אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
... עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע. מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים? כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת עד יום שלישי. ברגע שהספק מסיים את העבודה בזמן ובאיכות הרצויה, זה כלל לא משנה לכם באילו שעות הוא עבד, האם הוא עבד ביום או בלילה, האם הוא נח או עשה הפסקות. אתם מודדים אותו רק ... זה, המסר שעובר לעובד הוא שהמנהל מודד אותו על פי המאמץ ולא על פי התוצאה שהוא מספק. מדוע טעות להעיר לעובדים על מאמץ או שעות עבודה? אליעד מסביר בצורה מפורטת מדוע זו טעות חמורה לדבר עם עובדים על המאמץ שלהם, על האיחורים או על התנהגות ... נראה שעובד קשה), לא ממש משנה מה תהיה התוצאה. לעומת זאת, כאשר מתייחסים לעובד כספק, ההתמקדות היא רק בתוצאה. לדוגמה, אם העובד היה צריך להיות זמין בשעה 8:00 כדי לבצע משימה מסוימת, אך הוא הגיע רק ב - 9:00, הטעות היא להעיר לו על האיחור ... ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות היא להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לספקים חיצוניים. לא מעניין מתי הם מגיעים או מתי הם יוצאים, אלא רק האם המשימה או הפרויקט שהוטל עליהם בוצע באופן מלא ובזמן שנקבע. כאשר מדברים עם העובדים בשפה של תוצאה, הם מתחילים להבין שמצפים מהם לספק תוצאות ברורות ומוגדרות ולא רק להשקיע מאמץ או זמן בעבודה. לדוגמה, אם עובד היה אמור לסיים פרויקט מסוים עד השעה 17:00, ובשעה זו הפרויקט עדיין לא הסתיים, ... על עובד? איך לנהל עובדים נכון? אחריות על התוצאה או על המאמץ? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? מה לעשות כשעובד מתחפשן? איך להתייחס לעובד כמו ספק? ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות היא על תוצאה או על מאמץ? האם האחריות היא על כמות השעות שהושקעו בעבודה או על מה שהושג בפועל? עובדים מול ספקים - הבדל בגישה כאשר אנו עובדים עם ספק חיצוני, לרוב לא מעניין אותנו כמה שעות הוא עבד, באיזה שעות הוא הגיע או כמה מאמץ הוא השקיע. מה שמעניין אותנו זה האם העבודה בוצעה כפי שהתחייב ועד הדדליין שנקבע. לדוגמה, אם הספק הבטיח לסיים את העבודה עד יום שלישי ועמד בכך, אין זה משנה אם עבד ביום, בלילה, עם הפסקות או ללא הפסקות. בסופו של דבר, האחריות שלו היא על התוצאה ולא על ... לתוצאה. כלומר, עובד שנכנס לעבודה בשעה 08:00 ויוצא בשעה 16:00, לא בהכרח מחויב לספק תוצאה מסוימת, אלא רק לעמוד במסגרת השעות שנקבעו. הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי ... יש לו אינטרס לעבוד בצורה חכמה ויעילה יותר. לשנות את התפיסה - לעבור לחשיבה של ספקים בניהול נכון, חשוב להטמיע אצל העובדים את ההבנה שהם מחויבים לתוצאה ולא לשעות. מנהל לא צריך לשאול: למה לא עבדת קשה יותר?, אלא למה המשימה לא הסתיימה ... בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, תוצאה מול מאמץ, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לראות תוצאות ... איחור של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד כמו לספק? עובד שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם העובדים ...
