אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סלבריטאים ✔גורואים ומנטורים, איך לגרום למעריצים להתמכר אליך? מה השיטה של אליעד כהן? איך להיות מנטור מפורסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך למגנט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
גורואים ומנטורים, איך לגרום למעריצים להתמכר אליך? מה השיטה של אליעד כהן? איך להיות מנטור מפורסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך למגנט אליך מעריצים? איך לגרום לאנשים להתאהב בך? איך לגרום לאנשים להתמכר אליך? איך להקים כת?
איך לגרום לאנשים להתמכר אליך ולהיות מנטור מפורסם?

אליעד כהן מציין בהדרכתו כיצד מנטורים וגורואים מצליחים מושכים אליהם מעריצים. אם ברצונך להיות מנטור מצליח ולהשפיע על רבים, אתה צריך להבין מהו סוג התוכן שתלמד את האנשים ומהם הכלים שיביאו להצלחה מיידית. המפתח להצלחה במקרים אלה הוא להעניק לאנשים רעיונות פשוטים שיביאו להם הנאה או תחושת טוב מיידית, בלי שיתמודדו עם מאמץ מחשבתי.

מהו "סוכר" בתוכן?

ההשוואה שמהווה את הליבה של ההרצאה היא ההשוואה בין סוכר למסר שמטרתו להחזיר תחושת טוב מיידית לאדם. אליעד מסביר כי אנשים אוהבים סוכר כי הוא מביא להם אנרגיה מהירה, בלי להדרש למאמץ. באותו אופן, אם אתה רוצה למשוך אליך קהל, עליך להגיש להם רעיונות "מתוקים" - רעיונות או מסרים שמקלים עליהם, שלא דורשים מאמץ מחשבתי. מסרים כאלה יכולים להיות סיסמאות כמו "הכל לטובה", "הכל אהבה", או "תאמין בעצמך".

למה אנשים אוהבים סוכר?

סוכר מהווה מקור מיידי לאנרגיה, שמסייע להרגיש טוב במהרה ובקלות. כאשר אדם שותה משקה ממותק או אוכל ממתק, הוא מרגיש את השפעת הסוכר באופן מיידי, מה שמסביר את ההתמכרות אליו. אנשים מעדיפים את הסוכר כי הוא דורש פחות זמן עיכול בהשוואה למזון בריא יותר, כמו מאכלים עם סיבים תזונתיים שמקשים על מערכת העיכול.

הקשר בין סוכר למנטוריות

הדימוי כאן הוא שהמנטור שצריך למשוך אליו מעריצים צריך למכור להם "סוכר". כלומר, המסרים שהוא מעביר צריכים להיות פשוטים, קלים לעיכול, ולספק תחושת טוב מיידית. אם אתה מעביר רעיונות פשוטים, קליטים ואופטימיים כמו "הכל לטובה", תהיה לך קהל רחב שמעריץ אותך ומקבל את מה שאתה אומר ללא מאמץ.

האם כדאי למכור רעיונות שמבוססים על מאמץ מחשבתי?

אליעד מציין כי קיימת דרך שמבוססת על שימוש בשכל, כלומר, חקירה ובדיקה עמוקה של השאלות המהותיות בחיים, כמו "מי אני?", "מהו הרצון שלי?", "האם הכל באמת לטובה?". עם זאת, דרך זו דורשת מאמץ מחשבתי, דבר שמעטים רוצים להשקיע בו. רוב האנשים לא מעוניינים להשקיע מאמץ להבין את עצמם או את העולם סביבם, ולכן הם יעדיפו רעיונות פשוטים שמספקים להם תחושת טוב מיידית.

הסכנה שבאמונה מיידית

אליעד מסביר כי אמונות פשוטות, כמו "הכל לטובה", עשויות להעניק לאדם תחושת טוב מיידית, אך ברוב המקרים הן לא פותרות את הבעיה האמיתית. אחרי תקופה מסוימת, כאשר המשברים חוזרים, האדם יצטרך עוד "סוכר" של אמונות כדי להרגיש טוב שוב. במקרים כאלה, האדם מוצא את עצמו במעגל של התמכרות לאמונות שניתן לקבלן בקלות, אך הן לא באמת פותרות את הבעיה הבסיסית.

למה המנטוריות של אליעד כהן שונה?

אליעד לא בוחר בדרך הקלה והפופולרית של "סוכר", אלא מעדיף למכור את השכל. הוא מבקש מהאנשים לא להסתפק בפתרונות מיידיים ומעודדים, אלא להבין את עצמם בצורה עמוקה יותר. הוא מאמין שהשיטה הטובה ביותר היא לעזור לאדם להבין את המציאות באמת, לפתח את השכל ולהתמודד עם שאלות קשות על החיים, על הרצון ועל העולם.

