור? הבא להורגך השכם להורגו, פגיעה בחפים מפשע, גל הטרור בישראל, ביבי נתניהו, ערכים בלחימה, מוסריות צהל, הצבא המוסרי בעולם, חלק 1
... בטרור, איך להילחם בטרור? איך לנצח את הטרור? הבא להורגך השכם להורגו, פגיעה בחפים מפשע, גל הטרור בישראל, ביבי נתניהו, ערכים בלחימה, מוסריות צהל, הצבא המוסרי בעולם, חלק 1 מהי הגישה הנכונה להילחם בטרור לפי אליעד כהן? אליעד כהן מתייחס בהרצאה באופן מעמיק לשאלת המלחמה בטרור ולדרכי ההתמודדות איתו. הוא מעלה ... ולטענתו יש בכך אמת מסוימת. הסכסוך בין העמים מתנהל לפי עיקרון של כוח, ולכן הזכות על הקרקע והיכולת לשרוד תלויה אך ורק בכוח ולא בסיפורים או טיעונים מוסריים. הוא מבטל את ההצדקות התנכיות, ההיסטוריות והמוסריות , ואומר שהקרקע שייכת למי שיש לו יותר כוח להחזיק בה, ורק הכוח הוא הקובע בסופו של דבר. מהו עיקרון הבא להורגך השכם להורגו לפי אליעד כהן? אליעד כהן ... המוכר הבא להורגך השכם להורגו, ומסביר כי בטבע, ובאופן הישרדותי, זהו העיקרון המוחלט. אם אדם מרגיש מאוים על ידי אחר, הוא פועל נגדו ללא התחשבות במושגים כמו מוסר או צדק. אליעד משתמש בדוגמאות קיצוניות כמו מחבלים ודאעש, ואומר שאם אדם מרגיש שמישהו אחר עומד לפגוע בו, אין משמעות לשאלה אם התגובה מידתית או מוסרית, יש להגיב בכוח מלא כדי להבטיח הישרדות. לדבריו, ילדים באופן טבעי מבינים את העיקרון הזה, משום שלא עברו תהליך של דיכוי המחשבה הטבעית על ידי מוסר וחברה. הוא נותן דוגמה לכך שילד לא היה מהסס להרוג כדי להגן על עצמו, משום שלא היה אכפת לו ממושגים מוסריים או מצפוניים. איך אליעד כהן רואה את המוסריות בלחימה? אליעד מתייחס למושג מוסריות צהל ולתפיסה של הצבא המוסרי ביותר בעולם בביקורתיות. הוא אומר כי כל מושגי המוסר הללו אינם קיימים בטבע, וכי הטבע מתנהל לפי כוח והישרדות בלבד. הוא מדגים את הטענה שלו דרך השוואה לארגוני טרור, ומסביר שאם האדם רוצה באמת להילחם ולהגן על עצמו בצורה אפקטיבית, הוא לא יכול להרשות לעצמו להיות מוסרי לפי ההגדרות הרגילות של החברה. לפי אליעד, מי שרוצה לנצח חייב לוותר על האשליה שיש דבר כזה חפים מפשע, ולפעול מתוך האינסטינקט הטבעי של הגנה עצמית ... הגנה עצמית או הישרדות, אז במונחים טבעיים, הדבר מוצדק לחלוטנין. הוא אומר שבמציאות טבעית, כמו גם במציאות שבה הצד השני רואה אותנו כטרוריסטים, מושגים כמו מוסר ומידתיות הם חסרי משמעות מוחלטת. הוא מדגיש שזה אינו נובע מרוע, אלא מהבנה שהטבע פועל כך. לסיום, אליעד חוזר ומדגיש כי מה שקובע בסופו של דבר הוא הכוח ... שורד, מי שאין לו כוח, לא ישרוד. הוא ממליץ להכיר במציאות זו ולפעול בהתאם אליה. איך מנצחים את הטרור? מה זה הבא להורגך השכם להורגו? האם קיים פתרון לטרור? מוסריות בלחימה וצהל האם יש חפים מפשע במלחמה? ...
