אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ספקי שירותים ✔לפטר עובד, לפטר ספק, 3 שיקולים האם לפטר עובד, 3 שיקולים לפני שמפטרים ספק, האם לפטר את העובד? האם לפטר את הספק? האם להחליף את העובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לפטר עובד, לפטר ספק, 3 שיקולים האם לפטר עובד, 3 שיקולים לפני שמפטרים ספק, האם לפטר את העובד? האם לפטר את הספק? האם להחליף את העובד? האם להחליף את הספק? החלפת עובד, החלפת ספק, האם להחליף עובד? האם להחליף ספק? האם לפטר עובד? האם לפטר ספק? פיטורי עובדים, ניהול ספקים, ניהול עובדים
והפעם אסביר 3 שיקולים, האם לפטר עובד? האם לפטר ספק? האם להחליף ספק? וכולי.

אז כאשר מתלבטים לגבי האם כדאי לפטר את הספק / עובד, אפשרי לשאול 3 שאלות:

1 - האם אתה מרוצה מהתוצאות שהוא מביא לך? האם הוא עומד בציפיות שלך, מבחינת התוצאות שלו.

2 - האם אתה מרוצה מהדרך שבה הוא עובד ומהדרך שבה הוא פועל? דהיינו, בלי קשר לתוצאות שהוא מביא או לא מביא, האם אתה מרוצה מהדרך שבה הוא הולך? האם לדעתך הוא פועל בדרך הנכונה, גם אם הוא לא מביא תוצאות?

3 - האם אתה חושב שהוא איש מקצוע מומחה וחכם, גם בלי קשר לתוצאות שהוא מביא וגם בלי קשר לדרך שבה הוא הולך.

אם הוא מביא לך תוצאות, יש היגיון להשאיר את העובד, גם אם הוא פועל בדרך שלא הגיונית לך וגם אם נראה לך שהוא לא חכם מידי. למה? כי הוא מביא לך תוצאות.

אם הוא פועל בדרך שנראית לך נכונה, יש היגיון להשאיר את העובד, גם אם הוא לא מביא לך תוצאות ולא נראה לך גאון בתחומו. למה? כי הוא בדרך הנכונה לדעתך, אז בסוף נקווה שהוא יביא תוצאות.

אם הוא איש מקצוע לדעתך, אז גם אם הוא לא מביא תוצאות וגם אם הוא פועל בדרך שלא נראית לך נכונה, עדיים יש היגיון להשאיר אותו. כי אולי הוא מבין...
האם לפטר ספקי שירותים לנהל ספקים פיטורים מתי להחליף את העובד מרוצה התלבטות האם לפטר עובדים רצון האם לפטר את הספק האם לפטר את העובד 3 שיקולים האם לפטר עובד 3 שיקולים לפני שמפטרים ספק האם להחליף האם להחליף את הספק האם להחליף את העובד האם להחליף ספק האם להחליף עובד האם לפטר האם לפטר את הספק האם לפטר את העובד האם לפטר ספק האם לפטר עובד האם לפטר עובדים החלפת ספק החלפת עובד חוסר ודאות חוסר וודאות להחליף להחליף את העובד להחליף ספק להחליף עובד לנהל לנהל ספקים לנהל עובד לנהל עובדים לפטר לפטר את העובד לפטר ספק לפטר עובד לפטר עובדים מנהל מתי להחליף את העובד נותן שירות נותני שירות ניהול ניהול ספקים ניהול עובד ניהול עובדים ספק ספק שירות ספקות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עובד עובדים פיטורי עובד פיטורי עובדים פיטורים שיקולים שיקולים האם לפטר עובד שיקולים לפני שמפטרים ספק
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
... רגשית עמוקה בכסף או באדם שמשלם אותו. במצב כזה, האדם לא באמת מסוגל לספק את השירות הטוב ביותר שלו, מאחר שהוא נמצא בלחץ פנימי של אני חייב לעשות את המקסימום כדי להצדיק את הכסף שאני מקבל. זה מייצר מעגל קסמים שבו הפחד לא לספק את המקסימום גורם לחוסר שחרור, שמביא בהכרח לביצועים פחות טובים. לדברי אליעד, הפתרון הוא לא להפסיק לעבוד או לא לנסות לספק את המקסימום, אלא להגיע למקום פנימי שבו האדם משוחרר לחלוטין מהתלות בכסף. זה אומר מבחינה רגשית להגיע למקום שבו האדם לא מפחד למות ברעב. זה לא בהכרח אומר לוותר על כסף בפועל, אלא ... באופן פרדוקסלי, דווקא השחרור המוחלט מהצורך לקבל את הכסף מאפשר לאדם לספק שירות איכותי יותר ולהגיע לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות. בסופו של דבר, החופש המוחלט וההבנה העמוקה של תחושת אני אלוהים הם אלו שמאפשרים לאדם להרגיש מלך אמיתי ולא עבד, ...