מכירת אמונה או מכירת שכל?

השאלה המרכזית היא אם כדאי ללמד את האנשים להשתמש בשכלם ולבצע חקירה פנימית, או אם כדאי להציע להם אמונה פשוטה שיכולה להעניק להם תחושת טוב מיידית. אליעד מציין כי אמנם המאמץ הפנימי שהוא מציע עשוי להרגיש מסובך יותר בהתחלה, אך הוא מביא לתוצאות ארוכות טווח, בעוד שאמונה פשוטה יכולה להחזיק את האדם לזמן קצר אך לא תפתור את הבעיה בשורש.

מה כדאי ללמוד?

אם אתה רוצה להיות מנטור נערץ, עליך להחליט אם אתה רוצה למכור לאנשים רעיונות שמתוקים ומביאים להם תחושת טוב מיידית, או אם אתה מעדיף ללמד אותם להשתמש בשכלם ולחקור את עצמם לעומק. כל גישה מייצרת סוג שונה של מעריצים, ואחת עשויה להיות אפקטיבית יותר לטווח הקצר, אך השנייה היא שמביאה לתוצאה עמוקה ומשמעותית יותר.
מהי השאלה המרכזית?

שאלה: מה בדיוק צריך ללמד או למכור לאנשים, אם המטרה היא שהם יעריצו אותנו ויראו בנו מנטורים או גורואים גדולים? מהו אותו "סוג תוכן" שיגרום להרבה אנשים לאהוב אותנו במהירות ובלי מאמץ?

תשובה: הרעיון המרכזי הוא "למכור לאנשים סוכר". כמו שאנשים אוהבים סוכר במזון, כי הוא מעניק להם הרגשה טובה, מהירה ומיידית, בלי מאמץ - כך כשמוכרים רעיונות או מסרים "מתוקים" (כלומר, פשוטים, מבוססי אמונה, לא דורשים מאמץ מחשבתי), זוכים להערצה ולהצלחה מיידית אצל קהל רחב.

מדוע אנשים כל כך אוהבים סוכר?

שאלה: למה סוכר הפך למוצר כל כך ממכר עבור בני אדם?

תשובה:
  • סוכר גורם להרגשה טובה באופן מאוד מהיר. הגוף מקבל "בוסט" של אנרגיה מיד עם צריכת משהו מתוק, לדוגמה שתיית משקה ממותק כמו קולה או אכילת ממתק.
  • אין צורך להתאמץ: המנגנון הפיזיולוגי של הגוף מפרק סוכר בקלות, והאנרגיה מופיעה מהר. זה מפתה מאוד, במיוחד במצבי "נפילת סוכר" או עייפות, כי מיד מרגישים השתפרות.
  • אנשים מעדיפים להימנע ממאכלים שמצריכים זמן עיכול או מאמץ, כמו מזון בעל סיבים תזונתיים גבוהים או מאכלים מסובכים שעיכולם איטי.
  • בגלל שהסוכר זמין בכל כך הרבה צורות (משקאות ממותקים, שוקולדים, גלידות ועוד), נוצרת התמכרות גדולה מאוד אליו, וזו אחת מההתמכרויות הנפוצות ביותר בעולם המזון.
כיצד סוכר מתקשר ל"מכירת" רעיונות לאנשים?

שאלה: מה הקשר בין הסוכר הגשמי לבין הפיכתנו למנטורים שמלמדים תוכן?

תשובה:
  • הדימוי הוא שאם רוצים שהרבה אנשים "יאכלו" את מה שמגישים להם, צריך להגיש את זה בצורה "מתוקה". כלומר, לתת להם רעיונות שעושים להם טוב כאן ועכשיו, בלי שישקיעו מאמץ.
  • כשם שסוכר דורש מעט טרחה לעיכול, כך "מסרים מתוקים" דורשים מעט טרחה שכלית או עמוקה. אנשים אוהבים את מה שקל, ומה שקל הופך לממכר - כמו סוכר.
  • מי שמעביר מסרים קלים לעיכול (אמונה פשוטה, משפטי השראה קצרים, סיסמאות מחזקות) יזכה מהר יותר להמון עוקבים ואוהדים. כמו מנטורים שמדגישים "תאהב את עצמך", "הכל לטובה", "תהפוך לימון ללימונדה", בלי לדרוש חשיבה מעמיקה.
האם כדאי למכור לאנשים מאמץ מחשבתי?

שאלה: מה קורה אם דווקא מוכרים לאנשים תוכן שדורש שימוש בשכל ומאמץ?