דיאטה, חוק סימון מוצרי מזון, לשמור על הבריאות, רפורמת סימון המזון, שומן רווי, נתרן, סוכר, פחמימות, חלבונים, שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית
דיאטה, חוק סימון מוצרי מזון, לשמור על הבריאות, רפורמת סימון המזון, שומן רווי, נתרן, סוכר, פחמימות, חלבונים, שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית
... שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית מהו חוק סימון מוצרי מזון וכיצד הוא משפיע על הצרכנים? חוק סימון ... יש לקרוא את רשימת הרכיבים ולבחון את הערכים התזונתיים של כל מוצר. זה כולל בחינה של כמות השומנים, הפחמימות, החלבונים והסוכרים בכל מוצר, וחשוב להבין מה הגוף שלך צריך. כל אדם עשוי להזדקק לערכים תזונתיים שונים, ולכן חשוב ללמוד את התזונה באופן עצמאי או להיוועץ במומחים. חוק סימון מוצרי מזון דיאטה קטוגנית שומן רווי - טוב או רע? סוכר ... יש לקרוא את רשימת הרכיבים ולבחון את הערכים התזונתיים של כל מוצר. חשוב להבין את ההרכב של השומנים, הפחמימות, החלבונים והסוכרים, ולבדוק האם הם מתאימים לצרכים האישיים של הגוף. לכל ...
משחק החיים, מוסר אנושי, איך לקחת את החיים בקלות? למה כל בני האדם דתיים? הדת החילונית, מוסר אוניברסאלי, למה לא להיות דתי? לחזור להיות כמו תינוק, איך תינוק חושב? התרבות המערבית, אמונה אתאיסטית, התרבות החילונית, המוסר המערבי
משחק החיים, מוסר אנושי, איך לקחת את החיים בקלות? למה כל בני האדם דתיים? הדת החילונית, מוסר אוניברסאלי, למה לא להיות דתי? לחזור להיות כמו תינוק, איך תינוק חושב? התרבות המערבית, אמונה אתאיסטית, התרבות החילונית, המוסר המערבי
... החיים, מוסר אנושי, איך לקחת את החיים בקלות? למה כל בני האדם דתיים? הדת החילונית, מוסר אוניברסאלי, למה לא להיות דתי? לחזור להיות כמו תינוק, איך תינוק חושב? התרבות המערבית, אמונה אתאיסטית, התרבות החילונית, המוסר המערבי מהי הטעות המחשבתית של יוצאים בשאלה? הדיבור על טעויות המחשבה של אנשים שעוזבים את ... הוא לא יצא מעולם האמונות לחלוטין, אלא פשוט עבר ממערכת אחת של ערכים ואמונות למערכת ערכים ואמונות חילונית. הדת החילונית - האם זה שונה? אליעד מציין שמערכת האמונות החילונית, בדיוק כמו הדתית, מכילה עקרונות קדושים, ערכים, חוקים ומנהגים. חילונים, בדיוק כמו דתיים, מאמינים באמונות שאותן הם לא מעוניינים לערער ... שמנחה אותו, בין אם היא דתית או חילונית. כל אדם מחזיק במערכת ערכים שאותה הוא לא מעז לערער עליה. גם אדם חילוני שנולד לעולם חילוני לא מרגיש שהוא חי בתוך ... זאת מבלי להרגיש רגשות אשם. לעומתו, אדם חילוני מחויב לחוקים ולמוסר החילוני, ואין לו חופש מוחלט. כך, בעוד שלדתי יש חוקים שמסייעים לו להבין את מקומו בעולם, ... לראות את החיים כמשחק כשהאדם רואה את העולם כמשחק, הוא מבין שכל הערכים והאמונות שהוא מחזיק בהם הם רק סיפורים שנמסרו לו. הוא לא חייב לקחת אותם ברצינות. ... יש לזכור את נקודת האפס - התינוק שנולד ללא כל אמונה או מערכת ערכים. כל מה שהוא