אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סלבריטאים ✔להיות אלוהים, להיות נערץ כמו אלוהים, רוצה שיכבדו אותי כמו אלוהים, רוצה להרגיש אלוהים, רוצה לקבל כבוד כמו אלוהים, רוצה כבוד אלוהים, רוצה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להיות אלוהים, להיות נערץ כמו אלוהים, רוצה שיכבדו אותי כמו אלוהים, רוצה להרגיש אלוהים, רוצה לקבל כבוד כמו אלוהים, רוצה כבוד אלוהים, רוצה להיות מפורסם, להיות נאהב, רוצה שיאהבו אותי כמו אלוהים, לקבל אהבה כמו אלוהים, מעריצים, גורו
למה אנשים רוצים שיכבדו אותם כמו אלוהים?

אליעד כהן מסביר שקיים רצון נפוץ אצל אנשים להרגיש אלוהים, להיות נערצים, ולקבל יחס של כבוד והערצה מוחלטת כפי שמקבל אלוהים. אנשים רבים חולמים על כך שאחרים יתייחסו אליהם ויעריצו אותם כמו אלוהים, מתוך מחשבה שאלוהים הוא הדמות הכי נערצת בעולם. ואכן, אם נסתכל סביבנו, נגלה שבני האדם אכן הכי מכבדים את אלוהים - בונים עבורו בתי כנסת, כנסיות, מסגדים, מקריבים קורבנות, מוכנים לבצע מצוות קשות, ואף להקריב את חייהם למענו.

עם זאת, יש צד נוסף לסיפור: אם נבדוק את מי בני האדם הכי שונאים, נגלה שגם כאן אלוהים נמצא במקום הראשון. רבים שונאים את אלוהים, כועסים עליו, מקללים אותו, או פשוט מתנגדים לו. ביניהם נמצאים אתאיסטים, כופרים, חוזרים בשאלה, ואפילו אנשים דתיים שחשים כעס, תסכול ואכזבה מאלוהים עצמו. הסיבה לכך פשוטה: בני אדם מעריצים את אלוהים כי הם מאמינים שזה יסב להם טוב, אבל ברגע שאלוהים לא מספק להם את הטוב שהם מצפים לו, ההערצה מתהפכת לשנאה, כעס ואכזבה עמוקה.

למה הערצה יכולה להתהפך בקלות לשנאה?

כדי להמחיש זאת, אליעד מסביר שהסיבה שאנשים בכלל מעריצים מישהו, היא שהם מאמינים שאותו אדם, או אותה ישות, יכולים לעשות להם טוב. לכן הם מחפשים את הקרבה אליו ומביעים הערצה גדולה. אבל הבעיה מתחילה כשהם מגלים שהדמות הזאת לא מסוגלת לספק להם את הטוב שהם ציפו לו. בשלב זה, הם לא רק מפסיקים להעריץ את הדמות, אלא מתחילים לשנוא אותה. הם מרגישים מרומים, מאוכזבים ומלאים בכעס על כך שהם לא קיבלו את מה שהם רצו. לכן, אליעד מזהיר שאם אתה שואף לכך שאנשים יעריצו אותך כמו אלוהים, אתה צריך להיות מודע לכך שזה עלול להסתיים בדיוק כמו שאלוהים שנוא על ידי רבים.

מה הדרך הנכונה להרגיש אלוהים באמת?

הפתרון שאליעד מציע הוא לשנות את הגישה: במקום לנסות לקבל הערצה מאחרים, הוא מציע שכל אחד יכבד ויעריץ את עצמו כמו שאלוהים מכבד את עצמו. המשמעות היא לא לצפות לשום דבר מאף אדם אחר. אלוהים עצמו לא מצפה לכבוד, אהבה, או הערצה מאף אחד אחר. הוא פשוט קיים, שלם ומושלם בפני עצמו, ולכן אינו תלוי בשום דבר חיצוני. כך גם אדם צריך לחיות - לאהוב ולהעריך את עצמו ללא תנאי, בדיוק כפי שאלוהים אוהב את עצמו.

מה הסיפור על האדם שרצה להיות חבר של אלוהים מלמד אותנו?