תשובה:
  • לפי הטקסט, יש דרך שמבוססת על "שכל" - כלומר, חקירה, הבנה לעומק, התבוננות בשאלות יסוד כמו "מי אני?", "מהו הרצון שלי?", "האם הכל באמת לטובה?" וכן הלאה.
  • דרך השכל היא הרבה פחות מושכת עבור רוב האנשים, כי היא דורשת מהם להתאמץ, לחקור ולשאול שאלות קשות.
  • בדיוק כפי שמזון בריא אולי לא יוצר "התלהבות מיידית" כמו ממתקים - כך גם תוכן הדורש הבנה עלול להיתקל בהתנגדות. אנשים רבים אין להם סבלנות או כוח לעבודה שכלית.
  • יחד עם זאת, בדרך הארוכה הזאת (לכאורה ארוכה), מגיעים לפתרונות אמיתיים יותר, ממש כשם שתזונה בריאה מניבה בריאות יציבה לטווח הארוך.
מדוע "אמונה" נתפסת כ"תזונה מתוקה" אך עלולה להזיק לטווח הארוך?

שאלה: למה אפשר להגיד שאמונה פשוטה דומה לסוכר, והיא עלולה ליצור תוצאות שליליות בהמשך?

תשובה:
  • כשם שסוכר גורם לעלייה מהירה באנרגיה ואז לנפילה, אמונה יכולה להבטיח לאדם "הכל יהיה טוב", "תאמין בעצמך", "תאמין באלוהים", "הכל לטובה" וכדומה. הוא מתלהב, "עולה" באנרגיה, אבל כשמשבר חוזר, הוא שוב נופל ונזקק למנות אמונה נוספות.
  • התוצאה: התמכרות לאמונות, שלא פותרת את הבעיה מהשורש. בדיוק כמו ההתמכרות למתוקים ההולכת וגוברת. כל פעם צריך עוד "סוכר" של מסרים מעודדים כדי להרגיש טוב, והבעיה המהותית נשארת.
  • בסופו של דבר, כאשר אדם קולט שכל הסיסמאות המתוקות לא פתרו לו באמת את המצוקה העמוקה, הוא נאלץ לעבור ל"תזונה בריאה" - כלומר, לחקור, לבדוק, להבין לעומק. במקרה של "סוכר פיזי", זו דוגמת מי שנאלץ לעבור לתזונה קטוגנית או להוריד פחמימות בגלל סוכרת.
מהם המסרים האמוניים שגורמים לאנשים "להעריץ" מהר?

שאלה: אילו דוגמאות יש למסרים קצרים ופשוטים, שמייצרים אצל אדם הרגשה טובה מיידית?

תשובה:
  • "תאהב את עצמך", "תאמין בעצמך", "הכל לטובה", "הכל אהבה".
  • "תהפוך את הלימון ללימונדה", "שום דבר לא הורג - הכל מחשל".
  • "כל בוקר תסתכל במראה ותאמר 'אני אוהב את עצמי' מאה פעמים".
  • "תאמין באור", "תאמין בייעוד שלך", "תמשוך שפע מהיקום".
  • אלו מסרים קליטים, לא דורשים חקירה, והאדם יכול "להיאחז" בהם מהר ובפחות מאמץ.
כיצד הדובר עצמו רואה את הנושא של למכור אמונה?

שאלה: מדוע יש ביקורת כלפי שיטת ה"אמונה" ואיך היא ביחס לגישת השכל?

תשובה:
  • הדובר מציין שהוא יכול היה לבחור למכור אמונות, כי הוא יודע בדיוק אילו מילים אנשים רוצים לשמוע. אבל הוא בוחר ללמד שימוש בשכל (להעמיק, לשאול, לבדוק) כי בעיניו זאת הדרך הפנימית ביותר להבנת המציאות באמת.
  • למרות שאמונה מתאימה לאנשים מסוימים במצבים מסוימים - למשל, אם מישהו נמצא בסכנה מיידית ואין לו יכולת להתרכז, אפשר "לשתול" במוח שלו רעיון אמוני זמני כדי לעזור לו לא ליפול לחלוטין.
  • אך כדרך כוללת, למכור לאנשים רק אמונה בלי להעמיק זו "תזונה מתוקה" שעלולה להתנקם בהם בעתיד. בסוף הם עלולים "להיתקע" שוב עם בעיותיהם מבלי להבין אותן לעומק.
  • הדובר מכנה זאת: "אמונה זה לחלשים ולנוכלים" כאשר מדובר במכירה סיטונאית של אמונה כמוצר עיקרי, במקום לעזור לאדם לגלות את האמת דרך הבנה וחקירה.
האם באמת צריך שכל כדי להרגיש שלמות?

שאלה: מה לגבי הטענה שלפעמים לא צריך שכל בכלל, והכל כבר מושלם?