להתחפשן עובד בעייתי מוטיבציה התאמצות הדרך של אליעד כהן ספק להתמקד איך לדבר נכון
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
... ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים ... של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה לא אומר לו ... אתה קובע מהי התוצאה הרצויה והוא אחראי לספק את התוצאה הזו. לדוגמה, אם הזמנת קבלן לבצע שיפוץ, אתה אומר לו בדיוק ... בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי ... את המבנה - זו אחריותו להחליט. העיקר שהוא יספק את התוצאה שהוגדרה לו מראש. מה ההקבלה בין תקציב כספי לעובדים? עוד ... היא עליך. מנהל טוב הוא כזה שמבין שהוא ספק שירותים שנמדד לפי התוצאות ולא לפי הסיפורים. איך לנהל מנהלים ... בכירים איך לנהל ראשי צוותים? המנהל כספק שירותים ניהול מנהלי עובדים - איך לנהל את המנהלים שמתחתיך? שלום ... להביא תוצאות. בדיוק כפי שבעל מקצוע אחראי לספק שירות ולא משנה איך הוא מבצע זאת, כך גם המנהל בארגון שלך צריך ...
טעויות ייחודיות תירוצים זוויות איך לנהל מנהלים איך לנהל מנהלים בכירים ניהול ראשי צוותים החלטות
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים ... על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים למה לא לסמוך על ספקים ונותני שירות בעיניים עצומות? כאשר ... עסק, אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחתו הוא עבודה עם ספקים ונותני שירות. אך חשוב לזכור, לא כל ספק או נותן שירות פועל מתוך אינטרס לטובתך. כל ספק או עובד יפעל בסופו של דבר לפי אינטרס אישי, ... ומפחיתה את הסיכון בניהול עסק. מה הבעיה בסמיכה מוחלטת על ספקים ונותני שירות? הבעיה בסמיכה מוחלטת על ספקים היא האמונה שהשירות שסיפקו יהיה תמיד על פי הציפיות. לא כל ספק שיספק לך שירות יעמוד במאת האחוזים במילוי ההתחייבויות שלו. רבים מהספקים יעדיפו את טובת העסק שלהם ויתנו לך שירות ברמה ... בשירותים וסחורות שמסופקים על ידי אחרים. אם אתה סומך על ספקים מבלי לפקח עליהם, אתה עלול לגלות כי השירות או ... ולהיות מעורב באופן פעיל בכל היבט של העסק. איך להתמודד עם ספקים ונותני שירות בצורה נכונה? - קביעת ... על הבטחות בעל פה: דרוש תיעוד כתוב והתחייבויות ברורות מספקים ונותני שירות. - בחירת ספקים עם מוניטין מוכח: עליך לבחור ספקים ונותני שירות בעלי מוניטין טוב ... יש לבנות מערכת בה תוכל תמיד לוודא את טיב העבודה שהם מספקים לך. לסיכום ניהול עסק דורש הבנה שמה שאתה רוצה לא תמיד מתואם למה שספקים ונותני שירות רוצים. אין להסתמך ... ולהגביר את הצלחת העסק. ניהול עסקים בצורה חכמה עבודה עם ספקים ונותני שירות כיצד לנהל עובדים בעסק ... בעסקים הימנעות מטעויות עסקיות נפוצות למה לא לסמוך על ספקים ונותני שירות בעיניים עצומות? כאשר אתה מנהל עסק, יש לך ספקים ונותני שירות שאמורים לעזור לך ... להניח שהם יפעלו תמיד לטובתך. מה הבעיה בסמיכה מוחלטת על ספקים ונותני שירות? הרבה בעלי עסקים ... יסופק באופן מושלם ושאין צורך לבדוק אותו. הבעיה היא שספקים לא תמיד פועלים במאה אחוזי שקיפות, והם לעיתים ... על פני טובתך. איך זה משפיע על ניהול העסק? אם אתה סומך על ספקים מבלי לפקח עליהם, אתה עלול למצוא את עצמך במצב ... שהם דואגים להצלחה שלך כמו שאתה דואג לה. איך להתמודד עם ספקים ונותני שירות בצורה נכונה? קביעת ... הבטחות, אלא לדרוש תיעוד ברור והתחייבויות כתובות. לבחור ספקים ונותני שירות עם מוניטין מוכח ... ליצור מערכת יחסים שבה אתה תמיד מוודא את טיב העבודה שהם מספקים לך. לסיכום, ניהול עסק דורש הבנה שהאינטרסים ...