לאהוב את הרע, לאהוב את הסבל, לא רוצה לסבול, להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, אלוהים הוא גם רע, מצא את ההבדלים, אלוהים עושה רע, חיפוש רוחני, חיים רעים, הכל לרעה
לאהוב את הרע, לאהוב את הסבל, לא רוצה לסבול, להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, אלוהים הוא גם רע, מצא את ההבדלים, אלוהים עושה רע, חיפוש רוחני, חיים רעים, הכל לרעה
... שלדבריו, מי ששם את הסבל בצד לא יוכל באמת להבין את האמת הפנימית. איך נוכל להבין את האמת המוחלטת? אליעד מציין שמרבית האנשים חיים את חייהם לפי האמונות והסיפורים שמסביבה, אך כדי להבין את האמת המוחלטת, יש לקחת את הספקים והאמונות האישיות ולבדוק אותן בצורה מעמיקה. הוא מציין את החשיבות ...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
... הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח. הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם ... צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת. הביטוי איזה שאלה? - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר ... עם המוכר או עם בית העסק. להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה. להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים. אליעד ... צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת ... בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות. באילו מצבים דווקא מתאים להשתמש בביטוי בטח, איזה שאלה?? ... ולסייע ביצירת תחושת הזדהות. עם זאת, הוא מדגיש כי יש להשתמש בביטוי זה רק כשהשאלה אכן אינה במצב של ספק אמיתי, אלא רק לצורך חיזוק מחויבות ברורה שכבר קיימת. מה הקשר ... ואנשי שירות צריכים להבין באופן עמוק מה באמת קורה בראש של הלקוח כשהוא שואל שאלה. באמצעות מודעות עצמית, נותן השירות יכול לזהות את הצורך של הלקוח באישור, ודאות או נוחות רגשית, ...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... בשאלות כמו האם אתה רוצה לסגור את העסקה או לא רוצה לסגור את העסקה? נועד ליצור אשליה של בחירה, אך אליעד מציין כי עצם השאלה יכולה ליצור ספק ומורכבות, במקום להוביל את האדם לתשובה חד משמעית. 3. שימוש במילה מעל: המומחה אומר מעל 18 שנה כדי להחמיר את החשיבות של ניסיון, אך אליעד מסביר כי השימוש במילה מעל יוצר ספק ומקטין את הערך של 18 שנה. במקום לשדר יציבות, המילה מעל גורמת לשומע לשאול כמה מעל? ויוצרת תחושת חוסר אמינות. 4. שילוב מילים באופן מניפולטיבי: אליעד מציין כי כאשר ... חשובים שצריך לזכור: שלילה היא חלק טבעי מהשפה, והמוח כן מעבד אותה - אך יש דרכים חכמות יותר להעביר מסרים. כאשר מנסים לשכנע, עדיף לא להזכיר ספק או אפשרות שלילית אם לא צריך. לא כל טענה שמשתמשת בדוגמה בודדת יכולה להפוך לחוק כללי. לשימוש במילים כמו מעל, חלקם, או ציון של שנה ספציפית יש השפעה על האופן שבו ... משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, כולם. עכשיו, אתה נכנס לאתר של המתחרה הוא אומר גם. כאילו, מה אתה אומר באותה שנה הזמינו את אותם שירותים לכל הספקים? לא יכול להיות. אלא מה שלפני עשר שנים הוא עשה איזה פרוייקט למישהו שהיה קשור לחברת זה וזה ואז הוא כתב ואמרו משטרת ישראל. עכשיו הוא יגיד לך אתה יודע למה ... לא נכון אחר כך נסביר מה זה. אבל בכל מקרה הוא היה צריך לעשות את זה פה, כשאתה אומר האם אתם יכולים או לא ואז אתה אומר בוודאי אתה השארת אותו בספק. מה המניפולציה