מאמין בו בהמשך, מגיע מהסביבה, ולא בהכרח נכון. מהי דת בני האדם? חילונים ... הוא נוטה לחשוב שעכשיו הוא חופשי, שהוא משוחרר מהאמונה הישנה ומהערכים הדתיים שכבלו אותו. רבים מהם מאמינים שהם כבר לא נתונים לאף מערכת אמונה ... החילוני לא באמת נעשה חופשי. הוא פשוט מאמץ סט חדש של אמונות, ערכים ונורמות חברתיות שמגדירות אותו. גם אנשים חילונים הם דתיים - הם פשוט מאמינים בדברים אחרים. יש להם עקרונות קדושים, יש להם חוקים משלהם, יש להם ערכים ומנהגים שהם לא מוכנים לערער עליהם. למשל, אדם חילוני לא יקבל בזיון של ערכים שהוא רואה כקדושים - בדיוק כפי שאדם דתי לא ירצה לראות ספר תורה מבוזה. לחילונים יש את האלוהים שלהם - אם זה המדע, ערכי המוסר האוניברסליים, זכויות אדם, דמוקרטיה, חירות אישית או כל ערך אחר שהם ... אחת לאחרת. גם חילונים אינם חופשיים באמת - יש להם חוקים, יש להם ערכים שהם לא מעזים לערער עליהם, והם חיים תחת מוסכמות מחייבות. מדוע אנשים דתיים יכולים להיות ... מבלי להרגיש רגשות אשם. לעומת זאת, אדם חילוני מחויב לכללים ולמוסר החילוני, ואין לו באמת חופש מוחלט. לכל אדם יש את השיגעונות שלו, את האמונות שלו, את הערכים שהוא חי לפיהם. בסופו של דבר, כולם שבויים בתוך מערכת כלשהי. איך להשתחרר מכל ... אם הן דתיות ובין אם הן חילוניות - כמשחק. כאשר אדם מבין שכל הערכים והאמונות שהוטבעו בו הם רק סיפורים, הוא משיג חופש אמיתי. כיצד אפשר להגיע לנקודת ... הכוונה היא לזכור שכאשר נולדנו, לא היו לנו שום אמונות, שום ערכים, שום דת. כל האמונות שהוטמעו בנו הגיעו מהסביבה. אם אדם מצליח לחזור לנקודה הזו, הוא יכול ... בקלות שכל של תינוק איך להשתחרר מהרצון איך תינוקות חושבים ערכי המוסר, מוסריות, מהי דת בני האדם? חילונים דתיים, הדת של החילונים, תרבות מערבית, תרבות המערב, ...
קונפליקט בחינוך ילדים, חיים כפולים, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חינוך ילדים נכון, חינוך דתי, חינוך חילוני, איך לחנך ילדים? שמירת מצוות, חרדים בעל כורחם, NLP, כסף ואושר, בעיות בחינוך ילדים
... בחינוך ילדים? הקונפליקט בחינוך ילדים יכול להיות מורכב מאוד, במיוחד כאשר ההורים או המחנכים נמצאים במצב של חיים כפולים. כלומר, הם חיים בתוך מערכת ערכים או סולם ערכים מסוים, אך מבקשים לחנך את ילדיהם לפי סולם ערכים שונה. דוגמה לכך היא כאשר אדם דתי שרוצה להיות חילוני, אך מחנך את ילדיו לפי הערכים הדתיים. כל אדם חי במסגרת חברתית מסוימת, וזו יכולה להוות אתגר בחינוך הילדים. מה המשמעות של חינוך ילדים במסגרת ערכים חיצוניים? כאשר אדם נמצא במסגרת דתית או חילונית ואינו שלם עם סולם הערכים שלה, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא לא מעוניין להטיל את האמונות או הערכים הללו על ילדיו. לדוגמה, אם אדם דתי מחנך את ילדיו להיות דתיים, בעוד שהוא בעצמו לא שלם עם האמונה הדתית, זה יכול להוביל לקונפליקט פנימי ולתחושה שהוא מזיק לילדיו בכך שהוא מחנך אותם לפי ערכים שהוא עצמו לא מאמין בהם. כל אחד עובר את התהליך