עובד ספקי שירות האם לסמוך על העובד לסמוך להתעקש חוסר ודאות לעזור נותן שירות
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
... אילו שאלות כדאי לו לשאול, אתה למעשה נותן לו כלים לבחון אותך. לדוגמה, אפשר לומר לשותף פוטנציאלי: - כשאתה בוחר שותף עסקי, כדאי לך לשאול אותו לגבי הניסיון שלו בתחום המסוים הזה. - כשאתה מחפש ספק או שירות מסוים, כדאי לך לבדוק את ההיבטים האלו והאלו. כאשר הוא רואה שאתה מעודד אותו לבדוק אותך ואת המתחרים, אתה מוכיח לו שאתה בטוח לחלוטין במה שאתה ... יוצר מערכת אמון? כאשר אתה מדריך מישהו אילו שאלות לשאול אותך, אתה בעצם מעניק לו ערך, מידע, ועזרה פרקטית. הוא כבר מתחיל להרגיש שקיבל ממך משהו בעל ערך - עצה, הכוונה, הכשרה כיצד לבחון אנשים, ספקים או שירותים. בעצם העובדה שהאדם השני שואל אותך את השאלות שהמלצת לו לשאול, הוא כבר נכנס לתפקיד של תלמיד שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן ... אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם. - הציגו ביטחון ואמינות על ידי כך שאתם לא חוששים להיבדק ולהיחשף לכל ביקורת. - צרו דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית. על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי. ... לשאול, זה משדר ביטחון ואמינות. לדוגמה, אם הוא מחפש שותף עסקי, אתם יכולים לומר לו: - כשאתה בוחר שותף, כדאי לך לשאול את זה ואת זה. - אם אתה קונה טלוויזיה, כדאי לשאול כך וכך. - אם אתה בוחר ספק, כדאי לבדוק את הדברים האלו. כך אתם לא רק גורמים לו להרגיש שהוא מקבל עצה טובה, אלא גם נותנים לו קריטריונים לבדוק אחרים - וייתכן שהמתחרים שלכם לא יעמדו ...
ללמד פחדים תהליך פחד איך לעודד מישהו לפתח את הביטחון העצמי תלמידים עומק
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... שיש מתחרה שמציע מחיר נמוך יותר, גם אם האיכות שלו נמוכה יותר. בתחרות על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד. מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר? מי שמתחרה בשוק על המחיר הכי נמוך חייב לדעת מראש שיש לכך מחיר. לעיתים קרובות הוא ייאלץ להתמודד עם ספקים שמציעים מחירים זולים לא כי הם יעילים או טובים יותר, אלא כי הם במצב כלכלי קשה. למשל, ספק שנמצא לקראת פשיטת רגל וזקוק לכסף דחוף יהיה מוכן למכור בכל מחיר, אפילו במחירי הפסד. בנוסף, המתחרים שלך בשוק הזול יהיו לעיתים גם ספקים לא הוגנים, רמאים או גנבים שמציעים מחירים נמוכים מאוד אבל לא מספקים את המוצר באיכות סבירה. מי שמתחרה בשוק הזה צריך להיות מודע לסוג המתחרים שעומדים מולו ולדעת שהתחרות יכולה להיות מול ... איכותיים ברמה גבוהה? האם אתה מסוגל להתחרות במחירים נמוכים בשוק הזול? האם אתה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים? האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או מחיר? התשובות לשאלות האלה יעזרו ... נמוכים יותר. הלקוחות משווים את המחירים ומחפשים את ההצעה הזולה ביותר. המתחרים יכולים להיות ספקים שמציעים מוצרים זולים יותר, בין אם בגלל עלויות ייצור נמוכות יותר או בגלל שהם מוכנים להרוויח פחות. הסכנות ... לא תמיד מתחרים מול עסקים הוגנים. לעיתים מדובר ב: עסקים שפועלים במחירי הפסד כדי להשתלט על השוק. ספקים שנמצאים לקראת פשיטת רגל וצריכים מזומן מיידי. רמאים וגנבים שמוכרים בזול אך לא מספקים את המוצר באיכות סבירה. לסיכום עליך להבין האם העסק שלך פונה ללקוחות שמחפשים איכות, ללקוחות שמחפשים מחיר, או לשניהם. ... מוצרים איכותיים - התמקד בתחרות על איכות. אם אתה רוצה להתחרות בשוק הזול - היה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכנים להפסיד כסף. הכי חשוב - להבין למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות? למידע נוסף ניתן ...