עושה? המניפולציה אומרת איך אתה יכול, בוא אני אסביר לך איך אתה יכול ואז הספק עבר מהאם אתה יכול לאיך אתה יכול. יש שתי דרכים בוא אני אגיד לך האם את אתה יכולים להיות מוכשרים כמוני ואז אתה אומר רגע רגע, אולי אני לא יכול?, מה מזאת אומרת. אתה ... יכול פרושו בוודאי אתה יכול, עכשיו אני אסביר לך איך אתה יכול, לדוגמה, או כמה מהר אתה יכול, לא משנה. המילה אתה יכול לא היה צריך להטיל בה ספק. ש: אם אתה יכול מקפיץ לך, נכון את זה שלמה אתה לא יכול? אבל זה גם מקפיץ לך שכן אתה כן יכול. אליעד: כן אבל מה הוא מנסה לומר? אם זה היה בן אדם שאומר אני לא יכול ... להסביר לו? שיסביר לו. זה לא מסובך. אני אסביר עוד פעם. השאלה מאיפה נקודת המוצא של הבן, לאיפה אתה רוצה להביא אותו. אם אתה רוצה לעורר בו ספק להגיד לו האם אתה יכול אם הוא בטוח שהוא לא יכול ותגיד לו מה זאת אומרת שאתה לא יכול, אתה יכול, אתה מעביר אותו מקיצון לקיצון זה בעיה. אבל אם הוא מתחיל מנוקדת הנחה שלא יודע אם אני יכול ואתה רוצה להביא אותו לאתה יכול אל תחזק לו את האולי אתה לא יכול. האם זה שם אותו בתוך פוזיציה של ספק, אל תשים אותו בפוזיציה. ש: האם זה או יכול או שזה לא יכול. יש אתה יכול ועוד כמה באוויר. אליעד: יפה, כמה שהוא אומר לך, הוא אומר לך בוודאי שאתם יכולים. זה משפט די ... אז המשפט מוודא שאתה קיים לא אומר כלום. אם אתה אומר לבן אדם האם משהו נכון אתה אומר לו ברור שזה נכון אם ברור למה שאלת? זאת אומרת אם באמת יש ספק, על הבוודאי הזה הוא לא אמר אחר כך כלום לצורך העניין, זאת אומרת הוא אומר בוודאי שזה נכון, או משהו כזה. עכשיו, נגיד אם כן, הוא הביא איזה טענה אחר כך. אבל תסתכלו, ... את התשובה? מה המטרה שלו? הוא לא רוצה להזדהות. להזדהות תישארו בבית, תסתכלו רק ביוטיוב, כי הוא רוצה לגרום להם לבוא, לגרום להם לבוא לא מטיל ספק. אל תטיל ספק אתה מנסה לקחת דבר יחסי להפוך אותו למוחלט, אל תטיל ספק. ש: אז אם אני רוצה בעצם, שמישהו שאומר שהוא לא היה יכול לעשות משהו ואני רוצה שהוא כן יתחיל להאמין שהוא אולי יכול לעשות. אליעד: שמה זה שונה, כי שמה מאני לא יכול ... לא האם אתה רוצה לקפוץ תראה הכנתי משהו לאכול. אלא מתי תקפוץ הכנתי משהו לאכול. בכל מקרה, בפשטות כשאתה אומר האם אתה מעורר אצל השומע אצל הספק זה המסר. עכשיו את אומרת למישהו האם ככה או ככה. ש: לא, כאילו כי אם אני רוצה שמישהו יבוא אלי, סתם לדוגמה, אני לא אומרת הכנתי משהו. אתה בא או לא. אליעד: או לא, למה ... באסור. הרי מה אתה רוצה למה אתה אומר אסור? כדי לגרום לו לעשות פעולה. אז תגיד לו מה הפעולה שהוא צריך לעשות במקום להגיד לו את האסור. אל תטיל ספק, למה? כי הוא בעצמו לא בטוח שמה שהוא אומר זה נכון. ש: אבל מה היתרון בלהגיד שאסור? אליעד: כי הוא יגיד אם יהיה מעניין מה שתגיד לי מה לעשות אז תמיד אתה לוקח צעד אחד אחורה או כדי לשכנע אותו למה הוא צריך לפעול. אבל אז אתה מטיל ספק. מה שאני בא להגיד בכל המערכות הדיפלומטיות, אם תשימו לב בטיעונים, כשמישהו טוען טיעון ואומר לדעתי זה אומר שהוא לא מאמין לעצמו, זה אומר שיש לו ספקות ולכן הוא נכשל, ... הרעיון הזה כשלעצמו. למה? כי לתת אשליה של בחירה זה בדיוק הפוך. את האשליה של הבחירה, מה זה אומר לתת אשליה של הבחירה? אז הוא אומר איפה יש ספק, תעלים את הספק ושמה ניתן אשליה של הבחירה. כמו במקום האם אתה רוצה לסגור איתי את העסקה או לא רוצה לסגור איתי את העסקה, תשאל אותו איך אתה רוצה שנסגור את העסקה, איך אתה משלם, מתי נסגור את