הזה בדרכים שונות, אך המהות היא להנחות את הילד להבין את הערכים והאמונות מבלי להיתקע בצורות חיצוניות של מצוות או מצבים דתיים. כיצד להתמודד עם חינוך שמתנגש עם הערכים האישיים? הפתרון המרכזי שעולה הוא להמקד במהות ולא בצורת הפעולה עצמה. לדוגמה, אם אדם דתי שרוצה להיות חילוני, אך נאלץ לשלוח את ילדיו למסגרת דתית, ... במצבים כאלה, על המחנך להכיר את הפרדוקסים הללו ולזכור שהצורה לא משנה, אלא מהות המעשה. אם הילד מבין את המהות האמיתית מאחורי הפעולה, הוא יוכל להתחבר לערכים בצורה טבעית. תהליך כזה יכול לקרות גם כאשר ההורה נמצא בתוך סיטואציה של חיים כפולים. לדוגמה, אם הורה חילוני רוצה לחנך את ילדיו על פי הערכים החילונים, הוא יכול להסביר להם על חשיבות הכסף, אך מבלי להיתקע בתוצאה החיצונית בלבד. האם חשוב שההורה ימצא איזון פנימי? כשההורה עצמו לא שלם עם הערכים שהוא מחנך את ילדיו, הוא עלול להרגיש ספקות פנימיים. במקרה כזה, ההורה עשוי להיצמד לאיזושהי דרך או מערכת ערכים שנראית לו הכי נכונה או הכי אידיאלית. זאת כדי להתמודד עם הקונפליקט הפנימי ולהביא את הילד להרגיש שגם הוא יוכל להתמודד עם החיים בצורה שתהיה מתאימה לו. הורה כזה ... להכווין אותו לחיים שמחוברים לתפיסה של אמת פנימית. איך ניתן לגשר על ספקות פנימיים של הורה? ההורה יכול להתמודד עם ספקותיו הפנימיים על ידי חיבור למערכת ערכים ברורה. למשל, הוא יכול להנחות את הילד לבדוק כל הזמן את האמת הפנימית שלו ולהתמיד בחשיבה עצמאית. זהו תהליך שבו הילד לומד לבדוק את האמת בעצמו ולהתמודד עם כל ... או ערך שמועבר לו. מהו קונפליקט בחינוך ילדים? כיצד להתמודד עם חיים כפולים? איך לחנך ילדים בצורה אפקטיבית? מהי מהות מצוות? האם כדאי להנחות ילדים לפי ערכים פנימיים? כיצד להימנע מפרדוקסים בחינוך? ש: יש בעיה כזאתי אני מכיר שבן אדם שחי בצורת חיים מסוימת במסגרת חברתית מסוימת, עכשיו הוא חי במסגרת חברתית הזאת בגלל כל ... להיות חילוני נגיד והוא מחנך את הילדים שלו להיות דתיים תכלס אם הוא היה מחנך אותם להיות חילונים הוא גם היה מתעלל בהם, כאילו בכל מקרה היה מחנך אותם בסולם ערכים אחר. למרות שאפשר להגיד אחרת הרעיון הוא זה לנסות למנף, תראה אני אסביר לך חברה זה עניין של צורות פה יש צורות כאלה ופה יש צורות אחרות אוקי, עכשיו אתה צריך ... עצמו בכל מנגנון יש סתירות. בא נגיד כסף, בא נגיד את זה הפוך נגיד אדם חילוני, רגע שניה אני רוצה להראות את זה, בא נגיד אדם חילוני שצריך לחנך את הילד שלו לסולם ערכים חילוני נגיד לא שהדתי יותר טוב אבל נגיד חילוני ועכשיו הוא רוצה דרך זה למנף את זה מה הוא אומר לו, הוא אומר לו תראה תזכור שאם אתה רוצה שיהיה לך יותר חשק ... לדוגמה בא ללמוד ואומר בוא נצמד לאמת נניח אז את אותו קונספט להצמיד לילד תגיד לו נכון אבל תמיד תבדוק מה האמת לדוגמה או נגיד מה הכי טוב לא משנה, כאילו את סולם הערכים שנראה אופטימלי להורה להצמיד אותו לתפיסה של הילד בלבושים של הילד. אתה רצית לשאול משהו על זה? ש: ברח לי. אליעד: טוב הבנו את זה? ...