תשובה:
  • יש אמירה שבאמת אמיתית, הכל מושלם כפי שהוא, ולא צריך לעשות שום דבר. לכאורה, אדם יכול להרגיש טוב מוחלט גם בלי להבין או לחקור, אם הוא כבר נמצא במקום של תודעה מלאה.
  • אולם, אם אדם עוד לא חווה את ההבנה המלאה שהכל מושלם, הוא כן צריך לחקור, להבין ולבדוק מה באמת קורה, כדי להסיר את הספקות שלו. זו הדרך הקצרה ביותר להגיע לנקודה שבה לא צריך דבר.
  • בדומה למזון בריא: בשביל לשמור על בריאות לטווח ארוך, צריך התאמצות מסוימת, להימנע מג'אנק, ולבחור את הדרך הנכונה, גם אם היא פחות טעימה בהתחלה.
אז איך בוחרים בין אמונה לשכל?

שאלה: האם לבחור ב"דרך הסוכר" ולספק לאנשים מסרים מתוקים, או לבחור בדרך הקשה של העמקה?

תשובה:
  • מי שרוצה רק שיהיו לו המון מעריצים מהר, כדאי שילך על "סוכר" - למכור אמונות פשוטות שמתלבשות בקלות על הרצון של אנשים להרגיש טוב מיידי.
  • מי שמעוניין באמת לעזור לאחרים להגיע לפתרון עמוק ושורשי, יצטרך ללמד אותם להפעיל את השכל. זה כולל מאמץ, הכולל הבנה, חקירה והתמודדות עם שאלות קשות.
  • לאדם עצמו מומלץ לבדוק: "האם אני נמשך לסיסמאות מהירות ולפתרונות מיידיים, או שאני מוכן להשקיע מאמץ בהפעלת השכל?".
  • ההשוואה לתזונה ממחישה זאת: סוכר נותן בוסט אנרגיה מיידי אך עשוי להזיק בהמשך. מזון בריא מצריך זמן ומאמץ אבל בונה בריאות אמיתית לטווח הארוך.
כיצד לסכם את המסר המרכזי?

שאלה: מהו המסר השלם למי ששוקל להיות מנטור, גורו או פשוט ללמוד משהו חדש?