קושי להציע מחיר האיכות הטובה ביותר להחליט עובד להרוויח קביעת מחיר לרמות
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... הציע. כלומר, אם המתחרה מציע מוצר ב - 100 שקלים, העסק שלך יספק מוצר איכותי יותר באותם 100 שקלים. להציע ללקוח את אותו מוצר שהמתחרה הציע לו, אבל במחיר נמוך יותר מההצעה של המתחרה. למשל, אם המתחרה מציע מוצר ב - 100 שקלים, העסק שלך יספק את אותו מוצר בדיוק בפחות מ - 100 שקלים. לדברי אליעד, שתי האפשרויות האלה הופכות להיות אפשריות רק כאשר העסק פועל ביעילות מרבית. ... לכסף מזומן באופן דחוף, ולכן ימכרו מוצרים במחיר לא הגיוני. ספקים שמציעים מחירים נמוכים במיוחד ללא כוונה לספק בפועל את המוצר שהבטיחו ללקוח. במקרים אלה, אין טעם להיכנס לתחרות ישירה מולם, כיוון שהמודל העסקי שלהם אינו בר - קיימא לאורך ...
לאורך זמן להתמודד עם תחרות המחיר יקר מחיר יקר אפשרי התמודדות תחרות עסקית נותני שירות
תגמול עובדים לפי תוצאות, תגמול עובד לפי ביצועים, איך למנוע אבטלה סמויה של עובדים? איך לתגמל עובד שכיר לפי מאמץ? איך לתת בונוסים לעובדים? איך לתת העלאה במשכורת לעובד? האם לתת העלאה במשכורת לעובד? איך לגרום לעובד לא להתחפשן? מניעת אבטלה סמויה, איך לגרום לעובד למוטיבציה? איך לגרום לעובד לעבוד יותר מהר? איך לתת בונוס כספי לעובדים? איך לנהל עובד שכיר כספק עצמאי? אימון למנהלים, איך למדוד ביצועים של עובד?
... אבטלה סמויה, איך לגרום לעובד למוטיבציה? איך לגרום לעובד לעבוד יותר מהר? איך לתת בונוס כספי לעובדים? איך לנהל עובד שכיר כספק עצמאי? אימון למנהלים, איך למדוד ביצועים של עובד? וכאן ננסה לתת נקודת מבט לגבי תגמול עובדים ויצירת מוטיבציה לעובדים. וננסה להשיב בין השאר גם על השאלות הבאות: איך לנהל עובד שכיר כאילו הוא ספק עצמאי? איך לגרום לעובד שכיר להתייחס לעצמו כאל ספק עצמאי שנמדד לפי תוצאה בלבד? איך לתגמל עובד שכיר לפי ביצועים? איך ... איך לנהל עובדים בצורה נכונה? איך לשמור על המוטיבציה של העובדים? ועוד. אז כאשר אנחנו מנהלים עסק, אנחנו צריכים לעבוד גם עם ספקים עצמאים וגם עם עובדים שכירים. ויש כמובן יתרונות וחסרונות לכל אחת מצורות העבודה הנל. ואחד היתרונות המרכזיים שיש בלעבוד עם ספק עצמאי, הוא בכך, שבדרך כלל, הספק מקבל תגמול רק על תוצאות בלבד. הספק לא מקבל תגמול על מאמץ, הספק לא מקבל תגמול על ימי חופשה וימי מחלה, והספק לא מקבל משכורת, אם הכלב אכל לו את המחברת או היו פקקים בדרך. כך זה ... כאלו שמקבלים משכורת חודשית קבועה. ויש גם כאלו שמקבלים שכר בסיס ובונוסים לפי הצלחה בלבד וכולי. אבל ברמת העיקרון, בעבודה