העסקה. למרות שמתי יהיה פחות טוב. ש: זה יכול להלחיץ. אליעד: אז תגיד את זה בצורה לא מלחיצה, אסור לך להזכיר בשום פנים ואופן את הספק, בשום פנים ואופן. ש: אני חושבת שהוא ניסה להגיד. אליעד: להגיד אל תסגור איתי את העסקה אתה בעצם דוחף לו גם את הלא. ש: נכון, אני גם לא הבנתי את זה, כי זה היה נראה ... אליעד: אבל אם לא תגיד כלום זה גם כן בעיה. אתה צריך להגיד להם מה לעשות נכון? ש: אולי בצורת שאלה, לשאול שאלה. אליעד: עוד יותר גרוע, מה יש ספק. ש: להוביל. אם אני נותנת את תשומת הלב. אלעד: מה להוביל? אבל את רוצה לוודא שהוא לא יעשה את הפעולה הזאת. תגידי לו אל תכניס את היד לחשמל. את אומרת לילד אל תכניס את ... למה אתה צריך להגיד לו תאכל? למה אתה מפריע לו באמצע? אתה לא מבין שאם בטעות תגיד לו תאכל יכול להיות שהוא לא יאכל. יש מצב שאתה רואה שיש לו ספק, הוא יאכל? לא יאכל, אז אתה אומר לו תאכל. כדי לסגור את הנישה. אבל אל תגיד לו אני לא מרשה לך לא לאכול הוא לא חשב בכלל על לאכול, הוא לא חשב בכלל על האופציה לא ... עדיף לשתוק בכלל. אתה רואה שהדבר הולך לכיוון הנכון, תשתוק אל תתערב. אם אתה תתחיל להגיד לו תעשה והוא כבר באמצע לעשות אתה בעצם הכנסת לו את הספק אולי לעשות. אם הוא נמצא על הספק תחזק אותו. ואם הוא הולך לרצוח תגיד לו אל תרצח. אם הוא רוצח תגיד לו אל תרצח. אם הוא לא יודע, צריך להגיד לו אתה צריך לשמור חיים ואם הוא שומר חיים אל תציע לו. זה ... שהוא יחשוב שזה מחויב לעשות את זה. עכשיו, כדי להגיד לו שזה מחויב אתה צריך לשכנע אותו למה זה מחויב. אם שכנעת אותו למה זה מחויב בעצם נתת ספק אולי זה בעצם לא באמת אפשרי. אז מה עושים? בסופו של דבר עוד פעם צריך לעשות הסתברות. מה אתה חושב שיש יותר סיכוי שיקרה בעוד עשר שנים שהוא יעשה או לא יעשה, אם אתה ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... מוכר ללקוח? לקוחות לא באים לקנות את המוצר עצמו, אלא את התוצאה או התחושה שהמוצר מספק להם. על המוכר להתמקד במהות של הצורך של הלקוח, ולא במוצר עצמו. מה הלקוח באמת רוצה? ... יש לך זמן קצר עם לקוח, כדאי לא להתחיל להציג את המוצר, אלא לבדוק מה הלקוח רוצה ולספק לו את המענה המתאים. איך להבין את המהות בזמן אמת? המפתח להצלחה במכירה הוא לדעת ... שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת. ש: להאמין במוצר. אליעד: לא. ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה. אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את ... פה משהו, למה הוא בא אלי? כי הוא חושב שאולי אני יכול לעשות לו טוב בחיים. ש: מספק לו את הצרכים שלו. אליעד: קודם כל להסתכל באופן כללי. הוא בא אלי כי הוא חושב שאני ... וכזאת, לא. עכשיו אתה צריך לאלתר למה הוא רוצה את הטלויזיה? יש לי בשבילך משהו שיספק לך חוויית צפייה סוף הדרך, משהו שירשים את כולם, עכשיו אתה יודע מה? יש לי את זה ואת ... X, נכשלת. אני עושה טוב לאנשים באמצעות זה שאני ממלא להם חסרונות מסוימים. ש: אני נותן שירות וזה. אליעד: איזה שירות? מי צריך שירות. הוא אמר לך משהו אחר. ש: זה כמו סטרס שאומר אני מספק אנשים כאילו להרגיש יותר טוב. אליעד: אולי, תקשיב זה לא אני נותן שירות לאנשים, אני המקצוע שלי לעשות אנשים מאושרים. באופן יחסי מאושרים, אתה נותן לאנשים ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד בשאלה מה הזמן הטוב ביותר לשלם לבעל מקצוע או נותן שירות - האם עדיף לשלם מראש, בסוף, באמצע התהליך, או לפי ההתקדמות? נבחנים