אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סלבריטאים ✔מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור לזוגיות, מנטור למנהלים, מנטור להתפתחות אישית, רצון להתפרסם, להיות מפורסם, להיות סלבריטי
מה עושה אדם שרוצה להיות יותר מוצלח בלי להתאמץ?

אדם שמבקש להצליח יותר אך לא רוצה להשקיע באמת במאמץ, יוכל למצוא את הדרך הפשוטה להפוך למנטור או גורו. דמיינו אדם שאין לו את הידע הנדרש או את ההצלחה בעולם העסקים, אך הוא עדיין רוצה להרגיש כמו איש עסקים מצליח. הדרך הקלה והמהירה ביותר בשבילו היא להתחיל לחלק עצות לאחרים, להקים אתר אינטרנט, לפתוח דף ברשתות החברתיות, ולהתחיל לפרסם תובנות עסקיות, שמדמות מומחיות בתחומים כמו עסקים, התפתחות אישית או זוגיות.

בשלב הזה, כאשר אותו אדם מתחיל לחלק עצות, הוא ימשוך אליו אנשים פחות חכמים או פחות מנוסים, שיתחילו להסתכל עליו כמומחה ויגיבו אליו בהערצה ובחמימות. הם יראו בו מנטור, והסיבה לכך היא שהם לא מודעים לחוסר הידע האמיתי שהוא מחזיק, הם לא מבינים כי עצותיו אינן איכותיות ולא מבוססות על ניסיון אמיתי. האדם הזה יתחיל להרגיש שהוא הצליח, שהוא הפך לגורו של אותם אנשים, אך למעשה אין לו שום מומחיות אמיתית בתחום שבו הוא מלמד.

האם המנטור הזה באמת יכול להעניק ייעוץ למיליארדרים?

לפי אליעד כהן, כשאתם נתקלים במנטורים או גורואים שמציגים את עצמם כמומחים, חשוב לשאול את עצמכם כמה שאלות: האם האדם הזה באמת יכול להעניק ייעוץ לעסקים גדולים כמו אלה של דונלד טראמפ או ביל גייטס? האם יש לו את הידע להמציא משהו חדש ולהשפיע על אנשי העסקים הבכירים ביותר בעולם? אם התשובה היא כן, אז אולי יש לו משהו אמיתי להציע. אך רוב המנטורים מחלקים עצות שמתאימות רק לאנשים עם מעט ניסיון או הבנה בתחום. עצות אלה, לעיתים קרובות, רדודות, חסרות דיוק ואינן מועילות לאנשים בעלי ניסיון.

אל תבנו את ההצלחה שלכם על שקרים ומחמאות שקריות

אל תתפתו להרגיש חכמים או מצליחים על ידי כך שתמצאו אנשים שיחמיאו לכם ויעשו לכם לייקים כדי שתוכלו להרגיש מומחים. אל תבנו את תחושת ההצלחה שלכם על תוצאות שטחיות, כמו לייקים בפייסבוק או עוקבים במדיה החברתית. בסופו של דבר, התחושה הזו היא אשליה. אם תלמדו להיות באמת חכמים ומצליחים, עליכם להשקיע, להתאמץ וללמוד, ולהפסיק לחפש קיצורי דרך שיביאו להצלחה כוזבת.

האספסוף שמעריץ את הגורואים

בפועל, לאנשים שמחמיאים למנטורים בדרך כלל אין ידע מעמיק או ניסיון אמיתי בעולם העסקים. רוב המעריצים הם אנשים חסרי השכלה, לא מכירים טכנולוגיה, נוטים להאמין באמונות תפלות, ואין להם ניסיון בתחום בו המנטור טוען להיות מומחה. ברוב המקרים, האנשים שמעריצים את המנטור הם למעשה האספסוף, וזהו קהל חסר ערך אמיתי.

מסקנה

המסקנה העולה היא שעליכם להיות מה שאתם באמת רוצים להיות, מבלי לחפש פתרונות כוזבים. אם אתם שואפים להצליח או להיות חכמים יותר, עליכם לעשות זאת בצורה אמיתית - על ידי לימוד, השקעה ומאמץ. אל תחפשו את הדרך המהירה שהופכת אתכם לדמות מוערכת על ידי אנשים חסרי ניסיון. בסופו של דבר, ההצלחה האמיתית היא זו שאתם משיגים בעבודה קשה ובלימוד רציני, ולא דרך עוקבים שמעריצים אתכם על דברים שקריים.
שלום חברים

אז מה עושה אדם שרוצה להיות הרבה יותר מוצלח, אבל אין לו כוח להתאמץ? הוא רוצה להיות חכם יותר, אבל אין לו כוח ללמוד? הוא שואף להצליח, אבל מחפש קיצור דרך?