מול ספק עצמאי, אם הוא לא מספק את הסחורה, הוא לא יקבל תגמול. וכמו שנאמר, יתנו יקבלו לא יתנו לא ... עובדים שכירים, יש המון אבטלה סמויה וכולי. ומכך נובעת השאלה, האם ואיך אפשרי לתגמל עובד שכיר לפי ביצועים ולפי תוצאה, כאילו הוא ספק עצמאי. שאלה נוספת שעולה באותו הקשר, היא איך אפשרי לתת לעובד העלאה ... שאלה נוספת באותו הקשר, היא נניח שניתן לעובד מצטיין העלאה במשכורת. איך נדע שאחרי שהוא יקבל העלאה במשכורת, הוא לא יקטין ראש ויספק פחות ביצועים. כי אחרי שהעובד מקבל העלאה במשכורת, כמובן הכוונה היא להעלאה קבועה בשכר החודשי של העובד, אז לאחר מכן העובד יכול להוריד את הרגל מהגז ולספק פחות תוצאות. במילים אחרות, מהות השאלה היא, איך לקשור בין הביצועים של העובד, לבין התגמול והמשכורת של העובד? והתשובה היא כזאת: ברמת העיקרון, אין דרך מושלמת לתגמל עובד שכיר כאילו הוא ספק עצמאי. כי בכל תרחיש העובד יצטרך לקבל משכורת כלשהי. וגם גם תהיה החלטה ... יצטרך לקבל ימי הודעה מוקדמת וגם בהם הוא יכול כמעט להתבטל לחלוטין וכולי. כך שלא ניתן באופן מוחלט לתגמל עובד שכיר כאילו הוא ספק עצמאי. אבל יחד עם זאת יש אפשרות להתייחס לעובד שכיר כאילו הוא ספק עצמאי, בדרך הבאה: והדרך היא, באמצעות זה שמודדים את העובד אך ורק לפי ... וביצועים. ולכן, על המנהל להפסיק לנהל את העובד לפי שעות עבודה ולפי מאמץ, אלא אך ורק לפי תוצאות ועמידה ביעדים בלבד. בדיוק כמו ספק עצמאי. לדוגמה: לעולם אל תעיר לעובד שלך על שעות העבודה שלו. גם אל ... אלא נח. זה לא מעניין אותך, האם כמה ולמה העובד שלך עובד. כן תעיר לו תמיד, על עמידה בתוצאות וביעדים מוגדרים מראש, בדיוק כמו ספק חיצוני. ואני אסביר אני כאן לא מדבר על עובדים שכן קריטי שעות העבודה ... לא יבצע את המשימות שלו לשביעות רצונך, אז הוא יחזיר את האחריות אליך ויגיד לך שהוא הגיע בזמן ולא התבטל אלא התאמץ. למרות שאצל ספק עצמאי, הוא יכול לבוא מתי שבא לו ולהתאמץ כמה שבא לו, אבל בסוף הוא צריך לבצע את העבודה שהוגדרה לו בלוח זמנים מסוים, או שהוא לא יקבל תגמול. במילים אחרות, כשאנחנו מנהלים ספק עצמאי, אנחנו לא נעיר לו על המאמץ שלו, אלא רק על התוצאה שלו. ספק מרגיש בנוח לא לעבוד ליד מזמין העבודה, כי הוא לא מתוגמל על המאמץ אלא רק על התוצאה בלבד. אאכ מדובר בספק שמקבל תגמול לפי שעה וזה כמובן מקרה אחר. ולכן אם המנהל רוצה לתגמל את ... המאמץ או על שעות העבודה של העובד וכולי, אז בעצם זה קודם כל שותל במוח של העובד שהוא נמדד לפי תוצאות ולא לפי מאמץ, בדיוק כמו ספק חיצוני. אבל יש כאן עוד נקודה מאוד חשובה, והיא, שהעובד יודע, שאם הוא ...