תשובה:
  • למי שרוצה מעריצים וחסידים במהירות: "תן לאנשים סוכר". כלומר, אמירות מעודדות ופשוטות, שלא דורשות חשיבה מעמיקה. כך מושכים קהל רב שלא רוצה להתאמץ.
  • אולם, בראייה ארוכת טווח, הדבר דומה למכור לאנשים התמכרות, שדורשת מהם עוד ועוד "סוכר" מנטלי, בלי לפתור את בעיית השורש.
  • מצד שני, אפשר לבחור ללמד אנשים להשתמש בשכלם, אף על פי שזה פחות פופולרי בהתחלה. זו דרך יסודית יותר לפתרון אמיתי ומלא.
  • בסופו של דבר, אמנם יש אפשרות להגיע להכרה שהכל מושלם גם בלי שום מאמץ שכלי, אבל אם כבר האדם סובל ושואל שאלות, כדאי לנצל זאת כדי לגלות מה באמת מתרחש במציאות, ולא להסתפק ברעיונות מהירים.
ביקורת על אליעד כהן, אופי של מנהלי כתות, איך לנהל כת? איך לשכנע אנשים להצטרף אליך לכת שלך? איך לבנות כת? איך לגרום לאנשים להתמכר אליך כמו לסוכר? איך להיות גורו מפורסם? איך להיות גורו נערץ? איך להיות מנטור נערץ? מצא את ההבדלים, מהי שיטת EIP? אמונה או שכל, שכל או אמונה, להשתמש בשכל, לפתח את השכל, למה אנשים מכורים למתוק? למה אני מכור למתוק? למה אני מכור לסוכר? התמכרות לסוכר, התמכרות למתוק, למה אני חייב מתוק? למה אני רוצה משהו מתוק? למה אני אוהב מתוק? למה אני אוהב סוכר? דיאטה קטוגנית, דיאטה דלת פחמימות, הכת של אליעד כהן, אליעד כהן מנהל כת, איך להיות מפורסם? מעריצים של אליעד כהן, תלמידים של אליעד כהן, ללמוד מאליעד כהן, הרצון לפרסום של אליעד כהן, למה לא כולם אוהבים את אליעד כהן? למה לא כולם מתחברים לאליעד כהן? למה לא כולם לומדים מאליעד כהן? מתי כן להשתמש באמונה? אמונה בתהליך טיפולי, להאמין באליעד כהן, שיטות של אמונה, אמונות חיוביות, טיפול באמצעות אמונה, מדיטציות, מסרים לתת מודע
להציע בולמיה הנאה הרזיה למה אני אוהב סוכר סוכר השראה למה אני מכור לסוכר לאהוב את עצמך בריאות אמונות eip אהבה איך לגרום איך לגרום לאהוב אותי איך לגרום לאהוב אותך איך לגרום לאישה לאהוב אותי איך לגרום לאישה לאהוב אותך איך לגרום לאישה להתאהב בי איך לגרום לאישה להתאהב בך איך לגרום לאישה לרצות אותי איך לגרום לאישה לרצות אותך איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים לאהוב אותי איך לגרום לאנשים לאהוב אותך איך לגרום לאנשים להעריץ אותך איך לגרום לאנשים להתאהב בי איך לגרום לאנשים להתאהב בך איך לגרום לאנשים להתמכר אליך איך לגרום לאנשים לרצות אותי איך לגרום לאנשים לרצות אותך איך לגרום לבחור לאהוב אותי איך לגרום לבחור לאהוב אותך איך לגרום לבחור להתאהב בי איך לגרום לבחור להתאהב בך איך לגרום לבחור לרצות אותי איך לגרום לבחור לרצות אותך איך לגרום לבחורה לאהוב אותי איך לגרום לבחורה לאהוב אותך איך לגרום לבחורה להתאהב בי איך לגרום לבחורה להתאהב בך איך לגרום לבחורה לרצות אותי איך לגרום לבחורה לרצות אותך איך לגרום לבן לאהוב אותי איך לגרום לבן לאהוב אותך איך לגרום לבן להתאהב בי איך לגרום לבן להתאהב בך איך לגרום לבן לרצות אותי איך לגרום לבן לרצות אותך איך לגרום לבת לאהוב אותי איך לגרום לבת לאהוב אותך איך לגרום לבת להתאהב בי איך לגרום לבת להתאהב בך איך לגרום לבת לרצות אותי איך לגרום לבת לרצות אותך איך לגרום לגבר לאהוב אותי איך לגרום לגבר לאהוב אותך איך לגרום לגבר להתאהב בי איך לגרום לגבר להתאהב בך איך לגרום לגבר לרצות אותי איך לגרום לגבר לרצות אותך איך לגרום לגברים לאהוב אותי איך לגרום לגברים לאהוב אותך איך לגרום לגברים להתאהב בי איך לגרום לגברים להתאהב בך איך לגרום לגברים לרצות אותי איך לגרום לגברים לרצות אותך איך לגרום לה לאהוב אותי איך לגרום לה לאהוב אותך איך לגרום לה להתאהב בי איך לגרום לה להתאהב בך איך לגרום לה לרצות אותי איך לגרום לה לרצות אותך איך לגרום להתאהב בי איך לגרום להתאהב בך איך לגרום לו לאהוב אותי איך לגרום לו לאהוב אותך איך לגרום לו להתאהב בי איך לגרום לו להתאהב בך איך לגרום לו לרצות אותי איך לגרום לו לרצות אותך איך לגרום למישהו לאהוב אותי איך לגרום למישהו לאהוב אותך איך לגרום למישהו להתאהב בי איך לגרום למישהו להתאהב בך איך לגרום למישהו לרצות אותי איך לגרום למישהו לרצות אותך איך לגרום למישהי לאהוב אותי איך לגרום למישהי לאהוב אותך איך לגרום למישהי להתאהב בי איך לגרום למישהי להתאהב בך איך לגרום למישהי לרצות אותי איך לגרום למישהי לרצות אותך איך לגרום למעריצים להתמכר אליך איך לגרום לנשים לאהוב אותי איך לגרום לנשים לאהוב אותך איך לגרום לנשים להתאהב בי איך לגרום לנשים להתאהב בך איך לגרום לנשים לרצות אותי איך לגרום לנשים לרצות אותך איך לגרום לרצות אותי איך לגרום לרצות אותך איך להיות איך להיות מנטור איך להיות מנטור