מספר היבטים, יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה להבין ... שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות , כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על איכות השירות בפועל. הוא מציג כמה סיבות שונות שיכולות להניע נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה לצפות. לעומת זאת, אם כל הכסף ניתן רק בסוף העבודה, קיימת סכנה שהמוטיבציה ... העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש ... יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב לתת שירות ללא קשר לתשלום. במקרה כזה התשלום לא משפיע בכלל על איכות השירות, כי הרצון לתת שירות טוב לא תלוי בכסף אלא נובע ממוטיבציה פנימית או רגשית של נותן השירות. מהו השיקול המרכזי בהחלטה מתי לשלם? אליעד מבהיר שהשיקול המרכזי בכל הדיון הוא להבין מה מניע את נותן השירות . יש מצבים בהם נותן השירות מונע אך ורק מתוך רצון לקבל כסף, ואז עדיף לתת לו להרגיש שיש לו משהו לצפות אליו במהלך העבודה. במקרים אחרים, המוטיבציה שלו תלויה בתחושת המחויבות ... מציג דוגמאות שבהן אפשר לתמרץ את נותן השירות בכסף מראש, באמצע או בסוף העבודה, בהתאם לאופי ולציפיות שלו. לדוגמה, אפשר לתת תשלום כפול אם יסיים את העבודה בזמן קצר יותר מהמתוכנן, או להבטיח ... ייחודי ותלוי ברצונות שונים של נותן השירות ושל הלקוח. הרצונות וההעדפות של אנשים משתנים אפילו תוך כדי התהליך, ולכן אי אפשר לתת תשובה מוחלטת שתהיה נכונה לכל המצבים. כל אדם צריך לבחון בעצמו מה מניע אותו או את נותן השירות , ובהתאם לכך להחליט מתי ואיך לשלם כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. האם תשלום מוקדם תמיד מוריד מוטיבציה? אליעד מדגיש שזה לא תמיד המצב. יש נותני שירות שדווקא תשלום מראש מגביר אצלם את המחויבות והאחריות לספק שירות איכותי, כי הם מרגישים חובה מוסרית לעמוד בהבטחה שנתנו. יש גם כאלה שחשים לא בנוח לקבל כסף מראש כי הם לא בטוחים שיוכלו לספק את העבודה באופן שיצדיק את התשלום. איך אפשר לדעת מהו הזמן האידיאלי לשלם? אליעד מציע שכל אדם יעשה בדיקה עם עצמו או עם נותן השירות באופן ישיר וישאל מה יגרום לך להרגיש הכי טוב, לקבל את הכסף מראש, תוך כדי, או בסוף?. מתוך תשובה זו ניתן יהיה להבין טוב יותר מתי התשלום יגרום לנותן השירות להרגיש טוב יותר ולספק את העבודה הטובה ביותר. לסיכום, אליעד מציג גישה מפורטת המבוססת על הבנת הרצונות והמניעים של האנשים המעורבים בתהליך התשלום, ומציע מספר אפשרויות ...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
... שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים , טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט? אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים , תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן ... ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת ... שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד. איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק? אליעד מפרט ... אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו תקלה במערכת המחשוב או טעות אנוש חד - פעמית מתקבל באופן ... אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות ... הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר. אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ... שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי ... כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב: ... לה לפעול בצורה אפקטיבית יותר בעתיד מול ספקים ולקוחות. איך לשפר דירוג בדן אנד ברדסטריט? איך להימנע מעיכוב תשלומים לספקים? טכניקות שכנוע בעסקים מה לעשות אם החברה שלי מדורגת נמוך? כיצד להעביר ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים כלפי הלקוחות. ההיגיון אומר שאם מוכר או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, זה יעזור למכירה או לשימור הלקוח. אך אליעד כהן מסביר שלא תמיד התפיסה הזו נכונה, ולפעמים צריך ... מתלונן או שואל שאלה, הוא לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה לבחון את איש המכירות או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר. איך מבחן הילד וההורה קשור לתגובות אגרסיביות ללקוח? אליעד נותן דוגמה הממחישה ...
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
... צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות , תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז למה טכנאי גז מרמים את הלקוחות שלהם? אליעד כהן מסביר כיצד ... בניתוח הזה. באותה צורה, טכנאי גז יכול לחשוב שגם הלקוח משלם לו על ידע וזמן ולא רק על החלפה ממשית של הבלונים. מה תפקיד הלקוח במקרים של רמאות מצד נותני שירות? אליעד מצביע על כך שגם ללקוח יש אחריות במצב שנוצר. הוא מציין שבתוכנית הטלוויזיה, הלקוחה לא בדקה מראש מה עלות השירות או לא ... מה בדיוק הטכנאי עושה. היא למעשה הזמינה את המצב שבו הטכנאי מרמה אותה, בכך שלא התעניינה או לא בדקה דברים בסיסיים. לקוחות רבים לא מעריכים נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ולכן באופן ... לא הייתה נוצרת אצלו מוטיבציה לרמות, והבעיה הייתה נמנעת. כיצד ניתן למנוע מקרי רמאות? לסיום, אליעד מדגיש שתי דרכים מרכזיות להפחתת מקרי הרמאות מצד נותני השירות: שהלקוח יעריך מראש את השירות שניתן לו, ויבין שגם הזמן והמאמץ של נותן השירות שווים כסף. שתהיה שקיפות מראש לגבי העלויות והציפיות משני הצדדים, כך שלא תהיה הצדקה לשקר כדי להרוויח כסף. כאשר הלקוחות ...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
... במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, ... מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו? מתי הכי משתלם לשלם לנותן שירות? אחת הסוגיות שאליעד כהן עוסק ... מדובר על בניית אתר או שירות דומה, אם הלקוח ישלם מראש, ייתכן שהנותן שירות לא ייתן את המקסימום או אפילו ... אליעד מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי ... בכל המקרים. יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לסיטואציה, למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לפטר עובד, לפטר ספק, 3 שיקולים האם לפטר עובד, 3 שיקולים לפני שמפטרים ספק, האם לפטר את העובד? האם לפטר את הספק? האם להחליף את העובד? האם להחליף את הספק? החלפת עובד, החלפת ספק, האם להחליף עובד? האם להחליף ספק? האם לפטר עובד? האם לפטר ספק? פיטורי עובדים, ניהול ספקים, ניהול עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ספקי שירותים, מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ספקי שירותים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, מאמן אישי בטלפון, מאמן משפחתי בתחום ספקי שירותים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 21:18:11 - wesi1