למנהלים כמה זמן לקח שימוע לעובד להמשיך תגמול כללית איך לגרום לעובד שכיר ניהול
מכתב המלצה, איך להמליץ על עצמך במכתב המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק סמוי? כתיבת מכתב המלצה, דוגמה למכתב המלצה, תבנית מכתב המלצה, שיווק עקיף
... המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק ... המלצה בצורה שתמליץ על עצמך על הדרך, היא באמצעות זה שאתה מרים לעצמך כדי להרים לאדם האחר. דהיינו, אתה משבח את עצמך, כדי לשבח את האדם האחר. לדוגמה, נניח שאתה מספק ללקוחות מערכות מיזוג יוקרתיות ומורכבות. ונניח שאתה כותב מכתב המלצה לספק עובד שלך, שעובד איתך בלבצע חלק מתהליך ההתקנה של מערכות המיזוג שלך. עכשיו, כדי לשבח מישהו, אנחנו בעצם רוצים לכתוב ... על הבן אדם גדולה יותר. ומכך נובע בעצם, שכדי לשבח בהמלצה גדולה את הבן אדם, באפשרותנו להגדיל את תיאור הפרוייקט שאותו אנחנו מבצעים, כדי לשבח עוד יותר את העובד ספק שמשתלב בתוך הפרוייקט. וכך בעצם, תוך כדי שאנחנו משבחים את הספק, אנחנו משבחים את עצמנו. המלצה במקרה הנל יכולה לדוגמה להיראות בצורה הבאה: מזה שנים שאנחנו עובדים עם מר X בפרוייקטים ... של: אנחנו מבצעים פרוייקטים... מאוד מורכבים הדורשים... ומר X מבצע עבורנו את הפעולות הכי מורכבות... הדורשות... בדיוק בהתאם ל... וכולי. במהות, כאשר אתה משבח ספק עובד שלך, הרי שבעצם אתה משבח את העסק שלך על הדרך. כי עסק טוב, מעסיק ספקים ועובדים טובים. ואם אתה מספק ללקוחות שלך מוצר או שירות, באמצעות הספקים והעובדים הכי טובים, הרי שזה מעיד גם על העסק שלך. ונוסיף: ברמת העיקרון, אפשרי להמליץ על מישהו אחר, או המלצות ... עצמו גם בלי קשר ישיר אליך. לדוגמה: מר X הוא מאוד חרוץ, הוא זמין בכל שעה, הוא עובד מסור וכיוב. השבחים האלו, מצד אחד במובן מסוים ממליצים עליך, שאתה עובד עם ספקים חרוצים, שבסופו של דבר, היחס הטוב שלהם מגיע אל הלקוחות שלך. אבל מצד האמת, ההמלצה היא בעיקר לאותו מישהו אחר, ... מולך. וגם ההמלצה עצמה, היא מאוד כללית ולא ספציפית. ולא מעידה על היתרון של העסק שלך, ביחס לעסקים המתחרים שלך. אבל אתה יכול גם לספר כמה המוצר והשירות שאתה מספק, הוא מאוד מורכב לביצוע וכולי. ואז דרך זה לשבח את העובד שלך, שהוא מבצע את העבודה הכי מורכבת, בפרוייקט הכי מורכב. והפרוייקט הכי מורכב, בעצם, את זה שמבצע אותו ושמנהל אותו, באמצעות הספקים הכי מקצועיים שיש. ובאותו הקשר אני אוסיף ואומר, שאם ברצונך להפוך מכתב המלצה לעובד מכתב המלצה לספק ליותר אמיתי, תוסיף בסוף מכתב ההמלצה שורה שאומרת, שכל מי שרוצה יכול ליצור איתך קשר ושאתה תמליץ על אותו אדם, גם באופן ...