מה שהוא צריך לעשות - אם הוא לא רוצה להתאמץ באמת - זה פשוט להקיף את עצמו באנשים שהם פחות מוצלחים ממנו ולהפוך להיות גורו שלם.

אני אסביר: נניח שאדם רוצה להרגיש שהוא איש עסקים מצליח, אבל בפועל הוא לא באמת כזה. מה הוא יכול לעשות? הרי הוא לא באמת מומחה. אז הפתרון הפשוט שהוא ימצא לעצמו הוא להפוך למנטור עסקי. כלומר, הוא יקבל החלטה להתחיל לחלק עצות לאחרים, להקים אתר אינטרנט, לפתוח דף ברשתות החברתיות, להתחיל לפרסם תובנות עסקיות ולהצטייר כמי שמבין בעסקים.

ברגע שהוא יתחיל לחלק עצות, יגיעו אליו אנשים פחות חכמים ממנו, והם יהפכו אותו לגורו. הם ישמעו לעצותיו, יחמיאו לו, יתייחסו אליו כמומחה, וכך הוא יקבל את התחושה שהוא מאוד מצליח, למרות שבמציאות הוא לא בהכרח כזה.

אז למה זה חשוב לשים לב?

שימו לב לתופעה הזאת, במיוחד כשאתם נתקלים במנטורים למיניהם או באנשים שמציגים את עצמם כמומחים. תשאלו את עצמכם:
  • האם האדם הזה באמת מומחה? האם הוא ברמה של אלו שהוא טוען ללמד?
  • האם הוא יכול לתת ייעוץ עסקי למיליארדרים כמו דונלד טראמפ או ביל גייטס?
  • האם יש לו ידע שיכול לחדש משהו לאנשים שנמצאים בטופ של עולם העסקים?
אם התשובה היא כן, אז כל הכבוד, אולי באמת יש לו משהו אמיתי להציע. אבל ברוב המקרים, המנטורים והגורואים למיניהם מחלקים עצות שמתאימות רק לאנשים שאין להם שום ניסיון, עצות רדודות, לא מדויקות, ולעיתים חסרות כל ערך ממשי.

למעשה, כל אדם שאי פעם פתח חנות ירקות, למשל, לא בהכרח יוכל להפיק ערך מהעצות של אותם "מומחים", כי אלו לרוב עוסקות בדברים בסיסיים מדי או פשוט לא נכונים.

אז מה הפואנטה?

אל תחפשו דרכים עקיפות להרגיש חכמים על ידי כך שתמצאו אנשים טיפשים יותר מכם שיחמיאו לכם. אל תבנו את תחושת ההצלחה שלכם על לייקים ועוקבים בפייסבוק. בסופו של דבר, זה אדם מול עצמו - אם אתה רוצה להיות חכם יותר, פשוט תשקיע ותלמד. אם אתה רוצה להצליח, תתאמץ באמת ותגיע לשם.

אל תיפלו לפח של "לבנות קהל" רק כדי שהוא יחמיא לכם ויגרום לכם להרגיש מוצלחים. כי עמוק בפנים, כל אחד יודע את האמת - אם האנשים שמריעים לו הם לא באמת אנשים מצליחים, אז ההצלחה הזאת היא אשליה בלבד.

אתה יכול להיכנס ללול תרנגולות ולצעוק "אני המלך!", והתרנגולות יצעקו לך בחזרה "רוקו ריקו רוקו ריקו!", אבל זה לא יהפוך אותך למלך. באותו אופן, אתה יכול להיות גורו מצליח לכאורה, כשסביבך אנשים חסרי ידע שמעריצים אותך - אבל בלב שלך אתה יודע את האמת.

אם נבחן את אותם "מנהיגים" ו"מנטורים", נראה שמי שמריע להם לרוב הם אנשים עם פחות השכלה, פחות הבנה טכנולוגית, יותר אמונות תפלות, ופחות ניסיון אמיתי בעולם העסקים או בעולם המדע. כלומר, בסופו של דבר, מדובר באספסוף שבוחר בהם.

אז מה המסקנה?

תהיו מה שאתם באמת רוצים להיות, בלי לחפש קומבינות, בלי לבנות הצלחה מזויפת שמבוססת על קהל חסר ידע.

ואם אתם רוצים מידע נוסף על איך להצליח באמת, איך להיות חכמים יותר או איך לפתח קריירה מוצלחת - חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il.