מפורסם איך להקים איך להקים כת איך למגנט אליך מעריצים איך לשכנע אנשים אליעד אליעד כהן גורו גורואים גורואים ומנטורים גמילה גמילה מהתמכרויות גמילה מהתמכרות הדרך של אליעד הדרך של אליעד כהן הנוסחה של אליעד הנוסחה של אליעד כהן הסוד של אליעד הסוד של אליעד כהן הערצה השיטה של אליעד השיטה של אליעד כהן השכל של אליעד השכל של אליעד כהן התאהבות התמכרויות התמכרות טיפול בהתמכרויות טיפול בהתמכרות כיצד לשכנע אנשים כתות לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום לאהוב אותי לגרום לאהוב אותך לגרום לאישה לאהוב אותי לגרום לאישה לאהוב אותך לגרום לאישה להתאהב בי לגרום לאישה להתאהב בך לגרום לאישה לרצות אותי לגרום לאישה לרצות אותך לגרום לאנשים לגרום לאנשים לאהוב אותי לגרום לאנשים לאהוב אותך לגרום לאנשים להעריץ אותך לגרום לאנשים להתאהב בי לגרום לאנשים להתאהב בך לגרום לאנשים להתמכר אליך לגרום לאנשים לרצות אותי לגרום לאנשים לרצות אותך לגרום לבחור לאהוב אותי לגרום לבחור לאהוב אותך לגרום לבחור להתאהב בי לגרום לבחור להתאהב בך לגרום לבחור לרצות אותי לגרום לבחור לרצות אותך לגרום לבחורה לאהוב אותי לגרום לבחורה לאהוב אותך לגרום לבחורה להתאהב בי לגרום לבחורה להתאהב בך לגרום לבחורה לרצות אותי לגרום לבחורה לרצות אותך לגרום לבן לאהוב אותי לגרום לבן לאהוב אותך לגרום לבן להתאהב בי לגרום לבן להתאהב בך לגרום לבן לרצות אותי לגרום לבן לרצות אותך לגרום לבת לאהוב אותי לגרום לבת לאהוב אותך לגרום לבת להתאהב בי לגרום לבת להתאהב בך לגרום לבת לרצות אותי לגרום לבת לרצות אותך לגרום לגבר לאהוב אותי לגרום לגבר לאהוב אותך לגרום לגבר להתאהב בי לגרום לגבר להתאהב בך לגרום לגבר לרצות אותי לגרום לגבר לרצות אותך לגרום לגברים לאהוב אותי לגרום לגברים לאהוב אותך לגרום לגברים להתאהב בי לגרום לגברים להתאהב בך לגרום לגברים לרצות אותי לגרום לגברים לרצות אותך לגרום לה לאהוב אותי לגרום לה לאהוב אותך לגרום לה להתאהב בי לגרום לה להתאהב בך לגרום לה לרצות אותי לגרום לה לרצות אותך לגרום לו לאהוב אותי לגרום לו לאהוב אותך לגרום לו להתאהב בי לגרום לו להתאהב בך לגרום לו לרצות אותי לגרום לו לרצות אותך לגרום למישהו לאהוב אותי לגרום למישהו לאהוב אותך לגרום למישהו להתאהב בי לגרום למישהו להתאהב בך לגרום למישהו לרצות אותי לגרום למישהו לרצות אותך לגרום למישהי לאהוב אותי לגרום למישהי לאהוב אותך לגרום למישהי להתאהב בי לגרום למישהי להתאהב בך לגרום למישהי לרצות אותי לגרום למישהי לרצות אותך לגרום למעריצים להתמכר אליך לגרום לנשים לאהוב אותי לגרום לנשים לאהוב אותך לגרום לנשים להתאהב בי לגרום לנשים להתאהב בך לגרום לנשים לרצות אותי לגרום לנשים לרצות אותך לגרום לרצות אותי לגרום לרצות אותך להיגמל להיגמל מהתמכרויות להיגמל מהתמכרות להיות מוערץ להיות מנטור להיות מנטור מפורסם להיות מפורסם להיות נערץ להיות סלב להיות סלבריטי להעריץ להעריץ אותך להקים כת להתאהב להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתמכר להתמכר אליך להתפרסם לטפל בהתמכרויות לטפל בהתמכרות למגנט אליך מעריצים לקבל הערצה לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע אנשים מגנט מה השיטה של אליעד כהן מכור מנטור מנטור מפורסם מנטורים מנטורינג מעריץ מעריצות מעריצים מפורסם מפורסמים מצא את ההבדלים סלבריטאים סלבריטי שיטה שיטת eip שיעריצו אותי
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
... באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. במילים אחרות, ברגע שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את המילים והפעולות של אותו אדם, גם אם הדבר לא תמיד הגיוני או נכון. למה אנשים מעריצים אנשים מפורסמים? הסיבה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. המעריץ מדמיין את עצמו במעמד הזה, וכך נוצר חיבור רגשי חזק כלפי המפורסם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה שהוא אומר. למשל, אם ילד אוהב משהו מסוים, ההורים עשויים להתחיל לאהוב את אותו הדבר גם כן, אפילו אם הם לא היו בוחרים בו ... שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ לא יוכל פשוט להגיד לא נכון. אם הוא לא יסכים, הוא ירגיש שהוא לא יכול להמשיך לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים? כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר. מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים? ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ההזדהות הזו מבוססת על תחושת קרבה רגשית שגורמת להם להאמין שמה שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של חיבור רוחני או הזדהות איתם, ולכן כאשר אותו סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא מפרסם, כדי לשמור על הקרבה אל עולמו של המפורסם. למה זה עובד כל כך טוב? פרסום באמצעות סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח החיים של ה
