... איך לשכנע מישהו לעשות איתך
עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי
לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות
בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך
עסקת ברטר? הבהרה:
עסקת ברטר דורשת גם שיקולי מיסוי מס הכנסה - וצריכים להוציא בגינה חשבוניות מס כחוק. בתוכן הבא, יש התייחסות רק לעצם הרצון לשכנע מישהו לעשות ברטר של 2 שירותים שונים, בלי קשר לענייני מיסוי. איך לגרום למישהו לרצות לבצע איתך
עסקת ברטר מוצלחת? הסיכום הבא מציג תובנות מפורטות מתוך שיחה של אליעד כהן עם איש הייטק (שאינו בעל עסק), שהתייעץ עם אליעד, כיצד הוא יכול לשכנע בעלת עסק לבצע איתו
עסקת ברטר. אותו אדם ציין, שהוא יודע שאותה בעלת עסק, הייתה רוצה לעשות שינוי בקריירה שלה. והוא היה רוצה לעשות איתה
עסקת ברטר, כלומר, שהוא יציע לה ייעוץ עסקי וקריירה בתמורה לכך שהיא תתן לו ... העסק לעשות איתו ברטר מסחרי, על שירות שכרגע בפועל הוא לא מוכר אותו לאנשים בכללי וגם היא עצמה לא יודעת שהוא מספק שירות כזה. מהן הטעויות הנפוצות בביצוע
עסקת ברטר ואיך להימנע מהן? האדם שיתף שהוא גילה בשיחה עם אותה בעלת עסק, ... אתה עוזר כחבר, הצד השני לא מרגיש מחויבות לתת תמורה, אולם כאשר אתה מציג את זה כשירות מקצועי - הצד השני מבין שיש לכך ערך כלכלי אמיתי ולכן פתוח יותר
לעסקת ברטר. מדוע חשוב להבחין בין יחס מקצועי ליחס אישי כשמציעים ברטר? אותו אדם ... ולא ירגיש צורך או נוחות להציע תמורה הולמת. לעומת זאת, אם האדם יציג זאת כשירות מקצועי שבדרך כלל משלמים עבורו כסף רב, יהיה לצד השני ברור ומוצדק לבצע
עסקת ברטר. כדוגמה, אליעד הסביר שאם היא מבינה שהייעוץ העסקי או הקריירה שהאדם מציע שווה כסף משמעותי (לדוגמה, 5000 דולר), יהיה לה קל יותר להסכים
לעסקת ברטר משום שהיא תבין את הערך הכלכלי של ההצעה. איך להציג את ההצעה
לעסקת ברטר בצורה נכונה? אליעד המליץ לא להציג את ההצעה
לעסקת הברטר באופן ישיר מדי בהתחלה. במקום זאת, הוא הציע את השלבים הבאים: תחילה ... לאחר שהצד השני יראה את הערך של העזרה, יהיה פתוח יותר לרעיון הברטר. להציג את ההצעה כשירות מקצועי - לא עזרה חברית. כך הצד השני ירגיש שזה לגיטימי לעשות
עסקת ברטר בגלל שהוא ירגיש אי נעימות לקבל שירות בחינם. לא להציג אפשרויות יעוץ ... את זה מיוזמתך, אלא אם זה עולה באופן מפורש בשיחה. איך לטפל מראש בהתנגדויות אפשריות? אליעד ציין שלושה כלים מרכזיים שצריך להשתמש בהם בעת הכנת ההצעה
לעסקת הברטר: סימולציה: לנסות להיכנס לראש של הצד השני ולהבין אילו התנגדויות ... תסכים לברטר ולא תבקש פשוט תשלום כספי?, כמה עולה השירות שלך בדרך כלל בשוק?, מי הלקוחות שלך?, ולהכין מראש תשובות משכנעות. חשיבות המיקום הגיאוגרפי
לעסקת הברטר האדם העלה סוגיה שקשורה למיקום גיאוגרפי (הבדל בין דנמרק לאסטוניה), ... הציע לבצע את השיחות באופן הדרגתי ומתון, ולא להיכנס לנושא רגיש כמו מעבר מדינה מיד בהתחלה. ההצעה צריכה לבוא בטבעיות, כחלק מתהליך הייעוץ. אז איך לבצע
עסקת ברטר באופן מוצלח? ליצור ערך מוחשי תחילה, ואז להציע את הברטר. להציג את ... לשינוי מיקום או תנאים, בלי לכפות זאת בהתחלה. להדגיש את הערך הכספי של השירותים שאתה נותן, כדי שהצד השני יבין שזה כדאי לו. סיכום תובנות מרכזיות
לעסקת ברטר מוצלחת: הדגש את הערך הכלכלי של השירות שלך. התחל בעזרה מקצועית ... שיקוף וסימולציה. טפל מראש בהתנגדויות אפשריות. הבהר לצד השני את הגמישות במיקום וזמינות השירות. איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי
לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות
בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל ...