... איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב? איך לגרום
לנותן השירות להתייחס אליך כמו לחבר? כאשר אתה מקבל שירות מאדם מסוים, כמו אינסטלטור, רופא, מוסכניק או כל
נותן שירות אחר, אתה עומד מול שתי אפשרויות: הראשונה היא
שנותן השירות יתייחס אליך כמו אל חבר וירצה לעזור לך באמת, והשנייה ... איכותי, יחס אישי ואכפתי, כאילו אתה בן משפחה או חבר קרוב של
נותן השירות. נשאלת השאלה: איך להשיג את היחס הזה
מנותן השירות? הסוד המרכזי הוא באופן שבו אתה עצמך מתייחס
לנותן השירות. האם אתה מתייחס אליו כאל בן אדם או כאל כלי שמטרתו ... כסף. התוצאה תהיה שירות קר, אדיש ולא איכותי. כיצד היחס שלך
לנותן השירות משפיע על השירות שאתה מקבל? אם למשל תיכנס למוסך ... הם ירצו לעבוד טוב יותר ויתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם. למה
נותן שירות הוא לא עבד שקנית בכסף? רבים חושבים שבגלל שהם משלמים כסף
לנותן שירות, הם קונים את האדם עצמו. אבל זה לא נכון. כאשר אתה מתייחס
לנותן השירות כאילו הוא עבד או זונה שנקנתה בכסף, הוא מרגיש זאת ... רבים תמיד מנסים להוריד את המחיר, לבקש הנחות ולהתייחס אל
נותני השירות כאל שודדים שרק רוצים לקחת מהם כסף. כשהלקוח משדר שהוא מרגיש שדדו אותו,
נותן השירות ירגיש שאין סיבה לתת מעבר למינימום ההכרחי. לעומת ... יחסים טובים בכל תחום בחיים. איך להצליח פי 100? יחסי לקוח
ונותן שירות למה לא לבקש הנחה? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? אל ... לא מוכן לתת איך לקבל שירות טוב? מהי אהבת חינם? איך לגרום
לנותן שירות להתייחס אליך בכבוד ולרצות לעזור לך? כשאדם מקבל שירות, בין אם זה מרופא, אינסטלטור, מוסכניק או כל
נותן שירות אחר, הוא עשוי להיתקל בשתי גישות שונות: גישה אחת היא
שנותן השירות רואה את הלקוח כבן אדם ורוצה לעזור לו, גם אם מדובר על תשלום, אך לא מדובר רק בכסף. הגישה השנייה היא שמה שמניע את
נותן השירות זה הכסף בלבד, והלקוח כלל לא מעניין אותו. האינטרס של כל לקוח הוא לקבל יחס של כבוד וידידות מצד
נותן השירות, אך השאלה היא כיצד לגרום לכך לקרות. השאלה המרכזית שצריכה להישאל היא: איך הלקוח מתייחס
לנותן השירות? האם הוא מתייחס אליו כאל בן אדם, או רק כאל מישהו
שמספק לו שירות? התייחסות
לנותן השירות כאל בן אדם כאשר לקוח מגיע למוסך,
נותן השירות יכול להתייחס אליו בשתי דרכים: לרצות לעזור לו באמת, ... כספי - אדם שיש לו כסף והוא צריך להוציא אותו על השירות שהוא
מספק. אך במקביל, חשוב להבין שגם הלקוח עצמו משדר מסרים שמשפיעים על ההתנהגות של
נותן השירות. השאלה היא איך הלקוח עצמו מתייחס
לנותן השירות? האם הוא רואה בו בן אדם ומדבר אליו בכבוד, כפי שהיה ... רק כדי לקבל את שכרם, ולא יהיה להם עניין אמיתי בהצלחת העסק.
נותני שירות ותחושת הכבוד אותו הדבר קורה גם עם
נותני שירות, למשל עם מנקה שמנקה את הבית שלך. אם היא מרגישה שאתה ... אל תצפה שיתייחסו אליך בכבוד אם אתה לא מכבד כאשר לקוח מתייחס
לנותן השירות רק ככלי להשגת מטרה, אל לו להתפלא אם
נותן השירות מצידו רואה בו רק שטר כסף. אם הלקוח מנסה להוריד ... לשירות שהוא מקבל כאל משהו שמגיע לו בזכות ולא בחסד - אז
נותן השירות יתייחס אליו באותה מידה של ניכור. חשוב להבין שבן אדם ...