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ויפות, לא מדובר בהגדלת ... משתלמת, כך שהלקוח לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז הם מבקשים מהוריהם לרכוש אותו. איך השפעת הפרסומות תלויה בקהל ... להיות השפעה פחותה בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה את הסבירות שיתפס כמועיל ומועיל. לפי אליעד, תהליך זה נשען על ... אם דמות כזו מצהירה על מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש ב
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם , רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים? אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון לפרסום שלילי. פרסום חיובי הוא מצב שבו אדם מתפרסם בזכות הישגים, הצלחה, או פעילות שהחברה מעריכה ומעריצה. לעומת זאת, ... מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי? רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן הסביבה. הסיבה המרכזית לרצון הזה היא תחושת חוסר ביטחון, חוסר הערכה עצמית, וחוסר אהבה עצמית. אדם שמרגיש שאינו טוב ... שהוא מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו. למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי? ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, הסיבה המרכזית לרצון בפרסום באופן כללי, בלי קשר לסוג הפרסום, היא תחושת חוסר משמעות. אנשים שמרגישים שהחיים שלהם ... יותר ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים. למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? איך להרגיש משמעות בחיים? רצון להיות סלב איך לאהוב את עצמי? האם כדאי להתפרסם? מה ההבדל בין פרסום חיובי לשלילי? איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף בריאליטי, להשתתף באח הגדול, להופיע בטלביזיה, רוצה שיעריצו אותי, רוצה שיהיו לי מעריצים, רוצה שיהיו לי מעריצות, רצון ... את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? ...
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
... מאהבה לשנאה. במקום להכיר באחריות האישית שלו לתחושותיו, הוא מאשים את האישה ופונה נגדה בכעס, שנאה ואף בנקמה. מדוע הערצה לסלבריטאים יכולה להפוך לשנאה? דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של אנשים שמעריצים סלבריטאים. מעריצים אוהבים סלבריטאים כיוון שהם רואים בהם דמויות מושלמות, המעניקות להם תחושה טובה. אך ברגע שסלבריטאי מאכזב אותם, למשל עולה במשקל או משנה ... לחרף את מי שפעם העריצו ללא גבולות, אף שאין בכך היגיון רציונלי אמיתי. הכאב נובע מכך שהאדם השליך את תחושת הטוב שלו על הסלבריטאי, וכעת הוא מרגיש אכזבה וכעס כלפיו. למה יותר ... רגשית? אליעד מדגים שאם אדם מקבל אהבה אינסופית מהסביבה, בסוף זה עלול להתהפך לשנאה אינסופית. הוא נותן דוגמה של אנשים מפורסמים שחווים עליות ומורדות קיצוניים ברגשות ... לא עומד בציפיות. זו הדרך לאושר יציב ולמערכות יחסים בריאות ומאוזנות. למה שונאים את האקסים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? איך למנוע רכושנות וקנאות בזוגיות? איך ... במקרים קיצוניים, האהבה יכולה להפוך לכעס, לתוקפנות ואפילו לרצון לנקום. דוגמה מהחיים: אהבת קהל שהופכת לשנאה אנשים אוהבים סלבריטאים ומעריצים אותם בגלל הדימוי המושלם שהם ... איך לפתח אהבה עצמית? מדוע אנשים נמשכים לאלה שמתעלמים מהם? למה שונאים את האקסים? שנאה כלפי האקס, למה שונאים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אנשים? איך נוצרת הערצה כלפי ...
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