בהצלחה!
מי יכול ללמד אחרים? לחלק עצות לאחרים, לתת עצות לאנשים, מי התלמידים שלך? מי המעריצים שלך? לייקים בפייסבוק, לייקים באינטרנט, להיות נערץ, שקרים של גורואים, שקרים של מנטורים
חברים לחלק עצות סלבריטאים facebook טכנולוגיות שיטות לפיתוח החשיבה השקעה פתרון כישורים שכליים השכלה תשובה איך להיות מנטור איך להיות מנטור להצלחה איך להצליח איך להצליח בלי להתאמץ איך להצליח בקלות איך להצליח בתור מנטור בלי להתאמץ בקלות הצלחה הצלחה בלי להתאמץ הצלחה בקלות התאמצות התפתחות התפתחות אישית זוגיות חיים טיפש טיפשות לא להתאמץ להיות מנטור להיות מנטור להצלחה להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להצליח להצליח בלי להתאמץ להצליח בקלות להצליח בתור מנטור להתאמץ להתפרסם למנהלים לנהל מנהל מנהלים מנטור מנטור להצלחה מנטור להתפתחות אישית מנטור לזוגיות מנטור לחיים מנטור למנהלים מנטור לעסקים מנטורים מנטורים לטיפשים מנטורינג מפורסם מפורסמים ניהול סלבריטאים סלבריטי עסק עסקים רצון רצון להתפרסם
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
... באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. במילים אחרות, ברגע שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את המילים והפעולות של אותו אדם, גם אם הדבר לא תמיד הגיוני או נכון. למה אנשים מעריצים אנשים מפורסמים? הסיבה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. המעריץ מדמיין את עצמו במעמד הזה, וכך נוצר חיבור רגשי חזק כלפי המפורסם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה שהוא אומר. למשל, אם ילד אוהב משהו מסוים, ... לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ לא יוכל פשוט להגיד לא נכון. אם הוא לא יסכים, ... לא יכול להמשיך לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים? כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש ... מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים? ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ... מבוססת על תחושת קרבה רגשית שגורמת להם להאמין שמה שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של חיבור רוחני או הזדהות איתם, ולכן כאשר אותו סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא מפרסם, כדי לשמור על הקרבה אל עולמו של המפורסם. למה זה עובד כל כך טוב? פרסום באמצעות סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח החיים של ה
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם , מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת . מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ... הפרסומות ימתגו את המחיר כהשקעה משתלמת, כך שהלקוח לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז הם מבקשים מהוריהם לרכוש אותו. איך השפעת ... שהם אוהבים, בעוד שלמבוגרים עשויה להיות השפעה פחותה בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות , כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה את הסבירות שיתפס כמועיל ומועיל. לפי ... עם הדמות המוכרת והאהובה. אם דמות כזו מצהירה על מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש ב
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם , למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים? אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון ... מתייחס למקרים שבהם האדם התפרסם עקב מעשים שליליים כמו פשעים או התנהגות בלתי מוסרית. מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי? רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן ... שהוא שווה משהו בעולם. המעריצים והמעריצות מייצגים עבורו הוכחה חיצונית לכך שהוא מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו. למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי? ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, ... תשומת לב חיצונית. ככל שהאדם מצליח לעשות זאת, כך הוא יחווה יציבות פנימית גבוהה יותר ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים. למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? איך להרגיש משמעות בחיים? רצון להיות סלב איך לאהוב את עצמי? האם כדאי להתפרסם? מה ההבדל בין פרסום חיובי לשלילי? איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף ... להרגיש בעלי ערך, רצון לקבל משמעות, מרגיש חסר משמעות, לא אוהב את עצמי, רוצה לאהוב את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? ...
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