אליעד מציג דוגמה של אדם שרצה מאוד להיות חבר של אלוהים. אותו אדם שאל את אלוהים: "מה עלי לעשות כדי להיות חבר שלך?", אך אלוהים לא ענה לו. הסיבה לכך היא שאלוהים לא זקוק לחברים, הוא לא צריך אף אחד ואינו תלוי בשום דבר. לכן אלוהים התעלם ממנו לחלוטין. אותו אדם הרגיש לא טוב מכך שאלוהים מתעלם ממנו, אך מכיוון שהוא מאוד רצה להאמין שאלוהים אוהב אותו, הוא המציא לעצמו סיפור, כאילו שאלוהים אמר לו "אם תעשה כך וכך, אז אני אוהב אותך". אותו אדם התחיל לפעול לפי כללים שהוא עצמו המציא, רק כדי להרגיש קרוב ואהוב על ידי אלוהים.

הנקודה שאליעד מדגיש באמצעות הסיפור היא שאלוהים עצמו לא באמת מתעניין במה האדם עושה. בדיוק כפי שלאדם לא אכפת מגרגיר חול קטן בביתו, כך גם לאלוהים לא אכפת ממה שהאדם עושה. האם לבורא העולם יש עניין אמיתי אם גרגיר חול נע ימינה או שמאלה? בוודאי שלא. כך גם אלוהים לא באמת מתעניין או מוטרד ממעשיו של אדם מסוים. אלוהים נמצא מעל כל זה ואינו מוטרד מדברים קטנים כאלו. לכן, אליעד מציין שהגישה הנכונה היא לא לחפש אישורים מבחוץ, אלא להיות שלם עם עצמך, בלי צורך בהערצה מאחרים.

למה לא אכפת לאלוהים מה אתה עושה?

אליעד מדגיש זאת שוב בעזרת דימוי: כמו שאתה, כאדם, לא מתעניין בגרגיר חול מסוים שנמצא בפינה לא חשובה של הבית שלך, כך גם אלוהים לא מתעניין בכל פעולה קטנה של בני האדם. אלוהים לא בודק מי טוב ומי רע בכל רגע. מבחינתו, הכל שווה ערך, הכל חלק ממנו, ולכן אין לו שום צורך לבדוק או לשפוט פעולות של בני אדם בודדים.

איך להתייחס נכון לרצון להיות מפורסם ונערץ?

אליעד מסכם את המסר בכך שהוא מדגיש שלא צריך לחפש להיות נערץ, כי ההערצה הזאת היא תמיד זמנית ותמיד יכולה להפוך לשנאה. במקום זה, כל אדם צריך להעריך את עצמו, לכבד את עצמו, לאהוב את עצמו באופן מוחלט, בדיוק כפי שאלוהים אוהב את עצמו. בכך כל אדם הופך ל"אלוהים" לעצמו, ואין צורך לחפש את האישור או האהבה מבחוץ, כי הכל מגיע מבפנים.
נקודה למחשבה על הרצון להיתפס כאלוהים

יש אנשים ששואפים לכך שסביבתם תתייחס אליהם כמו אלוהים - בכבוד ובהערצה מוחלטת. אם נבחן את מי בני האדם הכי מכבדים בעולם, נגלה שהתשובה היא ברורה: אלוהים. אנשים בונים עבורו בתי תפילה, מקריבים למענו קורבנות, מקיימים מצוות בשמו - בקיצור, עושים המון כדי להוקיר אותו.

הערצה ושנאה - שני צדדים של אותו המטבע

אך באותו הזמן, אם נבדוק את מי אנשים הכי שונאים בעולם, נגלה שגם כאן אלוהים נמצא בראש הרשימה. אנשים כופרים בו, מתנגדים לו, כועסים עליו, אפילו מקללים אותו - וגם רבים מהמאמינים חווים תחושות קשות כלפיו. כך שאם מישהו רוצה שאנשים יעריצו אותו כמו אלוהים, עליו להבין שזה עלול להתהפך עליו, והוא עלול למצוא את עצמו שנוא בדיוק כפי שאלוהים שנוא על ידי חלק מהאנשים.

הסיבה לכך פשוטה: אנשים נמשכים למי שהם חושבים שיעשה להם טוב. אבל ברגע שהם מרגישים שהוא לא מספק את הציפיות שלהם, הם מתהפכים עליו ושונאים אותו. כך שאם אתם רוצים להיות נערצים כמו אלוהים, תזכרו שזה בא עם מחיר - גם השנאה שמגיעה בעקבותיה.