חידת LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... הוספת הערך 1, לכל אחד מהמספרים, כדי שבסופו של תהליך, כל הערכים יהיו זהים לערך של המספר הגדול ביותר. את זה נעשה באמצעות פעולות ההוספה הבאות: (2+1+1+1, 3+1+1, 3+1+1, 3+1+1, 5). דהיינו, באמצעות 9 פעולות הוספה של הערך 1, נוכל להפוך את כל הערכים שברשימה לערך הגדול ביותר, שהוא הערך 5. דהיינו, אם אנחנו מבצעים בכל פעם פעולה אחת של הגדלה 1 בלבד, נעשה זאת לדוגמה בדרך הבאה: ... ב 1, כנל. אבל כמו כן, באפשרותך בפעולה אחת, הגדלה של שני ערכים שונים ב 1. דהיינו, בבת אחת להוסיף בשני מקומות שונים, את הערך 1, כדי ליישר קו שהכל יהיה בערך הגבוה ביותר. לדוגמה כך: או לדוגמה כך: ... במקום זה נוכל לבצע 5 פעולות של הוספת 1, כדי ליישר את כל הערכים לערך 5. במהות, בכל פעולה, אנחנו מגדילים 2 ערכים שונים, כל אחד מהם מגדילים אותו בערך 1. כאשר בדוגמה הנל, אנחנו 4 פעמים נעשה הגדלה של שני מספרים שונים בערך 1 ופעם אחת אחרונה, נגדיל רק ערך אחד בלבד, בערך 1, כי כבר אין ערכים נוספים שצריכים להגדיל. ועד כאן הבנו, שיש לנו רשימת מספרים, שאנחנו צריכים ליישר קו להגדיל את כל הערכים לערך הגדול ביותר, באמצעות פעולת הוספה של הערך 1 עד שכל הערכים יהיו זהים ערך הגדול ביותר. ואנחנו יכולים לבצע את זה, או באמצעות פעולת הוספה של 1 בכל פעם, או של 2 פעולות הוספה של 1 בכל פעם. ... איתור המספר הגדול ביותר. 2 - הגדלת כל המספרים וסכימה של הערכים וכולי. האם ניתן לבצע את 2 התהליכים האלו תוך כדי ריצה אחת על הרשימה, או שצריך בשלב 1 לעבור על כל הרשימה, כדי לאתר את המספר ... כדי לאתר את המספר הגדול ביותר. ורק אחר כך לעבור על כל הערכים להגדיל אותם וכולי. אבל זאת לא כל האמת. כי בפועל, אפשרי לרוץ פעם אחת על כל הרשימה ולבצע בריצה אחת את הפעולות הבאות: 1 - לנסות לאתר כל המספר הגדול ביותר. 2 - באותה ריצה, לסכום את כל הערכים שיש לנו ברשימה. דהיינו, הערך במיקום 1 + הערך במיקום 2 + הערך במיקום 3 וכולי, כמו שהם, בלי לבצע שום חישוב נוסף. בסוף ריצה אחת ... ואז נוכל להסיק מכך את הערך המקסימאלי שהיה, אם כל הערכים ברשימה היו בגודל של הערך הגדול ביותר. לדוגמה במקרה הנל, 50 ערכים 100 שהוא הערך הגדול ביותר, = 5000. עכשיו, אם נסכום את כל המספרים, אז נראה שהערך שלהם הוא X. ואז 5000 פחות X, זה בעצם ההפרש שבין הערכים הנוכחיים לבין מקרה שבו כל הערכים היו באותו הגודל המקסימאלי. ו ה X הזה, מייצג את כמות פעולות ההוספה שנצטרך לעשות, כדי להביא את כל המספרים לערך המקסימאלי ... לחשב זאת גם כך: (5 5 = 25) דהיינו, המקסימאלי שהיה אם כל הערכים היו זהים לערך הגדול ביותר, שהוא 5 כנל. (2+3+3+3+5 = 16) דהיינו, סכום נוכחי של כל הערכים. ואז: 25-16=9. דהיינו, עלינו לבצע 9 הגדלות, כדי ליישר את כל הערכים כלפי מעלה. במילים אחרות, על ידי ניסוי ידני כמה פעמים של פתירת התרגיל הנל, ניתן לראות שבזמן ריצה O(N) ניתן לפתור את התרגיל ... כמה פעמים ניתן לבצע הגדלה כפולה, דהיינו, שמגדילים שני ערכים בבת אחת? תשובה: נגיע לזה