... הצרות שלו. ככל שאהב אותך יותר, כך הוא יכול לשנוא אותך יותר, כי הוא מאשים אותך באופן מוחלט בכל הסבל שלו. למשל, אדם שמעריץ סלבריטאי, מעניק לו אהבה בלתי מוגבלת בתחילה. אך כאשר הוא מרגיש שהסלבריטאי מתעלם ממנו או אינו מחזיר לו אהבה, הוא עלול לפתח רגשות שליליים כלפיו עד כדי הפיכתו לאויב ואף לפעול נגדו. דוגמה נוספת היא מערכות ... הורים וילדים: ילד שאוהב את הוריו אך מרגיש שלא קיבל מענה רגשי, עלול להאשים את הוריו בבעיות שלו ולפתח שנאה כלפיהם. מעריצים וסלבריטאים: מעריצים עלולים להפוך לעוינים כלפי סלבריטאים כשהם חשים שציפיותיהם הרגשיות אינן מתמלאות. איך להימנע מאהבה תלותית ומסוכנת? כדי למנוע מצב שבו מישהו אוהב אותך בצורה קיצונית ... סיפקו לו את כל הצרכים הרגשיים שלו, עלול להאשים אותם בעתיד בבעיותיו ולפתח תחושות של כעס ושנאה כלפיהם. - אהבה מצד מעריצים - סלבריטאים חווים לא פעם תופעה שבה מעריץ מסור הופך לאויב לאחר שהוא מרגיש שהתעלמו ממנו או לא השיבו לו באותה אהבה שהוא הרעיף עליהם. איך להימנע ...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר על טיבם האמיתי, אלא רק על היקף החשיפה שלהם. מדוע צריך תמיד להסתכל על ... יש עליך? מעריצים ושונאים של מפורסמים תלונות על אליעד כהן התמודדות עם מתלוננים המלצות על אנשים מפורסמים כמות הממליצים והמתלוננים - מה היא אומרת? שלום חברים, הפעם ננתח נושא מעניין: כמות האנשים שממליצים על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. מה בעצם זה אומר? ... עוד נקודה מעניינת: ככל שאדם מפורסם יותר, כך יגדל מספר האנשים שאוהבים אותו, אך גם מספר השונאים והתלונות נגדו. ראשי ממשלות, נשיאים, סלבריטאים - כולם זוכים להערצה עצומה וגם לביקורת קשה. לכן, עצם העובדה שלמישהו יש הרבה ממליצים או הרבה תלונות, לא אומרת בהכרח דבר על טיבו. מסקנה: הכל עניין של ... על אליעד כהן, תלונות על מפורסמים, ביקורת על מפורסמים, מעריצים של מפורסמים, שונאים של מפורסמים, להיות מפורסם, מעריצים ומתלוננים, כמה תלונות יש עליך? כמה המלצות יש עליך? מעשי ניסים, סיפורי ניסים, שקרים של ניסים, שקרים של שרלטנים, שקרים של גורואים, ברכות של צדיקים, ...
מיניות ורוחניות, משיכה מינית והארה רוחנית, חשק מיני, אהבה ללא תנאים, למה דתיים מפחדים מנשים? חטא אדם הראשון, חטא חוה, תאוות ניאוף, למה אנשים אוהבים סקס? למה אנשים נהנים ממין? טנטרה, מין רוחני, רוחניות ומיניות
... להיפטר מהתשוקה הזאתי כי הם לא מצליחים בזוגיות. אליעד: אבל זה יהיה נכון לגבי כל האנשים בעולם כל האנשים בעולם שרוצים אהבה ללא תנאים ושלא מספק אותם זוגיות אז הם מחפשים משהו יותר גדול מזה קח את כל הסלבריטאים נגיד קח סלבריטאים נגיד שבדיוק חוזרים בתשובה למה כי אהבו אותו ואז זה לא מספק את עצמו והוא אומר לא אני מחפש משהו יותר גדול מזה אז בגלל שאין לו שום מסגרת חילונית אז הוא הולך לחזור ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 15 - האם לכל מורכב יש מרכיב? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... הובאו לשם על ידי אדם רוח וכיוב. דהיינו, כוח חיצוני שהרכיב וחיבר את גרגירי החול להיות בצורה שבה הם נמצאים. 3 - דוגמה נוספת ממשל כתם הדיו המפורסם : כתם דיו שנשפך על נייר יוצר צורה כלשהי, שהורכבה ונגרמה על ידי הכוחות השונים שפעלו על הדיו כאשר הוא נשפך על הנייר, בין אם אלו כוחות פיזיקאליים אנושיים וכיוב. (נא לשים לב לכך ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... ידע. ולא כל מי שרוצה להיות פושע, הוא יודע איך להיות פושע מצליח. וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. וכמו שכדי להצליח לנהל ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם בעולם, מעריץ דבר כלשהו. והשאלה הנשאלת היא, מהי מהות ההערצה הזו של האדם לדברים שונים? וממה נובעת ההערצה של האדם ... הטעם של האושר, על ידי זה האדם מרגיש יותר טוב. ולכן האדם מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם את החלום שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם, או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם מצליח, האדם רוצה להאמין שהאדם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה גורם לאדם להרגיש עם עצמו יותר טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק אצל את האדם את החלום שלו על האושר. ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את האושר. ונסכם את העניין ונאמר, שהאדם מחפש אחרי האושר. והאדם בתוך תוכו אוהב את האושר ואת השלמות ואת היופי ואת הטוב שיש במציאות. וכאשר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על גורואים ומנטורים, איך לגרום למעריצים להתמכר אליך? מה השיטה של אליעד כהן? איך להיות מנטור מפורסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך למגנט אליך מעריצים? איך לגרום לאנשים להתאהב בך? איך לגרום לאנשים להתמכר אליך? איך להקים כת?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: סלבריטאים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סלבריטאים, איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, טיפול נפשי, ייעוץ נפשי בנושא סלבריטאים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 21:35:50 - wesi1