המסר האמיתי: אהבו את עצמכם כמו שאלוהים אוהב את עצמו

במקום לצפות שאחרים יעריצו אתכם כמו אלוהים, מוטב שתעריכו את עצמכם כפי שאלוהים מעריך את עצמו. אלוהים לא תלוי באף אחד ולא מצפה לשום דבר מאף אחד. הוא קיים בזכות עצמו ואינו זקוק לאהבה או להכרה מאחרים.

סיפור על אדם שרצה להיות חבר של אלוהים

היה אדם ששאל את עצמו: "איך אני יכול להיות חבר של אלוהים?" הוא פנה אל אלוהים ושאל אותו זאת, אך אלוהים לא ענה. למה? כי אלוהים לא זקוק לחברים. אלוהים לא צריך דבר מאף אחד. אבל אותו אדם רצה בכל זאת להרגיש קרוב לאלוהים, אז הוא המציא לעצמו סיפור: "אם אני אעשה כך וכך, אלוהים יאהב אותי." הוא התחיל לפעול על פי חוקים שהוא עצמו יצר כדי להאמין שאלוהים אוהב אותו.

אך האמת היא שאלוהים האמיתי לא מתעניין במעשיו של אף אחד. כפי שלאנשים לא אכפת מגרגיר חול שנמצא בפינה נידחת, כך גם אלוהים אינו מתעסק במעשיו של כל אדם. אלוהים פשוט קיים, הוא עושה את שלו ואינו זקוק לשום דבר מהברואים שלו.

לסיכום

במקום לצפות שאחרים יתייחסו אליכם כאלוהים, תתייחסו אל עצמכם כמו אלוהים - תאהבו את עצמכם, תכבדו את עצמכם ותהיו שלמים עם עצמכם מבלי לצפות לאישור מאחרים.

למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר ולחפש נושאים כמו "איך להיות אלוהים" ו"מה זה להיות אלוהים". יש גם ספר בשם "להיות אלוהים" שיכול להעמיק בנושא. בהצלחה!
משיכה להיות מפורסם מרחב המקום להעמיק מחזירים בשאלה העלאת ערך עצמי הצלחה זמן בלי מקום אלוהים רוצה לשפוט מחזירים בתשובה אגו אהבה אלוהות אלוהים אלוהים רוצה גורו הערצה כבוד כבוד אלוהים כמו אלוהים להיות אלוהים להיות מוערץ להיות מפורסם להיות נאהב להיות נערץ להיות נערץ כמו אלוהים להיות סלב להיות סלבריטי להעריץ להעריץ אותך להרגיש להתפרסם לקבל אהבה לקבל אהבה כמו אלוהים לקבל הערצה לקבל כבוד מי רוצה להיות מפורסם מעריץ מעריצות מעריצים מפורסם מפורסמים נאהב נערץ סלבריטאים סלבריטי רוצה כבוד רוצה כבוד אלוהים רוצה להיות רוצה להרגיש רוצה להרגיש אלוהים רוצה לקבל רוצה לקבל כבוד כמו אלוהים רוצה שיאהבו אותי רוצה שיאהבו אותי כמו אלוהים רוצה שיכבדו אותי רוצה שיכבדו אותי כמו אלוהים רצון שיעריצו אותי
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
... באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם , והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. במילים אחרות, ברגע שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את המילים והפעולות של אותו אדם, גם אם הדבר לא תמיד הגיוני או נכון. למה אנשים מעריצים אנשים מפורסמים? הסיבה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. המעריץ מדמיין את עצמו במעמד הזה, וכך נוצר חיבור רגשי חזק כלפי המפורסם . ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה שהוא אומר. למשל, אם ילד אוהב משהו מסוים, ההורים ... זה משפיע על המוח שלנו? המוח האנושי פועל כך, שאם אנו אוהבים מישהו, אנחנו נוטים לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ לא יוכל פשוט להגיד לא נכון. אם הוא לא יסכים, הוא ירגיש שהוא לא יכול להמשיך לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים? כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר. מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים? ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ההזדהות הזו מבוססת על תחושת קרבה רגשית שגורמת להם להאמין שמה שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של חיבור רוחני או הזדהות איתם, ולכן כאשר אותו סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא מפרסם, כדי לשמור על הקרבה אל עולמו של המפורסם. למה זה עובד כל כך טוב? פרסום באמצעות סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח החיים של ה
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם ... בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא ... לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. ... בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות ... פחותה בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה ... על מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ ...
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם , למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים? אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון לפרסום שלילי. פרסום חיובי הוא מצב שבו אדם מתפרסם בזכות הישגים, הצלחה, או פעילות שהחברה מעריכה ומעריצה. לעומת זאת, ... מוסרית. מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי? רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן הסביבה. הסיבה המרכזית לרצון הזה היא תחושת חוסר ביטחון, חוסר הערכה עצמית, וחוסר אהבה עצמית. אדם שמרגיש שאינו טוב ... לכך שהוא מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו. למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי? ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, הסיבה המרכזית לרצון בפרסום באופן כללי, בלי קשר לסוג הפרסום, היא תחושת חוסר משמעות. אנשים שמרגישים שהחיים שלהם חסרי ... יותר ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים. למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? איך להרגיש משמעות בחיים? רצון להיות סלב איך לאהוב את עצמי? האם כדאי להתפרסם? מה ההבדל בין פרסום חיובי לשלילי? איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב , למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף בריאליטי, להשתתף באח הגדול, להופיע בטלביזיה, רוצה שיעריצו אותי, רוצה שיהיו לי מעריצים, רוצה שיהיו לי מעריצות, רצון ... לאהוב את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? ...
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
... לתחושותיו, הוא מאשים את האישה ופונה נגדה בכעס, שנאה ואף בנקמה. מדוע הערצה לסלבריטאים יכולה להפוך לשנאה? דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של אנשים שמעריצים סלבריטאים . מעריצים אוהבים סלבריטאים כיוון שהם רואים בהם דמויות מושלמות, המעניקות להם תחושה טובה. אך ברגע שסלבריטאי מאכזב אותם, למשל עולה במשקל או משנה התנהגות או מראה, אותם מעריצים עלולים ... בכך היגיון רציונלי אמיתי. הכאב נובע מכך שהאדם השליך את תחושת הטוב שלו על הסלבריטאי, וכעת הוא מרגיש אכזבה וכעס כלפיו. למה יותר מדי אהבה יכולה להפוך לרכושנות ... מהסביבה, בסוף זה עלול להתהפך לשנאה אינסופית. הוא נותן דוגמה של אנשים מפורסמים שחווים עליות ומורדות קיצוניים ברגשות המעריצים. הוא מסביר כי ככל שהאדם תלוי ... יחסים בריאות ומאוזנות. למה שונאים את האקסים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? איך למנוע רכושנות וקנאות בזוגיות? איך לזהות תלות רגשית? מדוע אהבה אובססיבית ... ואפילו לרצון לנקום. דוגמה מהחיים: אהבת קהל שהופכת לשנאה אנשים אוהבים סלבריטאים ומעריצים אותם בגלל הדימוי המושלם שהם מקרינים. כאשר אותה דמות ציבורית מאכזבת - ... לאלה שמתעלמים מהם? למה שונאים את האקסים? שנאה כלפי האקס, למה שונאים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אנשים? איך נוצרת הערצה כלפי אנשים? איך נוצרת רכושנות? איך למנוע ...