בהמשך. אבל כרגע נחזור לנתח את השאלה המקורית. אז בעצם עד כה, היה לנו תהליך של למצוא את המספר הגדול ביותר. ... של לחשב, כמה מקסימום פעמים נוכל לבצע הגדלה כפולה של שני ערכים בבת אחת. ומכאן נובעת רמת הקושי הבאה של השאלה, שהיא, שיש לנו עוד חישוב אפשרי, לחשב, במידה ונבצע X הגדלות כפולות, כמה Y הגדלות ... הערך MAX הוא 10. הערך MIN הוא 1. וכל השאר הם ערכים שנמצאים בין ה MAX לבין הערך MIN. אז לצורך העניין ניקח את המטריצה שלנו ונסתכל עליה בצורה הבאה. נאתר את הערך MAX שאליו אנחנו צריכים ... לספור את כמות פעולות ההגדלה שעלינו לבצע, על כל שאר הערכים שאינם MAX ושאינם העמודה הבודדת של MIN שהגדרנו קודם. לדוגמה במקרה של (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) יש לנו MAX שהוא 10 יש לנו MIN שהוא 1 שצריכים לבצע עליו 9 הגדלות ויש לנו את שאר הערכים (2,3,4,5,6,7,8) דהיינו, 7 ערכים שצריכים לגדול ל 10. דהיינו, הם צריכים להיות 710=70. ומאחר ש 2+3+4+5+6+7+8 = 35. אז 70-35 = 35. דהיינו, אנחנו צריכים לבצע עליהם 35 ... ב MAX -MIN פעמים כדי להיות בערך MAX. ויש את כל שאר הערכים, שהכמות שלהם כפול MAX פחות הסכום שלהם, שווה לכמות ההגדלות שאנחנו צריכים לבצע עליהם. בדוגמה הנל, כמות הערכים היא 7, כפול MAX שהוא 10, פחות הסכום שלהם שהוא 35, יוצא 35 שזאת כמות ההגדלות שצריכים לבצע. ועכשיו נראה שיש לנו 3 מצבים ... הזאת זהה לכמות ההגדלות שאנחנו צריכים לבצע על כל שאר ערכי הביניים, כדי להביא אותם לערך MAX. לדוגמה: אפשרות 2 - שכמות ההגדלות שאנחנו צריכים לבצע על MIN כדי להביא אותו ל MAX, הכמות הזאת גדולה מכמות ההגדלות שאנחנו צריכים לבצע על כל שאר ערכי הביניים, כדי להביא אותם לערך MAX, שעליהם צריכים לבצע כמות הגדלות קטנה יותר. אפשרות 3 - שכמות ההגדלות שאנחנו צריכים לבצע על MIN כדי ... הזאת קטנה מכמות ההגדלות שאנחנו צריכים לבצע על כל שאר ערכי הביניים, כדי להביא אותם לערך MAX, שעליהם צריכים לבצע כמות הגדלות גדולה יותר. לדוגמה: ואם נחקור את החוקיות של 3 המצבים האלו, נגלה את ... להביא את MIN ל MAX, היא זהה לכמות ההגדלות האחרות של כל ערכי הביניים, הרי שכמות ההגדלות הכפולות שניתן יהיה לבצע, תהיה הכמות הכללית של ההגדלות שצריכים לבצע, לחלק ל 2. או במילים אחרות, כמות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוסריות וערכיות, מהו מוסר? האם מעשה הוא מוסרי? ייסורי מצפון, איך לדעת אם משהו מוסרי או לא מוסרי? האם זה מוסרי? מי מחליט מה מוסרי? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך? מוסר אוניברסאלי, מוסריות יחסית, אתיקה, מוסר אובייקטיבי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ערכים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ערכים, איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, אימון אישי לביטחון עצמי, אימון אישי לילדים נוער והורים בנושאי ערכים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3418 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 07:14:57 - wesi1