... האישה ופונה נגדה בכעס, שנאה ואף בנקמה. מדוע הערצה לסלבריטאים יכולה להפוך לשנאה? דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של אנשים שמעריצים סלבריטאים. מעריצים אוהבים סלבריטאים כיוון שהם רואים בהם דמויות מושלמות, המעניקות להם תחושה טובה. אך ברגע שסלבריטאי מאכזב אותם, למשל עולה במשקל או משנה ... הכאב נובע מכך שהאדם השליך את תחושת הטוב שלו על הסלבריטאי , וכעת הוא מרגיש אכזבה וכעס כלפיו. ... להתהפך לשנאה אינסופית. הוא נותן דוגמה של אנשים מפורסמים שחווים עליות ומורדות קיצוניים ... למה שונאים את האקסים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? איך למנוע רכושנות וקנאות בזוגיות? ... דוגמה מהחיים: אהבת קהל שהופכת לשנאה אנשים אוהבים סלבריטאים ומעריצים אותם בגלל הדימוי המושלם ... שונאים את האקסים? שנאה כלפי האקס, למה שונאים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אנשים? איך נוצרת הערצה ...
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
... אותך יותר, כי הוא מאשים אותך באופן מוחלט בכל הסבל שלו. למשל, אדם שמעריץ סלבריטאי, מעניק לו אהבה בלתי מוגבלת בתחילה. אך כאשר הוא מרגיש שהסלבריטאי מתעלם ממנו או אינו מחזיר לו אהבה, הוא עלול לפתח רגשות ... מענה רגשי, עלול להאשים את הוריו בבעיות שלו ולפתח שנאה כלפיהם. מעריצים וסלבריטאים: מעריצים עלולים להפוך לעוינים כלפי סלבריטאים כשהם חשים שציפיותיהם הרגשיות אינן מתמלאות. איך ... בעתיד בבעיותיו ולפתח תחושות של כעס ושנאה כלפיהם. - אהבה מצד מעריצים - סלבריטאים חווים לא פעם תופעה שבה מעריץ מסור הופך לאויב לאחר ...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו. האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים? אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר על ... בעצמכם מה האמת באמת אומרת. איך להתמודד עם תלונות? כמה המלצות יש עליך? כמה תלונות יש עליך? מעריצים ושונאים של מפורסמים תלונות על אליעד כהן התמודדות עם מתלוננים המלצות על אנשים מפורסמים כמות הממליצים והמתלוננים - מה היא אומרת? שלום חברים, הפעם ננתח נושא מעניין: כמות האנשים ... על כל דבר, זה לא בהכרח מעיד על בעיה אמיתית. הקשר בין חשיפה לכמות התגובות עוד נקודה מעניינת: ככל שאדם מפורסם יותר, כך יגדל מספר האנשים שאוהבים אותו, אך גם מספר השונאים והתלונות נגדו. ראשי ממשלות, נשיאים, סלבריטאים - כולם זוכים להערצה עצומה וגם לביקורת קשה. לכן, עצם העובדה שלמישהו יש הרבה ממליצים או ... שקר סגר הקורונה, נפגעי כתות, תלונות על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, תלונות על מפורסמים, ביקורת על מפורסמים, מעריצים של מפורסמים, שונאים של מפורסמים, להיות מפורסם, מעריצים ומתלוננים, כמה תלונות יש עליך? כמה המלצות יש עליך? מעשי ניסים, סיפורי ניסים, ...
מיניות ורוחניות, משיכה מינית והארה רוחנית, חשק מיני, אהבה ללא תנאים, למה דתיים מפחדים מנשים? חטא אדם הראשון, חטא חוה, תאוות ניאוף, למה אנשים אוהבים סקס? למה אנשים נהנים ממין? טנטרה, מין רוחני, רוחניות ומיניות
... בזוגיות. אליעד: אבל זה יהיה נכון לגבי כל האנשים בעולם כל האנשים בעולם שרוצים אהבה ללא תנאים ושלא מספק אותם זוגיות אז הם מחפשים משהו יותר גדול מזה קח את כל הסלבריטאים נגיד קח סלבריטאים נגיד שבדיוק חוזרים בתשובה למה כי אהבו אותו ואז זה לא מספק את עצמו והוא אומר לא אני מחפש משהו יותר גדול מזה אז ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 15 - האם לכל מורכב יש מרכיב? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... את גרגירי החול להיות בצורה שבה הם נמצאים. 3 - דוגמה נוספת ממשל כתם הדיו המפורסם: כתם דיו שנשפך על נייר יוצר צורה כלשהי, שהורכבה ונגרמה על ידי הכוחות ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... יודע איך להיות פושע מצליח. וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. וכמו שכדי להצליח ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם בעולם, מעריץ דבר ... מרגיש יותר טוב. ולכן האדם מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם את החלום שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם, או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם מצליח, האדם רוצה להאמין שהאדם הזה הוא ... עם עצמו יותר טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק אצל את האדם את החלום שלו על האושר. ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את האושר. ונסכם את העניין ונאמר, שהאדם מחפש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור לזוגיות, מנטור למנהלים, מנטור להתפתחות אישית, רצון להתפרסם, להיות מפורסם, להיות סלבריטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סלבריטאים, איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סלבריטאים, איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, מאמן פרטי, קאוצינג בתחום סלבריטאים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3442 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 02:08:52 - wesi1