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
... משהו משתבש - אתה הופך להיות האשם בכל הצרות שלו. ככל שאהב אותך יותר, כך הוא יכול לשנוא אותך יותר, כי הוא מאשים אותך באופן מוחלט בכל הסבל שלו. למשל, אדם שמעריץ סלבריטאי, מעניק לו אהבה בלתי מוגבלת בתחילה. אך כאשר הוא מרגיש שהסלבריטאי מתעלם ממנו או אינו מחזיר לו ... חש שהוא אינו מקבל את האהבה חזרה. יחסי הורים וילדים: ילד שאוהב את הוריו אך מרגיש שלא קיבל מענה רגשי, עלול להאשים את הוריו בבעיות שלו ולפתח שנאה כלפיהם. מעריצים וסלבריטאים : מעריצים עלולים להפוך לעוינים כלפי סלבריטאים כשהם חשים שציפיותיהם ... ילד שאהב את הוריו מאוד, אך הרגיש שהם לא סיפקו לו את כל הצרכים הרגשיים שלו, עלול להאשים אותם בעתיד בבעיותיו ולפתח תחושות של כעס ושנאה כלפיהם. - אהבה מצד מעריצים - סלבריטאים חווים לא פעם תופעה שבה ...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... אליך היא מראש בעייתית, סביר להניח שהרבה מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו. האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים? אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר ... בלבד, אלא תפעילו את השכל שלכם ותבדקו בעצמכם מה האמת באמת אומרת. איך להתמודד עם תלונות? כמה המלצות יש עליך? כמה תלונות יש עליך? מעריצים ושונאים של מפורסמים תלונות על אליעד כהן התמודדות עם מתלוננים המלצות על אנשים מפורסמים כמות הממליצים והמתלוננים - מה היא אומרת? שלום חברים, הפעם ננתח נושא מעניין: כמות ... - אם רוב המתלוננים הם אנשים ממורמרים שמתלוננים על כל דבר, זה לא בהכרח מעיד על בעיה אמיתית. הקשר בין חשיפה לכמות התגובות עוד נקודה מעניינת: ככל שאדם מפורסם יותר, כך יגדל מספר האנשים שאוהבים אותו, אך גם מספר השונאים והתלונות נגדו. ראשי ממשלות, נשיאים, סלבריטאים - כולם זוכים להערצה עצומה וגם לביקורת קשה. לכן, עצם העובדה שלמישהו יש הרבה ממליצים ... מתלוננות, ניסים של צדיקים, שקר הקורונה באיטליה, שקר סגר הקורונה, נפגעי כתות, תלונות על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, תלונות על מפורסמים, ביקורת על מפורסמים, מעריצים של מפורסמים, שונאים של מפורסמים, להיות מפורסם, מעריצים ומתלוננים, כמה תלונות יש עליך? כמה המלצות יש עליך? מעשי ניסים, סיפורי ...
מיניות ורוחניות, משיכה מינית והארה רוחנית, חשק מיני, אהבה ללא תנאים, למה דתיים מפחדים מנשים? חטא אדם הראשון, חטא חוה, תאוות ניאוף, למה אנשים אוהבים סקס? למה אנשים נהנים ממין? טנטרה, מין רוחני, רוחניות ומיניות
... נכון לגבי כל האנשים בעולם כל האנשים בעולם שרוצים אהבה ללא תנאים ושלא מספק אותם זוגיות אז הם מחפשים משהו יותר גדול מזה קח את כל הסלבריטאים נגיד קח סלבריטאים נגיד שבדיוק חוזרים בתשובה למה כי אהבו אותו ואז זה לא מספק את עצמו והוא אומר לא ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 15 - האם לכל מורכב יש מרכיב? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... ידי כוח חיצוני לו: גרגירי חול שנמצאים על הרצפה בצורה כלשהי. גרגרי החול הובאו לשם על ידי אדם רוח וכיוב. דהיינו, כוח חיצוני שהרכיב וחיבר את גרגירי החול להיות בצורה שבה הם נמצאים. 3 - דוגמה נוספת ממשל כתם הדיו המפורסם : כתם דיו שנשפך על נייר יוצר צורה כלשהי, שהורכבה ונגרמה על ידי הכוחות השונים שפעלו על הדיו כאשר הוא נשפך על הנייר, בין אם אלו כוחות ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... גם כדי להיות פושע או כל דבר שלילי אחר, גם לשם כך צריך ידע. ולא כל מי שרוצה להיות פושע, הוא יודע איך להיות פושע מצליח. וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם בעולם, מעריץ דבר כלשהו. והשאלה הנשאלת היא, מהי מהות ההערצה הזו של האדם לדברים שונים? וממה נובעת ... משהו שמזכיר לו את הטעם של האושר, על ידי זה האדם מרגיש יותר טוב. ולכן האדם מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם את החלום שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם , או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם מצליח, האדם רוצה להאמין שהאדם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה גורם לאדם להרגיש עם עצמו יותר טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק אצל את האדם את החלום שלו על האושר. ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את האושר. ונסכם את העניין ונאמר, שהאדם מחפש אחרי האושר. והאדם בתוך תוכו אוהב את האושר ואת השלמות ואת היופי ואת הטוב שיש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להיות אלוהים, להיות נערץ כמו אלוהים, רוצה שיכבדו אותי כמו אלוהים, רוצה להרגיש אלוהים, רוצה לקבל כבוד כמו אלוהים, רוצה כבוד אלוהים, רוצה להיות מפורסם, להיות נאהב, רוצה שיאהבו אותי כמו אלוהים, לקבל אהבה כמו אלוהים, מעריצים, גורו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סלבריטאים, איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סלבריטאים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי רוחני, מאמן אישי בטלפון, קואצ'ר בנושאי סלבריטאים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 12:47:43 - wesi1