צרכים של לקוח בלי קשר איך לכתוב תבנית מכתב מה לכתוב במכתב המלצה איך לכתוב מכתב המלצה לספק עבודה אותנטי
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
... להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי המשמעות של כמות המוצרים ומגוון המוצרים שאתה מספק ללקוחות שלך, גם באופן שוטף וגם באופן נקודתי בנקודת זמן מסוימת. ואיזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? וכמה מוצרים להחזיק במלאי? ונדבר על שיקולים בבחירת מלאי מוצרים ועוד. כי כל עסק שמספק מוצרים ו או שירותים כלשהם ללקוחות, מתישהו עומדת בפניו השאלה, אילו מוצרים להחזיק במלאי עבור הלקוחות ואיזה מוצרים להוריד מהמדף ולהפסיק להחזיק אותם עבור הלקוחות. ... עקרוני. והשאלה הזאת יכולה להיות גם בתקופות ספציפיות ומסיבות ספציפיות. לדוגמה, נניח שספק מסוים לא יכול לספק לך מוצר מסוים, מסיבות שונות שלו. האם עליך לנסות לחפש ספק אחר? אולי לייבא את המוצר לבד? אולי לייצר את המוצר עצמאית? אולי להוריד את המוצר מהמלאי? וכיוב. ובמהות השאלה היא האם וכמה ואיזה מוצרים הגיוני להחזיק במלאי שלך עבור ... שלך, או שאתה לא באמת מחזיק מלאי בפועל, אלא רק מנהל מלאי וירטואלי ואתה מבצע הזמנה מהספק שלך back to back עם ההזמנה של הלקוח? וגם לדוגמה מהם תנאי התשלום שלך מול הלקוח ומול הספק? ומה העלות שלך להחזיק במלאי את המוצר? וכיוב שיקולים שונים שלא ניכנס אליהם כרגע. אבל יש עוד שיקול שצריכים לקחת אותו בחשבון, והוא שברמת העיקרון כנראה שללקוח יותר נוח להזמין מאותו המקום כמה שיותר שירותים ומוצרים. דהיינו, בנוחות של הלקוח, לא להסתובב בין ספקים שונים וחנויות שונות וכולי. ולקוח מבחינתו מעדיף למצוא ספק אחד שהוא יהיה מרוצה ממנו, מהשירות, מחיר, איכות וכולי, ולרכוש ממנו את כל השירותים שהוא צריך. ואחת הדרכים של הספקים הגדולים לעשות כסף, היא באמצעות זה שהם מרגילים את הלקוח לרכוש מהם את מוצרי הצריכה הקבועים שלו. לדוגמה באמצעות זה שסל המוצרים שלהם במוצרים הכי נפוצים, הוא ... שללקוח יותר קשה לעשות השוואת מחירים, דווקא במוצרים האלו מעלים ללקוח את המחיר. ובמהות, מספקים ללקוח מגוון מוצרים גדול מאוד ומשחקים עם המחירים של מוצרים שונים, כדי למקסם את ההכנסות לאורך זמן וכולי. ויש בזה המון שיקולים שונים. אבל כנל בטוח נכון שללקוח היה ... במלאי גם אם זה באופן זמני וחד פעמי, זה מגדיל בוודאות את הסיכוי לכך שאותו לקוח שלך, יחפש ספק אחר לרכוש ממנו את אותו המוצר שהוא רוצה לרכוש. ואז יכול להיות שהוא יהפוך להיות לקוח נאמן, של המתחרה שלך, שכן מחזיק במלאי את המוצר שאותו אין אצלך כרגע במלאי. וברור ... צריכים לזכור שאחת הדרכים לגרום ללקוח להיות נאמן לעסק שלך, היא גם באמצעות זה שאתה מסוגל לספק ללקוח את כל מגוון המוצרים שהמתחרים שלך יכולים לספק ללקוח שלך. ושאם מתישהו אתה לא תחזיק מוצר כלשהו במלאי שלך עבור הלקוח שלך, אז הלקוח שלך יכול או להפסיק לרכוש את המוצר באופן קבוע, או להמתין לך שהמוצר יחזור למלאי ...
כמה מוצרים להחזיק במלאי להוסיף מוצר לשכנע לקוח איזה מוצרים להחזיק במלאי האם להפסיק איך להיות עשיר לבד לגרום ללקוח להיות נאמן
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ספק שירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ספק שירות, איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ספק שירות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, ייעוץ טיפולי, ייעוץ אישי מומלץ בנושא ספק שירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2351 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 00:53:35 - wesi1